Ik denk dat ik een amiibo bestel online. Zit enkel nog te twijfelen welke..
iemand suggesties?
iemand suggesties?
Welke Mediamarkt?The_Bird schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:00:
Bij de media markt gekocht voor 46. Ik lach een beetje om de mensen die 60 euro betalen.
[ Voor 10% gewijzigd door NintendoSmasher op 27-11-2014 19:22 ]
lees ik het goed dat als je het nu die je de soundtrack krijgt en als je wacht je een kans hebt om mewtwo te krijgenNintendoSmasher schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:19:
Voor wie Mewtwo wil, nog niet registeren.
http://www.nintendo.nl/Ac...r-Smash-Bros--937174.html
Mijn fout, niet goed gelezen.
[ Voor 9% gewijzigd door sk1nny666 op 27-11-2014 19:37 ]
Je snapt wel dat Nedgame en Gamemania de regels overtreden en het eigenlijk verpesten voor de rest?sk1nny666 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:21:
bij de MM geweest in groningen en daar stonden ze mooi in een rolcontainer.
dus geef aan dat ik er graag 1 mee wil hebben en dat de gamemania en de nedgame hem al verkopen.
maar ze hielden poot stijf en gaan hem niet eerder verkopen. (ook handig dat die rolcontainer in het zicht staat) maar moet jammer genoeg toch wachten tot morgen. dus dit was de laatste keer dat ik een game bestel bij MM
Jij snapt ook wel dat wanneer iemand die game vroeg kan kopen en lekker kan gamen dat diegene niks boeit?SCIxX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:36:
[...]
Je snapt wel dat Nedgame en Gamemania de regels overtreden en het eigenlijk verpesten voor de rest?
"21 jaar DSL!"
Bij mij zeurde die om een update toen ik Online probeerde. Hiervoor moest ik de game afsluiten en opnieuw starten zodat deze geïnstalleerd zou worden. Dit gebeurde helaas niet. Heb Online dus nog niet kunnen proberen.
[ Voor 47% gewijzigd door hoipimniet op 27-11-2014 23:12 ]
Verwijderd
Had dat ook gemerkt dat je nu via de c smash ze kan laden, erg prettighoipimniet schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:11:
Heb 'm vanmiddag binnengekregen (via NedGame). De hele avond zitten spelen. Heerlijk! Gamecubecontrollers doen het perfect. C-Stick Smash Attacks kunnen geladen worden door de C-Stick ingedrukt te houden(!)
EDIT:
[...]
Bij mij zeurde die om een update toen ik Online probeerde. Hiervoor moest ik de game afsluiten en opnieuw starten zodat deze geïnstalleerd zou worden. Dit gebeurde helaas niet. Heb Online dus nog niet kunnen proberen.
Dat vindt ik dus ook zo krom dat als er te weinig geleverd is ze niet leveren op volgorde van bestelling.xelfer schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:10:
Ik heb de adapter bundel van Nedgame gisteren binnen gekregen. Had maandag de bestelling geplaatst. Overigens was SSB bij de lokale Bart Smit gisteren ook al te koop....
Hadden ze er nog veel op voorraad?bakkerjangert schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:
Zojuist gehaald bij media markt alexander (Rotterdam). Voor slechts €46,-! Wel slechts alleen de game beschikbaar, de bundels heb ik niet gezien.
Doe er je voordeel mee!
[ Voor 47% gewijzigd door Ryatzu op 28-11-2014 15:22 ]
Ik heb €65 betaald voor game+adapter. Ik lach een beetje om mensen die geen adapter hebben.The_Bird schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:00:
Bij de media markt gekocht voor 46. Ik lach een beetje om de mensen die 60 euro betalen.
Adapter is leuk als je een gamecube controller hebt en/of je meer dan 4 vrienden hebt.Dazzyreil schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:59:
[...]
Ik heb €65 betaald voor game+adapter. Ik lach een beetje om mensen die geen adapter hebben.
Verwijderd
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Kwestie van wennen. Ik begon met Melee, maar na wat wennen kon ik ook op een 3DS smashen.hoipimniet schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:23:
Wow, ik zou dat echt niet kunnen, met een andere layout... Is dit je eerste Smash?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik vind de standaard layout echt ruk, vandaar dat ik hem aan heb gepast. Ben begonnen met smash op de N64, heb Melee over geslagen helaas ik had geen cube.hoipimniet schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:23:
Wow, ik zou dat echt niet kunnen, met een andere layout... Is dit je eerste Smash?
[ Voor 42% gewijzigd door ndonkersloot op 28-11-2014 21:47 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 22:09 ]
Raar, dan krijg jij waarschijnlijk de 2e lading, want ik had het spel incl controller adapter donderdag in huis gekregen van Nedgame.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:08:
Ik kan 'm morgen pas ophalen. (Nedgame kreeg 'm volgende week pas (incl controller adapter), maar Coolblue had hem op voorraad vanmiddag)
Dus morgenmiddag even naar Rotterdam (niet ver voor mij), en dan morgenavond gamen!
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Spectaten probeer ik te vermijden... te hoog gokgehalte.DutchEZmoder schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:54:
Wat ik trouwens erg leuk vind is spectaten bij andere mensen over de wereld, en dan geld inzetten op een speler, als die wint verdubbel je je geld.
De Amiibo is een zelf-lerende AI in Smash Bros, dus het klopt dat je niet als hem kan spelen.Bartoow schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:18:
Gister nog even een Link Amiibo gekocht! Maar klopt het dat je niet zelf met je Amiibo kan spelen? Dus dat deze alleen levelt als je hem bij je in je potje hebt zitten als cpu?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
- Er is als het goed is wel een oefenmodus (ik heb het spel nog niet op de Wii U, wel op de 3DS en alle vorige incarnaties). In het hoofdmenu: Games and more > Solo > TrainingTFHfony schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:30:
Gisteren SSB gedownload... Het is de eerste keer dat ik me met deze spelserie bezig ga houden. Dochterlief (10 jaar) is helemaal kwijt van Tekken Tournament 2, dus... die heeft al even verliefd staan kijken.
Ik moet alleen even mezelf geestelijk voorbereiden, want met Tekken maakt ze mij ook in ;-)
Wat valt me tot nu toe op:
* Wat een schitterende omgeving!
* De besturing is nog heel erg wennen
* Ik mis een oefen-modus
* Online hapert af en toe en pauzeert zelfs af en toeZelfs op dit tijdstip. Heb de WiiU juist met kabel aangesloten tegen dit soort ellende
Hopelijk wordt dit beter in de toekomst.
Maar, ik verwacht wel de nodige plezierige uurtjes hier mee door te brengen
Ik was dom, bol.com deed er lang over, zag dat Coolblue hem had, meteen geannulleerd en daar besteld en toen las ik op de Gamemania dat je nu een Click&Collect kon doen (ipv niks, omdat er groot uitverkocht stond). Ik ben niet eerder op zo'n scherm geweest, en zag verschillende balkjes: "Niet op voorraad" en "Te Bestellen". Omdat hier een verschil in leek te zijn, leek het erop dat ze misschien wat gecancelde pre-orders hadden liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:08:
Ik kan 'm morgen pas ophalen. (Nedgame kreeg 'm volgende week pas (incl controller adapter), maar Coolblue had hem op voorraad vanmiddag)
Dus morgenmiddag even naar Rotterdam (niet ver voor mij), en dan morgenavond gamen!
[ Voor 37% gewijzigd door Jiazzz op 29-11-2014 13:16 ]
Verwijderd
Gevonden! BedanktJiazzz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:11:
[...]
- Er is als het goed is wel een oefenmodus (ik heb het spel nog niet op de Wii U, wel op de 3DS en alle vorige incarnaties). In het hoofdmenu: Games and more > Solo > Training
Na het gevecht gestart te hebben kan je in het start menu de opties aanpassen en items aanmaken.
Nee, mijn verbinding is prima, maar ik lees inderdaad overal problemen met de online modus, dus... we zullen het er even mee moeten doen vrees ik....- Nintendo servers zijn relatief niet de beste servers (vergeleken met Microsoft en Sony) en zo'n zware load als een Super Smash release kan inderdaad ervoor zorgen dat het een beetje hapert. Dus het ligt niet puur aan je verbinding.
[...]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Er is een korte instructievideo te zien als je lang genoeg op het titelscherm blijft en is ook te vinden onder Games & More > Vault > Movies > How to play.TFHfony schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:32:
[...]
Gevonden! Bedankt![]()
Ik had stiekem ook een beetje gehoopt op een mode met instructies, maar dit is al uitermate behulpzaam!
Staat een Google docs lijst in de TS.SCIxX schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:31:
Idee om alle namen in de TS te vermelden zodat we mensen kunnen toevoegen aan friend list?
Verwijderd
Dit is voornamelijk irritant als je de 3DS versie gewend bent.Tiwazz schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:01:
Zo hoop ik ook dat ze het aanpassen dat je naam met bijvoorbeeld custom controls gekozen blijft bij het wisselen van spelmodi en pas terug gaat als het spel opnieuw gestart wordt.
Helaas is daar nog geen optie voor, hopelijk wordt zoiets erin gepatcht.sk1nny666 schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:39:
is er geen mogelijkheid om dat player 1 profiel te verwijderen? of als default een andere te laten gebruiken?
loop er zelf ook steeds tegen aan dat ik vergeet hem op mijn eigen naam te zetten
Verwijderd
Yep, daar kwam ik ook achter. Het touchscreen werkt nergens, ook niet bij de character selectie. Nu speel ik toch altijd met de Pro controller maar toch.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:42:
Wat me vandaag opviel en eigenlijk erg verbaasde is dat dat de menu's in de Wii U versie niet touch zijn. Erg vreemd.
[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 30-11-2014 23:01 ]
Het touchscreen werkt idd niet in de menu's, maar iirc werkt het ook niet in de 3DS versie.Tiwazz schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:54:
[...]
Yep, daar kwam ik ook achter. Het touchscreen werkt nergens, ook niet bij de character selectie.
Ik moet nog steeds R.O.B unlocken... Ik heb de rest allemaal geunlockt via de alternative unlocking methods, maar ik denk niet dat ik R.O.B. op die manier kan unlocken (10 turns crazy order, verloor het tegen crazy hand).Ik heb bijna alle characters ontgrendeld, de duck hunt dog nog niet.
Ik had R.O.B. gewoon unlocked na een aantal matches vs. cpu spelen. Geen idee of er nog een onderliggende reden was dat ik die specifieke kon unlocken. Enig idee waar ik kan vinden hoe je bepaalde characters unlocked?RayNbow schreef op maandag 01 december 2014 @ 06:07:
[...]
Het touchscreen werkt idd niet in de menu's, maar iirc werkt het ook niet in de 3DS versie.
Het enige moment dat het touchscreen iets doet is tijdens een gevecht (display toggle).
[...]
Ik moet nog steeds R.O.B unlocken... Ik heb de rest allemaal geunlockt via de alternative unlocking methods, maar ik denk niet dat ik R.O.B. op die manier kan unlocken (10 turns crazy order, verloor het tegen crazy hand).
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat is vooral hoe het over komt, gewoon een gevoel. Geen van ons speelt het spel op wat voor niveau dan ook, het is puur vermaak voor 1 avond in de week, dus neem mijn mening vooral niet serieuskaluro2 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:03:
Het spel is net een weekje uit en jij weet te vertellen dat het spel niet gebalanceerd is?
Zelfs de professionals en die hard players zijn sm4sh nog aan het uitvogelen, over wie er nu sterk is en wie niet.
De easy to play characters ( Pikachu, little mac, diddy kong etc) zullen in het begin als 'te sterk' uit de bus komen maar dat trekt wel bij naarmate de playerbase meer ervaren wordt.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Makkelijkste is nog 1 stock matches op kleine velden met een handicap van 300%RayNbow schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:20:
How to Unlock all Characters and Stages in Super Smash Bros. for Wii U
De reden waarom ik voor de alternatieve unlock methods gekozen heb is vanwege de uitdaging. De meest simpele manier om alle personages te unlocken is nl. om gewoon veel 1-stock matches te spelen en bijv. telkens de afgrond in te springen.
Project M is niet officieel erkend of goedgekeurd door Nintendo. Dus waarom zouden ze ook maar iets ervan overnemen?Erkel schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:58:
Gister voor het eerst gespeeld bij mn broertje. We spelen normaal Project M 1x in de week ofzo, en na zo een eerste avond ben ik niet overtuigd. Heb het idee dat het in PM allemaal wat soepeler loopt, en de characters zijn wat beter gebalanceerd naar mijn mening.
Ik speel PM altijd met Ike, en was net gewend aan de wijzigingen van PM, maar deze zijn nu grotendeels weer teruggedraaid / niet overgenomen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 21:41 ]
Maar daar's geen hol aan.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:33:
[...]
Makkelijkste is nog 1 stock matches op kleine velden met een handicap van 300%
Ik heb er 8 verslagen met Lucina.Alhoewel 1 tegenstander verslaan in Cruel Smash (Duck Hunt Duo) niet moeilijk is.
Ik mis de mogelijkheid om het scherm van de gamepad uit te schakelen, zoveel nut heeft ie in Smash Bros.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:42:
Wat me vandaag opviel en eigenlijk erg verbaasde is dat dat de menu's in de Wii U versie niet touch zijn. Erg vreemd.
Mwah, het laat toe dat je geen TV nodig hebt om sm4sh te spelen maar je gewoon je controller als scherm kan gebruikenRudyyy schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:20:
[...]
Ik mis de mogelijkheid om het scherm van de gamepad uit te schakelen, zoveel nut heeft ie in Smash Bros.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zal je morgen toevoegen, zojuist rond half 8 een uurtje gespeeld online. Dit keer geen lag gelukkig.Tiwazz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:05:
Nice goed bezig! Zijn er tweakers die vanavond rond 19:30 / 20:00 wat online potjes willen proberen?
Bij mij valt het 80% van de tijd erg mee. Zowel in 1v1 of 4v4 krijg ik soms wel flinke lag, maar als ik een nieuwe tegenstander(s) zoek, is het weer weg. Dit lijkt daarom op dat het niet aan mijn internet ligt, maar aan die van tegenstanders.Tiwazz schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:36:
Ik had vanavond 1vs1 matches gedaan en echt heel veel lag, gewoon onspeelbaar. In Mario Kart 8 heb ik nergens last van. Op mijn notebookje op de zelfde plek als de Wii U via 2.4GHz band haal ik 60mbit down en een stabiele ping van ~13ms.
Daarom ben ik benieuwd wat het doet als ik tegen een nederlander/tweaker speel.
Verwijderd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Uiteraard, maar in dit geval was ik wel heel erg lucky dat Robin's thoron Ness en Jigglypuff bij elkaar bracht voor mijn downstab.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:01:
Prima geoorloofd. Heel jammer voor diegene die de meeste schade heeft toegebracht maar zo is het spelletje nou eenmaal.
[ Voor 33% gewijzigd door CosmoKramer op 05-12-2014 23:03 ]
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Haha ze weten het wel te verstoppen zeg. Maar thanks! Ben nu aan die quests begonnen, de eerste (Mario vs DK en Bowser zonder damage) is al best lastig.sk1nny666 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:05:
dat is wel mogelijk links onderin kan je kiezen met Y volgens mij.
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Future patch.Tiwazz schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:30:
Is er ook een toernooi mogelijkheid ofzo net als in MK8? Dan kunnen we een tweakers toernooi starten.
[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 06-12-2014 20:44 ]
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Verwijderd
Daar moeten ze dan wat aan doen. Mensen met een slechte internetverbinding eruit halen.RayNbow schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:09:
De lag hangt af van de speler met de slechtste internetverbinding.
Het probleem is dat "een slechte internetverbinding" relatief is.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:45:
[...]
Daar moeten ze dan wat aan doen. Mensen met een slechte internetverbinding eruit halen.
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door StefanKelevra op 08-12-2014 18:28 ]
Kwestie van lang wachten.-Floris schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:03:
Kan iemand mij helpen in mijn zoektocht naar een GameCube Controller Adapter?
Zulke claims zijn alleen maar een middel om de prijzen omhoog te drijven.Game Mania claimt dat Nintendo heeft gezegd dat de productie gestopt is en er dus niks meer hun kant op komt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq