Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat laatste is nog wel leuk maar dat zou toch gewoon gratis moeten kunnen?

Gelukkig doen me die personages niet zoveel (ryu meest suffe street fighter). Die dlc is veels te duur allemaal. Dat is echt veel beter bij mk8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt meer omdat de DLC nu allemaal los is (zelfs de verzamelpakketten zijn gewoon een opsomming van de losse DLC) bij MK8 was het meer een soort van season pass. Verder is SSB 2 spellen en MK8 maar één.

Verder is een karakter in SSB veel veelzijdiger dan een MarioKart karakter.

(Afgerond) 15 euro per spel voor de DLC vind ik niet te duur.Helemaal omdat je er veel uit haalt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Tja dat is jouw mening. Rond de 30 euro voor de volledige DLC set is erg prijzig als je ziet wat je er voor krigjt (3 chars waaronder een clone,1 echt nieuw level, 2 oude gereworkte levels en een aantal Mii outfits) vooral als je bedenkt dat de game zelf minder dan 2 keer die prijs was.

Wat DLC betreft vond ik Mario Kart en Hyrule Warriors qua prijs erg goed liggen. Hopen dat deze DLC geen standaard zet wat betreft Nintendo en prijzen,

Dat zeggende heb ik wel Ryu gehaald gister, aangezien die een interessante manier van spelen heeft en duidelijk de meeste aandacht heeft gekregen. (eigen level, nieuwe muziek, eigen geluidseffecten) Dat vond ik de 7 euro gok wel waard. Het downloaden was een drama gezien de belasting op de shop gister maar Ryu zelf is wel interessant.

Doordat je verschillende (l/m/h) aanvallen hebt moet je meer op je input letten en zijn er ook meer combinaties mogelijk. Dit zorgt ervoor dat hij wel dieper is dan de gemiddelde char maar het zal ook meer tijd kosten om hem om onder de knie te krijgen. Het feit dat je ook de originele SF input kan gebruiken voor meer damage is een leuke touch. Zijn level is niet heel bijzonder maar de muziek maakt veel goed. Ook zijn victory music is erg leuk gedaan.
Als je een beetje into SF bent is het wel een aanrader en interessant character om mee te spelen.

Ben benieuwd wat ze gaan doen met nieuw DLC chars overigens aangezien het 3DS char select scherm nu vol zit wanneer je alle DLC gekocht hebt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vooral als je bedenkt dat de game zelf minder dan 2 keer die prijs was.
Alleen klopt dit niet. De DLC van 30 euro is voor SSB 3DS én Wii U. De 3DS versie kost 40 euro bij Bol.com en de Wii U versie kost 50 euro. Dit is 90 euro opgeteld.

90 euro is 3x 30 euro. Zelfs als je enkel de DLC voor de Wii U versie bekijkt (23 euro) dan zit je nog onder de helft. Alleen bij de 3DS versie zit je er boven.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met nieuw DLC chars overigens aangezien het 3DS char select scherm nu vol zit wanneer je alle DLC gekocht hebt.
Dat vraag ik me ook af, maar ik vermoed dat ze dan de icoontjes kleiner gaan maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ah die rekensom was my bad. Had Ryu voor beiden gekocht en minder naar losse prijzen gekeken. Dan nog vind ik het te duur maar daar verschillen we dan in mening over. No problem.

Wat ik dan wel weer goed vind is dat ze met zo'n livestream komen en dat het dan direct beschikbaar is. Door de toon van de video kreeg ik het idee dat het minstens wel een paar weken zou duren voordat Ryu af was. Erg tof dat je (met een beetje servergeluk) dezelfde dag nog kon spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
The_Bird schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:45:
Ah die rekensom was my bad. Had Ryu voor beiden gekocht en minder naar losse prijzen gekeken. Dan nog vind ik het te duur maar daar verschillen we dan in mening over. No problem.
Ben het wel met je eens dat de prijzen voor losse characters gewoon te duur zijn. Gemiddeld 5 euro voor elk, is toch weer 20 euro. Ik vind het dan ook een rip-off, maar gelukkig hoeft je ze niet persee te halen. Ook al zou ik Lucas wel graag willen...

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:02

RayNbow

Kirika <3

Tijd geleden dat ik een (geschreven) Miiverse post geplaatst heb... :p

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/pap/zlCfzTd5Z9wMy2we-u
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzTd5Z9wMy2we-u

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de bundel ook niet kopen, want dan betaal je gemakkelijk 10 euro voor die achterlijke Mii Fighter meuk. 5 euro/character is redelijk pricey, maar anderzijds wordt er nog actief aan Sm4sh gewerkt, zowel aan characters als balance e.d. dus daar mag op zich wel wat tegenover staan. Er zijn andere fighting games die veel meer per character chargen.

Heb overigens net dit topic ontdekt en ben sindskort pas echt actiever Sm4sh aan het spelen. For Glory is wel grappig, maar het is soms idioot dat je tegen iemand uit de US moet die vervolgens gigantisch lagged. Wordt er hier nog actief online gespeeld?
shalaka schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Mijn GameCube controllers zijn aardig versleten O-)
Ik zal maar aan de pro controllers moeten wennen
Vind persoonlijk de pro maar niets. Vriend van me neemt de zijne mee en dat gaat niet altijd lekker. Unsynced als ie in slaapstand gaat, hangt soms randomly na het connecten en de knop indeling is anders. Bij nedgame.nl kun je een officiele SSB4 GameCube controller kopen, die overigens fijner zijn dan de oude GC controllers en een veel langere kabel hebben. Die ziet er zo uit: http://i.imgur.com/7Tk6c5S.jpg (ook in Black beschikbaar)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik ben ondertussen wel gewend aan de pro controller
For glory speel ik ook wel eens, ook al win ik niet zo vaak :)
De soms aanwezige lag in for glory helpt daar dan ook zeker niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Morgen (31 juli 2015) wordt er nieuwe content uitgebracht:

Modes
Tournament mode. oOo

Mii-costumes: Paid DLC
Chrom
King K. Rool
Smash Hoody

Stages Paid DLC
Hyrule Castle (N64)
Peach's Castle (N64)

Youtube
Morgelijkheid tot het uploaden van herhalingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Kevaai op 30-07-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Kevaai schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:57:
Morgen (31 juli 2015) wordt er nieuwe content uitgebracht:

Modes
Tournament mode. oOo

Mii-costumes: Paid DLC
Chrom
King K. Rool
Smash Hoody

Stages Paid DLC
Hyrule Castle (N64)
Peach's Castle (N64)

Youtube
Morgelijkheid tot het uploaden van herhalingen.
Wat een teleurstelling was dat na gelezen te hebben dat Nintendo een nieuw trademark voor K.Rool aan had had gevraagd.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Wat een teleurstelling was dat na gelezen te hebben dat Nintendo een nieuw trademark voor K.Rool aan had had gevraagd.
Inderdaad, ik had liever Inklings of Skull Kid als speelbaar character gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Kevaai schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Inderdaad, ik had liever Inklings of Skull Kid als speelbaar character gezien.
Bij Inklings zie ik wel veel mogelijkheden qua gameplay maar Skull Kid zou een uitdaging worden. Van wat ik in Majora's Mask gezien heb kan hij zweven en de maan dichterbij brengen (final smash) maar voor de rest zou het lastig worden. Het zou denk ik interessanter zijn wanneer je Majora's Mask als speelbaar karakter hebt en dan tussen vormen kan wisselen zoals in het MM eindgevecht a la Pokemon Trainer. (Tevens jammer dat die er niet meer in zit)

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GoT tournooi aangemaakt in SSB :)

Smash-GoT met als wachtwoord:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Tourney ID: 64811076776800

Settings:
Max. 100 deelnemers (is maximum)
Loopt tot 1 september 0:00.
3 stock matches met een tijdlimiet van 3 min.
50 matches per dag max.
Miis toegestaan
Random stages.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Nieuwe stage aangekondigd voor beide versies:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Beetje jammer dat het 2,50 kost. De prijzen van Smash DLC zijn even belabberd als dat van de Mario Kart DLC goed geprijsd is.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Meer info:

Verwijderd

Topicstarter
De DLC is uit, en ook een update:

- Super Mario Maker stage (Wii U / 3DS)
- Pirate Ship (Wii U) DLC (dat is dus stage 4, wat GameXplain aangaf)
- Duck Hunt Stage (3DS) Gratis
- Mii outfits (3DS/Wii U) DLC

"Volledige" changelog:
Wii U Ver. 1.1.1 [Released 09/29/15]
Users will be able to purchase newly added downloadable content.
Click here for more information.
Updated features when posting to YouTube and Miiverse.
Adjustments have also been made to make for a more pleasant gaming experience.
3DS Ver. 1.1.1 details (Released on September 29, 2015)
Users will be able to purchase newly added downloadable content.
Click here for more information.
Added the Duck Hunt Stage.
Adjustments have also been made for a more pleasant gaming experience.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 14:28 ]

• JerX
Hopelijk hebben ze de performance van het starten van de game aangepakt. Als ik de game start dan heb ik 10 seconden een zwart beeld voordat de Super Smash logo verschijnt.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

JerX schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:10:
Hopelijk hebben ze de performance van het starten van de game aangepakt. Als ik de game start dan heb ik 10 seconden een zwart beeld voordat de Super Smash logo verschijnt.
Op een oude 3DS? Dat zal niet veranderen. Smash Bros op de 3DS vergt zo veel van het systeem dat het bepaalde functionaliteit (o.a. Miiverse) uitschakelt. Voor dit uitschakelen wordt het systeem echter wel opnieuw gestart. Na het afsluiten van Smash Bros wordt het systeem voor een 2e keer opnieuw gestart om de functionaliteit weer aan te zetten.

De New 3DS heeft dat probleem niet, maar de New 3DS heeft dan ook veel meer RAM, het dubbele aantal cores en een bijna 4x hogere kloksnelheid.

• JerX
Sorry, bedoelde het op de Wii U.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hmm, heb de Wii U versie een tijdje niet aangeslingerd en ik kan me niet herinneren hoe lang de laadtijden toen waren.

• JerX
RayNbow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:57:
Hmm, heb de Wii U versie een tijdje niet aangeslingerd en ik kan me niet herinneren hoe lang de laadtijden toen waren.
Ik ook al een tijd niet, het was overigens ook alleen met het starten van de game. Niet het laden van levels,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Female Robin heeft een buff gekregen in Smash Bros...

...in haar victory animation. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wordt super smash bros op de 3ds nog een beetje gespeeld online? Wil hem nl gaan kopen, of is het de moeite niet meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Deruxian schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:08:

Wordt super smash bros op de 3ds nog een beetje gespeeld online? Wil hem nl gaan kopen, of is het de moeite niet meer waard?
Ik heb 't een tijdje niet gespeeld, maar net ff (na 't installeren van achterstallige updates) online gespeeld. Had geen moeite om een For Glory team match te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ok bedankt! Lijkt me namelijk zeer toffe game. Vraag ik hier ook even stiekem hoe het met online community is van Mario kart 7?😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Deruxian schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:48:
Ok bedankt! Lijkt me namelijk zeer toffe game. Vraag ik hier ook even stiekem hoe het met online community is van Mario kart 7?😉
Ik denk dat je meer kans op antwoord hebt als je die vraag in Nintendo 3DS - Deel 1 stelt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Heb hem pas net gekocht. Ziet er goed uit
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste