[multi] Middle Earth Shadow of Mordor

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
evilpin0 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:47:
Nu ik eenmaal verder ben ga ik vrijwel niet meer dood en maakt het niet zoveel uit hoeveel Uruks om me heen staan.

Tips voor degene die er moeite mee hebben:
• Druk maar 1 keer per klap, je doet dan crital damage en het spel gaat in slowmotion. In slowmotion heb je veel meer overzicht en kun je veel beter de counters timen, gebruik dit bij ook bij de wargs. In slowmotion kun je ook makkelijk (meer tijd) dodgen.
• Gebruik de stun om je combo finisher snel op te laden, spring over iemand heen aan de zijkant van het groepje zodat de kans groot is om tijdens de stun meteen af te maken, hierna kun je direct de combo finisher op een andere Uruk los laten. Je maakt er meteen 2 dood. (3 bij upgraded finisher)
• Gebruik je finisher om de sterke Uruks eerste af te maken (schild, beserkers)
• Tegen grote groepen, laat je zwaard blauw glooien en gebruik de upgrade dat je dan dubbel damage doet, met crital hits slacht je snel hele groepen
• Laad je finisher op en laat deze direct los op de captains
• Als er meerdere captains zijn kun je beter eerste er een paar killen ipv proberen te dominaten

Zit nu vrijwel geen uitdaging in meer, maar das niet erg want het is nog steeds erg leuk om te spelen :)
Hetgeen ik ook vaak doe is een Wraith Flash (stuns enemies rondom je) onmiddellijk gevolgd door een Wraith Burn. Hiervoor heb je wel de Double Charge skill ook voor nodig.

Makes'em Uruks drop like flies. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
evilpin0 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:47:
Nu ik eenmaal verder ben ga ik vrijwel niet meer dood en maakt het niet zoveel uit hoeveel Uruks om me heen staan.
Mja, Vault Stun, Blade Master en Wraith Finisher is het een eitje. Helemaal als je ook Resilience en Double Charge hebt. Over vijand heen springen is een stun vanwege Vault Stun, daarna flurry vol bashen zodat z'n hoofd uit elkaar knalt wegens Wraith Finisher en dan twee targets selecteren voor een Execution. Zo ben je snel van een groep Uruks af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Als ik dit zo lees ben ik nog een enorme noob met het vechten en snap ik dat ik er moeite mee heb :P

Veel verder dan op X rammen en af en toe parry'en kom ik nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:57:
Als ik dit zo lees ben ik nog een enorme noob met het vechten en snap ik dat ik er moeite mee heb :P

GMTA :+

In dat stadium bevind ik me ook ongeveer, haha.
Ik heb wel gisteravond laat de ability unlocked om met Y+B iemands hoofd tijdens het gevecht er af te trekken, maar dat lukte me slechts één keer.

Waarschijnlijk is dat de equivalente combi van F op de PC waar mac-rolec het over had.

offtopic:
@Bosmonster, misschien worden we te oud? :>

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 09-10-2014 13:51 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:17

Fordox

00101010

Of je moet gewoon met toetsenbord en muis spelen :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:37

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik heb inmiddels een paar keer meegemaakt dat ik een gebied schoongeveegd had maar de Uruk's direct weer spawnden toen ik de camera draaide.

Dat vind ik op dit moment wel maf/vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Jup, al is het wel makkelijk xp grinden. Je hebt ergens een punt waar je de heletijd pijlen op kampvuren kan schieten en als je van de ene naar de andere loopt, zijn ze weer gerespawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bosmonster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:57:
Ghehe, doe ik ook, maar dan met muis en PC versie. Kom wel behoorlijk eenvoudig overal doorheen, gevechten zijn een eitje, dus ik zie het nut ook nog niet om de special moves of whatever te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 09-10-2014 15:34 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Weakling schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Ghehe, doe ik ook, maar dan met muis en PC versie. Kom wel behoorlijk eenvoudig overal doorheen, gevechten zijn een eitje, dus ik zie het nut ook nog niet om de special moves of whatever te gebruiken.
Dan gaat het sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het prima op ultra, zo rond de 55 tot 64 fps ( wel met shadows en Ambient op medium) op mijn r9 270x , i7 2600k en 8gb ram. Het vraagt niet veel van de cpu, maar gebruikt gpu helemaal, net als diens 4gb vram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

En opnieuw een game met massive mouse/camera lag.
Game developers leren het nooit waarschijnlijk. Test er eigenlijk nog iemand zijn games of zet men gewoon blinde mollen achter die computerchermen? Ik weet het, deze opmerking is belachelijk, maar een game afleveren op deze manier is het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Dit spel stond tot gisteravond niet op mijn lijstje, maar na het lezen van diverse reviews heb ik hem vanmiddag toch maar gehaald (PC) en ik heb daar na een kleine sessie spelen vanavond geen spijt van!

Ik ben dan misschien geen kenner van de Lord of The Rings-serie, maar ik kan een goede game zeker waarderen en Shadow of Mordor is, naar mijn mening, een goede game. Al vanaf de proloog wist het spel mij te boeien en ik heb het vermoeden dat dat nog wel even door zal gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Reuzekabouter schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:34:
Juist. Op dat wapen heb je dus nu momenteel 2 slots die je kan gebruiken. Die rode zijn inderdaad de twee die je momenteel gebruikt.

Welke je wilt gebruiken ligt aan jou. Er is in principe geen de sterkste, al zijn die gele die je hebt (epics) in het algemeen de beste om te gebruiken. Welke stats je het liefste hebt ligt aan jou. Zelf kies ik altijd voor een combinatie dat mij leven terug geeft tijdens het vechten, focus en arrows.

Zelf ben ik ook nog een beetje aan het pielen welke combinatie het beste is. Trial and error.

[...]

Nu momenteel heb je geen 5 slots, maar twee. Je zult dus Mirian punten moeten uitgeven om de rest te unlocken. Het gaat ook per wapen he. Je kan 5 slots hebben voor je zwaard, 5 voor je boog en 5 voor je dagger. 15 in totaal dus. Je kan niet de Rune van je dagger in je zwaard of boog stoppen en vice versa.

Mijn wapen als voorbeeld (jij hebt betere Runes :) )

4 slots geunlockt momenteel op mijn zwaard.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe krijg je die paarse tekst met fps e.d. er in? Of is dat een los programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik verbaas me stiekem over het feit dat er redelijk wat mensen zijn de LotR films niet gezien hebben..hoewel je qua gameplay niks mist verlies je volgens mij wel een beetje van de (magere..?) verhaallijn. Het geheel heeft een redelijk sfeertje, volgens mij krijg je daar relatief weinig van mee...

Zijn er meer mensen die meerdere captains tegelijk treffen trouwens? Ik heb er nu 4 uur inzitten en ben 5x ofzo in gevecht geweest met een captain toen er ineens een tweede om de hoek kwam brommen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Niekjuh schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:11:
[...]

Hoe krijg je die paarse tekst met fps e.d. er in? Of is dat een los programma
Msi afterburner

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sumerechny schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:16:
Ik verbaas me stiekem over het feit dat er redelijk wat mensen zijn de LotR films niet gezien hebben..hoewel je qua gameplay niks mist verlies je volgens mij wel een beetje van de (magere..?) verhaallijn. Het geheel heeft een redelijk sfeertje, volgens mij krijg je daar relatief weinig van mee...

Zijn er meer mensen die meerdere captains tegelijk treffen trouwens? Ik heb er nu 4 uur inzitten en ben 5x ofzo in gevecht geweest met een captain toen er ineens een tweede om de hoek kwam brommen!
Kom er wel eens 3 tegen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Major:
spoiler:
The time has come...for a new ring! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

LotR zijn boeken, he.

Maar films wel of niet gezien maakt volgens mij niet zoveel uit. Het hoofdverhaal is zoals je zegt vrij dun en staat volgens mij prima op zichzelf. In het begin van het spel even goed opletten en je weet alles wat je moet weten.

In de codex en artifacts zitten overigens best veel verwijzingen naar het bredere werk van Tolkien. De Silmarillion en zelfs de appendices bij zijn boeken. Wat dat betreft ga je ook weinig aan de films hebben, maar voor de echte diehards (waar ik overigens niet toe behoor) is er nog wel wat te halen. Het zijn knipoogjes en kleine dingetjes die verraden dat er een aantal mensen die aan de game hebben gewerkt meer respect voor het werk van Tolkien hebben dan je op het eerste gezicht misschien zou vermoeden.

Net als de films is deze game vooral voor de massa. Wat Tolkien er van gevonden zou hebben is een interessante, maar uiteindelijk irrelevante, vraag.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tolkien zou het helemaal niks gevonden hebben. Dat weet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ho....ik noem de films omdat er meer mensen zijn die die gezien hebben en omdat de stijl overeen komt. Je hebt natuurlijk gelijk :)

Overal mis je denk ik weinig. Maar er worden opmerkingen gemaakt die je mist als je niet bekend bent met de lore. Dat geeft het voor mij best wel wat sfeer mee. Zelf zie het veel bij Gollum (tof meegenomen karakter :) )

En ik kan het niet laten, de catchphrase van IGN voor de game: Kicking ass and Tolkien names :P

[ Voor 37% gewijzigd door Sumerechny op 10-10-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SideShow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:59:
En opnieuw een game met massive mouse/camera lag.
Game developers leren het nooit waarschijnlijk. Test er eigenlijk nog iemand zijn games of zet men gewoon blinde mollen achter die computerchermen? Ik weet het, deze opmerking is belachelijk, maar een game afleveren op deze manier is het ook.
Yep, ik moest er echt even aan wennen. Inmiddels kan ik de muis lag nu wel accepteren, maar waarom zit er geen FOV slider in?

Zo vervelend om met kleine console FOV te moeten spelen, verpest echt de immersie in het spel. 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom zou je een FOV slider in een 3rd person game willen hebben? Je FOV is al veel groter dan bij een FPS. :?

Je zal wel weinig games leuk vinden, als je dit de immersie al vindt verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Voor gister zat ik ook telkens te button bashen op m'n PS4, maar ik starte gister op en had een 'free your mind' momentje geloof ik. Heel subtiel, poef, poef, poef, tjak, slash, dish, dash, bonk. Ik was de oude comic Batman in een nieuw LOTR jasje. Ik voelde me machtig. Geen enkele Uruk durfde nog, ik zag ze overal heen rennen in totale angst en verbijstering.

Heerlijk, dat soort momenten. Geweldige game, al is ie inderdaad behoorlijk repetitief. Maar die voldoening van die gevechten.. top!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

bram1984 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:54:
Waarom zou je een FOV slider in een 3rd person game willen hebben? Je FOV is al veel groter dan bij een FPS. :?

Je zal wel weinig games leuk vinden, als je dit de immersie al vindt verpesten.
Nee hoor, alleen zou ik het fijn vinden als ik net zoals bij Skyrim zelf kan bepalen hoeveel ik van de spelwereld zie. En de FOV is niet veel groter dan bij een FPS, alleen 3rd person, ipv first person.

Je ziet maar een heel klein deel van de spelwereld, en persoonlijk vind ik dat irritant, en hoort elke PC game gewoon geleverd te worden met FOV slider, in plaats van vast te zitten aan een FOV die beter tot zijn recht komt op een TV, in plaats van een monitor.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest een Warchief doden en heb toen staan vechten tegen 6 captains inclusief de warchief. Heeft me zo'n 10-15 minuten geduurd voordat ze eindelijk allemaal dood waren. Moest iedere keer rennen om weer te healen. (Toen had ik nog geen enorm goede abilities).

Eergisteren de main storyline uitgespeeld en ben nu langzaam maar zeker alles aan het maxen. Zit op 70% van alle trophies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik heb gisteren de storyline iutgespeeld, maar heb tussendoor ook alle side-quests en collectibles gedaan. Ik zit volgens Palantir nu op 96% completion van alles wat er te doen is. Wat nog rest zijn de suvival en hunting challenges. Op beestjes en plantjes jagen dus. Die heb ik ook voor de helft gedaan tijdens het questen. Weet niet of ik voor de 100% completion ga. Een aantal trophies die ik nog niet heb lijken mij nog wel leuk om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jeroenneman schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Nee hoor, alleen zou ik het fijn vinden als ik net zoals bij Skyrim zelf kan bepalen hoeveel ik van de spelwereld zie. En de FOV is niet veel groter dan bij een FPS, alleen 3rd person, ipv first person.

Je ziet maar een heel klein deel van de spelwereld, en persoonlijk vind ik dat irritant, en hoort elke PC game gewoon geleverd te worden met FOV slider, in plaats van vast te zitten aan een FOV die beter tot zijn recht komt op een TV, in plaats van een monitor.
Juist omdat het 3rd person is zie je veel meer. Of kun jij met shooters ook zien wat er opzij en direct achter je gebeurd? Maar goed, ik heb nergens last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Camera staat veels te kort op het mannetje 3rd person of niet, heb er zelf ook niet zo heel veel last van maar een FOV slider had ik ook wel gewild.

p.s als je gaat zoeken zie je dat er toch echt gamers zijn die ziek worden van deze manier van spelen dus ja wees blij dat jij er geen last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mensen worden juist ziek van die afwijkende FOV. De meeste first person games kan ik niet eens spelen hierdoor. Bij SoM helemaal geen last van.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Scrummie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:58:
Voor gister zat ik ook telkens te button bashen op m'n PS4, maar ik starte gister op en had een 'free your mind' momentje geloof ik. Heel subtiel, poef, poef, poef, tjak, slash, dish, dash, bonk. Ik was de oude comic Batman in een nieuw LOTR jasje. Ik voelde me machtig. Geen enkele Uruk durfde nog, ik zag ze overal heen rennen in totale angst en verbijstering.

Heerlijk, dat soort momenten. Geweldige game, al is ie inderdaad behoorlijk repetitief. Maar die voldoening van die gevechten.. top!
Het vechtsysteem geeft, net als in de Batman-games, veel voldoening inderdaad. Ik speel het spel op de PC met een PS4-controller en dat maakt het counteren en vechten, maar mijn mening, net wat makkelijker. Er gaat niets boven het uitschakelen van een leger Uruk-Hais in een aaneenschakeling van counters en execution moves. :*)

Trouwens, ik speel het spel op een mix van Ultra en High-settings en heb gemerkt dat de 'Shadows'-setting toch wel het meest veeleisende is. Met die setting op Ultra heb ik te maken met frame drops naar 30-40 FPS. Nu staat dat op high en speel ik het spel op een stabiele 60 FPS (i.c.m. V-sync en frame cap op 60 FPS). Zonder V-sync en frame cap: 80+ FPS, maar dat geeft enorme tearing. :)

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Yl4ueARY54KDFltRLHufkZrU/medium.jpg
Met de 'Shadows'-setting op 'Ultra' schiet mijn FPS naar beneden in een kamp als op de afbeelding te zien is. Op 'High' is er niets aan de hand.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/REtEUCQpOCnzDK9wCwOQU57Y/medium.jpg
In combinatie met een Sapphire R9 290X TRI-X (4GB DDR5) en AMD Catalyst 14.9

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 10-10-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

@ Yonix, dat ziet er goed uit!

Ik heb het nemisis systeem eindelijk door. Het maakt de combat leuker om een of andere manier. Ook de weaknessen uitbuiten begint vermakelijk te worden (zolang die er zijn ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Hier is een video over hoe je de FOV kan aanpassen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het ziet er wel goed uit.

YouTube: Middle Earth: Shadow of Mordor - FOV Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Heb gisteren een ps3 controller aangesloten en dat werkt echt stukken mooier dan een toetensbord en muis! Je kunt alles net wat beter timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Sumerechny schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:39:
@ Yonix, dat ziet er goed uit!

Ik heb het nemisis systeem eindelijk door. Het maakt de combat leuker om een of andere manier. Ook de weaknessen uitbuiten begint vermakelijk te worden (zolang die er zijn ;) ).
Thanks! :)

Daarnet nog een leuk moment gehad tijdens het spelen van 'Shadow of Mordor'. Het was namelijk voor het eerst dat ik een Stronghold binnenviel en te maken kreeg met een alarm en Uruk-versterking. :P Dat leverde een leuk gevecht op; gelukkig hebben we de foto's nog. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3LROkqBV7oeMVy5xONotaf41/medium.jpg
'Wanneer het zwaard rood gloeit van vuur, klinkt voor de Uruk het laatste uur!'

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bpp1vyqHPBI96GSVFmmYPXoV/medium.jpg
Het gezicht van een strijder. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gAID9MzpQSmZzPCwSnwdCoCy/medium.jpg
This game is a true 'head turner'. If ya know what I mean. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eMv8JSEuu71BdQ7datdZHOrS/medium.jpg
En dan weglopen als een baas. ;)

Maar even iets anders: nu vul ik de tijd door een beetje rond te dwalen en Uruks te slachten, maar hoe krijg ik voor mijzelf wat meer structuur in het spel? Hoe weet ik nu welke captains ik, volgens de verhaallijn, moet doden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Yonix schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Maar even iets anders: nu vul ik de tijd door een beetje rond te dwalen en Uruks te slachten, maar hoe krijg ik voor mijzelf wat meer structuur in het spel? Hoe weet ik nu welke captains ik, volgens de verhaallijn, moet doden? :)
Volgens mij gewoon de gele markers voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Inderdaad. Die captains en warchiefs lopen eigenlijk enkel maar in de weg en zijn op zich niet 'nodig' in het verhaal (buiten die missie waar je al die warchiefs moet branden *EDIT* en Ratbag natuurlijk).

[ Voor 7% gewijzigd door tovade op 11-10-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Hoe krijg je die gevechten met 10+ fatsoenlijk voor elkaar?
Ik heb eigenlijk alleen de eerste paar ability points gebruikt en dus nog weinig tot geen combo's. Dan loop je uren te hakken.

Vaak helpen die ground kills (RT + x) ook niet als ze al op de grond liggen, duren dan te lang en dan slaan de andere al weer op mij zodat ik de kill niet af kan maken.

Liep vandaag ook voor het eerst door stronghold en kon niks beginnen.

Hoe werken die finishers eigenlijk? Vaak staat er press Y + B maar krijg ze niet voor elkaar. Op toetsenbord was het eerder allen F, lekker makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Niekjuh schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:45:
Ik heb eigenlijk alleen de eerste paar ability points gebruikt en dus nog weinig tot geen combo's. Dan loop je uren te hakken.
Dat is mijn ervaring ook. Zodra je echter special attacks hebt gaat het makkelijker. Ook kan een stealth aanpak heel erg schelen. Ik ben gisteren een stronghold in geslopen. Zag een captain die een weakness voor stealth attacks had... En met een sierlijke sprong van hoog was hij dood. Zonder alarm of andere drukte weer vertrokken via de daken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niekjuh schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:45:

Vaak helpen die ground kills (RT + x) ook niet als ze al op de grond liggen, duren dan te lang en dan slaan de andere al weer op mij zodat ik de kill niet af kan maken.

Liep vandaag ook voor het eerst door stronghold en kon niks beginnen.

Hoe werken die finishers eigenlijk? Vaak staat er press Y + B maar krijg ze niet voor elkaar. Op toetsenbord was het eerder allen F, lekker makkelijk :p
Heb je de execution finisher en de wraith vault stun al unlocked? Dat scheelt al een hele hoop.

Verder is er ook een upgrade om ground kills te versnellen. Daarbij kun je ook je combo streak upgraden zodat je bij 5 i.p.v. bi 8 al een execution kan uitvoeren.

Ik heb dan nu dat ik niet 1 maar 2 executions kan doen en ik kan 1 hit verwerken zonder dat mijn streak reset.

Meer elf shot, focus en health helpt ook mee.

Allemaal dingetjes die grote gevechten een stuk makkelijker maken, maar op het begin ben je inderdaad redelijk kansloos.

Finishers is inderdaad 2 knoppen tegelijk indrukken, niets meer dan dat. Via het menu kun je tutorials bekijken voor alles wat je unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Als ik dit zo lees moet ik eerst maar eens verder blijven spelen. Heb nu net de 2e ability trait line unlocked, het gaat langzaam aan beter.

Gisteren een boel captains opgezocht die idd met een stealth kill of headshot afgemaakt kunnen worden.

Vind dat je trouwens wel erg weinig power krijgt de hele tijd, of ik moet vaker dood gaan :p
Had nu al weer 5 ability points klaar liggen voordat ik de 2e trait line unlockte en heb echt een shitload aan power nodig voor de volgende line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Heb nu een captain die invulnerable is voor Stealth, Ranged EN Combat damage en finishers.. oftewel alles :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:25:
Heb nu een captain die invulnerable is voor Stealth, Ranged EN Combat damage en finishers.. oftewel alles :')
Scheur naar binnen met zo'n uit de kluiten gewassen warg en vreet hem levend op? Ben nog niet toe aan SoM want backlog, heb hem al wel gekocht (met dank aan die Nuuvem aanbieding) Lijkt me dat je toch nog wel een ability over moet hebben? Zo niet dominiation > gooi een paar van zijn eigen lemmingen naar binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Z'n Grog vergiftigen helpt misschien. Anders bij een kampvuur of iets dergelijks lokken en BOEM boel schade. En de oplossing van Joosie is ook aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hij heeft toch wel weaknesses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

bram1984 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 06:35:
[...]

Ik heb volgens mij ook een keer een captain gehad die géén weakness had (en anders geen noemenswaardige). Maar dan is std. combat altijd nog een optie, wellicht moet je oppassen dat hij niet enraged wordt door vuur of caragors oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

bram1984 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 06:35:
[...]

Hij heeft 1 weakness: Fear of fire.

Heb hem nog niet in de buurt van een vuurtje gekregen en ook Fire Arrow wordt gezien als ranged, niet fire.

Caragor kan ik eens proberen, weet zo even niet meer of die ook beast master is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Gewoon normale combat dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bosmonster schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:29:
[...]

Hij heeft 1 weakness: Fear of fire.

Heb hem nog niet in de buurt van een vuurtje gekregen en ook Fire Arrow wordt gezien als ranged, niet fire.

Caragor kan ik eens proberen, weet zo even niet meer of die ook beast master is :P
Er zijn vast wel wat barrels of vuurtjes in de buurt. Begin gewoon het gevecht en begeef je langzaam die kant op. Daarna pijltje erop en hij rent weg.

Welk level heeft hij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Vault stun over hem heen en parry hem telkens in de rug. Druk dan op R, mep m een paar keer in de rug en repeat alles nog een keer totdat je hem kan pakken en executen :)
Maar een crauger of hem in de fik zetten werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Vault stun over hem heen en parry hem telkens in de rug. Druk dan op R, mep m een paar keer in de rug en repeat alles nog een keer totdat je hem kan pakken en executen :)
Hij is invulnerable voor combat damage en combat finishers, dat doet dus allemaal niks helaas. Heb zo al een keertje 10 minuten op hem in staan hakken, maar zelfs executes doen dus niks.

Extra lastig maakt het ook dat ie in een stronghold zit, eens kijken of ik hem daar uit kan lokken eerst naar een vuurtje in de buurt ofzo.

Gelukkig wel een briljante epic rune gevonden later: Poison Immune. En aangezien die ook een poison wapen heeft maakt het dat het wel weer iets makkelijker.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 13-10-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Maar een stronghold staat toch ook vol met van die grog barrels? Je hebt geen vuurtje nodig. Schiet gewoon op zo'n barrel en... BOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Gisteren wel zo'n beetje de laatste speelsessie gedaan denk ik. In-game zit ik op 100% completion en ik heb alle trophies met uizondering van de white rider trophy (en dus de platinum). Misschien ga ik nog eens de Test of Power trial proberen. In 30 minuten 3 warchief en 10 captains doden met < 3 deaths en 8000 punten of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Respect, ik ben minimaal een half uur bezig per warchief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

FallenAngel666 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:30:
Gisteren wel zo'n beetje de laatste speelsessie gedaan denk ik. In-game zit ik op 100% completion en ik heb alle trophies met uizondering van de white rider trophy (en dus de platinum). Misschien ga ik nog eens de Test of Power trial proberen. In 30 minuten 3 warchief en 10 captains doden met < 3 deaths en 8000 punten of meer.
Dan mag je hopen dat alle warchiefs bodygaurds hebben die ze overal meeslepen, heb je er een paar in 1 battle :)
Maar succes... Om 1 warchief neer te halen met bodygaurds ben je wel een kwartier mee bezig als je pech hebt qua invulnerabilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Eens je echt pimped out bent dan snij je door captains en warchiefs als met een heet mes door boter. (Combat Brand FTW). :) Ik heb nog maar één keer die Test of Power geprobeerd, maar toen heb ik het net niet gehaald (net de laatste warchief niet op tijd kunnen omleggen). Bij mijn volgende poging moet het wel lukken denk ik.

Ik moet zelf nog 3 challenges doen (Outcast missions ben ik halfweg, White Rider en Hunter (9/10)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
White Rider vind ik lastig te halen. Ik denk dat het wel te doen is als je eerst een beetje de omgeving scout voor groepen slaves. Ik heb er alleen geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 22:42
FallenAngel666 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:59:
White Rider vind ik lastig te halen. Ik denk dat het wel te doen is als je eerst een beetje de omgeving scout voor groepen slaves. Ik heb er alleen geen zin in.
Je kan de uruks ook omver lopen, ze moeten niet dood zijn om de slaven te laten ontsnappen.
Op je minimap zie je die zwarte driehoekjes die slaven voorstellen. Ik deed het in de eerste zone. Uit de strongholds gebleven en noordkampje gedaan (aan die muur) en dan de groeve afgelopen. Echt wel doenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Gisteren gekocht (PC met X360 controller) en toen een uurtje gespeeld, nu weer een uurtje maar heb nu wel last van m'n duim door dat buttonbashen. :( RSI all over the place, zo voelt het zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Heb hem ook gehaald en wat een assassins creed gehalte zeg!! Niet dat dat slecht is, want de creed blijft 1 van mijn favoriete games.

Heb alles op max staan met de textures pack erbij en draait als een zonnetje op mijn gigabyte 970 gaming. Hoezo 6 gb nodig? Heb tot nu toe geen last gehad van haperingen ook niet in de strongholds met minimaal 30 man die om je heen staat te bewegen.

Heb me gisteren prima vermaakt met het spel en ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Ik ben nu beland bij Ratbag en heb niet zoveel questen gedaan. Paar side quests , maar daar houd het bij op.

Veel free roamen enzo.. :)

Het eerste wat ik gelijk had gedaan is de FOV aangepast. Je zit echt te dicht op je character.. voor de rest weinig aanmerkingen...

Speel overigens met muis en keyboard en dat gaat super... komt waarschijnlijk omdat ik ook assassins creed ben gewend.. :)

Edit: Hoe zit het nu met DLC? Er zijn er meerdere voor extra missies enzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 15-10-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
hyptonize schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:53:
Gisteren gekocht (PC met X360 controller) en toen een uurtje gespeeld, nu weer een uurtje maar heb nu wel last van m'n duim door dat buttonbashen. :( RSI all over the place, zo voelt het zeg maar.
Als je hierbij buttonbashed, doe je toch echt iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Weet iemand waar ik de save game data kan vinden? Lees op het internet verschillende locaties, is me niet echt duidelijk. Wil hem graag op m'n main pc installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Niekjuh schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:07:
Weet iemand waar ik de save game data kan vinden? Lees op het internet verschillende locaties, is me niet echt duidelijk. Wil hem graag op m'n main pc installeren.
Heb je hem op Steam? Zo ja, is er geen auto-synch van de saves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Nee heb hem niet op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Tsk tsk tsk... Moest je m maar op steam hebben he ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Zero Punctuation reviewt Shadow of Mordor

Ik blijf zijn reviews toch wel leuk vinden altijd, omdat hij altijd een beetje cynisch is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
O heerlijk, die ga ik gelijk even kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

striner schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:50:
Zero Punctuation reviewt Shadow of Mordor

Ik blijf zijn reviews toch wel leuk vinden altijd, omdat hij altijd een beetje cynisch is :P
Ik moet zeggen dat ik het al een tijd niet meer gekeken heb. Een vermakelijke aflevering maar ik verbaas me erover dat hij zo positief is over SoM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Heb het nu al een paar keer gespeeld bij een vriend op de PC en wauw speelt echt geweldig.
Alleen altijd moeite met captains misschien omdat ik geen always toegang heb moet het misschien zelf maar ff kopen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

bram1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:04:
[...]

Als je hierbij buttonbashed, doe je toch echt iets niet goed.
Oké, bedankt voor je opbouwende kritiek op mijn speelstijl!

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

hyptonize schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Speel hem op dezelfde manier zoals jij maar heb nergens last van, speel echt uren en uren achterelkaar.
Als je echt als een razende zit te button bashen doe je inderdaad iets verkeerd. Is totaal niet nodig ook. Beheerst en goed getimed is de clou.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
hyptonize schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Wil je een zakdoekje? ;(

Of je let gewoon een keertje op de uitleg. Ik heb nergens zien staan "Press [insert strike button] like a mad man as many times as you can, to build up the highest score combo". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:29

Radeon

Today is a good day to die

Iemand toevallig die op de pc speelt met een gamepad. Krijg me Logitech Dual Action niet aan de praat in het spel. Windows 8 ziet hem gewoon en reageert ook op alle toetsen maar ingame wordt die niet gezien.
Vergeet ik misschien ergens een vinkje te zetten die ik over het hoofd ziet?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Radeon schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:04:
Iemand toevallig die op de pc speelt met een gamepad. Krijg me Logitech Dual Action niet aan de praat in het spel. Windows 8 ziet hem gewoon en reageert ook op alle toetsen maar ingame wordt die niet gezien.
Ik speel met een x360 controller. Volgens mij moet je vanaf het hoofdmenu al met je controller bezig zijn.. (ik had de indruk dat ik de muis niet kon gebruiken nadat ik ingame zat namelijk.....maar niet uitgebreid getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

The_Scratcher schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Speel hem op dezelfde manier zoals jij maar heb nergens last van, speel echt uren en uren achterelkaar.
Als je echt als een razende zit te button bashen doe je inderdaad iets verkeerd. Is totaal niet nodig ook. Beheerst en goed getimed is de clou.
Je hebt zelfs perks die je voordeel geven als je goed getimed klikt. Dan wordt je hitstreak eenstuk hoger waardoor je sneller combat finishers kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Sumerechny schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 06:43:
[...]

Ik speel met een x360 controller. Volgens mij moet je vanaf het hoofdmenu al met je controller bezig zijn.. (ik had de indruk dat ik de muis niet kon gebruiken nadat ik ingame zat namelijk.....maar niet uitgebreid getest)
xbox 360 controller wordt automatisch herkend door het spel. Je kunt zelfs switchen naar toetsenbord en muis door gewoon even een toets op het toetsenbord in te drukken of op je muis te klikken, pak je je controller weer switcht hij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Heb hem van het weekend helemaal uitgespeeld. Zit op 93% en dat vind ik wel prima. Die plantjes verzamelen en hunting missies heb ik niet actief gedaan.

Vond het wel een van de leukste games van dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Niekjuh schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

xbox 360 controller wordt automatisch herkend door het spel. Je kunt zelfs switchen naar toetsenbord en muis door gewoon even een toets op het toetsenbord in te drukken of op je muis te klikken, pak je je controller weer switcht hij weer.
Ah, tot dusver mijn inbreng. Ik vond het al gek.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Radeon schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:04:
Kun je niet je logitech controller instellen als xbox controller. Voor zover ik weet heeft het spel alleen ondersteuning voor xbox 360 controllers. Ik doe hetzelfde met een ps3 controller via een DS3 tool.

[ Voor 5% gewijzigd door Niekjuh op 20-10-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heeft het killen van captains en warchiefs eigenlijk nog een ander nut buiten het verkrijgen van runes? Raken ze ooit "op"? Dat idee heb ik niet namelijk. Heb het idee dat je de game ook uit kan spelen als je alleen het verhaal volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Dat kan ook. Captains worden altijd aangevuld. Warchiefs niet per sé als je alle Captains blijft doodmaken voordat ze een kans krijgen te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

bram1984 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:14:
Heeft het killen van captains en warchiefs eigenlijk nog een ander nut buiten het verkrijgen van runes? Raken ze ooit "op"? Dat idee heb ik niet namelijk. Heb het idee dat je de game ook uit kan spelen als je alleen het verhaal volgt.
Onderdeel van het verhaal is het killen en branden van warchiefs..

Maar inderdaad, verder zijn de mobs vooral een leuke opvulling en manier om aan loot en XP te komen, zoals in de meeste games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Laatst online: 00:38

PB-powell

Mr. Laziness

bram1984 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:14:
Captains raken idd niet op. Een keer geprobeerd alle captains te vermoorden. Toen er nog 7 waren werden er een aantal automatisch 'bijgevuld' zonder dat ik tijd deed versnellen of dood ging. Nu een poging aan het doen om alle captains en warchiefs te branden :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

PB-powell schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Captains raken idd niet op. Een keer geprobeerd alle captains te vermoorden. Toen er nog 7 waren werden er een aantal automatisch 'bijgevuld' zonder dat ik tijd deed versnellen of dood ging. Nu een poging aan het doen om alle captains en warchiefs te branden :9
Zag iemand het laatst doen in een filmpje. Die had alle captains en warchiefs gebrand en killde alles in 1x :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Bosmonster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Zag iemand het laatst doen in een filmpje. Die had alle captains en warchiefs gebrand en killde alles in 1x :')
Had ik gisteren gedaan nadat ik het had uitgespeeld.. :-)

Goed spel, hoewel het einde wat tegenvalt , maar ben benieuwd naar de upcoming dlcs :)

Onderstaand beetje nagespeeld adv t spel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ferio op 21-10-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

@Ferio: Wauw, echt goed gedaan die live action! Die had ik nog niet gezien, thanks voor het delen.

Gisteravond de game zelf uitgespeeld door de laatste hoofdmissie te finishen. Alle abilities en skills unlocked en dan ben je eigenlijk zoals de Uruks altijd zo mooi roepen echt unstoppable. 8)
Kan nog een hoop dingen doen als ik dat wil , eigenlijk kan je deze game oneindig door blijven spelen dus dat hebben ze op zich wel goed gedaan. Maar ik vind het na 3 weken uruks en orcs slashen wel mooi geweest en heb het wel gezien nu. Echt een goede game waar ik me meer dan prima mee vermaakt heb, mag van mij best een vervolg op komen. Nu wordt het tijd voor iets anders, waarschijnlijk Ryse: Son of Rome op pc.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

The_Scratcher schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:33:
@Ferio: Wauw, echt goed gedaan die live action! Die had ik nog niet gezien, thanks voor het delen.

Gisteravond de game zelf uitgespeeld door de laatste hoofdmissie te finishen. Alle abilities en skills unlocked en dan ben je eigenlijk zoals de Uruks altijd zo mooi roepen echt unstoppable. 8)
Kan nog een hoop dingen doen als ik dat wil , eigenlijk kan je deze game oneindig door blijven spelen dus dat hebben ze op zich wel goed gedaan. Maar ik vind het na 3 weken uruks en orcs slashen wel mooi geweest en heb het wel gezien nu. Echt een goede game waar ik me meer dan prima mee vermaakt heb, mag van mij best een vervolg op komen. Nu wordt het tijd voor iets anders, waarschijnlijk Ryse: Son of Rome op pc.
Ik sta nu ook voor de laatste story missie. Wellicht ga ik het spel af en toe nog opstarten om voor 100% te gaan en/of te achievement hunten daar vind ik het wel een vermakelijk spel voor. Maar het zullen dan geen lange speelsessies meer worden denk ik.

Het blijft een tof spel, meer dan ik had verwacht moet ik zeggen. Bij de eerste previews etc. had ik het eerlijk gezegd volledig afgeschreven... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik vermaak mij nog steeds met 'Shadow of Mordor'. Daarnet nog even zitten spelen met de nieuwe fotomodus; een leuke toevoeging. :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bBDhOpEO5j9j0RNLORN1s1bt/medium.jpg

Trouwens, ik ben nog niet zo heel ver met de verhaallijn. Ik heb nu pas de eerste missie gedaan dat je
spoiler:
voor het eerst samenwerkt met een Uruk.

Oh, en gisteren is er een gratis DLC-pakket vrijgegeven voor 'Shadow of Mordor'. Je kunt nu ook spelen als 'The Black Hand'. Nice! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

The_Scratcher schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:33:

Kijk ook nu al uit naar het vervolg! Al zie ik me hem ook nog wel eens opstarten gewoon om mn frustratie op wat nietsvermoedende Uruks te botvieren :+

Mijn volgende titel wordt hopelijk Lords of the Fallen, als die een beetje fatsoenlijke reviews krijgt. Bij gebrek aan Dark Souls 2 op de PS4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie een goede aanpak tegen captains met Battle expert?
Ze zijn ineens een stuk moeilijker geworden, of moet ik mijzelf eerst nog even upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:53:
Weten jullie een goede aanpak tegen captains met Battle expert?
Ze zijn ineens een stuk moeilijker geworden, of moet ik mijzelf eerst nog even upgraden?
Stun, mep, stun, mep, stun, mep....etc. Beetje omslachtig maar het werkt. Anders misbruik maken van fears o.i.d. Dan worden ze volgens mij in één klap zwakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yeah als je ze kan fearen werkt het erg goed. Ze rennen weg en verliezen hun strengths.

En anders Wraith Flash. Overheen springen (Vault Stun) even meppen in de rug voor hitstreak en dan Wraith Flash (2x als je kan). Zo krijg je ze uiteindelijk redelijk makkelijk neer. Zelfs als er meerdere Uruks omheen staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jup, de nieuwe 'photo mode' is net zo leuk en tijdrovend als het spel. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WrfuRtb9Ul3brt0rIzLJ5vcp/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RvY0H4kr8Y8jiyPC04XefKBJ/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vJy5LWa3nTdvZtv55Hs6GakN/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gMpYpPeToUeePPyDh723Av8f/medium.jpg

Wat betreft het spel vraag ik mij af hoe jullie het spel spelen. Zoals ik het nu speel loop ik meestal rond door het gebied om hier en daar wat Urks af te slachten, vervolgens kies ik dan een nieuwe target in het 'Nemesis-system' en ga ik daar naartoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Yonix schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:13:

Wat betreft het spel vraag ik mij af hoe jullie het spel spelen. Zoals ik het nu speel loop ik meestal rond door het gebied om hier en daar wat Urks af te slachten, vervolgens kies ik dan een nieuwe target in het 'Nemesis-system' en ga ik daar naartoe. :P
Zo speelde ik het ook, maar uiteindelijk werd het saai en te makkelijk. Toen ben ik me maar gaan focussen op de quests.

Het spel uiteindelijk is te makkelijk, misschien omdat ik assassins creed ben gewend. Het concept is erg leuk en ik ben benieuwd naar nieuwe maps e.d.

spoiler:
Ik had verwacht dat ik captains zou zien met enorm hoge levels, maar die ben ik niet tegen gekomen. Ze zaten vaak allemaal rond level 13 en zelfs op het eind, het laatste gevecht rond dit level. Er zit totaal geen uitdagingen in de captains. Het is stun of stealth en ze zijn dood.

Goed, uiteindelijk toch wel één van de leukste spellen van dit jaar.. toch weer wat dagen vermaakt voordat dragon age uitkomt.. kan echt niet wachten he op dat spel! :9~ :9~ :9~

(Oh ja... en Unity!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt ze laten levelen tot 20. Daarnaast kun je ze een death threat sturen waardoor ze wat meer support krijgen voor wat extra uitdaging.

Maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Als je alle skills hebt en je hebt het combat systeem door, dan wordt het uiteindelijk redelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Bosmonster schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:39:
Je kunt ze laten levelen tot 20. Daarnaast kun je ze een death threat sturen waardoor ze wat meer support krijgen voor wat extra uitdaging.

Maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Als je alle skills hebt en je hebt het combat systeem door, dan wordt het uiteindelijk redelijk makkelijk.
Ja.. dat had ik ook gedaan, maar ik merk echt geen verschil tussen een laag level of een hoog level, zelfs met guards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Iemand die zijn Shadow of Mordor uit heeft gespeeld en het verkoopt?
PS4 of Xbox One?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Iemand die al heeft lopen spelen met een script om de FOV aan te passen?
Heb er verschillende dingen over gelezen, elk script is weer anders, zoek er eigenlijk 1 waarbij je ingame zelfs nog kan "scrollen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

....doh...

Ik kreeg een prompt dat ik button down kon gebruiken om de branded orcs te doden. Dat wist ik al wel, maar ik dacht dat het moest om de side-mission te voltooien.....dus ik doe dat natuurlijk braaf. Staat er een branded warchief in de buurt waar ik niet van op de hoogte was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Haha ja die is annoying... Je moet dat ook doen volgens mij om verder te gaan met de quest. Bij mij geen Warchief in de buurt gelukkig, maar wel 2 branded captains die ik liever had behouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ja, dat heb ik ook iets te vaak gehad :X
Daardoor heb ik die power op een gegevenmoment maar genegeerd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste