Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Jup, Nintendo maakt ze nog gewoon:RayNbow schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:16:
[...]
Zulke claims zijn alleen maar een middel om de prijzen omhoog te drijven.
http://www.nintendolife.c...ter_has_been_discontinued
Bij de Amiibo's is het wel weer zo dat ze niet verder gemaakt zullen worden. Zoals bijv Villager.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:57:
[...]
Jup, Nintendo maakt ze nog gewoon:
http://www.nintendolife.c...ter_has_been_discontinued
Maar Nintendo had al bij de Amiibo-direct aangegeven dat sommige op een beperkte oplage zal komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:50 ]
Hij speelt heel fijn, hele korte backswings ook. Foreswings zijn wat langer maar nog steeds snel genoeg om je opponent te punishen.
Backroll into side-B is ook erg fijn. Als ze dan springen kan je een back air doen.
Ik herinner hem me als veel trager en logger, maar hij voelt eerder als een light-medium dan een heavy-medium.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Online ervaring is super.StefanKelevra schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:13:
Vraagje aan allen met smash, hoe is de online ervaring? Ik zit te twijfelen om een wii u te kopen met smash maar vrees dat ik niet vaak vrienden over de vloer heb die smash willen spelen, zijn allemaal cod/fifa spelers..
Ik speel altijd 'for glory 1v1', dat zijn static levels zonder items.
2 stock en 10(?) minuten speeltijd.
Ik krijg heel af en toe een massive lagger, maar dan suicide ik meestal en requeue ik de game.
Verder geen delay of inputlag merkbaar, speelt heel chill.
Er zijn geen chatrooms ofzo, dus je moet niet denken dat het heel sociaal is verder.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
online ervaring is goed. je moet wel zorgen dat je stabiel internet heb of anders krijg je lag. (die andere moet natuurlijk ook een goede verbinding hebben) veder het werkt vlot. je heb binnen no-time een match en have funStefanKelevra schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:13:
Vraagje aan allen met smash, hoe is de online ervaring? Ik zit te twijfelen om een wii u te kopen met smash maar vrees dat ik niet vaak vrienden over de vloer heb die smash willen spelen, zijn allemaal cod/fifa spelers..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
In PM speelde ik altijd met Ike, dat heb ik nu een beetje los gelaten, en speel nu met Shulk. Ike is wel wat vlotter geworden op de WiiU maar ik kan er niet aan wennen dat quickdraw stopt aan het einde van een platform. Voor de rest is het een redelijk character volgens mij maar ik denk dat het pas uit de verf komt als je zelf goed bent. Er zijn characters die wat meer toegankelijk zijn, om het zo maar te zeggen.Zombymario schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:35:
Gebruiken hier nog mensen ike? Hij kan best lekker hard slaan.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
little mac hoort ook beroerd te zijn in de lucht. slechte recovery en niet zo heel goede attacks. op de grond is die juist goed.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:57:
Ik heb eens gewisseld naar Little Mac. Best een fijn karakter die best wel hard en snel kan slaan. In springen ben ik dan weer wat minder handig met hem waardoor ik wel eens onnodig dood ga.
Elk character is prima eigenlijk. Tuurlijk, sommige zijn net iets sterker dan andere (Diddy is momenteel erg goed), maar je kan in principe met elk character van een andere winnen.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:16:
Wat is een goede allrounder dan eigenlijk?
Speel dus vooral met degene die je leuk vindt of die niet zo technisch zijn. Ik speel zelf met Yoshi en ZSS, omdat ze wel bij mijn speelstijl passen, maar een zwaarder character is ook prima.
Wel vind ik Pikachu en Luigi in deze versie wat tegenvallen (mains uit Melee), maar kan ik nu stukken beter uit de voeten met Mario en Ganon.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
- Ik dacht online te gaan oefenen met Shulk, aangezien ik Ike niet zo best meer vind, maar alle For Fun matches laggen als een malle, dit in tegenstellig tot For Glory. Geen idee waar dit door komt, misschien omdat er meer spelers mee doen... Dus voor de rest alleen maar FG gespeeld, een aantal keren flink ingemaakt, en af en toe ook wat gewonnen
.
- Characters met projectielen hebben het relatief gezien wat makkelijker, omdat ze van een afstand toch druk kunnen zetten. Ik vond dit in Project M wat minder duidelijk aanwezig.
- Er zijn veel mensen die zo gauw ze hebben verloren het spel verlaten.
- De WiiU Pro Controller is erg wennen vergeleken met de GC controller. Ik ben er nu na een uur of 5 spelen aardig aan gewend, en dan werkt het wel fijner dan de GC controller. De Pro ligt voor mij wat beter in de hand, vooral omdat ik wat grotere handen heb dan gemiddeld. Nu zijn de shield / grab buttons wat makkelijker de bereiken.
Speelt in verhouding met andere characters lekker rustig.
Aan het begin had ik daar ook moeite mee met Shulk, vooral omdat het kiezen van de goede monado ook nog al wat rekenwerk kostte in mijn hoofdTiwazz schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:29:
Projectielen spammen kan best goed zijn tegen mensen die niet weten hoe ze daar mee om moeten gaan. Speel de laatste tijd ook als Robin, toffe character.
Speelt in verhouding met andere characters lekker rustig.
Vanavond bij mn broertje smashen, zal eens een poging wagen met Robin
Probeer zo veel mogelijke dingen uit te sluiten waar het aan kan liggen. Heb je een andere werkende GameCube controller of ken je iemand met eentje? Probeer die aan te sluiten om uit te sluiten dat het aan de adapter ligt. Heb je misschien nog een GameCube of Wii liggen of ken je iemand met een? Probeer de controller daarop en check of dit werkt.Mvandenberg91 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:49:
Nu thuis blij met dat ding werken er 3 knoppen niet op deze controller iemand een idee?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Controller is echt ruk helaas. Andere controllers doen het wel.RayNbow schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:59:
[...]
Probeer zo veel mogelijke dingen uit te sluiten waar het aan kan liggen. Heb je een andere werkende GameCube controller of ken je iemand met eentje? Probeer die aan te sluiten om uit te sluiten dat het aan de adapter ligt. Heb je misschien nog een GameCube of Wii liggen of ken je iemand met een? Probeer de controller daarop en check of dit werkt.
Met Rosaline heb ik nog niet serieus gespeeld, maar met Luigi gaat het mij meestal wel goed af. Minder dan Mario, maar niet slecht ofzohorizon1978 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 07:42:
Zoontje sinds kerst ook Smash. Avondje met hem gespeeld. Toch wel dikke pret hoor dit spel. Elk potje ander personage gekozen en je merkt toch wel direct verschil. Viel me wel tegen dat ik met mijn twee favoriete Kart personages (Luigi & Rosalina) kansloos was. lol
Zelf speel ik het meest met Bowser of DK, lekker zware personages die ook nog goede klappen kunnen uitdelen. Online 2 tegen 2 of 4 spelers free for all win ik dan ook meestal als ik 1 van deze 2 kies.
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Echter is Samus verneukt vanaf Brawl en is nu ook niet echt heel super (air kick was zo pro
Oww ja en Ike > all, die gast blijft OP
Nu wat vaker gespeeld en met Luigi kan ik nu ook winnen. Yay. Browser is inderdaad ook wel makkelijk te spelen.DutchEZmoder schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:26:
[...]
Met Rosaline heb ik nog niet serieus gespeeld, maar met Luigi gaat het mij meestal wel goed af. Minder dan Mario, maar niet slecht ofzo![]()
Zelf speel ik het meest met Bowser of DK, lekker zware personages die ook nog goede klappen kunnen uitdelen. Online 2 tegen 2 of 4 spelers free for all win ik dan ook meestal als ik 1 van deze 2 kies.
En zoals hierboven gezegd is Ike ook ok. Daarnaast kwam ik erg goed uit de voeten met PacMan.
Toch knap hoe Nintendo alle characters toch zo eigen stijl heeft kunnen geven zonder een overdaad aan knoppen te gebruiken.
Kids zijn er enorm blij mee en leukste is dat dochter het spel verrassend genoeg ook erg leuk vind en vooral met Rosalina (en daarna met Peach) ons de vloer kan aanvegen.
Dat geld volgens mij ook voor Bowser, Ganondorf en King Dede aangezien die nog slomer zijn.Erkel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:47:
Online is het wel lastig met Ike, tegen snelle characters als Fox, Sheik en Diddy. Als je 1 slag mist kunnen ze flink wat damage doen met combo's.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
naa weet ik niet. king dedede kan echt iritant zijn.Zombymario schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:59:
[...]
Dat geld volgens mij ook voor Bowser, Ganondorf en King Dede aangezien die nog slomer zijn.
Ugh King Dedede met die stomme Spike aanval... irritant ding!gareld schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:32:
[...]
naa weet ik niet. king dedede kan echt iritant zijn.
Volgens mij kan je die Gordo (zo heet dat ding toch) wel terugslaan, moet je het wel goed timen.JerX schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:37:
[...]
Ugh King Dedede met die stomme Spike aanval... irritant ding!
ja, is terug te kaatsen. yoshi's groundpound is het wel makkelijk te verrichten en ness zijn honkbal knuppelZombymario schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:57:
[...]
Volgens mij kan je die Gordo (zo heet dat ding toch) wel terugslaan, moet je het wel goed timen.
Afgelopen weekend eindelijk eens de Wii U versie gespeeld, aangezien ik alleen de 3DS versie thuis heb. Was gelijk ook de eerste keer dat we met z'n vieren tegelijk konden spelen. Eigenlijk was het net als vroeger als in melee: ouderwets op elkaar zitten schelden de hele avond. Schitterend.
, helaas
[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 07-01-2015 18:18 ]
Verwijderd
Eerst heb ik op de gamepad zitten spelen maar gisteren toch maar een Gamecube controller aangeschaft.
Op een wii-mote spelen... dan is een gamepad al een verademing!Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:15:
Ook al enkele dagen smash bros aant spelen en eigenlijk vind ik het wel redelijk moeilijk om een deftig resultaat te behalen.
Eerst heb ik op de gamepad zitten spelen maar gisteren toch maar een Gamecube controller aangeschaft.
Verwijderd
Nee wii mote heb ik nooit geprobeerd het was op de gamepad zelfhorizon1978 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:21:
[...]
Op een wii-mote spelen... dan is een gamepad al een verademing!
Maar een GC controller werkt toch het beste
Online is hij in NL niet te vinden.justinkb schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:03:
Iemand enig idee of die officiele gamecube adapter inmiddels weer ergens beschikbaar is? In de winkel of online (NL shop)?
Waar ik minder blij van wordt is dat mijn bestelling bij PlayAsia zoek lijkt. Ik had op 20 december een witte Smash GameCube controller besteld welke nog steeds niet is geleverd. Kan alleen zien dat hij door Singpost is verzonden naar het buitenland (NL). Gelukkig ergens in België nog wel de zwarte controller kunnen bemachtigen.
haha daar heb ik ook last van. ja ik stop zo. en dan is het een uur veder.horizon1978 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:29:
Vanavond eerste keer online, voor de lol, gespeeld. Direct eerste twee potjes gewonnen met Luigi. lol. Daarna steeds tweede. Vervelend effect dat Smash, veels te snel zeg je: ah... nog een potje...
"21 jaar DSL!"
Wow, dat zijn er een hoop!! 8-player vind ik erg leuk om te doen dus komt goed uit.
http://www.nintendolife.c...ds_update_105_is_now_liveThis update also includes the previous game updates.
Share mode has been added.
Users will be able to post photos, replay data, and Mii Fighter data to the official server to share with other users around the world. Users will also be able to search and download the content as well.
Users can only post their own content. Content posted to the server will be deleted after 30 days.
Users will be able to share and exchange photos, replay data, and Mii Fighter data with users on their 3DS Friend List.
Content will be received when the Nintendo 3DS is connected to the Internet
It may take some time to receive the data
Content uploaded to the server will be deleted from the server after 30 days.
Users will be able to post photos to Miiverse from within the game
Photos will be posted to the official Snapshot Sharing Community
amiibo functionality has been added to New Nintendo 3DS XL.
Users can tap their amiibo figure to the touchscreen to transform them into “figure players (FP)” to battle, train, and level-up their FP.
FPs that were trained in Super Smash Bros. for Wii U can be used in Super Smash Bros. for Nintendo 3DS.
Nintendo 3DS/XL systems will be compatible with amiibo functionality using a peripheral device scheduled to launch in 2015 and the software update that will follow.
In order to let you play the game more comfortably, we have also fixed some issues.
tl;dr: Share opties en Amiibo support voor de new Nintendo 3DS.
Vraag me af of alle stages ooit worden unlocked, er zijn zeker nog een paar grote maps die unlocked kunnen worden
Kwestie van de boel flink downgraden.JerX schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:41:
[...]
Vraag me af of alle stages ooit worden unlocked, er zijn zeker nog een paar grote maps die unlocked kunnen worden
Hmm, en de oude replays?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:15:
Update 1.0.5 is nu beschikbaar voor de (new) 3DS versie van het spel!
[...]
http://www.nintendolife.c...ds_update_105_is_now_live
tl;dr: Share opties en Amiibo support voor de new Nintendo 3DS.
[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 10-02-2015 11:10 ]
Ik denk dat het echt is. Alle laatste Rayman spellen zijn op de Wii (U) uitgekomen. En hij past goed tussen de Nintendo karakters. Enige kanttekeningen zijn dat Ubisoft niet bepaalt Nintendo-vriendelijk is momenteel.
Andere karakters die ik wil zien: Bayonetta, Shovel Knight, Inkling (Splatoon).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 11:47 ]
Hetzelfde vindt plaats bij de stage select, in de laatste rij is er nog ruimte voor 1 extra stage
Ik ben niet de grootste Rayman fan, maar ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken in Smash Bros.
Steam/XBL: Avioto
Steam/XBL: Avioto
"21 jaar DSL!"
Oh daar verschillen de meningen overThe_Bird schreef op maandag 16 februari 2015 @ 07:47:
Gelukkig zit hij er niet in. Rayman past nou niet precies in het rijtje iconische 3rd party characters thuis.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tegen alle verwachtingen in toch nog binnengekomen!Waar ik minder blij van wordt is dat mijn bestelling bij PlayAsia zoek lijkt. Ik had op 20 december een witte Smash GameCube controller besteld welke nog steeds niet is geleverd. Kan alleen zien dat hij door Singpost is verzonden naar het buitenland (NL). Gelukkig ergens in België nog wel de zwarte controller kunnen bemachtigen.
Ondertussen SSB for Wii U geheel uitgespeeld. Alle 140 uitdagingen behaald zonder gebruik te maken van gouden hamers én alle 716 trofeeën verzameld!

Mooie verzameling!RayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:04:
Nog geen Shulk weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Na Mario en Link ben ik gestopt. Ik zie helaas geen échte toegevoegde waarde.
Ze zien er natuurlijk wel heel tof uit!
Ik ga in maart mijn collectie aanvullen door een vlucht naar Japan te makenRayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:04:
Nog geen Shulk weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Dat is de toegevoegde waarde.Kevaai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:06:
Na Mario en Link ben ik gestopt. Ik zie helaas geen échte toegevoegde waarde.
Ze zien er natuurlijk wel heel tof uit!
(Plus dat in sommige spellen ze wat extra's unlocken)

Ik hoop dat Lucina (en Robin) niet al te moeilijk verkrijgbaar wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:36:
Ik ga morgen Shulk bij Nedgame halen, en dan is het wachten op Lucina
vooral voor de wii u zoek ik mensen om tegen te spelen.
Mocht iemand interesse hebben ben op zoek.
mijn friend code: 087704038172
nintendo network ID
Guydude7
Ryu in smash!?NintendoSmasher schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:38:
En misschien 2 extra personages.
http://www.gonintendo.com...-dlc-for-smash-bros-games
"21 jaar DSL!"
Dat is waar, en er zijn er ook een aantal voor GBA uitgekomen maar ik ging uit van de consoles, aangezien vechtgames op een handheld vaak niet optimaal werken.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:10:
Euhm, Street Fighter 4 is op de 3DS uitgekomen
[ Voor 28% gewijzigd door The_Bird op 16-04-2015 07:17 ]
"21 jaar DSL!"
Een handheld console is geen console?
De pro controllers zijn erg wennen, voor de rest voelt het weer als vanouds!
Ik moet nog een online account aanmaken maar speel graag een keer tegen de mede tweaker
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindtshalaka schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:48:
Gister een Wii U gekocht(en super smash natuurlijk)! Heb me velen uren vermaakt melee en brawl
De pro controllers zijn erg wennen, voor de rest voelt het weer als vanouds!
Ik moet nog een online account aanmaken maar speel graag een keer tegen de mede tweaker
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 08:58 ]
Zou dan wel voor de Mayflash versie gaan;)Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindt
"21 jaar DSL!"
De Mayflash versie heeft wel het voordeel dat die 5 euro goedkoper is, en ook op de PC aangesloten kan worden (met betere drivers).
De officiele Nintendo adapter kun je ook aansluiten op de PC als je 'm wilt gebruiken voor Dolphin.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:20:
De Mayflash versie heeft wel het voordeel dat die 5 euro goedkoper is, en ook op de PC aangesloten kan worden (met betere drivers).
Voor de originele kan je hier drivers vinden:
http://m4sv.com/page/wii-u-gcn-usb-driver
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 10:00 ]
Mijn GameCube controllers zijn aardig versletenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Je kan ook een GameCube Controller adapter kopen, als je dat fijner vindt

Ik zal maar aan de pro controllers moeten wennen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 14:25 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nmo6rFJDFsA&feature=youtu.be]
Mirrors:
https://d.maxfile.ro/xmsdtztxru.webm
https://d.maxfile.ro/zmtnfjjepk.webm
Inkling trophy:

(Bron)
Edit: Discussie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c6wsQkd6M5s]
Edit: color alts:

Edit: meer info:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OZkzBCbsWrE&feature=youtu.be&a]
[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 13-06-2015 19:59 ]
YouTube: Super Smash Bros. - New Content Approaching 6.14.15
[ Voor 26% gewijzigd door rudyman85 op 14-06-2015 18:28 ]
Meer info over de serverstatus:
iig op de 3DS heb ik nog niet eens de update kunnen downloaden.Doordat veel mensen tegelijk verbinding proberen te maken met de dienst, ondervindt de verbinding momenteel stabiliteitsproblemen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Duur van storing:
Vanaf ongeveer zondag 14 juni 2015 17:00 -
dit moment
Op de Wii U ben ik een stuk verder, en kreeg ik net voor het eerst sinds de update het DLC scherm. Maar ik kom nog niet verder dan dat,
Er is zo te zien ook een losse gratis (99 cent) "Smash controller" app voor de 3DS uitgekomen. Hiermee kan je je 3DS gebruiken in de Wii U versie zelfs al heb je het spel niet voor de 3DS.
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:49 ]