Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Yup, ik ook van de 30e, net de mail ontvangen.Fest schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:31:
Ik kreeg zojuist bericht dat de My Cloud Mirror 8TB verstuurd is. De bestelling dateert van 30 september.
Ben benieuwd... (25 sept besteld)
[ Voor 5% gewijzigd door V3g3ta op 25-10-2014 23:38 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Blijkbaar zijn ze echt op voorraad, gezien je ze (kon/kan) bestellen..
[ Voor 31% gewijzigd door Babiloot op 26-10-2014 02:27 ]
Gelukkig wel verzonden (1 oktober besteld) begon al bang te worden dat die zou worden geanulleerd.
[ Voor 38% gewijzigd door Jacco-M op 26-10-2014 07:49 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
*knip*, het is hier geen V&A
[ Voor 43% gewijzigd door Perkouw op 26-10-2014 11:55 ]
Besteld 29 sept.
Dus ben blij, was misschien qua communicatie niet 100% optimaal, maar wel gewoon leveren.
[ Voor 6% gewijzigd door weerstand op 26-10-2014 15:32 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mensen die 29 september hun bestelling hebben gedaan, hebben volgens mij allemaal een verzendlink gekregen.

Nou ja, ik wacht nog wel even, maar beetje vreemd vind ik het wel...
[ Voor 5% gewijzigd door melk0r op 27-10-2014 09:29 ]
Laat maar..
Logistiek uit de middeleeuwenRobinter79 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:19:
Leuk uitleveringsbeleid... heb 26e besteld (8 Tb mirror) en nog geen link.
Mensen die 29 september hun bestelling hebben gedaan, hebben volgens mij allemaal een verzendlink gekregen.![]()

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Hier hetzelfde verhaal. Probeer vandaag nog wel even te bellen en anders morgen. Zucht.Robinter79 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:19:
Mensen die 29 september hun bestelling hebben gedaan, hebben volgens mij allemaal een verzendlink gekregen.![]()
Edit: Blijkbaar is het pakketje een paar minuten na mijn intiële post bezorgd (ergens)
[ Voor 9% gewijzigd door thof op 27-10-2014 13:27 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Nou iedereen....we blijven duimen voor je, Perkouw.
Nou, ik heb op de 29e ook een 8Tb mirror besteld, maar nog geen bericht van verzending ontvangen. Heb geen haast, maar wanneer je leest dat het product massaal uit lijkt te gaan is dat wel frustrerendRobinter79 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:19:
Morgen zou de supervisor weer aanwezig zijn en daar zou ze e.e.a. mee overleggen. Ik heb nogmaals maar aangegeven dat ik het wat vreemd vind dat orders worden uitgeleverd die na mij besteld zijn. En nu een ruime vier weken later zien we hetzelfde verschijnsel. Niet echt de normale gang van zaken. Nee, dat vond ze ook maar ze wist niet wat ze me moest adviseren. Right...
Bizarre gang van zaken, kan niet anders zeggen.

Verwijderd
Bizar inderdaad, maar ik weet niet of het verstandig is om herhaaldelijk de vreemde gang van zaken te duiden aan de telefoon. Vaak werken er droeftoeterts die weinig om de kritiek geven en zelfs, als ze hun dag niet hebben, jou lekker bewust aan het lijntje houden omdat je zo loopt te zeiken. Soms kan je als simpele consument beter gewoon doen alsof je neus bloedt en meegaan met de beldame. Althans, dat is mijn ervaring. Het liefst zou ik ze natuurlijk ook terecht wijzen op dit soort rare praktijken.Perkouw schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:47:
Goed, net even de tijd gehad om te bellen. Persoon aan de lijn verstond ik ditmaal amper, maar goed details. Mijn order was nog uitgeleverd en hoe dit kan wist de dame me niet te vertellen. Ze weet niet wat ze in het magazijn doen, hoe dit verloopt en wat de status is etc. Kwalijke zaak als je het mij vraagt.
Morgen zou de supervisor weer aanwezig zijn en daar zou ze e.e.a. mee overleggen. Ik heb nogmaals maar aangegeven dat ik het wat vreemd vind dat orders worden uitgeleverd die na mij besteld zijn. En nu een ruime vier weken later zien we hetzelfde verschijnsel. Niet echt de normale gang van zaken. Nee, dat vond ze ook maar ze wist niet wat ze me moest adviseren. Right...
Bizarre gang van zaken, kan niet anders zeggen.
vergeet mij nietAri Gold schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
Wow, top dat iedereen nu wel bericht krijgt over zn bestelling.
Nou iedereen....we blijven duimen voor je, Perkouw.
Er zijn heus wel meer mensen die in het zelfde schuitje zitten hoor
Nickname does not reflect reality
Ik kan nog wel ff wachten, in ieder geval goed om te horen dat er bestellingen worden uitgeleverd
8 tb mirror besteld 29 september
Ik vind dit wel erg kort door de bocht. De mensen aan de lijn hebben meestal ook 0,0 invloed op wat er gebeurt. Er zullen ongetwijfeld genoeg droeftoeters bij zitten maar ook mensen die je graag zouden willen helpen maar dat mandaat niet hebben en alleen dingen kunnen doorgeven aan een supervisor.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:53:
[...]
Bizar inderdaad, maar ik weet niet of het verstandig is om herhaaldelijk de vreemde gang van zaken te duiden aan de telefoon. Vaak werken er droeftoeterts die weinig om de kritiek geven en zelfs, als ze hun dag niet hebben, jou lekker bewust aan het lijntje houden omdat je zo loopt te zeiken. Soms kan je als simpele consument beter gewoon doen alsof je neus bloedt en meegaan met de beldame. Althans, dat is mijn ervaring. Het liefst zou ik ze natuurlijk ook terecht wijzen op dit soort rare praktijken.
Ecodan warmtepomp
Bieden ze 'm nog eens aan of mag (lees: moet) ik nu zelf naar dat point...
*insert signature here
Ik verwacht dat er een paar in de V&A verschijnen, dus je kan daar een oogje op houden en rekening houden met wat ze hier gekost hebben.MikeS1988 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:07:
Heeft er iemand een idee of deze aanbieding nog snel zal terug komen? Ben ook aan het kijken voor een NAS en had mijn oog laten vallen op een My Book Mirror. Was niet op de hoogte van deze actie want anders had ik geen moment getwijfeld.
VVVJeroen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:18:
[Oud bericht met tabelletje]
WD My Cloud Mirror Bestellingen | |||||
User | Type | Betaalmethode | Besteldatum | Ontvangen | Contact opgenomen |
---|---|---|---|---|---|
VVVJeroen | My Cloud Mirror 6TB | iDeal | 2 Oktober | 27-10-2014 | 22-10-'14 Gebeld |
Zaterdag verzendbevestiging gehad, vandaag binnen
Vraag en aanbod: http://tweakers.net/aanbod/MikeS1988 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:18:
Stomme vraag misschien, maar wat is de V&A? (vragen en antwoorden?)
Je geeft zelf al het antwoord:tracking zegt afgeleverd bij UPS access point, wacht op afhaling door klant..Tjark schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:20:
8tb, 30 oktober besteld, niet thuis bij 1e poging vanmiddag, tracking zegt afgeleverd bij UPS access point, wacht op afhaling door klant.
Bieden ze 'm nog eens aan of mag (lees: moet) ik nu zelf naar dat point...
Je hebt een briefje in de brievenbus ontvangen, daar staat waar je het pakketje kan ophalen.
Stond gelukkig ook in de mail, en met wat mazzel heb ik 'm net vijf voor zes kunnen ophalenictinteresse schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:41:
[...]
Je geeft zelf al het antwoord:tracking zegt afgeleverd bij UPS access point, wacht op afhaling door klant..
Je hebt een briefje in de brievenbus ontvangen, daar staat waar je het pakketje kan ophalen.
*insert signature here
Ik heb de tabel geüpdatet aan de hand van de posts hierboven. Ik weet niet of het de bedoeling is dat nu iedereen een 'ik-ook' post gaat maken, maar mocht dat niet mogen dan kan het ook via DM dan werk ik de tabel bij. Ik neem aan dat het grootste gedeelte deze week nog geleverd gaat krijgen, in elk geval de bestellers van 25 september - 30 september.
Is toch absurd dat mensen die het ruim een week later besteld hebben, eerder binnen hebben?
Misschien maar weer een mailtje eraan wagen... bellen heeft zo te zien weinig zijn zie ik bij het bericht boven mij.
Ho-pe-loze club dit zeg.
Ook excuses gekregen en dat ze begreep dat ik boos was. Aangegeven dat ik alles behalve boos ben, maar het wat vreemd vind dat ik achter ordernummers aan mag gaan en er nu weer mensen zijn die doodleuk hun unit in ontvangst mogen nemen die later hebben besteld.
Enfin zodra ik de supervisor aan de lijn heb zal ik nogmaals naar dit topic verwijzen en vragen waarom alles zo door elkaar blijft lopen. Nu 5 weken verder en nog geen unit. Dusch.
[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 29-10-2014 12:38 ]
Vervolgens krijg je een email dat je de retourzending hebt gemeld en dan zou ik binnen 24 uur een email met instructies ontvangen; dat is nu 2 dagen geleden.
Dus maar weer een email naar de NL klantenservices gestuurd.....
Ecodan warmtepomp
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:53:
[...]
Bizar inderdaad, maar ik weet niet of het verstandig is om herhaaldelijk de vreemde gang van zaken te duiden aan de telefoon. Vaak werken er droeftoeterts die weinig om de kritiek geven en zelfs, als ze hun dag niet hebben, jou lekker bewust aan het lijntje houden omdat je zo loopt te zeiken. Soms kan je als simpele consument beter gewoon doen alsof je neus bloedt en meegaan met de beldame. Althans, dat is mijn ervaring. Het liefst zou ik ze natuurlijk ook terecht wijzen op dit soort rare praktijken.
Nonsense. De gemiddelde klantenservicemedewerker kijkt in een systeem en ziet een ordernummer en een status. Geen toegang tot voorraadinformatie of de achterliggende logistiek, misschien een verwachte uitleverdatum (maar vaak niet wanneer een bestelling eenmaal vertraagd is). Die persoon heeft je gewoon weinig nieuws te melden. En doorgaans zijn het gewoon mensen die hun werk doen en klanten niet bewust aan het lijntje houden. Daar hebben ze namelijk de positie niet voor: ze hebben namelijk nul invloed op het logistieke proces. En ze zijn zelf ook consument, ze snappen echt wel dat het kut is dat je nog steeds wacht op je bestelling.
Die medewerker terecht wijzen is compleet zinloos, ze kunnen er namelijk niets mee en doen wat in de procedure staat. Soms is er enige ruimte voor eigen inbreng (wel of geen navraag doen, een kleine coulance aanbieden), voor wie denk je dat ze sneller moeite doen, de persoon die ze zakelijk/corrrect te woord staat, of de persoon die ze 'terecht wijst'?
En vragen naar een supervisor/manager/chef is doorgaans ook zinloos. De klantenservice is vaak uitbesteed aan een ander bedrijf en de supervisor weet nog minder dan de medewerker. Je maakt meer kans door contact te leggen via social media, waar de wereld mee kan lezen. Doorgaans zijn de lijnen klantenservice <--> HQ dan korter en hebben die medewerkers wat meer bevoegdheden en dus wat meer opties om je dossier onder de aandacht van de juiste afdeling te brengen. Er moet immers naar buiten een beeld neergezet worden dat ze toch echt klantvriendelijk zijn.
Verwijderd
Vragen naar de chef is wel degelijk nuttig als je een duidelijk verhaal hebt, diegene heeft meer macht en kan je waarschijnlijk ook beter helpen. Of ze je willen doorzetten naar de chef is een andere kwestie. Maar heeft dus wel degelijk nut, zie het stukje van Perkouw.
Verder hoef je je niet zo druk te maken, het is maar mijn bescheiden opinie
Helaas moeten wij u meedelen dat uw bestelling van 29 september 2014 momenteel in zijn geheel of gedeeltelijk in nabestelling is en dat wij u de verwachte verzendatum op dit moment niet kunnen bieden. Wij zullen u zo snel mogelijk nader informeren over de status van uw bestelling.
Bestelgegevens
Besteldatum: 29 september 2014
Bestelnummer: 903xxxxxxx
Product(en) in nabestelling:
Productnaam Besteld aantal Aantal nabestelling Bedrag
My Cloud Mirror 8TB 1 1 495,00 €
Als u niet wilt wachten, kunt u uw bestelling annuleren door contact op te nemen met de afdeling Klantenservice via:
Telefoonnummer: +31 858 881 168
Ze heeft door gekregen dat eind november de complete batch van de nog openstaande orders binnen is en wordt verzonden. Met andere woorden, in de eerste week van december zouden we de units moeten ontvangen.
Ik heb het ook met haar gehad over orders die wederom zijn uitgeleverd waarbij het lijkt dat lukraak bestellingen worden afgerond. Ze gaf aan of het mogelijk was om bij users na te gaan welke ordernummers deze hadden. Toen heb ik ook aangegeven dat ik het wat gek vind dat ik daar achter aan moet gaan en dat begreep ze ook wel.
Maar goed ik ben de ergste niet, dus bij deze;
Heb je een 8TB unit geplaatst en ontvangen?
Heb je de order op 26 september of later geplaatst?
Zou je mij dan je ordernummer willen sturen via een DM of een post in dit topic?
Dan geef ik het weer door aan Western Digital, voor hun is het dan weer mogelijk om te onderzoeken waar het fout gaat in het magazijn en/of elders in het proces.
Ik heb verder aangegeven de klantenservice nu met rust te laten en eind november even af te wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 30-10-2014 18:03 ]
Zojuist heb ik van één user al een DM mogen ontvangen met hierin zijn/haar ordernummer, waarvoor dank! Als meer mensen dit zouden willen doen, graag! Stuur even een DM of post het in dit topic, dan zorg ik dat het bij Western Digital terecht komt.
En wat lost dit eigenlijk verder op dan? "Wij" krijgen toch niets eerder dan genoemde datum. Is dat alleen voor hen om te zien waarom het zo f*cked up is gegaan? Beetje belachelijk dat een end user daar achteraan moet gaan.Perkouw schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:59:
Geen probleem, als ik meer weet laat ik dit uiteraard direct weten.
Zojuist heb ik van één user al een DM mogen ontvangen met hierin zijn/haar ordernummer, waarvoor dank! Als meer mensen dit zouden willen doen, graag! Stuur even een DM of post het in dit topic, dan zorg ik dat het bij Western Digital terecht komt.
Eens dat het niet zo hoort te gaan, maar in negativiteit blijven hangen ben ik niet zo van. Daar schieten we niets mee op. Lost dit direct wat op? Nee. Maar mogelijk worden de rest van de openstaande orders dan wel netjes op volgorde van bestelling uitgeleverd plus dat volgende klanten hier hopelijk ook baat bij hebben.Brad Pitt schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:14:
[...]
En wat lost dit eigenlijk verder op dan? "Wij" krijgen toch niets eerder dan genoemde datum. Is dat alleen voor hen om te zien waarom het zo f*cked up is gegaan? Beetje belachelijk dat een end user daar achteraan moet gaan.
Net weer een tweetal DM's mogen ontvangen, dank hiervoor!
Ik heb zelf wel een account aangemaakt, op 29 sep besteld en de order ook afgelopen maandag geleverd gekregen.
Edit 31-10: vandaag weer wat DM's mogen ontvangen, dank hiervoor mensen. Ik heb het doorgegeven aan Western Digital!
[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 31-10-2014 09:36 ]
_██_
(ಠ_ృ)
En ze zouden toch begin november verwacht worden ??
Deze week krijgen we hem binnen ja*syntesia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:21:
Het is hier behoorlijk rustig, heb mijne trouwens nog steeds niet ontvangen.
En ze zouden toch begin november verwacht worden ??
*seriously doubt that
Eind november lads, niet begin november helaas.
Ohhh eerste week van december, my bad. Nou ja, ben 13 december jarig, cadeautje voor mezelfPerkouw schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:38:
Perkouw in "[Aanbieding] Western Digital My Cloud Mirror NAS"
ooh dus die mail die ik had gekregen is gebakken luchtPerkouw schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:38:
Perkouw in "[Aanbieding] Western Digital My Cloud Mirror NAS"
Mijn dropbox raakt vol !!
Wij nemen contact met u op in verband met de recentelijk door u
geplaatste bestelling bij de Western Digital Europe Online Winkel. De
fabrikant heeft ons geïnformeerd dat het product dat u besteld heeft
momenteel vertraging ondervindt in het samenstellen. Hierdoor zal het
niet verzonden kunnen worden op de vorige geschatte verzenddatum:
Wij werden geïnformeerd dat de nieuwe geschatte verzenddatum nu zal
zijn: 28/11/14
Die heb ik ook net ontvangen, met een wat mij lijkt persoonlijke kortingscode van 20% op je volgende bestelling(alsof die nog komt). Beter geven ze nog 20% op de huidige bestelling.lausemaus schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:52:
Kreeg net een mailtje van WD (zonder overigens ergens naar gevraagd te hebben):
Wij nemen contact met u op in verband met de recentelijk door u
geplaatste bestelling bij de Western Digital Europe Online Winkel. De
fabrikant heeft ons geïnformeerd dat het product dat u besteld heeft
momenteel vertraging ondervindt in het samenstellen. Hierdoor zal het
niet verzonden kunnen worden op de vorige geschatte verzenddatum:
Wij werden geïnformeerd dat de nieuwe geschatte verzenddatum nu zal
zijn: 28/11/14
Die mirror zelf zal me ook worst wezen die is voor de verkoop, ik wil de schijven. Dus als ze dan aangeven in welk deel van het samenstellen het 'm zit ...
Samenstellen is een vrije vertaling vanuit het Engels vermoed ik. De communicatie verdient sowieso geen taalkundige prijzen. De schijven in de MyCloud zitten al ingebouwd vanaf de fabrikant. Ik heb er één mogen ontvangen en alles is natuurlijk al ingebouwd en verpakt met folie. Er is gewoon geen voorraad meer in het Nederlandse magazijn, en om één of andere reden duurt het importeren van die krengen ook blijkbaar meer dan een maand.sambalbaj schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:07:
Heb er weinig vertrouwen meer in, hou nog steeds de woorden ''hopelijk voor de kerst'' in gedachten.
Die mirror zelf zal me ook worst wezen die is voor de verkoop, ik wil de schijven. Dus als ze dan aangeven in welk deel van het samenstellen het 'm zit ...
Op mijn vrachtbrief stond dat dat ding uit Ierland kwam en in Malysie was gemaakt.Royeboi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:59:
[...]
Samenstellen is een vrije vertaling vanuit het Engels vermoed ik. De communicatie verdient sowieso geen taalkundige prijzen. De schijven in de MyCloud zitten al ingebouwd vanaf de fabrikant. Ik heb er één mogen ontvangen en alles is natuurlijk al ingebouwd en verpakt met folie. Er is gewoon geen voorraad meer in het Nederlandse magazijn, en om één of andere reden duurt het importeren van die krengen ook blijkbaar meer dan een maand.
Dus waarschijnlijk tuft jullie nas nu op een van de oceanen rond, in een of andere Maersk container.

edit: na een 2e poging toch nog een annuleringsbevestiging gehad.
[ Voor 20% gewijzigd door Atomsk op 06-11-2014 13:24 ]
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 89% gewijzigd door Señor Sjon op 10-11-2014 15:30 ]
bedankt voor het melden, meteen een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit.ntram schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:15:
Net notificatie ontvangen: "My Cloud Mirror 8TB is now back in stock and ready to be purchased". Vraag is natuurlijk: worden de oude bestellingen nu ook uitgeleverd.
Kreeg deze week daarin ook een update dat het allemaal wat langer duurt dan gebruikelijk
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Dat zal wel weer niet:Pntram schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:15:
Net notificatie ontvangen: "My Cloud Mirror 8TB is now back in stock and ready to be purchased". Vraag is natuurlijk: worden de oude bestellingen nu ook uitgeleverd.
Dus..ik had ook een mail gestuurd. Kreeg een mail dat ze het naar het escalatieteam hebben gestuurd, om dit uit te zoeken. Indien ik nog bericht krijg, plaats ik het uiteraard hier.
[ Voor 23% gewijzigd door Edwinl op 14-11-2014 15:53 ]
Edit: Ook de bestelling van 29 september kreeg ik gisteren een verzendemail van. Verwachte leverdatum 17 november.
[ Voor 31% gewijzigd door Royeboi op 15-11-2014 09:57 ]
Hopen dat de rest inderdaad spoedig volgt!Royeboi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:33:
Ik krijg zojuist een verzendbevestiging. Toch eerder dan verwacht. Nu de laatste bestelling nog (deze was van de 26e september).
Met zonder korting voor de hoofdprijs dus.
Wat denk je zelf WDstore -__-'
Be nice, You Assholes :)
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Mag ook via DM aan mij, dan update ik de lijst en voorkomen we inderdaad zoals modbreak hierboven de 'ik-ook' posts.Edwinl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:51:
voor de lijst in de eerste post: hier is hij gisteren ook bezorgd.
*graag wel ontopic houden*
[ Voor 57% gewijzigd door Perkouw op 18-11-2014 16:25 ]
Nu moet ie dus vrijdag komen. Lijkt dus eindelijk alsnog goed te komen.
edit: en binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 07-12-2014 18:20 . Reden: update ]
Mocht het niet lukken:
Verder geef ik u de volgende beschrijving mee hoe eventueel u de activatiecode kunt verkrijgen:
- Sluit uw WD My Cloud Mirror af via het Dashboard
- Koppel de ethernet kabel los van de router en koppel die na 10 seconden weer terug in.
- Doe uw WD My Cloud mirror weer aan en open WD Smartware en zie of nu een pop up verschijnt die aangeeft dat uw schijf in aanmerking komt voor een schijf ( zie screenshot van een voorbeeld in de bijlage ).
- Registreer uzelf en de activatie cide zou naar uw e-mail adres gestuurd moeten worden.
Damn... amazon.de had vandaag een super aanbieding...
117,90 € (-71%)
WD My Cloud Mirror Persönlicher Cloud-Speicher 8TB (8,9 c...
Heb je een link?Wasabi! schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:19:
Damn... amazon.de had vandaag een super aanbieding...
117,90 € (-71%)
WD My Cloud Mirror Persönlicher Cloud-Speicher 8TB (8,9 c...
Bij mij is hij 419 euro,.
Pizza!
Daarom schreef ik had.... je ziet hem nog hier tussen staanThaimaster schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:04:
[...]
Heb je een link?
Bij mij is hij 419 euro,.
http://www.amazon.de/gp/a..._f_100=p:4,c:all,s:missed
hij staat rechts...
Ah bedankt, zie het..Wasabi! schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:23:
[...]
Daarom schreef ik had.... je ziet hem nog hier tussen staan
http://www.amazon.de/gp/a..._f_100=p:4,c:all,s:missed
hij staat rechts...
Jammer

Pizza!
Geen "ik ook" posts.
Inhoudelijke discussies over het product zelf graag hier -> Het grote WD MyCloud (Mirror) personal topic