Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Als het kantoor net zo karig is als de webshop, zal er wel niks te halen zijn.

Ik begrijp dat het misschien niet zo rendabel is om de boel heel fancy te maken met allerlei functies en extra's zoals bij grote webwinkels wel het geval is, immers gok ik dat 99,999% van de producten van WD niet via de WD Store lopen in Nederland, maar een fatsoenlijk ordersysteem lijkt me toch wel een vereiste voor een webshop. Backorder emails komen voor een deel wel binnen, maar sommigen krijgen gewoon niets te horen.

Het doet me een beetje denken een de 'Dixons iPad 3' debacle, waarbij meerdere dagen lang de iPad 3 voor een lage prijs op de website verscheen met de melding dat deze op voorraad zou zijn. Uiteindelijk werd er aan bijna niemand uitgeleverd.

Daarom ben ik een beetje huiverig voor die standaard emails met ''Wij zijn druk bezig met de fabrikant om meer leveringen te krijgen''. Ik betwijfel namelijk of er daadwerkelijk iemand pro-actief bezig is om grotere partijen naar Nederland te krijgen, of dat de emails bedoelt zijn om te sussen en ze gewoon wachten tot de standaard maandelijkse shipment binnenkomt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:34
Mijn 8 TB is ook nog steeds niet verzonden, had hem gewoon de 26e besteld.
Welk nummer hebben jullie gebeld, want ik heb via de klantenservice nu een +44 nummer gekregen. Maar ik heb geen zin om naar de UK te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 17:02

Perkouw

Moderator General Chat
syntesia schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:26:
Mijn 8 TB is ook nog steeds niet verzonden, had hem gewoon de 26e besteld.
Welk nummer hebben jullie gebeld, want ik heb via de klantenservice nu een +44 nummer gekregen. Maar ik heb geen zin om naar de UK te bellen...
Klantenservice +31 858881168.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Perkouw schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Klantenservice +31 858881168.
tnx ! net gebeld mij werd ook gezegd dat ze vandaag werden verwacht en ik binnen 48 uur een bevestiging zou krijgen, ALS hun systeem klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
syntesia schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

tnx ! net gebeld mij werd ook gezegd dat ze vandaag werden verwacht en ik binnen 48 uur een bevestiging zou krijgen, ALS hun systeem klopte.
Het zal mij benieuwen. Ik heb vandaag via de mail hetzelfde antwoord ontvangen als de rest: "nog niet binnen, wordt hard aan gewerkt etc".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Crowbar schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Het zal mij benieuwen. Ik heb vandaag via de mail hetzelfde antwoord ontvangen als de rest: "nog niet binnen, wordt hard aan gewerkt etc".
Belachelijk.
Hier nog geen één mail gehad. Gebeld en een 'escalatieticketnummer' gehad voor zover dat wat mag betekenen, is volgens mij gewoon flauwekul. Telefonisch ook al de bevestiging gehad dat ik hem binnen 48 uur zou ontvangen. Ondertussen zijn we al over de 100 uur en heb ik nog steeds geen verzendbevestiging noch een bestelling die binnen is.

Ballentent. -_-'

* Perkouw ademt weer even rustig in en uit. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Gelukkig heb je de laatste regel zelf al getypt :)

Maar voor mij geldt ook: dit was een eenmalige bestelling. Never again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
syntesia schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Ook maar even gebeld, besteld op de 26ste. Standaard riedeltje, binnen 48 uur een mailtje dan wel belletje wanneer het product geleverd zou worden en mocht dan kiezen of ze het moesten sturen dan wel annuleren.

Kans is, zo te lezen hier, vrijwel nihil dat het gaat gebeuren. Oh well. Op zich geen haast bij. Alleen spijt, had achteraf ook voor de 12TB moeten gaan, 4TB in Raid is eigenlijk zo vol. First world problems :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
(Prijstechnisch gezien was de 8TB wel het meest voordelig, als dat je beter laat voelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Royeboi schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:49:
(Prijstechnisch gezien was de 8TB wel het meest voordelig, als dat je beter laat voelen).
Nee, want dan had ik er daar gewoon twee van moeten bestellen :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:02
Communicatie is niet hun sterkste kant ... had de 12TB besteld toen die op voorraad stond op de site. Toch mailtje gekregen dat ie op nalevering stond. Vervolgens een week niets meer gehoord. Mail naar klantenservice gestuurd met de vraag of ze al een idee hadden wanneer de unit geleverd zou worden. Geen antwoord, of , nou ja, twee dagen later stond DHL op de stoep met het pakketje. Paar uur daarna reply op mijn mail: de unit is onderweg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
lazybones schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:15:
Communicatie is niet hun sterkste kant ... had de 12TB besteld toen die op voorraad stond op de site. Toch mailtje gekregen dat ie op nalevering stond. Vervolgens een week niets meer gehoord. Mail naar klantenservice gestuurd met de vraag of ze al een idee hadden wanneer de unit geleverd zou worden. Geen antwoord, of , nou ja, twee dagen later stond DHL op de stoep met het pakketje. Paar uur daarna reply op mijn mail: de unit is onderweg ...
Had jij wel een verzendbevestiging gekregen?
Ik ga morgen maar weer eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:02
Perkouw schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:27:
[...]

Nee, verzendbevestiging kwam van klantenservice enige uren nádat ik het pakketje al had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Perkouw schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:27:
[...]

Straks weer een mailtje uitsturen en morgenochtend om 9 uur meteen bellen voor een update en anders wil ik binnen een x aantal werkdagen m'n geld terug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ari Gold schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:34:
[...]

Straks weer een mailtje uitsturen en morgenochtend om 9 uur meteen bellen voor een update en anders wil ik binnen een x aantal werkdagen m'n geld terug. :(
Ik ben benieuwd of ik morgen iets kan met mijn ''escalatienummer''. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Krijg je uiteindelijk te horen; "Uw escalatienummer is niet bekend in ons systeem" :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Hier ook nog steeds in nabestelling, met o.a. deze 'standaard mail':
Helaas is het product dat u hebt besteld, nog steeds niet bij ons
magazijn binnen. Hoewel wij geen geschatte verzenddatum hebben, doen wij
er alles aan om zo spoedig mogelijk een grotere voorraad te verkrijgen.
Zodra wij uw product ontvangen, wordt het onmiddellijk verstuurd en
ontvangt u een bevestigingse-mail op het adres dat u op uw bestelling
hebt aangegeven.

Erg vervelend uiteraard dat ze niet kunnen aangeven of en wanneer deze voorraad verkregen kan worden.
Denk dat dit ook wel de laatste keer zal zijn dat ik hier een bestelling geplaatst heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
De 8tb is weer te bestellen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Via de backorder, ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Wilde even aangeven dat bij mij wel alles netjes is gegaan met betrekking tot de 8TB's 26e besteld ergens laat op de avond, niet als gast, twee verschillende accounts. Zowel de backorder mail kwam een halve dag nadat ik daar voor het eerst van gehoord had en ook gewoon netjes enkele dagen later alsnog een verzendbevestiging met de volgende werkdag UPS op mijn stoep.

Mijn 12TB is wel als gast besteld en de refund hiervan kwam relatief moeizaam op gang maar twee mailtjes en het was opgelost.

Overigens de mensen die zich afvragen hoe lang het zal duren voor het geld terug is, normaal gesproken word het geld pas afgeboekt bij de daadwerkelijke verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:42:
Wilde even aangeven dat bij mij wel alles netjes is gegaan met betrekking tot de 8TB's 26e besteld ergens laat op de avond, niet als gast, twee verschillende accounts. Zowel de backorder mail kwam een halve dag nadat ik daar voor het eerst van gehoord had en ook gewoon netjes enkele dagen later alsnog een verzendbevestiging met de volgende werkdag UPS op mijn stoep.

Mijn 12TB is wel als gast besteld en de refund hiervan kwam relatief moeizaam op gang maar twee mailtjes en het was opgelost.

Overigens de mensen die zich afvragen hoe lang het zal duren voor het geld terug is, normaal gesproken word het geld pas afgeboekt bij de daadwerkelijke verzending.
Als je met iDeal betaald hebt is het bedrag al reeds afgeboekt.
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat je, je geld terug hebt als je via die manier betaald hebt? Als dat maar een aantal dagen in beslag neemt is dat wellicht sneller dan te wachten op deze unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Zo... echt nooit meer iets via de WD store bestellen.... wat een hopeloos gedoe zeg!!
Ben er echt klaar mee...

Ging iemand nou nog even langs Schiphol? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Damn, dat ik dit allemaal teweeg heb gebracht met mijn codes. Veel plezier met jullie aankopen en ben benieuwd naar de vele mooie uitgebreide reviews hier op Tweakers.net!!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Als ik in de situatie zat waar enkelen van jullie in zitten had ik waarschijnlijk gewoon relaxed tot eind van de maand gewacht op een levering, ik vermoed dat iedereen zijn product wel krijgt, en tegen deze prijs...

Altijd vervelend natuurlijk incompetentie, maar uiteindelijk zijn we toch wel koopjesjagers toch?

Wist niet dat ideal ook een optie was, maar ik koop alles dat niet extra kosten heeft met mijn CC alleen al voor de aankoop schade en diefstal verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
Mag toch hopen dat, nu de 8tb weer op de website te bestellen is/op voorraad staat, mijne ook verstuurd zal worden)(en naar de rest die hem al had besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
Klopt het dat de code 50PLUSMIRRORS niet meer werkt? Tot hoe lang was deze officieel geldig? 50PLUSW werkt nog wel.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
melk0r schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:03:
Klopt het dat de code 50PLUSMIRRORS niet meer werkt? Tot hoe lang was deze officieel geldig? 50PLUSW werkt nog wel.
50PLUSMIRRORS werkt gewoon hoor, net getest. Er staat ook gewoon geldig t/m 15 oktober.
Probeer anders je cache even te legen.

http://store.westerndigit...Page.Promotions_nl_NL_3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Eerst een Engels sprekende madame aan de lijn. Ik heb haar gevraagd waarom de 8TB nu wéér op voorraad staat, terwijl deze na twee weken geleden besteld te hebben nog steeds niet binnen is. Daarna werd ik na wat gebrabbel zonder pardon doorgeschakeld naar de NL klantenservice die het volgende verlossende antwoord gaf: ''Ja nou wij moeten het hier ook afwachten''.

Toen ik aanhield dat ik hier natuurlijk niets mee kan, gaf ze aan de 'klacht' te escaleren en navraag te doen bij het magazijn welke hopelijk wél inzicht hebben op wanneer de zendingen binnenkomen. Daarvoor zei ze nog ''Ja als de website aangeeft dat hij op voorraad is (of in elk geval niet 'niet' op voorraad is) dan wordt er hoogstwaarschijnlijk vandaag nog verzonden. Wanneer ik haar aangaf dat dit verhaaltje al twee weken op die manier op het forum doorgaat en geen resultaat oplevert, gaf ze aan dit te zullen 'nakijken'. Het blijft allemaal wat vaag. Waarom het product nu dan ook bestelbaar is is mij een raadsel, want er is nog steeds geen voorraad in Nederland.

Ik begrijp heus wel dat de afgelopen aanbieding voor een misschien wat overweldigend aantal bestellingen heeft gezorgd, maar ik mag toch als klant ook wel verwachten dat de klantenservice zich inzet om een verwachte levertijd te geven? Ik vind het ook niet eens erg om nog twee weken te wachten, als die informatie maar aan mij gegeven kan worden. Nu tast je gewoon in het duister en aangezien ik voor twee andere personen ook besteld hebt, vragen deze aan mij om de twee dagen of de NAS al is verzonden.

Edit: Ik zou overigens binnen 2-3 werkdagen een reactie mogen verwachten m.b.t informatie vanuit het magazijn. Ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Royeboi op 10-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 22:27
Om nog wat positiefs te plaatsen: Donderdag 2 oktober een WD 4TB Mirror besteld, n.a.v. de aanbieding die ik hierop las. Vrijdag kreeg ik de melding dat deze vertraagd zou worden geleverd. Desondanks afgelopen woensdag 8 oktober al ontvangen.
Heb 'savonds het apparaat aangeslingerd, en wonder boven wonder kon ik er al mee werken, ondanks mijn 'beperkte' kennis en een dramatisch draadloos netwerk.
Kortom, wat mij betreft niks dan hulde voor WD: Zeer goedkope NAS die door iedereen kan worden geïnstalleerd, en snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 14:57
Ik heb net de klantenservice gebeld, omdat ik dacht daar de nas in back order stond kan ik hem net zo goed omruilen voor een slag groter, met bijbetaling maar dan zou je de hele order moeten cancellen.

Het goede nieuws echter is dat ze zeiden dat de order als het goed is nog voor het einde van de dag de deur uit gingen( ik weet het het vaste riedeltje maar het moet een keer waar zijn toch?:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
Toch ook maar even de 8TB besteld, al langer zitten spelen met het idee om een NAS aan te schaffen en dit lijkt me een mooie start :) Met creditcard betaald dus als ik er even op moet wachten is het nog geen issue voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Nou, hier is nog niets veranderd aan de status bij 'findmyorder'... nog steeds hetzelfde scherm als exact 2 weken geleden.
Zou me niets verbazen dat als je nu een 8Tb besteld, dat je em nog eerder in huis hebt dan degenen die em rond 26 september hebben besteld. Misschien zelfs wel vanuit de gedachte: liever dat selecte gezelschap ontevreden over levertijd, dan iedereen die besteld heeft laten wachten.

Afijn... we wachten af (maar ondertussen vertoont mijn oude NAS steeds meer kuren, dus mijn geduld wordt op de proef gesteld!!). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 02:39
ik heb er geen haast mee maar ik zou wel graag willen weten wanneer ik hem kan verwachten. Dus heb ook een mail erachter aangestuurd en hetzelfde standaard terug gekregen: we kunnen geen leverdatum noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Net gebeld en kreeg een dame aan de lijn die al toe was aan het weekend. Kreeg het standaard verhaal te horen dat het escalatie team het aan het onderzoeken is en dat het misschien nog eind van de dag of volgende week verstuurd word.

Gemeld dat ik het dan nog een week afwacht en anders mn geld terug wil. Daar moet ik dan over terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Wasabi! schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

50PLUSMIRRORS werkt gewoon hoor, net getest. Er staat ook gewoon geldig t/m 15 oktober.
Probeer anders je cache even te legen.

http://store.westerndigit...Page.Promotions_nl_NL_3rd
Ik had 3 stuks ingevuld en dan werkt de code kennelijk niet meer..overigens staat 50PLUSMIRRORW als code genoemd bij bovenstaande link

En helaas is de 8TB NAS opeens weer 25 euro duurder geworden...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 20:00

thof

FP ProMod
melk0r schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:38:
[...]

Ik had 3 stuks ingevuld en dan werkt de code kennelijk niet meer..overigens staat 50PLUSMIRRORW als code genoemd bij bovenstaande link

Dat is wel opmerkelijk te noemen, blijkbaar hebben ze er toch iets te veel van verkocht? De prijs is daardoor al ineens een stuk dichterbij de normale prijs van de schijven en daardoor minder aantrekkelijk.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
melk0r schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:38:
[...]

4TB ook duurder, Model: WDBZVM0040JWT-EESN 333,99 € incl. btw.... (geen voorraad) 50PLUSMIRROR werkt ook gewoon zonder extra W of S erachter. Korting werkt bij max. 2 stuks.
Vergeet de nieuwsbriefkorting niet, 10%.

[ Voor 5% gewijzigd door Wasabi! op 10-10-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
nu is er geen enkele meer op voorraad en de prijzen zijn inderdaad wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht gekregen dat de 8TB weer op voorraad was - besteld, en terug op backorder. Amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:31

3DDude

I void warranty's

Wil eigenlijk een synology nu mijn Intel nuc met Xbmc up and running is (draait als een malle :)).

Maarja dit is ook wel een leuke aanbieding: alleen dan moet er wel iets beschikbaar zijn om aan te schaffen.

Heeft iemand meer informatie? :)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
3DDude schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:00:
Wil eigenlijk een synology nu mijn Intel nuc met Xbmc up and running is (draait als een malle :)).

Maarja dit is ook wel een leuke aanbieding: alleen dan moet er wel iets beschikbaar zijn om aan te schaffen.

Heeft iemand meer informatie? :)
Bel ze eens... Stellen ze op prijs daar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Vreemd genoeg werken de codes momenteel niet. Meer mensen hier last van. Mirrors zijn helemaal niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 19:57
Mijn bestelnummer werkt ook niet meer sinds vandaag. Wachtwoord en nummer kloppen echter wel.
Meer mensen last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Babiloot schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:19:
Mijn bestelnummer werkt ook niet meer sinds vandaag. Wachtwoord en nummer kloppen echter wel.
Meer mensen last hiervan?
Hier hetzelfde.

En de storing is vandaag (maandag) weer opgelost...we wachten verder af.

[ Voor 13% gewijzigd door TdV op 13-10-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
Pfff, hier wordt je ook niet wijzer van.

Had via een ander mail adres vorige week een mail gekregen dat hij weer op voorraad was. Heb ik gelijk gemaild nu ze weer op voorraad zijn en dat anderen weer het product kunnen bestellen, dat ik het vreemd vind dat ik nog geen mail heb mogen ontvangen dat mijn bestelling nog niet is verstuurd.

Krijg je onderstaand mail terug:

Beste,

Hartelijk dank voor het contacteren van de Western Digital Europe Online
Winkel.

Indien u van het magazijn een email hebt gekregen dat het product weer
op voorraad is, wordt door hun automatisch uw bestelling gereedgemaakt
voor verzending en wordt deze binnenkort verstuurd via UPS. U ontvangt
een afzonderlijke bevestigingse-mail zodra uw bestelling onderweg is.

Wij stellen uw geduld bijzonder op prijs.

Als U verder nog vragen of opmerkingen heeft, beantwoordt U dan
alstublieft aan deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Vorige week niet meer gebeld. En ook vandaag niet echt veel zin meer om te bellen.
Nog steeds geen mail met een update. Na de bevestigingsmail van mijn bestelling niets meer gehoord van Western Digital.

Wellicht dat ik van de week nog even bel, maar eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
Net deze mail gehad:

Winkel.

Wij hebben helaas nog geen indicatie van wanneer uw bestelling wordt
verzonden, maar weten wel dat deze binnenkort wordt verstuurd via UPS.
Wij raden u aan om dit nog even af te wachten. U krijgt hierover nog een
afzonderlijke verzendbevestigingse-mail zodra uw bestelling onderweg is.

Spreekt zichzelf een beetje tegen in de mail! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Perkouw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:45:
Vorige week niet meer gebeld. En ook vandaag niet echt veel zin meer om te bellen.
Nog steeds geen mail met een update. Na de bevestigingsmail van mijn bestelling niets meer gehoord van Western Digital.

Wellicht dat ik van de week nog even bel, maar eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee.
Deze week nog even afwachten en dan vrijdag bellen en geld terug vragen.

Toch maar gaan voor een ReadyNas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Ari Gold schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:42:
[...]

Deze week nog even afwachten en dan vrijdag bellen en geld terug vragen.

Toch maar gaan voor een ReadyNas.
Dit is zo onderhand wel rijp voer voor een Consumentenbond of Kassa!! 8)7

Al 2,5 week worden we aan het lijntje gehouden met 'Wordt elk moment verstuurd, maar we weten niet precies wanneer'.
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat het een oplichtersboeltje is....

Ben bang dat als het er vrijdag nog niet is dat ik ook dit doe met mijn bestelling: ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
de kans lijkt mij groter dat je dan nog eerder een gecancelde NAS thuis krijgt dan je geld retour van Digital River International S.a.r.l..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Wat betreft het terugkrijgen van het geld. Ik had mijn 6TB NAS dus geweigerd en heb ongeveer 1,5 week daarna mijn geld teruggekregen (ongeveer 3 dagen nadat hij terug was in het magazijn). Prima dus. Voor het overige, ik denk dat Consumentenbond of Kassa inschakelen wat overdreven is. Het is gewoon een enorm goede aanbieding. Dit betekent zeker niet dat we de gebrekkige communicatie maar gewoon moeten accepteren, maar voor 200 euro goedkoper ben ik wel bereid om even iets langer te wachten en begrijp ik ook wel dat er zoveel backorders zijn. Het is ook een beetje graag of niet. Ik meen dat als WD van te voren had aangeven dat de levertijd wel eens twee weken zou kunnen zijn 80% van ons alsnog had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
De aanbieding geldt nog t/m woensdag, dus daarna kunnen ze de achterstand gaan inhalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
BB333 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:20:
Wat betreft het terugkrijgen van het geld. Ik had mijn 6TB NAS dus geweigerd en heb ongeveer 1,5 week daarna mijn geld teruggekregen (ongeveer 3 dagen nadat hij terug was in het magazijn). Prima dus. Voor het overige, ik denk dat Consumentenbond of Kassa inschakelen wat overdreven is. Het is gewoon een enorm goede aanbieding. Dit betekent zeker niet dat we de gebrekkige communicatie maar gewoon moeten accepteren, maar voor 200 euro goedkoper ben ik wel bereid om even iets langer te wachten en begrijp ik ook wel dat er zoveel backorders zijn. Het is ook een beetje graag of niet. Ik meen dat als WD van te voren had aangeven dat de levertijd wel eens twee weken zou kunnen zijn 80% van ons alsnog had besteld.
Morgen is het alweer drie weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst.
Uiteraard ben ik erg blij met de aanbieding. Maar zo lang wachten gaat me toch wat ver, met name als de levertijd op 3 tot 4 werkdagen stond (of was dit 4 tot 5). Goed dat het wat langer duurt ook niet erg.

Dit gaat mij, persoonlijk, alleen wat te ver. Als ik dat combineer met de enorm slechte klantenservice dan zou ik absoluut geen bestelling geplaatst hebben. Sterker nog in de tussentijd heb ik een ander apparaat gekocht.

Voorlopig wacht ik het nog wel even af. Hoor ik morgen niets dan ga ik woensdag maar bellen en denk ik dat ik mijn order gewoon annuleer. Anders kan ik straks nog twee weken wachten. En om ze nu elke dag te gaan bellen is voor hun vervelend en het gaat toch niets oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Virtual Reality schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:25:
De aanbieding geldt nog t/m woensdag, dus daarna kunnen ze de achterstand gaan inhalen :+
nou, er is niks op voorraad en de mirror code doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
Precies waar ik ook tegen aan loop. Als je dan de servicedesk belt kom je terecht in Ierland waar ze je ook niet verder kunnen helpen. Mail naar WD schiet tot nu toe ook niet op. De vraag hoe je alsnog na de actieperiode kunt profiteren van de aanbieding resulteert vooralsnog in niets hoewel me dat wel logisch lijkt nu ze nul verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
Geniaal...WD zwijgt in alle toonaarden..vast een marketingstrategie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

Ik heb vandaag gebeld en de medewerkster die welwillend was maar niks kon was wel bekend dat er erg veel mensen wachten. Ze zei "Ik verwacht, nee ik hoop dat ze volgende week verstuurd worden maar wij weten dit ook niet precies".

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
''Beste zeer-lang-wachtende-en-uiterst-ongeduldige-klant,

Winkel.Volgens het Escalatie team wordt het product My Cloud Mirror 8TB is naar
verwachting volgende week weer op voorraad en zal uw bestelling zo gauw
als mogelijk worden verzonden.
Onze excuses voor enig ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden.

Als U verder nog vragen of opmerkingen heeft, beantwoordt U dan
alstublieft aan deze e-mail.
''

Excuses (nogmaals) en een verwachting (nogmaals) dat er volgende week verzonden gaat worden. Ben benieuwd wat er volgende week gebeurt.

[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 14-10-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Zojuist een voicemail bericht beluisterd. Ik werd gebeld naar aanleiding van mijn escalatie. Het gaat nog tenminste twee weken duren voordat de unites op voorraad komen aldus de medewerkster. Ze was erg benieuwd of ik de ordernummers kon doorgeven van andere bestellers na mij die de unit al wel geleverd hebben gekregen. Dan konden ze dit intern verder escaleren. Dit mogen ze wat mij betreft zelf uitzoeken. Daar ga ik geen tijd in steken. Ik wacht al ruim drie weken op mijn unit.

Ik denk dat ik mijn bestelling nu ook maar ga annuleren. Ik ga niet nog een week laat staan twee weken of meer wachten. Onwijs leuke aanbieding. Maar op deze manier hoeft het van mij niet meer. Inmiddels ook al iets anders besteld. Als ik hem nu binnen zou krijgen zou ik hem toch gelijk verkopen omdat ik er niets meer mee kan.

Pff. Ik ben nu toch wel op het punt aangekomen dat ik het gewoon belachelijk vind verlopen bij WD. Dat er wat vertraging in zat o.i.d. ala, al vind ik dat voor zo'n organisatie ook niet kunnen. Maar goed. Kan gebeuren. Alleen gaat het me nu allemaal wat te ver. Geld is wel mooi afgeschreven. Dan heb ik dat liever op mijn rekening staan, ook al gaan de rente tarieven tegenwoordig nergens meer over.

[ Voor 36% gewijzigd door Perkouw op 15-10-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
Ze waren vergeten dat de prijzen gecombineerd een stuk lager waren dan de losse HD-prijzen. Vandaar de 'stormloop'. Ik denk dat er een hoop kale NASjes straks op marktplaats staan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22

Patrick89

PSN : Gamesource

Die kans bestaat zeker ! Nou dan t.z.t. maar even marktplaatsen om er eentje extra behuizing op de kop te tikken :D.

Wel vervelende situatie, als fotograaf is mijn back-up vol en heb eigenlijk de NAS hard nodig. Was een mooi buitenkansje dit ! Maar nu erger ik mij wel :P

[ Voor 40% gewijzigd door Patrick89 op 15-10-2014 11:03 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Señor Sjon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:53:
Ze waren vergeten dat de prijzen gecombineerd een stuk lager waren dan de losse HD-prijzen. Vandaar de 'stormloop'. Ik denk dat er een hoop kale NASjes straks op marktplaats staan.
Denk dat ze er ook niet echt goed over nagedacht hebben.
Blijf het toch verwonderlijk vinden dat het dan zelfs zo lang moet duren. Je zou toch zeggen dat ze de voorraad sneller aan kunnen vullen. Wacht er nu al ruim drie weken op en daar willen ze nog eens twee weken aan toevoegen. Dat is toch wel wat gortig.

Ik twijfel nog even of ik mijn geld terug vraag. Denk dat het makkelijker en nog steeds sneller is om gewoon te wachten en daarna de unit op internet te zetten. Dan zou hij ook zo verkocht moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
Het kan nog gekker. Zojuist contact met de klantenservice gehad en nu helemaal niet meer leverbaar. Vanochtend gedurende een halfuur wel en toen ook de bestelling geplaatst, maar de kortingscode werkte niet. Op mijn vraag of er dan een mouw aan gepast kan worden (WD's technische problemen zijn niet die van mij zeg maar...) wordt negatief gereageerd. Kunnen we niets aan doen. Te gek voor woorden dit.

Iemand nog betaalbare alternatieven of mocht iemand een 6TB mirror kwijt willen omdat de levering te lang duurt laat het even weten.

[ Voor 10% gewijzigd door PaulSe op 15-10-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Elke dag thuis komen met de hoop dat er een pakketje ligt, maar elke keer teleurgesteld worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ari Gold schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:34:
Elke dag thuis komen met de hoop dat er een pakketje ligt, maar elke keer teleurgesteld worden. ;(
Zolang je geen verzendbevestiging krijgt hoef je daar ook niet op te hopen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
In dit topic gelezen dat iemand de bevestiging had gekregen na levering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariemaiden
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-08 11:07
Zijn er mensen die betaald hebben met een creditcard, waarbij het bedrag reeds is afgeschreven ondanks dat het product nog niet geleverd is?

Ik zag net op mijn creditcardrekening dat het bedrag nl. op 25 sept. al is afgeschreven maar ik wacht net als zovelen nog steeds op het product.

De webstore vermeld dit:

"Wanneer vindt de afschrijving van mijn credit card plaats?
Bij aankopen van fysieke producten krijgt u pas een factuur bij verzending van uw product. Dit omvat alle vooraf bestelde of nabestelde producten. Als uw artikelen apart worden verzonden, krijgt u iedere keer als een product wordt verzonden een factuur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:38
hier is het geen V&A

[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 15-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Western Digital Europe op 29 september 2014. Het volgende product of de volgende producten zijn verzonden.

Jeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ari Gold schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:11:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Western Digital Europe op 29 september 2014. Het volgende product of de volgende producten zijn verzonden.

Jeej.
Nice!
Had jij nu ook de 8TB versie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

Ik heb ook op 29 sept besteld :'( Waar is de mijne?

:P

Ik heb hem niet direct nodig en alhoewel ik de afhandeling belachelijk vind ben ik bereid te wachten gezien de aanschafprijs.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
Ariemaiden schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:36:
Zijn er mensen die betaald hebben met een creditcard, waarbij het bedrag reeds is afgeschreven ondanks dat het product nog niet geleverd is?

Ik zag net op mijn creditcardrekening dat het bedrag nl. op 25 sept. al is afgeschreven maar ik wacht net als zovelen nog steeds op het product.

De webstore vermeld dit:

Bij aankopen van fysieke producten krijgt u pas een factuur bij verzending van uw product. Dit omvat alle vooraf bestelde of nabestelde producten. Als uw artikelen apart worden verzonden, krijgt u iedere keer als een product wordt verzonden een factuur."
Het wordt bij bestelling gereserveerd, maar pas omgezet in betaling bij levering. Althans bij mij in ieder geval.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Perkouw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Nice!
Had jij nu ook de 8TB versie besteld?
Nein, de 6TB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Volgens Track&Trace is hij net geleverd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Perkouw schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

....
Ik twijfel nog even of ik mijn geld terug vraag. Denk dat het makkelijker en nog steeds sneller is om gewoon te wachten en daarna de unit op internet te zetten. Dan zou hij ook zo verkocht moeten zijn.
Ik ga hem sowieso niet annuleren. Als ik al twee weken heb kunnen wachten, kan dit er ook nog wel bij komen. Ik ben ook van mening dat er uiteindelijk wel geleverd wordt, de zending vanuit het buitenland duurt echter gewoon lang. Ik zie het gewoon als één van m'n DealExtreme aankopen, die vergeet je ook, totdat het moment daar is dat de bestelling (gratis verzonden) met PostNL pakketservice aan je deur komt als verrassing.

Ik moet alleen mijn twee 'kennissen' ook geduldig laten zijn en dat is niet zo makkelijk als ze om de drie dagen aan je vragen: ''En is de NAS er al?''. Ik voel me dan net de klantenservice: ''Nee het kan nog een week duren.'' Week later: ''Het kan nog wel een week duren.''. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
Ariemaiden schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:36:

De webstore vermeld dit:

Net nog even gecheckt. Tot mijn verbazing is de reservering op mijn creditcard juist verdwenen. Mijn order is nog wel aanwezig dus heb geen flauw idee wat dit nou weer betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
RealR schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:14:
[...]

Net nog even gecheckt. Tot mijn verbazing is de reservering op mijn creditcard juist verdwenen. Mijn order is nog wel aanwezig dus heb geen flauw idee wat dit nou weer betekent...
The soap continues...

En bij mij is er na 3 volle weken nog niets veranderd aan mijn status/bestelling...!

Hoeveel mensen hebben nu al hun 8 Tb versie binnen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Robinter79 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:19:
[...]

The soap continues...

En bij mij is er na 3 volle weken nog niets veranderd aan mijn status/bestelling...!

Hoeveel mensen hebben nu al hun 8 Tb versie binnen? :S
Nog een paar dagen en ik ga de vier weken voorbij....
Ook nog niets veranderd. :X

Update 1; toch maar weer even gebeld vandaag. Engelse medewerker gaf direct aan dat er wat problemen waren met de levering van sommige Cloud producten. No shit, sherlock. Haha.

Enfin, vanmiddag wordt ik teruggebeld om mij van een update te voorzien. De vrouw in kwestie gaf in ieder geval al aan geen wijziging te zien in de status van mijn bestelling. Jeej... :F

Update 2: Ik krijg nu doodleuk het standaard mailtje dat iedereen krijgt. Dat er een grote vraag is en het nog twee weken kan duren. Dat schiet bij mij toch echt wat in het verkeerde keelgat om nu pas zo'n standaard mailtje te sturen. Het verloopt nu echt wat belachelijk..... :|

[ Voor 47% gewijzigd door Perkouw op 20-10-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 22:14
misschien is het interessant om een poll neer te zetten.
Zo kunnen we zien: hoeveel er besteld zijn
Hoeveel er geleverd zijn.
Hoeveel er niet geleverd zijn

En dit dan van alle types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Garfieldtjuh schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:54:
misschien is het interessant om een poll neer te zetten.
Zo kunnen we zien: hoeveel er besteld zijn
Hoeveel er geleverd zijn.
Hoeveel er niet geleverd zijn

En dit dan van alle types.
Ook handig om erbij te vermelden op welke datum je het besteld hebt en of je al dan niet contact hebt opgenomen met WD over de trage levering. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Ook maar net ff gebeld (Naar london), order staat op status verwerken.
Ze kon me geen levertijd geven, ik moest maar van tijd tot tijd mijn e-mail controleren.

8tb Mirror besteld op 26-sept-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Sprak iemand die eerlijk aangaf geen idee te hebben. Ze schijnen echt helemaal op te zijn, behalve de 12tb, en er werd gesproken over hopelijk voor de kerst. Daarna worden de orders anders toch gecancelled ivb boekjaar.

Ook de 8tb mirror op 26-9, cc nog niet belast.

[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 20-10-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
sambalbaj schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:42:
Sprak iemand die eerlijk aangaf geen idee te hebben. Ze schijnen echt helemaal op te zijn, behalve de 12tb, en er werd gesproken over hopelijk voor de kerst. Daarna worden de orders anders toch gecancelled ivb boekjaar.

Ook de 8tb mirror op 26-9, cc nog niet belast.
Hopelijk voor de kerst...... Dat stemt me niet bepaald goed.
Ik ga er nu toch steeds meer aan denken om mijn order te annuleren. Iemand dit al gedaan dia via iDeal (en als gast) heeft betaald? Ben wel benieuwd hoe snel ik het geld dan terug krijg.

Jammer dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Nou dat is fijn om te horen zeg...... en een alternatief vergelijkbaar product krijgen is niet mogelijk ?
mycloud ex2 ofzo scheelt maar paar tientjes in de prijs en is zo te zien wel op voorraad.

Ze kunnen ons toch niet tot kerst laten wachten en dan met als antwoord de order cancelen als ze hem niet meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
8Tb Mirror besteld op 26 september. Betaald via iDEAL.
Nog niets veranderd aan status.
1 maal contact gehad met cc via e-mail.
Standaard e-mail terug gehad dat het nog wel even zou gaan duren.

Hopelijk vóór de kerst???? 8)7

'Mogen' ze dat wel doen? Is er niet zoiets als maximale levertijd?
Maar ja, aangezien het zo goedkoop was, krijgen ze waarschijnlijk van veel klanten de ruimte om zo laat te leveren...

Begint er steeds meer op te lijken dat ze bij WD toch vonden dat deze verkoopprijs te laag was en de run erop te hoog, dat ze het einde van een boekjaar afwachten om de boel te cancellen...

Voor mij in ieder geval nooit meer een bestelling via WD. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Robinter79 op 20-10-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Grappig hang nu al voor 5e in de wacht en nog steeds niemand die opneemt. Die wachten denk ik gewoon op 17:30 zodat ze naar huis kunnen (dan is de klantenservice gesloten aldus hun website).

Toch belachelijk dat ze aangeven me nog terug te bellen en er maar voor kiezen om een standaard e-mailtje te sturen. Morgen weer eens proberen, vandaag alweer genoeg tijd in WD gestoken. Ballentent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
De uitspraak 'hopelijk voor de kerst' kan natuurlijk wat anders begrepen worden, dit kan ook gezegd worden door een CS medewerker die geen levertijd indicatie kan geven en daarom zegt dat deze hopelijk voor kerst nog arriveert.

Het staat namelijk nogal in contrast met wat een medewerker van het escalatie team eerder zei dat ze naar verwachting volgende week (deze week dus) geleverd zouden worden.
Royeboi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:29:
Email van WD: ''....Volgens het Escalatie team wordt het product My Cloud Mirror 8TB is naar
verwachting volgende week weer op voorraad
en zal uw bestelling zo gauw
als mogelijk worden verzonden. ...''
Ik denk dat ik zelf 1 november aanhoud als datum, daarna zal ik in overleg met mijn andere twee bestellers waarschijnlijk gaan annuleren. Ik heb er zelf geen haast mee (ik heb momenteel een 3TB MyBook Live) maar ik vind het vooral vervelend voor mijn kennissen die ik elke week moet meedelen dat ik geen idee heb wanneer het ding geleverd gaat worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Royeboi op 20-10-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Perkouw schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:19:
Grappig hang nu al voor 5e in de wacht en nog steeds niemand die opneemt. Die wachten denk ik gewoon op 17:30 zodat ze naar huis kunnen (dan is de klantenservice gesloten aldus hun website).

Toch belachelijk dat ze aangeven me nog terug te bellen en er maar voor kiezen om een standaard e-mailtje te sturen. Morgen weer eens proberen, vandaag alweer genoeg tijd in WD gestoken. Ballentent.
5e als in 5 euro?
Waar bellen jullie heen dan...ik lees hier dat mensen naar Londen bellen en kennelijk ook betaalnummers bellen?
Je kunt gewoon bellen met de WD Store Klantenservice op +31 858881168.
Dan krijg je gewoon (vrij snel) een Nederlands sprekend iemand aan de lijn.
Overigens heb ik mijn 8TB WD Mirror besteld op 29/9 en ook nog niet ontvangen..volgens de WD medewerkster hadden ze afgelopen vrijdag bericht gekregen "van het magazijn" dat binnen 2 weken alle bestellingen zouden worden uitgeleverd. Volgens haar moest ik dus gewoon nog even wachten en dan zou het goed komen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
melk0r schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

5e als in 5 euro?
Waar bellen jullie heen dan...ik lees hier dat mensen naar Londen bellen en kennelijk ook betaalnummers bellen?
Overigens heb ik mijn 8TB WD Mirror besteld op 29/9 en ook nog niet ontvangen..volgens de WD medewerkster hadden ze afgelopen vrijdag bericht gekregen "van het magazijn" dat binnen 2 weken alle bestellingen zouden worden uitgeleverd. Volgens haar moest ik dus gewoon nog even wachten en dan zou het goed komen.
Voor 17:00e bedoelde ik.
En ik bel inderdaad dat nummer. Vanmiddag kreeg ik op dat nummer wederom geen Nederlands persoon te spreken. Niet erg. Later zou ik terug gebeld worden met een update, niet gebeurd uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Robinter79 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Ook handig om erbij te vermelden op welke datum je het besteld hebt en of je al dan niet contact hebt opgenomen met WD over de trage levering. O-)
Zoiets?

WD My Cloud Mirror Bestellingen
UserTypeBetaalmethodeBesteldatumOntvangenContact opgenomen
Ari GoldMy Cloud Mirror 6TBiDeal29 September16 OktoberGemaild: 3 Oktober Gebeld: 10 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik heb de openingspost erop aangepast met het schema. Ik weet niet hoe zoiets gaat, maar op zich mag het via DM naar mij gestuurd worden dan voeg ik het wel in per persoon. Dat lijkt me voor het overzicht wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

melk0r schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

5e als in 5 euro?
Ik kreeg dat nr van London van de helpdesk vanuit nederland ;) Ze sturen je ook overal heen he :P

Patrick89My Cloud Mirror 8TBiDeal/Gast26 SeptemberNeeGemaild: 7 Oktober, Gebeld: 20 Oktober
Patrick89WD Red 3TB & 3x WD Red 4TBiDeal/Gast25 September30 September N.v.t

[ Voor 30% gewijzigd door Patrick89 op 21-10-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 22:14
perryjongMy Cloud Mirror 8TBiDeal29 SeptemberNEEGemaild: 6 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 02:39
Boeke209My Cloud Mirror 8TBiDeal29 SeptemberNEEGemaild: 10 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowiel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-08 16:09
AutowielMy Cloud Mirror 4TBPaypal25 September26 Septembern.v.t.
AutowielMy Cloud Mirror 8TBPaypal29 SeptemberNeeGemaild: 8 okt, standaard e-mail ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Wasabi!My Cloud Mirror 4TBCreditCard29 September2 oktobern.v.t

[ Voor 57% gewijzigd door Wasabi! op 21-10-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
melk0rMy Cloud Mirror 8TBCreditCard29 SeptemberNEEGebeld: 20 Oktober

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Robinter79My Cloud Mirror 8TBiDEAL26 SeptemberNEEGemaild: 6 oktober. Standaard e-mail terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
RealR schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde kom ik net achter...hoop dat dit niet betekent dat ik de My Cloud Mirror 8TB nu niet meer geleverd ga krijgen..vaag...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
melk0r schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Ik heb precies hetzelfde kom ik net achter...hoop dat dit niet betekent dat ik de My Cloud Mirror 8TB nu niet meer geleverd ga krijgen..vaag...
Ook gecontroleerd en hetzelfde :S
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" posts.
Inhoudelijke discussies over het product zelf graag hier -> Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic