Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik heb sinds een paar weken een tech21 impact clear voor de 6s. Fijne case voelt lekker aan. Alleen er komt toch vrij snel wat troep tussen na 1 a 2 weken. (Is snel he?) maar hij gaat er moeilijk op en af? Hoe kun je hem het beste op en af doen? Ben bang dat omdat het zo lastig gaat mijn telefoon bekrast wordt of zelfs buigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 16:14

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

dennis_rsb schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:10:
Ik heb sinds een paar weken een tech21 impact clear voor de 6s. Fijne case voelt lekker aan. Alleen er komt toch vrij snel wat troep tussen na 1 a 2 weken. (Is snel he?) maar hij gaat er moeilijk op en af? Hoe kun je hem het beste op en af doen? Ben bang dat omdat het zo lastig gaat mijn telefoon bekrast wordt of zelfs buigt.
Deze heb ik ook. Inmiddels begint de hoes redelijk te verkleuren. Althans het meer flexibele kunststof dat rond het scherm en de poorten zit. Beetje geel en blauw. Blauw door spijkerbroekzakken denk ik.

Als ik de case wil verwijderen, druk ik de telefoon er in het hoekje bij de camera uit. Daarna voorzichtig er uit halen, eerst de andere bovenkant. Krassen door stof heb ik nog niet gekregen, ook niet door het verwijderen en opnieuw plaatsen. Meestal doe ik het 1 maal per week.

De case bevalt verder goed. De telefoon is al zeker een keer of 4 gevallen van ca 1.5 m hoogte. Op plavuizen, op straat, op parket en op laminaat. Geen problemen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wreckerrm schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:03:
[...]

Deze heb ik ook. Inmiddels begint de hoes redelijk te verkleuren. Althans het meer flexibele kunststof dat rond het scherm en de poorten zit. Beetje geel en blauw. Blauw door spijkerbroekzakken denk ik.

Als ik de case wil verwijderen, druk ik de telefoon er in het hoekje bij de camera uit. Daarna voorzichtig er uit halen, eerst de andere bovenkant. Krassen door stof heb ik nog niet gekregen, ook niet door het verwijderen en opnieuw plaatsen. Meestal doe ik het 1 maal per week.

De case bevalt verder goed. De telefoon is al zeker een keer of 4 gevallen van ca 1.5 m hoogte. Op plavuizen, op straat, op parket en op laminaat. Geen problemen gelukkig
Thanks voor je reactie, was vergeten mijn post van laatst te editen. Had het zaterdag ff bij de AMAC gevraagd. Hij gaf aan,het makkelijkste is eerst het ene hoekje aan de onderkant los te maken, dan het andere hoekje aan de onderkant. En dan kun je hem eruit halen. Bij terug plaats begin je hem in de bovenkant van de hoes te doen, en daarna op het laatst dus de hoekjes onderaan. En dat gaat inderdaad via die weg een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 11:30
Ze hebben op het moment kerstkorting bij GSMpunt en ik heb daar best een mooi hoesje gevonden. Heeft iemand hier ervaring met dit of soortgelijk hoesje? https://www.gsmpunt.nl/ho...e-apple-iphone-6s-coffee/

Afbeeldingslocatie: https://image.gsmpunt.nl/product/hoesjes/imageview/qialino-leren-flip-hoesje-apple-iphone-6-coffee_1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:21
marineII7 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:06:
Ze hebben op het moment kerstkorting bij GSMpunt en ik heb daar best een mooi hoesje gevonden. Heeft iemand hier ervaring met dit of soortgelijk hoesje?
Zelf ben ik een grote fan van cases in bookvorm. Mijn ervaringen zijn het volgende:

De eerste die ik had was de BookBook van TwelveSouth
In mijn ogen nog steeds de mooiste bookcase. Jammer genoeg waren er na enkele maanden al duidelijke gebruikerssporen te merken. Het stiksel van het leer kwam los en de mooie retro-look die de case heeft begon letterlijk te verslijten ook. Voor zo'n bedrag mag dat niet maar de winkel waar ik hem kocht gaf dit zelf toe en liet mij een nieuwe kiezen.

Dus de BookBook moest weg en werd geruild voor de Decoded Surface
Qua stevigheid was die duidelijk beter. Jammer genoeg gaf die bij elke foto een "veeg". Blijkbaar reflecteert de flits van je camera te veel tegen de rand van de opening van de camera in de case. Foto's gemaakt zonder flits waren wel goed.

Dus de Decoded Surface moest ook weg (zelfde webwinkel, zelfde prima service) en werd geruild voor Knomo Leather Premium Folio. Deze kostte toen wel 65 euro maar het is tot nu toe (1,5 jaar dagelijks gebruik) elke cent waard. Stevig, goede bescherming, mogelijkheid om enkele bankkaarten of geld in te steken, geen wazige foto's omdat de flits reflecteert tegen de rand van de camera opening,...

Mijn advies is dus ook om ineens voor de Knomo Leather Premium Folio te gaan. Ik heb de bruine met oranje en vind het best mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 11:30
H1MSELF1SH schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:40:
[...]

Zelf ben ik een grote fan van cases in bookvorm. Mijn ervaringen zijn het volgende:

De eerste die ik had was de BookBook van TwelveSouth
In mijn ogen nog steeds de mooiste bookcase. Jammer genoeg waren er na enkele maanden al duidelijke gebruikerssporen te merken. Het stiksel van het leer kwam los en de mooie retro-look die de case heeft begon letterlijk te verslijten ook. Voor zo'n bedrag mag dat niet maar de winkel waar ik hem kocht gaf dit zelf toe en liet mij een nieuwe kiezen.

Dus de BookBook moest weg en werd geruild voor de Decoded Surface
Qua stevigheid was die duidelijk beter. Jammer genoeg gaf die bij elke foto een "veeg". Blijkbaar reflecteert de flits van je camera te veel tegen de rand van de opening van de camera in de case. Foto's gemaakt zonder flits waren wel goed.

Dus de Decoded Surface moest ook weg (zelfde webwinkel, zelfde prima service) en werd geruild voor Knomo Leather Premium Folio. Deze kostte toen wel 65 euro maar het is tot nu toe (1,5 jaar dagelijks gebruik) elke cent waard. Stevig, goede bescherming, mogelijkheid om enkele bankkaarten of geld in te steken, geen wazige foto's omdat de flits reflecteert tegen de rand van de camera opening,...

Mijn advies is dus ook om ineens voor de Knomo Leather Premium Folio te gaan. Ik heb de bruine met oranje en vind het best mooi.
Dankjewel voor de uitleg en tip, daar kan ik wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 16:14
Hoi allemaal,

onlangs heb ik (op fruugo) een siliconen hoes besteld voor mijn 6S. Ik had al een siliconen hoes voor mijn iPad en was hier tevreden van, vandaar de snelle keuze. Wat me echter direct opviel, was dat allerlei vuil bleef plakken aan de hoes. Ik moest meerdere keren per dag de hoes afkuisen met een vochtige doek. Het was zelfs zo erg dat ik begon te vermoeden dat het een namaakproduct was. Ook begonnen de hoeken na een paar weken al te scheuren (zie ook foto).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dUcLdaB.jpg

Ik heb hem retour gestuurd en mijn geld teruggekregen. Ik twijfel nu om een nieuwe te kopen in het geval dat het toch geen namaak was. Alternatief is een leren hoes, maar dat geniet niet m'n voorkeur.

Wat denken jullie? Was dit een namaak of toch een officieel product?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
EricVC schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:41:
Hoi allemaal,

onlangs heb ik (op fruugo) een siliconen hoes besteld voor mijn 6S. Ik had al een siliconen hoes voor mijn iPad en was hier tevreden van, vandaar de snelle keuze. Wat me echter direct opviel, was dat allerlei vuil bleef plakken aan de hoes. Ik moest meerdere keren per dag de hoes afkuisen met een vochtige doek. Het was zelfs zo erg dat ik begon te vermoeden dat het een namaakproduct was. Ook begonnen de hoeken na een paar weken al te scheuren (zie ook foto).

Ik heb hem retour gestuurd en mijn geld teruggekregen. Ik twijfel nu om een nieuwe te kopen in het geval dat het toch geen namaak was. Alternatief is een leren hoes, maar dat geniet niet m'n voorkeur.

Wat denken jullie? Was dit een namaak of toch een officieel product?
Was het een siliconen hoes van Apple? Wat bedoel je precies met vuil? Bedoel je daarmee stof en dat soort kleine dingen? Dan klopt het wel. Mijn siliconen case destijds was ook erg vies en dat was gewoon origineel van Apple. Scheuren heb ik zelf dan wel weer niet meegemaakt, maar dat zou ook kunnen voorkomen. Op mijn lederen case heb ik hier wel last van gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door MysticX op 31-03-2017 17:48 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricVC
RWK__ schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:47:
[...]
Was het een siliconen hoes van Apple? Wat bedoel je precies met vuil? Bedoel je daarmee stof en dat soort kleine dingen? Dan klopt het wel. Mijn siliconen case destijds was ook erg vies en dat was gewoon origineel van Apple. Scheuren heb ik zelf dan wel weer niet meegemaakt, maar dat zou ook kunnen voorkomen. Op mijn lederen case heb ik hier wel last van gehad.
Inderdaad, stof en kleine dingen, zoals op de foto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
EricVC schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:49:
[...]

Inderdaad, stof en kleine dingen, zoals op de foto.
Ja dat is vrij normaal, heb daar ook last van gehad. Wel goed dat je je geld terug hebt gekregen.

Je kan er voor kiezen om dezelfde opnieuw te bestellen, maar je zal er weer last van krijgen. Er is ook genoeg aanbod van andere fabrikanten :)

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricVC
RWK__ schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:53:
[...]

Ja dat is vrij normaal, heb daar ook last van gehad. Wel goed dat je je geld terug hebt gekregen.

Je kan er voor kiezen om dezelfde opnieuw te bestellen, maar je zal er weer last van krijgen. Er is ook genoeg aanbod van andere fabrikanten :)
Goed om te weten, dank je wel :-)
Ik heb momenteel een Otterbox. Deze beschermt goed, maar ik vind hem lelijk en te groot. (zelf niet gekozen)
Ik zal verder zoeken naar alternatieven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44

JME

zeg maar Jamie

Op www.senacases.com gaan nu de iPhone 6/6s hoesjes eruit met 50% korting en gratis internationaal verzenden (langzame methode, voor expreslevering betaal je wel). Voor 7,99 dollar kun je bovendien maximaal 3 initialen in het leer laten branden met heat stamps, dat ziet er wel gaaf uit (vind ik). Zelfs als je invoerrechten moet betalen, ben je inclusief initialen nog steeds goedkoper uit dan in de gebruikelijke webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:58
Past de Smart Battery Case van de iphone 7 plus ook op de 6s plus? Nu zijn de gaten voor de 7 iets groter, maar moet geen probleem voor de 6s zijn denk ik. Dit omdat de smart battery case voor de 7 een grotere lading heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 15:28
Wie heeft er ervaring met lifeproof fre hoedjes ?
Ik gebruik namelijk eentje voor me iPhone 6s die namelijk zelfde als 6.
Ik ervaar namelijk al aantal maanden problemen dat mensen me niet goed kunnen verstaan als ik dan me mond iets dichterbij onderkant zet verstaan ze iets beter. Kan dat eventuweel aan me hoes liggen.
Anders koop ik gewoon een nieuwe lifeproof hoesje.
En wat zijn jullie ervaringen verder met deze hoes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Oud topic wat ik weer naar boven schop, maar vroeg me af als deze hoesjes: https://www.spigen.com/pages/classics -- ook op de iPhone 6 gingen werken.

Beide zijn 4,7 inch en de camera lijkt ook gewoon op dezelfde locatie te zitten. Enigste verschil lijkt te zijn dat iPhone 8 onderin aan beide kanten van de Lightning-connector speakers heeft, en de iPhone 6 speakers aan de ene kant, en de 3,5 mm jack aan de andere kant.

Iemand ervaring met iPhone 8 hoesjes op de iPhone 6 en icm 3,5mm jack?
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste