[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 7 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor actieve mensen die nog een club zoeken, zojuist een aangemaakt:

Bumperklever

Hij is open om te joinen, wel het liefste actieve lui met mic. Samen racen + wedstrijden tegen andere clubs = :D

PSN is trouwens Trapgat, mochten mensen willen samenspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:22
marijnhak schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:03:
[...]

Inderdaad, wel 10x connectietest gedaan, vast IP-adres en port forwarding goed gezet... Geen verandering, dus duidelijk niet een fout aan de gebruikerskant
nee, ik vind het na die update zelfs erger geworden, nu kan ik helemaal niet meer verbinden met online, en het is me sinds de update al 4 keer overkomen dat ik er met een blue screen uit werd gegooid tijdens 1 van de semi pro en pro events.

Krijg er op dit moment een enorm BF4 release gevoel van, die was ook dramatisch, dit lijkt met de dag slechter te worden, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
robinez schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:14:
[...]

nee, ik vind het na die update zelfs erger geworden, nu kan ik helemaal niet meer verbinden met online, en het is me sinds de update al 4 keer overkomen dat ik er met een blue screen uit werd gegooid tijdens 1 van de semi pro en pro events.

Krijg er op dit moment een enorm BF4 release gevoel van, die was ook dramatisch, dit lijkt met de dag slechter te worden, zucht.
Maar met BF4 is het uiteindelijk ook goed gekomen toch? Laten we maar hopen dat dit hier ook het geval is.

[ Voor 0% gewijzigd door marijnhak op 12-10-2014 21:00 . Reden: foutje ]

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 08:58
Heb bij sony een refund aangevraagd. Dit spel is een duidelijk geval van een defect product. Veel van de geadverteerde functies ontbreken of werken nauwelijks.

Preorder, never again :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Goodluck with that !!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
ShininNL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:43:
Heb bij sony een refund aangevraagd. Dit spel is een duidelijk geval van een defect product. Veel van de geadverteerde functies ontbreken of werken nauwelijks.

Preorder, never again :/
LOL dat kan je wel vergeten ja :)

Zoek maar eens op "I don't like what I purchased" op de site hieronder:

https://support.us.playst...344/~/requesting-a-refund

[ Voor 19% gewijzigd door Maichel op 12-10-2014 21:21 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
beschamend slecht dat de servers nu nog steeds niet werken.. heb nog niet 1x verbinding online gehad. moet je nagaan als er straks nog een paar miljoen mensen bijkomen via de psplus verbinding. dat wordt pas echt huilen geblazen... de game ziet er leuk uit maar solo play is maar voor zo lang leuk.. en those days have come and passed already..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Flghter1982 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:18:
beschamend slecht dat de servers nu nog steeds niet werken.. heb nog niet 1x verbinding online gehad. moet je nagaan als er straks nog een paar miljoen mensen bijkomen via de psplus verbinding. dat wordt pas echt huilen geblazen... de game ziet er leuk uit maar solo play is maar voor zo lang leuk.. en those days have come and passed already..
Heb ik dan zoveel geluk? Gisterenavond begonnen met spelen, kon gelijk club aanmaken en na wat singleplayer races gewoon direct online kunnen racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Maichel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:18:
[...]

LOL dat kan je wel vergeten ja :)

Zoek maar eens op "I don't like what I purchased" op de site hieronder:

https://support.us.playst...344/~/requesting-a-refund
Ze kunnen zeggen wat ze willen in hun EULA, maar die gaat niet boven het Nederlandse consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Maichel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:23:
[...]

Heb ik dan zoveel geluk? Gisterenavond begonnen met spelen, kon gelijk club aanmaken en na wat singleplayer races gewoon direct online kunnen racen :)
Denk het wel ja. Mij is het ook nog niet gelukt om online te gaan... Alleen voor de release datum schijnt het gewerkt te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
ShininNL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:35:
[...]

Ze kunnen zeggen wat ze willen in hun EULA, maar die gaat niet boven het Nederlandse consumentenrecht.
Ja zou best kunnen en je hebt ongetwijfeld gelijk maar gezien de soortgelijke pogingen die andere hier in t verleden gedaan hebben denk ik dat het je niet zal lukken, al hoop ik van wel voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:41:
[...]

Ja zou best kunnen en je hebt ongetwijfeld gelijk maar gezien de soortgelijke pogingen die andere hier in t verleden gedaan hebben denk ik dat het je niet zal lukken, al hoop ik van wel voor je :)
Ik heb het ook gedaan, man wat een onafgewerkt spel zeg. Geluid is lame (alle auto's klinken ongeveer hetzelfde), AI is lame, de veranderingen in het weer die zo gehyped werden stellen weinig voor, je kan alleen skins aanpassen en verder niet bijv. je wieldoppen.

Kan nog wel even zo doorgaan, heeft geen zin. Weet zeker dat het me lukt om geld terug te krijgen. Zal de afloop wel posten en ook hoe ik het heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:52:
[...]

Ik heb het ook gedaan, man wat een onafgewerkt spel zeg. Geluid is lame (alle auto's klinken ongeveer hetzelfde), AI is lame, de veranderingen in het weer die zo gehyped werden stellen weinig voor, je kan alleen skins aanpassen en verder niet bijv. je wieldoppen.

Kan nog wel even zo doorgaan, heeft geen zin. Weet zeker dat het me lukt om geld terug te krijgen. Zal de afloop wel posten en ook hoe ik het heb gedaan.
Die punten die je aangeeft zijn meningen en geen punten die t spel onspeelbaar maken. Dat verandered weer zit er nog niet in (later via patch) en dit was voor de launch (en dus voor je het kocht) al bekend.

Niet dat ik het niet met je eens ben...maar met de punten die je aangeeft geef ik je weinig kans. Maar ofcourse, hou ons op de hoogte van de afloop! Ik ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:56:
[...]

Die punten die je aangeeft zijn meningen en geen punten die t spel onspeelbaar maken. Dat verandered weer zit er nog niet in (later via patch) en dit was voor de launch (en dus voor je het kocht) al bekend.

Niet dat ik het niet met je eens ben...maar met de punten die je aangeeft geef ik je weinig kans. Maar ofcourse, hou ons op de hoogte van de afloop! Ik ben erg benieuwd! :)
Eens, maar dat de online sectie niet werkt was allang bekend, dus heeft weinig zin dat nog een keer te benadrukken. Dat is al helemaal slecht natuurlijk.

En dat heb ik ook uitgebreid gemeld aan Sony. We merken het wel.

Trouwens, iemand hier wel eens Forza 2 op de XboxOne gespeeld? Daar hadden ze wel eens een voorbeeld van mogen nemen zeg. Speelt veel fijner. Heb helaas alleen maar een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via akkoord in een EULA verwerp jij je recht op een zichttermijn. Met andere woorden: ik kijk uit naar je update binnenkort. Altijd mooi van die schreeuwers, iets met koude kermis en thuiskomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Wat een huilie huilie zeg op dit forum. Ik baal er ook van dat ik niet online kan maar de makers zitten gewoon met een groot serverissue. Binnenkort werkt alles zoals het zou moeten werken. Forza had ook veel problemen in het begin net zoals met die hele xdoos lekker belangrijk. Ze zijn er mee bezig. Volg @Rushy33 maar. Die man heeft er een dagtaak aan om al die tweets te beantwoorden. Er komen private lobbies, replays, dynamisch weer en gratis dlc. Gewoon maar ff geduld hebben en ff wat anders spelen. Bf4 had ook die problemen en die loopt nu als een zonnetje

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:21:
Via akkoord in een EULA verwerp jij je recht op een zichttermijn. Met andere woorden: ik kijk uit naar je update binnenkort. Altijd mooi van die schreeuwers, iets met koude kermis en thuiskomen ofzo.
Dat wil niet zeggen dat ze er onderuit komen dat het online-gedeelte niet (goed) werkt. Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar kom gewoon niet online. Offline vind ik het ook weinig aan.

Maar goed, ben nog druk met andere games dus voor mij heeft het niet zo'n haast.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Theo27 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:22:
Wat een huilie huilie zeg op dit forum. Ik baal er ook van dat ik niet online kan maar de makers zitten gewoon met een groot serverissue. Binnenkort werkt alles zoals het zou moeten werken. Forza had ook veel problemen in het begin net zoals met die hele xdoos lekker belangrijk. Ze zijn er mee bezig. Volg @Rushy33 maar. Die man heeft er een dagtaak aan om al die tweets te beantwoorden. Er komen private lobbies, replays, dynamisch weer en gratis dlc. Gewoon maar ff geduld hebben en ff wat anders spelen. Bf4 had ook die problemen en die loopt nu als een zonnetje
Denk niet dat het direct zeuren is... Game komt 8 oktober uit, nadat deze bijna een jaar is uitgesteld. De game legt de nadruk op online gameplay (zit nota bene in de naam) en dat hebben ze ook gigantisch lopen hypen naar de release toe. Vervolgens komt de game uit en werkt het in z'n geheel niet. Al vanaf de launch... Ze konden toch verwachten dat er veel traffic zou zijn? Als je een game als PS+ game "gratis" laat zijn dan weet je dat de servers overbelast kunnen worden. En het was zelfs zo erg dat hij niet eens beschikbaar is geweest als PS+ game, dus daarvoor ging het al fout.

Het is gewoon enorm slecht dat dit gebeurt, laten we heel eerlijk zijn. Het hoeft niet zo te gaan, just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dacht ik na een jaar wachten eindelijk driveclub te kunnen gaan checken via PS+ ............ Maarja we wachten nog maar wat langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Theo27 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:22:
Mensen betalen voor iets dat ze niet krijgen. Die dlc zou er standaard in moeten zitten (weer, kom op... ). De benodigde server capaciteit is prima te voorspellen en een partij als Sony zou dat binnen een half uur moeten kunnen bij schakelen.

Dat de gratis versie is uitgesteld is gewoon vervelend, dat betalende klanten 70 euro betalen en maar een deel van de game kunnen spelen is gewoon een schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 17:29
418O2 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:33:
[...]

Mensen betalen voor iets dat ze niet krijgen. Die dlc zou er standaard in moeten zitten (weer, kom op... ). De benodigde server capaciteit is prima te voorspellen en een partij als Sony zou dat binnen een half uur moeten kunnen bij schakelen.

Dat de gratis versie is uitgesteld is gewoon vervelend, dat betalende klanten 70 euro betalen en maar een deel van de game kunnen spelen is gewoon een schande
Ik weet niet waar jij je spellen koopt, maar 70 is wel erg veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Adviesprijs is 69,99 zo veel kost hij ook via psn

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:23:
Adviesprijs is 69,99 zo veel kost hij ook via psn
Meeste mensen kopen hem met ps plus en dan is ie 4 tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

'Alle auto's klinken hetzelfde' is zo'n bullshit...

Het geluid is juist hartstikke goed imo, al zou ik wel graag uitgebreidere volume-opties zien, dat je bv. apart het motorgeluid harder kunt zetten.

En de AI is beter dan menigeen denkt.

Dit is voor mij iig de eerste racer in jaren die ik uren achter elkaar kan spelen. Waar bepaalde challenges eerst onmogelijk lijken kom je erachter dat je laptijden helemaal niet zo ver boven een target zitten en na het 11e rondje verbeter je m dan toch.

De handling is echt top, persoonlijk uiteraard maar toch. Vind het nu al een van de beste pure racers van de laatste tijd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Jammer dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost.
Wilde deze graag gaan proberen, maar begin toch wel steeds meer het gevoel te krijgen
dat ik hem maar gewoon oversla.

Teleurstellende release van een game waar ik echt naar uit zat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Online werkt per dag beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:41:
Klopt. Ik heb gisteren al 2 online races kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Remmetje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:00:
[...]

Klopt. Ik heb gisteren al 2 online races kunnen doen!
Ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:48:
En de AI is beter dan menigeen denkt.
Er worden door een aantal mensen onwaarheden de wereld in geslingerd. Volgens sommige reviewers zou de AI totaal geen rekening houden met je eigen auto. Dat wordt in onderstaand filmpje iig ontkracht

Wil niet zeggen dat de AI perfect is maar hij is zeker niet zo slecht als sommige reviewers beweren. Vanavond ff een testje doen om te kijken hoeveel rubberbanding er in de game zit.

Ik heb gister op aanraden van een collega toch DC aangeschaft (wou eigenlijk even de psn+ versie afwachten) en ik toch aangenaam verrast. Door alle negativiteit rondom de game was ik ook een beetje huiverig geworden maar ik ben zeer blij met m'n aankoop. Wat speelt hij toch lekker zeg. Dat was mijn grootste zorg. De controls voelen niet TE arcade aan a la ridge racer. Daar was ik bang voor. De sense of speed vanuit de cockpit is echt fantastisch. In maar zeer weinig race games voelt een snelheid van 200 km/u al echt snel aan.

Ik raad iedereen om die psn+ versie iig te proberen (open deur :+ ) zodra hij beschikbaar is om zo een eigen mening te vormen. De range aan review cijfers (van een 4 tot een 9,5) laat wel zien dat het allemaal erg persoonlijk is.

Ik vraag me af hoe lang en hoe veel DC nog last gaat krijgen van deze release waarvan we toch wel kunnen zeggen dat het een behoorlijk fiasco is. Ook al zit DC nog niet op BF4 niveau (dat heeft maanden geduurd) veel goeds zal het de game niet doen. Ik merkte het ook bij mezelf. Het is iig zaak voor ze om alle online issues z.s.m op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het maakt me wel erg benieuwd wat er nu precies is gebeurd in dat jaar uitstel. Al de vorige director wordt weggestuurd eind 2013 lijkt het wel alsof er verschil in inzicht was door verschillende partijen over wat voor een soort game Driveclub nu moest worden en welke richting ze op moesten.

Het feit dat content als het weather system, replays en andere geplande verbeteringen de release niet gehaald hebben doet mij vermoeden dat ze voor een flink deel van de game van scratch zijn begonnen en van Sony een jaar hebben gekregen om zover mogelijk te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:41:
:') Ja, leuk dat je misschien 10 minuten extra online bent. Onbegrijpelijk dat mensen hier zo luchtig mee omgaan.

Maar ik neem aan dat de mensen die het geen probleem vinden dat je niet (goed) online kunt spelen terwijl je ervoor betaalt dit niet eerder hebben meegemaakt bij andere spellen? Ik wel, BF4 bijvoorbeeld. En ben er helemaal klaar mee.

Leuk al die EULA roepers hier trouwens, maar dat betekent niet dat je producten kunt leveren die niet werken. "Ja ze zijn er mee bezig". Geef m'n geld maar terug totdat het werkt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
:') Ja, leuk dat je misschien 10 minuten extra online bent. Onbegrijpelijk dat mensen hier zo luchtig mee omgaan.

Maar ik neem aan dat de mensen die het geen probleem vinden dat je niet (goed) online kunt spelen terwijl je ervoor betaalt dit niet eerder hebben meegemaakt bij andere spellen? Ik wel, BF4 bijvoorbeeld. En ben er helemaal klaar mee.

Leuk al die EULA roepers hier trouwens, maar dat betekent niet dat je producten kunt leveren die niet werken. "Ja ze zijn er mee bezig". Geef m'n geld maar terug totdat het werkt dan.
BF4 ook meegemaakt hoor, maar daar kon ik niet urenlang in de singleplayer bezig gaan zoals in DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Snap ik ook niet. Zelfs in de tv reclame gaat het *juist* om het online gedeelte van het spel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

BF4 ook meegemaakt hoor, maar daar kon ik niet urenlang in de singleplayer bezig gaan zoals in DC.
Het is duidelijk dat jij dus het voor lief neemt dat het ONLINE deel niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Is er nou een gratis PS+ versie van DriveClub te downloaden? Ik was gisteren in de store aan het browsen, maar kwam alleen die versie die €39,99 kost tegen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

rnenator schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:09:
Is er nou een gratis PS+ versie van DriveClub te downloaden? Ik was gisteren in de store aan het browsen, maar kwam alleen die versie die €39,99 kost tegen.
De PS+ versie is tot nader order uit de store gehaald ivm de server problemen. De versie die je ziet staan voor 39,99 is de PS+ upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
de Gratis PS+ versie is uitgesteld ivm te drukke server belasting. Is nog geen datum voor gegeven wanneer die te downloaden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Echt super belachelijk dat Driveclub nog niet te downloaden is in de PS+ store en ook dat de mensen die de game hebben, erg veel last hebben van server problemen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Klopt, alleen de betaalde versie is nu te krijgen. Reden is dat na de negatieve/matige reviews Sony heeft besloten om de gratis versie tijdelijk uit de store te halen, om zo nog wat extra omzet te genereren van mensen die toch niet kunnen wachten op de 'demo'. Uiteraard zegt Sony dat ze dit hebben gedaan om de servers minder te belasten, maar we weten allemaal dat dit niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
(jarig!)
Ik speel tot nu toe de singleplayer en heb daarbij in principe geen last van server problemen.
Ik weet niet wat ik straks extra krijg als de servers wel werken, tussen tijden van mijn vrienden ofzo.

Voor het singleplayer spel vind ik het mijn €40,- in ieder geval al helemaal waard. Eindelijk een nextgen racer (NFS trok mij helemaal niet).

Edit:

Reactie op hier boven.
Hier heb ik ook aan gedacht toen ik het spel toch maar kocht omdat ik niet kon wachtten..
Maar zoals gezegd gelukkig geen spijt :)

[ Voor 19% gewijzigd door jongf7 op 13-10-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:07:
[...]
Het is duidelijk dat jij dus het voor lief neemt dat het ONLINE deel niet werkt.
Dat klopt ja, nog wel.
ShininNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Klopt, alleen de betaalde versie is nu te krijgen. Reden is dat na de negatieve/matige reviews Sony heeft besloten om de gratis versie tijdelijk uit de store te halen, om zo nog wat extra omzet te genereren van mensen die toch niet kunnen wachten op de 'demo'. Uiteraard zegt Sony dat ze dit hebben gedaan om de servers minder te belasten, maar we weten allemaal dat dit niet waar is.
Ja tuurlijk joh. 8)7
Volkomen logisch natuurlijk om te verwachten dat heel veel mensen de game nu kopen omdat de gratis versie is weggehaald omdat er problemen zijn, echt heel erg logisch...

[ Voor 63% gewijzigd door On_E op 13-10-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ja ik kan er ook niet bij dat ze gewoon een ondeugdelijk product afleveren. Kennelijk hebben ze zoiets van: Ze hebben toch nog geen alternatieven. Dus mensen die een racegame willen spelen op de PS4 worden eigenlijk gedwongen om ermee akkoord te gaan, of om nog geen racegame te kunnen spelen.
Trieste zaak. Om het goed te maken mogen ze iedereen wel een gratis Season Pass geven.

Hoe kan het overigens dat zo'n grote game dusdanig slecht getest is dat dit is gebeurd. Behoorlijk nalatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het zijn trouwens geen serverproblemen maar software-issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:18:
Ja tuurlijk joh. 8)7
Volkomen logisch natuurlijk om te verwachten dat heel veel mensen de game nu kopen omdat de gratis versie is weggehaald omdat er problemen zijn, echt heel erg logisch...
Ja ventje. Dat is heel logisch. }:O
Dan kan je iig singleplayer spelen, wat is daar zo moeilijk aan te snappen?

Sony had ook de online uit de gratis versie kunnen disablen natuurlijk. 8)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
(jarig!)
Ik heb begrepen dat de gratis versie alleen uit online bestaat en dat dit ook de reden is dat hij is uitgesteld (het zou nu onspeelbaar zijn als het wel werd vrijgegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Verschillende reviewers hebben ook al ondertussen hun eindoordeel verlaagd n.a.v. de launch problemen, niet meer dan terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

matthijst schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Ja ventje. Dat is heel logisch. }:O
Dan kan je iig singleplayer spelen, wat is daar zo moeilijk aan te snappen?

Sony had ook de online uit de gratis versie kunnen disablen natuurlijk. 8)
Waar heb je het over?
Het is toch niet logisch om te denken dat nu méér mensen de game kopen omdat de gratis versie er niet is wegens problemen? Dit gaat juist verkopen kosten...
ShininNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:31:
Verschillende reviewers hebben ook al ondertussen hun eindoordeel verlaagd n.a.v. de launch problemen, niet meer dan terecht.
Zolang ie dan ook maar weer omhoog gaat als het wel werkt.

[ Voor 23% gewijzigd door On_E op 13-10-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Sim City... Uiteindelijk gestopt met spelen, was elke keer delen van m'n stad kwijt omdat de save (die verplicht online was) weer eens niet werkte. Ergerlijk wanneer je zoveel geld hebt betaald voor een game die je ook nog eens forceert om online te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ksborg schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Sim City... Uiteindelijk gestopt met spelen, was elke keer delen van m'n stad kwijt omdat de save (die verplicht online was) weer eens niet werkte. Ergerlijk wanneer je zoveel geld hebt betaald voor een game die je ook nog eens forceert om online te gaan :/
Of Diablo 3. :P

Ik vind het echt wel jammer hoor dat het online gebeuren nog niet goed werkt in DC, ik mis bv. nu alle leaderboards en kan mijn tijden niet vergelijken met anderen.
Maar het racen zelf dat werkt gewoon en dat is voor mij toch al het hoogtepunt van de game. De leaderboards en multiplayer komen vanzelf wel online, tot die tijd vermaak ik me wel in mijn eentje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:21
Driveclub is me afgelopen weekend eigenlijk erg goed bevallen. Handling is nice, AI rijdt niet als een mietje maar lekker agressief, races zijn divers, en DAT lighting.... Damn, die lighting engine is bijna buitenaards, zo goed. Beter dan alle andere racegames durf ik te zeggen. En die locaties, heerlijk exotisch.

Enig minpuntje die ik heb is online dat nog niet correct werkt, maar voor mij is dat niet zo'n issue aangezien ik altijd eerst zoet ben met de singleplayer om skills en ervaring op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Ik ook even 2 races nadat ik eindelijk een Club (Bumperklever) kon joinen. Je ziet direct de stats van club ook omhoog gaan en dat geeft een goed gevoel :).

Daarna was het al snel weer uit met de pret en waren er tig connectieproblemen. Toch lijkt het spel voldoende potentie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ik heb de game in een LE gekocht op launchday, en ben tot nu toe nog geen enkele keer online gekomen. We hadden ons enorm verheugd op een clubje racers die samen dingen zitten te bereiken, maar tot nu toe heb ik alleen een vrij kale racegame in mijn eentje zitten spelen. Handling en visuals zijn goed, maar ik houd toch een beetje "kat in de zak" gevoel. Ook al omdat er zo weinig wordt ge-update door de developers op FB en Twitter. Hoop echt dat dit vandeweek beter wordt en dat ik er zelf ook iets van ga merken......wat een horror release is dit zeg

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 00:03
Heel af en toe later op de avond, eigenlijk als ik net wil gaan stoppen, kan ik opeens verbinding maken met de servers. Persoonlijk vind ik het nog niet zo erg dat het online gedeelte niet werkt, aangezien ik eerst met de single player mode ben begonnen.

Heeft iemand de My Driveclub companion app al kunnen downloaden voordat deze ook offline werd gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

DriveCLUB zonder dat je met je CLUB kan racen :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ik vind de singleplayer best tof! Alleen een nadeeltje, sommige races zijn beter te doen/makkelijker te winnen met auto's die je vrijspeelt met een bepaald club-level. Nadeeltje...als de servers offline zijn word je club-level als 0 gezien waardoor je die auto's dus niet kan kiezen :P

Owja, in de Store is trouwens een gratis auto te downloaden. Zie hier.

[ Voor 28% gewijzigd door Maichel op 13-10-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Audiowaste schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:16:
Heel af en toe later op de avond, eigenlijk als ik net wil gaan stoppen, kan ik opeens verbinding maken met de servers. Persoonlijk vind ik het nog niet zo erg dat het online gedeelte niet werkt, aangezien ik eerst met de single player mode ben begonnen.
Klopt, het is mij 1 keer gelukt om een online verbinding te krijgen, maar dat was om 10 voor half drie 's nachts. Alle andere keren in de afgelopen 5 dagen is het niet gelukt.

Op zich vind ik het niet eens zo erg dat online nu niet werkt, maar die blue screen crashes die af en toe voorkomen vind ik echt niet kunnen in de single player. het lijkt wel erger te worden hoe hoger je in de events komt, in pro en hyper events komt het vaker voor dan in lagere events. Het komt meestal voor tijdens de wissel van race 1 naar race 2 in een tour met meerdere races. Ik zag wel dat ze daar een fix voor hadden gedaan ivm het syncen van je stats naar de server van race 1. Maar juist na die update is dat bluescreen gedrag bij mij begonnen.

Neemt niet weg dat ik de single player echt gaaf vindt, vooral vanaf de Pro events is het echt een gaaf spel geworden. Die Ruf races of dat toernooi met die ferrari's is echt gaaf. Dat geluid ook, hoe kun je nou zeggen dat alle auto's dezelfde geluiden hebben, dan vraag ik me af waar je dat op afluistert, die ferrari's knallen je luidsprekers bijna aan gort zo vet zijn die sounds om je heen :D, totaal ander geluid dan een ruf of renault clio :D

Wat is jullie favoriete omgeving en auto eigenlijk?
mijne zijn de tracks in chile (chili) en de ruf ctr, Ferrari 458 en de mclaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
robinez schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Op zich vind ik het niet eens zo erg dat online nu niet werkt, maar die blue screen crashes die af en toe voorkomen vind ik echt niet kunnen in de single player. het lijkt wel erger te worden hoe hoger je in de events komt, in pro en hyper events komt het vaker voor dan in lagere events. Het komt meestal voor tijdens de wissel van race 1 naar race 2 in een tour met meerdere races. Ik zag wel dat ze daar een fix voor hadden gedaan ivm het syncen van je stats naar de server van race 1. Maar juist na die update is dat bluescreen gedrag bij mij begonnen.
Even afkloppen, maar Bluescreens heb ik nog niet gehad! Maar ik zit ook pas in het 2e gedeelte van de tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

robinez schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Wat is jullie favoriete omgeving en auto eigenlijk?
mijne zijn de tracks in chile (chili) en de ruf ctr, Ferrari 458 en de mclaren.
Ik vind vrijwel elke track tof. :o

En de 458 is mijn favo auto tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShininNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:31:
Ik vind dit eerlijk gezegd een goede zaak. Teveel reviews negeren de staat van de online dienst compleet. Een game als BF4 die het voornamelijk van de mp moet hebben verdient niet de hoge cijfers die het kreeg in de staat hoe de game uit kwam. Als die problemen niet binnen enkele dagen niet zijn opgelost dan mag van mij de score worden aangepast om eventuele kopers te waarschuwen. Ze komen er nu iets te makkelijk mee weg.

Pas de score dan wel alleen wel weer aan als de problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:15

Superkiwi

Hoi doei

Damn... mijn T500 komt morgen pas binnen ;(
En ik wilde nog wel zo graag even racen vandaag...
Wellicht ga ik de 2 auto's die ik heb een leuk kleurtje geven of zo :P
Mogelijkheden zat zag ik.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
On_E schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

Waar heb je het over?
Het is toch niet logisch om te denken dat nu méér mensen de game kopen omdat de gratis versie er niet is wegens problemen? Dit gaat juist verkopen kosten...
Tsja. Meningen verschillen blijkbaar. Ben geen super racegamefan maar twijfelde zelfs om m te kopen. En nee: niet gekocht, maar als t bv. GTA was geweest had ik dat wel gedaan :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels gebeld met Sony, ze escaleren mijn case. Dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:27:
Inmiddels gebeld met Sony, ze escaleren mijn case. Dus nog even geduld.
Escaleren? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Heeft iemand al alle races (225 sterren in totaal) behaald in de het single player gedeelte met de controller?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Jumpman schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:16:
Heeft iemand al alle races (225 sterren in totaal) behaald in de het single player gedeelte met de controller?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ben nu over de helft ofzo en word toch best pittig. Ik weet nog wel dat je bij GT5 (dacht ik) sommige zaken alleen op Gold kon halen met een stuurtje, hoop dat dit nu niet het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nog lang niet, zit nu op 93/225.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb rond de 200 sterren nu, moet nog alle drift events het 3e ster halen en bij legends nog een paar dingen.. maar meeste kan ik pas doen als ik of de juiste auto heb, of het online gedeelte moet werken want anders kun je de club niv cars ook niet gebruiken..

Ben zelf denk ik drie keer online gekomen, maar niks werkte dan.. heel lekker als je bijna klaar bent met singleplayer...

Ach ja was te verwachten dit, wel triest maargoed ik ben het gewend van de hedendaagse gaming company's

Geld is het balngrijkste, de rest kan de pot op. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Maichel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ben nu over de helft ofzo en word toch best pittig. Ik weet nog wel dat je bij GT5 (dacht ik) sommige zaken alleen op Gold kon halen met een stuurtje, hoop dat dit nu niet het geval is :)
ik heb tot aan de hyper class praktisch alles wel op drie sterren gehaald (op een paar events na, die waar je een clean lap moet rijden wat echt lastig is met de AI die jou aantikt), wel met stuur om eerlijk te zijn, maar wat me opgevallen is is dat bijvoorbeeld de drift events met een controller vele malen makkelijker waren te halen op drie sterren dan met een stuur, ik had heel erg de indruk dat met controller het sturen vele malen makkelijker was doordat er allemaal hulpmiddelen aanstonden. Drift events kon ik maximaal 2 sterren halen met stuur. Dus die derde maar met controller gehaald.

Voor zover ik het kon zien is de game sowieso makkelijker met controller, zeker als je force feedback wat hoger hebt staan dan krijg je met name in de latere snellere klasses het heel lastig om goede rondes te rijden doordat je door de agressieve AI af en toe aangetikt wordt en je door de snelheid dan de controle flink kwijt raakt. Doordat de force feedback het niet toelaat om heel snel tegen te sturen kost je dat dan altijd wel enkele secondes om te herstellen. Dit probleem heb je niet echt met een controller. Ik heb het zelf opgelost door de feedback wat terug te schroeven, maar het blijft hard werken (vind ik overigens enorm gaaf om te doen).

dus ik verwacht niet dat het per definitie een voordeel is om met stuur dit spel te spelen voor het halen van alle sterren, ik denk eerlijk gezegd dat het maximaal aantal sterren met controller makkelijker te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Daarstraks mijn eerste potjes online kunnen spelen, echt enorm vet en het het haalde meteen mijn soort van spijt van aankoop weg. Als er iemand nog een club wil joinen, zoek op lekker raggen

[ Voor 3% gewijzigd door RaijRaij op 13-10-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SmooK schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:31:
Daarstraks mijn eerste potjes online kunnen spelen, echt enorm vet en het het haalde meteen mijn soort van spijt van aankoop weg. Als er iemand nog een club wil joinen, zoek op lekker raggen
Een club die lekker raggen heet :o Klinkt als een goedkope hoerentent in Amsterdam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
robinez schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:54:
[...]

ik heb tot aan de hyper class praktisch alles wel op drie sterren gehaald (op een paar events na, die waar je een clean lap moet rijden wat echt lastig is met de AI die jou aantikt), wel met stuur om eerlijk te zijn, maar wat me opgevallen is is dat bijvoorbeeld de drift events met een controller vele malen makkelijker waren te halen op drie sterren dan met een stuur, ik had heel erg de indruk dat met controller het sturen vele malen makkelijker was doordat er allemaal hulpmiddelen aanstonden. Drift events kon ik maximaal 2 sterren halen met stuur. Dus die derde maar met controller gehaald.

Voor zover ik het kon zien is de game sowieso makkelijker met controller, zeker als je force feedback wat hoger hebt staan dan krijg je met name in de latere snellere klasses het heel lastig om goede rondes te rijden doordat je door de agressieve AI af en toe aangetikt wordt en je door de snelheid dan de controle flink kwijt raakt. Doordat de force feedback het niet toelaat om heel snel tegen te sturen kost je dat dan altijd wel enkele secondes om te herstellen. Dit probleem heb je niet echt met een controller. Ik heb het zelf opgelost door de feedback wat terug te schroeven, maar het blijft hard werken (vind ik overigens enorm gaaf om te doen).

dus ik verwacht niet dat het per definitie een voordeel is om met stuur dit spel te spelen voor het halen van alle sterren, ik denk eerlijk gezegd dat het maximaal aantal sterren met controller makkelijker te halen is.
Goeie uitleg :) Ben benieuwd of 't me gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Maichel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Een club die lekker raggen heet :o Klinkt als een goedkope hoerentent in Amsterdam :+
Haha, dat wordt toevallig het eerste clubuitje :P De naam komt voort uit het feit dat ik vaak een tegenstander nodig heb om fatsoenlijk de bocht door te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub-spelers krijgen mogelijk compensatie vanwege servers :

http://www.gamer.nl/nieuw...mpensatie-vanwege-servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
robinez schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:54:
[...]

ik heb tot aan de hyper class praktisch alles wel op drie sterren gehaald (op een paar events na, die waar je een clean lap moet rijden wat echt lastig is met de AI die jou aantikt),
Laat de AI gaan, en ga laatste rijden en rij rustig je rondje... super eenvoudig :D

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 14:51
Goed, ben er ondertussen ook achter waarom mijn code van Driveclub SE niet werkt... Als je je game in Belgie koopt, werkt deze code niet op een US account :( Toch maar even een BE subaccount aanmaken vanavond

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 00:03
The Otherside schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Laat de AI gaan, en ga laatste rijden en rij rustig je rondje... super eenvoudig :D
Inderdaad, op die manier doe ik het ook gewoon :*)
Eerst iedereen laten inhalen en vervolgens op mijn gemak het rondje uitrijden.
Vervolgens nog proberen of ik hoog kan eindigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
The Otherside schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

thanks!

goeie tip, zelf niet aan gedacht, ga ik vanavond direct maar even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik zit nu op 125 sterren maar man man wat is het soms balen als je net 2/100 ste boven de doeltijd zit. Daarentegen als je het dan na 40 retries wel haalt dan is de kick GROOT !!!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Theo27 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:26:
Ik zit nu op 125 sterren maar man man wat is het soms balen als je net 2/100 ste boven de doeltijd zit. Daarentegen als je het dan na 40 retries wel haalt dan is de kick GROOT !!!
De essentie van racegames in 1 post. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ik vind die drift-race met Ferrari tricky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
(jarig!)
Ik vind alle drift-events moeilijk, meestal haal ik maar 1 ster (wel in eerste poging) omdat ik geen idee heb wat ik doe.

Ik race op zo'n bocht af en stuur in met de handrem er op en hoop dat ik een beetje recht uitkom.

Iemand tips over hoe ik dit wel moet aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jongf7 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:51:
Ik vind alle drift-events moeilijk, meestal haal ik maar 1 ster (wel in eerste poging) omdat ik geen idee heb wat ik doe.

Ik race op zo'n bocht af en stuur in met de handrem er op en hoop dat ik een beetje recht uitkom.

Iemand tips over hoe ik dit wel moet aanpakken?
Ja gewoon blijven oefenen...je kan t vanzelf. Je kan ook op Youtube filmpjes opzoeken om te zien vanuit welke "hoek" het beste gedrift kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piro
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 05:29

Piro

Destructief

Heb inmiddels al redelijk wat rondjes gereden en moet zeggen dat het toch wel lekker speelt. Mocht iemand geïnteresseerd zijn om met een mede Tweaker en mij mee te doen in onze club, we hebben nog 4 plekken over :).

De club heet Molten Rubber en is inmiddels level 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 20:44
Ik snap niet hoe jullie allemaal online kunnen spelen.. Ik heb werkelijk waar nog geen 1x verbinding gehad met de server. Ik heb de Singleplayer uitgespeeld en ik wil ook verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kom hier inderdaad ook niet meer online. Voor patch ging het nog wel maar nu helemaal niet meer :) ook geen idee wat voor level mijn Club op het moent is (Tweakers GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
WeAreLegion schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:04:
Ik kom hier inderdaad ook niet meer online. Voor patch ging het nog wel maar nu helemaal niet meer :) ook geen idee wat voor level mijn Club op het moent is (Tweakers GoT)
Dit is wel de vetste club natuurlijk! Hoop dat wel snel met een groepje kunnen knallen. Volgens mij is de club lvl 12. Lijkt mij dat dit alle leden geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de personen die hem al hebben/spelen. Lees online veel dat de graphics een stuk minder zijn dan in de filmpjes telkens. Is het verschil echt zo groot of zit iedereen weer moeilijk te doen omdat het kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Dit is wel de vetste club natuurlijk! Hoop dat wel snel met een groepje kunnen knallen. Volgens mij is de club lvl 12. Lijkt mij dat dit alle leden geldt?
Jah dat geld voor allemaal inderdaad :) en idd veste club :D maar goed hopen dat ze alles snel fixen maar doubt it. Maar goed vermaak me met SP ook wel daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Bron schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

En ik blijf ook bij mijn mening dat het er allemaal veel te arcade uit ziet.
Zal de PS+ versie proberen. Maar ik denk dat het enorm tegen gaat vallen voor me.
Het is voor mij in ieder geval wachten op project cars.
Zover zit ik er nu ook in, ik kan niet wennen aan de AI, vreselijke kleurstellingen en de besturing met de controller.

Werkt een stuurtje in deze echt zoveel beter?

Mijn versie van DC Special Edition gaat in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:27:
Voor de personen die hem al hebben/spelen. Lees online veel dat de graphics een stuk minder zijn dan in de filmpjes telkens. Is het verschil echt zo groot of zit iedereen weer moeilijk te doen omdat het kan? :)
Het ziet er prima uit, cockpit view is prachtig. Azijnzeikers if you ask me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:44:
[...]

Het ziet er prima uit, cockpit view is prachtig. Azijnzeikers if you ask me.
Ik vind het er ook echt super uit zien hoor vooral van uit de cockpit view. Als straks die weer effecten er in zitten dan zal dat echt wonderschoon zijn. Ik merkte wel dat ik sharpness op mijn tv aan het staan daar had driveclub erg veel last van (witterandjes) uitgezet en zag er gelijk stuk beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Paulus07 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:27:
Verschil is er niet. Alleen verschilt het nogal of je in de volle zon rijdt of tijdens schemering. Omdat de belichting volledig dynamisch is zijn er situaties waarbij het er minder mooi uit ziet.

Maar goed liever zo dan 'voorgebakken' belichting die er altijd voor zorgt dat alles precies goed belicht is.
WeAreLegion schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:45:
[...]

Ik vind het er ook echt super uit zien hoor vooral van uit de cockpit view. Als straks die weer effecten er in zitten dan zal dat echt wonderschoon zijn. Ik merkte wel dat ik sharpness op mijn tv aan het staan daar had driveclub erg veel last van (witterandjes) uitgezet en zag er gelijk stuk beter uit
Dit is standaard inderdaad, altijd zorgen dat je TV niet ook nog bezig gaat met 'sharpness'

[ Voor 29% gewijzigd door On_E op 13-10-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:16

Phydomir

Dennis

Sowieso zo min mogelijk post processing dingen aan zetten op je TV. 9 van de 10 wordt het er en niet mooier van en zorgt het voor extra input lag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Nou, 1 dag verder en nog steeds doet bijna niets het. PlayStation store ligt er ook al uit. Ben nog niet zo onder de indruk van de PlayStation services ten opzichte van Xbox Live :(

Dus nog maar wat Singleplayer en moet zeggen dat de banen erg mooi zijn. Het gevoel van snelheid is groot en soms denk ik echt: deze bocht haal ik nooit! De AI is zeer agressief, ik hou er wel van!

[ Voor 35% gewijzigd door marijnhak op 13-10-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
marijnhak schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:12:
Nou, 1 dag verder en nog steeds doet bijna niets het. PlayStation store ligt er ook al uit. Ben nog niet zo onder de indruk van de PlayStation services ten opzichte van Xbox Live :(
Er is meestal onderhoud op maandag maar door tijdverschil wil dat voor ons in de EU nog wel eens vervelend uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
WeAreLegion schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:15:
[...]

Er is meestal onderhoud op maandag maar door tijdverschil wil dat voor ons in de EU nog wel eens vervelend uitpakken.
Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die de overige 3 addons, zoals de Mercedes black series kan downen.
En vandaag wel een aantal keren in de multiplayer modus gekomen, maar bij het genereren van meerdere plagers in een lobby knalt ie er uit.

Ps. @korumera, ben als greenwalker78 lid in de GoT club, dus hoop snel met de club te kunnen gaan racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
Is er al iemand die de overige 3 addons, zoals de Mercedes black series kan downen.
En vandaag wel een aantal keren in de multiplayer modus gekomen, maar bij het genereren van meerdere plagers in een lobby knalt ie er uit.

Ps. @korumera, ben als greenwalker78 lid in de GoT club, dus hoop snel met de club te kunnen gaan racen
Niemand kan op dit moment de 3 pre-orders downloaden. Dat ligt niet aan DC, dat ligt aan het PSN Store team en daar word ook aan gewerkt om dat te fixen.

info komt van https://twitter.com/Rushy33 (die de afgelopen dagen veel meer info gaf dan het 'officieele' https://twitter.com/DRIVECLUB )

Maar goed, op dit moment lijkt overal de informatie voorziening te stoppen.. Laten we maar hopen op goed nieuws binnenkort. not-connected SP is leuk, maar van mij mogen de face-offs van m'n vriendelijst er nou eindelijk wel eens bij komen :)

--> http://www.apparata.nl/ni...ijk-in-2016-naar-ps4-9732 <-- Kunnen we daar alvast over gaan dromen... _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Murzeltje op 13-10-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Wat een heerlijk mooie track is Canada Lytton, tot nu toe springt deze er echt uit voor mij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 7 ... 43 Laatste