• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:41
Twee Nieuwe iPhones, de iPhone 6 en de 6 Plus. Twee nieuwe formaten. Apple heeft ditmaal een rubberen en lederen case voor beide iPhones gemaakt.

Heb je vragen over een hoes of accessoire, ben je van plan er een te kopen of heb je er al een? Laat het hier dan weten!

Uit welke hoesjes kun je kiezen?
Een hoesje voor de achterkant:

Een hoesje met een flap:

Een hoesje dat functioneert als portemonnee:

Een insteekhoes:

Een hoesje voor je gehele telefoon (waterdicht):

Enkele merken voor hoesjes en screenprotectors:
www.apple.com
www.artwizz.com
www.belkin.nl
www.beyzacases.com
www.bodyguardz.com
www.decodedbags.com
www.diesel.com
www.griffintechnology.com
www.itslaut.com
www.jolioriginals.com
www.knomobags.com
www.lifeproof.com
www.senacases.com
www.spigen.com
www.switcheasy.com
www.vajacases.com
www.xqisit.com

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:38
www.spigen.com, mooie hoesjes van goede kwaliteit. Volgens mij ook goedkoper via amazon.com te bestellen (vanwege de verzendkosten).

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:26
Van Spigen al 2 jaar lang de Crumena (echt lederen insteekhoes) werkt nog steeds als een tiet. Enkel het flapje waar je aan trekt kan je wat gebruikerssporen zien, voor de rest nog als nieuw. Zie helaas nu (nog) geen insteekhoezen van hun, hoop dat ze ook voor de 6 komen en hopelijk net zoals de Crumena...

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-04 21:21
Ik vind die leren case van Apple wel strak voor de iPhone 6. Snap alleen niet waarom ze hem aan de onderkant open hebben gelaten. Ga toch nog even verder kijken..

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 20:40
@hdtracer,
de lijnen van de openingen werden te dun... onder en boven dat het scheurde... vandaar

Bekijk mijn site: Remko.me

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 15:10
www.appelhoes.nl mag ook zeer zeker niet ontbreken in de lijst! Zeer snelle levering, nette prijzen en goeie service.

Voor mijn iPhone 5 een sleeve gehad van joli originals, eens maar nooit weer! Zeer slechte kwaliteit. Vilt aan de binnenkant werd snel erg lelijk en liet snel los. Heb nu een hoes van Piel Frama om mijn iPhone. al bijna 1,5jr en ziet er nog zo uit als toen ik 'm ontving.

[Voor 54% gewijzigd door crazylegs op 17-09-2014 22:31]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 10:35
Ik vind zo'n aluminium bumper er eigenlijk wel strak uitzien, alleen een beetje jammer van dat haakje aan in de hoek. Hopelijk komen er nog bumpers zonder zo'n nokia-telefoonhanger-haakje.

Edit: wacht zie nu pas dat dit de sluiting is van het hoesje.

[Voor 8% gewijzigd door JesseV op 17-09-2014 22:49]

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 15:58
Enig idee vanaf wanneer die hoezen van Apple zelf te bestellen zijn? Echt pas vanaf de 26e? Want dan moet ik speciaal voor een hoes op en neer naar Amsterdam..

Wat denken jullie trouwens over screenprotectors? Zit nu nog te twijfelen over een normale of een Zagg invisibleshield GLASS..

• JesseV
Ik ben nooit zo van de screenprotectors geweest, maar ik hoor goede verhalen over glazen screenprotectors, dus misschien ga ik dat is uitproberen bij Zagg.

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:38
JesseV schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:46:
Ik vind zo'n aluminium bumper er eigenlijk wel strak uitzien, alleen een beetje jammer van dat haakje aan in de hoek. Hopelijk komen er nog bumpers zonder zo'n nokia-telefoonhanger-haakje.
[afbeelding]

Edit: wacht zie nu pas dat dit de sluiting is van het hoesje.
Waar heb je deze gevonden? Wil graag zien hoe het zit met de voorkant! :9

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 16:23
http://www.drphone.nl/ verkoopt ook hoesjes voor de 4.7 inch iphone 6.
Ik heb weer een Sleeve besteld bij Fitbag.de.
Een product wat zich naar mijn mening prima kan meten met de beste van de markt.

Prachtige materialen (leer soorten enz) en een top afwerking.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:26
Ik heb zelf altijd een voorkeur gehad voor een insteekhoes. Maar nu ik de bruinlederen case van apple heb gezien nijg ik toch een beetje naar die case. Deze ziet er erg gelikt uit, ik vind het alleen jammer dat de onderkant niet volledig afgesloten is en dat je hierdoor de achterkant niet meer volledig kan zien.

Het lijkt me erg handig om snel bij mijn telefoon te kunnen in plaats van altijd eerst de telefoon uit de hoes te moeten halen. Echter het voordeel daarvan is dat je dan alleen de telefoon zonder hoesjes of wat dan ook vast hebt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Anoniem: 471837

Ben op zoek naar een goed hoesje waarbij er geen krassen op de iPhone zelf komen (dit was bij de i5 wel het geval doordat de zijkanten zo snel beschadigde). Ook zoek ik er een waarbij het design nog deels zichtbaar blijft..

• keanu_
  • Laatst online: 22:47
@Bekse (uit ander topic)

Zie voor Spigen cases voor de iPhone 6 Plus via Amazon DE voor een betere prijs dan hun eigen site:
http://www.amazon.de/Spig...se+f%C3%BCr+iPhone+6+plus

En de iPhone 6 cases van Spigen:
http://www.amazon.de/gp/p...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[Voor 58% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2014 14:52]

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02 15:08
keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:50:
@Bekse (uit ander topic)

Zie voor Spigen cases voor de iPhone 6 Plus via Amazon DE voor een betere prijs dan hun eigen site:

Thanks!
Edit: die eerste link is een andere hoes dan die je eerst linkte.
Edit2: nvm, even opnieuw gezocht en dan komt er een hele rij.

[Voor 9% gewijzigd door Bekse op 18-09-2014 15:01]

• keanu_
Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:59:
[...]

Thanks!
Edit: die eerste link is een andere hoes dan die je eerst linkte.
Edit2: nvm, even opnieuw gezocht en dan komt er een hele rij.
Je kunt ze inderdaad gewoon aanklikken in de hele rij die er wordt weergegeven! Wel mooie prijs zo, als zeg ik het zelf!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:05
Ik heb nu een originele hoes van Apple voor mijn 5S. Als ik een 6 ga halen dan wil ik een insteekhoes, die van Sena ziet er weer goed uit. En anders neem ik die van Apple weer.

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• keanu_
Misschien niet geheel onderwerp van het topic, maar misschien toch wel interessant om iets over te vragen:
Screenprotectors:

Ik heb wat rondgekeken naar eens iets anders, en ben gekomen op ''Tempered Glass'' protectors. O.a. ZAGG heeft deze voor de iPhone 6.

Uiteraard zijn ze bij ZAGG duur en heb je genoeg goedkopere alternatieven op amazon.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van tweakers en eventuele aanbevelingen :)!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Koop je een iPhone doe je er een hoesje omheen, jullie dragen zeker ook sandalen met sokken?

• keanu_
NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:02:
Koop je een iPhone doe je er een hoesje omheen, jullie dragen zeker ook sandalen met sokken?
Uiteraard en een buideltasje met een geblokt overhemd met korte mouwen.

Anyhow, ik vind een hoesje soms wel nuttig hoor, vooral als ik de iPhone even opberg in mijn tas met spullen.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 06:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Zelf ga ik voor Apple's eigen leren hoesje (in olijfbruin). De voorganger beviel prima om mijn iPhone 5/5s, dus ik ga ervan uit dat het nu ook weer een goed hoesje zal zijn.

@Tim14ww, @JesseV, @keanu_: Op mijn iPhone 5 heb ik een glazen screenprotector gebruikt. Dat was ideaal: je houdt een fijn glazen touch-oppervlak, maar je scherm is wel beschermd tegen krassen (en stoten, als je de fabrikant mag geloven). Probleem is echter dat zo'n plaatje relatief dik is. Daarom zat er destijds een opplakbare dikke homeknop bij. Met Touch ID kan zoiets niet meer, dus ligt je homeknop t.o.v. de rest van het scherm erg laag. Dat lijkt mij niet prettig.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• keanu_
Ulster Seedling schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:07:
Zelf ga ik voor Apple's eigen leren hoesje (in olijfbruin). De voorganger beviel prima om mijn iPhone 5/5s, dus ik ga ervan uit dat het nu ook weer een goed hoesje zal zijn.

@Tim14ww, @JesseV, @keanu_: Op mijn iPhone 5 heb ik een glazen screenprotector gebruikt. Dat was ideaal: je houdt een fijn glazen touch-oppervlak, maar je scherm is wel beschermd tegen krassen (en stoten, als je de fabrikant mag geloven). Probleem is echter dat zo'n plaatje relatief dik is. Daarom zat er destijds een opplakbare dikke homeknop bij. Met Touch ID kan zoiets niet meer, dus ligt je homeknop t.o.v. de rest van het scherm erg laag. Dat lijkt mij niet prettig.
Daar had ik inderdaad nog helemaal niet over nagedacht, bedankt voor je ervaring! Hm kan wel een dealbreaker zijn.

• Stijnb_
  • Laatst online: 22:05
Waar zouden ze de water en stof dichte hoesjes al hebben voor iphone 6?

• tennis-boy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-03 09:52
Bestaat er ook view cover voor iPhone 6?

Ik vind view cover wel handig, dan krijg je meldingen in de venster wanneer de cover dicht is.

Samsung, Sony en LG hebben dit. Maar bij iPhone heb ik nog nooit gezien.

• Rourke
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:00
Het verbaast me nog dat www.beyzacases.com nog niet benoemd is. Deze leveren hoge kwaliteit premium hoesje voor een betaalbare prijs.

• ExquisiteSteez
  • Laatst online: 05-06 20:28
http://www.beyzacases.com...ural-id-slim-for-iphone-6

Deze is toch wel erg nice

Alleen jammer dat hij nog niet op voorraad is.

Deze is ook nice

http://boticca.com/mujjo/...371&product_code=93991427

Hoop dat ze deze ook voor de iPhone 6 gaan uitbrengen.

Anoniem: 621975

Websites in nederland hebben al een flink assortiment en voorraad.

@ Tennis-boy Voor de iPhone 5 was er de Moshi sensecover met scherm en je kan je iPhone zelfs unlocken terwijl de hoes dicht zit.
*snip*

Voor de iPhone 6 weet ik dat Bugatti met een iPhone 6 variant komt op de watch case
YouTube: Custodia Bugatti Watch in vera pelle per Apple iPhone 5

*snip*

Op eBay zag ik een aanbieding van Spigen hoesjes maar gek genoeg kun je deze alleen in pre-order zetten en worden ze pas eind deze maand verzonden.

Screenprotectors van glas zijn aardig aan de prijs maar ideaal! Geen bubbels, makkelijk aanbrengen en het voelt gewoon veel beter.

Lifeproof hoesjes zijn er nog niet voor de iPhone 6. De nieuwe eigenaar van Lifeproof, Otterbox heeft wel al producten beschikbaar maar deze zijn (nog) niet waterdicht. Ook de Griffin Survivors zijn al te bestellen.

[Voor 195% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2014 17:51]

• Draakje5
Beyzacases ook toegevoegd.

• JesseV
swasoe schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:54:
[...]

Waar heb je deze gevonden? Wil graag zien hoe het zit met de voorkant! :9
http://www.casesinthebox....7-inch-silver_p25674.html

Hierzo, ik denk dat ik hem trouwens ga bestellen. vind het tot nu toe het mooiste.

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 20:32
Bestaan er ook iphone hoesjes zoals de ipad smartcase hoesjes?
http://store.apple.com/us/ipad/ipad-accessories/cases

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• crazylegs
ik mis www.appelhoes.nl nog in het rijtje.. hebben altijd scherpe prijzen en zeer goeie service

• Draakje5
Heb je al gezegd ;) Ik zet geen webshops in de url met een reden, alleen de merken. Men kan zelf wel de gewenste webshop zoeken via google die het merk verkoopt.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Het liefste zou ik geen hoesje gebruiken eigenlijk. Helemaal omdat ik de 6+ heb besteld en een hoesje alleen maar weer extra gewicht met zich meebrengt en het toestel daarnaast groter maakt.

Maar goed, als je 899,- neerlegt voor een telefoon dan is een hoesje ook wel weer een vereiste eigenlijk.

Ik ga denk ik maar even goed onderzoeken welk hoesje het toestel het minste verzwaart.

Battlenet: Gold#21419

• Draakje5
Zelf ga ik waarschijnlijk voor een sleeve (ook zeer dun en volledig beschermd) of een apple lederen case voor de achterkant van Apple..

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 13:07
Ulster Seedling schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:07:

Ik kan bevestigen dat dit niet prettig is: ik had een Zagg en het was redelijk vervelend dat de homeknop 'dieper' lag. Tenslotte maar omgewisseld voor een Spigen.

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-05 14:51

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik ben ook de gellukige bezitter van de nieuw iphone ,Ik wil gaan voor deze spigen ,

Deze is van aluminium , iemand ervaring met aluminium hoesjes ?

Walking on the bright side of life

• crazylegs
Wat betreft mooie hoesjes mag www.pielframa.com ook zeker niet ontbreken, ik heb voor m'n iPhone 5 een hoesje van PF, erg goede kwaliteit, mooi afgewerkt, iets prijzig maar oke.. Dat is de iPhone zelf ook :P

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-06 15:29
Spigen alvast besteld bij appelhoes.nl ..... Nu nog de iphone zelf 😁😁😁

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:53
F_hertgers schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:57:
Ik ben ook de gellukige bezitter van de nieuw iphone ,Ik wil gaan voor deze spigen ,

[afbeelding]
Ik vond deze erg gaaf, maar toen kwam ik de dunnere Aluminum fit tegen:

http://tweakers.net/ext/f/hU8L17mQ0mwVZoHm0se0JABx/thumb.jpg

Nu de iPhone nog. :+

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:01
Ik heb zelf een mooie Bumper (bumpers ontbreken ook nog in het overzicht), van Spigen (Spigen Neo hybrid Ex Slim metal slate), echter zitten daar gaatjes over de microfoon, hierdoor klagen er best veel mensen dat ze mij niet goed verstaan, iphone 5s

Vandaar dat ik voor mijn iphone 6 ( nog te bestellen) een bumper danwel case wil bestellen met de opening wat meer open beneden. Ik overweeg de zwarte leather case voor de Iphone 6, maar vraag me af hoe duurzaam die is, lees er verschillende dingen, daarbij weet ik ook niet of ik de volledige opening beneden bij de microfoon en aansluitingen wel zo mooi & stevig vind.

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de leren apple cases, mn de zwarte ?

Firefox - Iphone

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 20:40
ik twijfel tussen de officiële case van apple, alleen onderkant open pff zo jammer

en deze:
iPhone 6 Case Capsule

ze schrijven:

Protecting your iPhone doesn't mean you have to cover it up. The premium yellow-resistant coating keeps the case completely transparent for longer.

Tja dat is wel mijn ervaring idd.. ze worden geel... maar hoeveel langer is langer :P

of deze

[Voor 11% gewijzigd door Remko.me op 19-09-2014 20:44]

Bekijk mijn site: Remko.me

• Draakje5
Mijn ervaring met (back)covers is dat ze:
A) vies worden na verloop van tijd
B) er vuil tussen je iPhone en de case blijft plakken

Dus denk dat ik voor een sleeve ga. Ook voor mijn iPhone 4, 2 jaar lange een sena slim sleeve gehad en nooit gewisseld. Mijn iphone 5 case wel 5x gewisseld.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:18

duderuud

Sliden is koel

keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:50:
@Bekse (uit ander topic)

Ik kijk naar een Ultra Hybrid maar er komt ook nog €15 aan verzendkosten bij. Dan kan je m net zo goed in Nederland halen/bestellen...

[Edit]
Net maar gewoon hier besteld...

[Voor 9% gewijzigd door duderuud op 19-09-2014 22:23]

Motor-Forum.nl

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:01
http://shop.thenoduscolle...ucts/access-case-iphone-6

Nu te pre-orderen voor levering oktober

https://dl.dropboxusercontent.com/u/14704060/9-19-2014%2010-23-57%20PM.png

Wel mooi, maar wil mn telefoon vrijdag het liefst direct al beschermd :P

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Zit al een paar generaties op de Sena Cases. Mooie hoesjes, prima kwaliteit, gaan lang mee.

• Rourke
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:00
Er komen wat mooie hoesjes langs zeg. Ik ga toch ook voor een sleeve denk ik. Dan houd je bij gebruik het mooie design en goeie kwaliteit echt in handen, en bij geen gebruik is hij helemaal beschermt.

Mijn ervaring met hard cases is dat er inderdaad vuil tussen komt. Denk aan zand. Dit schuurt tegen de achterkant en zorgt voor krasjes.

Ik heb vanochtend de 6+ besteld bij mijn provider. Ik ga de links eens goed doorspitten. Ik ben benieuwd welke jullie kiezen en waarom.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25

• Draakje5
Hier de Knomo collectie: http://www.knomobags.com/eu/phone-cases/iphone-6-plus-cases

Denk dat ik zelf ook voor de Sena Heritage ga. Of ik moet nog een andere mooie sleeve tegenkomen.

• H.Spuybroek
  • Laatst online: 02-09-2022
Heeft iemand al het leren hoesje van Apple? of een ander hoesje? Ben aan het kijken voor een sleeve of eventueel het Apple hoesje. Maar nog weinig op voorraad.

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-06 12:54
Mooi site om sleeves te bestellen ruime keuze voor bijna alle tablets/smartphones.

Heb voor me Lumia 1520 sleeve besteld destijds en nu voor iPhone 6 plus.

https://www.etsy.com/shop/filzstueck

En voor mijn iPhone 6 plus:

https://www.etsy.com/list...anic-leather?ref=related-

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 18:28
Zelf altijd Pielframa hoesjes gehad. Omdat zij op een gegeven moment niet het hoesje voor mijn toemalige telefoon hadden ben ik geswitched naar Noreve.

Heb deze gisteren besteld voor de iPhone 6. De zwarte kleur uit de ambition lijn met een metalen riemclip

Motief

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:03
F_hertgers schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:57:

[afbeelding]
Ik heb daar ook naar zitten kijken op DX.com, maar het idee van een hoesje is toch als je hem laat vallen, het hoesje de klap dempt?

Normaal gebruik ik altijd rubberen bumpers, die hebben zichzelf al (te) vaak bewezen. Maar aluminium dempt de klap toch niet?

Ik heb net deze bumper besteld.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Gisteren mijn iPhone 6 zilver gehaald! Nu wil ik eigenlijk direct een sleeve erom heen, maar alle mooie staan nog op pre-order?

De sena bijvoorbeeld..Enige die ik kan vinden is de Bugatti in het zwart, maar die vind ik niet mooi..Iemand tips waar ze gelijk leverbaar zijn? Ik vind ze zo snel niet...

Liefst bruin leder en slim fit....

Thanx!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• crazylegs
Leuk artikel op 9to5mac over verschillende cases voor de iPhone 6(+)

http://9to5mac.com/2014/0...e-best-price/#more-342414

Anoniem: 386559

Ik ga voor de leren case van Apple!
Heb deze nu ok op m'n i5 en vind hem ideaal!
Heb deze al een tijdje en geen krasje te vinden!

Wel nog aan het twijfelen welke kleur op mijn zwarte i6 het gaat worden. Blauw of zwart?

Ook twijfel ik welke screenprotector ik moet nemen! Iemand aanraders?

Anoniem: 160183

Zijn de apple cases in nederland al beschikbaar in de apple stores?

• crazylegs
Anoniem: 160183 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:40:
Zijn de apple cases in nederland al beschikbaar in de apple stores?
Staan al wel in de shop maar nog op "niet beschikbaar"

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 10:47
Afgelopen donderdag mijn Sena wallet al binnen gekregen .... nu alleen nog wachten op de iPhone ;-)
Laatste foto is een vergelijk tussen de wallet voor de iPhone 5 en de nieuwe voor de 6.

• crazylegs
Benieuwd of Dodocase ook met een model voor de 6(+) zal komen.. Staat helaas nog niet op hun site.

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-05 07:21
Wilde eigenlijk voor een Spigen gaan (Neo Hybrid) maar lees er op amazon.com erg slechte dingen over, vooral de knoppen zouden erg slecht werken. Denk dat ik toch maar een tientje bijleg en voor een originele Apple ga, die olijfbruine is wel érg chique ook.

• crazylegs
Draakje5 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:20:
Hier de Knomo collectie: http://www.knomobags.com/eu/phone-cases/iphone-6-plus-cases

Denk dat ik zelf ook voor de Sena Heritage ga. Of ik moet nog een andere mooie sleeve tegenkomen.
Wauw! Ik was helemaal weg van mijn Piel Frama sleeve voor mijn iPhone 5, maar ik vind die sleeves van Knomo wel heel erg gaaf!

Het gaat voor mijn iPhone 6+ deze worden denk ik..

http://www.knomobags.com/...eather-folio-scotch.html/

Nu alleen nog de kleur.. Vind de bruine wel erg chique moet ik zeggen..

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:02
De sleeves van fabrixcases voor de 6 en 6+ zijn sinds vandaag ook beschikbaar (helaas nog maar een beperkte collectie)

http://madebyfabrix.com/collections/pocket-sleeve

[Voor 13% gewijzigd door emiel74 op 20-09-2014 17:23]

• Draakje5
Met zo'n dikke sleeve zou ik ze niet meer in m'n broekzak stoppen.

• London
  • Niet online

London

http://www.ebay.com/itm/S...eName=ADME:L:CORT:NL:3160

Besteld :)

[Voor 19% gewijzigd door London op 20-09-2014 19:02]

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 15:33
Hoop dat Apple z'n leren hoesjes heeft aangepakt. De zwarte voor de 5s is prima maar de rode was een ramp qua vuil aantrekken. Zag er na twee dagen al niet meer uit

• Draakje5
Jammer van dat Spigen case design dat het heel erg op de iPhone 5 lijkt met die 2 strepen en eigenlijk niets weg heeft van het iPhone 6 design.

Ik twijfel zelf nog. Maar ga waarschijnlijk toch voor een sleeve.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23
De spigen hybrid metal versies zijn kennelijk ff van de markt gehaald, de volume knoppen hadden geen drukpunt waardoor je keihard moest drukken. Boze reviews op amazon.de en nu pas weer leverbaarheid vanaf 30 september, hopelijk zijn ze dan wel goed :)

• Draakje5
Mujjo Sleeves (Nederlands bedrijf) http://www.mujjo.com/tag/iphone-6-sleeve

• keanu_
Ik ga waarschijnlijk voor een tempered glass screenprotector, maar dan is denk ik een sleeve niet handig. Mocht die sleeve heel strak zitten, ben ik bang dat de glazen protector onder druk misschien los gaat zitten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Anders ga ik denk ik voor een leren case van Apple ga.

• London
  • Niet online

London

Ik heb deze site iedere dag gecheckt in de hoop dat er al wat bekend was over de iPhone 6 sleeves, helaas zonder resultaat. Netjes dat je deze pagina hebt gevonden, Mujjo is dus ook druk bezig de collectie uit te breiden voor de iPhones :) Wellicht fix ik die dan ook nog even.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

De hoezen van Mujjo vallen mij een beetje tegen, als ik deze video mag geloven: YouTube: Mujjo wallet iPhone5S review. Zit geen stevigheid aan, lijkt wel een leren vaatdoekje. :P

An  a day keeps the doctor away.

Anoniem: 380598

Ik heb 2 Mujjo hoesjes gehad voor m'n iPhone 5. Ze waren heel mooi, maar beide begonnen na een paar maanden al te rafelen en op allerlei manieren uit elkaar te vallen, dus dat staat me een beetje tegen om er weer 1 te kopen. Ik zit nog te twijfelen wat ik voor m'n 6+ wil. Dacht ook eerst een Spigen, maar die krijgen overal negatieve review nu.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anoniem: 380598 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:04:
Ik heb 2 Mujjo hoesjes gehad voor m'n iPhone 5. Ze waren heel mooi, maar beide begonnen na een paar maanden al te rafelen en op allerlei manieren uit elkaar te vallen, dus dat staat me een beetje tegen om er weer 1 te kopen. Ik zit nog te twijfelen wat ik voor m'n 6+ wil. Dacht ook eerst een Spigen, maar die krijgen overal negatieve review nu.
Datzelfde geldt voor Joli. Prachtige hoezen, denk je. Voor je het weet zit je Lightning connector vol met wol. Ook de kleur van het wol blijft niet lang mooi. Het leer is daarentegen prima. Deze keer toch maar een andere hoes!

An  a day keeps the doctor away.

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik denk dat ik wacht tot Tetrax met een case voor 6 / 6+ komt, dan heb je een zeer handige carcit houder (XWAY) welke met een supersterke magneet aan het hoesje klikt. Heb deze voor mijn iPhone 5 werkt uitstekend.

Gebruik dit samen met een mooie leren sleuf van Valenta

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

• ExquisiteSteez
  • Laatst online: 05-06 20:28
Jammer om te lezen

Die Mujjo hoesjes zien er namelijk wel erg mooi uit.

• RnB
Ik heb mijn card sleeve iets minder dan een jaar en die ziet er nog perfect uit. Het leer is zelfs mooier door de "wear", dus ik kan mij niet vinden in jouw ervaringen.

• keanu_
RnB schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:00:
[...]

Ik heb mijn card sleeve iets minder dan een jaar en die ziet er nog perfect uit. Het leer is zelfs mooier door de "wear", dus ik kan mij niet vinden in jouw ervaringen.
Vond je dat deze sleeve veel losser is geworden in de afgelopen maanden en zit de iPhone er nog wel beetje stevig in?
Die wallet case lijkt mij ook wel wat, mooi alternatief voor de Apple case (jammer dat hun site nog geen plaatjes heeft :<).

• RnB
Mijn iPhone zit er wel wat losser in ja, maar niet buitensporig los. Dat zal je toch met elke leren sleeve hebben, daar zit nou eenmaal wat flexibiliteit in.

• crazylegs
iApp schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:14:
[...]

Datzelfde geldt voor Joli. Prachtige hoezen, denk je. Voor je het weet zit je Lightning connector vol met wol. Ook de kleur van het wol blijft niet lang mooi. Het leer is daarentegen prima. Deze keer toch maar een andere hoes!
Heb ik ook gehad met een Joli sleeve.. Vilt liet al snel los.. werd lelijk, toen voor een Piel Frama sleeve gegaan met pull strap.. Dat systeem zoek ik nu ook weer. Piel Frama, mooi en kwalitatief erg fijn!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik zit naar deze te kijken: http://www.vajacases.com/iphone-6-leather-cases/wallet-pelle (Graag toevoegen aan first post):

• crazylegs
Nog een merk wat kwalitatief altijd erg goeie en mooie hoesjes maakt en niet mag ontbreken naar mijn idee. Van Nederlandse bodem: www.decodedbags.com Momenteel nog geen iPhone 6(+) items maar ik heb ze gemaild met de vraag of die komen, dus ben benieuwd.. :)

svp opnemen in de OP

• Draakje5
Opgenomen ;-)

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
...
Dacht ook eerst een Spigen, maar die krijgen overal negatieve review nu.
Heb je linkjes van deze reviews? Voor zover ik kan vinden betreft het alleen de armor case versies of dat de headphonejack slecht toegankelijk is.

Ik heb zelf bij Amazon deze besteld.
Zoals gewoonlijk vulde ik het bestelbedrag nog aan tot boven €29,- voor gratis verzending. Helaas zag ik te laat op mijn betalingsoverzicht dat €15 extra voor verzending is berekend. Een mailtje naar Spigen Deutschland leerde mij dat zij alleen gratis binnen Duitsland verzenden. Ik weet nog niet of ik het hierbij laat. :(

Anoniem: 380598

BellySM schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:43:
[...]

Heb je linkjes van deze reviews? Voor zover ik kan vinden betreft het alleen de armor case versies of dat de headphonejack slecht toegankelijk is.

Ik heb zelf bij Amazon deze besteld. [afbeelding]
Zoals gewoonlijk vulde ik het bestelbedrag nog aan tot boven €29,- voor gratis verzending. Helaas zag ik te laat op mijn betalingsoverzicht dat €15 extra voor verzending is berekend. Een mailtje naar Spigen Deutschland leerde mij dat zij alleen gratis binnen Duitsland verzenden. Ik weet nog niet of ik het hierbij laat. :(
Op Amazon bij verschillende modellen, ook die Neo Hybrid, die wilde ik in eerste instantie ook bestellen.
http://www.amazon.com/iPh...ts&filterByStar=all_stars
Er schijnt ook gedoe te zijn met de knoppen die niet goed werken, daar stuurt Spigen nu dingen voor na om het op te lossen.

Ik ga zelf denk ik voor een sleeve of een wallet. Denk alleen dat een wallet bij de 6+ wel erg groot gaat worden.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 380598 op 21-09-2014 13:07]

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:46
Ik heb de Spigen Thin Fit maar besteld bij Appelhoes: http://www.appelhoes.nl/S...hone-6-Plus-Crystal-Clear

Gelijk een Bodyguardz Pure Glass protector erbij besteld. Nu nog een iPhone 6 Plus :P

• cyntax
  • Laatst online: 20:42
Hier wat foto's van de Spigen SGP Tough Armor "gun metal grey" case voor de iPhone 6.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Mooie case, maar je hebt nu een iphone 6 in de grote van een iphone 6 plus. Alleen hoef je geen zorgen te maken als die op de grond valt.

• cyntax
  • Laatst online: 20:42
kx22 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:29:
Mooie case, maar je hebt nu een iphone 6 in de grote van een iphone 6 plus. Alleen hoef je geen zorgen te maken als die op de grond valt.
Nah, dat zeiden mijn vrienden ook al maar ik heb het nagemeten, de iPhone is in elke richting maar 2-3mm gegroeid.

• dbz1985
  • Laatst online: 09-06 10:38
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke iphone 6+ walletcase met 3 gleuven voor pasjes in te doen.

Anoniem: 160183

Kijk eens op de spigen site
dbz1985 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:10:
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke iphone 6+ walletcase met 3 gleuven voor pasjes in te doen.

• Draakje5
dbz1985 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:10:
http://www.senacases.com/...allet-book-iphone-6-plus/

http://www.spigen.com/bra...6-plus-case-wallet-s.html

[Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2014 15:19]

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:46
Vergeet etsy niet in de gaten te houden ;)

[Voor 23% gewijzigd door Extreme smell op 21-09-2014 15:20]

• Draakje5
Iemand hier al geruime tijd een Spigen case om de iPhone 5/5S gehad en ervaring met vuil dat tussen de case en iPhone blijft zitten?

• Draakje5

Via macrumors.com. Moet zeggen dat de Apple lederen case ook wel heeel erg mooi staat.

• keanu_
Oh, dat ziet er toch wel echt mooi uit! Ben benieuwd hoe een zwarte op de space grey staat!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zojuist de Sena Sleeve besteld…Slimfit…Eind september levering..Nu nog 25% pre-order korting voor de geïnteresseerden…Hoesje zit superstrak om de iPhone..Had deze ook voor mijn iPhone 5….

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:01
Draakje5 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Via macrumors.com. Moet zeggen dat de Apple lederen case ook wel heeel erg mooi staat.
Heeft iemand toevallig een space gray Iphone 6 in een Apple zwart lederen hoesje, lijkt me wel een mooie combinatie, echter nu ik deze blauwe zien, vind ik die ook wel :9

first-world problems dat wel

Firefox - Iphone

• keanu_
Op macrumors had iemand een plaatje gepost van zwart op space grey, helaas niet van de achterkant.
Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee