Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14
NetAmp schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:36:
Sinds kort heb ik een probleem met de Camera (app) op mijn Lumia 830.

Na het maken van enkele foto's (ik denk twee tot vijf) blijft vervolgens "Opslaan..." in beeld staan, waardoor de Camera-app verder niet bruikbaar is.

Zo te zien kunnen andere apps, bijvoorbeeld Lumia Selfie of Blink, nog wel gewoon de camera gebruiken.

Maar in Camera-app kan ik niet verder tot ik het toestel herstart.

Sowieso duurt het opslaan van foto's véél langer dan met Windows Phone 8.1 het geval was :(

Ik vind het maar vreemd als ik mijn toestel een complete reset moet geven om dit — hopelijk — weer in orde te krijgen.

Juist nu ik blij was dat bepaalde bugs uit Outlook opgelost leken te zijn. Komt er een ander storend mankement bij. |:(
Hmm, hier precies hetzelfde. Welke versie heb jij? (ik de laatste win10 release). Had nog niet aan een vervangende app gedacht, is die er evt (als in de koppelen aan de foto-knop, ik zie dat ik Blink niet als standaard kan instellen)?

[ Voor 3% gewijzigd door Brent op 09-01-2017 14:43 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 16:26

NetAmp

"for indoor use only"

Brent schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:39:
[...]

Hmm, hier precies hetzelfde. Welke versie heb jij? (ik de laatste win10 release). Had nog niet aan een vervangende app gedacht, is die er evt (als in de koppelen aan de foto-knop)?
Windows 10 Mobile versie 1607.
OS-build: 10.0.14393.576
Firmware Revisie: 02177.00000.15184.36003
Insider Preview-builds staan UITgeschakeld.

Deze 3rd-party app ga ik maar eens uitproberen: http://sight.camera360.com/sight.html

Edit: Camera360 Sight werkt op 't eerste gezicht lekker vlot. Maar ik kan 'm niet instellen als standaard camera-app in de Windows instellingen.

Hopelijk stuurt-ie m'n foto's niet allemaal naar China :P (en hopelijk nog wél netjes naar OneDrive, maar ik neem aan dat dat centraal geregeld is in Windows).

[ Voor 9% gewijzigd door NetAmp op 09-01-2017 15:01 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:27
Even een kick... ;)

Al enige tijd valt t me op, dat mijn foto's "slechts" 8MP zijn, i.p.v. 10MP
Alle foto's, vooral binnen, hebben een grauwe tint.
Qua instelling is er weinig verschil.

Wat gaat hier fout?

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste