Ah ik dacht dat er helemaal geen topic voor deze game was, maar hij staat dus in RPG. Volgens mij is dit net zo min een RPG als de Arkham en Assassins Creed games, maar dat terzijde. Fijn dat er een topic is.
Ik heb nu een aantal uur in de game gestopt en ben reeds 1x opnieuw begonnen, omdat ik eerst even alles door wilde hebben. Zit eraan te denken dat nog een keer te doen, omdat ik ook tijdens de 2e sessie veel nieuwe dingen ontdekt heb.
Ik weet niet hoever iedereen een beetje is, maar ik loop tegen een aantal zaken aan.
- Runes. Hier snap ik dus helemaal niks van. De runes die je oppakt, zijn voor een specifiek wapen. Ik heb nu bijvoorbeeld voor mijn zwaard de bovenste slots geopend, en daarbinnen kun jee weer allerlei upgrades unlocken. Als ik het goed begrijp, kun je er 2 selecteren, aangezien er steeds maar bij 2 eigenschappen "equipped" staat. Als ik echter 1 menu terugga, zie ik in de desbetreffende slot maar 1 eigenschap terug. Iemand die snapt wat hier de bedoeling is?
- Caradors. Ik kom ze regelmatig tegen, maar ik kan ze amper ontwijken (X op PS4). Ben ik te langzaam, of zijn zij gewoon heel snel? Iemand tips om deze knapen op het begin te bestrijden? Volgens mij krijg je later een soort van instant-mount ability als je er een pijl op schiet.
- Strongholds. Ik kom hier vaak geheel per ongeluk in terecht als ik gewoon een beetje aan het freeroamen ben. Met een beetje pech kom ik ook nog 1 of 2 captains en 100 uruks tegen waardoor ik doodga. Ik vraag me af wat de beste manier is om te freeroamen. Normaal doe ik eerst altijd alle sidemissions om mijn character volledig te upgraden, maar dat is praktisch onmogelijk, omdat je altijd wel in een groot gevecht terecht komt, of een carador tegen het lijf loopt. Wat is jullie ervaring?
Ik las wel dat je op het begin eigenlijk het de story missions moet doen totdat je je eerste warchief te pakken hebt gekregen, omdat je op dat punt echt goede abilities hebt. Misschien dat maar eens proberen.