Deze iPhone 6 advertenties zijn ook prachtig:
http://www.theverge.com/2014/10/1/6880089/this-bent-iphone-6-poster-is-perfect
http://www.theverge.com/2014/10/1/6880089/this-bent-iphone-6-poster-is-perfect
Anoniem: 207968
Anoniem: 103465
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 02-10-2014 23:17 ]
Anoniem: 103465
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 03-10-2014 18:42 ]
Formerly known as Ragdoll
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
I served in a company of heroes.
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]
Domus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:12:
Op 26 september uitgenodigd door Vodafone om de iPhone 6 op te halen. Nu, na iets meer dan een week onderweg te zijn, constateer ik dat het dus waar is.
MIJN IPHONE 6 128GB van 1000 EURO (en nee niet de plus) is gewoon al KROM.
Er zit een lichte buiging die precies begint onder de aan/uit knop en hij is qua buigen in een getordeerde vorm gebogen. D.w.z. rechts is hij iets gebogen, links is hij nog 100% recht, waardoor hij iets schuin buigt.
Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!
Maandag naar de Vodafone shop melding maken. Maar ik vrees met grote vrezen op dit moment...
Mechanica is niet bekend bij iPhone-eigenaars zeker? Om wat voor object dan ook te buigen heb je een bepaalde kracht nodig. In je kontzak gebeurt dat al als je beweegt/bukt. Er bestaat geen object dat niet buigt als je er kracht op zet! Elementaire natuurkunde...ötzi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:35:
Eerste melding op GoT:
"Geen spanning op gehad, normaal gebruik en heeft voornamelijk in mijn achterzak gezeten, altijd eruit gehaald voordat ik ging zitten -> ik ben er zuinig op geweest!"
Je mag toch wel verwachten dat een telefoon niet gaat buigen als hij in je kontzak zit, terwijl je loopt? Kom op zeg.RemcoDelft schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
[...]
Mechanica is niet bekend bij iPhone-eigenaars zeker? Om wat voor object dan ook te buigen heb je een bepaalde kracht nodig. In je kontzak gebeurt dat al als je beweegt/bukt. Er bestaat geen object dat niet buigt als je er kracht op zet! Elementaire natuurkunde...
Wie een telefoon in zn kontzak bewaart en daarna gaat zeggen ik was er zuinig op...right.Dattack schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:26:
[...]
Je mag toch wel verwachten dat een telefoon niet gaat buigen als hij in je kontzak zit, terwijl je loopt? Kom op zeg.
Apart dat je voor de 6 gaat vanwege het probleem met buigen. Er is aangetoond dat dr 6 eerder buigt dan de plus.neonite schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:06:
[afbeelding]
Was al een langere tijd aan het twijfelen tussen de 6 en 6 Plus, maar dit is toch voor mij de doorslaggevende factor om voor de normale 6 variant te gaan.
De 6 buigt eerder als er druk wordt uitgeoefend op precies het midden. Kijk het filmpje maar eens terug.Draakje5 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:49:
[...]
Apart dat je voor de 6 gaat vanwege het probleem met buigen. Er is aangetoond dat dr 6 eerder buigt dan de plus.
Wat maakt een kontzak zo een slechte plaats on te bewaren? Wat zijn de grote verschillen met een broekzak voor op de broek? Zolang je er niet mee gaat zitten, is het niet een slechte plek lijkt me?Typhone schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:34:
[...]
Wie een telefoon in zn kontzak bewaart en daarna gaat zeggen ik was er zuinig op...right.
Geloof ik helemaal niks van. Heb er inmiddels een week mee gespeeld maar zo stabiel als iets.
Je moet echt flink druk zetten om zo'n ding te buigen. Als ie normaal in je kontzak zit buigt hij echt niet hoor. Om te buigen is spanning nodig, en zolang die er niet opstaat buigt er helemaal niks.
Ik snap je standpunt best en ik geef je gelijk maar als je toch niks met de iPhone hebt dan ben je hier alleen maar om te klagen en dat is niet nodig. Blijf dan lekker in het forum voor Android/Windows Phone apparaten.Bpow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Waar ik mij het meest om verbaasd zijn sommige reacties hier. "Moet je maar niet in je achterzak bewaren, dan vraag je er gewoon om"
...
[ Voor 55% gewijzigd door rdgut op 07-10-2014 12:33 ]
Ook weer zoiets. Omdat ik even kritisch ben op het fanboy gedrag van sommige hier heb ik opeens niks met iPhone en moet ik maar naar Android fora? Wat is dit voor aanname?rdgut schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:32:
[...]
Ik snap je standpunt best en ik geef je gelijk maar als je toch niks met de iPhone hebt dan ben je hier alleen maar om te klagen en dat is niet nodig. Blijf dan lekker in het forum voor Android/Windows Phone apparaten.
Ik weet het niet, heb hem nu een dag en in de broekzak van mijn pak gedragen, maar echt 100% plat ligt hij niet als ik 'm met de voorkant naar beneden leg. Komt dat door het doorbuigen of was dit al zo sinds de aankoop? Geen idee, maar ik ga er toch eens op letten.Aight! schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:07:
Hoe zit het met andere plus gebruikers?
Heb hem nu sinds donderdag, maar kan nog niet echt merken dat ie buigt. Heb hem gewoon normaal in mijn broekzak zitten als mijn oude iPhone 5 (die voelt nu echt klein aan).
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Is dat wel zo? Wie bepaald er of een telefoon (ongeacht de prijs) wel/niet mag buigen in een achterzak als je er op gaat zitten?Bpow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Waar ik mij het meest om verbaasd zijn sommige reacties hier. "Moet je maar niet in je achterzak bewaren, dan vraag je er gewoon om"
Kom op zeg, dit is echt kinderachtig fanboy gedrag. Je mag toch wel van een 800+ euro telefoon verwachten dat hij enigszins robuust genoeg is om in je achterzak te bewaren.
Al die onzin over druk in je achterzak enzo, zo'n telefoon hoort gewoon bestand te zijn tegen zulke gevallen. Het is toch compleet lachwekkend dat fanboys nu opeens een ongeschreven gebruikshandleiding uit de lucht grijpen van hoe met je iPhone 6 om te gaan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
NatuurwettenDonstil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:12:
[...]
Is dat wel zo? Wie bepaald er of een telefoon (ongeacht de prijs) wel/niet mag buigen in een achterzak als je er op gaat zitten?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Stond al op de vorige pagina...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Precies. En wie is dan Apple, Samsung, LG of andere om die te negeren.
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 08-10-2014 19:56 ]
In een lossere broek zou het al helemaal geen probleem mogen zijn omdat er dan geen druk op de telefoon uitgeoefend wordt.Vuvuzela schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:33:
Mijn 6 is nog kaarsrechtgeen plus weliswaar..
Ik let er trouwens wel op dat mn iphone verticaal langs m'n bovenbeen blijft zitten wat beter lukt in een juist wat strakkere broek. Volgens mij zijn dus de skinny broeken niet echt het probleem zolang je je bovenbeen niet breekt. In een lossere broek met de telefoon horizontaal kan hij evt om je been vouwen.
Vanaf de Nokia N95 die ik heb gehad draag ik geen enkele telefoon meer in m'n achterzak. Wat jij hier doet is gewoon @ random bashen. Ik ken nog geen gebogen iPhone 6 Plus noch een andere telefoon. Hoge bomen vangen veel wind maar omdat iets jaren goed is gegaan betekent dat niet dat als het verandert iets per definitie slecht is. Mijn telefoons (M8, iPhone 6, Lumia 820) liggen de hele dag voor me op m'n bureau en als ik bijv. naar de bioscoop ga dan zitten ze ook al niet in m'n achterzak. Mensen die dat wel doen en dan het risico lopen dat iets buigt kiezen daar toch zelf voor?Bpow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Kom op zeg, dit is echt kinderachtig fanboy gedrag. Je mag toch wel van een 800+ euro telefoon verwachten dat hij enigszins robuust genoeg is om in je achterzak te bewaren.
Al die onzin over druk in je achterzak enzo, zo'n telefoon hoort gewoon bestand te zijn tegen zulke gevallen. Het is toch compleet lachwekkend dat fanboys nu opeens een ongeschreven gebruikshandleiding uit de lucht grijpen van hoe met je iPhone 6 om te gaan.
Opeens is een telefoon in je achterzak of skinny jeans bewaren not done. Er (per ongeluk op) zitten? Wie doet nou zoiets?
Jeetje zeg, mensen gaan gewoon met hun telefoon om zoals ze dat normaal gewend zijn. En als je jaren je telefoon zonder problemen in je achterzak, skinny jeans of zelfs erop heb gezeten dan verwacht je dat ook van je nieuwe telefoon. Dit zijn gewoon voor mensen normale omstandigheden
En nu dit dan opeens niet goed gaat is het volgens sommige volledig aan de gebruiker te wijten?
Doet me denken aan al die fanboys met destijds de antennegate van de iPhone 4. "Wie houdt zijn telefoon dan ook met zijn hele hand vast om zijn telefoon heen?"
Doe eens normaal, Apple en de iPhone zijn niet suprieur aan alles.
Nee, natuurlijk niet. Dat wordt niet breed uitgemeten. Dat is Samsung. Als het Apple is, wordt altijd alles heel breed uitgemeten, want: "Het is toch schandalig dat het zomaar kan buigen! Helemaal als je ziet wat het moet kosten!".kimiferrari schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:23:
Nou de Note 4 buigt ook. Zullen ze nu hier ook een mediacircus van maken?:
[video]
Klopt was ook meer een retorische vraagVolkan1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Dat wordt niet breed uitgemeten. Dat is Samsung. Als het Apple is, wordt altijd alles heel breed uitgemeten, want: "Het is toch schandalig dat het zomaar kan buigen! Helemaal als je ziet wat het moet kosten!".
k ben slachtoffer van huiselijk geweld. Waar vind ik hulp?WouterG schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:15:
Mijn ipad 1 is ook gebogen, maar dat was meer omdat mijn vrouw me een klap op mn kop gaf ermee.
Nee, dat is gewoon nadenken over het gebruik van je spullen. Iets in je broekzak stoppen is gewoon riskant want je gaat het een keer vergeten wanneer je gaat zitten. Driemaal raden wat er dan meestal met spullen gebeurd...iets met krak...als het buigt en het blijft werken heb je mazzel. Dit is wat je noemt boerenverstand, nadenken, enz. De manier waarop jij daarentegen weer reageert (en velen met jou helaas) is nou juist dat "kinderachtig fanboy gedrag".Bpow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Dan heb je decennia lang onder een gigantische hunebed geleefd. Nogmaals, dit is gewoon boerenverstand en iets wat al jaaaaaaaaren door ouders tegen hun kinderen wordt medegedeeld. Ik kreeg het al te horen voordat er überhaupt iets als een smartphone en pda bestond (het kunnen meenemen van een computer was al een wereldwonder) laat staan het internet.Al die onzin over druk in je achterzak enzo, zo'n telefoon hoort gewoon bestand te zijn tegen zulke gevallen. Het is toch compleet lachwekkend dat fanboys nu opeens een ongeschreven gebruikshandleiding uit de lucht grijpen van hoe met je iPhone 6 om te gaan.
Het is juist andersom. Het is sinds een jaar of 5 tot 10 zo dat alles maar mishandeld moet worden van hier tot ginder met de leus "ja daar moet ie maar tegen kunnen!". Bij bedrijfsspullen is het zowaar 3000x erger. Schandalig hoe mensen hun twee weken oude telefoon eruit kunnen laten zien of het ding al 2 jaar oud is. Ga eens een keer normaal met je spullen om. Dan heb je niet van die half uit elkaar pleurende devices, stekkers en kabels. En het gaat nooit per ongeluk, ook niet in de wc laten vallen omdat je dan het nieuwe model krijgt die natuurlijk veel toffer is dan je afgeragte ouwe meuk.Opeens is een telefoon in je achterzak of skinny jeans bewaren not done. Er (per ongeluk op) zitten? Wie doet nou zoiets?
En dat is exact het probleem, niet alleen met de iPhone waar het in dit topic om gaat maar met ALLE spullen. Het is compleet argeloos met spullen omgaan ongeacht of het van jezelf of iemand anders is. Reden waarom ik een stuk minder snel bepaalde spullen aan iemand uitleen. Het is al te vaak stuk of in ontbrekende staat teruggekomen (verbogen vulpenpunt omdat men er forse druk op zet zonder ook maar eventjes te beseffen dat zo'n dun stukje metaal daar never nooit niet bestand tegen zal zijn...en ze hadden er maar even 1 seconde bij stil hoeven te staan...). Nou dank je wel hoor!Jeetje zeg, mensen gaan gewoon met hun telefoon om zoals ze dat normaal gewend zijn. En als je jaren je telefoon zonder problemen in je achterzak, skinny jeans of zelfs erop heb gezeten dan verwacht je dat ook van je nieuwe telefoon. Dit zijn gewoon voor mensen normale omstandigheden
De gemiddelde consument van vandaag anders al helemaal niet. Alles kan stuk, betekent nog niet dat het ook stuk moet. Kortom, bezint eer gij begint.Doe eens normaal, Apple en de iPhone zijn niet suprieur aan alles.
Het KAN wel, maar tis je eigen schuld als je gaat zitten en je bent hem vergeten en hij buigt/breekt whatever. Ik draag hem vaak in een borstzakjeNiGeLaToR schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:34:
M'n broertje liet me de waarschuwingssticker zien die op zijn Samsung S5 zat; stop niet in je zak, schade veroorzaakt door dragen in je broekzak valt niet onder de garantie.
Overigens wel naadje als dat niet kan, gebruik m'n iPhone 5S nu als stappenteller, vind ik wel handig, met de health app.
[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 10-10-2014 16:03 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
6 en 6 Plus beide niet.judoka1000 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:32:
Heeft de 6 ook last van buigen? of amper?
XBOX One: Agonis
Bedankt voor je bezorgdheid maar het was bedoeld als een vriendelijk tikje. Normaal is ze erg lief voor meJoostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:37:
[...]
k ben slachtoffer van huiselijk geweld. Waar vind ik hulp?
Voor vragen of hulp: bel met het Steunpunt Huiselijk Geweld, 0900-12 62 626 (5 cent per minuut). U blijft anoniem als u dit wenst. Voelt u zich niet meer veilig in uw eigen woning? Dan kunt u terecht bij een opvangcentrum. Voor adressen belt u met het Steunpunt Huiselijk Geweld. Hebt u kinderen? Zij kunnen ook in het opvangcentrum terecht.
Steve Jobs liet eens een prototype van de iPhone zien. Daar zat toen plastic op en geen glas. Hij liet de kleine krasjes zien en legde uit dat mensen hun telefoon in hun broekzak dragen, net als hun sleutels. Dat plastic moest vervangen worden door glas.Bosmonster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:14:
[...]
Ik heb dit, lang voor de iPhone6 ook al aangevochten. De broekzak is warm, vochtig en stoffig en staat vaak onder grote druk.
Helemaal mee eens en goed verwoord!ppl schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:30:
[...]
Nee, dat is gewoon nadenken over het gebruik van je spullen. Iets in je broekzak stoppen is gewoon riskant want je gaat het een keer vergeten wanneer je gaat zitten. Driemaal raden wat er dan meestal met spullen gebeurd...iets met krak...als het buigt en het blijft werken heb je mazzel. Dit is wat je noemt boerenverstand, nadenken, enz. De manier waarop jij daarentegen weer reageert (en velen met jou helaas) is nou juist dat "kinderachtig fanboy gedrag".
[...]
Dan heb je decennia lang onder een gigantische hunebed geleefd. Nogmaals, dit is gewoon boerenverstand en iets wat al jaaaaaaaaren door ouders tegen hun kinderen wordt medegedeeld. Ik kreeg het al te horen voordat er überhaupt iets als een smartphone en pda bestond (het kunnen meenemen van een computer was al een wereldwonder) laat staan het internet.
[...]
Het is juist andersom. Het is sinds een jaar of 5 tot 10 zo dat alles maar mishandeld moet worden van hier tot ginder met de leus "ja daar moet ie maar tegen kunnen!". Bij bedrijfsspullen is het zowaar 3000x erger. Schandalig hoe mensen hun twee weken oude telefoon eruit kunnen laten zien of het ding al 2 jaar oud is. Ga eens een keer normaal met je spullen om. Dan heb je niet van die half uit elkaar pleurende devices, stekkers en kabels. En het gaat nooit per ongeluk, ook niet in de wc laten vallen omdat je dan het nieuwe model krijgt die natuurlijk veel toffer is dan je afgeragte ouwe meuk.
[...]
En dat is exact het probleem, niet alleen met de iPhone waar het in dit topic om gaat maar met ALLE spullen. Het is compleet argeloos met spullen omgaan ongeacht of het van jezelf of iemand anders is. Reden waarom ik een stuk minder snel bepaalde spullen aan iemand uitleen. Het is al te vaak stuk of in ontbrekende staat teruggekomen (verbogen vulpenpunt omdat men er forse druk op zet zonder ook maar eventjes te beseffen dat zo'n dun stukje metaal daar never nooit niet bestand tegen zal zijn...en ze hadden er maar even 1 seconde bij stil hoeven te staan...). Nou dank je wel hoor!Die algemene houding, dat compleet gebrek aan ontzag voor andermans spullen en materialisme mag wel eens gaan veranderen. Doe je ook ineens een stuk langer met je spullen, heb je ook ineens wat meer centen die je aan andere zaken kunt besteden en lenen anderen je ook wel eens een keertje wat aan je uit.
[...]
De gemiddelde consument van vandaag anders al helemaal niet. Alles kan stuk, betekent nog niet dat het ook stuk moet. Kortom, bezint eer gij begint.
Maar misschien heb ik dan te goed op zitten letten tijdens natuurkundelessen op de middelbare school. Met name toen het over hefbomen ging... Zo en nu ga ik lekker ff elders ouderwets zitten zijn
Gewoon die andere persoon zijn telefoon pakken en dan laten zien dat (ook) die te buigen is.Remko.me schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:59:
ik moet zo lachen om alle opmerkingen op mij heen:
" Is die nog recht? "
" En, heb je hem al gebogen? "
" Scheve dingen bellen ook! "
" Mag ik hem proberen te buigen, of durf je dat niet aan? "
Lol!
Vergeten jullie niet dit kleine detail: de iPhone 6+ buigt, en blijft gebogen. Die Samsung Galaxy Note buigt nog meer, maar wanneer je de kracht erop stopt, keert het terug naar zijn oorspronkelijke staat.Volkan1984 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Dat wordt niet breed uitgemeten. Dat is Samsung. Als het Apple is, wordt altijd alles heel breed uitgemeten, want: "Het is toch schandalig dat het zomaar kan buigen! Helemaal als je ziet wat het moet kosten!".
Helemaal mee eens. Kennis van me krijgt het voor elkaar ALLE devices die hij heeft onder de krassen te laten zitten. Krassen op z'n iPad, iPod onder de krassen, notebook ging zonder bescherming mee in de rugzak, fotolenzen met vlekken er op, raspberry PI opgeblazen, meerdere pc's opgeblazen.
In de Mediamarkt in Eindhoven stond zaterdagochtend een kromme. Toen ik terugkwam om het een vriend te laten zien stond er opeens een zilveren (die recht was). Mensen blijven het toch proberen denk ik zo.Dancing_Animal schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:03:
[...]
Helemaal mee eens. Kennis van me krijgt het voor elkaar ALLE devices die hij heeft onder de krassen te laten zitten. Krassen op z'n iPad, iPod onder de krassen, notebook ging zonder bescherming mee in de rugzak, fotolenzen met vlekken er op, raspberry PI opgeblazen, meerdere pc's opgeblazen.
En laatst zei hij nog : ik ga altijd heel zuinig met mijn spullen om![]()
Heb in het verleden ook eens cd's uitgeleend aan anderen. Boekjes zaten dan weer verkreukeld teruggestopt enzo... ja dat hoort zo... (?) en dan ben ik de pietlut.
[ontopic]
Laatst de iPhone 6 en 6+ bekeken in de winkel en automatisch kijk ik dan toch aan de zijkant om te zien of die wel helemaal recht loopt. En soms twijfel ik dan gewoon of ik een rechte lijn zie of niet... apart he, het is soms best moeilijk te beoordelen. Ook op een hele andere plek dan bij de volumeknoppen.
Anoniem: 324333
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 324333 op 18-10-2014 18:15 ]
Anoniem: 310985
Dat is het hele punt inderdaad.user001 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Vergeten jullie niet dit kleine detail: de iPhone 6+ buigt, en blijft gebogen. Die Samsung Galaxy Note buigt nog meer, maar wanneer je de kracht erop stopt, keert het terug naar zijn oorspronkelijke staat.
Anoniem: 324333
Dat is inderdaad nogal verontrustend. Ik heb de "Wobble test" gedaan zoals beschreven. gelukkig is mijn Plus toch (nog) kaarsrecht maar ik ga het zeker in de gaten houden nu.Anoniem: 310985 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Dat is het hele punt inderdaad.
Overigens voor een 'niet bestaand probleem' vind ik dit toch wel nogal verontrustend: www.oneofthenine.com
[ Voor 41% gewijzigd door Remko.me op 19-10-2014 23:51 ]
Werkt die nou echt na die 2 gaten of is dat fake?
Anoniem: 220060
Net even gekeken na twee weken gebruik, nog kaarsrecht.Anderen die hun ervaring hiermee willen delen?
Welk hoesje gebruik je eigenlijk?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Duck op 20-10-2014 18:12 ]
Kreeg je ook echt daadwerkelijk een nieuwe (dus uit een nieuw doosje) of kreeg je een Refurb uit een bruin doosje?ötzi schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:06:
Vandaag mijn verbogen 6 bij de Apple store op de hoek omgeruild, ze gaven niet echt toe bij de genius bar dat het een zwak punt is (lees productiefout) maar kreeg wel zonder problemen een nieuwe mee...
Gewoon een gesealde witte doos met een nieuwe 6 128GB SG.Donstil schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:11:
[...]
Kreeg je ook echt daadwerkelijk een nieuwe (dus uit een nieuw doosje) of kreeg je een Refurb uit een bruin doosje?
+1Remko.me schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:41:
sorry hoor maar ik word nu toch wel een beetje moe van het gezeik....
kunnen diegene die deze iPhones kopen en kapot maken hun geld AUB doneren aan een GOED doel!!!!
dit is pure geldverspilling, en Apple heeft al genoeg...... ik weet genoeg mensen (doelen) die je met het geldbedrag enorm geholpen zijn.
Daar is deze thread toch voor? Problemen met buigen naar voren brengen. Ook al gebeurt het op een onorthodoxe wijze, maar een telefoon door midden buigen/breken lijkt me toch niet helemaal kunnen?Remko.me schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:41:
sorry hoor maar ik word nu toch wel een beetje moe van het gezeik....
[ Voor 15% gewijzigd door Duck op 23-10-2014 20:28 ]
Het eerste wat je doet bij nieuwe kleding is deze wassen in azijnwater. Waarom? Om te zorgen dat het later niet gaat afgevenRemko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:59:
Tja.. dat had HTC ook!
Verkleuren is niet het probleem van Apple maar van de spijkerbroek, dat product geeft af en niet andersom.... dus om Apple daarvoor te blaimen is niet kloppend wat mij betreft.
Alles wat je in die broek doet verkleurd.
Kortom: blaime de broek, was die van tevoren of let op je kleur binnenzak.
Nou dat betwijfel ik dus, toen ik met hetzelfde probleem na vier dagen bij Apple kwam zeiden ze bij binnenkomst al dat verbuigen niet onder de garantie viel maar ik de 6 wel om zou kunnen ruilen binnen de 14 dagen na aankoop.Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:16:
is het de plus of de gewone 6 en zonder hoesje en hoe draag je hem? wel handig om te weten.
Verder, terug naar de winkel en nieuwe eisen! Ik verwacht dat het probleem toch wel wordt aangepakt of is opgelost inmiddels.
ötzi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
Nou dat betwijfel ik dus, toen ik met hetzelfde probleem na vier dagen bij Apple kwam zeiden ze bij binnenkomst al dat verbuigen niet onder de garantie viel maar ik de 6 wel om zou kunnen ruilen binnen de 14 dagen na aankoop.
Ik denk dat de medewerkers een hele duidelijke instructie hierover hebben gekregen wat betreft het niet onder de garantievoorwaarden omruilen.
Idd, dan ga ik toch echt op mijn strepen staan.Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:43:
moeten ze iig niet bij mij proberen........
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Theorie my ass, de iPhone buigt in deze video omdat hij hem wil buigen. Waarom zou je in hemelsnaam dat doen met een iPhone.Remko.me schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:33:
Verwacht het ook!
Hier overigens een stukje theorie achter het benden...
analyseren:
[video]
Anoniem: 626454
Anoniem: 295610
Een vriend heeft zijn zwarte iPhone 6 (per ongeluk) weten te buigen. Maar hij sport wel zes keer per week wat wel van invloed kan zijn..Anoniem: 626454 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:54:
Doet dit probleem zich ook voor bij de gewone 6? Als je het weet zeg het dan aub, hier help je me hard meeGrts Robbe
Ben blij dat ik nog geen iPhone 6 heb. Ik ben nog even bij de 5S gebleven om alles aan te zien, maar in mijn omgeving (Waar iedereen een iPhone 6 moest hebben) zijn er toch al een hoop gebogen.Duck schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:19:
Nou, de houding van Apple is ronduit klote.. Geen vervanging voor mijn 6 Plus gekregen vandaag, terwijl Apple Care mij daar telefonisch naar toe had gestuurd. Het standpunt van de medewerkers is als volgt; de richtlijn van Apple is dat de 6 Plus niet kan buigen zonder excessieve kracht, PUNT UIT. Men hoeft het toestel niet te onderzoeken, een snelle blik van de medewerkers in de winkel is voldoende. Ja, ook als het toestel voor de rest puntgaaf is en geen enkele gebruikssporen heeft buiten wat vette vingers
Het is niet discussierbaar en exemplarische productfouten komen niet voor. Een ontevreden trouwe klant met lege handen naar huis sturen is blijkbaar de geweldige klantenservice van Apple. Ik baal hiervan, niet alleen dat ik geen oplossing heb, maar vooral de behandeling door de manager van de Apple Store. Geen enkel antwoord op mijn vragen, maar om de hete brij heen draaien en mij z.s.m. de winkel uitwerken.
Saillant detail; naast mij werd op hetzelfde moment een exact hetzelfde gekromde iPhone 5 wél omgeruild. De reden; er is wel een richtlijn voor de medewerkers dat de iPhone 5 een zwakke behuizing kan hebben. Dit is naar eigen zeggen gebaseerd op intern onderzoek bij Apple op geretourneerde iPhone 5's. Mijn 6 Plus hoeven ze niet te onderzoeken, wat is dat voor vreemds? Bij mij gaat deze rare gang van zaken er NIET in.
Maandag breng ik mijn rechtsbijstandverzekering op de hoogte. Mijn advies aan een ieder die nog een iPhone 6 Plus wil kopen; doe het niet, de kans dat hij krom raakt zonder zelf te weten waarom is aanwezig...
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 25-10-2014 22:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq