Nu ik eenmaal verder ben ga ik vrijwel niet meer dood en maakt het niet zoveel uit hoeveel Uruks om me heen staan.
Tips voor degene die er moeite mee hebben:
• Druk maar 1 keer per klap, je doet dan crital damage en het spel gaat in slowmotion. In slowmotion heb je veel meer overzicht en kun je veel beter de counters timen, gebruik dit bij ook bij de wargs. In slowmotion kun je ook makkelijk (meer tijd) dodgen.
• Gebruik de stun om je combo finisher snel op te laden, spring over iemand heen aan de zijkant van het groepje zodat de kans groot is om tijdens de stun meteen af te maken, hierna kun je direct de combo finisher op een andere Uruk los laten. Je maakt er meteen 2 dood. (3 bij upgraded finisher)
• Gebruik je finisher om de sterke Uruks eerste af te maken (schild, beserkers)
• Tegen grote groepen, laat je zwaard blauw glooien en gebruik de upgrade dat je dan dubbel damage doet, met crital hits slacht je snel hele groepen
• Laad je finisher op en laat deze direct los op de captains
• Als er meerdere captains zijn kun je beter eerste er een paar killen ipv proberen te dominaten
Zit nu vrijwel geen uitdaging in meer, maar das niet erg want het is nog steeds erg leuk om te spelen