Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Niemand die een switcheasy tones case heeft voor de iPhone 6? Was er erg tevreden van op mijn iPhone 5/5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:08
Appleman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:50:
De officiële iPhone 6 (Plus) hoesjes zijn massaal op voorraad in de Apple store in A'dam.
Ook de (zwarte) silicone voor de 6? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06
Redondo1982 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:22:
Ik heb gisteren mijn bruine i6 Apple Case binnen gekregen en vindt het een mooie case. Hij maakt de iphone niet veel dikker. Desalniettemin ben ik niet helemaal tevreden over de zijkanten. Als ik de telefoon in mn handpalm leg en ik pak de telefoon stevig beet (beetje knijpend met handpalm ene kant en vinger andere kant), dan hoor ik het de hele tijd kraken. Dit komt door de hoes die lichtjes schiet over de afronding van het scherm. Is dit bij jullie ook het geval?
Iemand die dit voor mij zou willen controleren en zijn/haar ervaring wil delen. Dank!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:17:
[...]

Iemand die dit voor mij zou willen controleren en zijn/haar ervaring wil delen. Dank!
Ik heb hier geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:19

eisbaer

Zie signature

Hoiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:05:
Ik had Sena gemailed dat ik geen zin had in (ook nog) 18 euro douanekosten van FedEx, en dat ze dus mijn order mogen cancellen. Nu vertellen zij mij dat zij er niet van uit gaan dat ik douanekosten ga moeten betalen, maar dit is toch onzin? Iemand hier ervaring mee?

Mijne zal trouwens binnen 48u verzonden worden. Ik kreeg gelijk de volgende (amerikaanse) ochtend na mijn bestelling een tracking code.
Sommige denken dat het incidenteel is maar volgens mij werkt het zo niet. Fedex heeft mensen in dienst die de inklaring doen. Je betaalt dus altijd. Mijn sena hoesje lag afgelopen maandag in de brievenbus en vandaag kreeg ik van Fedex de douane papieren. Daarop staat 11.32 euro aan btw. Ik heb ze gebeld omdat er niet bij staat hoe je dat moet betalen. Antwoord is dat de rekening nog volgt. Ik verwacht dat daar nog Fedex bezorgkosten bij zullen zitten.

Ik had ook senacases gemaild dat het erg onhandig is dat zij Fedex gebruiken. Met usps heb je als internationele klant geen extra kosten namelijk. In hun antwoord staat dit,
"There is a 80% chance you will not be charged customs/duties. If you are, it is not the fault of the shipper, but your destination country."

Die 80% geloof ik niet omdat ik nog nooit meegemaakt heb met Fedex dat je geen nabetaling kreeg :(

Scenario blijft dat je wel een sena hoesje hebt voordat het hier te koop is maar dat je daarvoor ook meer moet dokkem

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Bedankt voor je reactie. Ik had het namelijk ook niet verwacht na mijn goede ervaring met de 5s case van Apple en de goede ervaringen hier op het forum over de Apple cases voor 6 en 6+.

Ik haalde hem overigens al wat krom uit de verpakking en heb daar direct een foto van genomen. Ook de bovenste rand zit een rare curve in. Ik denk dat ik deze maar retour stuur. Tjonge...wat een pech met de cases dit keer zeg!

Afbeeldingslocatie: http://i1374.photobucket.com/albums/ag410/b__hol/Mobile%20Uploads/22FDA965-9495-4F84-B447-8524775AC9CD_zpspas3dpv0.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 09-10-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.jelle schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:26:
http://shop.thenoduscolle...ucts/access-case-iphone-6

Nu te pre-orderen voor levering oktober

[afbeelding]

Wel mooi, maar wil mn telefoon vrijdag het liefst direct al beschermd :P
Ieamnd ervaring met deze case?

Wel knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:51
Vandaag in de Apple Store in den Haag geweest en daar waren alle hoesjes, siliconen en leer, ruim op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 12:08
https://www.knaldeals.com...ne-6-rounded-edge-1110668

Iemand die bovenstaande afgeronde glazen screenprotector heeft besteld? Ben niet bekend met het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 20:59
McDaBom schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:59:
https://www.knaldeals.com...ne-6-rounded-edge-1110668

Iemand die bovenstaande afgeronde glazen screenprotector heeft besteld? Ben niet bekend met het merk.
Chinees merk, kan je voor paar dollar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 12:08
hdtracer schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

Chinees merk, kan je voor paar dollar bestellen.
Dank voor de waarschuwing! Iemand die wel een goede glazen protector heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:37
Voor wie nog een mooi hoesje zoekt, via deze link krijg je 5euro korting op je eerste aankoop bij etsy, er staan echt heel erg veel mooie hoesjes te koop!

*snip* referral-links zijn niet toegestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 10-10-2014 14:44 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 12:35
Hoiz schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Moet wel lukken. FedEx shipped doorgaans binnen vanaf aanbieding naar NL.
Jeshua9 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Ik heb ongeveer een week moeten wachten. Lees wel even terug in dit topic, het is mogelijk dat er nog 18 euro invoerkosten bij komen.
Heb hem dan toch maar besteld en normaal zou hij er woensdag al zijn :*) Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 19:08
Jopth schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:53:
Vandaag in de Apple Store in den Haag geweest en daar waren alle hoesjes, siliconen en leer, ruim op voorraad!
Toppie, ga ik morgen even kijken of dit ook het geval is bij de apple store in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
JeroenRo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:38:
Heb hem dan toch maar besteld en normaal zou hij er woensdag al zijn :*) Bedankt voor de info!
Je hebt het nu toch over het Sena hoesje? Is de levertijd zo kort uit Amerika.

Ik twijfel namelijk om er ook 1 te bestellen. Vandaag op pad geweest om een lederen insteekhoesje te scoren. 5 winkels later had ik nog niks gevonden wat paste. Nu net maar zelf een hoesje gemaakt van een oud t shirt zo dat ik hem morgen wel kan gebruiken. Nog best goed gelukt trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
Extreme smell schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:59:
Ik heb ook mijn Brodit houder binnen voor mijn 6 Plus:
[afbeelding]

Het is er eentje met geintegreerde USB kabel en voor gebruik met een hoesje. Hij is nu direct aangesloten op mijn headunit, zodat hij kan opladen en ik op mijn headunit door de playlists kan scrollen. Ideaal weer, en het zit superstevig!
Ziet er netjes uit, heb je toevaliig een Apple leather case?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 12:35
Nico111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:50:
[...]

Je hebt het nu toch over het Sena hoesje? Is de levertijd zo kort uit Amerika.

Ik twijfel namelijk om er ook 1 te bestellen. Vandaag op pad geweest om een lederen insteekhoesje te scoren. 5 winkels later had ik nog niks gevonden wat paste. Nu net maar zelf een hoesje gemaakt van een oud t shirt zo dat ik hem morgen wel kan gebruiken. Nog best goed gelukt trouwens :)
Jep heb het over het Sena hoesje! Levertijd is dus inderdaad ongeveer een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 14:54

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Jopth schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:53:
Jep :Y
Heb er gister de blauwe lederen gehaald voor m'n iPhone 6.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Bij Fed Ex denk ik altijd aan Tom Hanks die het pakketje komt bezorgen..;-))

Gisteren ook de douane papieren gekregen overigens....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 12:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Deze lijkt mij wel wat:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Brown-Genuine-Lychee-Leather-Card-Slot-Protective-shell-case-for-Iphone-6-4-7-/00/s/NzUwWDEwNzA=/z/vvkAAOSwF1dUNniO/$_57.JPG

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

Blijft dat niet haken aan dingen, die strip achter?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nitai schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

Blijft dat niet haken aan dingen, die strip achter?
Geen idee?

Deze lijkt erg op de Apple case maar dan meer gesloten:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Beautiful-minimalist-full-grain-tan-leather-clip-on-case-for-apple-iPhone-6-4-7-/00/s/NDQ3WDgwMA==/z/S00AAOSwxH1UI9WK/$_57.JPG

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 09:33
Gisteren een originele black leather case gekocht bij Dixons, ik had eerder al FŪZ Felt Case van Kickstarter besteld en vandaag een tempered glass screen protector bij mini in the box. Moet dus goed komen met de bescherming van mijn plus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semmi78
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03-2021
gebruik zelf een Bouletta multicase Antic brown voor de iphone 6. Past als gegoten. Bovenkant kun je vastzetten met een magneetsluiting. enige nadeel is dat er onderaan geen ruimte open is om de oplader aan te sluiten. Dan moet hij dus constant uit de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Is ook een mooie sleeve, lijkt mij alleen zo lastig als je gebeld wordt, bv op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]
Hoezo is die meer gesloten dan de iphone case? Zit ie er "strakker" om heen? Optisch is ie nl meer open dan die case van apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Laatst online: 31-01-2022
Het is niet de bedoeling om je eigen ads in V&A te pluggen. Dat kun je doen via je signature :)

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 10-10-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:40

Aight!

'A toy robot...'

dukcer123 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:50:
Gisteren een originele black leather case gekocht bij Dixons, ik had eerder al FŪZ Felt Case van Kickstarter besteld en vandaag een tempered glass screen protector bij mini in the box. Moet dus goed komen met de bescherming van mijn plus!
Ik heb ook die Felt Case besteld, ben benieuwd met zijn 2 mm dikte en toch een goede bescherming geven! Vindt hem wel gaaf, had gehoopt dat er weinig mensen mee zouden rondlopen :D

Maar ze zijn in ieder geval in productie gegaan, hopelijk krijg ik binnenkort mail dat ze worden verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Heb de Puro Ultra Slim besteld bij Appelhoes, niet geleverd vandaag helaas.

Jammer dat ze bestellen voor 21 uur en volgende dag leveren niet waar kunnen maken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

i2Paq schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Geen idee?

[afbeelding]

Hier
Oh nu zie ik het! Het is geen strip, maar inkepingen voor pasjes e.d. Wel nice i2Paq!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
Azqi schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:08:
Heb de Puro Ultra Slim besteld bij Appelhoes, niet geleverd vandaag helaas.

Jammer dat ze bestellen voor 21 uur en volgende dag leveren niet waar kunnen maken. :-(
Klopt, ook al eens meegemaakt en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ze zeggen helemaal niet dat ze de volgende dag geleverd wordt, alleen dat het dezelfde dag nog verzonden wordt.

(Dat impliceert een beetje alsof het de volgende dag er wel zou moeten kunnen of horen te zijn, maar goed, dat hebben ze dan mooi ontdoken :P)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
LuNaTiC schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:00:
Ze zeggen helemaal niet dat ze de volgende dag geleverd wordt, alleen dat het dezelfde dag nog verzonden wordt.

(Dat impliceert een beetje alsof het de volgende dag er wel zou moeten kunnen of horen te zijn, maar goed, dat hebben ze dan mooi ontdoken :P)
"In de meeste gevallen heb je je bestelling dus binnen 24 uur thuis of op het werk." staat er ook. Op email reageren ze overigens absoluut niet optimaal. Maar goed, niet de plek voor een shopreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Klopt, "in de meeste gevallen" en "verwachte levertijden", dekken ze zich goed in ;)

Begrijp me niet verkeerd, dacht het zelf ook. Maar nergens garanderen ze het. :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:15
Weet iemand of de verpakte Spigen hoesjes door de brievenbus past? Spigen Deutchland heeft mij via Amazon.de op 27 sept een bericht verstuurd dat mijn bestelling is verzonden. Ik vraag me af waarvandaan. Ik kan het pakket verwachten tussen 8 - 25 sept okt, maar volgens mij is het een standaard opmerking. Er zat geen tracktrace code bij. :? Loop inmiddels al 3 weken met m'n iPhone 6 Plus in m'n broekzak.

[ Voor 1% gewijzigd door BellySM op 11-10-2014 10:20 . Reden: Verkeerde datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
iPhone binnen en de Hoes van Apple ook. Moet zeggen erg strak. Kan iedereen de Apple Leather Case aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:51
BellySM schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:32:
Weet iemand of de verpakte Spigen hoesjes door de brievenbus past? Spigen Deutchland heeft mij via Amazon.de op 27 sept een bericht verstuurd dat mijn bestelling is verzonden. Ik vraag me af waarvandaan. Ik kan het pakket verwachten tussen 8 - 25 sept okt, maar volgens mij is het een standaard opmerking. Er zat geen tracktrace code bij. :? Loop inmiddels al 3 weken met m'n iPhone 6 Plus in m'n broekzak.
Die van mij paste door de brievenbus. Besteld via hun eBay shop en kreeg wel een track&trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Even de Artwizz SeeJacket TPU iPhone 6 Plus Black melden voor wie snel een goedkoop maar prima passend hoesje wil voor de 6 Plus.

Bijv. als je net als ik nog niet kunt beslissen of gewoon geen dure wilt ;)

Erg tevreden over, past netjes, mét onderkant en maar rond de 15 euro (ipodhoes.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Eerder deze week de volgende combinatie besteld op Amazon:

De Spigen Slim Armor (Shimmery White):
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61lTZPjqpOL._SL1500_.jpg

en een Spigen FlexHD screenprotector (full front):
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/618qbm-N3kL._SL1500_.jpg

Ben zelf wel gecharmeerd van de Slim Armors. Ik hoop alleen dat het witte mooi matched bij de zwarte SG facing :9

ETA: 1½ week.
Ik post wel foto's als ik hem binnen heb :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de bruine originele case van Apple binnen gekregen. Boven verwachting!
In het echt is hij mooier dan op de afbeeldingen

Mooi, simplistisch en voelt zeer degelijk.

Super tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i90Edwin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:28
carpebios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:38:
Zojuist een sportarmband voor mijn 6 besteld. 13.95 :) (Vido - iPhone 6 - Sport Armband Zwart)
Iemand al ervaringen met een sportarmband voor de iPhone 6. In de winkels is nog niets leverbaar en van de kwaliteit van de (meeste) online sportarmbanden wordt ik nog niet echt blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Adidas heeft een fijne sportarmband (of deze ook voor de 6 is weet ik niet) en Belkin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:53
Zojuist de Shumuri besteld.
Gaat een tijdje duren voordat ik hem heb (15-20 dagen levertijd vanaf dze 20e), maar het lijkt me een erg mooie case..

http://shumuri.com/collec...oducts/slim-case-iphone-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 15:21
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:34:
Zojuist de bruine originele case van Apple binnen gekregen. Boven verwachting!
In het echt is hij mooier dan op de afbeeldingen

Mooi, simplistisch en voelt zeer degelijk.

Super tevreden
Hoe ga je je scherm beschermen? Met screenprotector of gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Heb die ook, samen met een glazen screenprotector. Ideaal :)

Het is even wachten op een goede lederen sleeve (die ik mooi vind) en dan ga ik de 6+ zonder case gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Nitai schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:04:
Heb die ook, samen met een glazen screenprotector. Ideaal :)

Het is even wachten op een goede lederen sleeve (die ik mooi vind) en dan ga ik de 6+ zonder case gebruiken.
is inderdaad het allermooiste , jaren gedaan bij elk model , nu met de 6 plus durf ik het (nog) niet aan

In een originele lederen Apple case en een screen protector er op dus ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 14:56

Niek_1981

Think Different.

Heeft iemand tips wat een goede en betaalde screen protector is? Ben daar niet zo wegwijs in en wil me daar graag wat meer in verdiepen voor ik het eventueel aanschaf.

Voorheen namelijk nooit gehad en ook nooit echt krassen gehad op mijn scherm.
*klopt af

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
Ik heb er een gekocht bij mini in the box, van Enkay, tempered glass en 0,26 mm dik voor 9,58 incl verzenden. Of het wat is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Niek_1981 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:06:
Heeft iemand tips wat een goede en betaalde screen protector is? Ben daar niet zo wegwijs in en wil me daar graag wat meer in verdiepen voor ik het eventueel aanschaf.

Voorheen namelijk nooit gehad en ook nooit echt krassen gehad op mijn scherm.
*klopt af
Ik gebruik al jaren Spigen screenprotectors en heb er nog nooit problemen mee gehad. Betaalbaar, helder, geen kleurafwijking en niet te duur.

Voor m'n 6 heb ik, itt voorgaande, wel een ander type besteld (zie een paar posts terug) omdat deze een full cover geeft waar andere niet geheel rondom de homebutton gaan. Dat laatste is bij het kiezen van de juiste, in mijn ogen, belangrijk.

Uiteraard zijn er ook protectors van glas, beter en steviger natuurlijk, maar uiteraard ook veel duurder. Persoonlijk geen ervaring mee dus hoe de glazen zijn weet ik niet.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Wat doen jullie allemaal met je telefoon als je een screenprotector nodig hebt? Ik heb al 7 generaties iPhones gehad en nog nooit een krasje op het scherm gehad. In die periode heb ik ook nog eens 5 iPhones gebruikt tijdens fysiek werk. Een case tot daar aan toe, maar een screenprotector neem je in mijn ogen alleen als je het gebruikt icm spullen in dezelfde zak/tas (bijv. sleutels). Maar wie doet dat nou? Mijn vrouw gooit hem ook gewoon in haar tas en heeft ook nog nooit een krasje gehad. Ze gebruikt alleen een backcover voor de grip.

Kijk, iedereen moet het voor zichzelf weten en ik begrijp het ook wel, want het zijn dure materialen. Maar ik denk dat de meeste mensen gewoon in een soort van ritueel terecht zijn gekomen en dit gewoon standaard doen bij de aanschaf van een telefoon. Ik vind het erg overdreven hoe sommigen hun telefoon beschermen, tenzij ze werken in de bouw, stratenmakerij etc en ze doen de hele telefoon teniet. Maar dit alles is geen commentaar en geen aanval op jullie persoonlijke wensen, maar ben gewoon verbaasd over sommige beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:28:
[...]

Hoe ga je je scherm beschermen? Met screenprotector of gewoon niet?
Gewoon cheapass China screenprotector. Zit prima. Zoals (bij mijn weten) elke iPhone 6 protector niet over de afgeronde randen maar dat is icm met de case minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 08:36
smoken schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:22:
Gaat een tijdje duren voordat ik hem heb (15-20 dagen levertijd vanaf dze 20e), maar het lijkt me een erg mooie case..

Exact dezelfde als bij http://www.desmay.com/ Mooie case, wacht zelf even op een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:51
Redondo1982 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:36:
Wat doen jullie allemaal met je telefoon als je een screenprotector nodig hebt? Ik heb al 7 generaties iPhones gehad en nog nooit een krasje op het scherm gehad. In die periode heb ik ook nog eens 5 iPhones gebruikt tijdens fysiek werk. Een case tot daar aan toe, maar een screenprotector neem je in mijn ogen alleen als je het gebruikt icm spullen in dezelfde zak/tas (bijv. sleutels). Maar wie doet dat nou? Mijn vrouw gooit hem ook gewoon in haar tas en heeft ook nog nooit een krasje gehad. Ze gebruikt alleen een backcover voor de grip.

Kijk, iedereen moet het voor zichzelf weten en ik begrijp het ook wel, want het zijn dure materialen. Maar ik denk dat de meeste mensen gewoon in een soort van ritueel terecht zijn gekomen en dit gewoon standaard doen bij de aanschaf van een telefoon. Ik vind het erg overdreven hoe sommigen hun telefoon beschermen, tenzij ze werken in de bouw, stratenmakerij etc en ze doen de hele telefoon teniet. Maar dit alles is geen commentaar en geen aanval op jullie persoonlijke wensen, maar ben gewoon verbaasd over sommige beslissingen.
Inderdaad, een screenprotector is eigenlijk niet nodig als je de iPhone normaal gebruikt. Ik gebruik er zelf ook nooit geen en ook nooit krassen op het scherm gehad, vroeger was het anders maar tegenwoordig heb je gorillaglas wat erg sterk is. Als je in de bouw werkt of je telefoon bij je sleutels hebt zitten (lijkt me niet) dan kan je wel een screenprotector gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 08:36
Meulendijks89 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Inderdaad, een screenprotector is eigenlijk niet nodig als je de iPhone normaal gebruikt. Ik gebruik er zelf ook nooit geen en ook nooit krassen op het scherm gehad, vroeger was het anders maar tegenwoordig heb je gorillaglas wat erg sterk is. Als je in de bouw werkt of je telefoon bij je sleutels hebt zitten (lijkt me niet) dan kan je wel een screenprotector gebruiken..
Zelfde hier, nooit een screen protector gebruikt, behalve dan de eerste keer op mijn iPhone 4. Na een week eraf gehaald en dus nooit meer zoiets gebruikt. Ik erger me aan de randen van de screenprotector en het gevoel is niet hetzelfde als direct contact op het glas van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
X-t-r-e-m-e schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Exact dezelfde als bij http://www.desmay.com/ Mooie case, wacht zelf even op een review.
Ik heb op basis van dit topic heb ik besteld: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1782294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:52:
[...]

Hoezo is die meer gesloten dan de iphone case? Zit ie er "strakker" om heen? Optisch is ie nl meer open dan die case van apple...
Ik keek voornamelijk naar de onderkant.

Dat de zijkanten opener zijn vindt ik niet erg, de knoppen heb ik liever niet achter "iets" verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik ga binnenkort deze aanschaffen, iemand ervaring mee?
http://www.smartphonehoes...r-iphone-6-turquoise.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Oh bij mij is het niet om de krasjes. Mij gaat het om het breken van het glas. Heb al 2x meegemaakt dat m'n telefoon valt en dan de punt van een straattegel raakt. Met de glazen bescherming heb ik dit al een keer kunnen voorkomen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:40

Nyana

Who?!

Ik heb de grijze. Opzich prima. Sluit goed aan. Openingen zijn ook goed. Enige is dat je net niet helemaal lekker kan swipen. Randje komt net een fractie te hoog uit vind ik zelf.

Zie: Nyana in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes"

[ Voor 8% gewijzigd door Nyana op 12-10-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nitai schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:00:
[...]

Oh bij mij is het niet om de krasjes. Mij gaat het om het breken van het glas. Heb al 2x meegemaakt dat m'n telefoon valt en dan de punt van een straattegel raakt. Met de glazen bescherming heb ik dit al een keer kunnen voorkomen. :-)
Wat een pech! Misschien een hoesje met een touwtje om je pols beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

Wat een pech! Misschien een hoesje met een touwtje om je pols beter?
Nee, daarom juist een screenprotector van glas.

De eerste keer uit het (slappe) hoesje/sleeve gevallen, tweede keer heb ik het zonder case gebruikt en schopte m'n twee jarige zoontje het uit m'n handen. Doe je niets aan, daarom maar een screenprotector om het glas te beschermen. Daar is het voor, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdsldr75
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10-2023
Sinds een paar dagen de Urban Armor Gear cover in gebruik. De hoes past goed om de telefoon en ligt ook goed in de hand. Van het ontwerp moet je natuurlijk houden maar het viel mij op dat hij niet zo bulky is als dat hij er uit ziet. Ben nu in ieder geval niet bang dat hij beschadigt.

Hier nog een linkje:
http://www.gsmpunt.nl/acc...NH-ldfwp8ECFSgGwwod21QAWg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:20
rdsldr75 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:53:
Sinds een paar dagen de Urban Armor Gear cover in gebruik. De hoes past goed om de telefoon en ligt ook goed in de hand. Van het ontwerp moet je natuurlijk houden maar het viel mij op dat hij niet zo bulky is als dat hij er uit ziet. Ben nu in ieder geval niet bang dat hij beschadigt.

Hier nog een linkje:
http://www.gsmpunt.nl/acc...NH-ldfwp8ECFSgGwwod21QAWg
Same here. Erg fijn hoesje. Sluit perfect aan op de iphone. Screenprotector vond ik een drama erop te doen, dus dat is mooi mislukt (zal wel aan mij liggen).

Anyways, ligt goed in de hand en is erg stevig. Telefoon past nog steeds in de broekzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26

Volledig mee eens. Volledig onnodig zo'n screenprotector. Bovendien lastig om ze perfect gemonteerd te krijgen en na verloop van tijd worden ze altijd lelijk en moet je ze weer vervangen.

Ik ga zo maar eens de stad in voor een goedkope, tijdelijke sleeve. De meeste sleeves (Mujjo, Sena) die ik mooi vind zijn online nog niet verkrijgbaar.. :(

[ Voor 5% gewijzigd door havana op 13-10-2014 09:51 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 17:12
ook binnen een week het sena ultra slim hoesje geleverd. Echter kreeg ik ook een dag later een brief van fedex met een bedrag van 14 euro iets. In het verleden ging het altijd goed maar met direct bij sena cases bestellen maar dit is de laatste keer voor mij. Hoesje is overigens prima.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die Sena dingen zullen t.z.t. toch ook wel via Appelhoes te bestellen zijn? Die is tenminste wel Sena dealert...

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Zojuist de Urban Armor Gear Outland besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/378x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/u/r/urban-armor-gear-uag-iphair-rst-vp-outland-iphone-6-air-hardcase-rust-iphone-6-plus-hoes_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/372x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/u/r/urban-armor-gear-uag-iphair-rst-vp-outland-iphone-6-air-hardcase-rust-iphone-6-plus-hoes_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/372x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/u/r/urban-armor-gear-uag-iphair-rst-vp-outland-iphone-6-air-hardcase-rust-iphone-6-plus-hoes_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
midego schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:13:
Zojuist de Urban Armor Gear Outland besteld:

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschrikkelijke manier om je iPhone te verkrachten :P

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Laatst online: 26-10-2023

Ik begin me bijna af te vragen of het lot mij dan slecht gezind is ;)

Ik heb sinds de 3GS een iPhone en halverwege de 4S besloten maar een screenprotector te gaan gebruiken.
Tot die tijd is mijn scherm meerdere keren gebroken of gekrast.

Ik ben geen bouwvakker. Ik ben gewoon iemand met een niet zo'n avontuurlijk leven (als ik zou willen) met een handtasje, een autohouder en een stoute kat. De iPhone valt uit de (heb nu een betere kwaliteit) autohouder: glas gebroken. Kat gooit telefoon (paar keer per week) op de grond als een soort sport: glas gebroken of gekrast. In mijn tasje met sleutels en andere vrouwelijke prullarie: gekrast. Ik laat hem gewoon per ongeluk uit m'n handen glippen: zelfde gevolg.

Met een 2 euro dunne plastieken transparante hardcase van Ebay die uitsteekt in de hoekjes en een Ultratough screenprotector van Bodyguardz kan ik echt ALLES met m'n telefoon uithalen zonder enig gevolg. Ik laat hem op de kinderkopjes (stenen) kletteren in de Efteling, iedereen kijkt verschrikt naar me en ik maak me niet druk, want ik weet al dat er niets aan de hand is.

Yay (goede) screenprotectors! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:52
smoken schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:22:

zelfde als de Laut Slimskin... dus waarom deze Japanse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
dkawa schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Hmz,...die kon ik nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 21:14
Venuz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Ik begin me bijna af te vragen of het lot mij dan slecht gezind is ;)

Ik heb sinds de 3GS een iPhone en halverwege de 4S besloten maar een screenprotector te gaan gebruiken.
Tot die tijd is mijn scherm meerdere keren gebroken of gekrast.

Ik ben geen bouwvakker. Ik ben gewoon iemand met een niet zo'n avontuurlijk leven (als ik zou willen) met een handtasje, een autohouder en een stoute kat. De iPhone valt uit de (heb nu een betere kwaliteit) autohouder: glas gebroken. Kat gooit telefoon (paar keer per week) op de grond als een soort sport: glas gebroken of gekrast. In mijn tasje met sleutels en andere vrouwelijke prullarie: gekrast. Ik laat hem gewoon per ongeluk uit m'n handen glippen: zelfde gevolg.

Met een 2 euro dunne plastieken transparante hardcase van Ebay die uitsteekt in de hoekjes en een Ultratough screenprotector van Bodyguardz kan ik echt ALLES met m'n telefoon uithalen zonder enig gevolg. Ik laat hem op de kinderkopjes (stenen) kletteren in de Efteling, iedereen kijkt verschrikt naar me en ik maak me niet druk, want ik weet al dat er niets aan de hand is.

Yay (goede) screenprotectors! _/-\o_
Prima dat het voor jou fijn werkt maar een screenprotector is een no-go voor mij. Lastig er op te krijgen, het beeld word na een 1 dag ofso vettig waardoor je hem moet schoonvegen omdat je scherm anders zelfs als hij aanstaat vies oogt, trekt veel stof aan ook. Ik heb wel een goede TPU case die wat uitsteekt idd, en beetje op letten geen sleutels e.d in een zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Hier een zwarte lederen Apple case en een tempered glass screenprotector van 6 euro van Xtremeguard.com. Perfecte combinatie.. Sinds ik een glazen screenprotector heb, wil ik echt niets anders meer. Net of er helemaal geen protector op zit, zo natuurlijk ziet het eruit en ik hoef me geen zorgen te maken over krassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
havana schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:51:
Die Sena dingen zullen t.z.t. toch ook wel via Appelhoes te bestellen zijn? Die is tenminste wel Sena dealert...
Ja daar zit ik ook te wachten. Normaal heb ik iets goedkopere hoesjes maar die Sena zien er super uit maar ik heb geen zin in een naheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de leren Apple Case weer besteld, zoals ik bij elke iphone doe. Tot nu toe nooit een screenprotector gebruikt, ik heb echt nog nooit een kras op het display gehad. Ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:43:
.., ik heb echt nog nooit een kras op het display gehad. Ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. :P
*snif*

Elke keer als ik lees dat iemand hier iets in die trant schrijft, denk ik alleen maar: please, teach me! Ik heb namelijk zonder screenprotector net zo veel moeite hem krasvrij te houden als jij om hem bekrast te krijgen, lijkt het hehe 8)7
Ben ik dan onbewust zo een gevaar of een pechvogel? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in eerste instantie een leren sleeve besteld, maar toen ik de 6+ kreeg en in m'n handen had heb ik die toch gecancelled en een Apple leren hoesje gehaald. Leek me te makkelijk om te laten vallen zonder extra grip, maar dat lost die Apple hoes perfect op en hij ziet er ook nog een strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Zojuist deze besteld in het bruin. Ben benieuwd. Deze sleeve is ook goedkoper te bestellen in Hongkong, maar dat zal ongetwijfeld langer duren. De aanwezigheid van een pull tab is voor mij toch een vereiste.

[ Voor 43% gewijzigd door havana op 13-10-2014 18:29 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Kan mijn Lederen iPhone 6 Olive Brown case niet via vraag en aanbod te koop zetten? Als iemand 'm wilt overnemen, €35 euro laat maar weten! Zit nog in gesealde verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:00
Draakje5 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:43:
Kan mijn Lederen iPhone 6 Olive Brown case niet via vraag en aanbod te koop zetten? Als iemand 'm wilt overnemen, €35 euro laat maar weten! Zit nog in gesealde verpakking.
Heb je hem via de Apple store gekocht? Ik kon mijn lederen hoes na 2 weken gebruikt te hebben gewoon terug geven en ze hebben de 45 euro terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Laatst online: 28-09 00:26
Welke screenprotectors gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor iedereen die op de nieuwe levering Spigen zat te wachten:

Zojuist de Spigen Ultra Hybrid (Crystal clear) besteld met de Spigen screen protector vor mijn 6 plus. Nieuwe levering is vandaag bij knaldeals.com binnen gekomen. En 15 oktober komt een andere levering binnen van Spigen met onder andere de Spigen Neo Hybrid Metal (champagne gold)!!! Blijft toch een van de mooiste icm de 6 plus goud:

Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-zoom/1036468/spigen-case-neo-hybrid-metal-apple-iphone-6-plus-sgp11071-champagne-gold-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Klopt het dat je hier twee versies van hebt, ik zoek namelijk de metale versie..

Betreft dan dus de iPhone 6 Case Neo Hybrid EX Metal, deze kan ik nergens nog vinden..

Op knaldeals staat alleen iPhone 6 Case Neo Hybrid EX variant en die is zonder metaal begrijp ik

[ Voor 54% gewijzigd door V525 op 13-10-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
Ook hier de Spigen Ultra Hybrid (Crystal Clear) besteld, maar dan voor de iPhone 6 (4.7) bij Knaldeals. Zit er al een tijdje op te azen via amazon.de, appelhoes etc, maar nu dan toch.
Durfde m'n iPhone niet in huis te halen tot ik de case had (zie mijn eerder genoemde pechvogel skills), dus ben errrrg blij dat ik dat nu kan doen!

Als screenprotector heb ik voor het eerst de HD impact (clear) van Bodyguardz. Voorheen altijd de Ultratough gehad, ook van Bodyguardz.

Zodra alles binnen is (en ook de iPhone) en erop zit, zal ik een fotootje/mening erover plaatsen hier.
V525 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:35:
Klopt het dat je hier twee versies van hebt, ik zoek namelijk de metale versie..
Klopt, ze zien er ook wel anders uit, behalve alleen het "metaal". Bijv. bij de metale versie van de Neo Hybrid is een opening bij het Apple logo op de achterkant en bij de regulier versie is de achterzijde dicht.

Metaal: http://www.spigen.com/bra...neo-hybrid-metal-4-7.html
Reguliere: http://www.spigen.com/bra...-case-neo-hybrid-4-7.html

[ Voor 35% gewijzigd door Venuz op 13-10-2014 20:50 . Reden: Twee berichten samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
- opgeruimd in vorig bericht -

[ Voor 98% gewijzigd door Venuz op 13-10-2014 20:50 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Deze zoek ik

http://www.spigen.com/bra...-hybrid-ex-metal-4-7.html

Op knaldeals lijkt dezelfde te staan, maar dan alleen zonder "metaal"...

[ Voor 24% gewijzigd door V525 op 13-10-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
V525 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:53:
Deze zoek ik

http://www.spigen.com/bra...-hybrid-ex-metal-4-7.html

Op knaldeals lijkt dezelfde te staan, maar dan alleen zonder "metaal"...
Die op knaldeals is inderdaad zonder metaal (tenminste die ik eruit pakte om te checken). Er staat namelijk in de omschrijving "De Spigen Neo Hybrid EX Bumper Case is vervaardigd uit duurzaam TPU en hard polycarbonaat".
De metal versie is van TPU en aluminium.

Volgens Spigen bij de metal EX:
•Matte TPU and Aluminum Frame for drop and scratch protection

Volgens Spigen bij de reguliere EX:
•Matte TPU and Polycarbonate for drop and scratch protection

Beiden hebben gemetalliseerde buttons dus dat kan wat verwarring scheppen.

Edit: ik zie de metal van de bumper (EX) uitvoering niet op de spigen.co.uk site terug. Lijkt wel of deze versie nog niet in Europa is..?

[ Voor 26% gewijzigd door Venuz op 13-10-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Chntl321 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:42:
Hier een zwarte lederen Apple case en een tempered glass screenprotector van 6 euro van Xtremeguard.com. Perfecte combinatie.. Sinds ik een glazen screenprotector heb, wil ik echt niets anders meer. Net of er helemaal geen protector op zit, zo natuurlijk ziet het eruit en ik hoef me geen zorgen te maken over krassen..
Waar gekocht en welke van xtremeguard is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Venuz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:57:
[...]

Die op knaldeals is inderdaad zonder metaal (tenminste die ik eruit pakte om te checken). Er staat namelijk in de omschrijving "De Spigen Neo Hybrid EX Bumper Case is vervaardigd uit duurzaam TPU en hard polycarbonaat".
De metal versie is van TPU en aluminium.

Volgens Spigen bij de metal EX:
•Matte TPU and Aluminum Frame for drop and scratch protection

Volgens Spigen bij de reguliere EX:
•Matte TPU and Polycarbonate for drop and scratch protection

Beiden hebben gemetalliseerde buttons dus dat kan wat verwarring scheppen.

Edit: ik zie de metal van de bumper (EX) uitvoering niet op de spigen.co.uk site terug. Lijkt wel of deze versie nog niet in Europa is..?
Is idd verwarrend, ik wacht nog maar even af en anders bestel ik hem via spigen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:08
Deze heb ik besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.mujjo.com/media/catalog/product/cache/1/image/220x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/e/leather-wallet-sleeve-for-iphone-6-tan-001.jpg

http://www.mujjo.com/the-sleeves-collection/iphone-6-sleeve

Ben zelf een erg groot fan van de producten van Mujjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
havana schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:51:
Heb de dames en heren van Appelhoes even een mailtje gestuurd. Wil zelf ook graag de Sena Heritage Ultraslim Cognac. Heb altijd al de Sena ultraslim black gehad, maar deze cognac versie is nog ff wat strakker bij een iPhone 6 Space Grey!

Ik zie verder ook geen webshop waar ze deze tegen een normale prijs (uit voorraad) kunnen leveren. Keep you updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Top. Wel jammer dat deze sleeve geen pull strap heeft.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

dkawa schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Ik heb de Laut slimskin als tijdelijke om m'n phone zitten maar moet toch zeggen dat het tegen valt... Pasvorm is aardig maar teveel speling bij de volume rockers, speaker holes matchen niet... Meer dan een noodskin wil ik het niet noemen.

Laut Slimskin Black
Value for money: 6/10
Fitting: 5/10
Overall usability: 4/10

Niet al te best really...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:51
Vandaag een sleeve besteld op etsy.nl, is me eerste aankoop daar dus ben benieuwd.

https://www.etsy.com/nl/l...se-new-iphone-case-sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 23:35

Erw

Hoesje voor de 6 besteld bij Joli Originals http://jolioriginals.com/ mijn vaste hoesje sinds de 4.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erw schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:32:
Hoesje voor de 6 besteld bij Joli Originals http://jolioriginals.com/ mijn vaste hoesje sinds de 4.
Heel mooi hoesje zeg. En dat voor nog geen 70 Euro 😳😳 (plus model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
havana schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:15:
Top. Wel jammer dat deze sleeve geen pull strap heeft.
Ik gebruik de Ultraslim al sinds de iPhone 4 en dat heb ik eigenlijk nooit gemist. Met een pull strap heb je vaak problemen wanneer je de telefoon in het hoesje wil doen, omdat de pull strap dan blijft steken. Dat gaat bij de Sena altijd prima en het er uit halen ook, door op de onderkant te drukken. Duurt wel even voordat het leer zich gezet heeft in het begin, maar daarna is het prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Tc-Chub schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:12:
[...]

Ik gebruik de Ultraslim al sinds de iPhone 4 en dat heb ik eigenlijk nooit gemist. Met een pull strap heb je vaak problemen wanneer je de telefoon in het hoesje wil doen, omdat de pull strap dan blijft steken. Dat gaat bij de Sena altijd prima en het er uit halen ook, door op de onderkant te drukken. Duurt wel even voordat het leer zich gezet heeft in het begin, maar daarna is het prima te doen.
Interesting!

Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk je je telefoon eruit krijgt bij de Mujjo? Ben ik ook erg van gecharmeerd namelijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

havana schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:32:
[...]

Interesting!

Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk je je telefoon eruit krijgt bij de Mujjo? Ben ik ook erg van gecharmeerd namelijk.
Heb ze beiden gehad, de Sena is wel beter. De Mujjo is mooi, maar wordt snel slap waardoor je iPhone er zo uitglijdt. Dat heb je bij de Sena niet omdat deze zo compact is. In het begin is het wel makkelijker het uit de Mujjo te halen dan de Sena. Maar ja, weet niet wat je fijn vindt. Zelf heb ik 3x een Sena gehad sinds de iPhone 4 en 1x de Mujjo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Jeroenit schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Wat een verschrikkelijke manier om je iPhone te verkrachten :P
Dat mag je vinden, helaas na het bestellen van de case alweer ondervonden dat het scherm toch wel weer makkelijk breekt, 30 cm tot de grond en een flinke barst.
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste