Nou, ik heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld. Ik heb nu volgens mij 1 captain verslagen... Blabla the Slaver ofzo. In ieder geval, de bonus daar is eerst de 4 Archers om te leggen, en dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb nu 2 slots op mn zwaard vrijgespeeld, en die zijn ook beiden gevuld met Runes.
Daarnaast heb ik volgens mij de bovenste rij...ehhh...abilities? of hoe heet dat? vrijgespeeld, en ik heb 1 slot vrijgespeeld op m'n Bow, maar daar heb ik nog geen Rune voor. De AI van de game is kut. Ik heb nu een paar x gehad dat er een groepje van 5, 6, 7 Orcs lopen, en zolang je in stealth steeds de achterste van de groep afmaakt heeft de rest niets door
Het aller frustrerendste van de game tot nu toe is het (niet toekomen aan het) finishen van Orcs. Soms heb ik er tig om me heen staan, en als er dan 1 stunned is, dan wil je 'm daarna finishen want anders staat ie weer op, door dus R1 + vierkantje te doen, maar in de tijd dat je die move aan het doen bent staat er iemand anders achter je die je dan weer moet counteren, waardoor je effectief ophoudt met je finish, waardoor die Orc soms weer op staat.
Daar moet toch een betere manier voor zijn? Ja, Driehoekje + Rondje samen, maar die krijg ik pas naar een hit streak van 8, en dan schijnbaar nog niet altijd, dus dat finishen is echt even frustrerend nog.
Vervolgens kon ik een of andere side missie doen, die inhield dat ik Gollem achterna moest, en die heb ik op een gegeven moment gevonden, want hij verbergt zich in een Cave (niet de grote cave maar een kleintje daar vlakbij) en direct daarna ben ik opgehouden.
[
Voor 9% gewijzigd door
Just_A_User op 07-05-2015 08:44
]
Och ja, je moet toch wat he.