Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

oOo Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/245n0hy.jpg

Het eerder geposte plaatje mag je dan harder doen lachen, mensen worden toch echt betaald om die "ideale" plekken te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik las in een forum dat mensen in Aople stores de toestellen gewoon makkelijk buigen.het is gewoon een sport "bending"

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-BjPalrlS_jU/VC2X0gcl8WI/AAAAAAAAAdE/VSl9L_KChgc/s1600/iphone%2B1.jpg

In Duitsland heeft computer Bild nog Apple aangesproken over zijn houding tegenover consumenten en hoe makkelijk het toestel te buigen is.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 02-10-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee als 2 mensen foto's in een topic posten in een korte tijd achter elkaar word het geen sport :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk wel dat wij als tweakers sowieso naïever zijn tegenover welk computer probleem dan ook. We bekijken het altijd vanuit een andere invalshoek dan "ieder ander" omdat we meer kennis hebben over de materie. Maar ja we hebben helemaal geen kennis over die iPhone.
Wij ; ofwel geloven het wel/ofwel geloven het niet, wat op hetzelfde neerkomt als de het zal wel meevallen interpretatie. ;) Wat in feite wat anders is.
Of we twijfelen langer over het al dan niet kopen ervan. Dat laatste is echt een rot probleem kan ik je zeggen :D nouja ik twijfel vooral over het totaalplaatje ligt ie fijn in de hand e.d.
De home button is wellicht nog net niet "meegescaled" maar die shit is lomp.
Ontzettend lomp. In deze grootte had er ook nog wel een fysieke toets links en rechts van de honeknop geplaatst kunnen worden.
Opnemen en wegdrukken bv. En opnemen had dan tevens een link naar de telefoon "app" kunnen zijn. Wat ik wil zeggen is er zit zoveel ruimte om het scherm heen dat u me afvraag of het nog de aanschaf waard is.
En nee ik zoek überhaupt geen gigantisch scherm voordat mensen met gigantische stukken vierkant glas komen wat een telefoon moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024

YouTube: Does the iPhone 6 Plus bend or nah
:9~ :9~

[ Voor 39% gewijzigd door Msi92 op 03-10-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dude number one laat ons nogmaals zien hoe simpel het buigen is.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 03-10-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://utbblogs.com/wp-content/uploads/2014/10/IPhone-Rolling-Pin.jpg

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 03-10-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 22:03

InFamous

excommunicado

Dit lijkt al aardig te zijn overgewaaid, heb nu zelf een kleine week de 6 plus in bezit en heb deze tijdens mijn werk gewoon in mijn broekzak gedragen en mijn toestel is nog steeds recht.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Check ook hoe rood die handen zijn, in dat filmpje met die 2 jochies. Hij heeft flink wat kracht moeten zetten!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 12:22

Vuvuzela

My spire is forming

Mijn 6 is nog kaarsrecht :p geen plus weliswaar..

Ik let er trouwens wel op dat mn iphone verticaal langs m'n bovenbeen blijft zitten wat beter lukt in een juist wat strakkere broek. Volgens mij zijn dus de skinny broeken niet echt het probleem zolang je je bovenbeen niet breekt. In een lossere broek met de telefoon horizontaal kan hij evt om je been vouwen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 20:36
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankhan
  • Laatst online: 16-05 12:21
Ik denk ook niet dat het zo'n vaart zal lopene maar ze buigen echt wel. @ck2000nl Hoeveel kracht kunnen jochies zetten met hun handen. Ik plofte nog wel eens in een stoel met mijn 1520 in mijn kontzak. Nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 12:54

ötzi

eclecticus

Eerste melding op GoT:
Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
Op 26 september uitgenodigd door Vodafone om de iPhone 6 op te halen. Nu, na iets meer dan een week onderweg te zijn, constateer ik dat het dus waar is.

MIJN IPHONE 6 128GB van 1000 EURO (en nee niet de plus) is gewoon al KROM.

Er zit een lichte buiging die precies begint onder de aan/uit knop en hij is qua buigen in een getordeerde vorm gebogen. D.w.z. rechts is hij iets gebogen, links is hij nog 100% recht, waardoor hij iets schuin buigt.

Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!

Maandag naar de Vodafone shop melding maken. Maar ik vrees met grote vrezen op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
ötzi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:35:
Eerste melding op GoT:
"Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!"
Mechanica is niet bekend bij iPhone-eigenaars zeker? Om wat voor object dan ook te buigen heb je een bepaalde kracht nodig. In je kontzak gebeurt dat al als je beweegt/bukt. Er bestaat geen object dat niet buigt als je er kracht op zet! Elementaire natuurkunde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel kracht, als je de test van de consumenten autoriteit in de VS mag geloven kan de 5s meer dan het dubbele aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
RemcoDelft schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Mechanica is niet bekend bij iPhone-eigenaars zeker? Om wat voor object dan ook te buigen heb je een bepaalde kracht nodig. In je kontzak gebeurt dat al als je beweegt/bukt. Er bestaat geen object dat niet buigt als je er kracht op zet! Elementaire natuurkunde...
Je mag toch wel verwachten dat een telefoon niet gaat buigen als hij in je kontzak zit, terwijl je loopt? Kom op zeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 13:41

Typhone

Who Dares Wins

Dattack schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:26:
[...]

Je mag toch wel verwachten dat een telefoon niet gaat buigen als hij in je kontzak zit, terwijl je loopt? Kom op zeg. 8)7
Wie een telefoon in zn kontzak bewaart en daarna gaat zeggen ik was er zuinig op...right.
Geloof ik helemaal niks van. Heb er inmiddels een week mee gespeeld maar zo stabiel als iets.
Je moet echt flink druk zetten om zo'n ding te buigen. Als ie normaal in je kontzak zit buigt hij echt niet hoor. Om te buigen is spanning nodig, en zolang die er niet opstaat buigt er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:05
neonite schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:06:
[afbeelding]

Was al een langere tijd aan het twijfelen tussen de 6 en 6 Plus, maar dit is toch voor mij de doorslaggevende factor om voor de normale 6 variant te gaan.
Apart dat je voor de 6 gaat vanwege het probleem met buigen. Er is aangetoond dat dr 6 eerder buigt dan de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:49

Aight!

'A toy robot...'

Hoe zit het met andere plus gebruikers?

Heb hem nu sinds donderdag, maar kan nog niet echt merken dat ie buigt. Heb hem gewoon normaal in mijn broekzak zitten als mijn oude iPhone 5 (die voelt nu echt klein aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Draakje5 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:49:
[...]

Apart dat je voor de 6 gaat vanwege het probleem met buigen. Er is aangetoond dat dr 6 eerder buigt dan de plus.
De 6 buigt eerder als er druk wordt uitgeoefend op precies het midden. Kijk het filmpje maar eens terug.

Zodra er druk wordt uitgeoefend op het punt bij de volumeknoppen, dan buigt de 6+ aanzienlijk eerder. Daar is ook waar het zwakke punt zit bij de nieuwe Iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Waarom zou je je telefoon in je achterzak willen hebben?
Dan vraag je er toch eigenlijk gewoon om... welke telefoon dan ook gaat dan buigen...

Heb em gewoon in mn rechterzak zitten, niks mis mee...
Nog steeds 100% recht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Typhone schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:34:
[...]

Wie een telefoon in zn kontzak bewaart en daarna gaat zeggen ik was er zuinig op...right.
Geloof ik helemaal niks van. Heb er inmiddels een week mee gespeeld maar zo stabiel als iets.
Je moet echt flink druk zetten om zo'n ding te buigen. Als ie normaal in je kontzak zit buigt hij echt niet hoor. Om te buigen is spanning nodig, en zolang die er niet opstaat buigt er helemaal niks.
Wat maakt een kontzak zo een slechte plaats on te bewaren? Wat zijn de grote verschillen met een broekzak voor op de broek? Zolang je er niet mee gaat zitten, is het niet een slechte plek lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:10
Waar ik mij het meest om verbaasd zijn sommige reacties hier. "Moet je maar niet in je achterzak bewaren, dan vraag je er gewoon om"

Kom op zeg, dit is echt kinderachtig fanboy gedrag. Je mag toch wel van een 800+ euro telefoon verwachten dat hij enigszins robuust genoeg is om in je achterzak te bewaren.

Al die onzin over druk in je achterzak enzo, zo'n telefoon hoort gewoon bestand te zijn tegen zulke gevallen. Het is toch compleet lachwekkend dat fanboys nu opeens een ongeschreven gebruikshandleiding uit de lucht grijpen van hoe met je iPhone 6 om te gaan.

Opeens is een telefoon in je achterzak of skinny jeans bewaren not done. Er (per ongeluk op) zitten? Wie doet nou zoiets?

Jeetje zeg, mensen gaan gewoon met hun telefoon om zoals ze dat normaal gewend zijn. En als je jaren je telefoon zonder problemen in je achterzak, skinny jeans of zelfs erop heb gezeten dan verwacht je dat ook van je nieuwe telefoon. Dit zijn gewoon voor mensen normale omstandigheden

En nu dit dan opeens niet goed gaat is het volgens sommige volledig aan de gebruiker te wijten?

Doet me denken aan al die fanboys met destijds de antennegate van de iPhone 4. "Wie houdt zijn telefoon dan ook met zijn hele hand vast om zijn telefoon heen?"

Doe eens normaal, Apple en de iPhone zijn niet suprieur aan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
Bpow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Waar ik mij het meest om verbaasd zijn sommige reacties hier. "Moet je maar niet in je achterzak bewaren, dan vraag je er gewoon om"
...
Ik snap je standpunt best en ik geef je gelijk maar als je toch niks met de iPhone hebt dan ben je hier alleen maar om te klagen en dat is niet nodig. Blijf dan lekker in het forum voor Android/Windows Phone apparaten.

[ Voor 55% gewijzigd door rdgut op 07-10-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:10
rdgut schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Ik snap je standpunt best en ik geef je gelijk maar als je toch niks met de iPhone hebt dan ben je hier alleen maar om te klagen en dat is niet nodig. Blijf dan lekker in het forum voor Android/Windows Phone apparaten.
Ook weer zoiets. Omdat ik even kritisch ben op het fanboy gedrag van sommige hier heb ik opeens niks met iPhone en moet ik maar naar Android fora? Wat is dit voor aanname?

Gast, je kent mij niet eens. Ik gebruik al jaren producten van Apple, met plezier. En ga zelf eind dit jaar waarschijnlijk mijn huidige iPhone inruilen voor de iPhone 6. Alleen ben ik wel nuchter genoeg om Apple niet als suprieure god te beschouwen om vervolgens met ongeschreven onzin te komen. Mag ik daar dan even kritisch over zijn zonder anti-Apple genoemd te worden?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
Aight! schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:07:
Hoe zit het met andere plus gebruikers?

Heb hem nu sinds donderdag, maar kan nog niet echt merken dat ie buigt. Heb hem gewoon normaal in mijn broekzak zitten als mijn oude iPhone 5 (die voelt nu echt klein aan).
Ik weet het niet, heb hem nu een dag en in de broekzak van mijn pak gedragen, maar echt 100% plat ligt hij niet als ik 'm met de voorkant naar beneden leg. Komt dat door het doorbuigen of was dit al zo sinds de aankoop? Geen idee, maar ik ga er toch eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
ik heb mijn 6 Plus nu sinds de release dag in UK en draag deze in mijn broekzak als ik een pak draag en in mijn jaszak als ik een jeans draag. Hij is nog steeds perfect recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Ik heb de Plus sins release in NL gehaald en altijd wel in mn broekzak (voor) van mn jeans. Ik draag beetje wijde jeans dus zit niet strak tegen mn lichaam aan. Neem em ook mee naar fitness en doe het dan in mn sportbroek onderin (zegmaar zoals een cargopants onderin een zak hebben) Op leg-day doe ik de iPhone in de kluis ;)

Nog kaarsrecht en nergens last van.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Kom op zeg, dit is echt kinderachtig fanboy gedrag. Je mag toch wel van een 800+ euro telefoon verwachten dat hij enigszins robuust genoeg is om in je achterzak te bewaren.

Al die onzin over druk in je achterzak enzo, zo'n telefoon hoort gewoon bestand te zijn tegen zulke gevallen. Het is toch compleet lachwekkend dat fanboys nu opeens een ongeschreven gebruikshandleiding uit de lucht grijpen van hoe met je iPhone 6 om te gaan.
Is dat wel zo? Wie bepaald er of een telefoon (ongeacht de prijs) wel/niet mag buigen in een achterzak als je er op gaat zitten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Donstil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

Is dat wel zo? Wie bepaald er of een telefoon (ongeacht de prijs) wel/niet mag buigen in een achterzak als je er op gaat zitten?
Natuurwetten

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Precies. En wie is dan Apple, Samsung, LG of andere om die te negeren.

Het lijkt online vooral alleen nog te smeulen onder de grote groep gebruikers die toch al geen iPhone gingen kopen. Voor de rest is het niet meer dan een storm in een glas water.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 08-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:02
Ow :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Vuvuzela schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:33:
Mijn 6 is nog kaarsrecht :p geen plus weliswaar..

Ik let er trouwens wel op dat mn iphone verticaal langs m'n bovenbeen blijft zitten wat beter lukt in een juist wat strakkere broek. Volgens mij zijn dus de skinny broeken niet echt het probleem zolang je je bovenbeen niet breekt. In een lossere broek met de telefoon horizontaal kan hij evt om je been vouwen.
In een lossere broek zou het al helemaal geen probleem mogen zijn omdat er dan geen druk op de telefoon uitgeoefend wordt.

En die telefoon lijkt me veel te groot om horizontaal in een broekzak te proppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

WouterG

Dit is geen ondertitel

Mijn ipad 1 is ook gebogen, maar dat was meer omdat mijn vrouw me een klap op mn kop gaf ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 11:31
Nou de Note 4 buigt ook. Zullen ze nu hier ook een mediacircus van maken?:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Opeens is een telefoon in je achterzak of skinny jeans bewaren not done. Er (per ongeluk op) zitten? Wie doet nou zoiets?

Jeetje zeg, mensen gaan gewoon met hun telefoon om zoals ze dat normaal gewend zijn. En als je jaren je telefoon zonder problemen in je achterzak, skinny jeans of zelfs erop heb gezeten dan verwacht je dat ook van je nieuwe telefoon. Dit zijn gewoon voor mensen normale omstandigheden

En nu dit dan opeens niet goed gaat is het volgens sommige volledig aan de gebruiker te wijten?

Doet me denken aan al die fanboys met destijds de antennegate van de iPhone 4. "Wie houdt zijn telefoon dan ook met zijn hele hand vast om zijn telefoon heen?"

Vanaf de Nokia N95 die ik heb gehad draag ik geen enkele telefoon meer in m'n achterzak. Wat jij hier doet is gewoon @ random bashen. Ik ken nog geen gebogen iPhone 6 Plus noch een andere telefoon. Hoge bomen vangen veel wind maar omdat iets jaren goed is gegaan betekent dat niet dat als het verandert iets per definitie slecht is. Mijn telefoons (M8, iPhone 6, Lumia 820) liggen de hele dag voor me op m'n bureau en als ik bijv. naar de bioscoop ga dan zitten ze ook al niet in m'n achterzak. Mensen die dat wel doen en dan het risico lopen dat iets buigt kiezen daar toch zelf voor?
Vind je ook dat telefoons kunnen vallen en dan maar heel moeten blijven? Valt immers ook onder normaal gebruik. Feit dat je de iPhone 4 erbij haalt zegt alweer genoeg dat het gewoon een faboy argument is.

Je zou eens zo veel van telefoon moeten switchen als ik, dan kun je ojectief-subjectief vaststellen wat handig is. iPhones zijn zeker niet verheven boven de rest, noch zijn andere merken dat. HTC One M8 heeft problemen gehad die ik niet kon onderschrijven, de iPhone 6 heeft bij sommige mensen issues, de iPhone 6 plus heeft bij mensen issues, de Nexus 5 van een vriend van mij heeft een microfoon die verkeerd afgesteld staat en zo gaat het maar door. Moet ik nu gaan zeggen dat een Nexus het slechtste toestel ooit is omdat de basis functie (bellen) bemoeilijkt wordt door een verkeerd geplaatste microfoon? Nein. Zuinig zijn op je spullen en de beperkingen kennen zou moeten voldoen denk ik zo.

Jouw verwachtingspatroon is wellicht niet helemaal juist. Omdat jij iets vindt is een product niet per definitie slecht omdat het daar niet aan voldoet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:44
kimiferrari schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:23:
Nou de Note 4 buigt ook. Zullen ze nu hier ook een mediacircus van maken?:

[video]
Nee, natuurlijk niet. Dat wordt niet breed uitgemeten. Dat is Samsung. Als het Apple is, wordt altijd alles heel breed uitgemeten, want: "Het is toch schandalig dat het zomaar kan buigen! Helemaal als je ziet wat het moet kosten!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 11:31
Volkan1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Nee, natuurlijk niet. Dat wordt niet breed uitgemeten. Dat is Samsung. Als het Apple is, wordt altijd alles heel breed uitgemeten, want: "Het is toch schandalig dat het zomaar kan buigen! Helemaal als je ziet wat het moet kosten!".
Klopt was ook meer een retorische vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:43
WouterG schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:15:
Mijn ipad 1 is ook gebogen, maar dat was meer omdat mijn vrouw me een klap op mn kop gaf ermee.
k ben slachtoffer van huiselijk geweld. Waar vind ik hulp?
Voor vragen of hulp: bel met het Steunpunt Huiselijk Geweld, 0900-12 62 626 (5 cent per minuut). U blijft anoniem als u dit wenst. Voelt u zich niet meer veilig in uw eigen woning? Dan kunt u terecht bij een opvangcentrum. Voor adressen belt u met het Steunpunt Huiselijk Geweld. Hebt u kinderen? Zij kunnen ook in het opvangcentrum terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

Nee, dat is gewoon nadenken over het gebruik van je spullen. Iets in je broekzak stoppen is gewoon riskant want je gaat het een keer vergeten wanneer je gaat zitten. Driemaal raden wat er dan meestal met spullen gebeurd...iets met krak...als het buigt en het blijft werken heb je mazzel. Dit is wat je noemt boerenverstand, nadenken, enz. De manier waarop jij daarentegen weer reageert (en velen met jou helaas) is nou juist dat "kinderachtig fanboy gedrag".
Dan heb je decennia lang onder een gigantische hunebed geleefd. Nogmaals, dit is gewoon boerenverstand en iets wat al jaaaaaaaaren door ouders tegen hun kinderen wordt medegedeeld. Ik kreeg het al te horen voordat er überhaupt iets als een smartphone en pda bestond (het kunnen meenemen van een computer was al een wereldwonder) laat staan het internet.
Het is juist andersom. Het is sinds een jaar of 5 tot 10 zo dat alles maar mishandeld moet worden van hier tot ginder met de leus "ja daar moet ie maar tegen kunnen!". Bij bedrijfsspullen is het zowaar 3000x erger. Schandalig hoe mensen hun twee weken oude telefoon eruit kunnen laten zien of het ding al 2 jaar oud is. Ga eens een keer normaal met je spullen om. Dan heb je niet van die half uit elkaar pleurende devices, stekkers en kabels. En het gaat nooit per ongeluk, ook niet in de wc laten vallen omdat je dan het nieuwe model krijgt die natuurlijk veel toffer is dan je afgeragte ouwe meuk.
En dat is exact het probleem, niet alleen met de iPhone waar het in dit topic om gaat maar met ALLE spullen. Het is compleet argeloos met spullen omgaan ongeacht of het van jezelf of iemand anders is. Reden waarom ik een stuk minder snel bepaalde spullen aan iemand uitleen. Het is al te vaak stuk of in ontbrekende staat teruggekomen (verbogen vulpenpunt omdat men er forse druk op zet zonder ook maar eventjes te beseffen dat zo'n dun stukje metaal daar never nooit niet bestand tegen zal zijn...en ze hadden er maar even 1 seconde bij stil hoeven te staan...). Nou dank je wel hoor! :( Die algemene houding, dat compleet gebrek aan ontzag voor andermans spullen en materialisme mag wel eens gaan veranderen. Doe je ook ineens een stuk langer met je spullen, heb je ook ineens wat meer centen die je aan andere zaken kunt besteden en lenen anderen je ook wel eens een keertje wat aan je uit.
De gemiddelde consument van vandaag anders al helemaal niet. Alles kan stuk, betekent nog niet dat het ook stuk moet. Kortom, bezint eer gij begint.

Maar misschien heb ik dan te goed op zitten letten tijdens natuurkundelessen op de middelbare school. Met name toen het over hefbomen ging... Zo en nu ga ik lekker ff elders ouderwets zitten zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 11:25
M'n broertje liet me de waarschuwingssticker zien die op zijn Samsung S5 zat; stop niet in je zak, schade veroorzaakt door dragen in je broekzak valt niet onder de garantie.

Overigens wel naadje als dat niet kan, gebruik m'n iPhone 5S nu als stappenteller, vind ik wel handig, met de health app.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bij normaal gebruik en niet in je achterzak (vooral als je gaat zitten) kan je gewoon je i6+ in je broekzak doen hoor...
Bendgate bij normaal gebruik echt overdreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 23:13
NiGeLaToR schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:34:
M'n broertje liet me de waarschuwingssticker zien die op zijn Samsung S5 zat; stop niet in je zak, schade veroorzaakt door dragen in je broekzak valt niet onder de garantie.

Overigens wel naadje als dat niet kan, gebruik m'n iPhone 5S nu als stappenteller, vind ik wel handig, met de health app.
Het KAN wel, maar tis je eigen schuld als je gaat zitten en je bent hem vergeten en hij buigt/breekt whatever. Ik draag hem vaak in een borstzakje :)

[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 10-10-2014 16:03 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:49

Aight!

'A toy robot...'

Nou ik merk toch dat ik soms wel even controleer hoe recht mijn 6+ eruit ziet.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judoka1000
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12-2020
Heeft de 6 ook last van buigen? of amper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
judoka1000 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:32:
Heeft de 6 ook last van buigen? of amper?
6 en 6 Plus beide niet.

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

WouterG

Dit is geen ondertitel

Joostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

k ben slachtoffer van huiselijk geweld. Waar vind ik hulp?
Voor vragen of hulp: bel met het Steunpunt Huiselijk Geweld, 0900-12 62 626 (5 cent per minuut). U blijft anoniem als u dit wenst. Voelt u zich niet meer veilig in uw eigen woning? Dan kunt u terecht bij een opvangcentrum. Voor adressen belt u met het Steunpunt Huiselijk Geweld. Hebt u kinderen? Zij kunnen ook in het opvangcentrum terecht.
Bedankt voor je bezorgdheid maar het was bedoeld als een vriendelijk tikje. Normaal is ze erg lief voor me O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
Bosmonster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:14:
[...]

Ik heb dit, lang voor de iPhone6 ook al aangevochten. De broekzak is warm, vochtig en stoffig en staat vaak onder grote druk.
Steve Jobs liet eens een prototype van de iPhone zien. Daar zat toen plastic op en geen glas. Hij liet de kleine krasjes zien en legde uit dat mensen hun telefoon in hun broekzak dragen, net als hun sleutels. Dat plastic moest vervangen worden door glas.

Ik ben het verder wel met je eens dat het voor een telefoon zelf niet de beste plek is, mede door de punten die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ppl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:30:
[...]

Nee, dat is gewoon nadenken over het gebruik van je spullen. Iets in je broekzak stoppen is gewoon riskant want je gaat het een keer vergeten wanneer je gaat zitten. Driemaal raden wat er dan meestal met spullen gebeurd...iets met krak...als het buigt en het blijft werken heb je mazzel. Dit is wat je noemt boerenverstand, nadenken, enz. De manier waarop jij daarentegen weer reageert (en velen met jou helaas) is nou juist dat "kinderachtig fanboy gedrag".

[...]

Dan heb je decennia lang onder een gigantische hunebed geleefd. Nogmaals, dit is gewoon boerenverstand en iets wat al jaaaaaaaaren door ouders tegen hun kinderen wordt medegedeeld. Ik kreeg het al te horen voordat er überhaupt iets als een smartphone en pda bestond (het kunnen meenemen van een computer was al een wereldwonder) laat staan het internet.

[...]

Het is juist andersom. Het is sinds een jaar of 5 tot 10 zo dat alles maar mishandeld moet worden van hier tot ginder met de leus "ja daar moet ie maar tegen kunnen!". Bij bedrijfsspullen is het zowaar 3000x erger. Schandalig hoe mensen hun twee weken oude telefoon eruit kunnen laten zien of het ding al 2 jaar oud is. Ga eens een keer normaal met je spullen om. Dan heb je niet van die half uit elkaar pleurende devices, stekkers en kabels. En het gaat nooit per ongeluk, ook niet in de wc laten vallen omdat je dan het nieuwe model krijgt die natuurlijk veel toffer is dan je afgeragte ouwe meuk.

[...]

En dat is exact het probleem, niet alleen met de iPhone waar het in dit topic om gaat maar met ALLE spullen. Het is compleet argeloos met spullen omgaan ongeacht of het van jezelf of iemand anders is. Reden waarom ik een stuk minder snel bepaalde spullen aan iemand uitleen. Het is al te vaak stuk of in ontbrekende staat teruggekomen (verbogen vulpenpunt omdat men er forse druk op zet zonder ook maar eventjes te beseffen dat zo'n dun stukje metaal daar never nooit niet bestand tegen zal zijn...en ze hadden er maar even 1 seconde bij stil hoeven te staan...). Nou dank je wel hoor! :( Die algemene houding, dat compleet gebrek aan ontzag voor andermans spullen en materialisme mag wel eens gaan veranderen. Doe je ook ineens een stuk langer met je spullen, heb je ook ineens wat meer centen die je aan andere zaken kunt besteden en lenen anderen je ook wel eens een keertje wat aan je uit.

[...]

De gemiddelde consument van vandaag anders al helemaal niet. Alles kan stuk, betekent nog niet dat het ook stuk moet. Kortom, bezint eer gij begint.

Maar misschien heb ik dan te goed op zitten letten tijdens natuurkundelessen op de middelbare school. Met name toen het over hefbomen ging... Zo en nu ga ik lekker ff elders ouderwets zitten zijn 8)
Helemaal mee eens en goed verwoord!

Bovendien en dat is het belangrijkste: van een zo dun (en steeds maar dunner wordend) stukje aluminium
kun je -net zo min als van andere materialen - niet verwachten dat ze álles maar kunnen hebben.

Dat is wat ppl met gezond boerenverstand bedoelt.

Het is een hartstikke dun apparaat boordevol electronica. En met verwacht er dan onder alle omstandigheden 280 dagen stand-by mee te kunnen doen zijn terwijl er ook allerlei zware softwarematige dingen mee gedaan worden. En dan moet ie ook nog gewoon bestand zijn tegen erop gaan zitten???

Bijzonder om te lezen dat sommige mensen totaal buiten de realiteit leven, naar mijn gevoel. De geruchten bij een nieuwe iphone al. als je die moet geloven kan de iphone nog net niet hologrammen levensgroot tonen en raketten besturen. En een stand-by tijd van 280 dagen hebben en nooit kunnen beschadigen.

Apple is zeker niet heilig, ze doen voldoende zaken niet goed. Gelukkig voor mij doen ze voor mij meer goed dan andere fabrikanten. Maar soms moet je bij jezelf te rade gaan of JOUW verwachtingen wel realistisch zijn.

Niet? Dan snel overschakelen naar een andere fabrikant en kijken of die het wel kan!

Overigens snap ik de vergelijking met 'ja maar de vorige kon dat wel!' wel degelijk en klinkt die begrijpelijk. Maar dit is een ander toestel en anders gedesigned. Of de desingkeuzes slim zijn, daargelaten. Je zou beter af zijn met bepalen of dat design (en dus de bouw) wel voor jou bedoeld is, denk ik.

Niet als flame bedoeld, maar als opbouwende kritiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
ik moet zo lachen om alle opmerkingen op mij heen:

" Is die nog recht? "
" En, heb je hem al gebogen? "
" Scheve dingen bellen ook! "
" Mag ik hem proberen te buigen, of durf je dat niet aan? "

Lol!

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:05
Remko.me schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:59:
ik moet zo lachen om alle opmerkingen op mij heen:

" Is die nog recht? "
" En, heb je hem al gebogen? "
" Scheve dingen bellen ook! "
" Mag ik hem proberen te buigen, of durf je dat niet aan? "

Lol!
Gewoon die andere persoon zijn telefoon pakken en dan laten zien dat (ook) die te buigen is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Volkan1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Vergeten jullie niet dit kleine detail: de iPhone 6+ buigt, en blijft gebogen. Die Samsung Galaxy Note buigt nog meer, maar wanneer je de kracht erop stopt, keert het terug naar zijn oorspronkelijke staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
ppl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:30:
[...]

Verhaal over omgaan met spullen.
Helemaal mee eens. Kennis van me krijgt het voor elkaar ALLE devices die hij heeft onder de krassen te laten zitten. Krassen op z'n iPad, iPod onder de krassen, notebook ging zonder bescherming mee in de rugzak, fotolenzen met vlekken er op, raspberry PI opgeblazen, meerdere pc's opgeblazen.
En laatst zei hij nog : ik ga altijd heel zuinig met mijn spullen om 8)7

Heb in het verleden ook eens cd's uitgeleend aan anderen. Boekjes zaten dan weer verkreukeld teruggestopt enzo... ja dat hoort zo... (?) en dan ben ik de pietlut.

[ontopic]
Laatst de iPhone 6 en 6+ bekeken in de winkel en automatisch kijk ik dan toch aan de zijkant om te zien of die wel helemaal recht loopt. En soms twijfel ik dan gewoon of ik een rechte lijn zie of niet... apart he, het is soms best moeilijk te beoordelen. Ook op een hele andere plek dan bij de volumeknoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Hier een 6+ al 14 dagen in mijn broekzak. Kaarsrecht en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dancing_Animal schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Helemaal mee eens. Kennis van me krijgt het voor elkaar ALLE devices die hij heeft onder de krassen te laten zitten. Krassen op z'n iPad, iPod onder de krassen, notebook ging zonder bescherming mee in de rugzak, fotolenzen met vlekken er op, raspberry PI opgeblazen, meerdere pc's opgeblazen.
En laatst zei hij nog : ik ga altijd heel zuinig met mijn spullen om 8)7

Heb in het verleden ook eens cd's uitgeleend aan anderen. Boekjes zaten dan weer verkreukeld teruggestopt enzo... ja dat hoort zo... (?) en dan ben ik de pietlut.

[ontopic]
Laatst de iPhone 6 en 6+ bekeken in de winkel en automatisch kijk ik dan toch aan de zijkant om te zien of die wel helemaal recht loopt. En soms twijfel ik dan gewoon of ik een rechte lijn zie of niet... apart he, het is soms best moeilijk te beoordelen. Ook op een hele andere plek dan bij de volumeknoppen.
In de Mediamarkt in Eindhoven stond zaterdagochtend een kromme. Toen ik terugkwam om het een vriend te laten zien stond er opeens een zilveren (die recht was). Mensen blijven het toch proberen denk ik zo.

Als ik echter zie hoe mensen tekeer gaan met hun spullen...Een vriendin van mij heeft sinds 2 maanden een Galaxy S5. Als je ziet hoe die er nu uitziet dan springen de tranen in je ogen. Vol krassen, missende hoekjes en dit en dat. Van tevoren steen & been geklaagd hoe duur een los toestel is, dan toch maar met (duur!) abonnement nemen en nu ze nog 1.8 jaar te gaan heeft ziet dat ding er al uit alsof hij al 4 jaar gebruikt is op de bouw. Die mensen zouden geen mening mogen hebben betreffende het 'hoe en wat' van elektronica cq gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324333

Ik heb de 6 plus vandaag op de kop af 3 weken in mijn bezit en vanaf die tijd altijd in mijn broekzak van mijn jeans gedragen (zakken aan de voorkant) Er zit een softgel bumper omheen en ik gebruik geen screenprotector.
Resultaat: Nog kaarsrecht en nog een krasloos scherm. Ophef voor niks naar mijn mening. Maar het zal er inderdaad ook wel deels aan liggen hoe je met je spullen omgaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 324333 op 18-10-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310985

user001 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Vergeten jullie niet dit kleine detail: de iPhone 6+ buigt, en blijft gebogen. Die Samsung Galaxy Note buigt nog meer, maar wanneer je de kracht erop stopt, keert het terug naar zijn oorspronkelijke staat.
Dat is het hele punt inderdaad.

Overigens voor een 'niet bestaand probleem' vind ik dit toch wel nogal verontrustend: www.oneofthenine.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Aan de hand van dit linkje de mijne (vier dagen oud!) maar eens goed bekeken; krom aan de kant van de sim kaart, bol aan de achterzijde, hol aan de schermzijde.
Telefoon alleen in mijn broekzak gehad zoals ik bij mijn 4, 5 en 5s al jaren heb gedaan, en ik ga echt zuinig met mijn spullen om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo hè hij zit al op 115 exemplaren, nou dat is vast wel veel meer dan de ingecalculeerde foutmarge voor consumenten elektronica..... Ooh nee toch niet want die grens ligt op 0,5% (oid). Nog een goeie 50.000 te gaan dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Dat zal best maar toen ik m afgelopen woensdag kocht was ie kaarsrecht, ik denk dat dit wel eens een behoorlijk staartje kan krijgen voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324333

Anoniem: 310985 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:55:
[...]

Dat is het hele punt inderdaad.

Overigens voor een 'niet bestaand probleem' vind ik dit toch wel nogal verontrustend: www.oneofthenine.com
Dat is inderdaad nogal verontrustend. Ik heb de "Wobble test" gedaan zoals beschreven. gelukkig is mijn Plus toch (nog) kaarsrecht maar ik ga het zeker in de gaten houden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb sommige broeken waar ik hem dan in m'n jas zak draag, omdat die gewoon te klein zijn, maar meestal draag ik hem gewoon in mijn voorzak van mijn broek. Ga er nog een spigen slim armor case voor kopen. Die nog wel een beetje protectie zal geven...

Als ik zo soms wil kijken of hij recht is dan kijk ik en dan lijkt het dat die scheef is maar dat is dan eigenlijk gelukkig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me

[ Voor 41% gewijzigd door Remko.me op 19-10-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Werkt die nou echt na die 2 gaten of is dat fake? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-04 14:36
Hmm, ik heb de "wobble" test ook even gedaan met m'n ogenschijnlijk kaarsrechte plus. Zo met het blote oog en ik heb een aardig timmermansoog, ziet hij er recht uit :p

Toch wiebelt hij, met het scherm naar beneden gelegd, vanaf de hoek waar de camera zit naar de hoek diagonaal tegenover. Getest op een aantal tafels en glasplaatjes in huis, telkens hetzelfde resultaat. Het is te weinig om het te zien of een probleem te vormen, maar het is wel duidelijk vast te stellen.

Ik ga het even in de gaten houden of het zo blijft of erger wordt. Het toestel wordt voor de rest goed behandeld, zit in een leren hoesje en zit voor de rest niet in strakke kleren of tassen.

Ik ben benieuwd of anderen met een rechte telefoon toch ook een niet helemaal vlak display hebben? Misschien gewoon een display wat onder lichte spanning gemonteerd is? Jammer genoeg weet ik niet of hij dit al vanuit de doos had, ik heb hem vanaf de NL launch.. Anderen die hun ervaring hiermee willen delen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220060

Anderen die hun ervaring hiermee willen delen? ;)
Net even gekeken na twee weken gebruik, nog kaarsrecht.
Zit wel in een lederen booklet hoesje van Spigen en wordt eigenlijk nooit in broekzak gedragen (vond ik met de 5 al niet meer fijn).

Schrok wel, in eerste instantie wiebelde de telefoon wel maar lag toen verkeerd om, met de lens naar beneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Haha, ja die uitstekende lens helpt niet mee :p

Ondertussen nog eens goed langs de telefoon gekeken en warempel denk ik toch een heeeeeele lichte buiging te zien naar "achteren" toe. Eens kijken of dat op de foto is te zetten.

De hoek en de plek laten zich wel raden; aan de zijde van de volumeknoppen en ook precies op die plek.. Wat ik dus niet weet of dat al zo uit de doos was. Neemt niet weg dat ik zeer zuinig ben op m'n spullen en dit toch wel degelijk onacceptabel zwak lijkt te zijn... Mijn iPhone 4 in perfecte originele staat getuigd mijn inziens dat het niet aan deze gebruiker ligt ;)

Eens even overpeinzen wat ik er mee ga doen. Ik ben al behoorlijk verpest door het grote scherm en een duidelijke fix is er (nog) niet :'( Eens kijken of het mogelijk is in ieder geval een notitie op te laten tekenen bij Apple, ben toch een beetje bang dat het alleen maar erger wordt en de case zwakker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:05
Welk hoesje gebruik je eigenlijk?
Gaat het om een iPhone 6 of 6 plus?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Vandaag mijn verbogen 6 bij de Apple store op de hoek omgeruild, ze gaven niet echt toe bij de genius bar dat het een zwak punt is (lees productiefout) maar kreeg wel zonder problemen een nieuwe mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Tja, ik hoop ook dat het een productiefout is, dat betekent dat een omruil met een goed exemplaar de oplossing is :)

In mijn geval betreft het een 128GB 6 Plus, opgehaald in Dusseldorf bij de Apple Store voor zover dat van belang is :p Ik gebruik alleen een lederen sleeve, maar berg hem altijd zorgvuldig op. Dat betekent bij mij ook wel eens een broekzak, maar het zijn zeer zeker geen strakke skinnies :p

[ Voor 13% gewijzigd door Duck op 20-10-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het ging mij meer om het model telefoon en hoesje. Ik heb het idee dat het bij de iPhone 6 vaker voorkomt, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat deze meer verkocht is.

Wat het hoesje betreft: je zei dat je er één van leer hebt, dus ik was benieuwd of het om een Apple leren case ging, maar niet dus.

Een Apple leren case zit vrij strak om de telefoon heen en heeft ook dikke randen. Dat zou enige stevigheid moeten geven.

Met Apple case slaagt mijn telefoon (6+) in ieder geval voor de Wobble test. Zonder case heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ötzi schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:06:
Vandaag mijn verbogen 6 bij de Apple store op de hoek omgeruild, ze gaven niet echt toe bij de genius bar dat het een zwak punt is (lees productiefout) maar kreeg wel zonder problemen een nieuwe mee...
Kreeg je ook echt daadwerkelijk een nieuwe (dus uit een nieuw doosje) of kreeg je een Refurb uit een bruin doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024

Dit hoort echt niet pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
sorry hoor maar ik word nu toch wel een beetje moe van het gezeik....

kunnen diegene die deze iPhones kopen en kapot maken hun geld AUB doneren aan een GOED doel!!!!
dit is pure geldverspilling, en Apple heeft al genoeg...... ik weet genoeg mensen (doelen) die je met het geldbedrag enorm geholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Donstil schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:11:
[...]

Kreeg je ook echt daadwerkelijk een nieuwe (dus uit een nieuw doosje) of kreeg je een Refurb uit een bruin doosje?
Gewoon een gesealde witte doos met een nieuwe 6 128GB SG.
Het rare vond ik dat ze het niet echt toegaven maar ik het toestel sowieso binnen 14 dagen
na aankoop mocht ruilen, wat dus exact hetzelfde type was dat ik bij ze heb ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
Remko.me schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:41:

kunnen diegene die deze iPhones kopen en kapot maken hun geld AUB doneren aan een GOED doel!!!!
dit is pure geldverspilling, en Apple heeft al genoeg...... ik weet genoeg mensen (doelen) die je met het geldbedrag enorm geholpen zijn.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 12:12
Na het buigen is er nu ook het verkleuren van de antennestrips.

http://www.phonearena.com...on-the-new-iPhone_id62047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Tja.. dat had HTC ook!

Verkleuren is niet het probleem van Apple maar van de spijkerbroek, dat product geeft af en niet andersom.... dus om Apple daarvoor te blaimen is niet kloppend wat mij betreft.

Alles wat je in die broek doet verkleurd.

Kortom: blaime de broek, was die van tevoren of let op je kleur binnenzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Remko.me schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:41:
Daar is deze thread toch voor? Problemen met buigen naar voren brengen. Ook al gebeurt het op een onorthodoxe wijze, maar een telefoon door midden buigen/breken lijkt me toch niet helemaal kunnen?

Ik kan drukken wat ik wil op mijn iPhone 5, maar buigen doet hij niet. Hoe kan dit door de tests komen bij Apple? Zouden ze dit al hebben geweten van tevoren denken jullie? Kan toch haast niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik weet niet hoeveel kracht die meneer uitoefent maar hetzelfde hoef ik ook niet te doen bij mijn autodeur.......
dan deukt het ook in.

Ik weet niet wat normaal is,maar dit wat zij tonen zijn geen normale omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Tja, ik ga ook niet mee in alle "gehypte" problemen, anders had ik het toestel simpelweg niet gekocht, maar dit is toch echt een gevalletje terug naar de tekentafel of vind de productiefout... Ik heb even een foto van de kromming van mijn telefoon proberen te schieten, wat nogal lastig is zonder fotografieskills, maar volgens mij moet het zo wel te zien zijn :p

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/123ks39.jpg

Als dit 5 weken normaal voorzichtig gebruik teweeg brengt, wat dan over een jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
is het de plus of de gewone 6 en zonder hoesje en hoe draag je hem? wel handig om te weten.

Verder, terug naar de winkel en nieuwe eisen! Ik verwacht dat het probleem toch wel wordt aangepakt of is opgelost inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Het is een 6 Plus, telkens netjes opgeborgen in een leren sleeve. Regelmatig te vinden in de broekzak van een normale spijkerbroek, waar ik zelf denk dat het probleem is ontstaan. Zodra ik ga zitten is hij er eigenlijk al niet meer te vinden, maar leg ik hem ergens neer.

Zaterdag een afspraak in de Apple Store, ik verwacht dat ze dit probleem netjes op gaan lossen.

[ Voor 15% gewijzigd door Duck op 23-10-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwacht het ook!

Hier overigens een stukje theorie achter het benden...

analyseren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:59:
Tja.. dat had HTC ook!

Verkleuren is niet het probleem van Apple maar van de spijkerbroek, dat product geeft af en niet andersom.... dus om Apple daarvoor te blaimen is niet kloppend wat mij betreft.

Alles wat je in die broek doet verkleurd.

Kortom: blaime de broek, was die van tevoren of let op je kleur binnenzak.
Het eerste wat je doet bij nieuwe kleding is deze wassen in azijnwater. Waarom? Om te zorgen dat het later niet gaat afgeven :) Een bekende truc die van generatie op generatie is aangeleerd maar die je vandaag de dag steeds meer ziet verdwijnen. Steeds minder mensen zijn van dit soort dingen op de hoogte. Het trucje werkt alleen niet altijd, bij kleding met heel erg veel pigment heb je er altijd last van. Daar zul je dus voorzichtig moeten zijn met alles wat je in je zakken stopt en zelfs waar je op gaat zitten.

Ik vraag me overigens af hoeveel mensen eerst afspoelen alvorens ze dingen in de vaat zetten, zullen er ook wel niet veel meer zijn. Knoopjes aan je overhemd zetten, wie kan dat nog? Toch wel handige skills om te hebben!

Dat uitlegfilmpje is ook wel langdradig. Gelukkig staat er in de description kort opgesomd waar het dan aan zou liggen, niveau "schot voor open doel". Het lijkt wel of mensen het ook niet serieus willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:16:
is het de plus of de gewone 6 en zonder hoesje en hoe draag je hem? wel handig om te weten.

Verder, terug naar de winkel en nieuwe eisen! Ik verwacht dat het probleem toch wel wordt aangepakt of is opgelost inmiddels.
Nou dat betwijfel ik dus, toen ik met hetzelfde probleem na vier dagen bij Apple kwam zeiden ze bij binnenkomst al dat verbuigen niet onder de garantie viel maar ik de 6 wel om zou kunnen ruilen binnen de 14 dagen na aankoop.
Ik denk dat de medewerkers een hele duidelijke instructie hierover hebben gekregen wat betreft het niet onder de garantievoorwaarden omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
moeten ze iig niet bij mij proberen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

ötzi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

Nou dat betwijfel ik dus, toen ik met hetzelfde probleem na vier dagen bij Apple kwam zeiden ze bij binnenkomst al dat verbuigen niet onder de garantie viel maar ik de 6 wel om zou kunnen ruilen binnen de 14 dagen na aankoop.
Ik denk dat de medewerkers een hele duidelijke instructie hierover hebben gekregen wat betreft het niet onder de garantievoorwaarden omruilen.
Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:43:
moeten ze iig niet bij mij proberen........
Idd, dan ga ik toch echt op mijn strepen staan.
Er word toch een vermogen neergelegd voor high end premium product en verwacht dan ook dat deze niet gaat buigen.
Mocht dat toch gebeuren dan verwacht en eis ik gewoon een kosteloze vervanging.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 05-06 16:52

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:33:
Verwacht het ook!

Hier overigens een stukje theorie achter het benden...

analyseren:

[video]
Theorie my ass, de iPhone buigt in deze video omdat hij hem wil buigen. Waarom zou je in hemelsnaam dat doen met een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Die kerel wil hem natuurlijk buigen, hiermee toont hij met excessieve kracht aan waar de zwakke plek zit. Deze "bendgate" is een leuke bijverdienste voor gasten die grote hoeveelheden views op YouTube genereren en zullen om het hardst roepen uit eigen belang, maar dat neemt niet weg dat het probleem ook in normale omstandigheden bestaat. Hoe dit aantal zich verhoudt ten opzichte van de grote hoeveelheid toestellen die al in omloop zijn moet nog gaan blijken denk ik.

Dit probleem zal niet voor iedereen in de eerste weken van gebruik de kop op steken, maar wat over een paar maanden als het nieuwe en voorzichtige eraf is en men de telefoon weer gaat gebruiken zoals de meeste telefoons? Dan bedoel ik niet dat ze er lomp mee omgaan, maar wel dat hij gewoon in een broekzak meegenomen wordt en dán krom raakt. Dat hoef je toch niet acceptabel te vinden? Ik denk dat een grote groep mensen echt wel kan inschatten wat je redelijkerwijs met je telefoon mag doen (althans verwacht te kunnen) en zelfs die met een kapotte telefoon opgezadeld gaan worden, omdat hij een aantal keer in een broekzak heeft gezeten. De tijd zal het leren. Misschien is het toch pech hebben met een aantal rotte "apples" en betreft het een relatief kleine hoeveelheid toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Als men dat soort "schot voor open doel" filmpjes nodig heeft om te snappen waarom zo'n iPhone kan buigen houd ik mijn hart vast :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 626454

Doet dit probleem zich ook voor bij de gewone 6? Als je het weet zeg het dan aub, hier help je me hard mee ;) Grts Robbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295610

Anoniem: 626454 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:54:
Doet dit probleem zich ook voor bij de gewone 6? Als je het weet zeg het dan aub, hier help je me hard mee ;) Grts Robbe
Een vriend heeft zijn zwarte iPhone 6 (per ongeluk) weten te buigen. Maar hij sport wel zes keer per week wat wel van invloed kan zijn..

Zelf heb ik tot op heden geen problemen ervaren. _/-\o_

Je mag toch wel als consument verwachten dat als je een telefoon van 800€ aanschaft, dat je dan zorgeloos kan lopen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
Nou, de houding van Apple is ronduit klote.. Geen vervanging voor mijn 6 Plus gekregen vandaag, terwijl Apple Care mij daar telefonisch naar toe had gestuurd. Het standpunt van de medewerkers is als volgt; de richtlijn van Apple is dat de 6 Plus niet kan buigen zonder excessieve kracht, PUNT UIT. Men hoeft het toestel niet te onderzoeken, een snelle blik van de medewerkers in de winkel is voldoende. Ja, ook als het toestel voor de rest puntgaaf is en geen enkele gebruikssporen heeft buiten wat vette vingers :(

Het is niet discussierbaar en exemplarische productfouten komen niet voor. Een ontevreden trouwe klant met lege handen naar huis sturen is blijkbaar de geweldige klantenservice van Apple. Ik baal hiervan, niet alleen dat ik geen oplossing heb, maar vooral de behandeling door de manager van de Apple Store. Geen enkel antwoord op mijn vragen, maar om de hete brij heen draaien en mij z.s.m. de winkel uitwerken.

Saillant detail; naast mij werd op hetzelfde moment een exact hetzelfde gekromde iPhone 5 wél omgeruild. De reden; er is wel een richtlijn voor de medewerkers dat de iPhone 5 een zwakke behuizing kan hebben. Dit is naar eigen zeggen gebaseerd op intern onderzoek bij Apple op geretourneerde iPhone 5's. Mijn 6 Plus hoeven ze niet te onderzoeken, wat is dat voor vreemds? Bij mij gaat deze rare gang van zaken er NIET in.

Maandag breng ik mijn rechtsbijstandverzekering op de hoogte. Mijn advies aan een ieder die nog een iPhone 6 Plus wil kopen; doe het niet, de kans dat hij krom raakt zonder zelf te weten waarom is aanwezig... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:11
Duck schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:19:
Nou, de houding van Apple is ronduit klote.. Geen vervanging voor mijn 6 Plus gekregen vandaag, terwijl Apple Care mij daar telefonisch naar toe had gestuurd. Het standpunt van de medewerkers is als volgt; de richtlijn van Apple is dat de 6 Plus niet kan buigen zonder excessieve kracht, PUNT UIT. Men hoeft het toestel niet te onderzoeken, een snelle blik van de medewerkers in de winkel is voldoende. Ja, ook als het toestel voor de rest puntgaaf is en geen enkele gebruikssporen heeft buiten wat vette vingers :(

Het is niet discussierbaar en exemplarische productfouten komen niet voor. Een ontevreden trouwe klant met lege handen naar huis sturen is blijkbaar de geweldige klantenservice van Apple. Ik baal hiervan, niet alleen dat ik geen oplossing heb, maar vooral de behandeling door de manager van de Apple Store. Geen enkel antwoord op mijn vragen, maar om de hete brij heen draaien en mij z.s.m. de winkel uitwerken.

Saillant detail; naast mij werd op hetzelfde moment een exact hetzelfde gekromde iPhone 5 wél omgeruild. De reden; er is wel een richtlijn voor de medewerkers dat de iPhone 5 een zwakke behuizing kan hebben. Dit is naar eigen zeggen gebaseerd op intern onderzoek bij Apple op geretourneerde iPhone 5's. Mijn 6 Plus hoeven ze niet te onderzoeken, wat is dat voor vreemds? Bij mij gaat deze rare gang van zaken er NIET in.

Maandag breng ik mijn rechtsbijstandverzekering op de hoogte. Mijn advies aan een ieder die nog een iPhone 6 Plus wil kopen; doe het niet, de kans dat hij krom raakt zonder zelf te weten waarom is aanwezig... :'(
Ben blij dat ik nog geen iPhone 6 heb. Ik ben nog even bij de 5S gebleven om alles aan te zien, maar in mijn omgeving (Waar iedereen een iPhone 6 moest hebben) zijn er toch al een hoop gebogen.

Ik vind dat geweld niets oplost, maar als je een telefoon koopt van 800+ euro die na 2+ weken krom is bij normaal gebruik, en Apple weigert garantie te geven, en er zou eens iemand doordraaien en iets geks doen, dan zou ik daar geen begrip voor hebben maar het wel begrijpen (Om het maar heel netjes te zeggen).

Dit is gewoon een probleem, dat weet Apple ook. Maar als dat probleem in 50% van de telefoons zit dan is het uit commercieel belang niet haalbaar om daar garantie op te geven. Zo gaat dat (helaas).

En voordat iedereen mij naar de Android/Windows hoek gaat verwijzen, ik heb Apples al vanaf de tijd dat er nog geen mobiele telefoon bestond. Ik ben zelf redelijk 'fanboy' maar ik merk nu gewoon in mijn directe omgeving dat mensen die Apple 'supporten' door elk jaar een nieuwe telefoon aan te schaffen, een tablet etc volkomen genegeerd worden op een probleem die er wel degelijk is.

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 25-10-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Wellicht verandert het standpunt van apple nog in de toekomst.

Als over een aantal maanden daadwerkelijk 50% van de iPhones krom is, dan zullen ze toch wel iets moeten doen lijkt me. Wellicht komt er dan voor de iPhone 6(+) ook een 'richtlijn' gebaseert op intern onderzoek bla bla bla.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste