ndonkersloot schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:24:
[...]
Werkt het nu perfect bij jou? Ik heb ook een Xiaomi en gebruik Bitwarden ook met Firefox maar regelmatig komt er geen pop-up. Heb wel gemerkt dat die vaak wel komt als ik tussen de velden wissel of de settings van Firefox open en dan terug ga, echter niet altijd.
Nee, nog niet perfect.
Wanneer de kluis gelocked is, word ik omgeleid naar de Bitwarden app. Dan kies ik de login om in te vullen, maar vervolgens gebeurd er in Firefox niks. Klikken op het wachtwoord of gebruikersnaam veld roept ook geen Bitwarden popup op. Ik moet de pagina dan verversen om die popup te krijgen en vanuit daaruit dan de login te kiezen. Na het unlocken werkt het dus wel. Had voorheen het locken van de kluis op 10m staan, maar dan loop je dus constant tegen dit probleem aan.
Dit lijkt overigens geen Bitwarden probleem, ik dat dit met Enpass ook.
Enpass was ook niet perfect. Het lijkt een Firefox probleem te zijn. Als ik hetzelfde doe in Chrome of Edge werkt het wel gewoon zoals het hoort. Je zou toch bijna van browser gaan wisselen...
Misschien dat het nog een idee is om Firefox versie 68 (laatste 'oude' versie) te proberen. Maar Bitwarden heeft sowieso niet veel liefde voor Firefox getuige de weigering om het probleem omtrent privacy mode op desktop op te lossen. Best jammer.
Welke settings heb je precies gewijzigd? Ik kan zover niet ontdekken of er bij mij iets verkeerd staat.
App openen > Settings > Auto-fill Services > Dan heb je drie opties. Zorg dat ze allemaal aanstaan. Klik vervolgens op de onderste "Use Draw-Over". In MIUI krijg je dan een scherm met "Allow display over other apps". Zorg dat die ook aanstaat.
Zojuist weer gecheckt en die stond weer uit, maar het werkte nog steeds

Bitwarden of MIUI issue?
Wel gezien, maar ik draai MIUI 12.0.7 EU rom en dat is gebaseerd op Android 10.