In de Mediamarkt in Eindhoven stond zaterdagochtend een kromme. Toen ik terugkwam om het een vriend te laten zien stond er opeens een zilveren (die recht was). Mensen blijven het toch proberen denk ik zo.Dancing_Animal schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:03:
[...]
Helemaal mee eens. Kennis van me krijgt het voor elkaar ALLE devices die hij heeft onder de krassen te laten zitten. Krassen op z'n iPad, iPod onder de krassen, notebook ging zonder bescherming mee in de rugzak, fotolenzen met vlekken er op, raspberry PI opgeblazen, meerdere pc's opgeblazen.
En laatst zei hij nog : ik ga altijd heel zuinig met mijn spullen om![]()
Heb in het verleden ook eens cd's uitgeleend aan anderen. Boekjes zaten dan weer verkreukeld teruggestopt enzo... ja dat hoort zo... (?) en dan ben ik de pietlut.
[ontopic]
Laatst de iPhone 6 en 6+ bekeken in de winkel en automatisch kijk ik dan toch aan de zijkant om te zien of die wel helemaal recht loopt. En soms twijfel ik dan gewoon of ik een rechte lijn zie of niet... apart he, het is soms best moeilijk te beoordelen. Ook op een hele andere plek dan bij de volumeknoppen.
Als ik echter zie hoe mensen tekeer gaan met hun spullen...Een vriendin van mij heeft sinds 2 maanden een Galaxy S5. Als je ziet hoe die er nu uitziet dan springen de tranen in je ogen. Vol krassen, missende hoekjes en dit en dat. Van tevoren steen & been geklaagd hoe duur een los toestel is, dan toch maar met (duur!) abonnement nemen en nu ze nog 1.8 jaar te gaan heeft ziet dat ding er al uit alsof hij al 4 jaar gebruikt is op de bouw. Die mensen zouden geen mening mogen hebben betreffende het 'hoe en wat' van elektronica cq gadgets.