Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 19:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Amadeus1966 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 01:37:
Wat een algemeen aangenomen misvatting is is de krashardheid......
Ijzer of staal is zachter dan het materiaal waarvan het scherm gemaakt is en dus zal niet gauw krassen.
Zand is daarentegen wel weer harder en zal weldegelijk krassen op het scherm.
Probeer maar een een krastest met een mes en doe eens het zelfde met een stuk schuurpapier.
Weet haast wel zeker dat je niet blij wordt.
Maar ik loop niet met een stuk schuurpapier in mijn broekzak, wel mijn sleutels.... Dus tenzij je in de duinen woont zie ik niet echt een reden om mijn scherm te beschermen.

(ik begrijp wel dat er o.a. zand door de lucht vliegt en overal terecht komt via de wind, maar dat lijkt me verwaarloosbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Vooral de laatste regel.
Menig gingen u voor met die gedachte. ;)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:19

daffie82

Minisforum UM773 Lite

En zelfs met een case die je scherm afschermt, kan je nog een zandkorrel ertussen krijgen (terwijl je hem buiten gebruikt bijvoorbeeld).

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:02
Nu zit ik wat met de camera te spelen.
Is t iemand ooit opgevallen als je vanuit de lockscreen (of glance) op de cameraknop drukt, er wat glitches zichtbaar zijn voordat de ap echt opgestart is? Dus totdat je beeld heb?

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Zo nu en dan is de accu mijn 830 op onverklaarbare wijze in korte tijd leeg. Hebben meer mensen hier last van?

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 23:06

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Vorige week is het draadloos opladen van mijn 830 gestopt met werken. Zowel met de originele back-cover als de CP-627 laad de telefoon niet meer op. Geprobeerd op twee verschillende laders die gewoon werken met andere Lumia's.
Vreemd defect, twijfel nog of ik hem daarvoor ene paar weken op reparatie stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anderen ook last van het hebben van 'geen bereik'? Ik heb het namelijk nu structureel dat na 2-3 dagen de telefoon geen mobiele verbindingen kan maken, enige wat het tot nu toe oplost is een restart. Is er een fix bekend of een minder tijdrovend alternatief dan restart?

Bij de aanschaf leek de cameraknop superhandig, maar nu zie ik vaak dat er in mijn zak fotos en videos worden geschoten. Is er niet een functie dat de cameraknop volledig uitstaat bij standby of glimp??

Los van bovenstaande punten is het wel echt een mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Instellingen camera nagekeken?
"Onbedoelde start van camera bij vergrendeling voorkomen"
"Camera knop ingedrukt houden om telefoon te activeren"
Ik heb beide opties aanstaan. Maar je kan eens proberen om optie 1 aan te zetten en optie 2 uit?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, verholpen na het uitvinken van:
"Camera knop ingedrukt houden om telefoon te activeren"

Nog een idee over het "geen bereik" probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat je kan proberen is om 3g te selecteren ipv 4g. Of 2g ipv 3g. Probeer eens paar dagen en kijk of dat helpt. Wilde gok, maar zou het anders ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe gebruiker meld zich! In eerste instantie van plan om de 640 te halen maar aangezien de levertijden daarvan een beetje vaag zijn in Nederland heb ik besloten om de buidel iets verder open te trekken en een 830 te halen, ook fijn voor mijn netwerk aangezien ik een 5Gz draadloos netwerk in mijn huis heb. Daarnaast voelt de bouwkwaliteit echt geweldig.

Ik neem overigens aan dat 4G alleen werkt in combinatie met een 4G SIM? Ik heb namelijk een oude prepaid Mini SIM verknipt zodat 'ie erin past. Hij staat op dit moment in ieder geval op 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Je moet inderdaad wel 4G aangeboden (kunnen) krijgen van je provider :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Mijn 830 van het weekend laten vallen, was niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat mijn hele scherm aan diggelen ligt. Touch werkt nog, maar ik moet om de barsten heen lezen zeg maar.
Iemand dit al eens eerder gehad? Wat zijn de ervaringen met reparatie? Kosten, kwaliteit, aan- of afraders wat betreft reparatiepunten, alles is welkom.

Moet wel zeggen dat als mijn inboedelverzekering dit niet had gedekt ik aan het twijfelen was geslagen of ik wel weer een toestel met Windows Phone zou nemen. Het is zo frustrerend dat het OS echt waanzinnig goed werkt, maar dat het tóch (tegen de verwachting in) wel steeds meer begint te jeuken dat het app-aanbod zo waardeloos is, zowel qua beschikbaarheid als functionaliteit (volledigheid hiervan t.o.v. iOS en Android versies) en kwaliteit. Ik geef het nog de kans tot mijn contract afloopt (nog ruim een jaar), waardoor ik ook kan zien wat er gebeurd na de lancering van Windows 10, maar er moet wel echt wat gaan gebeuren. Snap dat het een kwestie van marktaandeel is, maar begin me er serieus aan te ergeren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik heb ooit mijn Nokia 925 laten repareren bij touchfix.nl dat was toen een van de weinige die het konden. Voor apple's en S5-jes kun je op iedere hoek terecht maar Nokia's zijn wat lastiger.

Kost 200 euro met 3 maanden garantie. Het toestel heeft meer dan anderhalf jaar zonder probleem gewerkt (ligt nu in een la :) )
Ik had destijds ook de inboedelverzekering ingeschakeld (NN) met een eigen risico van 50 euro viel de schade uiteindelijk mee. Maar baalde toen wel. Had het toestel net 10 dagen...

Je kunt voor 180 euro ook de onderdelen laten verzenden. Maar dat maakt voor jou niet uit (als je de verzekering inschakeld)

Bij etradesupply hebben ze ook onderdelen. Zijn daar iets goedkoper maar met stevige verzendkosten:
http://www.etradesupply.c...front-housing-silver.html

[ Voor 24% gewijzigd door wmeester op 13-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Denk er wel aan, dat je garantie waarschijnlijk vervalt, wanneer je 't ergens anders, dan via Microsoft/Nokia laat doen.
Wanneer je nog een jaar met het toestel wil doen, lijkt me dat ook wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Thanks voor de antwoorden. Ik heb hem nu maar via de Windows Phone website ter reparatie aangeboden, kon je voor een kleine meerprijs (178 ipv 157) ook de hele behuizing laten vervangen, die ziet er namelijk ook niet meer uit. Ik zal de ervaringen over deze reparatie wel delen hier, misschien heeft iemand anders er in de toekomst ook iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn 'geen bereik' probleem heb ik een nieuw sim kaart besteld, wat het probleem lijkt te verhelpen. Sinds 3-4 dagen geen last ervan gehad. De vorige kaart had ik laten knippen tot nano-sim, waarschijnlijk was het daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:28:
Voor mijn 'geen bereik' probleem heb ik een nieuw sim kaart besteld, wat het probleem lijkt te verhelpen. Sinds 3-4 dagen geen last ervan gehad. De vorige kaart had ik laten knippen tot nano-sim, waarschijnlijk was het daardoor.
Hm. Waarschijnlijk dan net iets te ver geknipt. Ik had namelijk een Mini Sim (dus zo'n hele grote) en die heb ik zelf met de schaar lopen verknippen. Na een week nog geen problemen. Dus je kunt knippen maar je hebt inderdaad heel erg weinig speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Jorizzz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:00:
Thanks voor de antwoorden. Ik heb hem nu maar via de Windows Phone website ter reparatie aangeboden, kon je voor een kleine meerprijs (178 ipv 157) ook de hele behuizing laten vervangen, die ziet er namelijk ook niet meer uit. Ik zal de ervaringen over deze reparatie wel delen hier, misschien heeft iemand anders er in de toekomst ook iets aan.
Voor dat geld koop je een nieuwe 735... Maar ja, dat is natuurlijk geen 830. Wat een geld voor die reparaties. Ik snap het wel, maar wel wrang wanneer je het afzet tegen de nieuwprijs van een toestel.

Ik neem deze dagen afscheid van mijn BlackBerry Z10 om hopelijk voor eind komende week mijn zwarte 830 te mogen ontvangen :)

Ik ben benieuwd... en neem met pijn in mijn hart afscheid van de Z10 ;w . Beroerde accuduur en spontaan uitvallen doen hem echter de das om :( . Ik kijk dan ook wel uit naar mijn nieuwe Nokia, hopelijk voelt het als weer thuiskomen, na mijn omzwervingen via Sony en BlackBerry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
rhuijben schreef op woensdag 05 november 2014 @ 02:46:
Hij heeft geen notificatielicht voor laden/gemiste oproepen, zoals mijn HTC 8S die wel had. Wel is er glance ondersteuning wat een behoorlijk aantal van de use cases die dat lichtje op mijn 8S had afvangt.

Als je de telefoon oppakt... of uit het hoesje haalt dan springt dat aan en zie je de standaard notificatie icons op het scherm.
(Er is een optie om glance altijd aan te hebben tijdens laden... maar evt dan weer niet 's nachts, en meer.)

Zie oa. http://conversations.noki.../nokia-glance-screen-2-0/
Werkelijk?!? Geen notificatie led???

Pfff... naar elk detail gekeken, maar een led is imo zo vanzelfsprekend... Weet niet of ik daarmee kan leven. Nu kan ik in gesprek of gewoon van een afstand altijd zien of er iets is binnengekomen. Door kleuren in te stellen, zie ik of ik een app heb ontvangen (zelfs per persoon in te stellen), een e-mail of een telefoontje. Zonder te hoeven oppakken, lezen, en zonder dat een ander iets kan lezen (wat bij Glance het geval is....).

Kan iemand dit bevestigen? Ik kan het maar moeilijk geloven... en heeft de 735 het wel? Of is dit de manier om mensen naar een duurdere 930 te dirigeren?

Ik heb mijn exemplaar nog niet ontvangen, maar eens even laten bezinken dit en voorzichtig naar iets anders kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:17
Edddd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:21:
[...]

Pfff... naar elk detail gekeken, maar een led is imo zo vanzelfsprekend... Weet niet of ik daarmee kan leven. Nu kan ik in gesprek of gewoon van een afstand altijd zien of er iets is binnengekomen. Door kleuren in te stellen, zie ik of ik een app heb ontvangen (zelfs per persoon in te stellen), een e-mail of een telefoontje. Zonder te hoeven oppakken, lezen, en zonder dat een ander iets kan lezen (wat bij Glance het geval is....).

Kan iemand dit bevestigen? Ik kan het maar moeilijk geloven... en heeft de 735 het wel? Of is dit de manier om mensen naar een duurdere 930 te dirigeren?

Ik heb mijn exemplaar nog niet ontvangen, maar eens even laten bezinken dit en voorzichtig naar iets anders kijken :/
Geen enkele Lumia heeft op dit moment een notificatie led. Bij sommige toestellen is wel een led ingebouwd, maar die zou volgens de geruchten pas bij Windows 10 'geactiveerd' worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:30
Weet iemand of Windows Phone ook een mogelijkheid tot een 'Niet storen' mode heeft? Nu zet ik elke nacht de telefoon op vliegtuigstand, maar dan ben ik ook voor noodgevallen bij familieleden niet bereikbaar.

Ik zit namelijk in enkele whatsapp groepjes met wat fanatieke nacht-chatters. Maar om die groepjes nou elke nacht op 'stil' te moeten zetten is ook zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Zoek eens op Cortana of Quiet Hours :)
Werkt helaas alleen als je telefoon op Engels staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Merci, zal eens neuzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 06:40

PeaceNlove

Deugleuter

PinokkioTV schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:53:
Zoek eens op Cortana of Quiet Hours :)
Werkt helaas alleen als je telefoon op Engels staat.
Regio op VK of USA, bijbehorende taalpakket gedownload en de taal ook op Engels (UK of USA) zetten.

Je kan in Quiet hours ook een inner circle met de familie daarin instellen, die telefoontjes worden dan wel gewoon doorgegeven, dus dan ben je in noodgevallen wel gewoon te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja, dat is dus wat ik zoek. Dat had ik ook in de iPhone zitten en is ontzettend handig.

Nooit last van vele pingeltjes op whatsapp, maar wel het ene noodtelefoontje van mijn pa dat m'n moeder met spoed in het ziekenhuis was opgenomen (is goed gekomen overigens ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edddd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:21:
[...]

Met Glance/Glimp kan je ook niks lezen. Je ziet alleen dat er een oproep is binnen gekomen, of mail is binnengekomen of een notificatie. Met WhatsApp kan dat geloof ik ook (heb geen WhatsApp ;)) maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat is wat je toch als alternatief zoekt? Pas als je het wachtwoord ingeeft zie je de inhoud.

Ik wist wel dat het bestond van die led lampjes en heb het gezien op andere toestellen maar om nu te zeggen dat ik er niet mee zou kunnen leven? Nee...heb het ook nog nooit op één van mijn smartphones gehad aangezien ik tot nu toe 'Wolfgang me like China phone yis' was, maar de 830 is mijn eerste wat duurdere. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
Ik ben van plan weer wat te gaan McGyveren en de 830 op de motor te gebruiken voor navigatie. De meeste motorrijders weten dat een dedicated navigatiesysteem beter is. Heb ik ook. Maar het is voor mij een uitdaging om zo weinig mogelijk zooi mee te nemen voor een weekendje kamperen met de motor. Dus alleen de Lumia i.p.v. een telefoon, camera, e-reader en een navigatiesysteem. Voordat ik ga prutsen met houders e.d. ben ik benieuwd naar de ervaringen kwa stroomverbruik. Blijft de accu een beetje op peil als ik tijdens het navigeren 12 V aansluit, of loopt ie desondanks leeg zoals ik met andere telefoons wel heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 11:38
coenox schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:15:
Blijft de accu een beetje op peil als ik tijdens het navigeren 12 V aansluit, of loopt ie desondanks leeg zoals ik met andere telefoons wel heb ervaren.
Met een goede lader en kabel blijft hij prima op niveau of laad bij tijdens redelijk intensief gebruik. Hij is gelukkig minder kritisch wat een goede lader is dan mijn HTC 8S. (Hij meldt het ook netjes als de lader 'slow' is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
rhuijben schreef op zondag 03 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Met een goede lader en kabel blijft hij prima op niveau of laad bij tijdens redelijk intensief gebruik. Hij is gelukkig minder kritisch wat een goede lader is dan mijn HTC 8S. (Hij meldt het ook netjes als de lader 'slow' is)
En als hij dat meldt, kan het ook (alleen) aan de kabel liggen. Kortom: goeie lader en kabel gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Vraagje aan de mensen die een CP-627 flip shell hebben: hoe goed blijft hij dicht zitten? Er zit geen lipje of iets dergelijks aan vast om hem gesloten te houden. Ik zoek na een val en een daaruit resulterend gebarsten scherm een goede case die ook de kans op valschade beperkt. Deze shell spreekt me aan vanwege de integratie (vervangt de backcover), maar ben bang dat als ik hem laat vallen dat de voorkant van het scherm af 'waait' en het scherm dus niet meer beschermd is. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Jorizzz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:27:
Vraagje aan de mensen die een CP-627 flip shell hebben: hoe goed blijft hij dicht zitten? Er zit geen lipje of iets dergelijks aan vast om hem gesloten te houden. Ik zoek na een val en een daaruit resulterend gebarsten scherm een goede case die ook de kans op valschade beperkt. Deze shell spreekt me aan vanwege de integratie (vervangt de backcover), maar ben bang dat als ik hem laat vallen dat de voorkant van het scherm af 'waait' en het scherm dus niet meer beschermd is. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Het is een mooi ding, maar niet bedoeld om je telefoon te beschermen tegen vallen. De hoeken en zijkanten zijn eigenlijk vrij. Ik vind dat ie wel redelijk dicht blijft zitten na een tijdje gebruik, maar voor jouw doel zou ik toch voor iets anders gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Eens met PinokkioTV. De CP-672 beschermt goed tegen krassen in broekzak en tas, en biedt tevens extra houvast wanneer open geklapt (dus minder kans op uit je handen glippen). Maar bij een val kan de flap door de zwaartekracht makkelijk open klappen (open waaien zal niet snel gebeuren) en de de case is sowieso niet ontworpen om de schok te absorberen bij een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Wat zouden jullie dan aanraden? Krassen, deuken, dat soort dingen vind ik niet zo erg, maar een volledig gebarsten scherm wil ik liever niet nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Jorizzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:18:
Wat zouden jullie dan aanraden? Krassen, deuken, dat soort dingen vind ik niet zo erg, maar een volledig gebarsten scherm wil ik liever niet nog een keer...
Ik heb een Krusell Malmo flipcase voor dagelijks gebruik, maar die raad ik je af. Randen zijn niet beschermt en het leer van dit hoesje krast en rafelt snel. Miskoop. Als ik ga kamperen en/of motorrijden gebruik ik zoiets: http://www.ebay.de/itm/HE...&var=&hash=item5d53395c19

In combinatie met een screenprotector. Het maakt het toestel wel minder slank, maar beschermt goed. Of het scherm heel blijft bij een val, weet ik niet. Ik stel het testen nog even uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
coenox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:01:
[...]

Ik heb een Krusell Malmo flipcase voor dagelijks gebruik, maar die raad ik je af. Randen zijn niet beschermt en het leer van dit hoesje krast en rafelt snel. Miskoop. Als ik ga kamperen en/of motorrijden gebruik ik zoiets: http://www.ebay.de/itm/HE...&var=&hash=item5d53395c19

In combinatie met een screenprotector. Het maakt het toestel wel minder slank, maar beschermt goed. Of het scherm heel blijft bij een val, weet ik niet. Ik stel het testen nog even uit ;)
Hmmm, dit is toch niet helemaal wat ik mooi vind. Ik heb ook zelf het vermoeden dat het scherm vooral gevoelig voor barsten is als er een klein drukpunt is (noodhamer idee), zoals een steentje ofzo. Zou een gewone flip/bookcase daar niet al redelijk goed tegen helpen? Maar dan wel eentje die dicht blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Nee, mooi is anders. Misschien moet je dan gaan voor een wallet case met een sluiting: http://www.kloegcom.nl/te...se-hoesje-nokia-lumia-830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@ coenox.
Als jij binnenkort met de motor op pad gaat,
kan je dan deze even proberen?
http://www.windowsphone.c...0c-4683-9c94-71b1f0402c1f

Ben even nieuwsgierig naar de bevindingen op andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Amadeus1966 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:44:
@ coenox.
Als jij binnenkort met de motor op pad gaat,
kan je dan deze even proberen?
http://www.windowsphone.c...0c-4683-9c94-71b1f0402c1f

Ben even nieuwsgierig naar de bevindingen op andere toestellen.
Ik wil hem best eens proberen, maar met een motor kan ik juist wel op plekken komen waar vrachtwagens niet kunnen komen. Dus het zal geen blijvertje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
coenox schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Dus het zal geen blijvertje zijn.
Thx
Hoeft ook niet, was gewoon nieuwsgierig hoe iemand anders zijn bevindingen zijn.
Ben zelf momenteel niet in staat om het eea uit te proberen op de baan...zit namelijk even between jobs en fulltime werkzoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb er een besteld in het zwart, met de grijze Charging Flip Case en de groene Charing Plate met NFC:
pricewatch: Nokia Lumia 830 Zwart
pricewatch: Nokia Wireless Charging Flip Case Lumia 830 (Dark Grey) CP-627
pricewatch: Nokia Wireless Charging Plate DT-903 Groen
Morgen op het werk ophalen. Eerste mobiel abbo in 20 jaar weer eens aanvragen. Wordt Tele2 net als mijn vrouw.

Dit als upgrade van mijn Windows Mobile HP Ipaq 514 Voice Messenger:
pricewatch: HP iPAQ 514 Voice Messenger Zwart

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 14-05-2015 22:53 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Mijn vrouw en twee kinderen hebben sinds afgelopen week allemaal een Lumia 535.
Zelf speel ik af en toe ook met die telefoon en moet zeggen het werkt best prettig.
Zelf maak ik tot nu toe nog gebruik van de Samsung Note 2.
Toch heb ik de verleiding om over te stappen naar een Lumia telefoon al twijfel ik nog tussen de 8 en 930.
Zware games spelen doe ik eigenlijk nooit het gaat mij meer om dat een telefoon lekker in de hand moet liggen. Nu vraag ik me af is de 830 een beetje gelijkwaardig tegenover de Note 2 of ga ik er dan op achteruit of juist op vooruit?

[ Voor 20% gewijzigd door Mabili op 15-05-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

In welk opzicht vooruit/achteruit?

Mijn toestel lijkt een Franse te zijn. Al ingesteld op English USA en Nederlands, maar ik zie toch hier en daar Frans er nog tussen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder een RMA voor reflash aan te moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
PcDealer schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:50:
In welk opzicht vooruit/achteruit?

Mijn toestel lijkt een Franse te zijn. Al ingesteld op English USA en Nederlands, maar ik zie toch hier en daar Frans er nog tussen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder een RMA voor reflash aan te moeten maken?
Ik zal even wat duidelijker zijn.
Ik bedoel ten opzichte van bijvoorbeeld de specificaties. De 830 heeft een snapdragon 400 en de note 2 een Samsung Exynos 4 Quad (4412 Prime. Zit hier een groot verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Heb het gefactory reset en alle updates installed en zie geen Franse tekst meer. Alleen nog twee Franse apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Mabili schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:26:
[...]

Ik zal even wat duidelijker zijn.
Ik bedoel ten opzichte van bijvoorbeeld de specificaties. De 830 heeft een snapdragon 400 en de note 2 een Samsung Exynos 4 Quad (4412 Prime. Zit hier een groot verschil in?
Ik heb geen idee en volgens mij is het ook niet te vergelijken. In mijn beleving heeft Android veel meer rekenkracht nodig. Mijn laatste Android toestel was een S3. Werd steeds trager. Heb ik bij WP nog niet meegemaakt. Zou de keuze niet maken op basis van processor snelheid, eerder op gebruikservaring, scherm, camera en welke apps je veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Specs vergelijken tussen diverse platformen gaat niet werken.
Android gebruikt meer bronnen en trekt uit zich zelf al een zware wissel op de hardware en heeft dergelijke hardware gewoon nodig om fatsoenlijk te kunnen werken.
Windows gaat net als ios daar anders mee om en kunnen het met minder zware specs af om hetzelfde te presteren wat niet alleen gunstig is voor de prijs maar ook nog eens voor de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in het bezit van een 830 en hiervoor diverse toestellen gehad (nexus 5, galaxy s3, ascend g6, iphone 4 enz). Dit toestel doet zijn taken op een gemiddelde snelheid, je zal echt nooit denken "wat is mijn phone een beestttt", maar ook niet gek worden van de traagheid. Ik vergelijk het een beetje met een iphone, in de zin van 'doet wat het moet doen'.
In vergelijking met de ascend g6, ook met snapdragon 400 en 1gb, is hij wel veel sneller. Maar de nexus 5 is in zijn beurt weer veel sneller. Al met al vind ik de stap geen teleurstelling en ben nog zeer tevreden met dit prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

coenox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:30:
[...]

Ik heb geen idee en volgens mij is het ook niet te vergelijken. In mijn beleving heeft Android veel meer rekenkracht nodig. Mijn laatste Android toestel was een S3. Werd steeds trager. Heb ik bij WP nog niet meegemaakt.
Waarom werd het steeds trager? Nieuwste versies installeren, vol duwen met apps? Lijkt mij dat het niet zomaar steeds trager wordt.
Zou de keuze niet maken op basis van processor snelheid, eerder op gebruikservaring, scherm, camera en welke apps je veel gebruikt.
Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
PcDealer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:07:
[...]
Waarom werd het steeds trager? Nieuwste versies installeren, vol duwen met apps? Lijkt mij dat het niet zomaar steeds trager wordt.

[...]
Geen idee. Telefoon was van mijn werk. Vol duwen met apps viel wel mee. Punt is dat ik dit met Windows Phone (Lumia 920, 630, 830) nog nooit meegemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:07:
[...]
Ligt eraan. Ik had dit dus ook met mijn oude Android. Mijn theorie: Goedkope Android smartphones (en ik had er één, een India/Hong Kong 'original') gebruiken een mindere kwaliteit intern geheugen/opslag. Aangezien Android nogal zwaar is geworden en er dus een berg read/write bewerkingen op het geheugen worden uitgevoerd, kan het dus zo zijn dat het geheugen naarmate je 'em langer gebruikt (en dan hebben we het over een jaar of 1-2, niet een maandje) het geheugen steeds langzamer gaat worden waardoor de telefoon in zijn algemeenheid traag gaat worden. Flash geheugen is erg gevoelig voor bergen met read/write, vandaar mijn theorie.

Anyway, ik ben na een maand nog steeds heel erg tevreden met mijn 830. Wat een fijn toestel en ik ben echt permanent over naar Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Niet alleen het geheugen speelt parten met android.
Ook het os zelf wordt trager, daar apps veel dieper en verder mogen ingrijpen in het systeem.
Dus daardoor meer en meer het systeem belasten.
Iets wat ios en windowsphone niet toestaat.

Ik ben overstag gegaan door a mijn nieuwsgierigheid en b doordat ik meer dan eens mijn contactenlijst niet kon openen of gewoon niet eens meer kon bellen.
Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat dit al een paar jaar geleden was en android heeft natuurlijk tussentijds ook niet stil gestaan.
Aan de andere kant als ik kijk wat voor hardware er tegenwoordig in een android toestel wordt gepompt....

Ik was behoorlijk onder de indruk en nu ook nog wel van mijn kleine gele kaassoufflé ( 520 ) en dat dingetje draait na ruim twee jaar nog steeds als een tierelier.
Ook al heeft ie al lang een nieuwe eigenaar.
Zoonlief is nog steeds content met dat dingetje en heeft eigenlijk nooit geen problemen.
Zolang facebook en whatsapp maar werkt......
Ik heb nog steeds een innige relatie met mijn 1320 en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven.
Ik had onlangs wel de intentie om te gaan kijken naar een 8 of een 930.....doch wil ik ergens niet terug naar een kleiner scherm.
De 640xl bied me ( op papier ) eigenlijk nog even net te weinig om over te stappen.

Nadeel van MS......bij iedere toestel moet ik momenteel wel ergens een compromis doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

In september komen er nieuwe toestellen. Misschien is er dan iets van je gading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Weet iemand waar ik hier in Nederland de originele Nokia Qi 00812N0 oranje back cover kan kopen voor de Lumia 830.

Op ebay / Amazon zie je wel een aantal maar weet niet zeker of ze de orginele zijn.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Alleen de flip cover ken ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Cruzer schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:47:
Weet iemand waar ik hier in Nederland de originele Nokia Qi 00812N0 oranje back cover kan kopen voor de Lumia 830.

Op ebay / Amazon zie je wel een aantal maar weet niet zeker of ze de orginele zijn.
Ik heb de mijne van Ebay UK en dat is zeker een originele. De verkoper was fonejoy

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

Hier ook Android gehad maar blij dat ik vorig jaar in een opwelling mijn eerste Windowsphone weer gekocht heb. Doet gewoon wat hij moet doen. Nu de 925 en 830 en werkt gewoon prima.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb mijn 830 ingeleverd omdat er een Franse ROM op staat. Gevraagd of ze die met een Nederlandse willen flashen. Ik ga daar zelf niet mee klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
PcDealer schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:57:
Ik heb mijn 830 ingeleverd omdat er een Franse ROM op staat. Gevraagd of ze die met een Nederlandse willen flashen. Ik ga daar zelf niet mee klooien.
Waarom? Mijn Lumia 830 is even defect. Gebruik nu een 635 met een Franse ROM. Die heb ik op Nederlands ingesteld en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde ( behalve degene die bij een specifieke provider vandaan komen ), er zit gewoon een taalpakket in waaruit je kunt kiezen.

Daarnaast is het gekoppeld aan Imei, dat houd in dat als hij ooit een online recovery doet dat de originele rom weer teruggezet wordt ( of een update van die rom ).

Heb hetzelfde gehad met een 520, daar de franse orange als eerste toen een firmware update uitbracht heb ik deze rom geflashed.
Een tijd later heb ik de Retail updater geprobeerd en ja hoor, kreeg gewoon de originele Nederlandse ( Vodafone ) versie weer.
Toeval? nope.
Mij 1320 is een belgenversie, heb toen een NL rom geflashed en dat maakte geen verschil,
onlangs met win 10 gespeeld om vervolgens met de NSU tool weer terug te gaan naar wp 8.1
Gosh......raad eens.........de belgische ( originele ) rom zat er weer op.

Pc-dealer zijn imei is gekoppeld aan die Franse rom, er kan een andere geflashed worden maar dat houd op zodra hij een online recovery doet.

Waarom ik het had gedaan?
Was puur ter lering en vermaak.
Mag graag een beetje pielen met die dingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-06-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterBezemer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 08:52
ik heb toch af en toe nog wifi probleempjes, het is wel minder sinds een aantal netwerk+ updates, maar toch af en toe nog last van... Half jaar geleden kon de 830 soms helemaal niets vinden, nu vindt 'ie ze wel, maar kan geen verbinding maken, na een herstart wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PeterBezemer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:27:
nu vindt 'ie ze wel, maar kan geen verbinding maken, na een herstart wel...
Jup, heb ik hier ook heel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch af en toe nog wifi probleempjes, het is wel minder sinds een aantal netwerk+ updates, maar toch af en toe nog last van... Half jaar geleden kon de 830 soms helemaal niets vinden, nu vindt 'ie ze wel, maar kan geen verbinding maken, na een herstart wel...
Hm, nooit problemen mee gehad en ik verbind de 830 met ten minste 4 draadloze netwerken (thuis, hotspot, etc). Ik heb wel eens dat het even duurt voordat een bekend netwerk detecteerd wordt maar dat is niet meer dan een minuut. Om dat proces te versnellen, even WiFi aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:42:
[...]

Hm, nooit problemen mee gehad en ik verbind de 830 met ten minste 4 draadloze netwerken (thuis, hotspot, etc). Ik heb wel eens dat het even duurt voordat een bekend netwerk detecteerd wordt maar dat is niet meer dan een minuut. Om dat proces te versnellen, even WiFi aan en uit zetten.
Idem gelukkig. Nooit wifi problemen en heb er ook meerdere die auto connecten (huis 1,2,studie,werk,vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Dit probleem heb ik ook af en toe. We waren een dagje naar Antwerpen en hebben daar van een aantal Wi-Fi hotspots gebruik gemaakt. Zowel mijn vrouw als ik (beiden een 830) konden ineens met geen enkele hotspot meer verbinding maken, open of beveiligd. Een restart lostte dit meteen voor beiden op. Normaalgesproken maak ik van een stuk of 5 netwerken gebruik (thuis, werk, familie) en dat gaat eigenlijk vrijwel altijd goed. Heeft het iets met (openbare) hotspots te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Onlangs kwam ik erachter dat mijn 830 niet met de thuis-wifi verbonden was (terwijl ik wel thuis was). In het overzicht was hij wel bovenaan terug te vinden, maar connectie maken mislukte steeds. Een herstart van de telefoon loste dat meteen op.
Nadien is datzelfde nog éénnmaal voorgekomen. Wel vreemd, ik heb de telefoon nu zo'n 3/4 jaar en was me nog niet eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ray-zor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:

Onlangs kwam ik erachter dat mijn 830 niet met de thuis-wifi verbonden was (terwijl ik wel thuis was). In het overzicht was hij wel bovenaan terug te vinden, maar connectie maken mislukte steeds. Een herstart van de telefoon loste dat meteen op.
Nadien is datzelfde nog éénnmaal voorgekomen. Wel vreemd, ik heb de telefoon nu zo'n 3/4 jaar en was me nog niet eerder opgevallen.
3/4 jaar een 830 ?
Dan had jij wel echt een prototype in handen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

daffie82 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:01:
[...]

3/4 jaar een 830 ?
Dan had jij wel echt een prototype in handen.... :+
Ik vond het ook al bijzonder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterBezemer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 08:52
3/4 = 0.75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Oh het was een breuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

lol, lekker duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

En ik maar peinzen waarom 3/4 jaar zo bijzonder was. :D Driekwart jaar, vanaf september vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Iemand hier al de GDR2 update binnen?
Zo ja, op welke variant (provider, CV)?

http://m.windowscentral.c...35-and-lumia-830-update-2

Las in het 730/735 topic dat iemand GDR2 al binnen had.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
hansie_k schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:53:
Iemand hier al de GDR2 update binnen?
Zo ja, op welke variant (provider, CV)?

http://m.windowscentral.c...35-and-lumia-830-update-2

Las in het 730/735 topic dat iemand GDR2 al binnen had.
Hier nog niet, zowel voor mijn 830 (KPN) als 735 (T-mobile)

Wat bedoel je met CV overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Country variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Beide toestellen zijn in NL gekocht en hebben NL taal en regio instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

NL toestel (medion mobile), nog geen update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Om te weten welke variant je hebt moet je naar instellingen>info>provider. Daar staat bijv CV NL. Dit hoeft dus niet gelijk te zijn aan je telecom provider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Mijn 830/KPN is CV NL en de 735/T-Mobile is CV BeLux, allebei nog geen update dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Gebruikers van Cortana : hoe lang komen jullie toe met 1 oplaadbeurt bij gemiddeld gebruik?
Ik haal nipt 48 uren, maar dan moet ik hem wel 's nachts uitzetten. Batterijbesparing uit en Wifi continu aan. Bluetooth, NFC, etc uit. 3G en locatie altijd aan.

[ Voor 22% gewijzigd door daffie82 op 03-06-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Met Cortana idd net geen 2 dagen.
Laad dus elek nacht op.

Gebruik WIFI en locatie service.
Whatsapp, mail, internet...standaard dingen

Zonder Cortana met gemak ruim 2 dagen.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vind ik nog knap. Ik zit zonder cortana en elke dag laad ik de phone weer op hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Zal het gebruik zijn denk ik dan...
Ik speel amper spellen en draai geen zware software.
Lumia 830 is eigenlijk overkill voor mij haha.
Gebruik hem vaak voor de camera.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, dat lijkt me ook. Speel overigens geen games, maar zit wel op zeer regelmatige basis de telefoon te gebruiken. Daarnaast komen er ook continu meldingen binnen waardoor de screen-on tijd natuurlijk hoog ligt. In energiebeheer zie ik altijd dat WhatsApp de boosdoener is.... Achja :) Ik kom de dag meestal makkelijk door en vaak gebruik ik dan nog BT, muziek en soms GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Whatsapp, Internet Explorer en GPS zijn batterij drainers bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

De 735 van mijn vrouw heeft net de GDR2 ontvangen (Vodafone CV IT). Mijn 830 nog niet (Vodafone CV NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Pindakaas...in een poging GDR2 binnen te halen, het Insider programma geïnstalleerd.
Nu wil die meteen updaten naar 10, maar ik dus niet haha...
Ik heb Windows Insider weer verwijderd, maar de update blijft klaar staan...
Is dit op te lossen door een harde reset, of moet ik een image terug zetten vanaf de pc?

Ik heb de update nog niet ge-download...

[ Voor 6% gewijzigd door hansie_k op 12-06-2015 21:18 ]

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Back-up maken, harde reset uitvoeren, back-up terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
PinokkioTV schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:19:
Dan gaan we dat maar proberen..bedankt!

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn modem is uitgevallen en wil nu thetering toepassen via usb op mijn desktop. Dat kan kennelijk alleen met wifi en Bt. Iemand wel gelukt via usb? Via de laptop met wifi geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
PinokkioTV schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:19:
En dat werkt...bedankt.
Backup terug zetten ging niet, maar een uurtje verder heb je gewoon een nette schone installtie.
Leer momentje.... 😉

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Bij mij ook CV NL, ik zit bij hollandsnieuwe. Ook bij mij nog geen update.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ray-zor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:
Dit herken ik. Ik heb hetzelfde af en toe en vooralsnog heb ik het alleen met m'n thuis WiFi gemerkt, andere WiFi netwerken gaan prima.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Jeeeeejj zojuist 8.1 update 2 binnen gekregen..
Even rondneuzen nu...

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
"There was a temporary issue with a server or your Internet connection during the update. (80072ee7)"

Straks nog maar eens proberen...

Edit: Was weer eens iets mis met m'n thuis WiFi verbinding...rebootje en WiFi uit / aan en nu komt de update ook hier binnen.

[ Voor 32% gewijzigd door Zarhrezz op 16-06-2015 22:50 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de update binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Niet heel veel spannends...nieuw Instellingen menu, en onderhuids wat aanpassingen.
Was het nu ook zo dat je meldingen per stuk kon weg-swipen in het pulldown menu...?

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hansie_k schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:56:
Niet heel veel spannends...nieuw Instellingen menu, en onderhuids wat aanpassingen.
Was het nu ook zo dat je meldingen per stuk kon weg-swipen in het pulldown menu...?
Motion data is ook uitgebreider.
Goede vraag van die meldingen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
http://www.windowscentral.com/windows-phone-81-update-2

Ik ben wel blij met Bluetooth keyboard support (m'n Logitech K480 is nu gelinkt aan tablet en telefoon).

Beter georganiseerde en doorzoekbare settings is ook een plus. Inzicht in privacy settings voor je apps is ook nuttig. En je kan je telefoon nu een naam geven =)

Geen enorme wijzigingen, maar wel prettige.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Mijn camera maakt een knetterend geluid en focust niet meer. Ingestuurd voor reparatie. Vroeg me af of iemand vergelijkbare problemen heeft gehad?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste