Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:33:
Er is geen bundel met GC controller in Europa. Wel één met een GC controller adapter, de controller moet je er dan nog los bij kopen.

Ik heb 'm trouwens bij Nedgame gepre-ordered.
Excuus, ik bedoelde inderdaad de adapter, niet de controller idd 8)7 . Had Nedgame nog niet gevonden op Pricewatch, thanks. Zal hem eens toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34

RayNbow

Kirika <3

Thermometer schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:46:
Waar zijn jullie van plan om de game te halen?
eShop of een webwinkel met een downloadcode. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen is dat dan wel in scene gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

De oorspronkelijke gelinkte post is dan ook geupdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Een nieuwe Smash patch komt deze maand uit:
We are planning to release the next patch (Ver. 1.0.4) within the month.
This patch will adjust the game balance by refining the strengths of some fighters. It also includes various other gameplay fixes. Please see the notices on the next page.
[NOTICES]
-Local Wireless will not work if a player who has updated to 1.0.4 tries to battle a player with an older version.
-Receiving patch 1.0.4 will disable playback of replays saved using older versions.
-This patch is required for online play." from the main menu alert on Smash 3DS.
Heb je replays, zorg ervoor dat je ze op een of andere manier archiveert:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rihkP7OoJ2F5GgMIshQZoZ7b/full.jpg

Addendum:
Mogelijk wordt Rosalina/Luma generfd in de patch.

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 12-11-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laten we het hopen, ze is wel een beetje overpowered ;)

Verder zijn er ook capture-uitbreidingen voor de 3DS :+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:52:
Verder zijn er ook capture-uitbreidingen voor de 3DS :+
Die uitbreidingen zijn alleen best invasive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smash Bros Wii U kan vanaf NU gepre-download worden vanuit de eShop. Het spel vereist 17.2 GB aan schijfruimte en je kan op de releasedatum direct spelen. eShop prijs is € 59,95.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:50
Ik heb de adapter bundle gepreordered bij Nedgame en nu lijkt hij nergens meer op voorraad te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog iets meer dan een weekje. Dus ff een polletje. Hoe zijn jullie van plan het spel het meeste te gaan spelen? (Met welke controller)

Poll: Hoe ga je Super Smash Bros Wii U spelen?
Wii Remote
Wii Remote + Nunchuck
Wii Remote + Classic Controller
Wii Remote + Classic Controller Pro
Wii U GamePad
Wii U Pro Controller
GameCube Controller
Nintendo 3DS met Smash Bros 3DS
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392886&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ik ga eerst kijken hoe de GamePad en de Pro controller werken. Ik heb nog geen NGC adapter namelijk wanneer het gepreloade spel speelbaar wordt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de versie met de adapter gepre-ordered, heb al een GameCube controller klaarliggen.

Maar eigenlijk heb ik geen zin om te wachten :p

Verder is de Pro Controller naar, wat ik gelezen heb, goed speelbaar in Smash Bros. De GamePad is wat minder geliefd (door de grootte).

De Wii Remote los mist wat knoppen om echt bruikbaar te zijn, Wii Remote + Nunchuck werkt redelijk maar is wat onnatuurlijk. Classic Controllers zijn on par met de Wii U Pro Controller. Al heb je met die laatste wel het voordeel dat je rumble + volledig draadloos hebt. Nothing beats the Cube Controller! ;)

Dus:
GC Controller >= Wii U Pro Controller > Classic Controller (Pro) > Wii U GamePad > Wii Remote + Nunchuck > Wii Remote.
Ik weet niet hoe de 3DS verhoudt met de anderen. Ik vermoed net iets minder dan de GamePad (door zijn grootte en gewicht)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Grootte en gewicht zijn imho niet de minputen van de 3DS, maar eerder de circle pad vs analog stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik ben heel benieuwd hoe het mij gaat bevallen.
ben zelf nieuw met super smash, ik zal dan ook voor de pro controller gaan en de gamepad.

ik denk niet dat ik er voordeel uit haal om voor een GC controler te gaan.
speel op dit moment ook bayonetta met de pro controller en dat bevalt super.

zijn er nog dingen waar een smash noob rekening mee kan houden? dingen die je moet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

sk1nny666 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:04:
zijn er nog dingen waar een smash noob rekening mee kan houden? dingen die je moet weten?
Weten wat een Smash-aanval is, weten hoe je moet recoveren met de meeste personages als je de afgrond in valt (up special, up+B) en veel oefenen. :p

[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 19-11-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
RayNbow schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:15:
[...]

Weten wat een Smash-aanval is, weten hoe je moet recoveren met de meeste personages als je de afgrond in valt (up special, up+B) en veel oefenen. :p
dat moet te doen zijn denk ik.
het weekeind na de release helemaal vrij houden om te "oefenen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Ik heb al 2 3rd party GC controllers gekocht bij gamesgarage.nl, die waren maar €9 per stuk en nieuw. Verder heb ik nog 1 Pro controller, maar meer dan 2 vrienden heb ik toch niet :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Is er hier nog iemand te vinden die zin heeft in wat online potjes? Ik ben wel erg slecht :P
Heb tot nu toe toch vaak potjes die niet echt soepel lopen online, misschien dat het beter gaat tegen iemand uit Nederland?

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Nog èèn week :). Hoop dat Wehkamp beetje op tijd levert..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
DutchEZmoder schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:59:
Ik heb al 2 3rd party GC controllers gekocht bij gamesgarage.nl, die waren maar €9 per stuk en nieuw. Verder heb ik nog 1 Pro controller, maar meer dan 2 vrienden heb ik toch niet :P
oh god 3rd party gc controllers. ik meen het ze zijn vaak slecht of gaan snel kapot. koop gewoon een officiële die zijn echt beter en gaan lang mee.

• sk1nny666
het valt me nu pas op dat die morgen al uitkomt in America.
waarom moet het dan nog een week duren voor die hier uit komt :(

• ricyosma
sk1nny666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:14:
het valt me nu pas op dat die morgen al uitkomt in America.
waarom moet het dan nog een week duren voor die hier uit komt :(
niet zeiken we hebben al geluk dat ie een week is verschoven :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ze dat doen om 2 redenen:

1. Black Friday.
2. Om server load te verspreiden. Want het wordt een gekkenhuis als iedereen over de hele wereld tegelijk online gaat.

:)

• sk1nny666
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:20:
Ik denk dat ze dat doen om 2 redenen:

1. Black Friday.
2. Om server load te verspreiden. Want het wordt een gekkenhuis als iedereen over de hele wereld tegelijk online gaat.

black Friday is een reden om het eerder uit te brengen maar dan kan dat ook hier. (de game is blijkbaar klaar voor release)

en server load is ook geen probleem.
aangezien er US servers zijn en EU servers.

er is geen reden voor een spread release.

[ Voor 4% gewijzigd door sk1nny666 op 20-11-2014 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is de online in Smash Bros wereldwijd ipv regionaal.

• DutchEZmoder
gareld schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:43:
[...]

oh god 3rd party gc controllers. ik meen het ze zijn vaak slecht of gaan snel kapot. koop gewoon een officiële die zijn echt beter en gaan lang mee.
Kon ik niet vinden, maar deze lijken als 2 druppels water op de originele. Ik zie wel hoe lang die mee gaan, waren toch maar €9 per stuk :P

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:36:
Volgens mij is de online in Smash Bros wereldwijd ipv regionaal.
is wereldwijd ja. zelfde als de 3ds en MK8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Waar kan je nog het beste de bundel van Smash Bross en NGC adapter pre orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Hidde schreef op zondag 23 november 2014 @ 01:19:
Waar kan je nog het beste de bundel van Smash Bross en NGC adapter pre orderen?
Dit vraag ik me ook af. Wat ik weet dat er erg weinig voorraad is, in Amerika zijn op veel plaatsen de NGC adapter al helemaal uitverkocht. De verwachting is dat dit voor de NGC in Nederland ook op hele korte termijn gaat gebeuren. Mediamarkt geeft aan op 5 december te bundel te kunnen aanbieden. Denk dat ik toch eerst maar gewoon met de gamepad zal moeten spelen...

Vraag me tevens af of een third party oplossing zou werken.
Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v2/674342267_1/Free-shipping-Double-NGC-Controllers-Adapter-for-PC-NGC-TO-PC.jpg

Edit, deze werkt blijkbaar maar is maar voor 1 controller (dus moet je er dan alweer meerdere kopen).

[ Voor 14% gewijzigd door SCIxX op 23-11-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

SCIxX schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:45:
[...]

Dit vraag ik me ook af. Wat ik weet dat er erg weinig voorraad is, in Amerika zijn op veel plaatsen de NGC adapter al helemaal uitverkocht. De verwachting is dat dit voor de NGC in Nederland ook op hele korte termijn gaat gebeuren. Mediamarkt geeft aan op 5 december te bundel te kunnen aanbieden. Denk dat ik toch eerst maar gewoon met de gamepad zal moeten spelen...

[afbeelding]
De kans is verwaarloosbaar klein dat de drivers voor dat ding identiek zullen zijn als Nintendo's GC adapter.

Deze adapter werkt trouwens wel prima voor de PC, zoals je hier kunt zien. :)
Edit, deze werkt blijkbaar maar is maar voor 1 controller (dus moet je er dan alweer meerdere kopen).
Die adapter steek je in een Wii Remote, dus je hebt ook nog per NGC controller een Wii Remote nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
RayNbow schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:33:
[...]

De kans is verwaarloosbaar klein dat de drivers voor dat ding identiek zullen zijn als Nintendo's GC adapter.

Deze adapter werkt trouwens wel prima voor de PC, zoals je hier kunt zien. :)

[...]

Die adapter steek je in een Wii Remote, dus je hebt ook nog per NGC controller een Wii Remote nodig.
Hmm ja, dan wordt het toch afwachten. Wordt wel een flinke investering voor 1 spel, het is al triest genoeg dat een controller van 2 generaties geleden blijkbaar superieur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SCIxX schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:45:
[...]

[afbeelding]
Niet alleen third party, maar ook nog eens unlicensed. Dus de kans dat dat werkt is ongeveer 1 op 1 miljard ;)
Dan gebruik je je GC controller als een Classic Controller. Maw. geen rumble en knoppen die niet op dezelfde plek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

SCIxX schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:37:
[...]

Hmm ja, dan wordt het toch afwachten. Wordt wel een flinke investering voor 1 spel, het is al triest genoeg dat een controller van 2 generaties geleden blijkbaar superieur is.
De NGC controller is niet per se superieur. Er zijn ook mensen die de Pro controller beter vinden. Dit is gedeeltelijk toe te kennen aan gewenning (muscle memory). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het idd voornamelijk persoonlijke voorkeur is. Het is gaaf dat Nintendo je de keuze biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Interessante post op reddit over Amiibo. Iemand heeft 3 Yoshi's lvl 50 getraind:
So ever since I read about amiibos I've been super interested in them, so I got three Yoshis to test them out. Each of them were trained differently and were never exposed to each other.

"Lunick" was the first Yoshi. I did just about anything you could think of with him. 1 v 1s. 4 players. All human opponents. All computer opponents. 2 v 2s. 1 v 3. Coins battles, ect. He seemed to grow the fastest, but he also developed a huge item dependency until later levels (about 40). He also began to develop different strategies depending on time/stock/coin battles. Time and coin he got pretty aggressive, while in stock he decided to hide away and just throw eggs a lot.

"Spazzo" was the second Yoshi I trained. I was a lot more strict with him. It was purely me versus him, no items, always final Omega stages. I started out playing as Yoshi, showing him combos and other things until he was being me. I then switched to Shulk and we started going evenly. He started figuring out what I do and I'd say before he hit 50, we were going 40/60 in favor of him. I think if we kept going he would destroy me. He seemed to develop a lot slower, but he learned combos a lot better and was pretty aggressive. Also to note I taunted after every kill and he taunted as well when he got kills.

"Joshy" was the last Yoshi that got... "trained". All I did with him was start a match and let him just wail on a non moving Mario. Items were set to low so he got to use them a bit. The most interesting part about him, was when I first started, he tried attacking for a little bit, until he just stopped. He wouldn't attack at all and I tried moving and he stayed about a forward smash distance away from Mario. Eventually he just immediately went from level 1 to 4 for no apparent reason and started fighting again. I didn't notice any quirks after that. (edit: It might be worth mentioning I was also able to push Joshy around on the stage. He didn't mind when I got closer, but if a started walking away, he would keep that roughly forward smash distance from me. I think he was just waiting for me to do a move and learn. Will experiment more on my reset.)

After they reached level 50, I put them in a couple of fights. I did 1 v 1s for each of them and a free for all. I did one for stock, time with items, and coin battles with items.

The stock matches went solely to Spazzo in the 1 v 1. He combo'd the others well and was able to do extremely well. Lunick won in the free for all because of his camping tactics, getting Spazzo and Joshy to kill each other.

In time, Spazzo lost the 1 v 1s. With items on, he had never seen them, and started experimenting. He didn't understand them and messed around with them. This lead him to be open to shots from Lunick and Joshy, who knew and used items before. Joshy beat Lunick and won the free for all surprisingly. I think the 1 v 1 was credit to him having a punching bag and learning his own combos. Lunick was more a jack of all trades and therefor wasn't as specialized as Joshy.
The coin battle was the most intriguing though. Since neither Spazzo or Joshy were exposed to coins, I don't think they understood what the coins were for. They actually avoided them while Lunick actively went for them. Lunick won pretty decisively.

Just as a final note, after each fight I exited the smash and didn't save amiibo data so they essentially never fought each other. And of course Spazzo taunted after every kill.

I would like to try this again and am open to any suggestions to improve or alter in some way what I did. I plan on getting new ones in the future, but for now I'm just going to continue to fiddle with the Yoshis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
RayNbow schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:45:
[...]

De NGC controller is niet per se superieur. Er zijn ook mensen die de Pro controller beter vinden. Dit is gedeeltelijk toe te kennen aan gewenning (muscle memory). :)
Ja true, maar feit blijft dat de gewone gamepad controller het onderspit delft. Jammer dat je zo'n enorm ding hebt liggen en dan alsnog beter een nieuwe controller van 50 euro kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Nu heb ik geen ervaring met de gamepad voor Smash, maar in andere games vind ik 'm anders prima. De Pro controller gebruik ik momenteel juist nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:52:
Interessante post op reddit over Amiibo. Iemand heeft 3 Yoshi's lvl 50 getraind:

[...]
Zeker interessant!
Heel vet gedaan van Nintendo dat de Amiibo's echt leren van de gevechten en daardoor hun eigen speelstijl creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik wil volgend jaar de Toon Link Amiibo kopen zodra deze uit is :). Nog een weekje en dan kunnen we los op SSB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:22
Iemand die weet waar die Gamecube adapters op launch te halen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:30
Kashika schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:57:
Iemand die weet waar die Gamecube adapters op launch te halen zijn?
Ik heb de bundel hier, bij Nedgame besteld. Zij gaven aan de telefoon aan dat als er op de site staat dat ze leverbaar zijn, dat ook zo is. Je kunt ze er ook los krijgen zo te zien.
Als het goed is krijg je 'm dan ook de 28e binnen, volgens die persoon van de klantenservice die ik aan de lijn had in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door hoipimniet op 24-11-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecube controller all the way.. maar ja ik speel al sinds n64 smash bros :) kan me voorstellen dat first timers een pro prima vinden.. zolang je maar kan quicksmashen zou je in theory mee moeten kunnen komen met gamecube controller users.. Na extreem veel oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die gaat proberen om de game een dag of twee dagen eerder te bemachtigen? Ik zou graag willen, want heb die dagen veel tijd om te spelen. Zou niet weten waar ik in amsterdam veel kans heb eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Deze week is Smash Bros 46 euro bij de media markt. Scherp.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:16:
Iemand die gaat proberen om de game een dag of twee dagen eerder te bemachtigen? Ik zou graag willen, want heb die dagen veel tijd om te spelen. Zou niet weten waar ik in amsterdam veel kans heb eerlijk gezegd.
Ga zo even kijken bij de Mediamarkt en anders reserveren. Bundel met NGC adapter moet zo'n 60 euro zijn. Een Wii U basic pakket voor 195. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Denk niet dat ze eerder verkopen, omdat het voor Nintendo een grote release is.
Maar je kunt altijd proberen meestal liggen de Nintendo games enkele dagen eerder al in de schappen.

Ben benieuwd. Ik ben niet eerder bekend met Super Smash Bros, maar ik ga me er toch aan wagen.
Nu de drukste tijd qua gamen voorbij is heb ik enkel Fifa en Call of Duty te spelen op mijn andere consoles.
Dus kan er nog wel een game bij halen, het probleem is.. ga ik het veel spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Alle betere games die dit najaar uitkomen/kwamen zijn inmiddels uit, en volgend jaar maart begint het weer.
Maar er zijn zat games waar je deze winter / feestdagen mee door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:07:
[...]

Ga zo even kijken bij de Mediamarkt en anders reserveren. Bundel met NGC adapter moet zo'n 60 euro zijn. Een Wii U basic pakket voor 195. :)
Toevallig media markt arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

De game zal er sowieso op donderdag zijn maar ik zal woensdag eens kijken

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:35:
[...]

Toevallig media markt arena?
Nee centrum. Verwachten hem vrijdag, de bundle met adapter dan. Van normale versie krijgen ze meer dan genoeg, die met adapter gaat schaars worden.

Dus gereserveerd en wordt gebeld en gemaild als ik mag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Voor de snelle onder ons even melden dat bol.com de bundel met NGC-adapter terug in stock heeft momenteel: Bol. Waarschijnlijk omdat onder meer mijn order geannuleerd was (had met creditcard besteld). Rap opnieuw mijn order geplaatst, met bankoverschrijving (mister cash) ditmaal, hopelijk zijn er nu geen problemen.

Overigens mag het nu echt wel eens vrijdag worden, mijn oude gamecube controllers liggen al te wachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:10
Cooki3s schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:57:
Voor de snelle onder ons even melden dat bol.com de bundel met NGC-adapter terug in stock heeft momenteel: Bol. Waarschijnlijk omdat onder meer mijn order geannuleerd was (had met creditcard besteld). Rap opnieuw mijn order geplaatst, met bankoverschrijving (mister cash) ditmaal, hopelijk zijn er nu geen problemen.

Overigens mag het nu echt wel eens vrijdag worden, mijn oude gamecube controllers liggen al te wachten :D.
Zojuist ook die bundle besteld, ook al heb ik nog geen gamecube controller. Voor 5 euro extra tegen over de standaard versie kan ik wel overbruggen :)

De game ondersteund wel heel erg veel controllers. Zelfs de oude wii classic controllers:
Waaronder deze, die ik thuis heb liggen.

EDIT::!! En is uitverkocht bij bol.com. Had ik dan toch de laatste? 8)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/01/videogames/detail-page/B002TLTBN0.01.lg.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ryatzu op 26-11-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Zo blij dat ik op tijd die bundel op bol zag. Gelijk besteld, voor ook nog een goede prijs.
Nog even een vraagje: de release is 28 november, maar betekent dat ook dat ik hem dan op die dag krijg? ik vroeg het aan die klantenservice vent en die zegt van wel. Hopelijk klopt het wat die ai vent zegt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand in de regio van amsterdam hem vandaag kan vinden dan zou ik dat graag willen weten :)

EDIT: Laat maar zitten, ik heb hem bij games centraal besteld. Die beweren hem morgen te leveren, dus dat vind ik wel prima

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Bericht van Nedgame gehad dat het pakketje onderweg is :) Zou het bijna jammer vinden dat ik morgenavond naar het voetbal ga.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:30
ph4ge schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:18:
Bericht van Nedgame gehad dat het pakketje onderweg is :) Zou het bijna jammer vinden dat ik morgenavond naar het voetbal ga.
Waarom jij wel en ik niet :'(

EDIT: Toch wel!! :D

[ Voor 4% gewijzigd door hoipimniet op 26-11-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
ph4ge schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:18:
Leverdatum bij nedgame staat op 28 november, net als elke andere webshop. Ik denk dat die ook dan pas geleverd zal worden, anders krijgt nedgame gauw problemen net nintendo. Het komt vaker voor dat je game al een dag eerder als verstuurd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is vooral Bart Smit die zendingen aanmeld bij PostNL, als"verzonden" markeren en pas de dag voor de release daadwerkelijk verzenden. Bij Nedgame heb ik daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Heb ik bv deze week weer bij Pokémon...
Smash Bros Wii U ga ik vrijdag bij Nedgame afhalen (gereserveerd)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik heb heel vaak gehad dat ik een spel via Nedgame een dag eerder kreeg. Hetzelfde met Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Mijn pakketje is ook onderweg, spel+adapter en ook nog de collectors edition strategy guide ^_^ Ik hoop dat ik morgen energie heb om te spelen, ik heb al 3 dagen slecht geslapen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Nu online
Ik heb plaatjes gezien van een WII U + Smash Bros combobox echter is daar verder nog niet veel over te vinden.
Jullie nog een idee wanneer en waar deze beschikbaar zou komen?

• Kashika
Scoro schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:54:
Ik heb plaatjes gezien van een WII U + Smash Bros combobox echter is daar verder nog niet veel over te vinden.
Jullie nog een idee wanneer en waar deze beschikbaar zou komen?
Als nintendo dat doet, waarschijnlijk volgende maand pas.

Ik zou de goedkoopste deal pakken. Zag een zombiU pakket met pro controller voor 224 euro. Dat met smash erbij zit je onder de 300.
Prima deal :)

• Hidde
Media Markt bestelling is verstuurd... Weet iemand al of de winkels van Media Markt het al verkopen?

• sk1nny666
Hidde schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:09:
Media Markt bestelling is verstuurd... Weet iemand al of de winkels van Media Markt het al verkopen?
ik heb mijne besteld bij MM om af te halen.
maar heb nog geen bericht gehad dat ik hem op kan halen.
ga eind van de middag even langs om te kijken of die er al is.

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

In de MM folder staat Super Smash voor 46 euro, onderdeel van de 'Black friday' Megadeal of een foutje?

SW-1682-5926-5204

• sk1nny666
AstralizeR schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:17:
In de MM folder staat Super Smash voor 46 euro, onderdeel van de 'Black friday' Megadeal of een foutje?
daar heb ik hem ook voor besteld.

krijg net mail van MM

Uw Bestelling
U heeft bij uw bestelling aangegeven deze te willen afhalen in een van onze winkels.
Wij hebben uw bestelling vandaag verstuurd naar de winkel van uw keuze en zullen u per e-mail op de hoogte brengen wanneer uw bestelling in de vestiging is ontvangen. Vanaf dat moment kunt u uw bestelling afhalen.

dus die zal er vandaag nog niet zijn verwacht ik.

• epamel
Ik heb net super smash bros gehaald bij intertoys! Ze gingen net het schap in. Bon kan ik later posten als ik thuis ben

• sk1nny666
epamel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:19:
Ik heb net super smash bros gehaald bij intertoys! Ze gingen net het schap in. Bon kan ik later posten als ik thuis ben
goed nieuws, dan ga ik toch kijken bij de MM vanmiddag

• AstralizeR

AstralizeR

Ik ga zo ook even langs de MM (Leeuwarden)... je weet maar nooit :)

SW-1682-5926-5204

• sk1nny666
de MM hier in groningen heeft normaal gesproken een bedroevend aantal wiiu games staan.
is dat normaal voor de MM of zijn ze hier wat speciaal?

• epamel
Gamemania verkoopt hem ook al!

• Phi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 12:47

Phi

Ik kom letterlijk net 10 minuten geleden van de telefoon bij de GM Den Bosch om te vragen of ik hem kon ophalen. Antwoord was nee. Welk filiaal heb jij hem vandaan?

• sk1nny666
Shanatan schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:32:
[...]

Ik kom letterlijk net 10 minuten geleden van de telefoon bij de GM Den Bosch om te vragen of ik hem kon ophalen. Antwoord was nee. Welk filiaal heb jij hem vandaan?
ik had hem ook gepreorderd bij gamemania (alleen geannuleerd omdat MM goedkoper was)
kreeg net een sms dat ik hem kon ophalen.
dus gamemania verkoopt hem.

• epamel
Gamemania vlissingen die zei kom er maar om maar had hem net ervoor bij de intertoys gehaald. Dus waarschijnlijk nog niet alle gamemania filialen

• AstralizeR

AstralizeR

Net terug van de MM (Leeuwarden), daar werd hij nog niet verkocht maar de prijs van €46,- klopt wel.

SW-1682-5926-5204

• sk1nny666
AstralizeR schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:46:
Net terug van de MM (Leeuwarden), daar werd hij nog niet verkocht maar de prijs van €46,- klopt wel.
maar hadden ze hem wel? of niet bekent?

• AstralizeR

AstralizeR

sk1nny666 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:47:
[...]

maar hadden ze hem wel? of niet bekent?
Er lag niks in de schappen :| de medewerken vertelde alleen dat ze zich aan de release datum houden.

SW-1682-5926-5204

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Hebben jullie enig idee welke webshop (of fysieke winkel in de buurt van Nijmegen) nog de Gamecube Controller Adapter (los) verkoopt? Alle shops die in de pricewatch en op budgetgaming.nl staan, hebben hem niet meer te koop.

• Kashika
Probeer Nedgame te bellen.

• epamel
Wat een tof spel, ga even een aantal gebruikers in het tweakers forum toevoegen.
Ik ben alleen nog super slecht en ben het aan het uitvogelen. Dit is de eerste keer dat ik het speel, maar wat is het toch leuk ook al win ik niet haha ;)

• Hidde
Iemand al gelukt om te kopen bij MM Amsterdam Centrum? Heb daar gereserveerd maar nog niks gehoord. Andere Media Markten lijken al beide versies te verkopen.

• sk1nny666
Hidde schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:16:
Iemand al gelukt om te kopen bij MM Amsterdam Centrum? Heb daar gereserveerd maar nog niks gehoord. Andere Media Markten lijken al beide versies te verkopen.
waar heb je gelezen dat andere mediamarkten hem al verkopen?
ik heb alleen bericht gehad dat die naar de mediamarkt verstuurd is vandaag en dus morgen aan zou komen.
maar ik ga er om 5 uur even heen om eens te kijken wat ze voor me kunnen doen.

heb de hele avond vrij en vriendin de deur uit, dus alle tijd om eens heelemaal in smash te duiken.

• JayWay
  • Laatst online: 17-08 13:12
Weet iemand of de Wii U ZombiU bundle met Nintendoland komt? Ik kan deze voor 225€ nieuw krijgen (Wii U Premium, Pro Controller, ZombiU). Op verschillende fora staan tegenstrijdige dingen :-/

En zou deze aanbieding het waard zijn t.o.v een Wii U basic met Nintendoland/Wii Party U? Ik koop hem met een stel vrienden, en we zijn van plan vooral SSB te spelen, maar ik heb geen idee of Nintendoland een leuk spel is.

edit: nvm. Er is al een besluit gevallen :X

[ Voor 5% gewijzigd door JayWay op 27-11-2014 15:45 ]

• epamel
Ik kan enkel nog niet online, waarschijnlijk zijn de servers nog niet online in Europa, iemand die dit kan bevestigen..?

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
De servers gaan inderdaad pas online om middernacht in europa.
Ik zelf heb het digitaal, maar op de forums van smashboards en miiverse users hebben dit al bevestigd.

Wel heb ik de gamecube adapter los besteld, die ik hopelijk vanavond al kan ophalen :)

• epamel
Oke thanks voor je reactie, ik ben nieuw in Smash Bros en nu vraag ik me nog een ding af.
Die Amiibo's die je los in de winkel kan kopen wat is het verschil met de poppetjes in-game?
Zijn deze sterker of wat voor functie hebben deze nou precies?

Of is het enkel omdat ze zo mooi zijn en leuk om te verzamelen, het enige wat ik weet is dat je ze in kan laden en verder..?

Misschien een domme vraag maar thanks alvast

• sk1nny666
epamel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:51:
Oke thanks voor je reactie, ik ben nieuw in Smash Bros en nu vraag ik me nog een ding af.
Die Amiibo's die je los in de winkel kan kopen wat is het verschil met de poppetjes in-game?
Zijn deze sterker of wat voor functie hebben deze nou precies?

Of is het enkel omdat ze zo mooi zijn en leuk om te verzamelen, het enige wat ik weet is dat je ze in kan laden en verder..?

Misschien een domme vraag maar thanks alvast
de amiibo's kan je inladen en dan zijn het computer gestuurde karakters.
deze beginnen op lvl 1 en zijn dan te trainen tot lvl 50, en ze lijken echt te leren van wat je doet en hoe je ze dus traint.

ergens terug in dit topic staat een stuk wat dat verduidelijkt.

[ Voor 0% gewijzigd door sk1nny666 op 27-11-2014 15:55 . Reden: typo ]

• Hidde
sk1nny666 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:21:
[...]

waar heb je gelezen dat andere mediamarkten hem al verkopen?
ik heb alleen bericht gehad dat die naar de mediamarkt verstuurd is vandaag en dus morgen aan zou komen.
maar ik ga er om 5 uur even heen om eens te kijken wat ze voor me kunnen doen.

heb de hele avond vrij en vriendin de deur uit, dus alle tijd om eens heelemaal in smash te duiken.
Bij het forum van Budgetgaming melden mensen dat ze bik de Mediamark (met moeite soms) meekregen of al in de schappen lag.

• sk1nny666
Hidde schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:56:
[...]

Bij het forum van Budgetgaming melden mensen dat ze bik de Mediamark (met moeite soms) meekregen of al in de schappen lag.
dan weet ik wat me straks te doen staat, heb er echt zin in.
lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een game.

• Hidde
sk1nny666 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:57:
[...]

dan weet ik wat me straks te doen staat, heb er echt zin in.
lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een game.
Niet alle Mediamarkten doen dit helaas.

• sk1nny666
Hidde schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:10:
[...]

Niet alle Mediamarkten doen dit helaas.
als ze er 1 hebben liggen zal ik hem mee krijgen.

en de winkels waar SSB al te krijgen is lagen er ook al amiibo's in de schappen?

[ Voor 16% gewijzigd door sk1nny666 op 27-11-2014 16:31 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hoe kan je zelf vechten met je eigen Amiibo eigenlijk?

• sk1nny666
xelfer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:57:
Hoe kan je zelf vechten met je eigen Amiibo eigenlijk?
bij mijn weten is dat niet mogelijk.
je kan er wel tegen vechten.

[ Voor 6% gewijzigd door sk1nny666 op 27-11-2014 16:58 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
sk1nny666 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:57:
[...]

bij mijn weten is dat niet mogelijk.
je kan er wel tegen vechten.
Oke, wat is het nut van een Amiibo dan? :o

• ndonkersloot
xelfer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:00:
[...]

Oke, wat is het nut van een Amiibo dan? :o
Een stukje speelgoed, een vriend die tegen of met de digitale jij kan spelen, verzamel object, amiibo tegen amiibo laten vechten. In andere games is ook ondersteuning voor amiibo's. Hoe het uitgewerkt wordt is steeds anders.

Ik wil de Toon Link Amiibo, die komt volgend jaar pas uit.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Vandaag de Mario, Link en Pikachu Amiibo's gekocht. *O*
Ze zien er in het echt een stuk beter uit moet ik zeggen!

• sk1nny666
bij de MM geweest in groningen en daar stonden ze mooi in een rolcontainer.
dus geef aan dat ik er graag 1 mee wil hebben en dat de gamemania en de nedgame hem al verkopen.

maar ze hielden poot stijf en gaan hem niet eerder verkopen. (ook handig dat die rolcontainer in het zicht staat) maar moet jammer genoeg toch wachten tot morgen. dus dit was de laatste keer dat ik een game bestel bij MM

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Wehkamp bestelling is verzonden, morgen smash time!

PSN: Geengrenzuh

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bij de media markt gekocht voor 46. Ik lach een beetje om de mensen die 60 euro betalen.

"21 jaar DSL!"

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste