Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ter info, in de 12TB versie zit tweemaal de WD60EFRX RED schijf (dus geen Green serie).
pricewatch: WD Red SATA 6 Gb/s WD60EFRX, 6TB

Vandaag persoonlijk gecontroleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
geloof dat mijn 8 TB verzonden is.

Zojuist om17:33

Beste Tim xxxxxx:

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Western Digital Europe op 26 september 2014. Het volgende product of de volgende producten zijn verzonden. Als u met uw credit card heeft betaald, is het bedrag nu van uw credit card afgeschreven.

Geschatte leveringstijd
* Standaardverzending: Doorgaans levering binnen 3-4 werkdagen.
* Expresse-verzending: Doorgaans levering binnen 1-3 werkdagen.

Product sku Productnaam Besteld aantal Verzonden aantal Totaalaantal verzonden Bedrag ------------------------------------------------------------------------------------------ 10781891 My Cloud Mir 1 1 1 267,30 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariemaiden
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-08 11:07
Timminator schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:04:
geloof dat mijn 8 TB verzonden is.

Zojuist om17:33

Beste Tim xxxxxx:

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Western Digital Europe op 26 september 2014. Het volgende product of de volgende producten zijn verzonden. Als u met uw credit card heeft betaald, is het bedrag nu van uw credit card afgeschreven.

Geschatte leveringstijd
* Standaardverzending: Doorgaans levering binnen 3-4 werkdagen.
* Expresse-verzending: Doorgaans levering binnen 1-3 werkdagen.

Product sku Productnaam Besteld aantal Verzonden aantal Totaalaantal verzonden Bedrag ------------------------------------------------------------------------------------------ 10781891 My Cloud Mir 1 1 1 267,30 €
Wanneer had je deze besteld? Had niet goed gelezen....

Ik heb dezelfde NAS de 25e besteld. Op de bevestiging na verder niks meer gehoord...
Morgen maar eens bellen denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Ariemaiden op 02-10-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Western Digital Europe op 26 september 2014.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ach mijn NAS is enkele dagen geleden ook 'verzonden' maar de UPS tracking code werkt nog altijd niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
vrijdagavond de 26e laat ergens, 23:00-24:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:24:
Ach mijn NAS is enkele dagen geleden ook 'verzonden' maar de UPS tracking code werkt nog altijd niet ;-)
op de UPS site:

Scheduled Delivery:
Friday, 10/03/2014, By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27
Die van mij zou ook afgelopen dinsdag al verzonden zijn, maar nog niets binnen en de UPS tracking code werk hier ook nog altijd niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrpauliPhone
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-10-2014
Na aanmelding voor de nieuwsbrief de ontvangen code ingevuld, geeft "ongeldige promotiecode" aan bij invullen hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Op 25 september besteld (8TB) en zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Volgens UPS tracking zou hij morgen (vrijdag) einde dag binnen moet zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
Ik ben aan het twijfelen om 2 stuks aan te bestellen. Zo heb ik een offsite back-up bij mijn zus.

Heeft iemand hier al ervaring bij deze mirrors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Je kan ze niet meer bestellen met de korting.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Denk niet dat tegen het einde van de week alle orders zijn verzonden, heb hier namelijk met een backorder mail ontvangen (29e besteld).

Ben benieuwd hoe lang het duurt. Zolang ik m maar een keer krijg :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Jacco-M schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:48:
Gistere besteld de 6tb variant omdat de 8tb niet meer te bestellen was. Nu ook een backorder maaltje. Bij mij werkte de nieuwsbrief code trouwens niet dus moest 237 neer tellen.
Maar als we mogelijk maanden moeten wachten of zelfs annuleren wat doggy verteld werd, is het net een verkapte lening voor wd.
MrpauliPhone schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:30:
Na aanmelding voor de nieuwsbrief de ontvangen code ingevuld, geeft"ongeldige promotiecode"" aan bij invullen hiervan.
Dit had ik ook omdat ik de nieuwsbrief op de Amerikaanse website had aangevraagd, via de Nederlandse werkte hij wel.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-08 15:44
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een NAS en had mijn oog laten vallen op deze WD

Ik heb maandag slechts de 4tb versie besteld, woensdag al geleverd
Deze schijven waren maandag ochtend niet beschikbaar, rond de middag waren er terug 4 en 6tb
Echter zat er geen factuur bij, terwijl ik deze voor mijn bedrijf wel wil hebben uiteraard

Ik kan niet klagen uiteraard, zonder BTW 140,54 euro

Ik vind het toch raar wat ik hier lees over al die backorders etc, volgens mij hebben ze die actie toch onderschat en kunnen ze gewoon niet genoeg schijven leveren oftewel zijn het de behuizingen die een probleem leveren

Tevens ik kon alleen kopen wat er als "available" stond

pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:15
kevinl schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:24:
Je kan ze niet meer bestellen met de korting.
Heb het net nog geprobeerd. Alles, behalve de 8TB (tijdelijk niet leverbaar), is bestelbaar met kortingscodes.
Alleen de SEPT14 (10%) werkt niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:25
Een ieder kon bestellen als het leverbaar was, out of stock kan je niet bestellen. Inmiddels zijn we bijna een week verder, maar erg communicatief gaat het er niet aan toe.

Het is ook niet zo raar dat een september code in oktober niet meer werkt. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Maandag bestelt en de 12TB gister in ontvangtst mogen nemen! Werkt perfect! Zonder backorder.
Zitten 2 schijfen in van 6TB waardoor je dus als je mirror aan hebt "maar" 6TB hebt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Spookie op 03-10-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:29
Vraagje: zijn de harddisks al voorgeindtalleerd in de NAS of zitten deze nog in seal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
Edwinl schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:34:
Denk niet dat tegen het einde van de week alle orders zijn verzonden, heb hier namelijk met een backorder mail ontvangen (29e besteld).

Ben benieuwd hoe lang het duurt. Zolang ik m maar een keer krijg :))
Verbaas mij dat iedereen die na mij (25 september) besteld heeft een mail ontvangt, ik heb nog altijd geen backorder mail maar ook geen verzendbevestiging :P

Mijn order kan ik terug vinden op de site, behalve het adres en het product staat er verder niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
TweakersOnly schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:29:
Vraagje: zijn de harddisks al voorgeindtalleerd in de NAS of zitten deze nog in seal?
Zijn al voorgeinstalleerd met raid 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik heb de 8 TB nas ontvangen. Er zitten RED harde schijven in :-)

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 17:02

Perkouw

Moderator General Chat
EN-IS schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Verbaas mij dat iedereen die na mij (25 september) besteld heeft een mail ontvangt, ik heb nog altijd geen backorder mail maar ook geen verzendbevestiging :P

Mijn order kan ik terug vinden op de site, behalve het adres en het product staat er verder niets bij.
Hier ook nog steeds geen mail. Vind het ook bijzonder dat mensen die na mij besteld hebben de unit soms zelfs al hebben ontvangen.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hier op 25 september besteld en op 30 september geleverd. 6tb versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Perkouw schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:58:
Hier ook nog steeds geen mail. Vind het ook bijzonder dat mensen die na mij besteld hebben de unit soms zelfs al hebben ontvangen.... :|
Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad, (niets aan de hand met bestellingen/backorders) helaas kon ze geen antwoord geven waarom ik geen e-mail heb ontvangen, komt waarschijnlijk doordat de bestelling nog altijd verwerkt moet worden (nog niet opgepakt), dat verklaart denk ik waarom sommigen hier de bestelling zelfs al ontvangen hebben (ook al hebben ze later besteld :)).

Volgens de medewerkster is het een populaire item op dit moment O-) :z De magazijn wacht volgens haar op de aanlevering van voorraad alleen zegt ze vervolgens dat ze verwachten een en ander vandaag (einde van de dag) of begin volgende week te gaan verzenden. Heb er geen haast mee maar wel fijn om geïnformeerd te zijn.Op het moment van verzending sturen ze/ups een e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
EN-IS schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad, (niets aan de hand met bestellingen/backorders) helaas kon ze geen antwoord geven waarom ik geen e-mail heb ontvangen, komt waarschijnlijk doordat de bestelling nog altijd verwerkt moet worden (nog niet opgepakt), dat verklaart denk ik waarom sommigen hier de bestelling zelfs al ontvangen hebben (ook al hebben ze later besteld :)).

Volgens de medewerkster is het een populaire item op dit moment O-) :z De magazijn wacht volgens haar op de aanlevering van voorraad alleen zegt ze vervolgens dat ze verwachten een en ander vandaag (einde van de dag) of begin volgende week te gaan verzenden. Heb er geen haast mee maar wel fijn om geïnformeerd te zijn.Op het moment van verzending sturen ze/ups een e-mail.
Right.
Eerst verzenden ze deze week nog, daarna wordt het eind van de week en nu wordt het eigenlijk volgende week.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze daar in kunnen zien wat de exacte status is van een order dan wel het magazijn. Of laat ik het zo zeggen, ze willen dat of 1. niet zeggen of 2. het persoon aan de telefoon weet niet hoe dit ingezien kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat ze hetzelfde zien als wij online, vrij weinig dus. We zijn natuurlijk ook de voor 23.00 besteld, morgen in huis winkels gewend tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
Voor degene die besteld hebben zonder dat ze BTW hoefden te betalen..hoe ging dat precies in zijn werk? Is het invullen van het KvK nummer bij je gegevens als je een bestelling doet voldoende om gelijk de 21% niet te hoeven betalen of komt er nog meer bij kijken?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:27
Zojuist ook een verzendbevestiging gekregen van mijn bestelling op 29/9 betreffende de 4GB MyCloud Mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Verzendbevestiging ontvangen. 26 sept besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door Zak aarde op 03-10-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Perkouw schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:42:
Right.
Eerst verzenden ze deze week nog, daarna wordt het eind van de week en nu wordt het eigenlijk volgende week.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze daar in kunnen zien wat de exacte status is van een order dan wel het magazijn. Of laat ik het zo zeggen, ze willen dat of 1. niet zeggen of 2. het persoon aan de telefoon weet niet hoe dit ingezien kan worden.
Right ;) Verzendbevestiging zojuist ontvangen.
Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:13:
Ik denk dat ze hetzelfde zien als wij online, vrij weinig dus. We zijn natuurlijk ook de voor 23.00 besteld, morgen in huis winkels gewend tegenwoordig.
Dat denk ik ook, dat ze niet veel kunnen zien en net zo'n onoverzichtelijk systeem hebben als wat wij te zien krijgen onder 'mijn account'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
EN-IS schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:53:
[...]

Right ;) Verzendbevestiging zojuist ontvangen.
*************, haha. Ik nog niet! Dan krijg je hem morgen binnen als het meezit?
melk0r schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:43:
Voor degene die besteld hebben zonder dat ze BTW hoefden te betalen..hoe ging dat precies in zijn werk? Is het invullen van het KvK nummer bij je gegevens als je een bestelling doet voldoende om gelijk de 21% niet te hoeven betalen of komt er nog meer bij kijken?
BTW nummer invullen en that's it eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 03-10-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 00:44
OkeOkeOke schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:43:
Zojuist ook een verzendbevestiging gekregen van mijn bestelling op 29/9 betreffende de 4GB MyCloud Mirror.
Precies hetzelfde hier, maar dan moet er wel bij worden vermeld dat het hier gaat om aanmaken shipping label bij UPS. Het zou voor mij niet de eerste keer zijn dat een bedrijf dat label maar alvast aanmaakt om van wat gezeik af te zijn.

De 3TB mycloud had ik dan wel de dag na bestelling binnen (handig, want dan kon ik niet twijfelen die te annuleren toen de mirrors weer 'op voorraad' waren...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
Werkt jouw UPS tracking code inmiddels al? Die van mij nog steeds niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hoezo afgelopen? Codes werken hier nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:53

Patrick89

PSN : Gamesource

26e besteld en tot op heden niks weer gehoord, ik vind het ook zo vreemd dat de status niet op te vragen is of zo..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb de titel ff gefixt, codes werken gewoon nog, dus ik weet niet wie er afgelopen achter heeft gezet.

Hier ook een werkende UPS trace gekregen, in principe alleen een vooraanmelding.

[ Voor 28% gewijzigd door Señor Sjon op 03-10-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Mijne staat sinds woensdag in de backorder, maar als ik m'n bestelling check staat ie op.

Aantal Beschrijving van het artikel
1 My Cloud Mirror 6TB
Pakketverzending

Interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 00:44
Ari Gold schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:13:
Mijne staat sinds woensdag in de backorder, maar als ik m'n bestelling check staat ie op.

Aantal Beschrijving van het artikel
1 My Cloud Mirror 6TB
Pakketverzending

Interesting.
Betekent dat niet gewoon de methode waarop hij verzonden gaat worden, niet dat hij al verzonden is?
Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:59:
Ik heb de titel ff gefixt, codes werken gewoon nog, dus ik weet niet wie er afgelopen achter heeft gezet.

Hier ook een werkende UPS trace gekregen, in principe alleen een vooraanmelding.
Mijn UPS-status is inmiddels bijgewerkt naar in transit, dus ik verwacht hem maandag (waar de status nu op staat) te hebben. De kans is er dus dat de jouwe nu inmiddels ook bijgewerkt is.

[ Voor 7% gewijzigd door iuuk op 03-10-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
iuuk. schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

Betekent dat niet gewoon de methode waarop hij verzonden gaat worden, niet dat hij al verzonden is?

[...]

Mijn UPS-status is inmiddels bijgewerkt naar in transit, dus ik verwacht hem maandag (waar de status nu op staat) te hebben. De kans is er dus dat de jouwe nu inmiddels ook bijgewerkt is.
Denk het, ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
25 september de 8tb besteld en net de verzendbevestiging binnen. Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrpauliPhone
  • Laatst online: 20-10-2014
Gutteguttegut schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

[...]
Dit had ik ook omdat ik de nieuwsbrief op de Amerikaanse website had aangevraagd, via de Nederlandse werkte hij wel.
Bedankt voor de tip, is via de NL website gelukt. Echter bij betaling is de 10% niet meer verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
toch raar, 26e tegen middernacht besteld en mijn 8tb is sinds vanmiddag fijn aan het snorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
We're not all that lucky. Wel weer irritant dat ie maandag komt. Moet eerst wachten tot ie een briefje in de bus doet en daarna weer opnieuw afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zondag 28 besteld (12 TB) en woensdag geleverd. Geen enkel probleem tot zover.

Aansluiten en inloggen, het systeem (Raid1) werkt direct. Nu nog ff de kneepjes doorkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Timminator schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:14:
toch raar, 26e tegen middernacht besteld en mijn 8tb is sinds vanmiddag fijn aan het snorren.
mijne mag dat ook wel binnenkort, alleen heb ik slechts nog een backorder email gehad. Nouja, geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
*knip*, het is hier geen V&A

[ Voor 78% gewijzigd door Perkouw op 04-10-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

Kan dit ding eigenlijk remote back-ups van een synology ontvangen via een VPN client? En kan dit ding ook zelf remote back-ups maken?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:40
Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:59:

De codes werken voor mij helaas niet meer.
Krijg geen melding dat de codes niet meer geldig zijn maar de prijs verandert ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 14:03
JT schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:26:
Kan dit ding eigenlijk remote back-ups van een synology ontvangen via een VPN client? En kan dit ding ook zelf remote back-ups maken?
Het officiële antwoord: neen.

Ik DM jou met een mogelijke workaround, want dit hoort hier niet thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
JT schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:26:
Even een blik op de website van WD werpen.
Remote backup
Protect your data with remote backup to another My Cloud Mirror, integrated cloud backup or local LAN/WAN backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Xepos schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

De codes werken voor mij helaas niet meer.
Krijg geen melding dat de codes niet meer geldig zijn maar de prijs verandert ook niet.
De codes werken niet een tweede keer als je al besteld hebt. Even andere browser proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
Minitrooper schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Kan deze NAS dan ook geen beveiligde backup maken naar een andere MyCloud Mirror? Dat is mijn doel eigenlijk, maar het is zonde er 2 aan te schaffen als het vervolgens niet mogelijk is. Ik kan er namelijk niets officieels over vinden, dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Sppak schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Kan deze NAS dan ook geen beveiligde backup maken naar een andere MyCloud Mirror? Dat is mijn doel eigenlijk, maar het is zonde er 2 aan te schaffen als het vervolgens niet mogelijk is. Ik kan er namelijk niets officieels over vinden, dat het wel kan.
Anders lees je even mijn quote 2 posts boven je. Het is dan wel niet beveiligd, maar het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Vergeet niet dat je via de SmartWare software een gratis upgrade krijgt naar SmartWare Pro.
Klik op het sleutellogo rechts bovenin. Je kan 3x aanvragen.

Upgraden naar WD SmartWare Pro

De WD SmartWare™ Pro-software-upgrade breidt de back-upfunctie uit naar schijven die niet van WD zijn, niet-ondersteunde WD-schijven en een externe Dropbox-map. Als u uw gratis upgrade activeert, wordt de WD SmartWare Pro-software op deze computer geïnstalleerd en wordt een activeringscode per e-mail geleverd die u kunt gebruiken om het op twee andere computers te installeren.

Vul in het vak Voornaam uw voornaam in.
Geef uw achternaam op in het vak Achternaam.
Vul uw e-mailadres in het veld E-mailadres in
Zie Activeren om door te gaan met de installatie van WD SmartWare Pro-software activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahoud
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 20:49
Minitrooper schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Zou je mij de mogelijke workaround ook even willen doorsturen via DM? Zou ook graag remote back-ups van een Synology willen maken naar de WD My Cloud Mirror NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verleidelijk om deze te bestellen, 380 euro voor 8 TB is nog geen geld. Ik zit alleen met het dilemma dat ik dan geen backup heb voor mijn data (zit nu bijna aan de 4 TB dus ik zou deze dan in raid0 willen gebruiken).

De EX4 is daarintegen weer net wat $$$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 19:05
Mijn 8TB die ik op maandag 29 september besteld heb, wordt vandaag bezorgd. Ik kreeg afgelopen vrijdag de track&trace code van UPS. Hij zit nu in de auto, aldus de info.
Ahoud schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Zou je mij de mogelijke workaround ook even willen doorsturen via DM? Zou ook graag remote back-ups van een Synology willen maken naar de WD My Cloud Mirror NAS.
Is het een idee om een apart topic te openen over de ervaringen met deze NAS, waar ook deze info besproken kan worden?

[ Voor 54% gewijzigd door letscode op 06-10-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
letscode schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:09:
Mijn 8TB die ik op maandag 29 september besteld heb, wordt vandaag bezorgd. Ik kreeg afgelopen vrijdag de track&trace code van UPS. Hij zit nu in de auto, aldus de info.

[...]

Is het een idee om een apart topic te openen over de ervaringen met deze NAS, waar ook deze info besproken kan worden?
Goed idee. Ik ben op mijn 8 TB al iets tegengekomen wat ik irritant vind, helaas vind ik daar op Google alleen een soort van oplossing voor die ik als niet tweaker en eerste maal NAS eigenaar niet aandurf en snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

letscode schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:09:

[...]

Zoiets? :P
Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Nu al bijna, nog een dag te gaan, twee weken verder na het plaatsen van mijn bestelling. En je raad het al, nog steeds geen verzendbevestiging.

Vandaag maar eens bellen hoe het er mee staat. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Perkouw schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:57:
Nu al bijna, nog een dag te gaan, twee weken verder na het plaatsen van mijn bestelling. En je raad het al, nog steeds geen verzendbevestiging.

Vandaag maar eens bellen hoe het er mee staat. -_-'
Ik denk dat ik maar hetzelfde doe. Ik vind een beetje wachten niet erg, maar als er verder niets lijkt te veranderen, moet ik ook maar aan de bel gaan hangen.
Misschien hanteren ze de formule dat de 'klagers' sneller geholpen worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 19:05
Robinter79 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Ik denk dat ik maar hetzelfde doe. Ik vind een beetje wachten niet erg, maar als er verder niets lijkt te veranderen, moet ik ook maar aan de bel gaan hangen.
Misschien hanteren ze de formule dat de 'klagers' sneller geholpen worden 8)7
Wellicht een goed idee. Ik had afgelopen donderdag een mailtje gestuurd via het contactformulier met de vraag om info over mijn bestelling. Ik kreeg vrijdag een reactie, en vrijdagmiddag een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Zojuist gebeld. Na 7 minuten in de wacht te hebben gehangen werd er opgenomen door iemand die in het Engels sprak. Ik kreeg netjes de vraag of deze me mocht helpen of dat ik liever werd terug gebeld door een Nederlands sprekend persoon. Na het ordernummer weer door te hebben gegeven (had ik op me telefoon al ingetoets maar goed) kreeg ik te horen dat mijn order op processing stond. Net zoals de eerste keer dat ik belde en nog steeds hetzelfde als nadat ik mijn bestelling heb geplaatst. Wat er aan de hand was kon hij me niet vertellen.

Ze zouden uitzoeken waar het fout ging en ik zou later teruggebeld worden. Ik ben benieuwd...

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 06-10-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik had dit al een beetje voorzien en bewust geen gastaccount gebruikt. Vaak zie je toch dat bij problemen men niet alles kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Señor Sjon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:59:
Ik had dit al een beetje voorzien en bewust geen gastaccount gebruikt. Vaak zie je toch dat bij problemen men niet alles kan vinden.
Dat lijkt niet het probleem. Ik heb via mail verkeer met de klantservice het voor elkaar gekregen om in te loggen. Kennelijk heb ik nu toch een soort account, hierin is alles netjes zichtbaar.

Het probleem lijkt me eerder dat de systemen daar niet echt goed op elkaar inhaken en men daardoor dus niet inzichtelijk heeft hoe alles daar precies loopt.

Edit: Zojuist een merkbaar pissig persoon aan de telefoon gehad. Wederom Engels sprekend. Order zou binnen 32 tot 48 uur geleverd moeten zijn. Ik ben benieuwd..... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 06-10-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Perkouw schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:02:
[...]

Dat lijkt niet het probleem. Ik heb via mail verkeer met de klantservice het voor elkaar gekregen om in te loggen. Kennelijk heb ik nu toch een soort account, hierin is alles netjes zichtbaar.

Het probleem lijkt me eerder dat de systemen daar niet echt goed op elkaar inhaken en men daardoor dus niet inzichtelijk heeft hoe alles daar precies loopt.

Edit: Zojuist een merkbaar pissig persoon aan de telefoon gehad. Wederom Engels sprekend. Order zou binnen 32 tot 48 uur geleverd moeten zijn. Ik ben benieuwd..... :/
Pissig? Degene die logischerwijs pissig zou moeten zijn, is de klant..! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:54
heb net gebeld met nr: 0858881168 , een vrouw met engels accent aan de lijn , zij verwacht dat voor het einde van de week de mijne ( Mirror 8TB, bestel op 26/09 ) wordt gestuurd

Pffff ...weer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
aidose schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:52:
heb net gebeld met nr: 0858881168 , een vrouw met engels accent aan de lijn , zij verwacht dat voor het einde van de week de mijne ( Mirror 8TB, bestel op 26/09 ) wordt gestuurd

Pffff ...weer wachten
Bijzonder, dat geeft mij niet al te veel hoop dat mijn order daadwerkelijk binnen 32 tot 48 uur geleverd gaat worden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu toch wel een klein beetje vervelend begin te gaan vinden hoe e.e.a. verloopt bij Western Digital.

3 tot 4 dagen levertijd is nu 14 dagen geworden en zelfs nu heb ik nog geen verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Apart dat mn order al een week in de backorder staat, maar dat hij wel leuk op voorraad is op de website.

Heb ook maar even een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik heb ook maar gemaild. Op zich is wachten niet erg, maar helemaal geen informatie ontvangen vind ik toch wel raar voor een webshop. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je geïnformeerd wordt wanneer een bestelling vertraagd is. Ik heb alleen van de derde (van de drie) bestelling een backorder email gehad, die van 26 september allebei verder niks meer van vernomen na een orderbevestiging.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 11:35
Op marktplaats staan er nu toch de nodige mirrors te koop van 8tb, zijn er dus wel al de nodige uitgeleverd.
Heb zelf nog verder niet vernomen buiten het mailtje van backorder.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Ik vraag me af wat voor 'uitleverwijze' ze hanteren. Ik was denk ik 1 van de latere bestellers (in een opwelling maar dat is een andere discussie :)), maar heb de 8TB vanmorgen in ontvangst genomen, of eigenlijk mijn buurvrouw (grrrr!).

Lijkt bijna een beetje random te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

wat kan ik bij de mirror verwachten aan doorvoersnelheid via lan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goed, UPS bezorgt ook bij de buren. Braaf 2 WD RED 4TB schijfjes van juli 2014 uit Thailand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
sander817 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:40:
wat kan ik bij de mirror verwachten aan doorvoersnelheid via lan?
Ik heb net wat voorbeelden gepost in het andere topic.

Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Mijn bestellingen op de 26e:

12TB 8TB 8TB

12TB is binnen no time verzonden maar nooit aangekomen 8TB's vrijdag verzonden vandaag aangekomen

12TB wss niet verzonden ivm gecancelled, maar wel afgeboekt van creditcard.. idiotss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
TWeaKLeGeND schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:15:
Mijn bestellingen op de 26e:

12TB 8TB 8TB

12TB is binnen no time verzonden maar nooit aangekomen 8TB's vrijdag verzonden vandaag aangekomen

12TB wss niet verzonden ivm gecancelled, maar wel afgeboekt van creditcard.. idiotss
Bij mij precies hetzelfde! :( Heb je al vervolgacties genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ja, mailtje naar customer service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1979
  • Laatst online: 18-04-2023
De My Cloud EX2 4TB is gisteren geleverd ondanks dat ik deze had geannuleerd. De My Cloud Mirror 6TB staat in backorder, dus ben benieuwd of deze nog geleverd gaat worden.

Mocht iemand interesse hebben in de My Cloud EX2 4 TB; let me know. Dan kunnen we vast een mooi prijsje bespreken ;P. Anders gaat deze waarschijnlijk retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ook maar even gebeld - de 8TB was niet op voorraad, maar de dame vd WD CS kon zien dat de restock datum vandaag was en normaliter het dan 48uur duurde voor de levering werd gedaan naar de klant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
We zijn iets meer dan 24 uur verder na het telefoontje. Tot op heden nog steeds geen verzendbevestiging in de mail. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
Niet iedereen is kennelijk op de hoogte van dezelfde 'informatie' binnen de WD shop. Heb een antwoord op mijn mail van gisteren waar mijn Mirror 8 Tb nou blijft:

Het spijt ons, maar het product dat u hebt besteld, is door ons
nabesteld. Hoewel wij geen geschatte aankomstdatum hebben, werken wij
samen met de vendor om zo spoedig mogelijk een grotere voorraad te
verkrijgen. Zodra het magazijn dat product heeft ontvangen, wordt het
onmiddellijk verstuurd en ontvangt u een bevestigingse-mail op het adres
dat u op uw bestelling hebt aangegeven.

Wij stellen uw geduld bijzonder op prijs. Onze excuses voor het ongemak
dat deze vertraging met zich meebrengt.

Dus bij de één wordt aangegeven dat de restock datum vandaag is, bij de ander is geen exacte aankomstdatum bekend.
Gaat lekker.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
En uiteindelijk dat mailtje net ook gekregen voor de 6tb. Echt knap dat ze de status op de website niet veranderen van de voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ik ga morgen maar weer bellen. Die 48 uur hebben ze dan niet gered en ik begin er toch wel een beetje klaar mee te worden. Eerst nog toezeggen dat hij verzonden gaat worden en binnen 48 uur geleverd zal worden. Niet dus, nog steeds geen mail(s) ontvangen. Dus ook geen verzendbevestiging of iets als bovenstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Scheduled Delivery:
Wednesday, 10/08/2014, By End of Day

Sow, die mevrouw aan de telefoon had nog gelijk ook: Binnen een week.

Morgen Vandaag zou hij dus binnen moeten komen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door SB[NL] op 08-10-2014 00:38 . Reden: Het is al de 8ste :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Hij zou hier vandaag ook binnen moeten komen. Alleen heb ik dus geen verzendbevestiging. Straks maar eens even bellen waar mijn order nu blijft. Pff.\

Zo hang nu aan de telefoon. Krijg kennelijk een ticket straks omdat ze mijn order 'escaleren'.
Nu maar weer even in de wacht aan het hangen....

En dat was het dan weer. Ticketnummer gekregen en mevrouw zou mijn order in de gaten houden. Toen ik vroeg of de status nog steeds op processing stond gaf ze aan dat dit inderdaad het geval was. M.a.w. sinds ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald is er nul komma nul veranderd.

Kennelijk weten ze ook niet wat er aan de hand is met mijn order want hij zou gewoon verscheept kunnen worden aldus de vrouw. Bijzonder....

De eerste en meteen de laatste keer dat ik bij de online shop van Western Digital iets besteld heb zeg.

[ Voor 80% gewijzigd door Perkouw op 08-10-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 11:35
eergisteren maar eens gemaild en onderstaande als antwoord gekregen:

Beste ,

Hartelijk dank voor het contacteren van de Western Digital Europe Online
Winkel.

Het spijt ons, maar het product dat u hebt besteld, is door ons
nabesteld. Door de afgelopen speciale aanbieding
is er heel veel vraag naar het product ontstaan. Hoewel wij geen
geschatte aankomstdatum hebben, werken wij samen
met de fabrikant om zo spoedig mogelijk een grotere voorraad te
verkrijgen. Zodra het magazijn dat product heeft
ontvangen, wordt het onmiddellijk verstuurd en ontvangt u een
bevestigingse-mail op het adres dat u op uw
bestelling hebt aangegeven.

Wij stellen uw geduld bijzonder op prijs. Onze excuses voor het ongemak
dat deze vertraging met zich meebrengt.

Als U verder nog vragen of opmerkingen heeft, beantwoordt U dan
alstublieft aan deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,

[ Voor 4% gewijzigd door rambocus op 08-10-2014 11:40 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Grappig dat ze dat dan weer niet aan de telefoon zeggen. In ieder geval niet bij mij. Blijft het ook raar vinden dat orders die na mij zijn besteld gewoon zijn uitgeleverd. Niet echt bepaald netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Heb hier net de 12TB binnen en ben begonnen met het opzetten van de NAS. Hopelijk kan ik vandaag al de eerste backups draaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
SB[NL] schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:06:
Heb hier net de 12TB binnen en ben begonnen met het opzetten van de NAS. Hopelijk kan ik vandaag al de eerste backups draaien 8)
Had ik nu maar wel de 12 Tb besteld.

Denk dat de 8Tb zo rond kerst hopelijk binnen is... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Op mijn mailtje dat mijn bestelde 12Tb die ik ook weer gecancelled had maar zogenaamd al verzonden was (tracking is nooit actief geworden) en dus niet meer gecancelled kon worden kreeg ik als reply dat deze eerst terug naar het magazijn moest geraken voor ik een refund kreeg.

Heb er maar direct een mailtje achteraan gestuurd dat het niet mijn verantwoordelijkheid is (daar product nooit geleverd of aan de deur is geweest en ik de bestelling geannuleerd heb) en dat ik mijn geld direct terug verwacht. (hoewel er een wettelijk termijn aan vast zit, mag ik de ook wel in mijn voordeel lullen :P)

Uurtje later een refund confirmation

De 8TB's moet ik nog eens uitpakken..

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-10-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
@Tweaklegend. Wanneer had jij ook alweer je bestelling geplaatst? En ook als gast?
8TB hier nog steeds niet verzonden, blech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Robinter79 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:35:[...]

Had ik nu maar wel de 12 Tb besteld.

Denk dat de 8Tb zo rond kerst hopelijk binnen is... :O
Kan mij je de frustratie van het wachten goed voorstellen.

Maak momenteel met een Asus X99-E WS ook een wachtfrustratie mee :(
Alle componenten voor een nieuw werkstation zijn sinds vandaag binnen behalve het moederbord.
AAARGHH |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
SB[NL] schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:22:
[...]

Kan mij je de frustratie van het wachten goed voorstellen.

Maak momenteel met een Asus X99-E WS ook een wachtfrustratie mee :(
Alle componenten voor een nieuw werkstation zijn sinds vandaag binnen behalve het moederbord.
AAARGHH |:(
Er zijn veel 'headbangers' op dit forum ;-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Als ik deze week niks meer hoor ga ik de order denk ik maar gewoon cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ari Gold schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:59:
Als ik deze week niks meer hoor ga ik de order denk ik maar gewoon cancelen.
Daar twijfel ik dus ook over. Al vraag ik me af hoe lang we dan op ons geld kunnen wachten.
Ik vermoed dat wachten tot uitlevering sneller zal zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Perkouw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

Daar twijfel ik dus ook over. Al vraag ik me af hoe lang we dan op ons geld kunnen wachten.
Ik vermoed dat wachten tot uitlevering sneller zal zijn. :/
Even het verhaal van Tweaklegend volgen dus, die heeft al wel een 'refund confirmation'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Bij twee van de drie bestellingen géén backorder email ontvangen, waarop ik dus gisteren via het contactformulier contact heb gezocht over de levertijd/status van de NAS. Kreeg de standaard email terug 'wij-niet-weten'. Best vermoeiend.

Het is dat de prijs zo scherp is, maar van de webshop word ik niet echt vrolijk.

Site is karig, vol met foutmeldingen (o.a. de 'stel mij op de hoogte' zorgt voor fouten), account-gedeelte is zo goed als niet aanwezig, geen makkelijke manier van in- en uitloggen, status overzicht is heel summier. Telefonische klantenservice weet ook van niks. Ik heb het gevoel dat er zomaar wat mensen neergezet worden onder het mom van: ''pak de telefoon maar op en gebruik Google als ze wat aan je vragen''.

Als klap op de vuurpijl worden er orders uitgeleverd van bestellingen die ná sommige anderen hier zijn geplaatst. Alsof er totaal geen systeem in zit bij de logistieke afdeling. Al vraag ik me af of ze dat niet gewoon hebben uitbesteed aan één of andere firma die van alles en nog wat inpakt en verzend, zo'n gevoel heb ik wel in ieder geval. Misschien eens aankloppen op de deur van het hoofdkantoor volgende week, Schiphol is hier niet ver vandaan. :+

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Neem er dan meteen een paar mee. :+
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" posts.
Inhoudelijke discussies over het product zelf graag hier -> Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic