welke bugs heeft cuoco? staat op punt deze erop te zetten. ik draai momenteel de 1.20 multi lang.
Gewoon de standaard stappen uitvoeren die in deze topic staat toch?
welke bugs heeft cuoco? staat op punt deze erop te zetten. ik draai momenteel de 1.20 multi lang.
[ Voor 21% gewijzigd door Rayures op 05-11-2014 19:39 ]
awesome! thanks broer!Rayures schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:32:
Cuoco92 v2.20 (v1.62 based)
http://www.androidiani.co...tom-firmware-cuoco92.html
rom:
https://mega.co.nz/#!60A1...2lI259gCulCPdGgHqt1ICSJvE
patch:
https://mega.co.nz/#!LsA0...o7bXqhYzZauVj_bItxPonyNPc
Changelog:
1) Leggete le modifiche con l'aggiornamento 1.62 apportate dalla ZTE
- Multilingua (quasi tutto in italiano)
- Tastiera SwiftKey
- Correzione traduzioni (non ancora al 100%)
- Google Launcher (Alternativo)
- SetupWizard Google stock
- Browser ed Email nubia stock
- Gapps integrate
- Root e ottimizzazione boot
- Aggiunta funzione per eliminare le App utente e di sistema (Impostazioni/Sicurezza&Posizione/Gestione applicazioni di sistema)
- Eliminato il BigLauncher
- Disabilitati gli aggiornamenti automatici zte e i miei (l'installazione avverrà manualmente) visti i problemi causati.
Bachi:
- Impossibilità di ordinare i contatti per nome e cognome (sto cercando una soluzione )
[ Voor 59% gewijzigd door Rayures op 05-11-2014 16:33 ]
[ Voor 59% gewijzigd door whostino op 07-11-2014 00:13 ]
care to share ?whostino schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:52:
Edit cwm image van androidiani klopt niet, heb nu de juiste.. Eindelijk Cwm erop
root : eerst towelroot dus, dan supersu, supersu vraagt naar binary update, normaal installatie gedaan dan reboot, vervolgens supersu weer openen deze keer doe je twrp ipv normal. in settings supersu uitvinken en reboot, dan supersu weer openen (kies weer twrp) nu in settings supersu aanvinken (enable).
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 07-11-2014 12:20 ]
Die YouTube error had Ik al voor ik die cuoco rom had draaien, dus die is daar niet afhankelijk van.whostino schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:11:
[...]
root : eerst towelroot dus, dan supersu, supersu vraagt naar binary update, normaal installatie gedaan dan reboot, vervolgens supersu weer openen deze keer doe je twrp ipv normal. in settings supersu uitvinken en reboot, dan supersu weer openen (kies weer twrp) nu in settings supersu aanvinken (enable).
ik snap de logica zelf niet maar hij is geroot!!
cwm : uit deze topic downloaden: http://forum.xda-develope...j-rom-collection-t2916106
dan met flashyfi flashen die cwm.img
weet nu niet zeker of ik cuoco 2.20 erop ga knallen, want de youtube error en contactenlijst bug houden me beetje tegen.
welke rom hebben jullie draaien zonder bugs? gapps is a must btw;)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2014 14:16 ]
[ Voor 42% gewijzigd door whostino op 08-11-2014 17:02 ]
hier:theduke1989 schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:07:
WAAR HEB JE 2.10 vandaan ?
Ik kan alleen namelijk de 2.20 variant vinden..
Ik vindt het maar matige software..
[ Voor 24% gewijzigd door Rayures op 09-11-2014 10:42 ]
Heb jij de xposed vervolgens geupdate?Rayures schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:32:
[...]
care to share ?
en iemand heeft xposed voor nubia gefixt :-)
http://www.androidiani.com/forum/zte-nubia-z7/424760-zte-nubia-mini-z7-custom-firmware-cuoco92-213.html#post6271586
dropbox linkje gemaakt: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7165263/xposed%20z7mini.apk
[ Voor 23% gewijzigd door DaBuzzzzz op 09-11-2014 17:51 ]
nee, v2.5.1 niet geupdate. Dan zijn de z7 mini specifieke changes weg.
Is het nederlands netjes?theduke1989 schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:28:
Draai nu volledig op 1.62 multi-rom , stabiliteit is een flink stuk omhoog gegaan, echter geen 4g ... Maar hopelijk met een patch verholpen..
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik zit de afgelopen maand op 3x dhl = 3x betalen....M-Opensource schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:02:
[...]
Dat de kans groter is met DHL dat zou kunnen, maar alsnog is dat geen garantie dat je "zeker moet dokken" zoals jij beweert.
Er zijn in de verschillende topics meerdere ervaringen van mensen die wel en niet hoeven te betalen met een DHL shipping, dus om dan te roepen dat je met DHL zeker moet betalen, is niet helemaal correct.
Dus nee, klopt niet.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Goed bezug!PaT schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:30:
[mbr]Ik heb een heel stel off-topic levertijd/prijs reacties verwijderd. Die horen hier niet thuis, maar in een eigen levertijden en prijzen topic. Daarnaast zijn de aangedragen topics daar ook een goed voorbeeld van.[/mbr]
http://forum.xda-developers.com/xposed/xposed-installer-versions-changelog-t2714053theduke1989 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:22:
wat is de voordeel van Xposed? dat je gescheiden kan installeren van APK's??
Verwijderd
Heb je de Multilanguage erop zitten? (kan je een andere taal kiezen dan Engels of Chinees?)Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:38:
Ik zit nu op 1.20 common en wil eigenlijk blijven bij de officiele nubia updates, maar als ik een OTA update naar 1.62 doe krijg ik een foutmelding na\ tijdens de reboot (fingerprint). Er zit een stock recovery op volgens mij. Kan ik 1.62 erop krijgen zonder custom recovery?
Verwijderd
Ik heb common 1.20 en ik kan nl taal kiezen.Momus schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:40:
[...]
Heb je de Multilanguage erop zitten? (kan je een andere taal kiezen dan Engels of Chinees?)
Dan heb je sowieso een custom.
Waar komt deze 2.6.1 vandaan?Rayures schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:03:
Xposed v2.6.1 voor Nubia:
original link:
http://d-h.st/DBD
mirror:
https://www.dropbox.com/s...ller_nubia_2.6.1.apk?dl=0
[ Voor 4% gewijzigd door whostino op 10-11-2014 22:02 ]
Dan heb je dus al geen originele ZTE rom, en daarom kan je ook geen originele 1.62 eroverheen flashen.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:55:
[...]
Ik heb common 1.20 en ik kan nl taal kiezen.
Verwijderd
Maar hoe kan ik wel de stock recovery hebben maar geen stock rom?Momus schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:37:
[...]
Dan heb je dus al geen originele ZTE rom, en daarom kan je ook geen originele 1.62 eroverheen flashen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 22:55 ]
google produceerde de link. komt dus van de link vandaan.
zie changelog originele xposed.Verandering tov 2.5.1?
geen idee. probeer het.Werkt tintedstatusbar bij deze?
CM11 ROM by changyuet (&Co-Developers): NEWlayzzzz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:30:
Ik heb ook mijn Nubia binnen, zonder bijkomende kosten (oppomart), telefoon kwam geroot en met een onbekende firmware wat sterk leek op de Nubia stock. Helaas ook met veel chineze apps en stock recovery, dus ik heb er TWRP en de nieuwste rom die ik in de OP kon vinden erop gezet.
4G heb ik niet (3G is snel genoeg) dus dat kan ik niet testen, verderr merk ik dat sommige teksten nog in het Italiaans zijn maar goed dat kan verholpen worden. Vind het wel jammer dat er geen stabiele CM11 build is, ik was eigenlijk van plan om hier gelijk CM11 op te gooien.
zou zonder issues moeten werken.whostino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:20:
@Rayure, kan ik de xposed 2.6.1 ook installeren op cuoco 2.10 of is deze alleen voor 2.20? Wil mn toestel niet bricken nl.
[ Voor 52% gewijzigd door whostino op 12-11-2014 09:54 ]
EnOriginally Posted by MirosPikos
Uninstall - restart - new install - run - exit - clear cache - run. This should you help.
Nu heb ik het opgelost door:Regarding problems with the youtube app. I was unable to play youtube videos for several weeks in the app, always getting the connection to server error. Then I went into Google settings (should be an app installed when you installed google play services). If "opt out of interest based ads" is ticked then untick it. If this still does not work then reset advertising ID. Sometimes when i install new roms the error cames back and i may have to do the avove steps several times before it finally works.
[ Voor 2% gewijzigd door PaT op 12-11-2014 16:03 ]
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Verwijderd
No matter what, heb dit toestel nu een weekje (overgestapt van iphone4), it is an amazing device overall! voor 200 euro jeetje its a no brainer. Ik heb bijna een jaar onderzoek gedaan naar de beste toestel (prijs/design/UI/formaat/gewicht/scherm). Lang stond de MX4 boven me lijstje maar was toch te breed voor me handjes.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:37:
Vinden jullie dit toestel wel een aanrader als je google account nodig heb en alleen internet
Verwijderd
@Houtig: Koning! Na 100x opnieuw installeren, de-installeren, cache verwijderen, alweer een keer cache legen etc. etc. wat niet werkte doet Youtube het nu WEL weer!!houtig schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:00:
Oplossing gevonden voor YouTube probleem van niet afspelen video's.
Op XDA:
[...]
En
[...]
Nu heb ik het opgelost door:
YouTube naar fabrieksinstellingen
Reset ad id nummer in google settings
Starten YouTube en video afspelen (werkt weer)
Eventuele update vanuit google playstore installeren.
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 09:24 ]
Dit is overduidelijk fake, ik zou niet op de links gaan klikken..
Verwijderd
Je moet eerst via options ''sleep vanaf boven naar beneden'' en dan beneden zie (capture) staan.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:16:
Ik heb de nubia geroot gekocht met multi language.
Weet iemand hoe je er een screenshot mee neemt? Ik dacht volume omlaag + startknop indrukken maar dit werkt niet
Verwijderd
Ik wist al niet waar capture voor diende, nu werkt het, thanks!theduke1989 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:12:
[...]
Je moet eerst via options ''sleep vanaf boven naar beneden'' en dan beneden zie (capture) staan.
Als het blauw is dan is het actief als het niet blauw is klik erop en dan kan je screenshots maken .
Verwijderd
Ze zijn wel erg laat met het uitgeven van de kosten xD.. hebben ze geld nodig xD???Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:46:
6 weken geleden de telefoon binnen gekregen via TNT, nu een brief of ik nog even Douanekosten wil betalen.
Nou ja, het blijft een goedkope en goede telefoon zo....
Verwijderd
Denk het. Ik zag het logo van TNT en wist gelijk dat het raak was. Pech gehad dustheduke1989 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:01:
[...]
Ze zijn wel erg laat met het uitgeven van de kosten xD.. hebben ze geld nodig xD???
[ Voor 40% gewijzigd door kiddyl op 19-11-2014 22:08 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 11:58 ]
Verwijderd
Weet ik, maar die heeft een heel magere multisim implementatiedutchgio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:22:
Er zijn al custom roms, bijvoorbeeld Mokee is stock android.
toevallig ik ook..Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:56:
Heb mn zte nu ongeveer 2 weken
Had hiervoor een iphone 4,
Verwijderd
Zou je kunnen laten weten hoe het bevalt met de tweede sim? Kun je dan net als in de stock rom makkelijk selecteren met welke sim je wilt bellen? En of jij wel data via je tweede sim kunt laten lopen, want mij lukte dat dus niet.whostino schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:49:
[...]
toevallig ik ook..
die stock rom is echt een joke, na een dag overgestapt op cuoco 2.10, man o man it is smooth its a beast!
vanavond ff 2e sim erin stoppen, kijken hoe dat werkt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq