[multi] Middle Earth Shadow of Mordor

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2014/09/shadow-of-mordro.jpg

Wie gaan deze nieuwe rpg spelen. De reviews zien er goed uit, de performance is goed, eindelijk weer eens een goede AAA titel.

Het gaat om een open wereld LOTR game.

Video

Review.

http://www.pu.nl/artikele...-shadow-of-mordor-review/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik !

Ik heb wel gelijk een vraag voor de PC versie, kan ik met mijn GTX 560TI SLI deze game goed spelen denken jullie, of zal ik toch een upgrade doen naar een enkele GTX980 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik speel hem op Ultra met een I7 4770K, 8GB Corsair Dominator Memory en een GTX 770. Ik denk dat je met een GTX 560TI SLI een aardig goede gameplay zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik ben gisteren begonnen met deze game. Alles staat op Ultra, nog niet de HD texture pack geïnstalleerd. Dit doe ik vanavond. Maar zonder de texture pack draait de game stabiel rond de 60 fps op de volgende hardware; i5-3570K, 16GB RAM, HD7970 OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Ik heb er denk ik al makkelijk 5 uur inzitten en speel het erg graag! Heel vermakelijk en voor mij en goede ontdekking. Ik speel wel amper spellen van deze soort (normaal RTS en MMORPG) dus voor mij ziet het er heel vernieuwend uit.

Ik vrees alleen een beetje voor de herspeelbaarheid. Ik vrees eens dat ik het spel uit heb dat ik het niet meer ga vastnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:11
Heb de ps4 versie besteld, reviews zijn goed, dus laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 10:54

Plainside

I browse when I'm at work

JohnStaakke schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:14:
Ik !

Ik heb wel gelijk een vraag voor de PC versie, kan ik met mijn GTX 560TI SLI deze game goed spelen denken jullie, of zal ik toch een upgrade doen naar een enkele GTX980 ?
Waarschijnlijk zal je niet in Ultra kunnen spelen maar ik denk dat je rond Low-Mid settings komt.

Ik wacht nog wel ff tot het in de aanbediening gaat en dan MESM te kopen heb meerder gameplays gezien en WAUW wat een geweldig spel lijkt mij dit om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst een poosje gespeeld om te kijken van hoe alles werkt, dus ook wat fouten gemaakt zoals goede wapens weg doen. Ik snap het nu allemaal wel redelijk dus begin over nieuw met de game.

Ik speel op Ultra met texture pack op 2560x1080 en haal gemiddeld zo'n 72fps.Ik heb verder een 4gb videokaart maar die 4gb word helemaal gebruikt op high zakt het terug naar 2,5gb ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heb wel zin in deze game.
Schijnt te spelen als Assasins Creed ? Maar dan in LOTR stijl. Uiteraard een compleet andere game maar als de gameplay net zo lekker is als in AC en dan in een LOTR thema ben ik wel enthousiast.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Mijn eerste pre-order game die ik heb gekocht. Blijk je er een 64 bit OS voor nodig te hebben en dat heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Uitgebreide review van Cinical Brit:

Vooral het nemesis systeem ben ik van gecharmeerd, het idee dat de vijand de rangen in haar leger ververst met nieuwe leden op basis van onderlinge relaties en power struggles spreekt mij zeker aan! Iets meer diepgang tijdens het hersenloos orcs slopen met toffe combo skills :9

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:52
Ik heb de game nu een avondje gespeeld op de PS4 (lokale gameshop verkocht de game al), de hoge verwachtingen die ik van de game had zijn tot nu toe waargemaakt.

Met name het vechtsysteem ben ik erg gecharmeerd van. Als je het vechtsysteem van de batman en AC games al goed vindt, dan ga je met deze game wat beleven! Vooral het opbouwen van de streak om vervolgens een brute execution te doen is gaaf uitgewerkt.

De hoeveelheid orcs kunnen je soms plots overwhelmen omdat iemand het alarm af laat gaat. Ik vind het jammer dat dit zo slecht wordt weergegeven waardoor je meestal niet eens door hebt dat dit gebeurd. Soms sta je dus leuk op een 6-tal orcs in te beuken, waarna er plots een stuk of 30 orcs bijkomen...

Het nemesis systeem vind ik tot nu toe niet heel bijzonder, maar ik vermoed dat ik nog niet alle leuke zaken omtrent dit systeem unlocked heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gistermiddag besteld via g2play (~30,- incl korting), maar 33gb downloaden duurde wat langer via steam, dus vandaag na het werk maar eens spelen..

[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 02-10-2014 08:03 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 13:48
Ik heb eergisteren eerst een wat "minder legale" versie gespeeld om te zien of het wel wat is, maar ik was al vrij snel om. Daarom gister ook de game aangeschaft en opnieuw begonnen. Game speelt een beetje als Assassins Creed (zelfde engine ook) en de combat is ook heerlijk.

Hier wat meer over de game content, dus ik zet het voor nu even in een spoiler:
spoiler:
Ben nu bij het punt aanbeland dat een "vriendelijke" orc een plek in Sauron's leger heeft ingenomen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Verder erg belangrijk om de weaknesses van de captain's te vinden, daarmee kun je ze veel sneller uitschakelen. Ik merk ook dat sneaken en stealth kills (met dagger en boog) makkelijker en sneller xp oplevert dan vol in combat gaan, al ontkom je daar ook niet aan.

Ik heb wel redelijk vaak dat wanneer ik een captain aanval, er ineens nog 1 of 2 bij komen en het gevecht eigenlijk niet te doen is. Als ik dan vervolgens dood ga krijgen al die captains een rank erbij wat ze dus meteen een stuk sterker maakt. Ik heb nu wel een rune op mijn dagger die bij het maken van een stealth kill alle vijanden er omheen feared. Ze rennen dan weg (niet handig in een stronghold overigens) of blijven staggered staan (ideaal :D).

Ik heb dus zeker zin om vanavond weer te gaan spelen. Voor mij is het (tot nu toe) HET spel van dit jaar (al zal Unity wsl nog beter worden!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

SparksNL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:04:
Het nemesis systeem vind ik tot nu toe niet heel bijzonder, maar ik vermoed dat ik nog niet alle leuke zaken omtrent dit systeem unlocked heb...
Hoe langer je speelt hoe beter dat wordt.

Vergeet ook niet af en toe een story mission te doen want je krijgt abilities die je nodig hebt om dat Nemesis-systeem nog meer te kunnen beinvloeden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Even een vraag voor de PC gamers, valt dit spel wat te spelen met muis en toetsenbord? Ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen, maar ik heb geen zin om dit met een controller te gaan spelen (controller is gewoon niet voor mij weggelegd). Iemand hier die het met muis en toetsenbord speelt?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Ja, ik speel het op de pc en ik vindt het prima spelen met toetsenbord en muis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Is iemand hier al in staat geweest het texture pack te gebruiken? Er loopt hier vast wel een tweaker met een onbehoorlijk dikke kaart rond die een poging heeft gedaan.

Ben wel benieuwd naar screenshotjes, met name het verschil tussen high / ultra :)

*edit*

http://www.eurogamer.net/...w-of-mordors-6gb-textures
http://www.dsogaming.com/...ity-textures-on-2gb-gpus/

Het verschil lijkt minimaal te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Steef op 02-10-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Ik heb een GTX 780 3GB en zie geen verschil tussen high en ultra textures. Daarnaast draait ie op Ultra wel een stuk minder (wsl omdat het geheugen vol zit) dus ik draai nu gewoon op High (rest van de settings wel op Ultra).

Ik zag trouwens net dat er een companion app is, helaas wel alleen voor iOS: https://itunes.apple.com/us/app/id779964411
Weet iemand of er ook een Android versie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:44
NL-RaVeR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:18:
Ik heb een GTX 780 3GB en zie geen verschil tussen high en ultra textures. Daarnaast draait ie op Ultra wel een stuk minder (wsl omdat het geheugen vol zit) dus ik draai nu gewoon op High (rest van de settings wel op Ultra).

Ik zag trouwens net dat er een companion app is, helaas wel alleen voor iOS: https://itunes.apple.com/us/app/id779964411
Weet iemand of er ook een Android versie komt?
Heb je wel de HD texturepack gedownload?

Cool wist niet dat er een companion app was. Vanavond ff downloaden, THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mis alleen de resolution scale optie van 125%. 150% is te zwaar voor mijn 290. Draait goed op alles op ultra op 1080p @ 65-80 FPS.

Vet spel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
NoFearWizz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:27:
[...]
Heb je wel de HD texturepack gedownload?

Cool wist niet dat er een companion app was. Vanavond ff downloaden, THX
Jep, daarom trekt die ook meer vram (anders is ultra hetzelfde als high). Oke, er zit wel verschil in, maar dat is verwaarloosbaar vindt ik en op mijn resolutie (1920x1200) zo goed als niet te zien.

En graag gedaan. Hopelijk volgt de Android app snel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik heb het HD texture pack ook geprobeerd op mijn HD7970 3GB maar je merkt dat er dan wat meer stuttering komt in de game. Dit heeft idd te maken met het vram wat tekort komt. Ik speel nu met alles op ultra behalve de textures, die staan op high. Ziet er prima uit! het verschil met ultra is te verwaarlozen.

Daarnaast is het een third person game, en dan let ik zelf al minder op de textures dan bij een first person game. Overigens is het wel een flinke stap omlaag in scherpte als je de textures op medium zet zeg.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bulletrene schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:23:
Ik heb het HD texture pack ook geprobeerd op mijn HD7970 3GB maar je merkt dat er dan wat meer stuttering komt in de game. Dit heeft idd te maken met het vram wat tekort komt. Ik speel nu met alles op ultra behalve de textures, die staan op high. Ziet er prima uit! het verschil met ultra is te verwaarlozen.

Daarnaast is het een third person game, en dan let ik zelf al minder op de textures dan bij een first person game. Overigens is het wel een flinke stap omlaag in scherpte als je de textures op medium zet zeg.. :P
Misschien word het wel mooier met high textures + 150% resolution scale in vergelijking met Ulta textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb een AMD R9 290X en ik speel op ultra zonder HD texturepack met gemiddeld 70 fps. Met HD texturepack daalt dat naar 35 fps. Nog doenbaar, maar aangezien ik amper verschil zie tussen met of zonder hd texturepack speel ik maar gewoon zonder en kies ik voor de extra performance.

Over het spel dan: het nemesis systeem geeft dit spel iets extra dat zich onderscheidt van de concurrentie.

Wel oppassen: de PS3 en Xbox360 versie gaan dit nemesis systeem niet krijgen en dan vind ik dit spel maar gemiddeld.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn wel flinke drops, zal dat aan de vram liggen, maar dan als nog aarom krijgt de gtx980 met 4gb niet diepe drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ben ik de enig die zich bij de PC versie ergert aan de onregelmatige camera snelheden? Het ene moment (vooral bij lopen) gaat verplaatst de camera traag en zwaar, bij sprinten beweegt de camera dan in eens veel sneller/soepeler.

*Update
Ik heb het idee dat het aan de ultra textures ligt. (Heb een 670 GTX 2 gb). Alles draait top op max. Al doet hij wel soms traag/haperend reageren bij laden nieuw zichtveld / gebied. Daarna weer gewoon goede fps. Ofwel geheugen issue.
Als ik de camera draai moet hij dan soms nieuwe textures in het geheugen swappen waardoon hij niet zo zeer schokkerig draai, maar meer gewoon langzamer... Misschien dat dat de onregelmatige camera snelheden geeft?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Enige wat ik van die camera vindt is dat die te dicht op Talion staat. Als je een sprintje trekt wordt het al beter, maar zo zou het standaard moeten zijn en bij sprinten nog ietsje verder. Doordat die camera zo dicht op je personage staat, is het soms lastig om een goed overzicht te houden van de vijanden om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DarthDavy schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:01:
Ik heb een AMD R9 290X en ik speel op ultra zonder HD texturepack met gemiddeld 70 fps. Met HD texturepack daalt dat naar 35 fps. Nog doenbaar, maar aangezien ik amper verschil zie tussen met of zonder hd texturepack speel ik maar gewoon zonder en kies ik voor de extra performance.

Over het spel dan: het nemesis systeem geeft dit spel iets extra dat zich onderscheidt van de concurrentie.

Wel oppassen: de PS3 en Xbox360 versie gaan dit nemesis systeem niet krijgen en dan vind ik dit spel maar gemiddeld.
Volgens mij is het verschill tussen high en ultra ook minimaal, tenzij je op 4k draait.... Dat gezegd. Alle cross-platform games zullen voor PC circa 6 gb of meer gaan vragen dankzij de PS4. Dat is de reden dat ik wacht met upgraden van mijn 670GTX tot er een kaart uitkomt met 6 of meer GB VRAM (dus nog niet de 980GTX met 4GB die straks uitkomt).

Ja vind het erg gaaf dat je in een random gevecht zomaar inneens een "named-orc" tegen je aan begint te lullen omdat hij je reputatie al kent of iets dergelijks. Deze slaat ook echt op de vlucht als hij het niet winnen kan, om waarschijnlijk later terug te komen (waarschijnlijk, nog niet meegemaakt). Het geeft je in ieder geval het gevoel dat elke vijand uniek is en ook echt een personage is, en niet gewoon cannonfodder (voor mijn zwaard dan). _/-\o_

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die is al uit de gtx980, maar die heeft geen probleem met de texture pack die 6gb vraagt en niet aan de textures te zien is dat er zo veel gb's nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Fiddle schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Ja vind het erg gaaf dat je in een random gevecht zomaar inneens een "named-orc" tegen je aan begint te lullen omdat hij je reputatie al kent of iets dergelijks. Deze slaat ook echt op de vlucht als hij het niet winnen kan, om waarschijnlijk later terug te komen (waarschijnlijk, nog niet meegemaakt). Het geeft je in ieder geval het gevoel dat elke vijand uniek is en ook echt een personage is, en niet gewoon cannonfodder (voor mijn zwaard dan). _/-\o_
Als een ''named'' ontsnapt wordt ie sterker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Ik heb de PS4 special edition in bestelling staan. Morgen binnen als 't goed is. Ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 22:42
Gisteren gekocht op G2A voor een 21 euro, koopje :)
Ik vond het combat system van Batman altijd al super en ook hier voelen ge gevechten echt vlot aan.
Nog maar een paar uurtjes geprobeerd maar ik kan niet wachten tot ik thuis kom van het werk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Ik heb een geforce 780 ti met 3 gig. Op Ultra textures heb ik wel steeds dat even stottert en dan weer vloeiend dan weer stottert. Net alsof tie moet laden ofzo. Ligt dat nou echt aan die 3 Gig vram wat je mist? Kwa ram geheugen heb ik 6 gig. Met high textures heb ik dit probleem niet.

[ Voor 8% gewijzigd door jaaoie17 op 02-10-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
RAM geheugen gebruik komt niet boven de 4GB bij mij. Bij Textures op High gebruik die ruim 2,5 GB van mijn 3GB VRAM. Bij Ultra zit die bij mij gewoon altijd op max en komt die dus gewoon ruimte te kort. Mogelijk dat 4 of 5 GB al voldoende is, maar ze raden 6 GB aan. 3GB is (op 1920x1200) voor Ultra textures in ieder geval te weinig. Daarnaast hebben die Ultra textures echt pas nut op resoluties van 2560x1440 en hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NL-RaVeR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:51:
RAM geheugen gebruik komt niet boven de 4GB bij mij. Bij Textures op High gebruik die ruim 2,5 GB van mijn 3GB VRAM. Bij Ultra zit die bij mij gewoon altijd op max en komt die dus gewoon ruimte te kort. Mogelijk dat 4 of 5 GB al voldoende is, maar ze raden 6 GB aan. 3GB is (op 1920x1200) voor Ultra textures in ieder geval te weinig. Daarnaast hebben die Ultra textures echt pas nut op resoluties van 2560x1440 en hoger ;)
Waar door het op 2560x1440 nog zwaarder word, ook met 6gb. Vaag gedoe met die slechte tesxtures die zo veel vram nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Klopt. Komt allemaal door de nieuwe consoles. Deze hebben tot zo'n 8GB geheugen beschikbaar waar de grafische kaart ook gebruik van kan maken. Daardoor kunnen developers dus veel hogere resolutie textures gebruiken als voorheen gebruikelijk was. Zal waarschijnlijk niet lang duren voordat 6 of 8 GB normaal is op een GPU.

Vanavond weer lekker verder met Shadow of Mordor. Even wat meer met de main missie verder zodat ik meer skills kan vrijspelen. Heb nu een stuk of 5 punten die ik niet kan indelen omdat ik geen vrij skills heb :P. Weet iemand trouwens wat je zou moeten krijgen als je een WB account linked met het spel? Ik heb dat gedaan maar zag geen nieuwe dingen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik speel zelf op 2560x1440 aan de settings heb ik niks veranderd dan wat de game zelf heeft bepaald. Hierdoor staan er wel dingen op medium. Maar ik speel liever met 60 fps in een redelijke game, dan 30 fps met een super mooie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
NL-RaVeR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:05:
Klopt. Komt allemaal door de nieuwe consoles. Deze hebben tot zo'n 8GB geheugen beschikbaar waar de grafische kaart ook gebruik van kan maken. Daardoor kunnen developers dus veel hogere resolutie textures gebruiken als voorheen gebruikelijk was. Zal waarschijnlijk niet lang duren voordat 6 of 8 GB normaal is op een GPU.

Vanavond weer lekker verder met Shadow of Mordor. Even wat meer met de main missie verder zodat ik meer skills kan vrijspelen. Heb nu een stuk of 5 punten die ik niet kan indelen omdat ik geen vrij skills heb :P. Weet iemand trouwens wat je zou moeten krijgen als je een WB account linked met het spel? Ik heb dat gedaan maar zag geen nieuwe dingen ingame.
En daar dank ik de nieuwe consoles voor, liever textures die mischien niet helemaal eer aan doen aan de hoeveelheid ram die ze gebruiken, dan belabberde textures.

De texture pack veranderd ook niet alle alle textures . Alle vergelijkingen die ik zie zijn gedaan op muren en statische objecten, maar volgens mij heeft de texure pack de meeste invloed op de Orcs, die er super bruut uit zien op Ultra.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik heb enkele vragen ivm de game alvorens ik em ga aanschaffen :)

- Is de game qua moeilijkheid te vergelijken met DS 2 of is het makkelijker ?
- Is de game interessant als ik geen vorige interesse had in de LOTR franchise ? Ik bezie hem eerder als een leuke hack en slash ipv een LOTR game in dat opzicht.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Nou het is absoluut niet net zo moeilijk als DS2. Het is gewoon goed te doen, klik klik counter klik klik counter finishing move klik klik counter etc etc. Maar dan nog blijft het een leuk vecht systeem. Maar moeilijk... dat wordt het wel snel als er bijv. ineens 20 orcs om je heen staan :)

Daarnaast is het een game in het lotr universum, maar je hebt niet specifiek voorkennis nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

NL-RaVeR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:05:
Weet iemand trouwens wat je zou moeten krijgen als je een WB account linked met het spel? Ik heb dat gedaan maar zag geen nieuwe dingen ingame.
Een Rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
very high
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VOzXTIhlzKkGDjZjh5DBWaNz/full.jpg

ultra
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CrLxNq7fVrXaEv9dnaIRI14K/full.jpg
290x@1050/1350 (single)
Niet veel verschil eigenlijk (average)

[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 02-10-2014 17:22 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
sleepwalkerbe schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:05:
Ik heb enkele vragen ivm de game alvorens ik em ga aanschaffen :)

- Is de game qua moeilijkheid te vergelijken met DS 2 of is het makkelijker ?
- Is de game interessant als ik geen vorige interesse had in de LOTR franchise ? Ik bezie hem eerder als een leuke hack en slash ipv een LOTR game in dat opzicht.
Je doet er goed aan de intro van dit topic ff te lezen :-)
Daar staan wat behulpzame links ( reviews)

Ook de youtubevideo van Cynical Brit geeft veel duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Mensen, wel een beetje op blijven letten he, het zijn Uruks en geen Orcs. :p

Ik heb m nu even gespeeld, enige dat me opvalt is dat het dodgen van vooral die Caragors niet echt lukt. LSHIFT duwen helpt niet echt, moet een aantal keer duwen om ook echt te dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Lasteraar schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:29:
[...]

Je doet er goed aan de intro van dit topic ff te lezen :-)
Daar staan wat behulpzame links ( reviews)

Ook de youtubevideo van Cynical Brit geeft veel duidelijkheid.
Thnx , wist niet dqt TotalBiscuit een WTF is erover had gemaakt. Heb t ondertussen al en ben enkele uren ermee bezig geweest :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Hebben meer mensen er last van dat bij zo'n last chance, waarbij je je muis in een rondje moet doen en dan moet klikken, soms gewoon niet in beeld komt? Ik ben nu al 3x dood gegaan omdat die gewoon niet in beeld kwam en ik dus niks kon. Erg frustrerend.

Verder natuurlijk supergave game. Vanavond is kijken of ik de eerste Elite Warchief kan neerhalen (de strengths/weaknesses maken het iig erg moeilijk. Alleen vuur is hij bang voor, maar niks in de buurt :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
NL-RaVeR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:48:
Hebben meer mensen er last van dat bij zo'n last chance, waarbij je je muis in een rondje moet doen en dan moet klikken, soms gewoon niet in beeld komt? Ik ben nu al 3x dood gegaan omdat die gewoon niet in beeld kwam en ik dus niks kon. Erg frustrerend.

Verder natuurlijk supergave game. Vanavond is kijken of ik de eerste Elite Warchief kan neerhalen (de strengths/weaknesses maken het iig erg moeilijk. Alleen vuur is hij bang voor, maar niks in de buurt :()
Ik heb dat inderdaad ook een aantal keer gehad, maar ik vraag me af of je die wel in beeld moet krijgen ik weet niet of het een 100% kans is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Hmmzzz Ook even een minder legale versie geprobeerd.. ( 'ff 33gb downloaden...') Maar die werkt helaas niet.. Wilde even testen hoe de game zou draaien om een I5 alienware laptop..

Iemand nog een tip waar deze game een beetje voordelig legaal te koop is?Edit: Pricewatch ftw O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Lasteraar op 03-10-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Je krijgt maar een beperkt aantal keren de optie om de Last change te counteren.
Volgens mij 2 keer... en daarna ga je gewoon dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Lasteraar schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:26:
Hmmzzz Ook even een minder legale versie geprobeerd.. ( 'ff 33gb downloaden...') Maar die werkt helaas niet.. Wilde even testen hoe de game zou draaien om een I5 alienware laptop..

Iemand nog een tip waar deze game een beetje voordelig legaal te koop is?Edit: Pricewatch ftw O-)
https://www.g2a.com/middl...-steam-cd-key-global.html

34 dollar (~27 euro) op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Dat is nog goedkoper :-)
Geen probleem met landcodes / servers weet ik 't ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Laatst online: 21:46

Clush

Do as I say...

Als je poisoned bent (groenig beeld) komen de buttonprompts niet in beeld. Als je op zo'n moment je last chance in gaat ben je dus de sjaak.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Laatst online: 09-09 15:17
Poisoned is wel vervelend ja, kan je ook niks tegen doen helaas :(

[ Voor 41% gewijzigd door JohnStaakke op 03-10-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Clush schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Als je poisoned bent (groenig beeld) komen de buttonprompts niet in beeld. Als je op zo'n moment je last chance in gaat ben je dus de sjaak.
Klopt, maar op de momenten dat het gebeurde was dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sommige Uruk hebben dat als skill (Dat last chance niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

NL-RaVeR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Klopt, maar op de momenten dat het gebeurde was dat niet het geval.
- Sommige uruks hebben als skill dat je geen last chance krijgt.
- Na 2-3x last chances krijg je geen kans meer :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook net opgehaald, ben zeer benieuwd!

Kreeg bij m'n pre-order ook 2 runes, echter werkt 1 code niet. Mijn vraag is of die runes ook gewoon unlocked kunnen worden in de game? Dat de pre-order bonus dus enkel de rune meteen unlockt, in plaats van in de game vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik had hem op Steam gepreordered en kreeg maar een rune (Orc Slayer Rune), maar normaal gesproken zou deze inderdaad meteen al geunlockt moeten zijn. Je hoeft hem niet vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reuzekabouter schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:30:
Ik had hem op Steam gepreordered en kreeg maar een rune (Orc Slayer Rune), maar normaal gesproken zou deze inderdaad meteen al geunlockt moeten zijn. Je hoeft hem niet vrij te spelen.
Oké thanks! Dan laat ik het er maar bij zitten en vind ik het het niet waard om voor die rune terug naar de winkel te gaan. Als het nou echt iets exclusiefs was, wat enkel te unlocken was via pre-order was het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:00:
Ik heb 'm ook net opgehaald, ben zeer benieuwd!

Kreeg bij m'n pre-order ook 2 runes, echter werkt 1 code niet. Mijn vraag is of die runes ook gewoon unlocked kunnen worden in de game? Dat de pre-order bonus dus enkel de rune meteen unlockt, in plaats van in de game vrij te spelen?
Ik heb de game voor ps4 pre-ordered, kreeg 2 codes in de mail van bol.com, echter werkt de flame of anor code niet. Bol dus gemailed, kreeg al snel reactie om Warner Bros te mailen van support, een minuut later een officiele mail naar waarschijnlijk alle mensen die pre-order hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontpickme schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:10:
[...]
Ik heb de game voor ps4 pre-ordered, kreeg 2 codes in de mail van bol.com, echter werkt de flame of anor code niet. Bol dus gemailed, kreeg al snel reactie om Warner Bros te mailen van support, een minuut later een officiele mail naar waarschijnlijk alle mensen die pre-order hebben gedaan.
Met een juiste code? Ik heb hem bij GameMania gehaald (inruilactie). Ging inderdaad om de flame of anor rune code die niet werkte. Heb nog geen tijd gehad om terug te gaan, maar kan inderdaad ook de support van Warner Bros eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Yep, zelfde hier. Heb de PS4 special edition. Drie codes er bij en nog twee op de mail van bol.com. Alleen de flame of anor code werkt inderdaad niet. Zal ook WB maar mailen dan.
Het spel is wel erg gaaf vind ik! Normaal gesproken niet echt mijn ding, maar ik vind het tot nu toe echt tof! Alleen ben ik er niet echt goed in :X
Stealth gaat mij prima af, maar zodra ik tegen meer dan 4 uroks moet vechten, dan kan ik beter wegrennen. Strongholds vind ik daarom nogal taai en de missies daar probeer ik zo veel mogel met afleiden en stealth te doen. Ik had net echter een missie dat je tegen een groep van ~15 to 20 uroks moet vechten in een arena om je zwaard te upgraden. Ik ben echt totaal kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
@On_E & Jerry: Kijk, dat wist ik niet. Verklaard een hoop dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Wel een naaistreek dat bij bijvoorbeeld G2A de prijs steeds hoger wordt. Gisteren was het €25, vanmiddag 32 en nu al 40oid.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:32
Koos2009 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:18:
Wel een naaistreek dat bij bijvoorbeeld G2A de prijs steeds hoger wordt. Gisteren was het €25, vanmiddag 32 en nu al 40oid.
Valt me idd ook op :) overal zijn de keys duurder geworden of uitverkocht.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen om de game te kopen vanwege mijn ati HD4890, zal de game nog draaien met een i5 2500 en 8 GB ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Spreekt er iemand spaans? Is dit de normale of de spaanse versie?

http://www.nuuvem.com.br/...le-earth-shadow-of-mordor

@ luxzenburcht: ik denk dat je videokaart het wel doet, maar dan op low.

De rest is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Koos2009 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:33:
Spreekt er iemand spaans? Is dit de normale of de spaanse versie?

http://www.nuuvem.com.br/...le-earth-shadow-of-mordor

@ luxzenburcht: ik denk dat je videokaart het wel doet, maar dan op low.

De rest is prima.
*Portugees :) * Gundogan tovert een snelcursus uit zijn hoge hoed. (Google Translate)

Middle-Earth: Shadow of Mordor inclui também o idioma PT-BR = Middle- Earth: Shadow of Mordor also includes the language PT- BR.

Zou je uit kunnen opmaken dat er ook Engels of een andere taal aanwezig is, maar dat je ook kan kiezen voor Portugees.

Met alles aan behalve motion blur zo'n 50fps op mijn systeem met de benchmark. Met textures op high en dat layered lightning gedoe uit schiet het naar 80fps gemiddeld. Speelt goed. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 03-10-2014 22:01 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Had ook al translate met bing gedaan. Dan zal het wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
luxzenburcht schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:29:
[...]

Ik ben nog steeds aan het twijfelen om de game te kopen vanwege mijn ati HD4890, zal de game nog draaien met een i5 2500 en 8 GB ram?
Mja, bij mij loopt het op een HD5850 1 GB, i7 920 met 6 GB RAM. Misschien kun je er wat mee ter vergelijking.

Heb net een benchmark gedaan;
High: Gem 42 - Max 114 - Min 11
Very High: Gem 33 - Max 152 - Min 6

(Overigens zonder de game opnieuw op te starten.)

Loopt op zich wel soepel bij mij, met 40 FPS ben ik wel tevreden verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Dweebus op 04-10-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
luxzenburcht schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:29:
[...]

Moet ik je helaas teleurstellen, maar dat gaat niet werken. Game vereist DirectX 11 en dat ondersteund die kaart niet. Mijn broertje had hetzelfde probleem met de 4890. Heeft nu mijn oude 5870 overgekocht en draai nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Mijn steamdownload is bijna klaar.
Ben benieuwd hoe dat mijn laptop het gaat trekken....

i5-2450m 2.5ghz
Geforge GT 650m
6gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Ah ik dacht dat er helemaal geen topic voor deze game was, maar hij staat dus in RPG. Volgens mij is dit net zo min een RPG als de Arkham en Assassins Creed games, maar dat terzijde. Fijn dat er een topic is. :)

Ik heb nu een aantal uur in de game gestopt en ben reeds 1x opnieuw begonnen, omdat ik eerst even alles door wilde hebben. Zit eraan te denken dat nog een keer te doen, omdat ik ook tijdens de 2e sessie veel nieuwe dingen ontdekt heb.

Ik weet niet hoever iedereen een beetje is, maar ik loop tegen een aantal zaken aan.

- Runes. Hier snap ik dus helemaal niks van. De runes die je oppakt, zijn voor een specifiek wapen. Ik heb nu bijvoorbeeld voor mijn zwaard de bovenste slots geopend, en daarbinnen kun jee weer allerlei upgrades unlocken. Als ik het goed begrijp, kun je er 2 selecteren, aangezien er steeds maar bij 2 eigenschappen "equipped" staat. Als ik echter 1 menu terugga, zie ik in de desbetreffende slot maar 1 eigenschap terug. Iemand die snapt wat hier de bedoeling is?
- Caradors. Ik kom ze regelmatig tegen, maar ik kan ze amper ontwijken (X op PS4). Ben ik te langzaam, of zijn zij gewoon heel snel? Iemand tips om deze knapen op het begin te bestrijden? Volgens mij krijg je later een soort van instant-mount ability als je er een pijl op schiet.
- Strongholds. Ik kom hier vaak geheel per ongeluk in terecht als ik gewoon een beetje aan het freeroamen ben. Met een beetje pech kom ik ook nog 1 of 2 captains en 100 uruks tegen waardoor ik doodga. Ik vraag me af wat de beste manier is om te freeroamen. Normaal doe ik eerst altijd alle sidemissions om mijn character volledig te upgraden, maar dat is praktisch onmogelijk, omdat je altijd wel in een groot gevecht terecht komt, of een carador tegen het lijf loopt. Wat is jullie ervaring?

Ik las wel dat je op het begin eigenlijk het de story missions moet doen totdat je je eerste warchief te pakken hebt gekregen, omdat je op dat punt echt goede abilities hebt. Misschien dat maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
Ik snap je Rune verhaal niet helemaal. Misschien dat dat aan mijn begrijpend lezen ligt, zou kunnen.
Misschien moet je even een screenshot maken.

- Runes
Je kan verschillende slots unlocken met Mirian punten. In die slots kan je verschillende Runes stoppen. Heb je twee slots geunlockt dan kan je dus twee Runes in je wapen stoppen. Wanneer je een Rune oppakt wordt deze dus niet automatisch in je wapen gestopt, maar zal je moeten kiezen welke je wilt gebruiken. Uiteindelijk kan je 4 slots unlocken per wapen, waardoor je dus 5 slots per wapen krijgt. (4 unlock + 1 die je standaard per wapen krijgt)

- Caragors
Deze zijn soms inderdaad lastig te ontwijken. Zeker wanneer je richting dat beest probeert te ontwijken. Mijn tip is dus om altijd naar achteren of zijwaarts te ontwijken. Ja ze zijn ook best snel.

- Strongholds
Het klopt dat je in strongholds vaak tegen meerdere tegenstanders / captains moet vechten. Meer dan in het open veld. Een tip dat ik je kan geven is dat er altijd een orc probeerd alarm te slaan waardoor je tegen meer orcs moet vechten. Probeer dus de orc die alarm probeert te slaan onmiddellijk te stoppen met je boog of met je teleport ability (deze kan je later unlocken). Deze orc wordt aangeduid met een icoontje.

Wanneer je echt tegen teveel orcs moet vechten is het geen schande om te vluchten en het later weer eens te proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Reuzekabouter op 05-10-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja. Dus dit hieronder zou 1 slot zijn. Als ik vervolgens door de Runes scroll, zie ik bij de 2 rood gemarkeerde (die 2 linksboven) "Equipped" staan. Betekent dit simpelweg dat dit de 2 geselecteerde Runes in het desbetreffende slot zijn? Je kiest in principe de Rune die je het liefst gebruikt, of is er maar 1 keuze logisch (de sterkste)? En ieder slot bevat dus verschillende Runes? Ik begrijp dan bijvoorbeeld niet helemaal waarom je 5 slots hebt. Waarom niet gewoon 1 lijst met alle Runes waarvan je er 4/5 mag kiezen? Is toch veel overzichtelijker?

Afbeeldingslocatie: http://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2014/05/runnes.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
Juist. Op dat wapen heb je dus nu momenteel 2 slots die je kan gebruiken. Die rode zijn inderdaad de twee die je momenteel gebruikt.

Welke je wilt gebruiken ligt aan jou. Er is in principe geen de sterkste, al zijn die gele die je hebt (epics) in het algemeen de beste om te gebruiken. Welke stats je het liefste hebt ligt aan jou. Zelf kies ik altijd voor een combinatie dat mij leven terug geeft tijdens het vechten, focus en arrows.

Zelf ben ik ook nog een beetje aan het pielen welke combinatie het beste is. Trial and error.
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:30:
Ik begrijp dan bijvoorbeeld niet helemaal waarom je 5 slots hebt. Waarom niet gewoon 1 lijst met alle Runes waarvan je er 4/5 mag kiezen? Is toch veel overzichtelijker?
Nu momenteel heb je geen 5 slots, maar twee. Je zult dus Mirian punten moeten uitgeven om de rest te unlocken. Het gaat ook per wapen he. Je kan 5 slots hebben voor je zwaard, 5 voor je boog en 5 voor je dagger. 15 in totaal dus. Je kan niet de Rune van je dagger in je zwaard of boog stoppen en vice versa.

Mijn wapen als voorbeeld (jij hebt betere Runes :) )

4 slots geunlockt momenteel op mijn zwaard.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zF4ZZyS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qlc0c6Q.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-10-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:52:
Ah ik dacht dat er helemaal geen topic voor deze game was, maar hij staat dus in RPG. Volgens mij is dit net zo min een RPG als de Arkham en Assassins Creed games, maar dat terzijde. Fijn dat er een topic is. :)
Tegenwoordig is bijna iedere game een RPG. Ik vind dit ook geen RPG, maar een action-adventure.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is gewoon een printscreen van Google hoor. ;)

Maar even resume dus: per slot kun je dus 2 Runes kiezen. Als je straks dus alle 5 slots hebt, heb je zeg maar 10 "upgrades" per wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:53:
Is gewoon een printscreen van Google hoor. ;)

Maar even resume dus: per slot kun je dus 2 Runes kiezen. Als je straks dus alle 5 Slits hebt, heb je zeg maar 10 "upgrades" per wapen?
Oeps, mijn plaatjes zijn te groot. Ik fix het zo even.

Nee 1 Rune per slot. Je hebt dus denk ik in een van de story missies een slot geunlockt dat je vergeten bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Madstorm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:55:
Even een vraag voor de PC gamers, valt dit spel wat te spelen met muis en toetsenbord? Ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen, maar ik heb geen zin om dit met een controller te gaan spelen (controller is gewoon niet voor mij weggelegd). Iemand hier die het met muis en toetsenbord speelt?
Dit soort vragen snap ik nooit echt. Wat is toch in hemelsnaam het probleem om een controller voor de pc aan te schaffen???????
Ik speel het met de controller op de pc en dat speelt gewoon echt heerlijk! Forget keyboard en muis.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Aangezien ik een racesim setup heb met 3schermen,wheel,pedalen etc was het spelen met tobo en muis niet echt ideaal, vandaar dat ik met de xbox controller heb geprobeerd.
Na het inpluggen van de controller en het spel opgestart, was de game gelijk aangepast naar de controller en kon gewoon gelijk beginnen. Dat is zeker een pluspunt.

In het begin wel vaak doodgegaan ivm de knoppen leren kennen maar na een paar uurtjes is het wel een stuk relaxer om te spelen en ging minder vaak dood. Wel zijn de chiefs en captains sterker geworden omdat ik vaak dood ging.

Vet spel en de game draait ook lekker stabiel op 60fps very high.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 04-10-2014 11:27 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
What ^^ said. Wireless receivertje op de kop tikken naast de xbox 360 controller en gaan. Voor shooters en strategy snap ik keyboard/muis nog, maar voor action/adventure's zoals Mordor en Assassins/Batman/whatever slinger ik gewoon de controller aan de pc. Wel het voordeel van goedkopere prijzen op de PC en het voordeel van console gaming: lekker chill onderuit met de controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

The_Scratcher schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Dit soort vragen snap ik nooit echt. Wat is toch in hemelsnaam het probleem om een controller voor de pc aan te schaffen???????
Ik speel het met de controller op de pc en dat speelt gewoon echt heerlijk! Forget keyboard en muis.
:/ nou nou, met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? Hij heeft de game voor zijn PC, ik zou ook geen controller aan willen schaffen om een game te spelen.

Hoe dan ook: Het spel is uitstekend te spelen met muis en keyboard, ook menu navigatie is gewoon goed geport.

Iets meer ontopic:
Op mijn 2 Gb videokaart zie ik een typisch gebruik van ~1.7 Gb met medium textures, alle overige settings staan op high danwel ultra.

Vooral AO maakt een stevig visueel verschil, het ziet er allemaal toch best mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
The_Scratcher schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Sommige mensen, zoals ik, kunnen totaal niet overweg met een controller. Zeker niet wanneer er precies gericht moet worden. Om deze reden gebruik ik liever muis en keyboard en is die vraag van Madstorm zeker niet ongegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
som
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PhH3IB62M3OGvbnzGO3tmKlm/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ErNXLGdbeM5uYmJefBtdx9t1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XNRxEjBd9fgY7QO40z1WKY9z/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fm6Z3BjgVTjCidpFPcdmtbrC/thumb.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Reuzekabouter schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Oeps, mijn plaatjes zijn te groot. Ik fix het zo even.

Nee 1 Rune per slot. Je hebt dus denk ik in een van de story missies een slot geunlockt dat je vergeten bent.
Waarom staat er dan bij 2 runes "Equipped"? En welke rune is er dan geselecteerd? Die helemáál linksboven?

Kan me overigens ook niet voorstellen om dit met muis en tobo te spelen hoor. Alleen het gebrek aan analoge movements al. Maar ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:22:
[...]

Waarom staat er dan bij 2 runes "Equipped"? En welke rune is er dan geselecteerd? Die helemáál linksboven?

Kan me overigens ook niet voorstellen om dit met muis en tobo te spelen hoor. Alleen het gebrek aan analoge movements al. Maar ieder voor zich.
Die twee links boven ja. Die bow op je foto heeft twee slots geunlockt momenteel. Je hebt nu dus twee witte runes in je twee bow slots zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oooh ik snap het denk ik. Je kan dus maximaal 5 runes selecteren, en je mag zelf bepalen uit welke slot je ze haalt? Je kan ze dus ook 5 runes uit alleen het eerste slot gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Uhm je hebt toch gewoon een aantal runes voor je swords die je kan equippen in je slots?
Volgens je pic heb je 13runes waar je uit kan kiezen voor je 5 unlock slots.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
Erm... Ok wacht.

Wapen slots

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DxaGohv.jpg

Lijst met runes voor het wapen waaruit je kan kiezen welke in je slots te doen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sg7KzUd.jpg

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

[ Voor 5% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-10-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja okay dus hoeveel mag je er nu per slot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:46:
Ja okay dus hoeveel mag je er nu per slot? :+
Een per slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, dus die linksboven is de rune die je op dit moment gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
bram1984 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:49:
Okay, dus die linksboven is de rune die je op dit moment gekozen hebt.
Het is een lijst van Runes dat je momenteel in je bezit hebt. That's it.
Zie je dat die twee linksboven van jou een iets wat rood vierkant hebben? Dit betekend dat je die momenteel in je slots hebt zitten.

Ik zie momenteel bij je boog twee Runes die zo'n rood vierkant hebben. Dit betekend dus dat je er eentje in slot 1 hebt zitten en de ander in slot 2.

Ik geef toe dat ze misschien die lijst iets duidelijker hadden moeten maken welke Runes momenteel in gebruik zijn.

Mocht je nog twijfelen welke runes er in welk slot zitten kan je dit even controleren in dit menu.
In dit menu kies je ook welk slot je wilt gebruiken voor welke Rune.

Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen. Sorry man. Misschien dat ik het niet duidelijk uitleg, dat kan goed wezen hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-10-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Jsus Bram1984 zo ingewikkelt is het toch niet:D

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Reuzekabouter schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Het is een lijst van Runes dat je momenteel in je bezit hebt. That's it.
Zie je dat die twee linksboven van jou een iets wat rood vierkant hebben? Dit betekend dat je die momenteel in je slots hebt zitten.

Ik zie momenteel bij je boog twee Runes die zo'n rood vierkant hebben. Dit betekend dus dat je er eentje in slot 1 hebt zitten en de ander in slot 2.

Ik geef toe dat ze misschien die lijst iets duidelijker hadden moeten maken welke Runes momenteel in gebruik zijn.

Mocht je nog twijfelen welke runes er in welk slot zitten kan je dit even controleren in dit menu.
In dit menu kies je ook welk slot je wilt gebruiken voor welke Rune.
[afbeelding]

Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen. Sorry man. Misschien dat ik het niet duidelijk uitleg, dat kan goed wezen hoor.
Sorry, ik zal wel achterlijk zijn, maar snap er nog steeds geen zak van.

Je zegt eerst dat je maar 1 rune per slot kan kiezen, maar ondertussen leg je uit dat er in 1 slot meerdere geselecteerde rood gemarkeerde runes staan. Dat spreekt elkaar een beetje tegen. :P

Onderwijl zie ik inderdaad ook per slot 2 runes staan met de markering "Equipped", waardoor ik er met 2 slots dus al 4 geselecteerd lijkt te hebben. Me nog 3 slots te unlocken (nogmaals: dat plaatje dat ik postte, komt van Google vandaan), komen er dus nog 6 bij, in mijn beleving. :?
Stylze schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:12:
Jsus Bram1984 zo ingewikkelt is het toch niet:D
In ieder geval een stuk ingewikkelder dan "ingewikkeld" goed schrijven. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Madstorm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:55:
Geen problemen, werkt goed hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
Ok we beginnen opnieuw.

Je selecteert slot 1 uit dit menu.

Je krijgt vervolgens deze algehele inventory te zien van Runes voor dat wapen. Selecteer er een.

Ga terug naar dit menu. Selecteer nu slot 2.

We krijgen nu weer dat zelfde inventory scherm te zien. Selecteer nu een andere Rune en je bent klaar.

Hetzelfde doe je met slot 3,4 en 5 wanneer je deze geunlockt hebt. 5 Runes per wapen dus in totaal, niet meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-10-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Stel je hebt 2 unlock slots.

Als je op slot 1 klikt, zie je alle runes die je in bezit hebt (13 in totaal) daar zie je 2 rode runes die je equipped hebt. Die kunnen equipped zijn in slot 1 of op slot 2. Die 2 rode runes betekend niet dat ie beide equipped is in slot 1!

Als je op slot 2 klikt zie je hetzelfde als je op slot 1 klikt en kun je kiezen welke rune je wilt equippen in slot 2.

Kijk eens goed naar de rode runes, die runes zijn ook geselecteerd in je slots.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 04-10-2014 12:56 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

ThaRabbit schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

:/ nou nou, met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? Hij heeft de game voor zijn PC, ik zou ook geen controller aan willen schaffen om een game te spelen.
Euh nee hoor, totaal niet. Was ook meer als vraag bedoeld en niet om te bashen ofzo. Is ook maar hoe je het leest/begrijpt. ;)
Maar ik snap dat "probleem" gewoon nooit echt zo. Het lijkt soms wel of pc gamers een antipathie tegen controllers hebben. Sommige games spelen het beste met keyboard en muis en andere weer met een controller. Ik kies gewoon altijd dat gene wat zich er het beste voor leent.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Pagina: 1 2 3 4 Laatste