Dat zijn inderdaad de verwachtingen van het gebruiksgemak. Zoals ik hier al eens heb gemeld. Waarschijnlijk heeft deze iPhone 6(+) gewoon gebruiksinstructies nodig (die waarschijnlijk wel in de boekjes staan...), maar waar niemand van wilt weten, omdat dat niet hoort bij normaal gebruik en alles zou moeten kunnen met zo'n dure iPhone!deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:35:
[...]
Dat we tegenwoordig de technologie zover hebben dat we dergelijke telefoons enorm dun kunnen maken, betekent niet dat zo'n ding niet kapot hoort te gaan in een broekzak.
Ik bedoel, het doel van het formaat van een mobiele telefoon is nooit de broekzak geweest.
Vroegah waren telefoons ook mobiel, maar no way dat ik me met een Sony cm-dx-1000 (mn 1e mobiele telefoon) meerdere uren comfortabel zou kunnen zitten en rondbewegen.
Het is fijn dat een mobiele telefoon tegenwoordig in een broekzak past, maar dat betekent niet dat ie daarin niet kapot kan gaan. Weet niet wie dat bedacht heeft, maar dat is nooit het doel geweest. Tuurlijk, ontzettend fijn en handig, maar niet het doel.

Maar ja, definitie van ''normaal gebruik'' gaan we ook nergens vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 25-09-2014 15:42 ]