Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Echter is Samus verneukt vanaf Brawl en is nu ook niet echt heel super (air kick was zo pro
Oww ja en Ike > all, die gast blijft OP
Nu wat vaker gespeeld en met Luigi kan ik nu ook winnen. Yay. Browser is inderdaad ook wel makkelijk te spelen.DutchEZmoder schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:26:
[...]
Met Rosaline heb ik nog niet serieus gespeeld, maar met Luigi gaat het mij meestal wel goed af. Minder dan Mario, maar niet slecht ofzo![]()
Zelf speel ik het meest met Bowser of DK, lekker zware personages die ook nog goede klappen kunnen uitdelen. Online 2 tegen 2 of 4 spelers free for all win ik dan ook meestal als ik 1 van deze 2 kies.
En zoals hierboven gezegd is Ike ook ok. Daarnaast kwam ik erg goed uit de voeten met PacMan.
Toch knap hoe Nintendo alle characters toch zo eigen stijl heeft kunnen geven zonder een overdaad aan knoppen te gebruiken.
Kids zijn er enorm blij mee en leukste is dat dochter het spel verrassend genoeg ook erg leuk vind en vooral met Rosalina (en daarna met Peach) ons de vloer kan aanvegen.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Dat geld volgens mij ook voor Bowser, Ganondorf en King Dede aangezien die nog slomer zijn.Erkel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:47:
Online is het wel lastig met Ike, tegen snelle characters als Fox, Sheik en Diddy. Als je 1 slag mist kunnen ze flink wat damage doen met combo's.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
naa weet ik niet. king dedede kan echt iritant zijn.Zombymario schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:59:
[...]
Dat geld volgens mij ook voor Bowser, Ganondorf en King Dede aangezien die nog slomer zijn.
Ugh King Dedede met die stomme Spike aanval... irritant ding!gareld schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:32:
[...]
naa weet ik niet. king dedede kan echt iritant zijn.
Volgens mij kan je die Gordo (zo heet dat ding toch) wel terugslaan, moet je het wel goed timen.JerX schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:37:
[...]
Ugh King Dedede met die stomme Spike aanval... irritant ding!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
ja, is terug te kaatsen. yoshi's groundpound is het wel makkelijk te verrichten en ness zijn honkbal knuppelZombymario schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:57:
[...]
Volgens mij kan je die Gordo (zo heet dat ding toch) wel terugslaan, moet je het wel goed timen.
Afgelopen weekend eindelijk eens de Wii U versie gespeeld, aangezien ik alleen de 3DS versie thuis heb. Was gelijk ook de eerste keer dat we met z'n vieren tegelijk konden spelen. Eigenlijk was het net als vroeger als in melee: ouderwets op elkaar zitten schelden de hele avond. Schitterend.
, helaas
[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 07-01-2015 18:18 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Eerst heb ik op de gamepad zitten spelen maar gisteren toch maar een Gamecube controller aangeschaft.
Op een wii-mote spelen... dan is een gamepad al een verademing!Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:15:
Ook al enkele dagen smash bros aant spelen en eigenlijk vind ik het wel redelijk moeilijk om een deftig resultaat te behalen.
Eerst heb ik op de gamepad zitten spelen maar gisteren toch maar een Gamecube controller aangeschaft.
Verwijderd
Nee wii mote heb ik nooit geprobeerd het was op de gamepad zelfhorizon1978 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:21:
[...]
Op een wii-mote spelen... dan is een gamepad al een verademing!
Maar een GC controller werkt toch het beste
Online is hij in NL niet te vinden.justinkb schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:03:
Iemand enig idee of die officiele gamecube adapter inmiddels weer ergens beschikbaar is? In de winkel of online (NL shop)?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Waar ik minder blij van wordt is dat mijn bestelling bij PlayAsia zoek lijkt. Ik had op 20 december een witte Smash GameCube controller besteld welke nog steeds niet is geleverd. Kan alleen zien dat hij door Singpost is verzonden naar het buitenland (NL). Gelukkig ergens in België nog wel de zwarte controller kunnen bemachtigen.
haha daar heb ik ook last van. ja ik stop zo. en dan is het een uur veder.horizon1978 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:29:
Vanavond eerste keer online, voor de lol, gespeeld. Direct eerste twee potjes gewonnen met Luigi. lol. Daarna steeds tweede. Vervelend effect dat Smash, veels te snel zeg je: ah... nog een potje...
"21 jaar DSL!"
Wow, dat zijn er een hoop!! 8-player vind ik erg leuk om te doen dus komt goed uit.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
http://www.nintendolife.c...ds_update_105_is_now_liveThis update also includes the previous game updates.
Share mode has been added.
Users will be able to post photos, replay data, and Mii Fighter data to the official server to share with other users around the world. Users will also be able to search and download the content as well.
Users can only post their own content. Content posted to the server will be deleted after 30 days.
Users will be able to share and exchange photos, replay data, and Mii Fighter data with users on their 3DS Friend List.
Content will be received when the Nintendo 3DS is connected to the Internet
It may take some time to receive the data
Content uploaded to the server will be deleted from the server after 30 days.
Users will be able to post photos to Miiverse from within the game
Photos will be posted to the official Snapshot Sharing Community
amiibo functionality has been added to New Nintendo 3DS XL.
Users can tap their amiibo figure to the touchscreen to transform them into “figure players (FP)” to battle, train, and level-up their FP.
FPs that were trained in Super Smash Bros. for Wii U can be used in Super Smash Bros. for Nintendo 3DS.
Nintendo 3DS/XL systems will be compatible with amiibo functionality using a peripheral device scheduled to launch in 2015 and the software update that will follow.
In order to let you play the game more comfortably, we have also fixed some issues.
tl;dr: Share opties en Amiibo support voor de new Nintendo 3DS.
Vraag me af of alle stages ooit worden unlocked, er zijn zeker nog een paar grote maps die unlocked kunnen worden
Kwestie van de boel flink downgraden.JerX schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:41:
[...]
Vraag me af of alle stages ooit worden unlocked, er zijn zeker nog een paar grote maps die unlocked kunnen worden
Hmm, en de oude replays?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:15:
Update 1.0.5 is nu beschikbaar voor de (new) 3DS versie van het spel!
[...]
http://www.nintendolife.c...ds_update_105_is_now_live
tl;dr: Share opties en Amiibo support voor de new Nintendo 3DS.
[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 10-02-2015 11:10 ]
Ik denk dat het echt is. Alle laatste Rayman spellen zijn op de Wii (U) uitgekomen. En hij past goed tussen de Nintendo karakters. Enige kanttekeningen zijn dat Ubisoft niet bepaalt Nintendo-vriendelijk is momenteel.
Andere karakters die ik wil zien: Bayonetta, Shovel Knight, Inkling (Splatoon).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 11:47 ]
Hetzelfde vindt plaats bij de stage select, in de laatste rij is er nog ruimte voor 1 extra stage
Ik ben niet de grootste Rayman fan, maar ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken in Smash Bros.
Steam/XBL: Avioto
Steam/XBL: Avioto
"21 jaar DSL!"
Oh daar verschillen de meningen overThe_Bird schreef op maandag 16 februari 2015 @ 07:47:
Gelukkig zit hij er niet in. Rayman past nou niet precies in het rijtje iconische 3rd party characters thuis.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tegen alle verwachtingen in toch nog binnengekomen!Waar ik minder blij van wordt is dat mijn bestelling bij PlayAsia zoek lijkt. Ik had op 20 december een witte Smash GameCube controller besteld welke nog steeds niet is geleverd. Kan alleen zien dat hij door Singpost is verzonden naar het buitenland (NL). Gelukkig ergens in België nog wel de zwarte controller kunnen bemachtigen.
Ondertussen SSB for Wii U geheel uitgespeeld. Alle 140 uitdagingen behaald zonder gebruik te maken van gouden hamers én alle 716 trofeeën verzameld!

Mooie verzameling!RayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:04:
Nog geen Shulk weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Na Mario en Link ben ik gestopt. Ik zie helaas geen échte toegevoegde waarde.
Ze zien er natuurlijk wel heel tof uit!
Ik ga in maart mijn collectie aanvullen door een vlucht naar Japan te makenRayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:04:
Nog geen Shulk weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Dat is de toegevoegde waarde.Kevaai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:06:
Na Mario en Link ben ik gestopt. Ik zie helaas geen échte toegevoegde waarde.
Ze zien er natuurlijk wel heel tof uit!
(Plus dat in sommige spellen ze wat extra's unlocken)

Ik hoop dat Lucina (en Robin) niet al te moeilijk verkrijgbaar wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:36:
Ik ga morgen Shulk bij Nedgame halen, en dan is het wachten op Lucina
vooral voor de wii u zoek ik mensen om tegen te spelen.
Mocht iemand interesse hebben ben op zoek.
mijn friend code: 087704038172
nintendo network ID
Guydude7
Ryu in smash!?NintendoSmasher schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:38:
En misschien 2 extra personages.
http://www.gonintendo.com...-dlc-for-smash-bros-games
"21 jaar DSL!"
Dat is waar, en er zijn er ook een aantal voor GBA uitgekomen maar ik ging uit van de consoles, aangezien vechtgames op een handheld vaak niet optimaal werken.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:10:
Euhm, Street Fighter 4 is op de 3DS uitgekomen
[ Voor 28% gewijzigd door The_Bird op 16-04-2015 07:17 ]
"21 jaar DSL!"
Een handheld console is geen console?
De pro controllers zijn erg wennen, voor de rest voelt het weer als vanouds!
Ik moet nog een online account aanmaken maar speel graag een keer tegen de mede tweaker
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindtshalaka schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:48:
Gister een Wii U gekocht(en super smash natuurlijk)! Heb me velen uren vermaakt melee en brawl
De pro controllers zijn erg wennen, voor de rest voelt het weer als vanouds!
Ik moet nog een online account aanmaken maar speel graag een keer tegen de mede tweaker
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 08:58 ]
Zou dan wel voor de Mayflash versie gaan;)Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindt
"21 jaar DSL!"
De Mayflash versie heeft wel het voordeel dat die 5 euro goedkoper is, en ook op de PC aangesloten kan worden (met betere drivers).
De officiele Nintendo adapter kun je ook aansluiten op de PC als je 'm wilt gebruiken voor Dolphin.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:20:
De Mayflash versie heeft wel het voordeel dat die 5 euro goedkoper is, en ook op de PC aangesloten kan worden (met betere drivers).
Voor de originele kan je hier drivers vinden:
http://m4sv.com/page/wii-u-gcn-usb-driver
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 10:00 ]
Mijn GameCube controllers zijn aardig versletenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindt

Ik zal maar aan de pro controllers moeten wennen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 14:25 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nmo6rFJDFsA&feature=youtu.be]
Mirrors:
https://d.maxfile.ro/xmsdtztxru.webm
https://d.maxfile.ro/zmtnfjjepk.webm
Inkling trophy:

(Bron)
Edit: Discussie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c6wsQkd6M5s]
Edit: color alts:

Edit: meer info:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OZkzBCbsWrE&feature=youtu.be&a]
[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 13-06-2015 19:59 ]
YouTube: Super Smash Bros. - New Content Approaching 6.14.15
[ Voor 26% gewijzigd door rudyman85 op 14-06-2015 18:28 ]
Meer info over de serverstatus:
iig op de 3DS heb ik nog niet eens de update kunnen downloaden.Doordat veel mensen tegelijk verbinding proberen te maken met de dienst, ondervindt de verbinding momenteel stabiliteitsproblemen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Duur van storing:
Vanaf ongeveer zondag 14 juni 2015 17:00 -
dit moment
Op de Wii U ben ik een stuk verder, en kreeg ik net voor het eerst sinds de update het DLC scherm. Maar ik kom nog niet verder dan dat,
Er is zo te zien ook een losse gratis (99 cent) "Smash controller" app voor de 3DS uitgekomen. Hiermee kan je je 3DS gebruiken in de Wii U versie zelfs al heb je het spel niet voor de 3DS.
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:49 ]
Gelukkig doen me die personages niet zoveel (ryu meest suffe street fighter). Die dlc is veels te duur allemaal. Dat is echt veel beter bij mk8.
Verder is een karakter in SSB veel veelzijdiger dan een MarioKart karakter.
(Afgerond) 15 euro per spel voor de DLC vind ik niet te duur.Helemaal omdat je er veel uit haalt.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 20:43 ]
Wat DLC betreft vond ik Mario Kart en Hyrule Warriors qua prijs erg goed liggen. Hopen dat deze DLC geen standaard zet wat betreft Nintendo en prijzen,
Dat zeggende heb ik wel Ryu gehaald gister, aangezien die een interessante manier van spelen heeft en duidelijk de meeste aandacht heeft gekregen. (eigen level, nieuwe muziek, eigen geluidseffecten) Dat vond ik de 7 euro gok wel waard. Het downloaden was een drama gezien de belasting op de shop gister maar Ryu zelf is wel interessant.
Doordat je verschillende (l/m/h) aanvallen hebt moet je meer op je input letten en zijn er ook meer combinaties mogelijk. Dit zorgt ervoor dat hij wel dieper is dan de gemiddelde char maar het zal ook meer tijd kosten om hem om onder de knie te krijgen. Het feit dat je ook de originele SF input kan gebruiken voor meer damage is een leuke touch. Zijn level is niet heel bijzonder maar de muziek maakt veel goed. Ook zijn victory music is erg leuk gedaan.
Als je een beetje into SF bent is het wel een aanrader en interessant character om mee te spelen.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met nieuw DLC chars overigens aangezien het 3DS char select scherm nu vol zit wanneer je alle DLC gekocht hebt.
"21 jaar DSL!"
Alleen klopt dit niet. De DLC van 30 euro is voor SSB 3DS én Wii U. De 3DS versie kost 40 euro bij Bol.com en de Wii U versie kost 50 euro. Dit is 90 euro opgeteld.vooral als je bedenkt dat de game zelf minder dan 2 keer die prijs was.
90 euro is 3x 30 euro. Zelfs als je enkel de DLC voor de Wii U versie bekijkt (23 euro) dan zit je nog onder de helft. Alleen bij de 3DS versie zit je er boven.
Dat vraag ik me ook af, maar ik vermoed dat ze dan de icoontjes kleiner gaan maken.Ben benieuwd wat ze gaan doen met nieuw DLC chars overigens aangezien het 3DS char select scherm nu vol zit wanneer je alle DLC gekocht hebt.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 12:15 ]
Wat ik dan wel weer goed vind is dat ze met zo'n livestream komen en dat het dan direct beschikbaar is. Door de toon van de video kreeg ik het idee dat het minstens wel een paar weken zou duren voordat Ryu af was. Erg tof dat je (met een beetje servergeluk) dezelfde dag nog kon spelen.
"21 jaar DSL!"
Ben het wel met je eens dat de prijzen voor losse characters gewoon te duur zijn. Gemiddeld 5 euro voor elk, is toch weer 20 euro. Ik vind het dan ook een rip-off, maar gelukkig hoeft je ze niet persee te halen. Ook al zou ik Lucas wel graag willen...The_Bird schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:45:
Ah die rekensom was my bad. Had Ryu voor beiden gekocht en minder naar losse prijzen gekeken. Dan nog vind ik het te duur maar daar verschillen we dan in mening over. No problem.
Verwijderd
Heb overigens net dit topic ontdekt en ben sindskort pas echt actiever Sm4sh aan het spelen. For Glory is wel grappig, maar het is soms idioot dat je tegen iemand uit de US moet die vervolgens gigantisch lagged. Wordt er hier nog actief online gespeeld?
Vind persoonlijk de pro maar niets. Vriend van me neemt de zijne mee en dat gaat niet altijd lekker. Unsynced als ie in slaapstand gaat, hangt soms randomly na het connecten en de knop indeling is anders. Bij nedgame.nl kun je een officiele SSB4 GameCube controller kopen, die overigens fijner zijn dan de oude GC controllers en een veel langere kabel hebben. Die ziet er zo uit: http://i.imgur.com/7Tk6c5S.jpg (ook in Black beschikbaar)shalaka schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:15:
[...]
Mijn GameCube controllers zijn aardig versleten![]()
Ik zal maar aan de pro controllers moeten wennen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2015 17:22 ]
For glory speel ik ook wel eens, ook al win ik niet zo vaak
De soms aanwezige lag in for glory helpt daar dan ook zeker niet bij
Modes
Tournament mode.

Mii-costumes: Paid DLC
Chrom
King K. Rool
Smash Hoody
Stages Paid DLC
Hyrule Castle (N64)
Peach's Castle (N64)
Youtube
Morgelijkheid tot het uploaden van herhalingen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kevaai op 30-07-2015 10:58 ]
Wat een teleurstelling was dat na gelezen te hebben dat Nintendo een nieuw trademark voor K.Rool aan had had gevraagd.Kevaai schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:57:
Morgen (31 juli 2015) wordt er nieuwe content uitgebracht:
Modes
Tournament mode.![]()
Mii-costumes: Paid DLC
Chrom
King K. Rool
Smash Hoody
Stages Paid DLC
Hyrule Castle (N64)
Peach's Castle (N64)
Youtube
Morgelijkheid tot het uploaden van herhalingen.
"21 jaar DSL!"
Inderdaad, ik had liever Inklings of Skull Kid als speelbaar character gezien.The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:56:
[...]
Wat een teleurstelling was dat na gelezen te hebben dat Nintendo een nieuw trademark voor K.Rool aan had had gevraagd.
Bij Inklings zie ik wel veel mogelijkheden qua gameplay maar Skull Kid zou een uitdaging worden. Van wat ik in Majora's Mask gezien heb kan hij zweven en de maan dichterbij brengen (final smash) maar voor de rest zou het lastig worden. Het zou denk ik interessanter zijn wanneer je Majora's Mask als speelbaar karakter hebt en dan tussen vormen kan wisselen zoals in het MM eindgevecht a la Pokemon Trainer. (Tevens jammer dat die er niet meer in zit)Kevaai schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:08:
[...]
Inderdaad, ik had liever Inklings of Skull Kid als speelbaar character gezien.
"21 jaar DSL!"
Smash-GoT met als wachtwoord:
Tourney ID: 64811076776800
Settings:
Max. 100 deelnemers (is maximum)
Loopt tot 1 september 0:00.
3 stock matches met een tijdlimiet van 3 min.
50 matches per dag max.
Miis toegestaan
Random stages.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 21:38 ]
"21 jaar DSL!"
- Super Mario Maker stage (Wii U / 3DS)
- Pirate Ship (Wii U) DLC (dat is dus stage 4, wat GameXplain aangaf)
- Duck Hunt Stage (3DS) Gratis
- Mii outfits (3DS/Wii U) DLC
"Volledige" changelog:
Wii U Ver. 1.1.1 [Released 09/29/15]
Users will be able to purchase newly added downloadable content.
Click here for more information.
Updated features when posting to YouTube and Miiverse.
Adjustments have also been made to make for a more pleasant gaming experience.
3DS Ver. 1.1.1 details (Released on September 29, 2015)
Users will be able to purchase newly added downloadable content.
Click here for more information.
Added the Duck Hunt Stage.
Adjustments have also been made for a more pleasant gaming experience.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 14:28 ]
Op een oude 3DS? Dat zal niet veranderen. Smash Bros op de 3DS vergt zo veel van het systeem dat het bepaalde functionaliteit (o.a. Miiverse) uitschakelt. Voor dit uitschakelen wordt het systeem echter wel opnieuw gestart. Na het afsluiten van Smash Bros wordt het systeem voor een 2e keer opnieuw gestart om de functionaliteit weer aan te zetten.JerX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:10:
Hopelijk hebben ze de performance van het starten van de game aangepakt. Als ik de game start dan heb ik 10 seconden een zwart beeld voordat de Super Smash logo verschijnt.
De New 3DS heeft dat probleem niet, maar de New 3DS heeft dan ook veel meer RAM, het dubbele aantal cores en een bijna 4x hogere kloksnelheid.
Ik ook al een tijd niet, het was overigens ook alleen met het starten van de game. Niet het laden van levels,RayNbow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:57:
Hmm, heb de Wii U versie een tijdje niet aangeslingerd en ik kan me niet herinneren hoe lang de laadtijden toen waren.
...in haar victory animation.
Wordt super smash bros op de 3ds nog een beetje gespeeld online? Wil hem nl gaan kopen, of is het de moeite niet meer waard?
Ik heb 't een tijdje niet gespeeld, maar net ff (na 't installeren van achterstallige updates) online gespeeld. Had geen moeite om een For Glory team match te vinden.Deruxian schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:08:
Wordt super smash bros op de 3ds nog een beetje gespeeld online? Wil hem nl gaan kopen, of is het de moeite niet meer waard?
Ik denk dat je meer kans op antwoord hebt als je die vraag in Nintendo 3DS - Deel 1 stelt.Deruxian schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:48:
Ok bedankt! Lijkt me namelijk zeer toffe game. Vraag ik hier ook even stiekem hoe het met online community is van Mario kart 7?😉