Audiowaste schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:16:
Heel af en toe later op de avond, eigenlijk als ik net wil gaan stoppen, kan ik opeens verbinding maken met de servers. Persoonlijk vind ik het nog niet zo erg dat het online gedeelte niet werkt, aangezien ik eerst met de single player mode ben begonnen.
Klopt, het is mij 1 keer gelukt om een online verbinding te krijgen, maar dat was om 10 voor half drie 's nachts. Alle andere keren in de afgelopen 5 dagen is het niet gelukt.
Op zich vind ik het niet eens zo erg dat online nu niet werkt, maar die blue screen crashes die af en toe voorkomen vind ik echt niet kunnen in de single player. het lijkt wel erger te worden hoe hoger je in de events komt, in pro en hyper events komt het vaker voor dan in lagere events. Het komt meestal voor tijdens de wissel van race 1 naar race 2 in een tour met meerdere races. Ik zag wel dat ze daar een fix voor hadden gedaan ivm het syncen van je stats naar de server van race 1. Maar juist na die update is dat bluescreen gedrag bij mij begonnen.
Neemt niet weg dat ik de single player echt gaaf vindt, vooral vanaf de Pro events is het echt een gaaf spel geworden. Die Ruf races of dat toernooi met die ferrari's is echt gaaf. Dat geluid ook, hoe kun je nou zeggen dat alle auto's dezelfde geluiden hebben, dan vraag ik me af waar je dat op afluistert, die ferrari's knallen je luidsprekers bijna aan gort zo vet zijn die sounds om je heen

, totaal ander geluid dan een ruf of renault clio
Wat is jullie favoriete omgeving en auto eigenlijk?
mijne zijn de tracks in chile (chili) en de ruf ctr, Ferrari 458 en de mclaren.