ja het wordt gelijk een stuk minder arcade, (vooral ook omdat je nu perfecte controle over je rem hebt)Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:05:
Heb de T300RS binnen en maar man toch wat voelt DriveClub goed met dit stuur.
Het stuur zelf is ook van hoge kwaliteit.
Nee, de game blijft voor altijd van jou, ook zonder Plus abbo.418O2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
maar je toegang is dan wel gekoppeld aan je PS+ abo, dus als die verloopt is je game ook weg.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Je blijft gewoon de content houden omdat deze aangekocht is. Ook als je PS plus verlopen is.418O2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
maar je toegang is dan wel gekoppeld aan je PS+ abo, dus als die verloopt is je game ook weg.
http://blog.eu.playstatio...playstation-plus-edition/Hoolz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:32:
[...]
Je blijft gewoon de content houden omdat deze aangekocht is. Ook als je PS plus verlopen is.
We think you’ll have a lot of fun playing DRIVECLUB and it’s available from 8th October in Europe, digitally via PlayStation Store and on Blu-ray at your local retailer. If you’re an active PlayStation Plus subscriber and have been playing the PlayStation Plus Edition, but decide you want the full DRIVECLUB experience, you can purchase a one-time upgrade for €49.99/$49.99/£42.99. This will give you access to all five locations, 55 tracks, 50 cars and all 50 tour events, as long as your PlayStation Plus subscription remains active.
klopt, dit was oorspronkelijk zo, maar toen vervolgens de playstation community ontplofte van kwaadheid online is dat ongedaan gemaakt en nu mag je de game houden ook als je ps plus verlopen is.
Ah oke.robinez schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
klopt, dit was oorspronkelijk zo, maar toen vervolgens de playstation community ontplofte van kwaadheid online is dat ongedaan gemaakt en nu mag je de game houden ook als je ps plus verlopen is.
I didnt get the memo
Verwijderd
Waar ik de game met controller gewoon aardig is,is hij nu gewoon echt leuk om te spelen.robinez schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
ja het wordt gelijk een stuk minder arcade, (vooral ook omdat je nu perfecte controle over je rem hebt)en ook veel moeilijker, vooral die race met die lotus elise, ongelooflijk wat een gevecht om die auto op de baan te houden met een t300.
Het snelheidsgevoel is echt goed in dit spel.
Maar wat mis ik die replay functie zeg.
Ik ben best blij met het spel maar er is nog wel veel werk te doen voor Evolution.
Ik zie net dat ik nummer 623 van de wereld ben. Jammer dat het gebaseerd is op hoeveel je gespeeld hebt en niet op skills of rondetijden ofzo.
PSN: Oldzkoel
Zeker weten.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:41:
[...]
Het snelheidsgevoel is echt goed in dit spel.
Het is lang geleden dat ik zo'n adrenaline-rush heb gevoeld bij een racegame.
Zo
kan ook eindelijk online voor het eerst na aanmaken van de club, heeft even geduurd. Zag dat club Tweakers GoT vol zit dus welkom voor de gene die gejoined zijn
Op naar de hoogste rangen!
[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 10-10-2014 15:10 ]
Iemand al bij de laatste tour? Ik ben bezig met het event: Hot Venom Lap. Daar moet je 1:16:00 of lager rijden voor 3 sterretjes. Ik zit nu op 1:17.2. Ik denk voor t eerst dat ik niet alle sterretjes ga halen. Ik speel met controller, iemand deze met controller (of wiel) al gehaald?
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Nog lang niet.power_user schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:47:
Iemand al bij de laatste tour?
Hahaha natuurlijk niet gast. Hoef jij niet te werken of naar school of te slapen?power_user schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:47:
Iemand al bij de laatste tour?
De remmen zijn juist het grote manko van de TS300 en eigenlijk word je dus ook verplicht de T3PA te kopenrobinez schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:09:
ja het wordt gelijk een stuk minder arcade, (vooral ook omdat je nu perfecte controle over je rem hebt)
Nickname does not reflect reality
Ik was 10 dagen vrijjoblamie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Hahaha natuurlijk niet gast. Hoef jij niet te werken of naar school of te slapen?
Heb trouwens net een filmpje gevonden op YT van iemand die em in 1:15.6 doet. Wel met stuur dat zie je zo. NIET EERLIJK! haha
ik bedoelde eigenlijk dat je met de t300 geen last meer hebt van die extreme ongedoseerde remkracht via de controller, aangezien je dat veel beter gedoseerd kan toepassen met een rempedaal.Brad Pitt schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
De remmen zijn juist het grote manko van de TS300 en eigenlijk word je dus ook verplicht de T3PA te kopen
Overigens vind ik het wel wat overdreven om de bijgeleverde gas rempedaal set bij de t300 als slecht te klassificeren, zo slecht zijn die nou ook weer niet
- een progressive rempedaal
- een koppelingspedaal
- ijzeren kwaliteit
Nou dan mijn mening:
- progressive rempedaal is leuk, maar ik vind het voor mijn doeleinde goed genoeg om gebruik te maken van de veerkracht van het t300 rempedaal, deze wordt ook zwaarder als je hem dieper indrukt (met veel veerkracht) en via muscle memory is het ook wel duidelijk waar je rempunt zit. Dat hoef ik niet perse naar mijn persoonlijke smaak in te stellen.
- koppelingspedaal wil ik niet. Ik schakel via de flippers op mijn stuur, dat vind ik handiger, sneller en lekkerder rijden
- ijzeren kwaliteit, dat is mooi, maar het t300 pedaal systeem is al van zeer robuuste kwaliteit, de ijzeren ijzers op de pedalen van de t300 zijn in hoogte verstelbaar en het plastic van de voet eronder voelt robuust genoeg aan. Ik heb online ook wel reviews gelezen van mensen die de pedalen vergeleken met de kwaliteit van het pedaal systeem van de DFGT, maar dat is lachwekkend, dat is echt andere kwaliteit, die set heb ik thuis ook staan en dat is absoluut niet te vergelijken.
Dus ik blijf erbij dat het helemaal niet nodig is om de pedaal set direct te vervangen, alleen als je per se dat rempedaal punt wil afstellen plus een koppelingspedaal nodig hebt is het die 95 euro waard.
Heb je die pedaalset van de t300 wel eens geprobeerd of is je mening gebaseerd op reviews online? (dat bedoel ik overigens niet slecht of zo, ben daar gewoon benieuwd naar). Wat vindt jij zo slecht aan die t300 pedalen set dan?
Verwijderd
Ik heb voor de XO de 458 Italia en die pedalen zijn precies zo als de T300RS.Ja er zijn misschien betere pedalen maar deze zijn nog altijd beter dan het remmen met controller.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 16:43 ]
Waar ik me aan erger bij Thrustmuster is dat ze bij de sturen geen pedalen met koppeling leveren.
Dat mag je dan weer apart gaan aanschaffen.
Dat mag je dan weer apart gaan aanschaffen.
T500RS heeft wel een koppeling erbij.
Werkt top trouwens.
Werkt top trouwens.
Dit was de reden, dat ik gisteren aan je vroeg of je het met Controller had gedaan.power_user schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:47:
Iemand al bij de laatste tour? Ik ben bezig met het event: Hot Venom Lap. Daar moet je 1:16:00 of lager rijden voor 3 sterretjes. Ik zit nu op 1:17.2. Ik denk voor t eerst dat ik niet alle sterretjes ga halen. Ik speel met controller, iemand deze met controller (of wiel) al gehaald?
Ben benieuwd
Wil graag voor alle sterretjes gaan, en ben niet van plan een stuur te kopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het zal al wel menig keer verteld zijn maar wat ik toch echt jammer aan dit spel vind is de punten aftrek als mensen tegen jou aan botsen (de AI) het zijn soms echt net botsauto's
Het zou nou toch wel eens tijd worden om de PS+ versie beschikbaar te stellen, mag toch hopen dat na 2 dagen de download drukte enigszins voorbij is?
Het staat los van de download drukte in de PSN store. De Driveclub servers zijn vanaf release dag 1 al overbelast (te weinig capaciteit, niet goed geconfigureerd, wat dan ook). Zodra Driveclub is opgestart en in het menu komt wordt er al een verbinding gemaakt met die servers, ook al doe je niets en speel je enkel offline de Tour events. Ze willen dus eerst die servers stabiel krijgen voordat ze de PS+ versie vrijgeven, tot op heden is ze dat nog niet gelukt jammer genoeg.VulcanRaven schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:29:
Het zou nou toch wel eens tijd worden om de PS+ versie beschikbaar te stellen, mag toch hopen dat na 2 dagen de download drukte enigszins voorbij is?
Hier kun je de voortgang volgen: https://www.facebook.com/driveclubofficial
Je komt een heel eind met het behalen van de sterren met controller. Als ik er een dag voor ga zitten is het misschien wel te doen bij de Venom Hot Lap. Ben nu weer volop aan t werk maar ik zal eind volgende week nog eens rapporteren of ik t gehaald heb. Als jij of iemand hem wel haalt motiveert dat natuurlijk, dus melden maar!Jumpman schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:50:
[...]
Dit was de reden, dat ik gisteren aan je vroeg of je het met Controller had gedaan.
Wil graag voor alle sterretjes gaan, en ben niet van plan een stuur te kopen.
Klopt, helaas game ik ook naast mijn werk, studie en sociale leven. Voorlopig ook nog geen vrij. Ik ben nog lang niet zo ver als jij nu, dus dat zal wel even duren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Er is weinig voortgang om te volgen... nog geen updates.. al zouden ze om de 8 uur maar eens wat laten weten hoe het er voor staat... zo ga je toch het idee krijgen dat er iets fundamenteel mis blijkt te zijn en dat het voorlopig niet goed lijkt te komen.... Als ik een klant met een server storing 24 uur in het ongewisse laat dan hoef ik niet meer terug te komen ...kazuka schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:44:
[...]
Het staat los van de download drukte in de PSN store. De Driveclub servers zijn vanaf release dag 1 al overbelast (te weinig capaciteit, niet goed geconfigureerd, wat dan ook). Zodra Driveclub is opgestart en in het menu komt wordt er al een verbinding gemaakt met die servers, ook al doe je niets en speel je enkel offline de Tour events. Ze willen dus eerst die servers stabiel krijgen voordat ze de PS+ versie vrijgeven, tot op heden is ze dat nog niet gelukt jammer genoeg.
Hier kun je de voortgang volgen: https://www.facebook.com/driveclubofficial
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
Ik heb straks ergens gelezen dat het zelfs nog een paar dagen kan gaan duren.Murzeltje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:28:
[...]
Er is weinig voortgang om te volgen... nog geen updates.. al zouden ze om de 8 uur maar eens wat laten weten hoe het er voor staat... zo ga je toch het idee krijgen dat er iets fundamenteel mis blijkt te zijn en dat het voorlopig niet goed lijkt te komen.... Als ik een klant met een server storing 24 uur in het ongewisse laat dan hoef ik niet meer terug te komen ...
Zonder de plus versie kunnen ze de boel nog niet aan de gang krijgen dus ja er is iets flink mis.
Je zou denken dat het in een dag of 2 wel zal werken.
Wel balen dat we niet online kunnen. Wil mijn skills nu wel eens testen tegen Driveclubbers
Ja, ik begin de single player nu ook wel zat te worden. Ik wil challenges doen tegen m'n vrienden :dmprkooij schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:22:
Wel balen dat we niet online kunnen. Wil mijn skills nu wel eens testen tegen Driveclubbers
Wow volgens mij doet hij hetAdlermann schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:23:
[...]
Ja, ik begin de single player nu ook wel zat te worden. Ik wil challenges doen tegen m'n vrienden :d
Spel toch maar aangeschaft
. Zag dat de tweakers club al vol was dus heb een 2de groep aangemaakt. Als je op clubnaam naar "Tweakers Racing" zoekt kom je bij de groep die ik aangemaakt heb. Zie jullie op de grid.
Vind het jammer dat ze clubs niet wat groter maken. Bedoel hoeft geen 200 man te zijn maar man of 20 zou toch wel leuker zijn. Maar goed ik hou mijn club zoveel mogelijk up to date als mensen lang niet meer spelen dan stuur ik ze wel ff berichtje
of ze plaats willen maken voor andere. Zal dus niet ieman der zo maar uit verwijderen.
Nope, nog niet bij de laatste Tour. Kan slechts af en toe spelen. Net de eerste leg (hot hatches) afgerond. Online is een drama, zo goed als nooit connected met de serverspower_user schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:47:
Ben benieuwd
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Ik vond online vooral drama omdat mensen je gewoon tik op zijkant van je auto geven je spint van de baan en klaar ben je. Ik hou gewoon niet van dat soort races. Ze hadden auto's gewoon in ghost moeten laten rijden dan kwam het veel meer uit op skill (vind ik).
Ze hebben voor 6 gekozen zodat je met je hele club kan racen tegen een andere club, 6v6.WeAreLegion schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:20:
Vind het jammer dat ze clubs niet wat groter maken. Bedoel hoeft geen 200 man te zijn maar man of 20 zou toch wel leuker zijn. Maar goed ik hou mijn club zoveel mogelijk up to date als mensen lang niet meer spelen dan stuur ik ze wel ff berichtjeof ze plaats willen maken voor andere. Zal dus niet ieman der zo maar uit verwijderen.
Wtf ? Nog steeds geen driveclub te vinden in de store
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Bij start slipstreamen en iemand van de baan tikken werkt idd wel heel erg goed. Tijd om een clean racing clubje te maken om samen te racen lol. Matchmaking heeft ook geen rating systeem van hoe vaak je botst ofzo hè?WeAreLegion schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:32:
Ik vond online vooral drama omdat mensen je gewoon tik op zijkant van je auto geven je spint van de baan en klaar ben je. Ik hou gewoon niet van dat soort races. Ze hadden auto's gewoon in ghost moeten laten rijden dan kwam het veel meer uit op skill (vind ik).
Single player blijf ik wel lachen vinden, driften is best tof met stuurtje en pedalen
ik begin me nu toch wel te ergeren aan d tijd die ze nodig hebben om het online gedeelte up and running te krijgen.. bah. ik kan me niet herinnernen dat een game zo een slechte launch / start heeft gehad als deze.
het is inderdaad belachelijk dat we nu al 4 dagen niet online kunnen. Maar het kan erger hoor, battlefield 4 tijdens de release was vele malen slechter. Daar kreeg je gewoon blue screens tijdens het spelen, je single player campaign voortgang verdween zo maar, en ga zo maar door. Dat heeft maanden geduurd voordat ze dat een beetje stabiel kregen.Flghter1982 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:51:
ik begin me nu toch wel te ergeren aan d tijd die ze nodig hebben om het online gedeelte up and running te krijgen.. bah. ik kan me niet herinnernen dat een game zo een slechte launch / start heeft gehad als deze.
Gelukkig kun je driveclub in ieder geval single player spelen, maar in 2014 zou dat natuurlijk niet meer voor mogen komen. Ik denk ook dat dat de plus versie veranderd gaat worden, die bevat nu alleen een online mogelijkheid en heeft geen single player. Dat kan helemaal niet op deze manier, want ze hebben nu al niet eens voldoende server capaciteit. Stel dat de helft driveclub gaat uitproberen, dan krijg je er ineens meer dan 4 miljoen connecties bij, dan is dat server park pas echt plat
Dus ik verwacht dat ze de plus game gaan veranderen naar een single player tour events game, als je die chaos nu ziet dan kan dat bijna niet anders.
hoewel hier lijkt me compleet andere teams aan werken, hoop ik niet dat ze de serverproblemen gaan gebruiken als smoes voor het niet optijd uitbrengen van updates voor het weersysteem en replay.
Serieus bedoelde vraag: net bij Mediamarkt even de demo van Driveclub gespeeld. Vond het er een beetje hakkelig uitzien (beeld leek traag te verversen). Hebben ze van die crappy TV's in zo'n Sony demo-setup, of zou het komen doordat je er zo dicht op staat?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik weet niet of dit het juiste topic is om de vraag in te stellen, maar het volgende:
Voor Driveclub, en straks Project Cars, heb ik een nieuw stuur nodig (mijn G25 is niet PS4 compatible dus moet verkocht worden).
Nu lees ik hier goede dingen over de Thrustmaster T300.
De nieuwprijs van dat stuur is 332 euro (pricewatch).
Nu is de T500 slechts 20 euro duurder (354 euro) ... waarom gaan mensen dan toch voor de T300?
Voor Driveclub, en straks Project Cars, heb ik een nieuw stuur nodig (mijn G25 is niet PS4 compatible dus moet verkocht worden).
Nu is de T500 slechts 20 euro duurder (354 euro) ... waarom gaan mensen dan toch voor de T300?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
t500rs pakken, kwalitatief veel hoogwaardiger. Vraagprijs t300 is te hoog omdattie als fully compatible wordt geadverteerd, 500 is dat ook..dvdkiwi schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:09:
Ik weet niet of dit het juiste topic is om de vraag in te stellen, maar het volgende:
Yep me 2. Het hele snelheidsgevoel ben je gelijk kwijt
Scrooge NL
Iemand nog een club open? Wilde al bij een club joinen maar werkte steeds niet. Voeg me maar toe op psn, zie sig.
De eerste paar races achter de rug en de game bevalt goed. Ik erger me wel aan de rijstijl van de ai,het lijkt af en toe wel destruction derby
. Ook snap ik niet dat je de controller settings niet aan kan passen zoals sensitivity etc.
Een optie om de helderheid aan te passen zou niet misstaan aangezien ik het beeld regelmatig te donker vind en geen zin heb om alleen voor deze game de tv settings aan te passen.
Al met al een prima racer voor de ps4 maar er kan nog genoeg verbeterd worden
Een optie om de helderheid aan te passen zou niet misstaan aangezien ik het beeld regelmatig te donker vind en geen zin heb om alleen voor deze game de tv settings aan te passen.
Al met al een prima racer voor de ps4 maar er kan nog genoeg verbeterd worden
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb mrt drive club een zwarte balk aan de zijkant. Het scherm wordt niet volledig gevuld. Bij opties vind ik er niks over?
http://manuals.playstatio...ettings/areasettings.htmlnickdew schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:05:
Ik heb mrt drive club een zwarte balk aan de zijkant. Het scherm wordt niet volledig gevuld. Bij opties vind ik er niks over?
Je kan er bij ons nog in. Zal even aan mn maat vragen of ie je vanavond een invite stuurt.power_user schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:44:
Iemand nog een club open? Wilde al bij een club joinen maar werkte steeds niet. Voeg me maar toe op psn, zie sig.
Scrooge NL
Ik blijf maar geen connectie krijgen met de servers, gisteren wel even. Als er nog ruimte is in een vd clubs wil ik er graag bij.
Ps: internetverbinding is goed volgens de Netwerkanalyse op de PS4
Verwijderd
Zijn serverprobleempjes... Ligt niet aan joumarijnhak schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:20:
Ik blijf maar geen connectie krijgen met de servers, gisteren wel even. Als er nog ruimte is in een vd clubs wil ik er graag bij.
Als iemand nog spot heeft in een actieve club houd ik mij aanbevolen: PSN: trapgat
GedaanVerwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:39:
[...]
t500rs pakken, kwalitatief veel hoogwaardiger. Vraagprijs t300 is te hoog omdattie als fully compatible wordt geadverteerd, 500 is dat ook..
Met zo'n klein prijsverschil is de keus makkelijk natuurlijk
De 300 heeft wel weer leuke(re) (PS4-gerelateerde) knoppen er op zitten en gelukkig meedraaiende versnellings flippers. Die van de 500 kan je echter verwijderen en er alsnog een stuur opzetten met flippers zoals het hoortdvdkiwi schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:42:
Gedaan
Met zo'n klein prijsverschil is de keus makkelijk natuurlijk
Nickname does not reflect reality
Arrrgh, elke keer als ik een event start met meer dan 1 race, hangt mijn PS4 bij het begin van de tweede race. Hij knalt eruit met error CE-34878-0. Hebben meer mensen hier last van?
PSN: Sluuz
De T500 knoppen zullen toch wel toe te wijzen zijn?Brad Pitt schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:47:
[...]
De 300 heeft wel weer leuke(re) (PS4-gerelateerde) knoppen er op zitten en gelukkig meedraaiende versnellings flippers. Die van de 500 kan je echter verwijderen en er alsnog een stuur opzetten met flippers zoals het hoort
(ik lees dat deze enkel de share functie niet ondersteund)
De pedalenset lijkt me wel wat beter
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 11-10-2014 17:04 ]
Verwijderd
De huayra is echt goddelijk met stuurtje. Kan niet w88 tot MP werkt. Wel ruk dat je die assists niet uit kunt zetten, zit er uberhaupt wel abs op een huayra in real life? Beetje nep if you ask me
Ga er dalijk aan beginnen, ben benieuwd
PSN: Maichel
Tuurlijk zit er ABS op een Huayra, welke auto niet tegenwoordig? Alleen zul je dat wel uit kunnen zetten en niet in de game?Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:24:
De huayra is echt goddelijk met stuurtje. Kan niet w88 tot MP werkt. Wel ruk dat je die assists niet uit kunt zetten, zit er uberhaupt wel abs op een huayra in real life? Beetje nep if you ask me
-
Noble M600.Edd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:35:
[...]
Tuurlijk zit er ABS op een Huayra, welke auto niet tegenwoordig? Alleen zul je dat wel uit kunnen zetten en niet in de game?
Yep, 1.03:

Het ligt dus blijkbaar niet aan server capaciteit maar aan de client/server software kant.
En nog een opvallend antwoord van Rushy:Update history:
1.03
- implement several game-side fixes to reduce server load.
- fixes an issue that may cause clubs to become corrupted.
- fixes out of memory crashes due to multiple large avatars in the friends list.
- fixes occasional game-side crashes when uploading large amounts of progress data.

Het ligt dus blijkbaar niet aan server capaciteit maar aan de client/server software kant.
OMG, Venom Hot lap event IS ZO IRRITANT 
Ik wil gewoon met spullen gooien.
Het is onmogelijk om daar 3 sterren te krijgen!!!
Iemand die hem al heeft gehaald met 3 sterren? Ik zit nu op poging 368.
Gehaald, wat een kl*te level
Ik wil gewoon met spullen gooien.
Het is onmogelijk om daar 3 sterren te krijgen!!!
Iemand die hem al heeft gehaald met 3 sterren? Ik zit nu op poging 368.
Gehaald, wat een kl*te level
[ Voor 55% gewijzigd door mprkooij op 12-10-2014 00:40 ]
Driveclub op firstlook 2014 gespeeld. Stonden te veel assists aan hierdoor won ik met gemak
Angelo NL / Global Cargo VTC
Weet niet welk level ze daar laten zien, maar het word wel steeds lastiger je wint op gegeven moment niet meer met gemak met assists of zonderPykow schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:06:
Driveclub op firstlook 2014 gespeeld. Stonden te veel assists aan hierdoor won ik met gemak
Mprkooij, met stuur of controller? Ik zit daar ook nog te worstelen. Ik gebruik de controller. En hou je lijn aan of bots je ergens een bocht door.
Inmiddels wil ik ook een dikke plus geven aan de track-designer(s).
Die zitten vrijwel allemaal zeer goed in elkaar nml. Niet alleen qua layout maar ook qua omgevingen e.d.
Die zitten vrijwel allemaal zeer goed in elkaar nml. Niet alleen qua layout maar ook qua omgevingen e.d.
Eens, zitten mooie banen tussen!On_E schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 08:39:
Inmiddels wil ik ook een dikke plus geven aan de track-designer(s).
Servers zijn nu soort van online, maar kan alsnog bar weinig
Sommige Face-offs zijn best lastig, dus besloot ik net dat ik een vrije baan wou hebben. Kortom, iedereen voorbij laten gaan. Iedereen gaat dan ineens langzamer rijden.....
Gisteren effe flink aan het oefenen geweest op het driften en had een leuk doel in zicht. Moet zeggen dat het driften toch wel leuke uitdaging is en zeker lekkere punten farm is, als het eenmaal een beetje loopt.

Verwijderd
Wow haha! Ik blijf driften apart vinden, omdat de auto's er niet voor gemaakt zijn. Met wat skylines etc zou dat echt awesome zijn! Je kunt de drift challenges zelfs met 4wd auto's halenPractics schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:43:
Gisteren effe flink aan het oefenen geweest op het driften en had een leuk doel in zicht. Moet zeggen dat het driften toch wel leuke uitdaging is en zeker lekkere punten farm is, als het eenmaal een beetje loopt.
[afbeelding]
Ik vind het vooral vreemd dat je de Stability Control niet kan uitschakelen tijdens een driftsessie
Het is inderdaad wat vaag en je moet echt de juiste auto met de juiste track hebben wil je echt lekker driften.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
Wow haha! Ik blijf driften apart vinden, omdat de auto's er niet voor gemaakt zijn. Met wat skylines etc zou dat echt awesome zijn! Je kunt de drift challenges zelfs met 4wd auto's halen
Gisteren ook nog wel effe met de audi rs6 geprobeerd
Pak je de Ferrari 458 Italia, dan ga je echt leuk driften. Zeker in combinatie met chili en dan een van de laatste 3 circuit tracks. Het geluid is ook gelijk lekker aanstekelijk om te raggen. ( Tussen de 8-15k punten per ronde a 1 minuut 20)
Verwijderd
ik dacht dat er een gratis (basic) versie was, en een betaalde upgrade, echter als ik in de store kijk zie ik een betaalde voor ps+ en geen andere. klopt dit?
Klopt, die is er (nog) niet. Uitgesteld i.v.m. serverproblemen. Zie onder andere dit bericht.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:24:
ik dacht dat er een gratis (basic) versie was, en een betaalde upgrade, echter als ik in de store kijk zie ik een betaalde voor ps+ en geen andere. klopt dit?
[ Voor 38% gewijzigd door hotdog92 op 12-10-2014 11:39 ]
Gisteren Driveclub eens in de PS4 gestopt en de eerste race gedaan met controller.
Grafisch ziet het er prima uit
Het rijden en de baan (India waarschijnlijk) gaf mij een beetje een Dirt gevoel.
Morgen komt mijn T500 RS binnen, dus tot dan blijft Driveclub lekker in het doosje zitten
Ik ben heel benieuwd
Grafisch ziet het er prima uit
Het rijden en de baan (India waarschijnlijk) gaf mij een beetje een Dirt gevoel.
Morgen komt mijn T500 RS binnen, dus tot dan blijft Driveclub lekker in het doosje zitten
Ik ben heel benieuwd
Kan iemand mij vertellen hoe ik de Golf GTI unlock?
Is die alleen voor Club Level 1 en PS plus subcribers en hoe werkt dat dan?
Is die alleen voor Club Level 1 en PS plus subcribers en hoe werkt dat dan?
PSN: Von_Smallhausn
Ik kan het spel niet uitspelen...
Ik heb 219/225 sterren.. Alleen lukt mij de Norwegian Lightweight Series Track niet met de Ariel Atom 500 V8 omdat deze simpelweg niet te besturen is en het gewoon onmogelijk is daar... Nu moet ik dus wachten totdat die servers online zijn zodat ik de BAC Mono kan unlocken die je op Club Level 10 krijgt

Ik hoor graag of het iemand wel al is gelukt.
Ik heb 219/225 sterren.. Alleen lukt mij de Norwegian Lightweight Series Track niet met de Ariel Atom 500 V8 omdat deze simpelweg niet te besturen is en het gewoon onmogelijk is daar... Nu moet ik dus wachten totdat die servers online zijn zodat ik de BAC Mono kan unlocken die je op Club Level 10 krijgt

Ik hoor graag of het iemand wel al is gelukt.
[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 12-10-2014 12:46 ]
Met een AWD wagen kan je ook prima driften hoor.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
Wow haha! Ik blijf driften apart vinden, omdat de auto's er niet voor gemaakt zijn. Met wat skylines etc zou dat echt awesome zijn! Je kunt de drift challenges zelfs met 4wd auto's halen
Skyline R34 GT-R is AWD lolVerwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
Ik blijf driften apart vinden, omdat de auto's er niet voor gemaakt zijn. Met wat skylines etc zou dat echt awesome zijn! Je kunt de drift challenges zelfs met 4wd auto's halen
Prima driftwagen
[ Voor 78% gewijzigd door Superkiwi op 12-10-2014 12:50 ]
Is het mogelijk om in driveclub ook echt samen met je vrienden te racen tegen anderen (in een zelfde race) of is het alleen zo dat je tot een club hoort en samen punten verdiend door apart te racen?
Beiden, mits de servers werkenSC4RF4C3 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:58:
Is het mogelijk om in driveclub ook echt samen met je vrienden te racen tegen anderen (in een zelfde race) of is het alleen zo dat je tot een club hoort en samen punten verdiend door apart te racen?
Ik kan sinds de patch wel online komen maar het lijkt erop dat ze een aantal online features nog disabled hebben. Vanochtend ook voor het eerst een multiplayer race gedaan in de BAC Mono. Wat een chaos was dat zeg
Inmiddels wel vrij wel altijd verbinding met de servers maar daar houd het ook mee op. Vrijwel geen enkele online feature werkt. Geen leaderboard, challengers en als ik en multiplayer game wil joinen krijgen ik time out.
Vanochtend ook er achter gekomen dat die hyper auto's niets voor mij zijn. Zijn te snel en te nerveus om lekker met een controller te besturen.
Vanochtend ook er achter gekomen dat die hyper auto's niets voor mij zijn. Zijn te snel en te nerveus om lekker met een controller te besturen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Net 4 races online gespeeld. Ik heb er 1 gewonnen! Dat vond ik wel erg gaaf. Kwam wat geluk bij kijken gok ik, want zo goed ben ik niet 
Online vind ik erg leuk om te doen. Zeker als er een Duitser helemaal los als hij achterstevoren op de baan staat. Daardoor weer wat nieuwe duitse woorden geleerd
Tot nog toe geen spijt van mijn aankoop. Tuurlijk blijft het een slechte zaak dat de launch zo slecht is verlopen. Maar het is wel een game waar je veel plezier uit kunt halen.
Online vind ik erg leuk om te doen. Zeker als er een Duitser helemaal los als hij achterstevoren op de baan staat. Daardoor weer wat nieuwe duitse woorden geleerd
Tot nog toe geen spijt van mijn aankoop. Tuurlijk blijft het een slechte zaak dat de launch zo slecht is verlopen. Maar het is wel een game waar je veel plezier uit kunt halen.
Ik heb PS+ als ik nu die versie koop van 39 Euro zonder dat ik de PS+ Editie heb gedownload. Gaat dat dan goed?
Of moet ik eerst die veredelde demo downloaden en dan upgraden?
Of moet ik eerst die veredelde demo downloaden en dan upgraden?
Dat is de volledig game.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Top, dank je. Ga ik em vannacht aan de download zettenPhydomir schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:14:
Dat is de volledig game.
Ik ook nog!
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ik ook nog!
En ik ook! (Singleplayer helemaal uitgespeeld, alle sterren)
[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 12-10-2014 16:56 ]
Heb een club aangemaakt, hij heet Tweakersz, hij is open dus je kunt hem gewoon joinen.
Ik kan niet eens connecten met de DriveClub Server.....Poulske schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:44:
Heb een club aangemaakt, hij heet Tweakersz, hij is open dus je kunt hem gewoon joinen.
Verwijderd
Online werkt idd wel geniaal. Grappig hoe die psn fail schermen altijd aangeven dat jij je connectie moet controleren. Die standaard meuk kunnen ze beter veranderen in 'sorry our servers are fucked/ got ddos'ed again'...
Inderdaad, wel 10x connectietest gedaan, vast IP-adres en port forwarding goed gezet... Geen verandering, dus duidelijk niet een fout aan de gebruikerskantVerwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:16:
Online werkt idd wel geniaal. Grappig hoe die psn fail schermen altijd aangeven dat jij je connectie moet controleren. Die standaard meuk kunnen ze beter veranderen in 'sorry our servers are fucked/ got ddos'ed again'...