Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
Dat verklaart het - ik heb het wel met een account, mijn bestelling wordt dan ook niet terug gevonden (foutmelding zoals jij dat noemt) en ook geen mail van backorder. Ik duim mee ;)

Ik ben het met je eens, absurd slechte 'Mijn Account' gedeelte, niet gebruiksvriendelijk, niet overzichtelijk en het werkt voor geen meter :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
EN-IS schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:55:
@hierboven, controleren jullie dat op de site (WDStore)? Onder 'Mijn Account' en dan 'Snel een bestelling opzoeken'?
Ik heb hierover een mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 tb Red schijven zijn weer op voorraad. Lijkt er echter op dat de 50plus code niet meer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:57:
3 tb Red schijven zijn weer op voorraad. Lijkt er echter op dat de 50plus code niet meer werkt
Hier ook niet, alleen de SEPT14 code werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:05
Op de My Cloud Mirror werkt de 50plus code wel.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stryfe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-04 17:40
Royeboi schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:02:
Bij beide bestelnummers resulteert dat bij mij in een foutmelding (gastaccount heeft natuurlijk geen wachtwoord), dus dat schiet niet echt op. Ik denk dat de melding van backorders per email zichtbaar zijn. Je moet er dus per email een bericht van hebben gehad. Zoals ik al eerder zei, het Account gedeelte is bij WD store erg mager.
Wachtwoord kan je zelf instellen en als je dan het zelfde Emailsadres geeft als het gast account dan zie je de bestelling. Althans bij mij.

Donderdag een 8TB mirror besteld voor 242 euro en net pas emailtje over de backorder. Even geduld hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Aangezien jij donderdag al hebt besteld, zal de rest dan ook wel een backorder email krijgen.

Gisteren probeerde ik zowel met mijn 'account' of met mijn 'gast email adres' in te loggen maar ik kreeg het niet voor elkaar. Alleen maar een foutmelding.

Sinds vanochtend werkt het wel bij mijn geregistreerde account, en nu staat er achter My Cloud 8TB: 'pakketverzending'. Verder niets. Of dat gewoon de verzendwijze zal gaan worden, of dat het pakket al onderweg is is mij een raadsel. Bij PostNL staat er in ieder geval niets dat bij mij gepland staat voor bezorging.

Het gast account is echter met geen mogelijkheid te achterhalen wat ik hier nu moet invullen bij wachtwoord. Een wachtwoord heb ik niet namelijk. Ik wacht het gewoon af. Ik heb ook niet zo'n zin om weer met dat jochie van de klantenservice te bellen. Als hij al niet begrijpt dat ik wil weten wat voor schijven er precies in zitten, zal hij al helemaal niks kunnen doen aan het feit dat je je bezorgstatus niet kunt zien. Ik heb er geen haast bij, voor mijn part wordt hij pas volgende week afgeleverd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier zie ik ook dat de status is veranderd naar "pakketverzending"
Ik heb donderdagavond besteld (6TB versie). Verder heb ik twee mails ontvangen: direct na het plaatsen van de bestelling (ingediende bestelling) en op vrijdagochtend een bestelbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat het ook op "pakketverzending". Denk niet dat dat een indicatie is dat ie al verzonden is, heb immers via overschrijving betaald en die is normaal gezien nog niet verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Die status krijg je vanaf het begin al, is gewoon de verzendwijze. Althans ik heb ook die status en had toch een vertragingsmail.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Hier tot op heden nog geen 'vertragingsmail' ontvangen. Ook mijn spamfolders is nog geheel leeg. Mocht ik morgen nog geen mail hebben dan bel ik die dag (m.a.w. overmorgen) wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
De 4TB en de 6TB zijn weer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Señor Sjon schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:29:
Die status krijg je vanaf het begin al, is gewoon de verzendwijze. Althans ik heb ook die status en had toch een vertragingsmail.
Je hebt inderdaad gelijk. Dat stond er al vanaf het begin. Ach ja, we wachten rustig af. Ik ga er van uit dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
hier net nog een 8tb kunnen bestellen, hopen dat ie ook komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:26
Ik kan het ook niet laten. Net een 8TB besteld voor 267 euro. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik kon het ook niet laten heb ook de 8TB besteld voor die 220 euro (zakelijk besteld dus zonder BTW) ;-)

[ Voor 41% gewijzigd door DON PAPA op 29-09-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Hoe kun je uitloggen bij die WD store..ik zie nergens een optie...
En ik neem aan dat je niet verplicht bent om die mirroring te gebruiken en de volle 8TB ook gewoon mogelijk is? Nevermind die laatste vraag..ik zie net dat JBOD gewoon mogelijk is.

[ Voor 17% gewijzigd door melk0r op 29-09-2014 13:07 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 14:03
Wat mij ook opvalt, is dat je mixed Raid1 & Raid0 kan doen (eg helft van de 4TB physisch mirroren, de rest JBOD). Dit is enkel mogelijk bij software-matige raid, niet bij een dedicated hardware raid setup.
Just my 2 cents ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Minitrooper schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:24:
Wat mij ook opvalt, is dat je mixed Raid1 & Raid0 kan doen (eg helft van de 4TB physisch mirroren, de rest JBOD). Dit is enkel mogelijk bij software-matige raid, niet bij een dedicated hardware raid setup.
Just my 2 cents ;-)
Waar haal je deze informatie vandaan?
Ik vind dit bij WD nergens terug en ook in reviews ben ik dit nog niet tegen gekomen. Ben dus wel nieuwsgierig geworden.

Alle modellen zijn overigens weer op ''voorraad'' en dus te bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 29-09-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
"Op voorraad", maar niet leverbaar op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Na lang twijfelen toch ook maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

4TB My Cloud mirror voor 170,10 met alle 3 de codes en zonder poespas ingevoerd.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Al maanden loop ik te miepen over een NAS, en dan komt dit voorbij. Kan ik natuurlijk niet laten liggen. Misschien niet de versatility en community van Synology maar qua prijs, damn... Codes deden het hier overigens helemaal prima, 8TB besteld en (nog) geen melding van vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ook de 4Terabyte besteld, trouwens als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je een 10% welkomkorting.... niet stapelbaar... trouwens iedereen heeft het over 3 codes, 2 zijn voldoende, 50PLUSMIRRORW is al 40%....
Afbeeldingslocatie: http://www.wdbrand.com/eDM/store/09151450PlusOffer/50PlusOffer_NL_05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Fuck yeah, zojuist toch nog 8TB kunnen bestellen :Y) Er is dus weer voorraad in de webshop!

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19
Hier ook 8 TB mirror besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Hier ook 8TB besteld €220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
beide zonder btw zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Dat bedrag is inderdaad exclusief BTW. 267 betalen particulieren voor het 8TB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Nog steeds heel goedkoop imho.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Twijfel twijfel.. 170 euro voor 4TB in een prachtige NAS is natuurlijk een koopje.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:22
Gewoon doen. Net als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Minitrooper schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:24:
Perkouw schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:27:
[...]

Ik vind dit bij WD nergens terug en ook in reviews ben ik dit nog niet tegen gekomen. Ben dus wel nieuwsgierig geworden.

Released in April of 2014, The WD My Cloud Mirror is the second Consumer Series Personal Cloud drive. The My Cloud Mirror includes the same features as the WD My Cloud, while introducing RAID functionality. In addition, it has the following additional features:
•Contains 2 internal drives allowing RAIDs 0, 1, JBOD & Spanning
•Ability to perform remote backups to another WD My Cloud Mirror, as well as cloud backups
•Remote access from PC, Mac, tablet or smart phone
•Ability to use integrated thrid-party applications
•DLNA 1.5 certified for media streaming
•2 USB 3.0 ports allowing storage capacity expansion
•Expandable storage, available in 4TB, 6TB & 8TB of capacity.
Bron: http://wdc.custhelp.com/a...ror,-wd-my-cloud-ex2,-and

12tb was op moment van schrijven toen blijkbaar nog niet beschikbaar.

Of hetgene wat minitrooper zegt klopt weet ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door srdevil op 29-09-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

De NAS zelf is best beperkt in mogelijkjeden maar ik heb wel al gevonden dat OpenMediaVault er in ieder geval makkelijk op gaat :P FreeNAS straks eens zoeken.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
Perkouw schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:27:
[...]

Bron: http://www.wdc.com/wdproducts/library/UM/ENG/4779-705122.pdf
Op pagina 92 staat:
If you choose not to use the entire volume for your RAID selection, you can configure the remaining disk space as Spanning by selecting the Configure the remaining disk space as Spanning check box
Ik haal hieruit dat je op 2 physische disken een combinatie raid 1 en 0 maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Even een vraagje tussendoor... Is deze NAS ook geschikt als download drive. Nu download ik direct naar mijn pc en kijk dan via mijn tablet of mediaplayer de bestanden op mijn pc, nadeel is dat de pc hiervoor 24/7 aanstaat. is het dus mogelijk om rechtstreeks te downloaden naar de NAS en ook hiervan te streamen naar andere devices?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
V3g3ta schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:22:
Even een vraagje tussendoor... Is deze NAS ook geschikt als download drive. Nu download ik direct naar mijn pc en kijk dan via mijn tablet of mediaplayer de bestanden op mijn pc, nadeel is dat de pc hiervoor 24/7 aanstaat. is het dus mogelijk om rechtstreeks te downloaden naar de NAS en ook hiervan te streamen naar andere devices?
- download kan (volgens manual: http/p2p)
- streamen kan (idem - dlna, maar ook itunes)

Voor manual: zie mijn post hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34

Patrick89

PSN : Gamesource

Zojuist een bevestiging van de levering van 4x hdd.
Afgelopen donderdag besteld. De nas heb ik nog geen bericht van gehad.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
Hoe krijgen jullie 3 codes te werk? SEPT14 werkt volgens mij niet meer. Anders zou ik op 199 eu uitkomen voor de 6TB en niet 213 eu.

Edit: 50PLUSMIRRORS en SEPT14 werken wel. Code 50PLUSW werkt niet meer of je kan maar 2 codes gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Ari Gold op 29-09-2014 18:29 . Reden: 6TB ipv 3TB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

*knip*, dat is dus niet de bedoeling. Maar dat begrijp je zelf vast ook wel.

Edit: Volgens mij werkt 50PLUSMIRRORS niet meer (of zoals bovenstaand kun je niet meer stacken), en de 12 en 8 TB varianten zijn uitverkocht.. volgens mij is er iemand wakker geworden..

[ Voor 63% gewijzigd door Perkouw op 29-09-2014 19:29 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Stacken werkte bij mij een half uur geleden nog prima (met de 4TB Mirror NAS als voorbeeld genomen) omdat ik mogelijk nog een keer wilde kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Zojuist geprobeerd om een wachtwoord aan te maken middels mijn bestelnummer. Ik had besteld als gast zijnde vandaar. Goed uiteindelijk zo ver dat ik mijn e-mail adres kon opgeven en een wachtwoord kon invullen. Netjes mailtjes dat mijn wachtwoord gewijzigd was etc. Maar inloggen, ho maar.....

Dat wordt toch maar netjes afwachten. Tot op heden nog geen mail gehad trouwens dat hij in backorder staat o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Royeboi schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:59:
Stacken werkte bij mij een half uur geleden nog prima (met de 4TB Mirror NAS als voorbeeld genomen) omdat ik mogelijk nog een keer wilde kopen :).
Apart. Heb het bij verschillende browsers geprobeerd, cookies, geschiedenis etc verwijderd. Kon er elke keer maar 2 toepassen. Geen probleem, die 20 euro is geen ramp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:23
Tijd lopen twijfelen of ik wel NAS wilde kopen ( gebruik nu de popcornhour als een soort NAS).

WD werd zelfs afgeraden door een vriend van ons, die begon over een Synology.

Toch besloten gelet op de prijs om een 8 TB My Cloud Mirror te kopen. Kan tenslotte als hij mij niet bevalt nog altijd de schijven (die los gekocht bij elkaar duurder zijn dan deze aankoopprijs van € 267,-- ) over zetten in een NAS van een ander merk.

Hoop wel dat er binnenkort een topic wordt ge-opend waarin de ervaringen van de mede-kopers worden gedeeld.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
De 8TB Mirror NAS is weer op voorraad. Zojuist nogmaals gecontroleerd, en alle drie de codes werken nog.

Volgorde 50PLUSW, 50PLUSMIRRORS, SEPT14. Met hoofdletters. Vooraf geschiedenis/cache/ingevulde velden verwijderd, want anders geeft hij mijn 'vorige account' nog aan en dan kan ik de korting niet meer invullen.

Mijn stiefvader wilde ook nog een NAS hebben, dus nogmaals besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

thof

FP ProMod
Royeboi schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:42:
De 8TB Mirror NAS is weer op voorraad. Zojuist nogmaals gecontroleerd, en alle drie de codes werken nog.

Volgorde 50PLUSW, 50PLUSMIRRORS, SEPT14. Met hoofdletters. Vooraf geschiedenis/cache/ingevulde velden verwijderd, want anders geeft hij mijn 'vorige account' nog aan en dan kan ik de korting niet meer invullen.

Mijn stiefvader wilde ook nog een NAS hebben, dus nogmaals besteld.
50PLUSMIRRORS + SEPT14 gaven mij voor de 8TB: 267.30
Als ik daar alsnog 50PLUSW aan toe wilde voegen gebeurde er niks met de prijs.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:05
thof schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:48:
[...]

50PLUSMIRRORS + SEPT14 gaven mij voor de 8TB: 267.30
Als ik daar alsnog 50PLUSW aan toe wilde voegen gebeurde er niks met de prijs.
50PLUSMIRRORS en 50PLUSW kun je niet stacken.
Als je 50PLUSW en 50PLUSMIRRORS gebruikt geldt degene met het hoogste kortingspercentage.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Dan zal dat het zijn. Als je de volgorde aanhoud die ik gebruik, dan gaat er bij elke code wel wat van af. Dat komt dan omdat de 50PLUSMIRRORS meer korting geeft dan 50PLUSW. Je kunt de 50PLUSW dus overslaan als ik het goed begrijp. Maar hij werkt hier nog wel in ieder geval, dat wilde ik er mee zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knotski
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08 19:54
Hier ook een gelukkige besteller van een 8tb nas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Same here, 8TB Mirror besteld. Ben benieuwd.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De "ik ook" posts zijn niet de bedoeling. Als je niets meer te melden hebt dan dat je besteld hebt, meld dat dan niet :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11:47
Helaas moeten wij u meedelen dat uw bestelling van 29 september 2014 momenteel in zijn geheel of gedeeltelijk in nabestelling is en dat wij u de verwachte verzendatum op dit moment niet kunnen bieden. Wij zullen u zo snel mogelijk nader informeren over de status van uw bestelling.
Blijkbaar was hij toch niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Red Nalie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 05:43:
[...]

Blijkbaar was hij toch niet op voorraad...
Same here maar voor 267 klaag ik niet :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Nou, besteld en nu ook maar even wachten. Ben al een tijd aan het kijken om m'n oude 2x2TB te vervangen omdat deze bijna vol is. Mooie aanbieding zo.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is mijn 8Tb geleverd, nog niet veel mee gedaan, maar ik denk dat deze wel goed genoeg is voor mij, zal de tips en tricks van de echte tweakers wel even afwachten om te zien wat ik er allemaal mee kan, had gisteren alleen een een 1080p filmje naar mijn tv en laptop gestreamd, dit werkte goed.

Edit: besteld op 25 september voor EUR 242, had al redelijk snel besteld nadat deze hier is vermeld, bevestigingsmailtje rond 14.00 ontvangen. Gisteren dus door UPS bezorgd, verzendbevestiging op de 26ste ontvangen.
Heb niet gekeken wat voor harddisks erin zitten, kan dit vanavond wel even doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15
Welke harddisks zitten in de NAS? Waarschijnlijk de WD40EFRX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Misschien handig te vermelden wanneer je hebt besteld? Dan kunnen we een beetje bijhouden wie wanneer heeft besteld i.v.m. levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Dear Valued Customer,

Thank you for your interest in Western Digital. My Cloud Mirror 8TB is now back in stock and ready to be purchased from http://store.westerndigital.com/store? kreeg deze mail net...

[ Voor 5% gewijzigd door Garfieldtjuh op 30-09-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsaflats
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 21:55
Vanmorgen (net na 8 uur) de 8TB besteld als guest voor 267,30 en al gauw een eerste bevestiging ontvangen.
Rond de middag anoniem gebeld door WD, was beetje warrig gesprek ter verificatie van de opgegeven gegevens en kort daarna bevestiging van de bestelling ontvangen op de mail.

Zijn er meer mensen die gebeld zijn n.a.v. hun bestelling en was dat ook de warrig?

Benieuwd wanneer de levering is en welke schijven er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Heeft iemand al ontdekt hoe je kunt uitloggen bij de WD Store? Ik krijg dat maar niet voor elkaar..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ik heb vandaag respons terug gekregen omtrent de status van mijn bestelling. Meer als ''Volgens onze gegevens is uw bestelling voltooid'' kreeg ik niet te horen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze hem al verzonden hebben, al heb ik geen mail ontvangen dat hij in de backorder staat o.i.d.
melk0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:25:
Heeft iemand al ontdekt hoe je kunt uitloggen bij de WD Store? Ik krijg dat maar niet voor elkaar..
Over en weer gemaild met WD. Na wat 'magic' aan hun kant kan ik nu inloggen.
Overigens had ik als gast besteld.

[ Voor 36% gewijzigd door Perkouw op 30-09-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
OK je kunt nu inloggen maar kun je ook weer uitloggen? :P

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
melk0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:44:
OK je kunt nu inloggen maar kun je ook weer uitloggen? :P
Stom, ik las inloggen.
Maar nee, als gast log je dus niet in. Je kan je status checken en dat is het.
Als ik op mijn account klik en daar wil inloggen met het wachtwoord i.c.m. mijn e-mail adres dan werkt dat niet. :+ Ik check hier, http://www.findmyorder.com/nl, de status van mijn bestelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik meen ergens een uitlog knop gezien te hebben, maar ik kan hem nu niet meer vinden. Misschien was het de US store.

Het stond in ieder geval aan de linkerkant, waar bij de 'Help' sectie nu vragen staan over je bestelling zoals ''Wat is de status van mijn bestelling?''. Op die plek heb ik het zien staan. Ik wis meestal even de geschiedenis/cache zodat ik ben uitgelogd.

Erg logisch is het allemaal niet in ieder geval. Daarnaast ook wel jammer dat we behalve een de bestelbevestiging, geen mail over verzending hebben mogen ontvangen. Als ik morgen niks te horen krijg ga ik wel weer een poging wagen bij de 'specialisten' van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
Update: MyCloud 4TB aangekomen, dat ding is voor geen meter vooruit te branden... Alle services (DNLA/iTunes/indexing afgezet), wou van USB (achterkant) naar intern kopiëren, via de MyCloud applicatie is dat ronduit een ramp, geen progess bar, faalt met mooie wazige (cloud?) foutboodschappen, dus dan maar via ssh geprobeerd, iedere "non-n3rd" intuitieve gebruiker kan dit toch denkt men?

Wat zeggen de specs:
top - 07:59:02 up 3:03, 2 users, load average: 6.26, 6.38, 6.76
Tasks: 95 total, 2 running, 93 sleeping, 0 stopped, 0 zombie
%Cpu(s): 0.3 us, 23.4 sy, 22.9 ni, 7.7 id, 42.7 wa, 0.0 hi, 3.0 si, 0.0 st
KiB Mem: 232448 total, 185472 used, 46976 free, 2304 buffers
KiB Swap: 500672 total, 110080 used, 390592 free, 15040 cached

PID USER PR NI VIRT RES SHR S %CPU %MEM TIME+ COMMAND
3218 root 28 8 28096 18m 4032 R 33.8 8.0 0:01.04 avconv
19676 root 20 0 3520 1280 640 D 21.5 0.6 36:24.48 cp
4646 root 20 0 0 0 0 D 13.3 0.0 24:35.38 usb-storage
7381 root 20 0 41152 2496 704 S 12.0 1.1 4:06.11 wdphotodbmerger
7321 root 20 0 35328 5312 1792 S 7.5 2.3 10:15.46 wdmcserver
4376 root 20 0 0 0 0 S 1.3 0.0 4:33.83 flush-8:0
3918 root 20 0 32384 1536 576 S 1.0 0.7 0:15.94 rsyslogd
Bandbreedte is de 80% van USB2 (is ook "maar" een USB2 diskje), maar de WD wordt flink warm.

Ten antwoorde van de vragen hierboven: jep, er steekt een WD Red in van 4TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:02
Minitrooper schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:00:
Update: MyCloud 4TB aangekomen, dat ding is voor geen meter vooruit te branden... Alle services (DNLA/iTunes/indexing afgezet), wou van USB (achterkant) naar intern kopiëren, via de MyCloud applicatie is dat ronduit een ramp, geen progess bar, faalt met mooie wazige (cloud?) foutboodschappen, dus dan maar via ssh geprobeerd, iedere "non-n3rd" intuitieve gebruiker kan dit toch denkt men?
Unit was niet nog met initialisatie van iets bezig misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
Geen idee wat de unit zou moeten initialiseren bij een 1 disk NAS (eg rebuilding)? Zowiezo is die MyCloud GUI heel sumier (niet omzeggens: kaal) - geen cpu/mem/netwerk statistieken, geen process monitor, noppes. Bij het eerste keer opstarten kwam ie af met nieuwe firmware, dan reboot ie, moet de unit niet zo dwaas zijn om in een loop te komen van iets dat hij zelf in zijn nek gedraaid heeft :) Op WD forum zijn nog mensen te vinden met hoge loads, maar die zijn met verschillende samba connecties aan het werken, hier hangt enkel een USB disk op.

Maar goed, laten we de pret niet bederven, er zijn nog tonnen WD NAS'en beschikbaar :9

Hopelijk heeft mijn bijbestelde MyCloud Mirror 8TB er méér zin in O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Minitrooper op 30-09-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Laten we het in dit topic a.u.b. houden over de aanbieding. Productervaringen horen elders thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Heb gister als gast de 6TB besteld en net een email met bevestiging ontvangen met link naar UPS track&trace dat de zending is aangemeld :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bear op 30-09-2014 18:04 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nieuwsbrief van WD, krijg je direct bij aanmelding. Ik doe er niets mee, morgen zal de code SEPT14 niet meer werken.
Geen 50+ controle, ben geen 50 ^_^

Geef de kortingscode
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
op bij het afrekenen om 10% korting en gratis verzending te ontvangen voor uw volgende aankoop in de WD Store.
edit: al gebruikt zonder te melden.

Hier een nieuwe
Members only:

[ Voor 10% gewijzigd door Wasabi! op 30-09-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik snap er niets van...

Heb de MyCloud Mirror 8Tb besteld op 26-9-2014 (was toen nog gewoon op voorraad). Al braaf betaald met iDEAL. Alleen een e-mail gehad met als titel: 'Western Digital Europe - Bevestiging van bestelling (bestelnummer xxxxxxx)'. En verder niets...

Ik lees hierboven dat iemand em vandaag besteld heeft en al een track-and-trace nummer heeft...

:S

Wordt het voor mij tijd om aan de bel te trekken of zijn er nog hele volksstammen die niet verder gekomen zijn dan die ene e-mail ter bevestiging van de bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Robinter79 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:05:
Ik snap er niets van...

Heb de MyCloud Mirror 8Tb besteld op 26-9-2014 (was toen nog gewoon op voorraad). Al braaf betaald met iDEAL. Alleen een e-mail gehad met als titel: 'Western Digital Europe - Bevestiging van bestelling (bestelnummer xxxxxxx)'. En verder niets...

Ik lees hierboven dat iemand em vandaag besteld heeft en al een track-and-trace nummer heeft...

:S

Wordt het voor mij tijd om aan de bel te trekken of zijn er nog hele volksstammen die niet verder gekomen zijn dan die ene e-mail ter bevestiging van de bestelling?
Die persoon had de 6tb besteld ;) . Ik wacht ook nog op de 8tb.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Volgens mij hebben de meeste wel gekozen voor de 8 TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Ter info voor andere mensen:
Besteldatum: 26 september 2014
Bevestiging van verzending: 30-09-2014
Bestelde capaciteit: 12TB
Gekozen verzendoptie: Standaardverzending: Doorgaans levering binnen 3-4 werkdagen.
Scheduled Delivery:
Wednesday, 10/01/2014, By End of Day
Hopelijk komen ze een beetje laat op de dag, dan ben ik tenminste thuis van 't werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb de 6TB Mirror besteld op donderdag en vrijdag binnen. Heb hem niet aangenomen van de postbode omdat ik hem voor 226 had en goedkoper had kunnen krijgen. Heb toen de 8TB besteld maar zoals de meeste hier nog niet binnen. Wel bevestiging van bestelling en bevestiging van backorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Laatst online: 21:13

EiT

srdevil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:34:
Hopelijk komen ze een beetje laat op de dag, dan ben ik tenminste thuis van 't werk ;)
Bij mij stond er ook end of day en waren ze om 13:30 al langs geweest.

Was niet thuis natuurlijk.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Bear schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:03:
Heb gister als gast de 6TB besteld en net een email met bevestiging ontvangen met link naar UPS track&trace dat de zending is aangemeld :)
Ook maandag, maar mijne zit nu in de backorder. Dat terwijl hij wel op 'voorraad' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
29/09 8TB besteld. Vanmorgen backorder mailtje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik heb nu ook een backorder email ontvangen, maar alleen van mijn laatste bestelling (29 september). De twee eerste bestellingen van afgelopen vrijdag heb ik verder niets van vernomen behalve de standaard orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Royeboi schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:16:
Ik heb nu ook een backorder email ontvangen, maar alleen van mijn laatste bestelling (29 september). De twee eerste bestellingen van afgelopen vrijdag heb ik verder niets van vernomen behalve de standaard orderbevestiging.
Krijg je deze mail gewoon in je inbox of beland deze in de spamfolder?
Die laatst wil ik nog wel eens leeggooien zonder erin te kijken, dus wellicht dat ik hem gewoon ben misgelopen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19
Ik heb Product on Backorder e-mail gewoon in de inbox gekregen en ook al een dag nadat ik de nas (8TB) had besteld (ma 29 sept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Wasabi! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:47:Hier een nieuwe
Members only:
UBER 8) THX! _/-\o_

Gebruikt voor een 12TB versie, vandaag besteld voor 374,43 Euro.
Bedrag is overigens ex BTW vanwege de bedrijfsmatige "grensoverschrijdende" aankoop ;)

Zonder de kortingscodes in deze thread had ik NOOIT deze wd gekocht dus WD moet niet mekkeren >:)

ps
Zolang er geen tweede Synology 1010+ is moet ik mij nog steeds behelpen op de externe backup locatie.met losse schijven aan een laptop :( dus dit gaat het process hopelijk aanzienlijk vergemakkelijken 8)

[ Voor 11% gewijzigd door SB[NL] op 01-10-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
EiT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:42:
[...]

Bij mij stond er ook end of day en waren ze om 13:30 al langs geweest.

Was niet thuis natuurlijk.
Aflevering was rond 12:12, dus uiteraard was ik niet thuis, dit gaat ook voor de komende twee pogingen gebeuren dus heb UPS even gebeld.

By end of day betekend: Voor het einde van de dag/het kan de gehele dag geleverd worden.

Heb het adres nu aangepast naar m'n werkadres, hopelijk verdwijnt die daar niet tussen de bende van het magazijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrpauliPhone
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-10-2014
Wil graag de 12TB versie aanschaffen, iemand nog een kortingscode voor 10%? Nu voor €503,40 en gister nog voor minder.

[ Voor 22% gewijzigd door MrpauliPhone op 01-10-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

MrpauliPhone schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:28:
Wil graag de 12TB versie aanschaffen, iemand nog een kortingscode voor 10%? Nu voor €503,40 en gister nog voor minder.
Aanmelden voor de nieuwsbrief, er zijn mensen die vervolgens een kortingscode ontvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:41
Klopt inderdaad. Aanmelden en ook bevestigen levert een 10% code op zonder verdere restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Paar dagen geleden ook de 8tb besteld. In eerste instantie lukte het niet, want niet op voorraad. Ik heb me toen op de "waitinglist" gezet. Binnen een uur was hij wel weer te bestellen en heb ik hem besteld en betaald. Dag later bericht ivm waitinglist, dat ik hem kon bestellen, want weer voorraad. Iets later bericht dat de reeds betaalde in backorder stond!!!
Vandaag gebeld met klantenservice en op mijn vraag hoe dat kon, antwoordde men daar, dat het wel vaker fout ging met bestellingen. Op de vraag wanneer ik de nas kon verwachten, was het antwoord:" kan mogelijk wel paar maanden duren, of misschien zelfs helemaal worden gecanceled vanwege niet meer leverbaar".
Daarna vroeg men mij of ik bestelling wilde annuleren en geld terug.
Dit lijkt wel erg op bedrog van WD en ik overweeg Consumentenbond in te schakelen, want dit stinkt aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

thof

FP ProMod
doggy1 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:17:
Paar dagen geleden ook de 8tb besteld. In eerste instantie lukte het niet, want niet op voorraad. Ik heb me toen op de "waitinglist" gezet. Binnen een uur was hij wel weer te bestellen en heb ik hem besteld en betaald. Dag later bericht ivm waitinglist, dat ik hem kon bestellen, want weer voorraad. Iets later bericht dat de reeds betaalde in backorder stond!!!
Vandaag gebeld met klantenservice en op mijn vraag hoe dat kon, antwoordde men daar, dat het wel vaker fout ging met bestellingen. Op de vraag wanneer ik de nas kon verwachten, was het antwoord:" kan mogelijk wel paar maanden duren, of misschien zelfs helemaal worden gecanceled vanwege niet meer leverbaar".
Daarna vroeg men mij of ik bestelling wilde annuleren en geld terug.
Dit lijkt wel erg op bedrog van WD en ik overweeg Consumentenbond in te schakelen, want dit stinkt aan alle kanten.
Dat is wel een vreemde zaak, zeker omdat hij elke keer opnieuw weer in voorraad lijkt te komen en WD het nog altijd met grote letters blijft promoten...

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Yep..en ook de 12TB in backorder 😁 Volgens mij kijken ze mee op tweakers Hahahaha 😁 Overwhelming order count... zelfs voor WD 😈...of zou het klachten regenen van retailers ivm concurrentie vervalsing. Ik zou als retailer niet blij zijn als ik voorraad had en niet dezelfde korting kon geven.

Nu maar hopen dat de order alsnog netjes afgehandeld wordt 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou kwam eerder al naar voren dat de klantenservice niet erg hoogstaand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Valt wel op al die 50+ die opeens bestellen als "ouwe" gekken ^_^
20% korting krijg je ook als je een ISIC card hebt.

http://www.isicnederland.nl/kortingen/wd-western-digital/

FYI
Ook andere kortingen http://www.isicnederland.nl/kortingen-in-nederland/ + internationale kortingen

[ Voor 23% gewijzigd door Wasabi! op 02-10-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 22:10
Gisteren mijn WD My Book 4 TB binnen voor e108 dankzij de tips hier.

Vandaag actie CoolBlue van e159 -> e140 , HaHa :9

OT:
De meeste van jullie gaan voor de 8 en de 12Tb
En ik denk: Wow 4 TB, wat een ruimte, mijn huidige 1,5Tb is nog niet eens vol :)

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wasabi! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:23:
Valt wel op al die 50+ die opeens bestellen als "ouwe" gekken ^_^
20% korting krijg je ook als je een ISIC card hebt.

http://www.isicnederland.nl/kortingen/wd-western-digital/

FYI
Ook andere kortingen http://www.isicnederland.nl/kortingen-in-nederland/ + internationale kortingen
Op de website word ook geadverteerd met een 20% kortingscode voor studenten. Als je dit echter probeert zijn 50PLUSMIRRORS en 50PLUSW niet meer te gebruiken waardoor het uiteindelijk toch duurder word...

Als we dan de huidige prijzen op een rijtje zetten krijg je het volgende:
ModelOriginele prijsCouponsNieuwsbrief
4TB315189170,10
6TB395237213,30
12TB839504.40453,96

Waarbij de coupons 50PLUSW en 50PLUSMIRRORS betreft, de nieuwsbrief korting krijg je als je je inschrijft op de nieuwsbrief...

Ik weet niet precies of de nieuwsbrief email gebonden is, maar ze lijken vrolijk naar tijdelijke email adressen te sturen, hoewel die code wel als ongeldig lijkt te worden geflagged...

Nog altijd lekker goedkoop dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SCS2 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:20:
Gisteren mijn WD My Book 4 TB binnen voor e108 dankzij de tips hier.

Vandaag actie CoolBlue van e159 -> e140 , HaHa :9

OT:
De meeste van jullie gaan voor de 8 en de 12Tb
En ik denk: Wow 4 TB, wat een ruimte, mijn huidige 1,5Tb is nog niet eens vol :)
De 8 en 12 TB zijn het langste leverbaar geweest. Vanaf vrijdagmiddag waren de 4 en 6TB er niet meer. En in Raid1 is het natuurlijk effectief de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Klantenservice gebeld, en er werd aangegeven dat het binnen een week geleverd zou worden...ben benieuwd :)
SCS2 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:20:En ik denk: Wow 4 TB, wat een ruimte, mijn huidige 1,5Tb is nog niet eens vol :)
Wees blij :D

Multimedia is een opslag nachtmerrie, zeker qua backups. Alle schijven gaan op een gegeven moment kapot. Dus 1 backup voldoet simpelweg niet (wellicht grenzend aan gezonde paranoia :D)
Die 12 TB wordt een 6TB Raid-1 opstelling, just to be sure ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

VVVJeroen schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Ik weet niet precies of de nieuwsbrief email gebonden is, maar ze lijken vrolijk naar tijdelijke email adressen te sturen, hoewel die code wel als ongeldig lijkt te worden geflagged...
Sterker nog ik heb mij twee keer met hetzelfde email adres ingeschreven en twee keer een verschillende code ontvangen.
Ik heb ze al in het bestel proces ingevuld maar nog niets echt besteld omdat ik wacht op de 8TB.
Als ik het invul bij de 12TB werken ze beide...maar of ik ook dan met korting kan bestellen...geen idee.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Hmm. 26e besteld. Verder geen mails mogen ontvangen over een backorder of een mogelijke verzending. Bijzonder. Ook hier, http://www.findmyorder.com/nl, is de status van mijn bestelling nog niet veranderd.

Toch ook maar even gebeld. Vrouw aan de telefoon en die gaf aan dat ze door hadden gekregen dat de orders eind van de week allemaal verzonden moeten zijn. Denk dat ze dus wel op de hoogte zijn. Opvallend vond ik het alleen dat ze aangaf niet inzicht te hebben in de status van mijn bestelling. Nee, deze zou waarschijnlijk morgen worden verzonden of tegen het einde van de dag.

Wel bijzonder dat ze zo'n moeite hebben om de status van een bestelling bij te houden/in te zien en dit ook aan de klant door te geven. Dat het verzenden even duurt kan ik niet zo mee zitten, de onduidelijk rondom de status van mijn bestelling vind ik dan wel lichtelijk irritant. :+

[ Voor 62% gewijzigd door Perkouw op 02-10-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb wel een reservering op mijn CC staan van het correcte bedrag. Die wordt pas omgezet bij verzending. Maar helaas nog geen wijziging in de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 14:57
Gistere besteld de 6tb variant omdat de 8tb niet meer te bestellen was. Nu ook een backorder maaltje. Bij mij werkte de nieuwsbrief code trouwens niet dus moest 237 neer tellen.
Maar als we mogelijk maanden moeten wachten of zelfs annuleren wat doggy verteld werd, is het net een verkapte lening voor wd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En daarom dus een creditcard betaling. Dan krijgen ze pas betaald bij levering en niet van te voren.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" posts.
Inhoudelijke discussies over het product zelf graag hier -> Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic