Gister toch weer wat potjes in de Pz IVH gedaan. Met derp, en wat premium shells gekocht. Hoogtepunt was het oneshotten was een Stug IIIG. Sowieso was het een lekker potje, de vijand was zo agressief dat ik ineens achter 3 tanks stond terwijl ik niet echt naar voren was gereden. Beetje maf, meestal ben ik degene die zich niet zo handig positioneert, nu had de vijand mij in een goede positie gezet.

Misschien begin ik die tank toch wel geinig te vinden. Alleen kijken of ik de reload nog iets kan verkorten. Heb nu GLD, Rammer en Grousers (experimentje nav forumpost), denk dat ik de Grousers maar ga vervangen voor Vents.
Daarnaast nog een potje met de Covenanter waarbij ik een vijandelijke scout kon onderscheppen die onderweg was naar onze arty. Dat voelde best goed. Die hele pot ging lekker trouwens. De hele avond ging wel lekker, alleen wel apart;
WN7 & 8, Winrate, Performance rating gingen allemaal omhoog, maar de Efficiency rating ging iets omlaag. Zijn er niet iets teveel van dat soort ratings?