[multi] Middle Earth Shadow of Mordor

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 17:38

PB-powell

Mr. Laziness

Sumerechny schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:36:
....doh...

Ik kreeg een prompt dat ik button down kon gebruiken om de branded orcs te doden. Dat wist ik al wel, maar ik dacht dat het moest om de side-mission te voltooien.....dus ik doe dat natuurlijk braaf. Staat er een branded warchief in de buurt waar ik niet van op de hoogte was :F
Haha precies hetzelfde gisteren hier! Beetje jammer ja...
Snap zelf eigenlijk niet waar het nuttig voor kan zijn, vind het altijd wel grappig als de uruks onderling gaan matten :P

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 13-09 14:29

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Inmiddels heb ik er alweer 3 chiefs en een warchief bij. Ze stonden in de weg.. :o

Ik moet zeggen dat de laatste twee missies wel erg makkelijk zijn.... :| . De bosses hadden erg veel potentie om toffe gevechten te zijn. Hoewel ik geen Dark Souls gevecht had verwacht had ik toch meer tegenstand gehoopt...

Ah well, nu nog een beetje afronden en trophy hunten. Een vermakelijk spel :)

Edit: Dit gaat sneller dan ik dacht..alleen de lvl 25 rune achievement nog O-) . Hmm en dat is meer gedoe dan ik dacht..2x een Uruk tot lvl 20. Daarna één warchief maar er ging iets mis daarom geen lvl 25. En de tweede had ik behoorlijk geholpen maar toen kreeg ik een verplichte prompt voor last change.....slinger z'n pijl naar hem terug....handig zo'n weakness voor ranged :F ;w

[ Voor 33% gewijzigd door Sumerechny op 26-10-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Sumerechny schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:44:
Ik moet zeggen dat de laatste twee missies wel erg makkelijk zijn.... :| . De bosses hadden erg veel potentie om toffe gevechten te zijn. Hoewel ik geen Dark Souls gevecht had verwacht had ik toch meer tegenstand gehoopt...
Inderdaad, deed me denken aan Far Cry 3, waarbij de eindbaas verslaan niets meer was dan op een bepaald moment op een knop drukken was.

Heb me zeker een paar weekjes vermaakt met het spel. Net nadat je denkt dat het te eentonig wordt omdat de tweede locatie eigenlijk alleen maar meer van hetzelfde is, komen ze met de branding skill. Dat geeft het spel toch weer een extra dimensie en is wat mij betreft de grootste plus van het nemesis systeem.

Moest wel wennen aan het spel, je wordt in het begin midden in Mordor neergeplempt en moet het dan maar uitzoeken. De eerste confrontaties met captains en groepen Uruks liepen dan ook niet goed af, Maar zoals hier al werd gezegd, naar mate je meer skills krijgt wordt het steeds makkelijker tot op het punt dat het eigenlijk te gemakkelijk wordt. Al heeft overpowered rondbanjeren ook wel zijn charme.

Het spel smaakt zeker naar meer, al denk ik dat de huidige lengte van het spel prima is. Nog een extra locatie erbij zou teveel van het goede zijn, maar een vervolg zou ik niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Het einde van de game was idd veel te makkelijk en het verhaal viel IMO ook niet helemaal mooi samen.

spoiler:
wat is eigenlijk het verschil tussen de Bright Lord en Calibrimbor? In de cutscenes zag ik het verschil tussen die beide bijna niet :/

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Fordox schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:27:
Het einde van de game was idd veel te makkelijk en het verhaal viel IMO ook niet helemaal mooi samen.

spoiler:
wat is eigenlijk het verschil tussen de Bright Lord en Calibrimbor? In de cutscenes zag ik het verschil tussen die beide bijna niet :/
spoiler:
The Bright Lord is Celebrimbor die de Ene Ring draagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

spoiler:
Maar ik zag 2 elven staan toen ze de ring van Sauron perfectioneerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Fordox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:20:
spoiler:
Maar ik zag 2 elven staan toen ze de ring van Sauron perfectioneerden?
spoiler:
De donkerharige Elf is Celebrimbor, de blonde Elf in de gewaden is Sauron in zijn 'mooie' vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wow, dat verklaart best een hoop :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik heb enorm veel moeite om in het spel te komen, dwz beetje overwhelming allemaal. Ik speel pas sinds gisteren op de PS4, heb getwijfeld om de PC versie te kopen omdat ik 2xgtx780 in SLI heb staan, maar omdat dit spel me toch beter geschikt leek voor luie bankspeel sessies doe ik het op de Playstation.

In ieder geval, het spel ziet er prachtig uit en het vechten voelt echt heel lekker alleen ik word alleen maar gesloopt door die Named uruks.. en het meest irritante vind ik, dat die gasten STERKER worden als ik van ze verlies. Ik heb daardoor het gevoel dat ik achtergang maak in plaats van vooruitgang.
Is dat zo? is het een probleem als je in het begin veel doodgaat waardoor die named uruk's sterker worden?

Verder heb ik nog veel moeite met het feit dat er ineens 20 mobs op me in staan te hakken, dat overleef ik ook nog niet echt. Iets zegt me dat ik even door moet bijten en dat het straks allemaal beter wordt.. maar nu vind ik het echt nog lastig om de moed op te brengen om de wereld weer in te gaan.

help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal in het begin is het inderdaad wat veel. Jij bent dan eigenlijk nog maar een slap soldaatje wat tegen veeeeel Uruks moet vechten. Maar na een paar upgrades ga je flink sterker worden en zijn groepen van 20 een eitje.

Ik speelde eerst kort de main mission om vervolgens wat sterker te worden om daarna te gaan zwerven en Captains te gaan jagen.

Het is een kwestie van upgraden, maar dat ging vrij snel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Alcmaria schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:16:
Ik heb enorm veel moeite om in het spel te komen, dwz beetje overwhelming allemaal. Ik speel pas sinds gisteren op de PS4, heb getwijfeld om de PC versie te kopen omdat ik 2xgtx780 in SLI heb staan, maar omdat dit spel me toch beter geschikt leek voor luie bankspeel sessies doe ik het op de Playstation.

In ieder geval, het spel ziet er prachtig uit en het vechten voelt echt heel lekker alleen ik word alleen maar gesloopt door die Named uruks.. en het meest irritante vind ik, dat die gasten STERKER worden als ik van ze verlies. Ik heb daardoor het gevoel dat ik achtergang maak in plaats van vooruitgang.
Is dat zo? is het een probleem als je in het begin veel doodgaat waardoor die named uruk's sterker worden?

Verder heb ik nog veel moeite met het feit dat er ineens 20 mobs op me in staan te hakken, dat overleef ik ook nog niet echt. Iets zegt me dat ik even door moet bijten en dat het straks allemaal beter wordt.. maar nu vind ik het echt nog lastig om de moed op te brengen om de wereld weer in te gaan.

help.
Je moet in het begin geen 20 tegenstanders om je heen verzamelen. dan moet je gewoon wegrennen. Zoek een paar slappe tegenstanders doe een paar missies en je krijgt het spel dan heel snel door. of ga stealth te werk en sluip achter een captain aan. het is vooral geen button basher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Wat info over de aankomende DLC...

http://nl.ign.com/middle-...iddle-earth-shadow-of-mor

Volgens mij één van de betere games die ik heb op de PS4, alleen blijft ie wat onderbelicht doordat andere uitgevers zonodig 40 trailers moeten spammen voordat ze een game op de markt brengen. Waarschijnlijk weet de echte gamer dit spel wel te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Alcmaria schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:16:

help.
Het wordt allemaal beter, hehehe. Ik had gister een gevecht met 1 warchief, 4 captains en nog een mob van een man of 40. Appeltje eitje. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:03
bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Het wordt allemaal beter, hehehe. Ik had gister een gevecht met 1 warchief, 4 captains en nog een mob van een man of 40. Appeltje eitje. :p
En het mooie is: het blijft nog leuk om te doen ook!
Ik had verwacht dat het een beetje saai zou worden op het moment dat je overpowered door Mordor zwerft maar ik start de game nog vaak op om lekker een uurtje te hakken en de laatste side-missions uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Ik moet zeggen dat ik het naar het einde toe wel steeds makkelijker vond worden, vooral op het moment dat je kunt branden (en dan met name tijdens gevechten) gaat het echt easy :P Het killen van branded Urks kan trouwens wel van pas komen - ik heb al een aantal keer gehad dat ik bv een Warchief wilde branden, en dat hij ineens door een branded Uruk werd afgeslacht :P (Die doen behoorlijk wat damage onder elkaar!!)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks ook begonnen aan mijn avontuur en ineens was het bijna zes uur later. Wat een vet mooie game zeg! Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Dat klinkt op zich wel leuk die uitbreiding. Heb na het afronden van de Main story het spel achter me gelaten. Heb nog wel enkele bow en dagger missies te doen, maar vond het wel welletjes, gezien je er geen beloning voor krijgt.

Met een season pass koop je in een keer alle (toekomstige) DLC toch? Denk dat ik die dan toch ga aanschaffen voor SoM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik vond de mounts eigenlijk het minst boeiende deel van het spel en heb die ook bijna niet gebruikt (alleen waar nodig voor quests). Dus die DLC kan me eerlijk gezegd ook niet zo bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:08
100% in een uurtje of 26. Heb me er dik mee vermaakt. Op naar de 1e DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Bosmonster schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:56:
Ik vond de mounts eigenlijk het minst boeiende deel van het spel en heb die ook bijna niet gebruikt (alleen waar nodig voor quests). Dus die DLC kan me eerlijk gezegd ook niet zo bekoren.
Nadat je de mogelijkheid krijgt om met je elfshot automatisch een caragor of graug te domineren vind ik het best handig om snel van de ene naar de andere kant te rennen. Het voegt niet veel toe, maar het scheelt soms lopen.

Heb de season pass inmiddels aangeschaft en heb het idee dat sindsdien de uruks automatisch worden aangevuld. Ik hoef niet meer dood te gaan, voordat lege spots worden gevuld.

Heb inmiddels bijna alle side missions gehaald, moet nog twee stealth missies doen. Dat is niet mijn sterkste ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
scrappy.doo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:15:
100% in een uurtje of 26. Heb me er dik mee vermaakt. Op naar de 1e DLC.
Dit :>

Ik zoek alleen nog iemand op psn die mij kan helpen een vendetta missie te unlocken O+ je moet namelijk iemand in je friendlist hebben die zich vervolgens laat killen door een captain... iemand die interesse heeft deze trophy te unlocken, PSN id staat in mijn sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Heb sinds gister Shadow of Mordor gekocht. Aanvankelijk wilde ik ermee wachten (GTA V staat te loeren), maar na gister even gezien en gespeeld te hebben via Share Play kon ik niet langer wachten. (Dit is trouwens DE rede dat Share Play in alle games gewoon ondersteund moet worden, wie weet haal ik dan COD zelfs)

Even een videootje gemaakt gelijk van een van mn favoriete skills haha.

Maar WAUW, wat een sfeer zit er toch in de game en die muziek en soundeffecten damn. Komt allemaal zo bruut over (letterlijk bruut). Heb niks met de films Lord of the Rings en the Hobbit, maar vind zulke settings in games wel errrrug vet altijd. Voordat iemand zegt: huh heb je de films niet gezien?? Nee. Ik vind RPG's leuk om te spelen, niet om te kijken :+ Zit ook niet te wachten op een Skyrim of Diablo film ;) Maar zover ik heb begrepen speelt de game zich enkel af in hetzelfde universum, maar heeft een verhaal dat niks echt te maken heeft met de films (of boeken).

[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 16-11-2014 23:25 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
DarthDavy schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:01:
Ik heb een AMD R9 290X en ik speel op ultra zonder HD texturepack met gemiddeld 70 fps. Met HD texturepack daalt dat naar 35 fps. Nog doenbaar, maar aangezien ik amper verschil zie tussen met of zonder hd texturepack speel ik maar gewoon zonder en kies ik voor de extra performance.

Over het spel dan: het nemesis systeem geeft dit spel iets extra dat zich onderscheidt van de concurrentie.

Wel oppassen: de PS3 en Xbox360 versie gaan dit nemesis systeem niet krijgen en dan vind ik dit spel maar gemiddeld.
Daar ben ik dus ingetuind. Maar ook de graphics zijn zwaar beneden de maat. Zelfs voor een PS3 titel. Inclusief brekende bugs en lange laadtijden zelfs in het menu. Begin een beetje console-moe te worden door dit soort grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Iemand de DLC al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Ik heb The Lord of the Hunt heel even geprobeerd. Alleen zat ik niet meer in het spel. Heb het origineel een paar weekjes intensief gespeeld, maar nu is dat gevoel weer weg. Kon het daarom niet opbrengen om lang te spelen. En mijn spatiebalk hapert, dat is ook geen pretje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
noodgedwongen vanwege de PSN-fubar, vandaag aan deze game begonnen en, wat een feest! heerlijke game; beetje laat aan begonnen, omdat hack-en-slash niet m'n ding is, maar ... stealth is essentieel in deze game! en dan is het ook goed te doen en erg leuk!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Voor de mensen op PC: spelen jullie met keyboard en muis of controller? Ik ben begonnen met kb+m en dat gaat best aardig. Wel een beetje klungelig omdat je binnen 20 min erg veel info/shortcuts/combo's voor je kiezen krijgt. Vanavond maar controller proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Lijkt er op dat iedereen inmiddels wel klaar is met deze titel :P

Heb hem binnen exact een week uitgespeeld... 32 uur voor 100%. Ook met enig rondspelen/aankloten met het Nemesis systeem. Heb maar 15 euro betaald via een populaire key site en dat was het meer dan waard.

Ik vond het eerste gebied veruit het leukst. Eenmaal in het tweede gebied aangekomen vond ik het spel te makkelijk omdat ik alles al zo'n beetje unlocked had. Het leukste vond ik om op alle captains en warchiefs een death threat te plaatsen om zo de difficulty wat op te hogen. Leuke gevechten als je een warchief te lijf gaat met twee captain bodyguards, ieder ook allemaal met eigen gang :P Vervolgens de kunst om de chaos zo mooi mogelijk opruimen door al je abilities te gebruiken. De gameplay is zo goed dat je met gemak als een vlinder tussen de rondvliegende hoofden en zwarte bloedklodders danst. Je voelt je echt een badass en je bent ook echt overpowered... voor en nadeel. De hele Brand mechanic maakt het spel nóg makkelijker en begon vanaf dat punt ook echt interesse te verliezen. Ook het nieuwigheidje van het Nemesis systeem was ik tegen die tijd wel op uitgekeken. Wel erg vet hoe je het kan gebruiken om je eigen plan te trekken om wraak te nemen.. en slim hoe je zelf de moeilijkheid van het spel op die manier kan bepalen.

Het spelen van de slave en wapen missies voelde echt als afwerken, maar wilde persé de 100% halen. Leuk, die missies waar je 10 targets moet omleggen zonder gezien te worden... en dan bij de laatste ontdekt worden :(

Na mijn vorige post ben ik overigens bij de controller gebleven. Die zou ik dan ook aanraden aan mensen die er nog mee moeten beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:25
Sinds gisteren ben ik begonnen met deze titel. Na het gamegeweld van eind vorig jaar nu tijd om me op deze titel te richten. Mijn eerste indruk is erg positief. Lekker sfeertje, tof vechtsysteem (rollende hoofden ftw!) en tot nu toe fijne gameplay. De komende dagen ga ik me hier zeker mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Ik krijg het niet voor elkaar om captains en warchiefs voorgoed te executionen (dus kop van romp scheiden); dat moet om ze niet meer terug te laten keren, anders (als je ze 'gewoon' killed) is er grote kans dat ze terugkeren. M'n hitstreak-counter staat in 't rood, m'n zwaard gloeit wit, ik druk op de juiste buttons, maar het lukt niet; met gewone uruks lukt 't wel, dus timing en buttons kloppen denk ik wel; ook laten sommige captains als ik de execution-button-combo doe, even 'combat master' in het scherm zien, ten teken dat ze niet vatbaar zijn voor execution, ook hier kloppen timing en buttons dus.

Het lijkt wel of de game execution al of niet random toepast?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
kan iemand mij helpen? ik ben bij de missie ''BRAND ALL WARCHIEFS''

ik heb ze allemaal al gebrand er zijn geen warchiefs meer, maar er blijft ''5/5'' staan? wtf dan heb ik ze toch allemaal waarom is die missie dan niet voltooid?? zou niet weten wat ik moet doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Ambition88 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:13:
kan iemand mij helpen? ik ben bij de missie ''BRAND ALL WARCHIEFS''

ik heb ze allemaal al gebrand er zijn geen warchiefs meer, maar er blijft ''5/5'' staan? wtf dan heb ik ze toch allemaal waarom is die missie dan niet voltooid?? zou niet weten wat ik moet doen :/
Gewoon verder gaan met de story line dan gaat de misie vanzelf weg als het goed is

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
MrDustv schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:54:
[...]

Gewoon verder gaan met de story line dan gaat de misie vanzelf weg als het goed is
ja thanks bruh, zag het idd inmiddels wel uitgespeeld though, leuke game maar zal hem niet snel nog een keer aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Ambition88 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:50:
[...]

ja thanks bruh, zag het idd inmiddels wel uitgespeeld though, leuke game maar zal hem niet snel nog een keer aanraken.
Ik heb hem zelf onderhand ook al een weekje uitgespeeld. Vond het leuk genoeg om eventueele DLC's aan te gaan schaffen. Maar ga hem eerst even een paar weekjes laten liggen.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:02
Heb hem ook maar gekocht. Altijd tegen mezelf gezegd dat ik hem pas wil als hij onder de €30. Maar nu PSN 50% korting geeft is die premium editie voor €47 ook wel acceptabel.

Gisteren even gespeeld en vooral veel dood gegaan. Bij elk gevecht met zo'n captain komt er een andere (steeds dezelfde) captain bij. Maak niet uit aan welke kant van de map, hij is er steeds.

En ik heb het idee dat het unlocken van die lvl 2 abilities zo lang duurt, klopt dat? Er zijn inmiddels een captain of 12-15 dood en ik heb 5 ability points nog te spenderen, maar ik moet ook nog 28 punten scoren voor ik die lvl 2's unlock. Soms heb ik zelfs het idee dat ik 0 punten krijg wanneer er een captain dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:56
Gisteren gekocht. Ik heb 10 min gespeeld en ging al dood, dus ik moet nog erg wennen aan de game. Eens kijken of ik er komend weekend wat meer tijd in kan steken. :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
De beste tip die ik kan geven is niet hersenloos rammen op die attack knop, maar je slagen goed timen en het goede ritme vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Mijn beste tip: Ga de eerste uren in de game niet op groepen orcs af groter dan 2 of 3 stuks.
En als aanvalstactiek: het zogenaamde 'kiten'.
Pas als je meerdere kills aan elkaar kunt chainen (3 of meer) zonder dat je streak verloopt, dan kun je gotere groepen hebben.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nou, ik heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld. Ik heb nu volgens mij 1 captain verslagen... Blabla the Slaver ofzo. In ieder geval, de bonus daar is eerst de 4 Archers om te leggen, en dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb nu 2 slots op mn zwaard vrijgespeeld, en die zijn ook beiden gevuld met Runes.

Daarnaast heb ik volgens mij de bovenste rij...ehhh...abilities? of hoe heet dat? vrijgespeeld, en ik heb 1 slot vrijgespeeld op m'n Bow, maar daar heb ik nog geen Rune voor. De AI van de game is kut. Ik heb nu een paar x gehad dat er een groepje van 5, 6, 7 Orcs lopen, en zolang je in stealth steeds de achterste van de groep afmaakt heeft de rest niets door 8)7

Het aller frustrerendste van de game tot nu toe is het (niet toekomen aan het) finishen van Orcs. Soms heb ik er tig om me heen staan, en als er dan 1 stunned is, dan wil je 'm daarna finishen want anders staat ie weer op, door dus R1 + vierkantje te doen, maar in de tijd dat je die move aan het doen bent staat er iemand anders achter je die je dan weer moet counteren, waardoor je effectief ophoudt met je finish, waardoor die Orc soms weer op staat.

Daar moet toch een betere manier voor zijn? Ja, Driehoekje + Rondje samen, maar die krijg ik pas naar een hit streak van 8, en dan schijnbaar nog niet altijd, dus dat finishen is echt even frustrerend nog.

Vervolgens kon ik een of andere side missie doen, die inhield dat ik Gollem achterna moest, en die heb ik op een gegeven moment gevonden, want hij verbergt zich in een Cave (niet de grote cave maar een kleintje daar vlakbij) en direct daarna ben ik opgehouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Just_A_User op 07-05-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
De beste methode om orcs te finishen is die driehoek + rondje (y + b) samen inderdaad. Een streak van 8 moet niet moeilijk zijn, counteren telt gewoon mee voor je streak. Als er een captain bij de groep is gewoon vooral focussen op de captain en de rest counteren, af en toe eentje afslachten, als de captain dood is rent de rest weg. En wegrennen van groepen is niet iets om je voor te schamen heb ik gemerkt, als het teveel wordt gewoon even wegrennen.

Heb zelf een rival die powerlvl 20 is ondertussen, met bijna geen weakness, alleen ranged en immune tegen combat enzo:( Heb hem al zo vaak afgemaakt, ook echt een paar keer executed met moeite, maar hij blijft terug komen. Iemand nog tips tegen orcs die alleen ranged als weakness hebben? Heb er nog 1 namelijk die zowat geen andere weakness. En is er een methode om ze af te maken dat ze echt niet meer terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
shenr schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:29:
Heb zelf een rival die powerlvl 20 is ondertussen, met bijna geen weakness, alleen ranged en immune tegen combat enzo:( Heb hem al zo vaak afgemaakt, ook echt een paar keer executed met moeite, maar hij blijft terug komen. Iemand nog tips tegen orcs die alleen ranged als weakness hebben? Heb er nog 1 namelijk die zowat geen andere weakness. En is er een methode om ze af te maken dat ze echt niet meer terug komen?
Ik ga inmiddels iets minder snel dood, maar makkelijk is het nog steeds niet. Overigens merk ik wat jij zegt ook. Je hebt van die orcs die zichzelf zeg maar introduceren...ik neem even aan dat dat captains zijn :P Het vervelende van 2 van hun is dat ik die beiden al afgemaakt heb, maar ze blijven terug komen inderdaad.

Ik snap dat ook niet helemaal. Dood is dood zou je zeggen. Het zijn ook specifiek die 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:43
Als een captain niet onthoofd wordt bestaat er een goede kans dat ie terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Kwistnix schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:07:
Als een captain niet onthoofd wordt bestaat er een goede kans dat ie terugkomt.
Zelfs dat is geen garantie heb ik al meerdere keren meegemaakt :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
voxxel schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Zelfs dat is geen garantie heb ik al meerdere keren meegemaakt :P
Yep, is geen garantie.
Ik probeer die powerlvl 20 captain maar zoveel mogelijk te vermijden voorlopig, zolang hij geen power struggles o.i.d. heeft. Kan hem wel afmaken weer, maar als hij blijft terugkomen is het de moeite niet waard steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
shenr schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Yep, is geen garantie.
Ik probeer die powerlvl 20 captain maar zoveel mogelijk te vermijden voorlopig, zolang hij geen power struggles o.i.d. heeft. Kan hem wel afmaken weer, maar als hij blijft terugkomen is het de moeite niet waard steeds.
Ik zit nu min of meer een beetje vast, want ik kan een aantal story missies doen, maar geen van alle haal ik. Die waar je die grog moet poisonen, ik word echt elke keer gespot, terwijl ik steeds stealth ga, over daken heen, alles stealth af maak etc, wat me in de weg loopt...ik ga het dus niet opzoeken, maar het lukt maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet opgeven, ik heb soms meegemaakt dat van die dagger quests een keer expres verleizen kan helpen. de orcs wordne soms gewoon anders gezet en dat kan een levle makkelijk of lastig maken.
die poison quest heb ik ook 4x over moeten doen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Shadow of Mordor GOTY kunnen aanschaffen voor 37 euro in Colruyt (België)!

Ondertussen gestegen naar bijna 40 euro.

http://www.collishop.be/e...of-the-year-eng-fr-151292

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Tijdje geleden hier ook mee begonnen -- bijzonder vermakelijk spel, ook al klopt niet alles wat men beweert met de 'lore'...

Helemaal in het begin werd ik afgemaakt door Buth Quartermaster, en die werd Captain. Ik heb een aantal keren geprobeerd om zijn 'events' (jachten, executies e.d.) te verstoren en hem af te maken, maar dat mislukte elke keer weer -- hij werd sterker en sterker. (Ook grappig wat ze dan gaan zeggen als ze je weer zien: "Heb je het nu nog niet geleerd?") Uiteindelijk kwam hij uit op een Power Level van 20, en dat werd niet meer, Ik heb hem maar met rust gelaten al die tijd.
Maar toen bleek hij de bodyguard te zijn van een Warchief die ik op mijn hitlist had staan -- zijn power van 20 was zelfs meer dan die van zijn 'chef'! Mijn overval ging dus niet als geplanned...

Na reincarnatie bleek hij een feest te geven dichtbij. Hij was eigenlijk alleen maar gevoelig voor explosies, en tja, als je dan naast een vat grog gaat staan, en dan in de richting van het kampvuur strompelt, dan is het snel gedaan... Mooie level 20 rune van gekregen.
En toen die Warchief in izjn eentje een beetje aan de rand van zijn stronghold aan het rondscharrelen was, toen heb ik die makkelijk(er) verschalkt.

Daarna ben ik meer bodyguards van Warchiefs af gaan maken. En wat schetst mijn verbazing: Buth Quartermaster duikt weer op! Maar de andere Uruk waren al gevlucht na het afslachten van hun captain, dus toen waren we alsnog met ons 2'en over -- dan gaat het ook best. In drie kwartier heb ik Buth dus drie keer afgeslacht!
Wat me ook opviel: ik kreeg een soort 'omgekeerde second chance' om hem te vermoorden.

Wat zijn de mechanics achter zo'n reincarnerende Captain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Da's een beetje random. Ze kunnen dood zijn na iedere overwinning, maar de enige manier om zeker te zijn dat ze permanent dood zijn is bij mijn weten onthoofding. Head explosions, domination kills of als je geluk hebt bij een finisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:42
Zojuist gestart met deze game toen ik de Game of the Year aanbieding zag voor maar 19,99 (alle DLC, Skins en challenges). Als iemand nog tips heeft waar ik vanaf het begin goed op moet letten, let me know!

• fub
  • Laatst online: 11-09 15:27

fub

Allerbelangrijkste tip die ik voor je heb: het is niet erg om weg te rennen van een horde orcs als dat betekent dat je het overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:30:
Zojuist gestart met deze game toen ik de Game of the Year aanbieding zag voor maar 19,99 (alle DLC, Skins en challenges). Als iemand nog tips heeft waar ik vanaf het begin goed op moet letten, let me know!
Voor welk platform is die aanbieding?

Op de XBONE zijn op dit moment de volgende aanbiedingen (Deals with Gold):
Normale editie: € 20,00
GOTY: €24,00
Season pass: € 12,50

Voor de X360
Normale editie: €24,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
janvanmil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:44:
[...]

Voor welk platform is die aanbieding?

Op de XBONE zijn op dit moment de volgende aanbiedingen (Deals with Gold):
Normale editie: € 20,00
GOTY: €24,00
Season pass: € 12,50

Voor de X360
Normale editie: €24,99
Vorige week, weekenddeal op Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:45:
[...]

Vorige week, weekenddeal op Steam :)
Mooi, dan ga ik voor de GOTY op de xbone ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
janvanmil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:00:
[...]

Mooi, dan ga ik voor de GOTY op de xbone ;) :+
Weet niet of je hem al gespeeld hebt maar het is echt een gave game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:11:
[...]

Weet niet of je hem al gespeeld hebt maar het is echt een gave game :)
Nog niet, maar lijkt me echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Heb deze game gister eindelijk gekocht :) Had nog veel teveel; games liggen (nu ook nog i know) maar zag hem op steam de GOTY voor €16. Das een goede deal dacht ik.

heb mn eerste uurtjes erin zitten. Erg erg leuk spel moet ik zeggen.
Nog niet heel moeilijk.

Vind het vooral leuk dat je op zo'n monster kan zitten hehehe. Mooi feest is dat.

Ik heb nu een paar epic runes die je direct krijgt maar ook een aantal andere. Welke zijn het beste eigenlijk?

ik gebruik nu de epic runes die ik direct al had, omdat ze epic zijn :P maar ik weet niet echt of het de beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Pffff, ik heb deze game sinds tijden geleden weer eens opgepikt. Opzich nog steeds een leuke game, maar man o man wat kan ik me toch ergeren aan de besturing. Ik vind het zo houterig en plakkerig gaan. Om de een of andere reden gaat de camera ook vaak naar boven gericht staan, volstrekt onlogisch en superirritant, omdat je direct het volledige overzicht kwijt bent.

Ik was vergeten waarom ik deze game niet langer dan 2 uur eerst had gespeeld. Ben er nu weer klaar mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Apart. Ik vind de besturing echt uitstekend. Voelt hartstikke smooth en responsive aan, terwijl ik juist een enorme muggenzifter ben op dat vlak.

Op welk platform speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Heb deze game nu ook gekocht op de Xbox One. Loop bij het eerste gevecht gelijk tegen twee captains aan. zucht..... :P

Maar goed, ik ben heel benieuwd hoe ik het spel ga vinden. Tot nog toe vermaak ik me er goed mee. Heb al een aantal captains neer en helaas een aantal mij ook. Maar dat Nemesis systeem is erg leuk :)

Vechten gaat ook prima. Besturing voelt prima aan en het Arkham vechtsysteem werkt prima. Alleen nog even doorkrijgen wanneer ik nu wel en niet zo'n execution uit kan voeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 22:37
Een van de weinige spellen waarvan ik de Singleplayer écht leuk vond. Indrukwekkend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Laatst online: 13-09 14:28
ik heb hem nu ook een paar uur gespeeld en ik word er tot nu toe nog doodmoe van :( ben al 3 keer dood gegaan en ik heb nu 3 captains vermoord maarja niet dat dat zin heeft want hun plaatsen worden gewoon weer ingenomen. Je kunt de captains ook niet assassinaten dus er wordt altijd een groot gevecht van gemaakt waar 40 uruks op af komen en met wat pech nog eens 2 captains, ik word er niet anders dan moe van :(

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

aminam schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:24:
ik heb hem nu ook een paar uur gespeeld en ik word er tot nu toe nog doodmoe van :( ben al 3 keer dood gegaan en ik heb nu 3 captains vermoord maarja niet dat dat zin heeft want hun plaatsen worden gewoon weer ingenomen. Je kunt de captains ook niet assassinaten dus er wordt altijd een groot gevecht van gemaakt waar 40 uruks op af komen en met wat pech nog eens 2 captains, ik word er niet anders dan moe van :(
Had dit gevoel in het begin ook, maar je doet er best om in het begin eerst een paar story-quests te doen, toch zeker tot waar je de 5 warchiefs moet killen (zijn er niet zoveel, stuk of 5-6 missies)..
Vanaf kan je echt de orcs doelgericht beginnen uitdunnen..

Het helpt ook om niet te sterven, dan worden hun plaatsen niet ingenomen ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:57
Je ben in het begin verschrikkelijk vaak dood gegaan/moeten vluchten. Maar uiteindelijk gaan de meeste uiteindelijk snel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Bekend verhaal inderdaad. In het begin ben je gewoon nog niet sterk genoeg. Plus dat het vechtsysteem best even wennen is. Zodra je de timing door begint te krijgen kan je grotere groepen Uruks met gemak aan. Waar ik eerst het op een lopen zette als ik een groep van 10+ Uruks zag, zoek ik ze nu juist op :P

En Intel verzamelen! Heel veel Intel verzamelen. Leer wat de zwakheden zijn van de captains. Sommigen zijn bijvoorbeeld zwak voor stealth, maar anderen juist weer totaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Voor de geïnteresseerden, nu op Steam voor 12,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teecee
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 11:25
Voor diegene die echt tot het laatst hebben gewacht, de game of the year versie, is momenteel € 3,94 bij G2A.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Het vervolg is een paar dagen geleden aangekondigd :)

YouTube: Middle-earth: Shadow of War - Official Announcement Trailer | PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Awesome! Met SoM heb ik mij heel goed vermaakt en is een van de weinige games die ik 100% heb uitgespeeld.

Ik start hem zo af en toe nog eens op, puur om wat Orcs de kop af te hakken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie

Alpha gameplay beelden van Middle-earth: Shadow of War

Dit wordt echt een super bruut spel! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 08-03-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Van de week pas begonnen met deze game. Heb hem al even liggen en vorig jaar ook een poging gedaan, maar toen kwam ik tot net na de prologue en kon het me niet meer zo boeien. Dat is nu wel anders, kan nu steeds niet wachten om verder te spelen (komt ook omdat ik nu beter op heb zitten letten tijdens de prologue en de controls beter in de smiezen heb). Moest wel even wennen, na Watch_Dogs 2 is de speelstijl ineens heel anders als je deze game oppakt. Heb er nu bijna 4 uur inzitten en kan al redelijk wat orcs tegelijk aan. Heb nog maar 2 verhaalmissies gedaan, ook vooral omdat 1 missie nu na een stronghold zit waar ik toch best veel orcs achter me aan krijgen. Ik krijg de stronghold wel leeg met behulp van de Caragors, maar dan zit ik weer met het probleem dat ik 3 of 4 Caragors niet aan kan. Zijn er nog tactieken om een Caragor snel om te leggen, voor een survival challenge moet ik er nu ook 3 omleggen namelijk?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Laatst online: 13-09 17:30

Fanta

FordPerformance™️

In afwachting van Shadow of War heb ik SOM ook weer even geïnstalleerd. Wat blijft het toch heerlijk om een 100+ hitstreak te scoren in een stronghold. Ga maar lekker aan dat alarm hangen, meer uruks voor mij!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Fanta schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:18:
In afwachting van Shadow of War heb ik SOM ook weer even geïnstalleerd. Wat blijft het toch heerlijk om een 100+ hitstreak te scoren in een stronghold. Ga maar lekker aan dat alarm hangen, meer uruks voor mij!
Ik kom nog niet aan de 100, wordt soms geraakt. Maar met de upgrades die je hebt wordt het wel steeds makkelijker. Het is wel zo vermakelijk dat ik de main missie nog niet verder speel. Zit nu op het punt dat:
spoiler:
De 4 warchiefs moet afmaken

Maar ik wil nu eerst de map leegspelen en allerlei captains omleggen voordat ik verder ga.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net deze game gekocht maar ik snap er echt werkelijk waar een ene kut van. WTF moet ik doen. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat kan je verder nog doen zodra je deze game 100% uitgespeeld hebt? Kan je Sauron's army verslaan? Elke keer wanneer je een warchief of captain afmaakt komt er een nieuwe bij.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Ik heb deze game net voor de PC gekocht en vond de controls zo waardeloos met muis en keyboard dat ik een Xbox controller heb gekocht. Dat wilde ik al een tijdje (o.a. voor Assassins Creed III, Just Cause etc etc). Echter lijkt de camera controls niet te werken. Heeft iemand daar hier last van?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

Spam schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:50:
Ik heb deze game net voor de PC gekocht en vond de controls zo waardeloos met muis en keyboard dat ik een Xbox controller heb gekocht. Dat wilde ik al een tijdje (o.a. voor Assassins Creed III, Just Cause etc etc). Echter lijkt de camera controls niet te werken. Heeft iemand daar hier last van?
Hah ik had hem ook gekocht voor het mooie bedrag van €3.99 bij steam. Sjeezus wat een console game inderdaad. in plaats van een controller te kopen (waar ik totaal niet mee overweg kan) heb ik mijn eerste steam refund maar aangevraagd. Jammer want het leek me een heel leuk spel alleen de controls zijn vervelend.
sorry geen antwoord op je vraag :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
superwashandje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Hah ik had hem ook gekocht voor het mooie bedrag van €3.99 bij steam. Sjeezus wat een console game inderdaad. in plaats van een controller te kopen (waar ik totaal niet mee overweg kan) heb ik mijn eerste steam refund maar aangevraagd. Jammer want het leek me een heel leuk spel alleen de controls zijn vervelend.
Ik ben van origine ook een muis/tobo gamer, maar ik moet er niet aan denken dit soort games daarmee te moeten spelen. Shooters en strategie games/top down RPG's oké (hoewel Diablo III veel vetter en dynamischer is met een controller dan aan moeten klikken waar je karakter moet heen lopen), maar al het andere een controller all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

heh ja klopt natuurlijk, je merkt het aan alles dat het is ontworpen voor een controller. Helaas kan ik daar echt niet mee overweg en moet ik deze dus maar laten schieten. de eerste assasins creed spellen vond ik nog wel prima te doen overigens.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Gekocht in de sale voor 3,99 en moet zeg best aardig. Vanavond testen via Steamlink want via tobo en muis speelt het inderdaad niet heel erg lekker. Ik heb een XBox 360 controller voor de PC die ik aansluit op de Steamlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:51
Spam schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:50:
Ja hier had ik ook last van, dit komt doordat de SDL game controller mapping naar de haaien is. Wat het voor mij heeft opgelost is in steam (big picture mode) instellen dat de xbox 360 controller een xpad(of xinput ofzo) device is. Vervolgens werkt alles weer naar behoren. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nivali op 29-06-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57

DirtyBird

Praktiserend denker

superwashandje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van oefenen een beetje wilskracht. De XBOX en PS controllers worden zoveel gebruikt, dat kun jij ook wel leren. En als het je eenmaal lukt, wil je niet anders meer.
Sterker nog, ik heb far cry 3 op pc ook met controller gespeeld (singleplayer). Ik raad je echt aan om het nog een kans te geven, en dan kan je shadow of mordor misschien ook een tweede kans geven.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb nooit issues met de besturing gehad (muis en toetsenbord).

Uiteindelijk meer dan 40 uur gameplezier beleefd :9

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 29-06-2017 10:13 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Nivali schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Ja hier had ik ook last van, dit komt doordat de SDL game controller mapping naar de haaien is. Wat het voor mij heeft opgelost is in steam (big picture mode) instellen dat de xbox 360 controller een xpad(of xinput ofzo) device is. Vervolgens werkt alles weer naar behoren. :)
Ja ik heb inmiddels wat lopen klooien en het werkt nu door een andere controller template te kiezen. Ik heb overigens ook net een steamlink gekocht en geinstalleerd. Pairen met de xbox controller was ietwat onhandig maar wel gelukt uiteindelijk. Lag is zo-zo. Geen idee of ik dat fijn gamen vind. Wel jammer dat je de audio niet kunt routen naar de controller. Bij de PS4 kan dat wel en de gewone Xbox ook.

Over het spel; ik blijft het een lastig spel vinden hoor. Je loopt wat rond en binnen de kortste keren ben je in de problemen verzeild. De controls zijn niet zo soepel als bij bijv. Assassins Creed. En dus elke keer de sjaak en de orc in kwestie weer een stuk sterker. Niet fijn dat ik geen andere moeilijkheidsgraad kan instellen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Afgelopen weekend was ie gratis op Steam (sorry dat ik het nu pas vermeld haha).
Had hem op de ps4 al uitgespeeld (story mode base game) maar wilde eens zien hoe die draaide op de pc. Toch weer hooked geraakt en vandaag is ie tot 18:00 uur voor 4 euro te downloaden (van 20 euro, 80% korting). Toch na afloop meteen even aangeschaft zodat we deze weer weer verder kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
1)
Maak het uit als ik eerst een beetje ga farmen om XP te krijgen. Dus orcs afslachten op steath manier?
In Ass Creed Origins passen de vijanden automatisch aan op jouw charachter als je beter wordt. Geldt dit ook voor Shadow of Mordor?

2)
Hoe zet ik de moeilijkheidsgraad omhoog? Ik kan het nergens in de opties zien staan.

3)
Welke abilities hebben jullie gekozen?
Ik las dat Vaulth stunn, Death Threat, Shadow Mount, Shadow Strike je als eerst het beste kan unlocken.

4)
Maakt het nog uit als ik eerst voor de Sauron's kapiteins etc ga en later the storymode verder speel.
(Zover mogelijk, want bij sommige kapiteins moet ik de storymode volgen)

5)
Hebben jullie bij Atributes als eerst de health geunlocked?

6)
Hoe moet ik een kapitein onthoofden? Moet dit met Shift + linkermuis knop of kan dat ook met F?
Want ze blijven maar terugkomen, ook al staat er finish met combat finish.

Tnx tot zover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Shadow of Mordor is al even terug. Maar volgens mij:

1: kan en helpt
4: kan, maar op bepaalt moment moet je wel
6: juiste key op juiste moment?

Rest is te lang geleden.

Acties: