Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hij ziet er weer ouderwets prima uit :)

Nu maar hopen dat de FedEx meneer hier morgen langs komt, want woensdag en donderdag ben ik van erg vroeg tot erg laat niet thuis -O-

[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 06-10-2014 18:47 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:26
Mooie Case! Is dit de gewone 6 of de plus? Wanneer heb je m besteld? Kan ik een beetje uitrekenen wanneer ik mijn sena case kan verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:34
Pakketje van Sena ligt de hele dag al bij Fedex in Apeldoorn met de status 'Pakket hoeft nog niet te worden bezorgd' (Verwachte leverdatum is ook morgen).

19 september pre-order geplaatst & 1 oktober verzonden vanuit CA, USA

Las ik nou dat het door de brievenbus komt?

[ Voor 7% gewijzigd door Mrk87 op 06-10-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier ook inderdaad. De uiterste leverdatum is nog niet bereikt dus hebben ze geen haast, bij de mensen hiervoor zullen de busjes nog ruimte gehad hebben, die van onze bezorgers zullen al vol gezeten hebben denk ik :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
Klopt per FedEx. Even mijn eerdere hoesjes bestellingen gecheckt daar en eigenlijk altijd tussen de 3 en 4 werkdagen levertijd gehad. Slechts een keer btw hoeven betalen.
Hoiz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Wordt hij per FedEx verzonden ofzo? Heb hem ook maar besteld, als ze hem idd zo snel verzenden.

Dan maar wat meer betalen voor een hoes. Normaal betaalde ik nooit meer dan een tientje en had ik een fatsoenlijk ding maar dat is bij de iPhone praktisch onmogelijk.. Nu maar de Sena besteld.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:07

pdavie2311

Live life to the fullest..

Weet niet meer wanneer exact ik hem heb besteld, maar levering zal nu sneller gaan denk ik..Ik heb de versie voor de iPhone 6…Ik belde mijn vrouw vanaf werk en zei: ik zie dat er een pakketje is bezorgd om 10.25? Nee hoor zegt ze..Kijk is in de brievenbus dan en daar zat het gewoon in…Dus je hoeft niet thuis te zijn om hem in ontvangst te nemen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Klusjesman schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:41:
Ik heb voor mijn iPhone 6 een zwarte leren Apple case gekocht bij appelhoes.nl (10% korting met actiecode AH41K).

De hoes bevalt goed, is erg stevig en sluit goed aan. Wilde eerst voor de Spigen Neo Hybrid gaan, maar zag dat die slechte reviews kreeg en had geen zin om te wachten op de aangepaste versie.
Ook bedankt namens mij! Heb de Olive Brown Apple case besteld, samen met een Puro flipcase voor mijn wederhelft. Hopelijk komen ze morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Ik heb voor mijn iPhone 6 een zwarte leren Apple case gekocht bij appelhoes.nl (10% korting met actiecode AH41K).

De hoes bevalt goed, is erg stevig en sluit goed aan. Wilde eerst voor de Spigen Neo Hybrid gaan, maar zag dat die slechte reviews kreeg en had geen zin om te wachten op de aangepaste versie.
Ook bedankt namens mij. Heb ook de bruine besteld. Van al die andere hoesjes die ik had besteld werd ik schijtziek.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik vind die originele Apple cases best oké. Juist dat ze aan de onderkant open zijn is handig met het schoonmaken van je scherm. Bij een volledige bumper of case of iets dergelijks moet je hem eraf halen wil je hem goed schoon krijgen. Blijft altijd vuil achter het randje hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 20:28

Bedankt! Ook de Olive brown voor mijn iPhone 6 silver besteld. Hopen dat hij morgen binnen is. Appelhoes is meestal aardig snel. Vorige week de mijne al laten vallen... Twee kleine putjes op de achterkant en een klein schaafje aan de bovenkant.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opwouters
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-03-2024
pdavie2311 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:26:
Hier dan de piccies!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hele nette verpakking, mooie kwaliteit en weer uitermate goede pasvorm..Je ruikt het echte leder, haha!! Ik ben er zeer content mee in ieder geval. Was het wachten waard.. 8)
Wow, wat een mooie sleeve. Direct ook maar één besteld nu ze nog 25% pre-order korting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:07

pdavie2311

Live life to the fullest..

opwouters schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Wow, wat een mooie sleeve. Direct ook maar één besteld nu ze nog 25% pre-order korting hebben.
Goede keuze!! 8)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opwouters
Kreeg net al de verzend bevestiging. Is nu in Anaheim, CA. Levering as vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
ja de wondere wereld van fedex...mijn hoesje ligt nu in oude meer ( bij amsterdam) te wachten op levering vrijdag :) dus in 3 dagen van Anaheim naar Amsterdam, en dan in 3 dagen van Amsterdam naar boven amsterdam... nou ja..tot die tijd maar extra voorzichtig zijn
opwouters schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:04:
[...]

Kreeg net al de verzend bevestiging. Is nu in Anaheim, CA. Levering as vrijdag :)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

amsterdammertje schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:11:
ja de wondere wereld van fedex...mijn hoesje ligt nu in oude meer ( bij amsterdam) te wachten op levering vrijdag :) dus in 3 dagen van Anaheim naar Amsterdam, en dan in 3 dagen van Amsterdam naar boven amsterdam... nou ja..tot die tijd maar extra voorzichtig zijn

[...]
Daar is weinig bijzonders aan toch? Er is niet betaald voor spoed levering, waardoor de zending een uiterste bezorgtermijn van 7 dagen heeft, als er ruimte op de route over is zullen ze hem eerder mee nemen, maar tot die bezorgtermijn ten einde loopt zullen ze de zending geen prioriteit geven :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb zojuist deze besteld. Transparant siliconen hoesje. Niet te duur.
http://www.iphone2day.nl/...-voor-apple-iphone-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ik heb het onderstaande hoesje van Tucano. Bevalt goed.

http://www.tucano.com/en/...r-iphone-6-4-7-libro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Vuvuzela schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:44:
http://www.ebay.nl/itm/TP...&var=&hash=item589dd59a90
Net besteld.. ben niet echt van de hoesjes maar keek even voor de gein op ebay/DX.com etc. en kon het niet laten voor dat geld :P ben benieuwd..
En vandaag binnen gekregen :) leveringstijd valt mee vanuit de UK. En het hoesje is een stuk beter dan ik had verwacht.. pasvorm/knoppen/gaten zijn goed, dikte vind ik prima.. cam steekt net niet uit en het scherm raakt de ondergrond niet meer. En met hele droge handen nu wat meer grip. De tijd zal het leren wat het doet qua slijtage en vergeling etc. maar dat doet er imho niet echt toe voor dat geld..
iphone hoesje

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Ziet er netjes uit hoor. Kun je niets van zeggen (vooralsnog), voor dat geld.

Lijkt erg op het hoesje dat ik gisteren besteld heb.
http://www.iphone2day.nl/...-voor-apple-iphone-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:48
Vuvuzela schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

En vandaag binnen gekregen :) leveringstijd valt mee vanuit de UK. En het hoesje is een stuk beter dan ik had verwacht.. pasvorm/knoppen/gaten zijn goed, dikte vind ik prima.. cam steekt net niet uit en het scherm raakt de ondergrond niet meer. En met hele droge handen nu wat meer grip. De tijd zal het leren wat het doet qua slijtage en vergeling etc. maar dat doet er imho niet echt toe voor dat geld..
[afbeelding]
Heb je ook een foto van de voorkant/onderkant en bovenkant? Thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

swasoe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:38:
[...]
Heb je ook een foto van de voorkant/onderkant en bovenkant? Thanks :D
Heb een gaar fototje van de onderkant gemaakt die is niet te zien op Ebay. Voor de rest kloppen die foto's van bij de ad wel. Enige gekke daar is het vervaagde Apple logo maar scherpe letters eronder.

iphone hoesje 2

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Ziet er best nice uit, Vuvuzela.

Nog iets: als ik een hoesje bij Apple heb gekocht, en gebruikt, kan ik deze alsnog retourneren en mijn aankoop bedrag terug krijgen? Heb hem op 30 september gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Ik heb een gloednieuwe FitBag over voor de iPhone 6 omdat ik de order niet kon/mocht cancelen. Kan ik hier soms blij mee maken? Heeft goede reviews op Amazon, en er zit een microvezel binnenkant in zodat je telefoon altijd mooi schoon is zodra je hem eruit haalt. :) En het scheelt natuurlijk verzendtijd! Hij is vrij slecht leverbaar, en komt uit Engeland/duitsland.

[ Voor 27% gewijzigd door Hoiz op 07-10-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-08 22:51
deze ga ik kopen voor mijn iphone 6 die nog niet aangeleverd is...ik vind het een prachtig sleeve..

http://www.bugatti-mobile...her-brown_8763_10783.html

en hier heb ik het besteld..

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

http://www.bugatti-mobile...hone_IOS7_brown_front.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door diebote op 07-10-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:29
diebote schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:35:
deze ga ik kopen voor mijn iphone 6 die nog niet aangeleverd is...ik vind het een prachtig sleeve..

http://www.bugatti-mobile...her-brown_8763_10783.html

en hier heb ik het besteld..

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
Let wel op dat het kijkraampje geen nut heeft aangezien de iPhone 6 geen aan/uit knop meer heeft op de bovenkant. En ik weet niet hoe goed het is voor dat leer als je daar steeds in gaat drukken op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
rdgut schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:43:
[...]

Let wel op dat het kijkraampje geen nut heeft aangezien de iPhone 6 geen aan/uit knop meer heeft op de bovenkant. En ik weet niet hoe goed het is voor dat leer als je daar steeds in gaat drukken op dezelfde plek.
uit ervaring weet ik dat dat geen probleem gaat opleveren, juist vind ik het nut er van dat je kan zien wie er belt zonder telkens je iphone helemaal uit de hoes te halen, of dat je kan zien je berichten nogmaals zonder je telefoon uit de hoes te halen. Al ruim 3 jaar gebruik ik soortelijke hoesjes met volledige tevredenheid.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
diebote schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

uit ervaring weet ik dat dat geen probleem gaat opleveren, juist vind ik het nut er van dat je kan zien wie er belt zonder telkens je iphone helemaal uit de hoes te halen, of dat je kan zien je berichten nogmaals zonder je telefoon uit de hoes te halen. Al ruim 3 jaar gebruik ik soortelijke hoesjes met volledige tevredenheid.. :) :)
Mijn LG G2 had ook zo'n raampje, en dat kon je na verloop van tijd wel degelijk zien op het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
DIe raampjes zijn af te raden, maken heeel veel krassen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Ik had al twee weken geleden deze (http://www.i-customs.nl/i...ne-6-slimskin-clear-case/ )ultra dunne hoes voor mijn 6 besteld,deze was volgens de site voorradig,en zou binnen twee dagen thuis bezorgd worden,na een week kreeg ik een mail dat ze nog niet op voorraad waren...,ze konden mij niet vertellen wanneer deze op voorraad zouden komen,dus heb ik de bestelling gecanceld en gezegd dat ik mijn geld terug wilde hebben...,heb ze meerdere mails gestuurd maar krijg geen antwoord meer,en tot op heden nog niets meer van http://www.i-customs.nl vernomen!!!
Kwalijke zaak van i-customs...

DUS PAS OP,WANNEER JE MET http://www.i-customs.nl ZAKEN GAAT DOEN! :-(

[ Voor 5% gewijzigd door papaleo op 07-10-2014 18:36 ]

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort de Apple leather case in combinatie met een Bodyguardz glazen screenprotector op mijn Space Gray iPhone. Super combinatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ja, dat is net zo goed je eigen schuld als je van zo'n slecht opgemaakte site iets bestelt. Het 'bedrijf' is geregistreerd op een woonadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:54:
Sinds kort de Apple leather case in combinatie met een Bodyguardz glazen screenprotector op mijn Space Gray iPhone. Super combinatie! :)
Foto please? Ben benieuwd hoe de bodyguardz aansluit op de randen van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:25

eisbaer

Zie signature

Spike_wolf schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:08:
[...]
Gewoon bij Sena zelf besteld trouwens, scheelt niets in kosten en gaat helemaal met de preorder het snelste denk ik :)
Als je bij senacases besteld hebt, dan wacht je nog een leuke verrassing. Die leveren alleen via Fedex. Krijg je je pakketje en een maand later nog een extra rekening van 18 euro van Fedex.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

eisbaer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:48:
[...]

Als je bij senacases besteld hebt, dan wacht je nog een leuke verrassing. Die leveren alleen via Fedex. Krijg je je pakketje en een maand later nog een extra rekening van 18 euro van Fedex.
In de afgelopen 10 jaar heb ik één keer een import rekening van FedEx gekregen, en als ik er deze keer op deze 3 tientjes een krijg is dat ook niet meer dan normaal omdat dat wettelijk zo geregeld is.
Had ik niet bij Sena besteld maar bij een ander had ik geen pre-order korting gehad, was de prijs waarschijnlijk de dollar prijs in euro's en de kans dat hij gelijk beschikbaar is nog eens heel klein ook.
Grote kans dat ik met importkosten goedkoper uit ben dan in een andere situatie ;)

En hoe dan ook zijn de Sena sleeves dat geld meer dan waard. En vergeet ook niet dat er een telefoon van 800 euro in gaat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 07-10-2014 20:00 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die een hoes of sleeve hebben voor de Iphone 6 PLUS?

Met de lederen cases heb ik schrik dat de achterkant vol met krasjes komt te staan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Sena hoesje gekocht voor de 5S in vorig jaar in NL voor 35 euro incl. verzending. Bij senacases betaal je 34 euro incl shipping. Daar komt nog iets van 18 euro via Fedex bij. Namen ze usps international shipping dan lag die bestelling net zo snel in je bus maar zonder extra kosten. Ik heb 4 keer Fedex als vervoerder gehad en 4 keer moeten bijbetalen. Enige voordeel van bestellen bij senacases is, dat je hem hebt voordat hij hier leverbaar is. Dat is een afweging.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:08:
Zijn er al mensen die een hoes of sleeve hebben voor de Iphone 6 PLUS?

Met de lederen cases heb ik schrik dat de achterkant vol met krasjes komt te staan!?
Ik heb mijn sleeve besteld via Etsy, kun je zien een aantal posts terug.. Ik kan je een link geven waarbij je 5euro korting krijgt op je eerste bestelling als je wil

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010

Niek_1981

Think Different.

eisbaer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:13:
Sena hoesje gekocht voor de 5S in vorig jaar in NL voor 35 euro incl. verzending. Bij senacases betaal je 34 euro incl shipping. Daar komt nog iets van 18 euro via Fedex bij. Namen ze usps international shipping dan lag die bestelling net zo snel in je bus maar zonder extra kosten. Ik heb 4 keer Fedex als vervoerder gehad en 4 keer moeten bijbetalen. Enige voordeel van bestellen bij senacases is, dat je hem hebt voordat hij hier leverbaar is. Dat is een afweging.
Waar heb je die toentertijd gekocht dan?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Niek_1981 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:15:
[...]

Waar heb je die toentertijd gekocht dan?
Bij appelhoes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010

Niek_1981

Think Different.

Thx! Zal ik de komende tijd eens in de gaten houden.
Al ben ik zéér tevreden over mijn zwarte leren Apple case. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkna schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:29:
Al jaren tevreden met het gebruik van de sena sleeves. Zo'n mooie telefoon moet gewoon naakt in de hand. Absoluut geen voorstander van die rubber bumpers. Hele design van je iPhone valt daardoor in het niet. Trouwens omgerekend naar euro's valt de prijs best mee als je direct van sena besteld.
Zijn er Sena sleeves voor de 6 plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extreme smell schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:00:
[...]

Wow netjes!
Ik begrijp dat ze er nog niet zijn voor de Plus?
Heb ze ook bij Amac gezien - zien er heel mooi uit.

Blijf me enkel de vraag stellen of dat krassen geeft op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:21:
[...]

Zijn er Sena sleeves voor de 6 plus?
Uiteraard

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ... mooi!

Iemand al van besteld? Levertermijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:42:
[...]

Thanks ... mooi!

Iemand al van besteld? Levertermijn?
Misschien is het handig om even een stukje terug te lezen in dit topic, want dat wordt lang en breed besproken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Mrk87 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:07:
Las ik nou dat het door de brievenbus komt?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:44

Illusion

(the art of)

Illusion schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:41:
Wat zijn jullie ervaringen met het zelf (laten) bedrukken van een hoesje met eigen foto?
Ik zie onder andere: gocustomized.com, hoesjemaken.nl, zazzle.nl (veel duurder, maar wel case-mate).
Maar heb er verder geen ervaring mee qua kwaliteit, van zowel de print als het hoesje zelf.
Ondertussen een hoesje binnen van gocustomized.com.
Inderdaad goedkoop plastic, aan de zijkanten sluiten de randen redelijk aan. Boven en onderkant zijn helemaal open, waardoor de hoeken net niet helemaal goed beschermd zijn. Ook is de onderrand niet helemaal strak afgewerkt.
Waar ik voor m'n 4s een geprint hoesje had van T-mobile dat 3 jaar meeging en menig val heeft overleefd, moet ik voor de 6 toch maar op zoek naar wat anders...

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 14:15
Gisteren heb ik mijn Spigen Neo Hybrid Metal Slate ontvangen en het ziet er echt cool uit! Enige wat me wel direct opviel was dat de case nogal gladjes aanvoelt. Dus toch opletten met de telefoon uit je broekzak halen.
De bumperrand is zeer solide en de knoppen werken prima. Ik heb niet de plakkertjes gebruikt die waren meegeleverd. Ik heb liever dat je wat steviger moet drukken (wat in de praktijk reauze meevalt eigenlijk) dan dat je te pas en te onpas je volume harder of zachter zet omdat je per ongeluk een knopje raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:34

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

papaleo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:32:
Ik had al twee weken geleden deze (http://www.i-customs.nl/i...ne-6-slimskin-clear-case/ )ultra dunne hoes voor mijn 6 besteld,deze was volgens de site voorradig,en zou binnen twee dagen thuis bezorgd worden,na een week kreeg ik een mail dat ze nog niet op voorraad waren...,ze konden mij niet vertellen wanneer deze op voorraad zouden komen,dus heb ik de bestelling gecanceld en gezegd dat ik mijn geld terug wilde hebben...,heb ze meerdere mails gestuurd maar krijg geen antwoord meer,en tot op heden nog niets meer van http://www.i-customs.nl vernomen!!!
Kwalijke zaak van i-customs...

DUS PAS OP,WANNEER JE MET http://www.i-customs.nl ZAKEN GAAT DOEN! :-(
Hier even een berichtje plaatsen: https://www.kiyoh.nl/made4trading/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Iemand ervaring met het terugbrengen van een originele Apple case naar de Apple store?

Krijg ik gewoon gelijk m'n geld terug? Heb hem 1 week geleden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Heb een hoesje besteld op telefoonhoesje.nl. Inclusief verzendkosten 17,66 EUR.

Bestellen verliep vlot, de volgende dag in huis. Hoesje past goed en ziet er op 1ste gezicht stevig uit. Enige nadeel tot nu is dat de hardware toetsen iets minder goed bereikbaar zijn. Voor de standaard iPhone 6 hebben ze nog voldoende keuze; voor de iPhone 6 plus op het moment wat minder.

[ Voor 10% gewijzigd door TlighT op 08-10-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Zo, sinds gisteren een Incipio Feather Matt Zwart in gebruik, zeer fijne hardcase en mooi afgewerkt!
Ligt lekker in de hand en de Camera steekt er niet buiten uit wat ook een grote plus is :)

Fotos:
Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9457_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9458_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9459_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9460_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9461_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://0.0x00.xyz/Incipio/DSCF9462_thumb.jpg

Erg blij mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Toevallig zag ik dat Knaldeals de case had die ik heel graag wilde:
https://www.knaldeals.com...tm_campaign=tweakers_feed

Is nog 1 te koop bij Knaldeals.
Moet zeggen dat er heel veel mensen zijn die tevreden zijn met deze kleurcombo: Goud + champagne van Spigen. Zowel op Macrumors als in reviews
Ben benieuwd!!!

[ Voor 27% gewijzigd door kx22 op 08-10-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkeralgemeen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:47
joon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:02:
Zo, sinds gisteren een Incipio Feather Matt Zwart in gebruik, zeer fijne hardcase en mooi afgewerkt!
Ligt lekker in de hand en de Camera steekt er niet buiten uit wat ook een grote plus is :)

Fotos:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg blij mee :Y
Ziet er goed uit, waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 12-09 15:57
lekkeralgemeen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Ziet er goed uit, waar gekocht?
De duitse amazon, ze hebben ook meerdere versies van dit merk liggen :)
In nederland kon ik ze nergens voorradig vinden..

[ Voor 9% gewijzigd door joon op 08-10-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Die Spigen hoesjes zijn zo te zien niet overal leverbaar? Komt dat omdat sommige verkopers wachten op de aangepaste hoesjes? Ik had gelezen hier dat de iPhone 6 hoesje niet goed pasten?

Nu is de iphone 6 al weer een paar weken uit. Hoe weet ik nou (vooraf) of ik een goed of een slecht passend hoesje heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
swasoe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:47:
Iemand ervaring met het terugbrengen van een originele Apple case naar de Apple store?

Krijg ik gewoon gelijk m'n geld terug? Heb hem 1 week geleden gekocht.
Als het geen koop op afstand is, vraag ik me af of je iets terugkrijgt (tenzij het hoesje echt defect is o.i.d., maar dan nog krijg je niet zomaar je geld terug).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 14:15
readytoflow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:35:
Die Spigen hoesjes zijn zo te zien niet overal leverbaar? Komt dat omdat sommige verkopers wachten op de aangepaste hoesjes? Ik had gelezen hier dat de iPhone 6 hoesje niet goed pasten?

Nu is de iphone 6 al weer een paar weken uit. Hoe weet ik nou (vooraf) of ik een goed of een slecht passend hoesje heb besteld?
Die van mij (via Knaldeals) past prima. Geen ruimte tussen de hoes en de rand van de iPhone. Ik heb vermoedelijk nog eentje uit de oude lichting maar aangezien ik een fluthoesje had waar ik me mateloos aan irriteerde heb ik besloten om toch maar deze Spigen aan te schaffen. Er zitten plakkers bij die je op de toetsen van je volume en aan/uit knop moet plakken maar dat heb ik niet gedaan. Ook zonder dat werken de knoppen prima. Ik ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
iemand ervaring met dit merk, Bouletta Ze zien er goed uit moet ik zeggen !!

http://coverhoesjes.nl/in...tcase-rustic-tobacco.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week de Artwizz SeeJacket Leather besteld bij Bol.com voor mijn iPhone 6(http://www.artwizz.de/cat...or_iPhone_6,_black/a-1260)

Ik vond het erg dik en het voelde niet premium aan. Leer was zo zacht, dat het gevoel alsof je het leer zo stuk kan trekken/schrappen. Dus weer retour...

Vandaag bij een T-Mobile shop een Muvit Wallet Case gehaald. (https://accessoires.t-mob...cardslots-brown-sand.html)

Dit voelt beter en kleiner :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb de Spigen Neo Hybrid om mijn Iphone 6+. Hoesje zit goed en ziet er super uit. Geen last van slechtwerkende knoppen of rubber over de mic. Gekocht via knaldeals.com. Ik vind de lockknop (links bovenin) wel lastig te bereiken, meer gebruikers hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste kenners,

Ik krijg morgen de iPhone 6 128 GB geleverd.
Mijn keuze ging uit naar de iPhone 6 en niet de iphone 6 plus, omdat ik de nieuwe Apple phone wil en niet de apple tablet-phone. Vind de iPhone 6 al veel groter.

Een telefoon hoort klein en gebruiksvriendelijk te zijn.

Maar nu... Hoe ga ik hem beschermen. In het verleden bestelde ik alle accessoires bij mini in The box. Opladers niet altijd van kwaliteit, maar wat wil je voor die lage prijzen bestel ik er altijd 10 en heb je voor 30 tientjes, tien opladers in je huis slingeren. Ook de 3meter oplaadkabel is handig in gebruik.

Mijn voorkeur gaat uit naar een bumper als bescherming, deze vangen de klappen het beste op en ook hier koop ik altijd een stuk of 4 als reserve.

Aluminium of stalen bumpers beschermen de iPhone niet tegen klappen.

Het enige wat ik nergens vind tot nu toe zijn screenprotectors voor de achterkant. Iemand deze al ergens gevonden. Graag een link in de reacties in voor en achterkant screen protector.

Groeten N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses 10 opladers voor 3 tientjes en niet 30 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met de zwarte Appel leather case voor de iPhone 6 die wil ruilen tegen een Olive Bruine...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
@thewongandonly waarom? bruin wordt wel mooi hoor!
Iig dit keer zwart gekozen zelf.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:16:

Het enige wat ik nergens vind tot nu toe zijn screenprotectors voor de achterkant. Iemand deze al ergens gevonden. Graag een link in de reacties in voor en achterkant screen protector.

Groeten N
EBay staat d'r vol mee!

http://pages.ebay.com/lin...w&alt=web&id=141426358152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remko.me schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:01:
@thewongandonly waarom? bruin wordt wel mooi hoor!
Iig dit keer zwart gekozen zelf.
ik vind het zelf te 'noticable'. Zwart blend meer in met een SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57

GforceNL

Out of memory....

Heb zelf ook de zwarte van Apple, ben er erg blij mee en staat beter dan de hoes van Apple die ik heb voor de 5s.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:14
Ook ik heb de Apple black leather voor de iPhone 6 + en het is inderdaad een prima cover. Ondanks dat de cover ook de volume en aan/uit knoppen bedekt blijft de bediening erg soepel. Voelt verder degelijk aan en de pasvorm kan eigenlijk niet beter dan dit. Kortom...prijzig hoesje, maar prima kwaliteit en beschermt de iphone afdoende tegen krassen en niet al te extreme drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mijn Sena Herritage Ultraslim werdt vandaag ook afgeleverd :)
Weer erg tevreden, het valt me alleen wel op dat deze minder strak zit dan zijn voorgangers, vooral rond het Sena logo lijkt hij wat speling te hebben, dit is misschien opzetelijk gedaan om de telefoon er gemakkelijker uit te krijgen, mijn vorige Ultraslims zijn rond die plek door slijtage wat uitgelubberd, dus misschien dat dit het idee was. Hij is wat losser, maar de telefoon zal er niet zomaar uit vallen, ook als je hem op zijn kop houdt en flink beweegt blijft hij netjes zitten :)

Sena Ultraslim Heritage 01
Sena Ultraslim Heritage 02

Sena Ultraslim Heritage 03
Gebroederlijk met zijn voorganger (2 jaar gebruikt met een iPhone 5 en 5S).

Sena Ultraslim Heritage 04
Gebroederlijk met zijn maatje, de iPhone 6 :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2280
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06-2022
Ik heb ook die sena sleeve besteld voor mijn iPhone 6+ maar bij stond er bij dat ie pas halverwege oktober verzonden zou worden. Is de iPhone 6 versie misschien eerder leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Afbeeldingslocatie: http://asz01191.home.xs4all.nl/iPhone6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Ferret schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:25:
Gisteren heb ik mijn Spigen Neo Hybrid Metal Slate ontvangen en het ziet er echt cool uit! Enige wat me wel direct opviel was dat de case nogal gladjes aanvoelt. Dus toch opletten met de telefoon uit je broekzak halen.
De bumperrand is zeer solide en de knoppen werken prima. Ik heb niet de plakkertjes gebruikt die waren meegeleverd. Ik heb liever dat je wat steviger moet drukken (wat in de praktijk reauze meevalt eigenlijk) dan dat je te pas en te onpas je volume harder of zachter zet omdat je per ongeluk een knopje raakt.
dzzls schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:42:
Ik heb de Spigen Neo Hybrid om mijn Iphone 6+. Hoesje zit goed en ziet er super uit. Geen last van slechtwerkende knoppen of rubber over de mic. Gekocht via knaldeals.com. Ik vind de lockknop (links bovenin) wel lastig te bereiken, meer gebruikers hier last van?
Zouden jullie een aantal foto's kunnen laten zien, twijfel nog tussen de spigen neo hybrid/aluminium fit en de leren apple hoes. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik had Sena gemailed dat ik geen zin had in (ook nog) 18 euro douanekosten van FedEx, en dat ze dus mijn order mogen cancellen. Nu vertellen zij mij dat zij er niet van uit gaan dat ik douanekosten ga moeten betalen, maar dit is toch onzin? Iemand hier ervaring mee?

Mijne zal trouwens binnen 48u verzonden worden. Ik kreeg gelijk de volgende (amerikaanse) ochtend na mijn bestelling een tracking code.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoiz op 08-10-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opwouters
Spike_wolf schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:54:
Mijn Sena Herritage Ultraslim werdt vandaag ook afgeleverd :)
Weer erg tevreden, het valt me alleen wel op dat deze minder strak zit dan zijn voorgangers, vooral rond het Sena logo lijkt hij wat speling te hebben, dit is misschien opzetelijk gedaan om de telefoon er gemakkelijker uit te krijgen, mijn vorige Ultraslims zijn rond die plek door slijtage wat uitgelubberd, dus misschien dat dit het idee was. Hij is wat losser, maar de telefoon zal er niet zomaar uit vallen, ook als je hem op zijn kop houdt en flink beweegt blijft hij netjes zitten :)

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Gebroederlijk met zijn voorganger (2 jaar gebruikt met een iPhone 5 en 5S).

[afbeelding]
Gebroederlijk met zijn maatje, de iPhone 6 :)
Wow, ziet er gaaf uit. Ik heb de juiste keuze gemaakt zie ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
Heeft iemand zn leather Apple case ingespoten met zo'n water afstotende spray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:59
netvista schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:54:
Ook ik heb de Apple black leather voor de iPhone 6 + en het is inderdaad een prima cover. Ondanks dat de cover ook de volume en aan/uit knoppen bedekt blijft de bediening erg soepel. Voelt verder degelijk aan en de pasvorm kan eigenlijk niet beter dan dit. Kortom...prijzig hoesje, maar prima kwaliteit en beschermt de iphone afdoende tegen krassen en niet al te extreme drops.
Ik kan dit onderschrijven, prima hoesje maar wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Ik krijg net een shipment bevestiging van spigen dat m'n neo hybrid metal eraan komt. Zijn ze toch sneller met de nieuwe lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-08 20:04
Hoiz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:05:
Ik had Sena gemailed dat ik geen zin had in (ook nog) 18 euro douanekosten van FedEx, en dat ze dus mijn order mogen cancellen. Nu vertellen zij mij dat zij er niet van uit gaan dat ik douanekosten ga moeten betalen, maar dit is toch onzin? Iemand hier ervaring mee?

Mijne zal trouwens binnen 48u verzonden worden. Ik kreeg gelijk de volgende (amerikaanse) ochtend na mijn bestelling een tracking code.
Ik heb gewoon besteld en geen 18 euro betaald. Denk dat dit incidenteel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Jeshua9 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:26:
[...]

Ik heb gewoon besteld en geen 18 euro betaald. Denk dat dit incidenteel is.
douanekosten meestal pas na de levering, had ik ook paar weken erna krijg ik een acceptgiro thuis om de douanekosten te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:34

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

diebote schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:23:
iemand ervaring met dit merk, Bouletta Ze zien er goed uit moet ik zeggen !!

http://coverhoesjes.nl/in...tcase-rustic-tobacco.html
Die heb ik, via eBay gekocht.

Erg mooi afgewerkt en prima kwaliteit leer.

http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dsonnaville schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:12:
Heeft iemand zn leather Apple case ingespoten met zo'n water afstotende spray?
Jup! Werkt wel, met de 5S case ook gedaan. Eens in de zoveeltijd herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb gisteren mijn bruine i6 Apple Case binnen gekregen en vindt het een mooie case. Hij maakt de iphone niet veel dikker. Desalniettemin ben ik niet helemaal tevreden over de zijkanten. Als ik de telefoon in mn handpalm leg en ik pak de telefoon stevig beet (beetje knijpend met handpalm ene kant en vinger andere kant), dan hoor ik het de hele tijd kraken. Dit komt door de hoes die lichtjes schiet over de afronding van het scherm. Is dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Redondo1982 op 09-10-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
Meulendijks89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:01:
[...]

douanekosten meestal pas na de levering, had ik ook paar weken erna krijg ik een acceptgiro thuis om de douanekosten te betalen :+
Nou dit zou mooi klote zijn dan. Ook lekker dat ze dit niet aangeven, of niet duidelijk genoeg.

Wel raar dat ik dan vanuit china of via amazon USA nooit iets betaald heb. Ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:42
Is het niet zo dat je onder 22 euro geen omzet belasting en douanerechten betaalt? Volgens dit namelijk niet:

http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
kimiferrari schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:34:
Is het niet zo dat je onder 22 euro geen omzet belasting en douanerechten betaalt? Volgens dit namelijk niet:

Maar hoe vaak zou je geneigd zijn om iets te bestellen waarvan de verpak- en verzendkosten (bijna) gelijk of meer zijn dan de kosten voor het product zelf? 8)

Mijn eigen ervaring: uit de VS, 9 van de 10 gevallen krijg ik een naheffing als het product van een bedrijf komt. Vanuit Azië: 9 van de 10 gevallen 'slipt' het pakketje door zonder naheffing. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
kimiferrari schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:34:

Klopt maar het was totaal $42,- dus dat betekend dat ik ipv 32 euro nu 50 moet betalen.

Weet iemand of terugsturen dan nog een mogelijkheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Jeshua9 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Klopt maar het was totaal $42,- dus dat betekend dat ik ipv 32 euro nu 50 moet betalen.

Weet iemand of terugsturen dan nog een mogelijkheid is?
Lees de leveringsvoorwaarden van die (web-) winkel door. Meestal staat er een bepaling dat douanekosten geheel voor eigen rekening is. Zelfs als je een product terugstuurt betaal je zelf de verzendkosten voor het retourzenden, dus dat is al ontmoedigend. Dit is zelfs voor garantieclaims meestal het geval. Je pakt je product degelijk in en stuurt het terug op eigen kosten. Als je claim wordt ingewilligd krijg je je product gerepareerd of gereviseerd teruggestuurd.

Excuses als het een beetje off-topic raakt. :+

Wacht op mijn Spigen cases besteld uit buitenland >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Sinds een paar dagen ook mijn iPhone 6 bemachtigd. Ik heb sinds de iPhone 4 eigenlijk altijd een bumper (mix tussen rubber, plastic en rvs voor de knoppen) gehad. Dit vind ik het fijnst om te gebruiken omdat ik dan nog veel van het originele design van de telefoon overhoud en door de rubberen rand raakt het scherm de tafel nooit.

Nou ben ik op zoek naar een soortgeljike bumper voor de iPhone 6. Ik weet dat het al eens in dit topic gevraagd is, maar naast deze en deze, kan ik niet echt goede bumpers (niet-metale) vinden. Hebben jullie nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op de i5 ook altijd een bumper, en dan één van de dunste, de Caze Thin Edge in het zwart (die was van een soort rubber, i.t.t tot de transparante, die van glas plastic was).
Nu gekozen voor een Leather case van Apple, omdat een bumper op de i6 SG minder mooi staat vanwege de 2-tone kleur (voorzijde zwart, achterzijde grijs). Met een zwarte bumper is het van de achterzijde minder mooi, en met een grijze bumper is de voorzijde niet mooi. Nooit fan geweest van echte cases, maar zelf vind ik de Apple leather cases de mooiste oplossing met 'drop'- bescherming die ik tot op heden voorbij heb zien komen.
0,3mm cases zoals o.a. de Slim Case van Laut of schields (zoals Zagg, Bodyguardz etc), is mooier, maar bied helaas te weinig protectie voor mij (met kleine kinderen die een iPhone ook wel interessant vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Ik heb van Knaldeals mijn Spigen champagne Metal Hybrid ontvangen. Erg mooi in combo met gouden iPhone.
Maakt wel mijn iphone een stuk groter, maar over bescherming niet te klagen. Wel over gewicht. Is toch wel erg zwaar. Maar ik ga hem houden, want het ziet er erg mooi uit. Een beetje man kan wel paar gram extra tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Zojuist een sportarmband voor mijn 6 besteld. 13.95 :) (Vido - iPhone 6 - Sport Armband Zwart)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:14
De officiële iPhone 6 (Plus) hoesjes zijn massaal op voorraad in de Apple store in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 12:35
Hoe lang hebben jullie moeten wachten op je bestelling van Sena? Ik ben aan het twijfelen om er eentje te bestellen maar heb hem graag voor volgende week vrijdag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
JeroenRo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:30:
Hoe lang hebben jullie moeten wachten op je bestelling van Sena? Ik ben aan het twijfelen om er eentje te bestellen maar heb hem graag voor volgende week vrijdag ...
Moet wel lukken. FedEx shipped doorgaans binnen vanaf aanbieding naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
JeroenRo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:30:
Ik heb ongeveer een week moeten wachten. Lees wel even terug in dit topic, het is mogelijk dat er nog 18 euro invoerkosten bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
BellySM schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Lees de leveringsvoorwaarden van die (web-) winkel door. Meestal staat er een bepaling dat douanekosten geheel voor eigen rekening is. Zelfs als je een product terugstuurt betaal je zelf de verzendkosten voor het retourzenden, dus dat is al ontmoedigend. Dit is zelfs voor garantieclaims meestal het geval. Je pakt je product degelijk in en stuurt het terug op eigen kosten. Als je claim wordt ingewilligd krijg je je product gerepareerd of gereviseerd teruggestuurd.

Excuses als het een beetje off-topic raakt. :+

Wacht op mijn Spigen cases besteld uit buitenland >:)
Staat bij Sena idd ook in de voorwaarden. Krijg in een mail van hun alleen mee dat ze wel wat willen doen voor mij als er douanekosten bij komen kijken, omdat hij bijna 100% zeker is dat dit niet het geval is. Volgens mij alleen maar lulkoek om mij maar niet m'n order te laten cancellen.

Als je geen douaneheffingen wil betalen moet je hem wanneer FedEx hem aanbiedt, hem gelijk retour meegeven aan de bezorger. Als je hem zelf op de post terug doet, zal je alsnog douanerechten moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Ik heb ook mijn Brodit houder binnen voor mijn 6 Plus:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/mbsm4k.jpg

Het is er eentje met geintegreerde USB kabel en voor gebruik met een hoesje. Hij is nu direct aangesloten op mijn headunit, zodat hij kan opladen en ik op mijn headunit door de playlists kan scrollen. Ideaal weer, en het zit superstevig!
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste