Met de THL had ie het ook, dus is wel een capaciteit/bereik kwestie.Momus schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Als de problemen er niet waren met de Xperia, maar wel met Z7 mini, dan ligt het toch niet aan HN?
Maar waarom werkte het wel met die Xperia dan?dutchgio schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Met de THL had ie het ook, dus is wel een capaciteit/bereik kwestie.
Combinatie van factoren. Ik verwacht dat de antenne toch iets van mindere kwaliteit is en daardoor het slechtere signaal van HN net niet meer pakt.Momus schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:47:
[...]
Maar waarom werkte het wel met die Xperia dan?
Ik weet niet waar de antenne is verwerkt in de nubia, verwacht aan de zijkant. Als dat zo is, misschien dat een hoesje helpt?
En sowieso contacten naar HN ivm slechte dekking. Misschien dat ze de signaalsterkte opschroeven.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
HN kan niks aan de dekking doen, die zijn virtuele provider en hebben zelf geen netwerk.
Het zou aan de antenne kunnen liggen, maar dan zou het netwerk van Vodafone(?) daar ook niet al te best zijn.
Het zou aan de antenne kunnen liggen, maar dan zou het netwerk van Vodafone(?) daar ook niet al te best zijn.
De standaard sortering van de contactenlijst is op basis van familienaam en dan voornaam, heeft er iemand enig idee hoe je dit kunt veranderen zodat eerst op voornaam gesorteerd wordt?
Blijf toch wat issues met de Wifi houden.
Hij ziet het netwerk, gaat verbinding maken, hangt op obtaining IP-adress en zegt vervolgens slechte netwerkverbinding vermeden. Maar die optie is er helemaal niet
Na een reboot gaat het weer goed...
Hij ziet het netwerk, gaat verbinding maken, hangt op obtaining IP-adress en zegt vervolgens slechte netwerkverbinding vermeden. Maar die optie is er helemaal niet
Hmm beveiligingsprobleem gevonden.
Kan iemand voor mij testen?
Ik heb aanstaan dat bij mijn lockscreen (patroon tekenen) dat hij SMS aangeeft. Ik had 1 ongelezen SMS.
Nu had ik het volgende:
Telefoon is gelocked.
Wekker gaat af.
Ipv uit of snooze te drukken op de home knop gedrukt.
Nu krijg je lock screen voor je en de wekker blijft afgaan op de achtergrond.
Sleep nu je SMS omhoog zodat je rechtstreeks naar je SMS box gaat. Voila geen vraag voor je patroon en kan meteen mijn SMS lezen...
Kan iemand voor mij testen?
Ik heb aanstaan dat bij mijn lockscreen (patroon tekenen) dat hij SMS aangeeft. Ik had 1 ongelezen SMS.
Nu had ik het volgende:
Telefoon is gelocked.
Wekker gaat af.
Ipv uit of snooze te drukken op de home knop gedrukt.
Nu krijg je lock screen voor je en de wekker blijft afgaan op de achtergrond.
Sleep nu je SMS omhoog zodat je rechtstreeks naar je SMS box gaat. Voila geen vraag voor je patroon en kan meteen mijn SMS lezen...
Al een keer zelf gegoogled?Momus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:14:
Blijf toch wat issues met de Wifi houden.
Ik gooi 1 zoekopdracht erin en heb waarschijnlijk je oplossing.
Bijzonder dat ik die WiFi connection fixer nodig heb. Heb ik echt nog nooit gehad...
Wat er eigenlijk staat is dat de info van DHCP in Android corrupt is geraakt en door het weggooien van deze zooi je problemen oplost.Momus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:01:
Bijzonder dat ik die WiFi connection fixer nodig heb. Heb ik echt nog nooit gehad...
Misschien dat je op een andere manier dit kan resetten, dat weet ik niet.
Welke ROM draaide je ook alweer?
Hmm zo te zien is die optie eruit gehaald/nooit erin gekomen. Is het erg vervelend? Als ik bel druk ik toch de naam in van wie ik zoek, krijg hem vanzelf naar voren. Of heb je 30 Bart's erin staan?Taquila schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:21:
De standaard sortering van de contactenlijst is op basis van familienaam en dan voornaam, heeft er iemand enig idee hoe je dit kunt veranderen zodat eerst op voornaam gesorteerd wordt?
Heb de multilang 1.42 erop staan...houtig schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:16:
[...]
Wat er eigenlijk staat is dat de info van DHCP in Android corrupt is geraakt en door het weggooien van deze zooi je problemen oplost.
Misschien dat je op een andere manier dit kan resetten, dat weet ik niet.
Welke ROM draaide je ook alweer?
Dan ligt als goed is niet aan ROM,
Ipv de app te gebruiken schijn je dit ook te kunnen doen:
Sowieso Root nodig en ik zou ff WiFi uitzetten en daarna rebooten. Mogelijk programma die je hiermee kan helpen ES File explorer.I removedcode:and it worked.
1 2 3 /data/etc/wifi /data/misc/dhcp /data/misc/wifi
[ Voor 3% gewijzigd door houtig op 20-10-2014 11:14 . Reden: Netter gemaakt. ]
Ik zie het niet eens....ik zie gewoon voornaam, achternaam en idd als ik zoek type je gewoon en ongeacht of het een voor of achternaam is komen ze vanzelf naar voren. Ik scrol nooit door mn contacts om een naam te vindenhoutig schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
Hmm zo te zien is die optie eruit gehaald/nooit erin gekomen. Is het erg vervelend? Als ik bel druk ik toch de naam in van wie ik zoek, krijg hem vanzelf naar voren. Of heb je 30 Bart's erin staan?
kan je de update uitzetten?
Krijg telkens de melding er is een nieuwe update 1.60 maar omdat het nog niet multi-lang + gapps heeft.
Wil ik hem natuurlijk nog niet installeren enige oplossing daarvoor????
Krijg telkens de melding er is een nieuwe update 1.60 maar omdat het nog niet multi-lang + gapps heeft.
Wel rechts heb je het alfabet staan en kun je daar meteen op de eerste letter van een naam drukken. Als ik Bart zoek dan zou ik liefst gewoon op de B rechts drukken. Nu moet ik eerst op zoeken klikken en dan Bart beginnen typen... Een klein probleem maar toch vervelend dat je dat niet zelf kunt aanpassen.houtig schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
Hmm zo te zien is die optie eruit gehaald/nooit erin gekomen. Is het erg vervelend? Als ik bel druk ik toch de naam in van wie ik zoek, krijg hem vanzelf naar voren. Of heb je 30 Bart's erin staan?
De ROM van cuoco92 is gebaseerd op 1.60 en is multilang en heeft GApps: http://www.android-hilfe....8-deutsch-root-gapps.html.theduke1989 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:29:
kan je de update uitzetten?
Google Apps kun je trouwens ook altijd zelf installeren als je een custom recovery hebt. Dat heb ik ook gedaan met de stock 1.60 ROM. Ik verkies zelf Engels dus multilang hoeft voor mij niet.
Het topic waar je naar linkt heet "Z7 Mini ROM von cuoco92, Custom 1.42 Final V2.8, Deutsch, Root, GAPPS"
niet 1.60 dus
niet 1.60 dus
Even verder kijken dan je neus lang is en dan zie je al gouw dat er verder gelinkt wordt naar de recentste versie: http://www.androidiani.co...tom-firmware-cuoco92.html
Oh ik weet wel hoe ik moet navigeren op het web hoor. Je link is gewoon niet duidelijk en die laatste wel. Prima neus trouwens die van mij. Jouw teentjes lijken echter wat lang
Die cuoco rom is prima, heb m nu al even draaien.
Zit ook gewoon Nederlands in, alleen niet overal. Hij lijkt de vertalingen van 1.40 te hebben gebruikt en verwerkt in zijn rom, gebaseerd op 1.60. Alleen is dat nog niet overal toegepast lijkt het, waardoor delen Engels blijven. Kan ook zijn dat dit in 1.40 net zo is.
Zitten ook OTA-Updates in, en daar moet je toch wel regelmatig op checken, want ik kon er laatst 4 achter elkaar doen om weer op de nieuwste versie te zitten. Dit waren wel heel kleine updates die wat bugs en vertalingen fixed, en dus makkelijk te installeren.
Ook kijkt hij nu naar de mogelijkheden om de nieuwe 1.62 erin te gaan verwerken als dat mogelijk is.
Zit ook gewoon Nederlands in, alleen niet overal. Hij lijkt de vertalingen van 1.40 te hebben gebruikt en verwerkt in zijn rom, gebaseerd op 1.60. Alleen is dat nog niet overal toegepast lijkt het, waardoor delen Engels blijven. Kan ook zijn dat dit in 1.40 net zo is.
Zitten ook OTA-Updates in, en daar moet je toch wel regelmatig op checken, want ik kon er laatst 4 achter elkaar doen om weer op de nieuwste versie te zitten. Dit waren wel heel kleine updates die wat bugs en vertalingen fixed, en dus makkelijk te installeren.
Ook kijkt hij nu naar de mogelijkheden om de nieuwe 1.62 erin te gaan verwerken als dat mogelijk is.
Wat zijn nou de voordelen van die cuoco rom ter vergelijking met de 1.42 / 1.6 rom
Ohwja lachen. Die ota 1.62 kan ik niet proberen vanwege custom recovery.
Iemand eigenlijk idee wat de wijzigingen zijn? Ik wou gewoon proberen en er achter komen
Iemand eigenlijk idee wat de wijzigingen zijn? Ik wou gewoon proberen en er achter komen
Was een hele kleine update dacht ik, alleen fix voor 4G omdat die in 1.60 niet meer automatisch zou werken, en wat kleine optimalisaties etc, verder niet noemenswaardig.
Argggg. Een aantal apps installeert ie continu met dubbele icoontjes. Wat een irritant gezanik...
Google playstore > instellingen > auto widgets/snelkoppelingen uitzetten
Bijzonder dat hij het bij de ene app wel doet en bij de ander niet...dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:
Maar het werkt wel idd.
Ohw handig om te weten. Ik dacht dat de gapps verkeerd was en heb een andere versie van xda gedownload. Toen was het ook opgelostdutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:
Zou iemand kunnen checken of bij de Nubia UI de optie "Encrypt phone" er nog in zit? Deze Android optie is er bij diverse chinese telefoons uitgesloopt. Je zou deze moeten kunnen vinden onder beveiliging of beveiliging/schermvergrendeling.
Jakkes, ook al niet. Ook bij de Huawei Honor 6 is hij eruit gehaald. Zonder encryptie kan ik de exchange mail van mijn werkgever niet aansluiten. Toch een OPO? Bedankt iig.Momus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:43:
Nee, niet te vinden.
Dat de optie voor de gebruiker niet toegankelijk is wil niet zeggen dat het niet werkt als de policy vanuit je werkgever gepushed wordt. Ik vermoed dat het slechts een cosmetische change is.Wortelstok schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:28:
[...]
Jakkes, ook al niet. Ook bij de Huawei Honor 6 is hij eruit gehaald. Zonder encryptie kan ik de exchange mail van mijn werkgever niet aansluiten. Toch een OPO? Bedankt iig.
"Find what you love and let it kill you"
Iemand voor de gein al lopen drukken op "nubia ui" en "Android version" in "about phone".
Grappige animatie krijg je dan.
Grappige animatie krijg je dan.
Hebben jullie ook problemen met Youtube? Ik krijg de foutmelding "Connection to server lost. Touch to retry". De oplossingen op google (DNS server op 8.8.8.8 en DNS 2 op 8.8.4.4) werkt niet. Iemand anders ook dit probleem? Best lastig icm Chromecast dat het spul niet werkt.
Hebben jullie ook een nieuwe play-store met een nieuw icoon en een geheel nieuw uiterlijk? Build version 5.0.31 van de play store heb ik nu. Is opeens vernieuwd.
Ik draai versie 1.42...
Hebben jullie ook een nieuwe play-store met een nieuw icoon en een geheel nieuw uiterlijk? Build version 5.0.31 van de play store heb ik nu. Is opeens vernieuwd.
Ik draai versie 1.42...
Voor youtube: ga naar de instellingen, apps, en dan youtube. Dan verwijst je alle data en gegevens, en kies je daarna voor updates/app verwijderen. Als je dan opnieuw YouTube installeert werkt het weer.
Google Play is de nieuwe versie met marterial design, van Android L.
Hier hetzelfde probleem met YouTube op de 1.42 multilanguage ROM. Ik houd me ook aanbevolen voor een oplossing.PJOG schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:12:
Hebben jullie ook problemen met Youtube? Ik krijg de foutmelding "Connection to server lost. Touch to retry". De oplossingen op google (DNS server op 8.8.8.8 en DNS 2 op 8.8.4.4) werkt niet. Iemand anders ook dit probleem? Best lastig icm Chromecast dat het spul niet werkt.
Ik draai versie 1.42...
Die versie van Playstore heb ik ook, maar dat lijkt me gewoon een update vanuit Google, niets bijzonders mijns inziens.
Heb het volgende even geprobeerd zonder resultaat overigens:dutchgio schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:21:
Voor youtube: ga naar de instellingen, apps, en dan youtube. Dan verwijst je alle data en gegevens, en kies je daarna voor updates/app verwijderen. Als je dan opnieuw YouTube installeert werkt het weer.
Algemene instelling > Systeem > Apps > Youtube > gegevens wissen > verwijderen
Daarna playstore en youtube opnieuw installeren.
Helaas geen effect.
Update:
Nu werkt het wel na het volgende:
Via Titaniumbackup gegevens wissen > Deïnstalleren
Telefoon opnieuw opstarten > opnieuw youtube installeren
En youtube werkt (weer).
[ Voor 14% gewijzigd door Suffolk op 22-10-2014 13:39 ]
Bovengenoemde werkt zelfs helaas niet voor mij. 1 klein lichtpuntje: wanneer ik de youtube app niet installeer, opent hij automatisch de web versie...Suffolk schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Heb het volgende even geprobeerd zonder resultaat overigens:
Algemene instelling > Systeem > Apps > Youtube > gegevens wissen > verwijderen
Daarna playstore en youtube opnieuw installeren.
Helaas geen effect.
Update:
Nu werkt het wel na het volgende:
Via Titaniumbackup gegevens wissen > Deïnstalleren
Telefoon opnieuw opstarten > opnieuw youtube installeren
En youtube werkt (weer).
Maar goed, ik wil toch wel heel graag Youtube terug. Misschien maar updaten naar 1.6 (ondanks dat ik dat helemaal niet nodig acht.....)
Ik heb het opgelost door Google Apps opnieuw te installeren. Eerder een link gepost naar correcte xda-forum topic.PJOG schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:12:
[...]
Bovengenoemde werkt zelfs helaas niet voor mij. 1 klein lichtpuntje: wanneer ik de youtube app niet installeer, opent hij automatisch de web versie...
Maar goed, ik wil toch wel heel graag Youtube terug. Misschien maar updaten naar 1.6 (ondanks dat ik dat helemaal niet nodig acht.....)
Als je update naar 1.6 ben je Google apps kwijt als je rechtstreeks van Nubia de ROM neemt. Volgens mij zwerft hier een link naar multi ROM 1.6 en google apps.
Domme vraag: is onderstaande rom ook in NL of ENG? .
CWM_NubiaZ7Mini_1.60_V2.10-ML-Cuoco92.zip
Ik heb deze van de italiaanse website...
CWM_NubiaZ7Mini_1.60_V2.10-ML-Cuoco92.zip
Ik heb deze van de italiaanse website...
Verwijderd
Heeft iemand toevalig l een OTA update gedaan met die "9.42" versie?
Ik ben benieuwd of ik dan gelijk mijn Multilanguage en google apps kwijt ben
Alvast bedankt
Ik ben benieuwd of ik dan gelijk mijn Multilanguage en google apps kwijt ben
Alvast bedankt
Nee, dat heeft niemand, want het kan niet. Je krijgt hem niet over de versie die je hebt.
Ik heb inmiddels de V1.60 rom van Cuoco92 op mijn Z7 mini. Volgens mij werkt de camera beter en de rom werkt fijner vind ik. Echter filmpjes op Tweakers e.d. werken niet. Ook is mijn Youtube nogsteeds niet gemaakt.
Welke roms draaien jullie? En werkt bovengenoemde ook? Is er iemand van jullie die stock android draait? Of is die er nog niet voor de Z7 mini? Ik wil uiteindelijk weer terug naar MIUI op mijn telefoon. Tot die tijd zoek ik een goede rom...Iemand een suggestie?
Welke roms draaien jullie? En werkt bovengenoemde ook? Is er iemand van jullie die stock android draait? Of is die er nog niet voor de Z7 mini? Ik wil uiteindelijk weer terug naar MIUI op mijn telefoon. Tot die tijd zoek ik een goede rom...Iemand een suggestie?
Net Cuoco92 v1.60 incl fix geflash op een nieuwe Nubia Z7 Mini. via browser tweakers.net geopend, video afgespeeld, werkt prima. Ook youtube werkt prima.PJOG schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:00:
Ik heb inmiddels de V1.60 rom van Cuoco92 op mijn Z7 mini. Volgens mij werkt de camera beter en de rom werkt fijner vind ik. Echter filmpjes op Tweakers e.d. werken niet. Ook is mijn Youtube nogsteeds niet gemaakt.
Welke roms draaien jullie? En werkt bovengenoemde ook?
Youtube werkt bij mij ook niet met die Cuoco rom.
Youtube werkt bij mij wel, na verwijderen via Titanium en opnieuw installeren.
Video's in de browser dan weer niet..
Typisch, youtube bij mij ook niet maar hij deed het wel met 1.42. we zijn inmiddels bij 1.62 beland.....
Verwijderd
Sorry voor de n00b vraag, maar moet je de telefoon nu eerst rooten voordat je google play kunt installeren?
Zojuist gedaan, nog steeds geen verbinding met de server.dutchgio schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:30:
Youtube werkt bij mij wel, na verwijderen via Titanium en opnieuw installeren.
Kutapp.
Je hebt een custom recovery nodig zodat je de zip via de recovery kunt installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:46:
Sorry voor de n00b vraag, maar moet je de telefoon nu eerst rooten voordat je google play kunt installeren?
[ Voor 9% gewijzigd door houtig op 25-10-2014 13:22 ]
Verwijderd
Bedankt. Maar bij de multi rom zit google play inbegrepen en hoeft ik in principe dus niet te rooten?houtig schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Je hebt een custom recovery nodig zodat je de zip via de recovery kunt installeren.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 16:21 ]
Om de multi-lang ROM te installeren heb je een custom recovery nodig. Met de stock recovery kun je enkel stock ROM's installeren. 
Zie https://gathering.tweaker...message/42923778#42923778. Om de custom recovery te installeren hoef je enkel de USB drivers te installeren, USB debugging aan te zetten op je telefoon en dat run_permanente.bat bestandje uitvoeren.
Zie https://gathering.tweaker...message/42923778#42923778. Om de custom recovery te installeren hoef je enkel de USB drivers te installeren, USB debugging aan te zetten op je telefoon en dat run_permanente.bat bestandje uitvoeren.
heeft iemand deze xposed al eens geprobeerd ? (omdat de originele niet werkt met een nubia rom)
http://www.gaojilianmeng.com/thread-2866-1-1.html
mij lukt het niet om te registreren op de site.
Wat ik ook redelijk irri vind aan de Cuoco rom is de niet werkende breathing light bij inkomende berichten.
Is daar een fix voor?
Is daar een fix voor?
Xposed werkt prima bij mij, 1.60 stock ROM. Ik heb disabled resource hooks in de settings aan staan zoals ook aangeraden werd door Xposed.Rayures schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:51:
heeft iemand deze xposed al eens geprobeerd ? (omdat de originele niet werkt met een nubia rom)
iemand enig idee, hoe ik een editor kan toevoegen aan me galarij?
Wanneer ik ene foto heb gemaakt en ik naar mijn galarij ga, zegt die er is geen applicatie die dit kan uitvoeren erg vervelend dit. Ik had een camera-APP van google zelf gedownload misschien was dat de oplossing maar helaas krijg dezelfde melding....
Wanneer ik ene foto heb gemaakt en ik naar mijn galarij ga, zegt die er is geen applicatie die dit kan uitvoeren erg vervelend dit. Ik had een camera-APP van google zelf gedownload misschien was dat de oplossing maar helaas krijg dezelfde melding....
Eens, werkt deels ook met resource hooks disabled. Maar sommige plugins werken dan niet. Deze zou alle functies volledig moeten ondersteunen.Taquila schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 03:37:
[...]
Xposed werkt prima bij mij, 1.60 stock ROM. Ik heb disabled resource hooks in de settings aan staan zoals ook aangeraden werd door Xposed.
Ik ben sinds vandaag over op T-Mobile, ten eerste omdat ze goedkoper waren en ten tweede omdat de Nubia de 4G banden van T-Mobile ondersteunt. Aan de snelheid is het te merken in ieder geval...

4G draait dus lekker op de Nubia Mini

ter check: met Cuoco92 v1.60? (statusbalk lijkt iig op cuoco) Vraag omdat vele issues hebben met 4G en v1.60/v1/62M-Opensource schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:01:
Ik ben sinds vandaag over op T-Mobile, ten eerste omdat ze goedkoper waren en ten tweede omdat de Nubia de 4G banden van T-Mobile ondersteunt. Aan de snelheid is het te merken in ieder geval...
Nee, nog steeds de stock firmware V9.20. Wil steeds upgraden maar kom er niet aan toe. Als er issues zijn dan blijf ik nog even zitten... Heb geen last van bugs met deze versie namelijk.Rayures schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:40:
[...]
ter check: met Cuoco92 v1.60? (statusbalk lijkt iig op cuoco) Vraag omdat vele issues hebben met 4G en v1.60/v1/62
Nubia software komt zelf met v1.62 als ik zoek naar een update.
[ Voor 7% gewijzigd door M-Opensource op 27-10-2014 10:53 ]
Update van mijn bereik probleem met HN en de ZTE (eigen ook mijn THL 5000)
Het probleem lijkt verdwenen te zijn. Data ontvangst is nog wel twijfel achtig op momenten. Maar mobiel bereik lijkt "terug"gekomen.
Ik/wij hebben geen acties ondernomen anders dan testen waar het aan kan liggen. Hebben dus ook geen contact met HN gehad. Bereik was al verbeterd op moment dat ik dat wilde doen. (Mijn vrouw moet maar leren de wifi aan te zetten als ze thuis is
)
Het probleem lijkt verdwenen te zijn. Data ontvangst is nog wel twijfel achtig op momenten. Maar mobiel bereik lijkt "terug"gekomen.
Ik/wij hebben geen acties ondernomen anders dan testen waar het aan kan liggen. Hebben dus ook geen contact met HN gehad. Bereik was al verbeterd op moment dat ik dat wilde doen. (Mijn vrouw moet maar leren de wifi aan te zetten als ze thuis is
Verwijderd
Ben benieuwd, ik zit namelijk ook op HN. Hopelijk niet zulk slecht bereik dat ik niet meer gebeld kan worden...
Welke plugins werken er niet? De belangrijkste voor mezelf is XPrivacy en die werkt zoals het hoort.Rayures schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:55:
[...]
Eens, werkt deels ook met resource hooks disabled. Maar sommige plugins werken dan niet. Deze zou alle functies volledig moeten ondersteunen.
iemand oplossing voor een ontbrekende editor in galerij ?
Wanneer ik een foto wil bewerken (edit) krijg ik melding geen editor getroffen etc...
- Heb al een applicatie Google Camera gedownload dacht dat ik er mee kon doen maar helaas...
Wanneer ik een foto wil bewerken (edit) krijg ik melding geen editor getroffen etc...
- Heb al een applicatie Google Camera gedownload dacht dat ik er mee kon doen maar helaas...
[ Voor 24% gewijzigd door theduke1989 op 27-10-2014 21:39 ]
Is Google Camera niet om foto's te maken? Misschien moet je eens zoeken naar een app die specifiek bedoeld is om foto's te bewerken.
Edit: probeer eens een van deze applicaties: http://www.androidauthori...-apps-for-android-337494/
Edit: probeer eens een van deze applicaties: http://www.androidauthori...-apps-for-android-337494/
[ Voor 30% gewijzigd door Taquila op 28-10-2014 00:10 ]
Alle plugins welke iets met "getTopLevelResources()" doen (voornamelijk UI dingen).Taquila schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:45:
[...]
Welke plugins werken er niet? De belangrijkste voor mezelf is XPrivacy en die werkt zoals het hoort.
http://forum.xda-develope...hp?p=52801382&postcount=8
modulen als: Gravitybox, Hide statusbar icons, etc etc
ik krijg telkens deze melding:

Ik heb een aantal android editors geinstalleerd, maar nog steeds deze melding
, who can help me out here....en dan krijg je de optie niet om iets te selecteren

Ik heb een aantal android editors geinstalleerd, maar nog steeds deze melding
[ Voor 19% gewijzigd door theduke1989 op 28-10-2014 15:32 ]
Hoe kan ik muziek van mn ext sd card scannen.? Of wel scanfolders toevoegen in de muziek app?
Moet je eens een paar keer snel achter elkaar op een leeg stukje scherm tikken
Nu is m'n scherm gebrokenDaBuzzzzz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:39:
Moet je eens een paar keer snel achter elkaar op een leeg stukje scherm tikken
Verwijderd
Situatie hier exact hetzelfde (denk ik).M-Opensource schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Nee, nog steeds de stock firmware V9.20. Wil steeds upgraden maar kom er niet aan toe. Als er issues zijn dan blijf ik nog even zitten... Heb geen last van bugs met deze versie namelijk.
Nubia software komt zelf met v1.62 als ik zoek naar een update.
Draai hier de V1.20, althans mijn buildnumber is : NX507J_CNCommon_V1.20. Deze heeft geen problemen tot nu toe.
Krijg ook de OTA 1.62 melding. Ik kan deze toch niet zomaar downloaden en installeren?
PS. Nog bedankt trouwens voor je review. Heeft mij doen besluiten om dit toestel aan te schaffen en nog geen spijt van gehad.
Lekker makkelijk probleem over de schutting gooien.theduke1989 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:30:
ik krijg telkens deze melding:
[afbeelding]
Ik heb een aantal android editors geinstalleerd, maar nog steeds deze melding, who can help me out here....en dan krijg je de optie niet om iets te selecteren
Mijn wasmachine doet het niet als ik er was in doe.
Dus...
- draai je stock rom?
- of wat voor ROM draai je?
- heb je systeemapps lopen verwijderen
- heb je google apps geflasht?
Euh... Bij mij scant hij de SD kaart automatisch (Stock 1.60 rom)whostino schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:23:
Hoe kan ik muziek van mn ext sd card scannen.? Of wel scanfolders toevoegen in de muziek app?
Via standaard muziek app:
> more... > scan music > custum scan
Hier heb ik sdcard0 en sdcard1 staan
In principe wel.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Situatie hier exact hetzelfde (denk ik).
Draai hier de V1.20, althans mijn buildnumber is : NX507J_CNCommon_V1.20. Deze heeft geen problemen tot nu toe.
Krijg ook de OTA 1.62 melding. Ik kan deze toch niet zomaar downloaden en installeren?
PS. Nog bedankt trouwens voor je review. Heeft mij doen besluiten om dit toestel aan te schaffen en nog geen spijt van gehad.
Je build nummer geeft een stock ROM aan. Weet niet of je een multilanguage ROM hebt want dan kan hij zich wel verslikken.
Update draaien met een custom recovery lukt mij ook (nog) niet.
Verwijderd
Daar gaat het dus mis. Had het al geprobeerd ondertussen, maar geeft een foutmelding. Gelukkig werkt alles nog welhoutig schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Je build nummer geeft een stock ROM aan. Weet niet of je een multilanguage ROM hebt want dan kan hij zich wel verslikken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 12:38 ]
ok heb deze optie niet waarschijnlijk omdat ik de nubia muziek apk op mn xperia heb geinstalleerd. ik krijg mijn z7 volgende week binnen, was gewoon benieuwd hoe de muziek app was.
Leest de app ook "album artist" tag af?
Leest de app ook "album artist" tag af?
[ Voor 28% gewijzigd door whostino op 29-10-2014 15:04 ]
Krijg bericht van iemand die een SMS had gestuurd. Schijnbaar heeft mijn telefoon automatisch gereageerd met volgende tekst: 浥獳慧攠Ԡ瑯″ㄶ㐸㔲㘳〸畣捥敤敤
Iemand een idee?
Iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door houtig op 31-10-2014 09:42 ]
Heeft iemand de gaps van 1.62 ? Ik heb via de standaard recovery de full image (ugprade gedaan)
Alleen Google play store is nu defect.. (werkt niet *knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.)
Alleen Google play store is nu defect.. (werkt niet *knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.)
[ Voor 53% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:25 ]
Custom recovery erop en de GAPPS installeren die hier staan:
http://forum.xda-develope...-recovery-google-t2846520
http://forum.xda-develope...-recovery-google-t2846520
zodra er een multi-lang met gapps onlinse staat zal deze meteen in de eerste post staan..
Maar je kan inderdaad de link hierboven gebruiken...
Maar je kan inderdaad de link hierboven gebruiken...
Werken de Gapps ook voor 1.62 dan?
Volgens mij kan je ook gewoon via de normale recovery de gapps instaleren.
Zal het wel even proberen, bricken kan toch niet
Gapps zijn Android afhankelijk, niet Nubia versie afhankelijk.strikey schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:30:
Werken de Gapps ook voor 1.62 dan?
En ik verwacht niet dat je de GAPPS via de Nubia recovery kan flashen.
Verwijderd
Mijn Nubia is nog onderweg, nu staat er dit in de track&trace:
ben ik nu het haasje en moet ik bijbetalen?01 Nov 2014 00:17:57 Liege Euro Hub Shipment In Transit.
31 Oct 2014 04:44:16 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Oct 2014 03:22:27 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location
31 Oct 2014 02:50:00 Hong Kong Delay. Recovery Action Underway
31 Oct 2014 01:44:16 Hong Kong Customs Clearance In Progress.
31 Oct 2014 01:33:00 Shenzhen Shipment In Transit.
Ik weet niet of je dat zo kan zeggen.. denk dat je gewoon geluk moet hebben.. wel of niet betalen staat niet in je track and traceVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:47:
Nee hoor. Herken het van mijn eigen bestelling. Zonder extra kosten.
Klopt. Maar de custom clearance in Hong Kong bepaalt niet of je in Nederland wel of niet moet betalen.strikey schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:34:
[...]
Ik weet niet of je dat zo kan zeggen.. denk dat je gewoon geluk moet hebben.. wel of niet betalen staat niet in je track and trace
Zou android 5.0 Lollipop naar de nubia z7 mini komen?
Ieamand al cyanogenmod er op gekregen?
Ieamand al cyanogenmod er op gekregen?
Fellas hellup!
Net mn toestel binnen multilang 1.20, probleem met de drivers:(
Ik heb windows 8 pro x64, usb debug gedaan, restart uninstal / gedaan. ik zie zte composite adb interface in mn device manager. In verkenner zie ik removable disk, maar is niet toegankelijk.
Waar is autorun.exe? Hoe moet ik die uitvoeren, via run comand lukt niet.
Vergeet ik iets, een stap?
Ik heb windows 8 pro x64, usb debug gedaan, restart uninstal / gedaan. ik zie zte composite adb interface in mn device manager. In verkenner zie ik removable disk, maar is niet toegankelijk.
Ga naar link op eerste pagina van dit forum: "Tutorial hoe te rooten (op eigen risico). In die downloads zit het driver installatiebestand "ZTE_Handset_USB_Driver.exe" en de instructie die meldt:whostino schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:01:
Fellas hellup!
1. (Phone nog niet aansgesloten op PC) Voer bestand "ZTE_Handset_USB_Driver.exe" uit als administrator.
2. Verbind phone met PC met USB data kabel; de telefoon verschijnt in verkenner als een Cd-station
3. Klik op Cd-station en verschijnen 3 "autorun"bestanden. Voer het bestand "Autorun.exe" uit als administrator, en volg de installatieschermen op (allemaal bevestigen).
En zo werkte het bij mij. Overigens wel bij windows 7
Ik ben de stap "usb storage device" vergeten in te stellen in me notificatie. Pc herkent m nu wel als removable schijf, kan eindelijk mn muziek copy paste
Die autorun zie ik nog steeds niet. Is dit echt nodig nu voor recov?
Iets heel anders.. Hoe stel ik CUSTOM notificatie tonen in?
Tnx
Die autorun zie ik nog steeds niet. Is dit echt nodig nu voor recov?
Iets heel anders.. Hoe stel ik CUSTOM notificatie tonen in?
Tnx
[ Voor 13% gewijzigd door whostino op 05-11-2014 08:14 ]
Kan je met deze telefoon standaard apps uit de Google playstore downloaden zonder wat gedaan te hebben na het ontvangen?
Vaak worden ze gewoon met multi-lang opgestuurd waar ook GAPPS op geinstalleerd staat.CIAagentB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:40:
Kan je met deze telefoon standaard apps uit de Google playstore downloaden zonder wat gedaan te hebben na het ontvangen?
Echter is de multi-lang bij ZTE niet zo spectaculair als bij XIAOMI die een super grote community heeft de ZTE die dus niet en moet je wachten op mensen die een marginale release uitbrengen. ''Maar je kan gewoon meteen downloaden inloggen op je google account en bam je kan aan de slag.''
kan je met Cuoco92 rom ook "double tap to wake" doen?
Staat de Nederlandse taal er wel tussen?theduke1989 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:48:
[...]
Vaak worden ze gewoon met multi-lang opgestuurd waar ook GAPPS op geinstalleerd staat.
Echter is de multi-lang bij ZTE niet zo spectaculair als bij XIAOMI die een super grote community heeft de ZTE die dus niet en moet je wachten op mensen die een marginale release uitbrengen. ''Maar je kan gewoon meteen downloaden inloggen op je google account en bam je kan aan de slag.''
Waarom heet het anders multi-language? Als je dan nog beperkt tot engels zou zijnschiet je daar niks mee op...