Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 42.061 views
Ik ben op wotlabs naar 2371 overall WN8 gegaan. Noobmeter loopt duidelijk nog achter met 2352 :)

Gisteren begonnen met de IS8, is nog behoorlijk stock. Wel lekker dat je al gelijk de BL-9 kunt gebruiken, maar met een stock turret en enige is het toch wel behelpen..

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-06 21:06
Mr_Size schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:23:
Ik ben op wotlabs naar 2371 overall WN8 gegaan. Noobmeter loopt duidelijk nog achter met 2352 :)
Noobmeter doet iets mis met de omzetting van de KV1S en T49, daardoor verlies ik plots meer dan 50WN8 en zakt mijn 30day average van 2400 > 1350 :(

Ondanks dat de tank er nu echt stom uitziet met die lelijke ronde turrent blijft de T67 toch een pareltje :)

http://wotreplays.com/site/1204202#lakeville-inraged-t67
3068 Damage, 7 Kills & 1802 Base xp, turkey shooooot !!!!

http://wotreplays.com/site/1204204#abbey-inraged-t67
6 Medals waaronder Kolobanov's in een game waar mijn hart bijna uit mijn keel sprong, gewonnen na ongeveer 5 minuten solo tegen 6 tegenstanders te spelen!

[Voor 29% gewijzigd door Inrage op 29-09-2014 20:28]

Gisteren begonnen met de IS8, is nog behoorlijk stock. Wel lekker dat je al gelijk de BL-9 kunt gebruiken, maar met een stock turret en enige is het toch wel behelpen..
Mijne is van 1570 naar 1591 gestegen, dus bijna de 1600 doorbroken! Gek genoeg zijn de recents dan wel weer slechter nu ze herberekend zijn :p waarschijnlijk omdat bij de nieuwe WN8 iteratie ook de nieuwe lights zijn meegenomen, waar je eerder bizarre WN scores op haalde :)

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:49

Dan zijn we tegelijk begonnen met de grind. Tot heden vind ik de is-8 nog ruk.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 20:14
Kepro schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:25:
[...]

Dan zijn we tegelijk begonnen met de grind. Tot heden vind ik de is-8 nog ruk.
Hoe speel je de IS-8?

Ik heb dat ding toen met plezier gespeeld, meer als een zware medium dan een echte heavy. Als je daar gebruikt van maakt en je speelstijl aanpast dan komt het goed, er ligt namelijk een lekkere gun op :)

Stichting Hobbyserver

XVM heeft mij paars gemaakt :*)

Ondanks dat ik een tijdje geleden besloten heb minder op stats te letten gaat het sindsdien toch stukken beter. Gek hoe dat dan werkt, in je hoofd switch je naar een meer relaxte stand en dan ga je ineens beter spelen :)

Moet nog ff wat kwijt over de Hellcat. Dat ding verdiende op zich een nerf, maar ik vind hem echt kapot generfed en nauwelijks leuk meer om te spelen. Wellicht ga ik ook die crew gebruiken voor de US light lijn.

@Coldzero: hij speelt nog geheel stock, net als ik. Nu 5 potjes gespeeld er in, wel alles gewonnen maar 5x geen ruk kunnen bijdragen. Heb voor de tracks free XP gebruikt zodat ik alle modules en de BL-9 nog mounten, nu nog 50K te gaan naar de top gun. Daarna ook nog de turret en de engine unlocken, dus tot die tijd valt er weinig te zeggen over de IS-8 wat mij betreft ;)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:29
Wat is de Sherman Jumbo toch een ongelovelijke kut tank. Van de 30 battles die ik er mee gedaan heb, zijn er ruim 25 in een tier 8 battle.. Slaat echt nergens op.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:05
Inrage schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:25:
[...]

Noobmeter doet iets mis met de omzetting van de KV1S en T49, daardoor verlies ik plots meer dan 50WN8 en zakt mijn 30day average van 2400 > 1350 :(

Ondanks dat de tank er nu echt stom uitziet met die lelijke ronde turrent blijft de T67 toch een pareltje :)
Als je je er net zoals ik erg aan stoort, ik heb twee pagina's terug een "mod" geplaatst waarmee je de oude gesloten turret terugplaatst

• Fordox
  • Laatst online: 16:49

Fordox

00101010

Moet nog ff wat kwijt over de Hellcat. Dat ding verdiende op zich een nerf, maar ik vind hem echt kapot generfed en nauwelijks leuk meer om te spelen.
Tier 6 is ook gewoon niet leuk om te spelen :P Andere tanks worden nu wel leuker omdat de OP kv-1s gun en de hellcat er niet meer zijn zoals vroeger.

En ik heb mn WN8 even voor de lol na gekeken. Er zit achteraf geen enkele punt verschil bij mij na de hercalculatie :') Ik ging eerder uit van de rating die XVM mij gaf (1759) maar ik was al 1771..

[Voor 8% gewijzigd door Fordox op 30-09-2014 08:10]

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01 18:12

Bigsexy3

Planner

Die Chaffee Sport is echt lache man! Gisteren ff een zooi potjes meegedaan. Ben nu al over de helft van de benodigde winst potjes en cap punten. En wat een XP krijg je voor dat ding zeg. Gratis crew voor de US lijn zeg ik zo :D

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:09:
[...]

Tier 6 is ook gewoon niet leuk om te spelen :P Andere tanks worden nu wel leuker omdat de OP kv-1s gun en de hellcat er niet meer zijn zoals vroeger.
Maar... als ik premium tanks niet meereken zit ik ben nu pas bijna bij tier 6. En nu hoor ik dat het niet leuk is. :'(

Naja, gister alleen een paar potjes op tier 4 gedaan. De Pz III is een leuke tank, lekker snel. Jammer van de crap gun en armor. Daarnaast nog een paar potjes gedaan in de Covenanter. Leuke tank, jammer van de crap gun en armor. :P Al had ik gister nog wel een aardig potje in de Covenanter waarbij mijn flank overlopen werd, en ik door het wegrennen de kans kreeg op een yolo-uitbraak die me 3 kills opleverde, waaronder een arty en een T-150. Helaas die pot wel verloren, maar toch een goed gevoel aan overgehouden.

• Fordox

Fordox

00101010

Als je het mij vraagt zijn de leukste tiers tier 5, 8, 9 en 10.
Vooral 9 vind ik geweldig :)

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Gaius
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:38:
Als je het mij vraagt zijn de leukste tiers tier 5, 8, 9 en 10.
Vooral 9 vind ik geweldig :)
Dan blijf ik nog even lekker hangen op tier 5. Ik wilde sowieso nog de T-34, KV-1 en Pz IVH op elite krijgen. En daarnaast ben ik dus bezig met de Britse medium-lijn. Genoeg Tier 5 potten nog te spelen dus. En heb sowieso geen haast. :)

Wel opvallend dat m'n WN8 met iedere tier omhoog gaat. Tier 1 t/m 4 zit ik onder de 500, waarbij ik wil aantekenen dat m'n Tier 4 score zwaar verneukt is door de scout matchmaking destijds van de PzKpfw 38 nA (die geeft een - als WN8, en heb er nog steeds de meeste battles in gespeeld, ook al zijn het er maar 65). Tier 5 zit ik op 1029, en Tier 6 met de paar potjes die ik heb gedaan op 1700. Als dit zo doorzet ben ik unicum tegen de tijd dat ik op Tier 8 uitkom. :+

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:12
Eindelijk de t28 prototype kunnen inruilen voor de T30. Ben benieuwd hoe deze me gaat bevallen!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

T30 is een beest met de 155. Echter het is ook ene troll gun, soms dan heb je de meest rare misses en bounces.

Maar meestal werkt ie prima en is het een geweldige tank :)

• Fordox

Fordox

00101010

Gaius schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:44:
[...]

Dan blijf ik nog even lekker hangen op tier 5. Ik wilde sowieso nog de T-34, KV-1 en Pz IVH op elite krijgen. En daarnaast ben ik dus bezig met de Britse medium-lijn. Genoeg Tier 5 potten nog te spelen dus. En heb sowieso geen haast. :)

Wel opvallend dat m'n WN8 met iedere tier omhoog gaat. Tier 1 t/m 4 zit ik onder de 500, waarbij ik wil aantekenen dat m'n Tier 4 score zwaar verneukt is door de scout matchmaking destijds van de PzKpfw 38 nA (die geeft een - als WN8, en heb er nog steeds de meeste battles in gespeeld, ook al zijn het er maar 65). Tier 5 zit ik op 1029, en Tier 6 met de paar potjes die ik heb gedaan op 1700. Als dit zo doorzet ben ik unicum tegen de tijd dat ik op Tier 8 uitkom. :+
Volgens mij was er een wn8 penalty op tier 1 tm 4.
En als je tier 5 speelt, kijk dan even naar een paar geweldige tanks zoals de:
M4 met derp
T67 (eerdere T49)
S35 CA

echt heerlijk hoe die tanks zijn op die tier :) De leukste tank op tier 6 blijft toch wel de KV-2 met derp kanon, vol geladen met HE.

• wsLy
Zit eraan te denken om weer ESL te gaan spelen.. Maar eens een team zoeken die nog een speler kan gebruiken.

Of hier nog een team met een plekje vrij?

Stichting Hobbyserver

• Fordox

Fordox

00101010

Ik wil wel mee doen, al vallen mijn skills teniet bij het jouwe :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

Fordox schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:20:
Ik wil wel mee doen, al vallen mijn skills teniet bij het jouwe :P
cold heeft skills? SINCE WHEN?

:+

• Fordox

Fordox

00101010

Sinds er iets mis is gegaan met nummertjes in de API van WoT blijkbaar...

• wsLy
dynosu schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:22:
[...]

cold heeft skills? SINCE WHEN?

:+
Warpack.

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

i knew it!

rare coldzero :P

• Fordox

Fordox

00101010

Raar? Doet iedereen toch met een WN8 boven de 1750
*ahum*

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee die schieten toch allemaal gold? :+

gold == skill ?!?

• Kepro
Zouden jullie een E-50 verkopen om de E-50M te kopen? Wat luid het advies?

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:29
Het zijn min of meer dezelfde tanks dus allebei in je garage hebben lijkt mij wat overbodig. Als je de t10 liever wil, zou ik de t9 dan gewoon verkopen.

|> WoT: riegah | Noobmeter | My wotreplays <|

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

BTU_Natas

Superior dutchie

"XVM heeft mij paars gemaakt"

Gefeliciteerd!!!

• Inrage
Kepro schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:03:
Persoonlijk vind ik tier 9 leuker om te spelen dan tier 10 (vooral omwille van meer afwisseling in MM, soms ben je toptier, soms bottom tier, maar max 1 tier verschil dus zelden useless > daarom is tier 9 voor mij zo leuk).

De E-50M is ook niet echt een CW tank dus je zal hem gewoon wat moeten spelen en zelf beslissen welke je leuker vind. Mocht je credit problemen hebben dan zijn er misschien andere tier 10s die beter/nuttiger/leuker zijn en dan kan je de E50 voorlopig op tier 9 houden.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

wontcachme

You catch me? No you wont

User, zet je collega's eens aan het werk: http://ftr.wot-news.com/2...sh-and-german-wg-eu-fail/

:+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:20

nst6ldr

Down with Big Tech.

Fordox schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:05:
[...]

M4 met derp
T67 (eerdere T49)
S35 CA

echt heerlijk hoe die tanks zijn op die tier :) De leukste tank op tier 6 blijft toch wel de KV-2 met derp kanon, vol geladen met HE.
Voer aan die tier 5 lijst maar de Panzer IV Ausfuhrüng H met derp gun aan toe. Vreselijk leuk ding om mee te spelen, voornamelijk de heavies verbazen zich als ik ze aan de kant veeg met HE. Laatst nog m'n tweede mark of excellence mee gekregen. :*)

Voor als je even niks te lezen hebt: Hoe Google Android dood heeft gemaakt (pdf), Ben je kritisch (of juist niet)?

• Gaius
  • Niet online
nst6ldr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:50:
[...]

Voer aan die tier 5 lijst maar de Panzer IV Ausfuhrüng H met derp gun aan toe. Vreselijk leuk ding om mee te spelen, voornamelijk de heavies verbazen zich als ik ze aan de kant veeg met HE. Laatst nog m'n tweede mark of excellence mee gekregen. :*)
De Pz IVH heb ik. Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik hier het beste mee kan spelen; De derpshells gaan traag en de gun zelf is onnauwkeurig (want derp), de reload is ook fors langer dan de andere twee guns. Zodra je wordt gespot ben je primair doelwit nummer 1, tenzij er een T-28 oid naast je staat, aangezien je armor flut is en nagenoeg alles je kan pennen (je bent een xp-pinata bedoel ik dus). En ik heb nog geen 6th sense om te zien of ik gespot ben.

En ik heb nog niet door hoe derp nu precies werkt. Als ik een heavy tegenkom doe ik, met mazzel, een krappe 100 damage. Dan kan ik net zo goed de 75mm gun erop zetten, die heeft tenslotte een snellere reload. Overigens moet ik wel zeggen dat ik niet met premium shells schiet op de Pz IVH, misschien moet ik er daar gewoon een stuk of 10 van meenemen voor de heavies. Eventuele whines over goldnoobs is bonus natuurlijk. :P

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27

jdh009

FP ProMod
Fordox schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:05:
[...]
M4 met derp
T67 (eerdere T49)
S35 CA
De Crusader, ELC AMX en de Type T-34 spelen op die tier ook echt super.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:24
Hmm, dat zijn wel heel erge fouten..... Zeker als je weet dat het gebruik van online translators niet is toegestaan voor het vertalen.

Ik heb net de Centurion Mk1 gespeeld. Wat is de beste manier van spelen/equipment en upgrade-pad ? Ik heb er nu een paar potjes mee gespeeld (grotendeels stock nog) en voorlopig lijkt het me een leuk tankje.

[removed]

redwing schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:49:
[...]

Hmm, dat zijn wel heel erge fouten..... Zeker als je weet dat het gebruik van online translators niet is toegestaan voor het vertalen.
"Translate duplicate strings?"
- "Ok"

Dan krijg je dit soort dingen. :P

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
redwing schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:49:
[...]

Ik heb net de Centurion Mk1 gespeeld. Wat is de beste manier van spelen/equipment en upgrade-pad ? Ik heb er nu een paar potjes mee gespeeld (grotendeels stock nog) en voorlopig lijkt het me een leuk tankje.
Tracks, turret, 20 pdr A.
Zo snel mogelijk die topgun halen, je bent geen frontline brawler in de Engelse mediumlijn maar meer een secondline sniper vanwege non excisting armor en snelheid.
Gewoon gebruik maken van een hulldownpositie en snipen die handel, dit zet zich door in de Centution 7/1.
Equipment wat ik heb gebruikt op de Cent 7/1 is rammer, optics en vert. stab., op de Cent 7 waarschijnlijk vents ipv optics.

Star Citizen referralcode

• Fordox

Fordox

00101010

jdh009 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
[...]

Klopt, klopt en klopt :P

tier 5 is the best 8) (op tier 9 na)

• Gaius
  • Niet online
jdh009 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
[...]

Crusader lijkt me ook erg leuk ja. Ik neem aan dat de T-34 ook okay is, als vervanging van de Type T-34? :P

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:51:
[...]
"Translate duplicate strings?"
- "Ok"

Dan krijg je dit soort dingen. :P
Daarom speel ik de games ook altijd in het Engels....sorry User.
Het gaat er denk ik ook om hoe het aangeleverd wordt in wat voor zinsverband, krijg je alleen woorden aangeleverd om te vertalen en WG zet ze in de game ja dan kan je dit krijgen dat Desert deserteren wordt ivm de nieuwe patch waarin deserteren ook voorkoment als in te vroeg leaven en desert cammo...

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:20

nst6ldr

Down with Big Tech.

Gaius schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:07:
[...]

De Pz IVH heb ik. Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik hier het beste mee kan spelen; De derpshells gaan traag en de gun zelf is onnauwkeurig (want derp), de reload is ook fors langer dan de andere twee guns. Zodra je wordt gespot ben je primair doelwit nummer 1, tenzij er een T-28 oid naast je staat, aangezien je armor flut is en nagenoeg alles je kan pennen (je bent een xp-pinata bedoel ik dus). En ik heb nog geen 6th sense om te zien of ik gespot ben.

En ik heb nog niet door hoe derp nu precies werkt. Als ik een heavy tegenkom doe ik, met mazzel, een krappe 100 damage. Dan kan ik net zo goed de 75mm gun erop zetten, die heeft tenslotte een snellere reload. Overigens moet ik wel zeggen dat ik niet met premium shells schiet op de Pz IVH, misschien moet ik er daar gewoon een stuk of 10 van meenemen voor de heavies. Eventuele whines over goldnoobs is bonus natuurlijk. :P
De shells gaan inderdaad traag, maar daar kan je je voordeel mee doen. Targets gaan leaden werkt niet, maar je kan bijvoorbeeld heel goed cupola's raken omdat de shells mooi in een boogje op de bovenkant van de tank landen. Ook wat betreft accuracy stelt die gun me zelden teleur, iets wat de 128mm van de Borsig nog wel eens bij mij wilt doen wegens slechte RNG.

Als je bijvoorbeeld een KV-1 tegenkomt dan kan je met gemak de tracks eraf knallen en gewoon domweg op zwakke plekken blijven schieten. Je hebt de snelheid om overal naartoe te gaan waar ze hulp kunnen gebruiken, en soms is de spaced armor op de turret echt super troll. :+

Voor als je even niks te lezen hebt: Hoe Google Android dood heeft gemaakt (pdf), Ben je kritisch (of juist niet)?

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Deserteer cammo, is de laatste manier van WG om geld te verdienen, als dit cammo koopt kun je een battle eerder verlaten zonder penalty ;)
ShockWave schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:01:
[...]

Zo snel mogelijk die topgun halen, je bent geen frontline brawler in de Engelse mediumlijn maar meer een secondline sniper vanwege non excisting armor en snelheid.
...
Ik zou de module voor extra draag capaciteit erop zetten, zodat je gelijk de koepel en de gun er op kan zetten.

Geprobeerd de Indien Panther naast de Type 61 te spelen, maar dat gaat dus echt voor geen meter. De Indien maar weer geparkeerd en als ik over een paar weken klaar ben met de Type 61, ga ik me eens rustig met de Indien bezig houden. Type 61 gaat opzich wel lekker, het vraagt wel een heel andere speelstijl.

Shuttle st20g5

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Knowuse schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:04:
Ik zou de module voor extra draag capaciteit erop zetten, zodat je gelijk de koepel en de gun er op kan zetten.
Dat vindt ik nou weer zonde, het kost je een slot voor modules die meer opleveren..

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee vind ik niet zonde. De top gun levert meestal meer xp op omdat je meer damage doet en dit zorgt ervoor dat je gelijk je top gun kan gebruiken. Ik doe dat ook vaak zat op een heel aantal tanks.

• Marco.ztm
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-12-2021
Beste WOTérs,

Heb genoten van jullie filmpjes, vooral de clan potjes zijn echt gaaf.

Vanaf nu hou ik deze site in de gaten.

Groeten,
Marco (WOTnick: Marcoztm)

• Riegah
ShockWave schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:18:
[...]

Dat vindt ik nou weer zonde, het kost je een slot voor modules die meer opleveren..
Zodra je de Top Gun en engine hebt kan je de tracks researchen. Voor 10 goud haal je dan de equipment eraf en zet er iets handigs voor terug. 10 goud is mijns inziens dan een spotprijsje. Tracks geheel skippen zou ik nooit doen, omdat de extra mobiliteit vaak wel te merken is.

Overigens kan je de beste radio voor de Centurion wel skippen, als je die nog niet had, scheelt 9k xp.

[Voor 8% gewijzigd door Riegah op 30-09-2014 14:39]

• redwing
[...]

Gewoon gebruik maken van een hulldownpositie en snipen die handel, dit zet zich door in de Centution 7/1.
Equipment wat ik heb gebruikt op de Cent 7/1 is rammer, optics en vert. stab., op de Cent 7 waarschijnlijk vents ipv optics.
Thanks, vanavond eens proberen :)
ShockWave schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:09:
[...]
Daarom speel ik de games ook altijd in het Engels....sorry User.
Misschien moet je toch eens WoT in het Nederlands zetten en er achter komen dat we dit soort dingen er 99/100 keer bij controle al uit halen. Verder krijgen we er normaal gesproken de context bij en daarnaast controleren we achteraf (na release) of alles ok is. Fouten worden dan in een volgende versie opgelost. (en ja, ik voel me als vertaler ook aangesproken ;) )

Je blijft natuurlijk wel altijd houden dat sommige termen wat raar klinken, maar daar is weinig aan te doen.
dynosu schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:25:
nee vind ik niet zonde. De top gun levert meestal meer xp op omdat je meer damage doet en dit zorgt ervoor dat je gelijk je top gun kan gebruiken. Ik doe dat ook vaak zat op een heel aantal tanks.
Oftewel tracks researchen met free exp en dan de turret/gun er op zetten :+
Riegah schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:
[...]
Overigens kan je de beste radio voor de Centurion wel skippen, als je die nog niet had, scheelt 9k xp.
Dat zat al in de planning. Ik ben aan het kijken of ik de FV nog op tijd kan halen dus waar mogelijk skip ik wat extra's. Mocht de tank bevallen houd ik hem gewoon en haal die dingen later alsnog.

[removed]

• dynosu

dynosu

Orly ?

redwing schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:44:

[...]

Oftewel tracks researchen met free exp en dan de turret/gun er op zetten :+
als je de free xp hebt dan sure. echter als je die niet heb dan vind ik de module voor extra load een goede optie om sneller de top gun te krijgen

• redwing
dynosu schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:47:
[...]
als je de free xp hebt dan sure. echter als je die niet heb dan vind ik de module voor extra load een goede optie om sneller de top gun te krijgen
Ik heb nog iets van 80k exp staan die ik vrij kan gebruiken dus dat gaat wel lukken.

[removed]

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:46
[...]

Ik heb zelf de track module erop gezet omdat ik asap naar de 7/1 wil. En dan nog vert stab en rammer. Ik heb de turret gefree-exped. en de top gun heb ik exp voor geconvert, dus ook gfree-xped. Rijd nu al lekker. Ik denk dat ik 'm zo rijdt tot de 7/1 geresearched is, misschien de top engine er nog in omdat die ook handig is op de 7/1 volgens mij.

Die 20pdr is echt godly trouwens, very nice op T8.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:58

Harmen

⭐⭐⭐

Meh, laatst een nieuwe laptop aangeschaft. i7 met een GTX850m. (Asus N750, voorzien van de laatste drivers) Je zou verwachten dat wot hier als een zonnetje op draait, helaas niet. Framedrops en niet echt soepel. Draai 1600x900 alles op high/medium. Iemand tips de juiste settings te vinden?
Geforce experience zet hem standaard op high.

Zit dus 's avonds 'zielig' op zolder te gamen. :+ (op mn i5 met GTX660)

[Voor 8% gewijzigd door Harmen op 30-09-2014 15:52]

Whatever.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is de performance/power setting van de laptop? Speel je zonder dat de laptop aangesloten is op de stroom, dus op de accu? World of Tanks wil vooral cpu / 1 core power en als die niet vol kan draaien omdat windows hem beperkt, dan kun je zoiets krijgen.
Hoeveel fps krijg je?

Speelt padel!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:58

Harmen

⭐⭐⭐

Thanks, zal daar eens naar kijken.
De energie stand staat op high performance. Zag dat hij vsync gebruik, dus zo rond de 30fps. Deze valt af en toe terug naar 7fps. Alles ziet er gewoon trager dan op de vaste pc.

Whatever.

• dynosu

dynosu

Orly ?

zet anders bepaalde dingen eens uit, zoals shadows en water kwaliteit. Niet alles hoeft op max voor een beetje wot spelen

• redwing
Als ie naar 7fps terugvalt en je gebruikt de recommended settings klinkt het alsof je CPU teruggeschakeld wordt. Bij mijn i5 merk ik dat ook heel erg, zodra batterijspanning lager wordt schakelt hij terug en dropt de fps gelijk.

[removed]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Harmen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:09:
Thanks, zal daar eens naar kijken.
De energie stand staat op high performance. Zag dat hij vsync gebruik, dus zo rond de 30fps. Deze valt af en toe terug naar 7fps. Alles ziet er gewoon trager dan op de vaste pc.
Zet ook je achterkant van je laptop ff omhoog. anders krijgt hij het vast snel warm -> Terug klokken. Sowieso klokken veel laptops zich op batterij terug.

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Er is echt niks mis met de E4, in principe een E 100 met minder armor maar veel meer pen

http://wotreplays.com/site/1206389

Met al die kleine prijsjes erbij zag het er bij mij zo uit op mn scherm:

Bijna geen ruimte meer op mn scherm XD

[Voor 40% gewijzigd door vissie003 op 30-09-2014 21:34]

vissie003 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:31:
Er is echt niks mis met de E4, in principe een E 100 met minder armor maar veel meer pen
Ik vind de E4 ook een leuke tank, gewoon een semi-heavy die ook nog eens kan snipen :D
Vanavond epic platoontime met Druid en Velkan, gezellige bende oOo
Qua winrate was 't wel vloeibare speculaas uit de tap (die ga ik onthouden) maar wel leuk!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:53
Vooral die laaste maakte de dag toch nog positief :D.

Go Hoempert!
p0st schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:22:
[...]

Ik vind de E4 ook een leuke tank, gewoon een semi-heavy die ook nog eens kan snipen :D
Vanavond epic platoontime met Druid en Velkan, gezellige bende oOo
Qua winrate was 't wel vloeibare speculaas uit de tap (die ga ik onthouden) maar wel leuk!
Ik heb vanavond wat potjes solo gedaan. Ging op zich wel aardig, 12 potjes en een 75% winrate met 2.9k WN8.

• Vorst8
samen met belgareth en stef602 in een t67 platoon, ding is echt niet OP.
met het platoon alle 15 kills maken en ik had verder nog:
masterbadge acetanker, pools, topgun, crucial contrubition andd high caliber.

http://wotreplays.com/site/1206834#siegfried_line-vorst8-t67

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Lol wut!?

• Fordox

Fordox

00101010

Wat??? xd
Alle kills met 1 platoon. Nooit eerder gezien :P Stuur m naar jingles!

Gister was zeker geen slecht dagje met Coldzero en reijnemans. Lekker weer wat credits verdient in de FCM 50t (met dank aan cold voor alle assisted damage).
Ik heb nu ook de T-34-2, 1 potje gespeelt (tank full ops natuurlijk met de 122mm gun) en hij speelt best fijn :)

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gisteren avond was weer dramatisch. Meer dan 20 games verloren. Normaal gesproken had ik al veel eerder gestopt, maar ja de grind voor de Type 62 is nog niet klaar. Aan het eind van de avond 30% winrate en een WN8 van 2007.
Bijna alle games zat ik in een vuurrood team, 30-40% winrate en niet top tier. :( Op het eind van de avond ben ik maar mijn Cent 7/1 gaan spelen, daar kon ik nog een klein beetje mee winnen.

• Vorst8
Fordox schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:18:
Wat??? xd

Gister was zeker geen slecht dagje met Coldzero en reijnemans. Lekker weer wat credits verdient in de FCM 50t (met dank aan cold voor alle assisted damage).
Ik heb nu ook de T-34-2, 1 potje gespeelt (tank full ops natuurlijk met de 122mm gun) en hij speelt best fijn :)
Het was zo een potje waar je eigenlijk niet in de gaten hebt hoe goed het loopt, pas na de 8e kill door dat ik er acht had.. Modje gaf aan dat we crucial contribution hadden gehaald. Toen moest ik die Pools ook halen..
Daarna werd het een race wie die laaste kill kreeg :9

• dynosu

dynosu

Orly ?

das altijd zo met dat soort potjes, had ik ook eens met de marder 38t, voor ik het door had, had ik 9 kills op dat ding en was het potje voorbij, tot die tijd gewoon vrolijk aan het schieten.

• Vorst8
Fordox schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:18:
Wat??? xd
Net gedaan 8)
Kepro schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:03:
Als je met tier 10 minder hebt dan met tier 10 is het een makkelijke keuze. Andersom trouwens ook, ze spelen vrijwel hetzelfde.
Inrage schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:19:
[...]

De E-50M is ook niet echt een CW tank dus je zal hem gewoon wat moeten spelen en zelf beslissen welke je leuker vind. Mocht je credit problemen hebben dan zijn er misschien andere tier 10s die beter/nuttiger/leuker zijn en dan kan je de E50 voorlopig op tier 9 houden.
Toen ik nog in PTS zat werd de E50-M juist veel gebruikt, de Leopard 1 daarentegen niet of nauwelijks.
Marco.ztm schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:34:
Beste WOTérs,

Heb genoten van jullie filmpjes, vooral de clan potjes zijn echt gaaf.

Vanaf nu hou ik deze site in de gaten.

Groeten,
Marco (WOTnick: Marcoztm)
Groeten is overbodig, dat doen we al standaard op GoT ;)
Harmen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:50:
Meh, laatst een nieuwe laptop aangeschaft. i7 met een GTX850m. (Asus N750, voorzien van de laatste drivers) Je zou verwachten dat wot hier als een zonnetje op draait, helaas niet. Framedrops en niet echt soepel. Draai 1600x900 alles op high/medium. Iemand tips de juiste settings te vinden?
Geforce experience zet hem standaard op high.

Zit dus 's avonds 'zielig' op zolder te gamen. :+ (op mn i5 met GTX660)
Begin bij het uitschakelen van overbodige zware features zoals track sporen, shadows, AA etc.
Daarna eens testen en kijken hoe het loopt en gaandeweg meer features in- of uitschakelen.
Met een laptop altijd aan het stroom spelen anders loopt de GPU/CPU op een lagere klok snelheid en behaal je dus minder performance.

Had iets verkeerd gedaan bij het recorden van 2 replays.. aankomend weekend de herkansing en tevens een leuke Ace Tanker van de Leonard 1 erbij. Niet zo moeilijk blijkbaar, tweede pot, als je weet hoe je de PTA moet spelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Riegah
Performance Rating deed even op zich wachten, maar ik heb ze alle vier binnen sinds vandaag :*)

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Riegah schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:16:
Performance Rating deed even op zich wachten, maar ik heb ze alle vier binnen sinds vandaag :*)
[afbeelding]
Lekker bezig gast

• Kepro
psychoclown schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Als je met tier 10 minder hebt dan met tier 10 is het een makkelijke keuze. Andersom trouwens ook, ze spelen vrijwel hetzelfde.

[...]

Toen ik nog in PTS zat werd de E50-M juist veel gebruikt, de Leopard 1 daarentegen niet of nauwelijks.

[...]

Groeten is overbodig, dat doen we al standaard op GoT ;)

[...]

Begin bij het uitschakelen van overbodige zware features zoals track sporen, shadows, AA etc.
Daarna eens testen en kijken hoe het loopt en gaandeweg meer features in- of uitschakelen.
Met een laptop altijd aan het stroom spelen anders loopt de GPU/CPU op een lagere klok snelheid en behaal je dus minder performance.

Had iets verkeerd gedaan bij het recorden van 2 replays.. aankomend weekend de herkansing en tevens een leuke Ace Tanker van de Leonard 1 erbij. Niet zo moeilijk blijkbaar, tweede pot, als je weet hoe je de PTA moet spelen.
Het zal mijn eerste t10 tank zijn. :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:46:

Dat je verzot bent op een tank oke maar gelijk een naam geven.... :+

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56

Investig8or

What goes up, could come down

ShockWave schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Het is nu even wachten tot er een M4 Sheldon bij komt :+

Idiocracy: it is real!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Investig8or schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Het is nu even wachten tot er een M4 Sheldon bij komt :+
euh, thats my spot :+

• Fordox

Fordox

00101010

Ik noem die tank 'Shirley'...

Niet eens Penny? :9

ShockWave schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Haha oeps, auto correct van de tablet. Geeft ook wel aan hoe vaak ik type vanaf die tablet..

Leonard en ik doen goede zaken op de battlefield :+

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
Riegah schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:16:
[afbeelding]
Pff ook echt alleen maar no-lifers in WHY :+ toch netjes hoor riegah

@Kepro
E50M is awesome btw, goede upgrade over de tier 9 dus wat dat betreft zou je die kunnen verkopen. Hoewel ik op het moment wel aan het bedenken ben om de E50 weer terug te kopen.. Moet daar toch maar eens mijn Ace op halen O-)
psychoclown schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:15:
[...]Leonard en ik doen goede zaken op de battlefield :+
Pssst...

Hey...

You...

Yes, you..

Wanna buy some goldshells?

• Kepro
Tijdens het opstarten kreeg ik een mini update.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:50:
[...]
Pssst...

Hey...

You...

Yes, you..

Wanna buy some goldshells?

• wontcachme

wontcachme

De Chaffee Sport missie vanavond afgerond. Nu eens kijken wat ik met die crew ga uitvoeren (van stock naar 80% 2nd skill in 50 games :P). Kan er mee beginnen aan de light lijn of plaatsen in de Pershing voor de volgende CW event. Hoewel ik daarvoor beter mijn m48a1 crew van 4 skills voor kan gebruiken.....

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kepro
E-50M zojuist gekocht *O* , eerste T10 tank. 8)

• deathsniper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-06 18:57
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben , had ik wot opnieuw downloaded en nu krijg ik micro freezing problemen zoiets als in dit filmpje YouTube: World of Tanks Micro-freezing Problem , heb ook al ticket aangemaakt tot nu toe is het nog niet opgelost na al 6 dingen proberen van hun, aan mijn pc kan het normaal niet liggen gtx 680, i5 3570k weet iemand hier een oplossing?

• Inrage
Eindelijk gelukt!!!

• Gaius
  • Niet online
Gister toch weer wat potjes in de Pz IVH gedaan. Met derp, en wat premium shells gekocht. Hoogtepunt was het oneshotten was een Stug IIIG. Sowieso was het een lekker potje, de vijand was zo agressief dat ik ineens achter 3 tanks stond terwijl ik niet echt naar voren was gereden. Beetje maf, meestal ben ik degene die zich niet zo handig positioneert, nu had de vijand mij in een goede positie gezet. :+ Misschien begin ik die tank toch wel geinig te vinden. Alleen kijken of ik de reload nog iets kan verkorten. Heb nu GLD, Rammer en Grousers (experimentje nav forumpost), denk dat ik de Grousers maar ga vervangen voor Vents.

Daarnaast nog een potje met de Covenanter waarbij ik een vijandelijke scout kon onderscheppen die onderweg was naar onze arty. Dat voelde best goed. Die hele pot ging lekker trouwens. De hele avond ging wel lekker, alleen wel apart;
WN7 & 8, Winrate, Performance rating gingen allemaal omhoog, maar de Efficiency rating ging iets omlaag. Zijn er niet iets teveel van dat soort ratings? :P

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:19:
De Chaffee Sport missie vanavond afgerond. Nu eens kijken wat ik met die crew ga uitvoeren (van stock naar 80% 2nd skill in 50 games :P). Kan er mee beginnen aan de light lijn of plaatsen in de Pershing voor de volgende CW event. Hoewel ik daarvoor beter mijn m48a1 crew van 4 skills voor kan gebruiken.....
Doorrijden in je Chaffee sport?
Event duurt tot maandag 13 Oktober kan je lekker crewskills doorsparen, zit zelf al op 44% 3e skill met de loader aangezien die zich suf werkt.
Mentorskill op de commander en lekker skillsparen... :9

• wontcachme

wontcachme

ShockWave schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Doorrijden in je Chaffee sport?
Event duurt tot maandag 13 Oktober kan je lekker crewskills doorsparen, zit zelf al op 44% 3e skill met de loader aangezien die zich suf werkt.
Mentorskill op de commander en lekker skillsparen... :9
Kan. Maar na 60 games is de gamemode toch wat minder leuk geworden :P.

Ik vond het eerste potje al vrij weinig aan moet ik zeggen.. maar als je er zoveel crewskill van krijgt is het misschien wel het overwegen waard. Doel is toch keihard blazen met die kar?

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

psychoclown schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:01:
Ik vond het eerste potje al vrij weinig aan moet ik zeggen.. maar als je er zoveel crewskill van krijgt is het misschien wel het overwegen waard. Doel is toch keihard blazen met die kar?
Gas is alles! Auto-aim aan en gaan met die banaan

Gisteren die missie gehaald van 50 wins en 1000 cap points. Appeltje eitje met je platoon maten.
En nog lache ook joh. En je crew gaat echt insane hard, zit nu (zonder de extra crew training aangehad te hebben) na 50 potjes al op 75% van me 2e crew skill. 8)7

[Voor 26% gewijzigd door Bigsexy3 op 02-10-2014 11:04]

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-06 15:25

Plato1989

Amused to Death

Jup! Gisteravond met twee andere mensen een goede tactiek uitgewerkt. Eentje gaat puur voor het rijden met als doel te cappen, de andere twee springen bij de eerste mogelijkheid de andere baan op om de vijand te zieken. Werkt goed! 12 potjes op een rij gewonnen door deze tactiek. Wat het vaakst voorkwam is dat de vijand met 3 man stopt en de andere 2 kapot schiet. De eerste kan dan vrolijk doorrijden en rustig cappen.

• ChojinZ
  • Laatst online: 22:13
Bigsexy3 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Gas is alles! Auto-aim aan en gaan met die banaan

Gisteren die missie gehaald van 50 wins en 1000 cap points. Appeltje eitje met je platoon maten.
En nog lache ook joh. En je crew gaat echt insane hard, zit nu (zonder de extra crew training aangehad te hebben) na 50 potjes al op 75% van me 2e crew skill. 8)7
Niet geraakt worden tijdens de cap is alles! :) Geloof dat veel spelers dat nog niet door hebben (niet op jou gericht). :|

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Ah kijk, dat moet te doen zijn dan, wist alleen niet dat je ook met platoongenoten erin kon gaan.

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48

djfrankel

It's a trap!

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is: behoud je de crew van de chaffee sports nadat het event afgelopen is? Want ik ben toevallig afgelopen weekend met de normale chaffee begonnen met een crew op 75%. Daar zou ik wel een betere crew op kunnen gebruiken :)

• dynosu

dynosu

Orly ?

volgens mij zit alles verbonden aan de t1 cunningham, dus de crewleden zullen na het even ook wel verbonden worden aan de cunningham, net zoals de xp.

• Marco.ztm
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-12-2021
wontcachme schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:19:
Een klein vraagje, ik speel nog niet zolang erg intensief WOT

De tank is tijdelijk, maar je haalt de crew eruit voordat de tank verdwenen is? Die blijven dan in je barrack en zijn weer in te zetten op een andere tank?

Wie kan mij een beetje in de goede richting duwen?

Top, alvast bedankt,

Marco (WOT Marcoztm)
Plato1989 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:07:
Jup! Gisteravond met twee andere mensen een goede tactiek uitgewerkt. Eentje gaat puur voor het rijden met als doel te cappen, de andere twee springen bij de eerste mogelijkheid de andere baan op om de vijand te zieken. Werkt goed! 12 potjes op een rij gewonnen door deze tactiek. Wat het vaakst voorkwam is dat de vijand met 3 man stopt en de andere 2 kapot schiet. De eerste kan dan vrolijk doorrijden en rustig cappen.
Ik ben vanmiddag vanaf +/- 18u tot 20u online, zin om weer wat rondjes te doen? :*)

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

ChojinZ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

Niet geraakt worden tijdens de cap is alles! :) Geloof dat veel spelers dat nog niet door hebben (niet op jou gericht). :|
Ja dat is inderdaad ook waar ja, was ik er vergeten bij te vertellen.
Cappen doe je per tank x3 dus dat gaat hard, mocht je niet de eerste zijn in de cap, probeer dan elke keer van enemy te wisselen om te blijven resetten anders verlies je alsnog als je er maar op 1 focust.
djfrankel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:30:
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is: behoud je de crew van de chaffee sports nadat het event afgelopen is? Want ik ben toevallig afgelopen weekend met de normale chaffee begonnen met een crew op 75%. Daar zou ik wel een betere crew op kunnen gebruiken :)
Wat betreft de crew, die gaan na het event gewoon naar je barakken mits je er plek voor hebt. Heb je dat niet, dan komen ze bij de eerste de beste mogelijkheid in je barakken als er plekken vrij zijn. Je krijgt dus geen gratis extra plekken in je barakken voor deze crew members. Al je XP die je tijdens het event hebt opgebouwd gaat na het event naar je T1. Waar het heen gaat als je die niet in je garage hebt staan weet ik niet. Maak ik me niet druk om, want ik heb hem wel in me garage staan voor TC's.
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee