Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
midego schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Dat mag je vinden, helaas na het bestellen van de case alweer ondervonden dat het scherm toch wel weer makkelijk breekt, 30 cm tot de grond en een flinke barst.
Wat heb je gedaan dan?
Of werk je op een bouwplaats?

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Gopal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Wat heb je gedaan dan?
Of werk je op een bouwplaats?
Telefoon gleed uit hand, echt niet hard maar net verkeerd gevallen denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y4kGDX4.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door midego op 14-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:00:
Speciaal voor iedereen die op de nieuwe levering Spigen zat te wachten:

Zojuist de Spigen Ultra Hybrid (Crystal clear) besteld met de Spigen screen protector vor mijn 6 plus. Nieuwe levering is vandaag bij knaldeals.com binnen gekomen. En 15 oktober komt een andere levering binnen van Spigen met onder andere de Spigen Neo Hybrid Metal (champagne gold)!!! Blijft toch een van de mooiste icm de 6 plus goud:

[afbeelding]
Ik heb die case al een week geleden bij Knaldeals gekocht. Zeer mooie case, maar wel erg dik. Maakt je telefoon echt een stuk groter. Denk minimaal een halve cm aan elke buitenzijde. Zal vast en zeker goed beschermen. Is wel hele mooie case.

Het erop zetten is geen probleem, maar het eraf halen gaat niet. Of je beschadigt je case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
midego schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
[afbeelding]
Oh wow, dat ziet er ook gelijk sneu uit...
Heb je iets van Applecare of zo, zodat je het nog gerepareerd kan krijgen?

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
[...]
[afbeelding]
Damn... was dat met een case eromheen? Zou het dan kunnen zijn dat de case de constructie van die iPhone heeft verzwakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

BellySM schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Damn... was dat met een case eromheen? Zou het dan kunnen zijn dat de case de constructie van die iPhone heeft verzwakt? :?
Lees eens goed, na het 'bestellen' van de case :>

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Ben verzekerd via de provider, verlicht de pijn toch iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Nitai schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Lees eens goed, na het 'bestellen' van de case :>
Deed ik, maarreh... op de foto werd de ongelukkige iPhone MET case getoond, vandaar de verwarring. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
BellySM schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

Deed ik, maarreh... op de foto werd de ongelukkige iPhone MET case getoond, vandaar de verwarring. :+
Correct, was een simpele back cover, maar had een full cover besteld van UAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Appleman schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:43:
Heb zelf deze: http://www.appelhoes.nl/A...t-TPU-case-iPhone-6-Black

En zit heerlijk om de telefoon heen en voelt ook heerlijk aan. Geen poespas, lekker zwart met een klein logo.
Heb deze ook besteld en ben er ook tevreden over. Strakke fit, discreet logo, opstaande randjes rondom zodat het scherm vrij ligt bij neerleggen. Zelfs al heb ik mijn iphone in dit hoesje zitten dan nog is ie in totaal dunner dan m'n oude iPhone 4.
Wel een klein minpuntje. Had gehoopt dat het hoesje iets meer grip zou opleveren, maar helaas voelt het nagenoeg gelijkwaardig glad aan als zonder hoesje. Maargoed desalniettemin ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alabama_man schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:23:
[...]

Heb deze ook besteld en ben er ook tevreden over. Strakke fit, discreet logo, opstaande randjes rondom zodat het scherm vrij ligt bij neerleggen. Zelfs al heb ik mijn iphone in dit hoesje zitten dan nog is ie in totaal dunner dan m'n oude iPhone 4.
Wel een klein minpuntje. Had gehoopt dat het hoesje iets meer grip zou opleveren, maar helaas voelt het nagenoeg gelijkwaardig glad aan als zonder hoesje. Maargoed desalniettemin ben ik zeer tevreden.
Pics please xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

BellySM schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

Mijn excuses O+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
Hmm ik heb mijn Spigen Ultra Hybrid case ontvangen, maar wat me eerst opviel is dat de verpakking afwijkt van die ik op internet gezien had (vooral zwart met oranje streep ipv volledig oranje).
Dat is nou niet echt schokkend, maar daardoor keek ik wel even extra.. en wat ik wel mis is het echtheids hologram.

Zijn er anderen die Spigen bij Knaldeals besteld hebben die wel een echtheidshologram op de verpakking hadden? En die binnen het echtheids certificaat met een uniek nummer tegenkwamen om hem te kunnen valideren op hun website?

Ik ga hem namelijk niet openmaken als ik weet dat ik hem beter kan terugsturen.
Maar als hij toevallig alleen bij mij mist en hij er gewoon is afgevallen of iets dergelijks, dan hoor ik het graag, want ik wil vanavond m'n iPhone reserveren :) en dat durf ik niet zonder hoesje (ye really... ik ken mezelf helaas).
Uiteraard ga ik ze morgen bellen, maar als ik van jullie ook al wijzer wordt, dan scheelt dat wb wel of niet reserveren vannacht...

Edit: een beetje half opengewurmd en er zit een certificaatje in en die code succesvol gevalideerd :) Vraag me wel hoe het zit met het hologram, maar ben wel iets meer uit de conspiracy theory hoek :/

Edit2: contact gehad met Knaldeals en deze hebben alle twijfel weggenomen met een uitleg over de nieuwe verpakkingen en hoe ze rechtstreeks bij Spigen inkopen.
Snel iemand aan de lijn en vriendelijk support team (Femke, Thomas).

Kan niet wachten om vandaag m'n iPhone 6 bij de Apple Store in Den Haag op te halen en hem veilig in deze case op te bergen. En dan natuurlijk hier even een fotootje te droppen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Venuz op 15-10-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Zo net maar de knoop door gehakt en deze besteld

http://www.spigen.com/bra...-hybrid-ex-metal-4-7.html

Rechtsreeks bij Spigen zelf, hier in de nl webshops zie ik hem alleen staan voor de 6plus op mobilefun ( verwacht over 1-2 weken )

Verder kom ik hier alleen de 'rubbere' versie tegen..
Ben benieuwd wat er er nog aan invoer kosten bijkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb ook van Sena mn Sleeves ontvangen, had besteld.
UltraSlim Classic (zwart)
Heritage UltraSlim (bruin)

Erg mooie slanke sleeves, van een prima kwaliteit, erg blij mee.
Kan ze zeker aanbevelen als je een mooie sleeve zoekt die geen bulk toevoegt en toch goed beschermd.

Ik hou zelf de bruine, dus mocht iemand interesse in de zwarte hebben kan de me een DM sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 22:12
Zit te twijfelen tussen 2 hoesjes van Otterbox.
De Symmetry of the Commuter.

Iemand ervaring met een van de 2?

Maakt de Commuter het toestel veel dikker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb zoals ik hier al eerder zei nog nooit een hoesje gehad omdat ik vind dat het het toestel altijd dikker maakt, en het design verloren gaat. Laten nou net die twee problemen voor me opgelost zijn met de 6. Iets dikker is niet zo zeer een issue omdat de 6 achterlijk dun is. Design verloren gaan? Die lelijke antennes? :P

Ik vind de Apple leren hoes mooi, maar waar ik van baal en eigenlijk niet aan wil, is de rand die boven het scherm uit komt. Naar mijn mening vernielt dat de experience die Apple bedoelde met de gebogen randen van het glas icm swipe. Daar kan ik natuurlijk naast zitten, heb het toestel nog steeds niet, maar wil wel beide tegelijk bestellen zodat er meteen een hoes om kan.
Dus twee vragen:
1. Swiped het echt beter zonder de Apple hoes dan met, of merk je het niet.
2. Is er een vergelijkbare hoes die onder het glas eindigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20

RnB

Mijn ervaring is dat het swipen zonder de hoes veel lekkerder/smoother gaat, dan met, omdat je inderdaad met die rand zit. Echter is het met hoes voor mij niet dermate vervelend, dat ik de hoes er gelijk af wil halen.
Dit komt stiekem ook een beetje doordat ik mijn iPhone heerlijk in de hand vind liggen met hoes en iets minder zonder. Dan is het allemaal toch iets te fragiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Venuz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

*snif*

Elke keer als ik lees dat iemand hier iets in die trant schrijft, denk ik alleen maar: please, teach me! Ik heb namelijk zonder screenprotector net zo veel moeite hem krasvrij te houden als jij om hem bekrast te krijgen, lijkt het hehe 8)7
Ben ik dan onbewust zo een gevaar of een pechvogel? ;(
Euh, das niet zo moeilijk hoor.., I'll teach you :P
Venuz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Ik begin me bijna af te vragen of het lot mij dan slecht gezind is ;)
Nee hoor :)
De iPhone valt uit de (heb nu een betere kwaliteit) autohouder: glas gebroken.
Vallen is nogo
Kat gooit telefoon (paar keer per week) op de grond als een soort sport: glas gebroken of gekrast.
Vallen is nogo
In mijn tasje met sleutels en andere vrouwelijke prullarie: gekrast.
Telefoon hoort zijn eigen vakje (of broekzak) te hebben, waar niets bij zit.
Ik laat hem gewoon per ongeluk uit m'n handen glippen: zelfde gevolg.
Niet laten vallen :)
Met een 2 euro dunne plastieken transparante hardcase van Ebay die uitsteekt in de hoekjes en een Ultratough screenprotector van Bodyguardz kan ik echt ALLES met m'n telefoon uithalen zonder enig gevolg. Ik laat hem op de kinderkopjes (stenen) kletteren in de Efteling, iedereen kijkt verschrikt naar me en ik maak me niet druk, want ik weet al dat er niets aan de hand is.
En precies om die reden krijgt het toestel dat ik vast doorschuif naar mijn vriendin na een jaar zonder hoesjes of screenprotectors te hebben gebruikt, een hardcase en voor en achter bodyguardz. Want zij doet hetzelfde als jij hierboven allemaal beschrijft.

Als je coverloos wil gaan en toestel perfect wil houden, dat kan, maar dan moet je alles doen om het risico in te perken. En dat is bij mij wel een tweede natuur geworden. Sommigen lukt dat niet :P

/edit
@RnB; thanks voor je reactie, misschien gewoon proberen maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:44
RnB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:53:
Mijn ervaring is dat het swipen zonder de hoes veel lekkerder/smoother gaat, dan met, omdat je inderdaad met die rand zit. Echter is het met hoes voor mij niet dermate vervelend, dat ik de hoes er gelijk af wil halen.
Dit komt stiekem ook een beetje doordat ik mijn iPhone heerlijk in de hand vind liggen met hoes en iets minder zonder. Dan is het allemaal toch iets te fragiel.
De Apple case is allesbehalve vervelend en is een mooie case. Alleen nu heb ik mn tweede case van Apple en ook deze heeft weer speling aan de rechterkant (kant van powerbutton). Volgens de medewerker van de Apple Store was er een productieprobleem hiermee, maar zou die opgelost zijn. Dit is dus niet het geval. Je kan het testen door de telefoon in je linkerhandpalm te nemen en dan te knijpen met je vingers op de rechterkant in het midden. En dan voel ik daar speling en het kraakt zelfs. Het hoesje schiet constant over de mooie gebogen rand heen van het scherm. Linkerkant van het toestel zit gewoon strak. Nu is mijn vraag wederom, ben ik weer de enige hiermee? Want ik heb er twee in mn handen gehad van iemand anders met dezelfde Apple Case en geen enkel probleem. Ik vraag mezelf af of mijn iPhone niet 1 of 2 mm dunner is dan die van iemand anders. Al mijn hoesjes zitten speling in. Word er gek van! :'(

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:39
dkawa schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

zelfde als de Laut Slimskin... dus waarom deze Japanse versie?
Hmmmmm,......ik dacht: ik bestel deze ipv de Shumuri.
Gisteren binnengekregen, maar is dus niets. Sluit niet netjes aan en de gaatjes voor de speaker zijn niet correct uitgelijnd. Hopen dat ik hem terug kan sturen zonder veel moeite.

Afrader deze Laut Slimskin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
UltraSub schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Euh, das niet zo moeilijk hoor.., I'll teach you :P

[...]

Nee hoor :)

[...]
Vallen is nogo

[...]
Vallen is nogo

[...]
Telefoon hoort zijn eigen vakje (of broekzak) te hebben, waar niets bij zit.

[...]
Niet laten vallen :)

[...]
En precies om die reden krijgt het toestel dat ik vast doorschuif naar mijn vriendin na een jaar zonder hoesjes of screenprotectors te hebben gebruikt, een hardcase en voor en achter bodyguardz. Want zij doet hetzelfde als jij hierboven allemaal beschrijft.

Als je coverloos wil gaan en toestel perfect wil houden, dat kan, maar dan moet je alles doen om het risico in te perken. En dat is bij mij wel een tweede natuur geworden. Sommigen lukt dat niet :P

/edit
@RnB; thanks voor je reactie, misschien gewoon proberen maar dan.
Hehe ik kon het niet laten hardop te grinniken :)

Op de een of andere manier als jij mij aanhaalt, wordt me meer duidelijk waar de kern van het probleem ligt. Dus.. yes you did teach me!
Ik "denk" dat er een soort rode draad is dat ik hem maar steeds laat vallen ;)

Ik ga het met screenprotector en hoesje proberen om risico vermijding ook mijn tweede natuur te maken en als ik mezelf genoeg vertrouw, zonder zijwieltjes en alles eraf.

Maar for the time being kan ik mooi reviewen hoe goed alles wel of niet beschermt bij impact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Wat is nou het verschil tussen de Heritage Ultraslim en de Ultraslim Classic van Sena? En is de één beter dan de ander? Ik heb namelijk zelf de Ultraslim classic gehad bij mij 5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirJonn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-08 20:04
UltraSub schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:46:
2. Is er een vergelijkbare hoes die onder het glas eindigt?
Misschien deze?

Afbeeldingslocatie: http://d2zmgde9txxwg2.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iph-1177-blk-main-v1_1.jpg

Altijd met veel plezier met de iphone 4 gebruikt, stopt net onder de rand. Denk dat ik ook deze ga halen voor de 6. Ook erg fijn materiaal en matte finish (voor de 4 in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Incipio Feather Grey toch?

Kan hem bij 1 winkel vinden voor 32,49.... ben wel benieuwd of hij lager komt als de glasrand.

Iemand al ervaring...

GR

Alex
AirJonn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Misschien deze?

[afbeelding]

Altijd met veel plezier met de iphone 4 gebruikt, stopt net onder de rand. Denk dat ik ook deze ga halen voor de 6. Ook erg fijn materiaal en matte finish (voor de 4 in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 11:25
virish01 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:33:
Wat is nou het verschil tussen de Heritage Ultraslim en de Ultraslim Classic van Sena? En is de één beter dan de ander? Ik heb namelijk zelf de Ultraslim classic gehad bij mij 5S.
Heritage:
Afbeeldingslocatie: http://store.senacases.com/media/catalog/product/i/p/iphone_6_heritage_ultraslim_cognac_desk_5.jpg
http://www.senacases.com/...itage-ultraslim-iphone-6/

Classic:
Afbeeldingslocatie: http://store.senacases.com/media/catalog/product/i/p/iphone_6_ultraslim_classic_black_desk_9.jpg
http://www.senacases.com/product/ultraslim-classic-iphone-6/

Iets andere structuur dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
AirJonn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Misschien deze?

[afbeelding]

Interessant. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 11:25
Zelf de Sena Heritage UltraSlim voor de iPhone 6 gepre-orderd bij DressMy, ze zeggen dat het nog ongeveer acht werkdagen duurt voordat ze ze kunnen leveren. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:36
Weet Iemand een goede tempered screen protector vootr de gewone iphone 6. Heb vandaag achter een tempered glass protector geweest van muvit. Hij pastr goed maar de 2de foli zat niet meer in de verpakking en er zat een haartje ingekleefd dus 19 euro in de vuilbak.

Iemand een ander goed merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

[...]
[afbeelding]
Ik had ook een scherm in mijn iphone6. (zonder vallen of wat dan ook). vandaag naar apple store geweest. Kreeg direct nieuwe mee, zonder vragen hoe het kwam

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Ik heb de bruine leder case van Apple voor mijn iPhone 6+

Persoonlijk vind ik deze zeer goed. Sluit zeer strak aan (volumeknoppen en powerbutton zijn bijna onzichtbaar) en hij verdikt de iPhone niet veel. De grip is ook goed.

Wel heb ik de indruk dat er snel stof tussen de randen en het scherm komt te zitten.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirJonn
  • Laatst online: 03-08 20:04
Nagtoralik schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:53:
Incipio Feather Grey toch?

Kan hem bij 1 winkel vinden voor 32,49.... ben wel benieuwd of hij lager komt als de glasrand.

Iemand al ervaring...

GR

Alex
yes, Incipio Feather.
Krijg hem vrijdag binnen in het zwart als het goed is, laat wel even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
Pino112 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:31:
Zelf de Sena Heritage UltraSlim voor de iPhone 6 gepre-orderd bij DressMy, ze zeggen dat het nog ongeveer acht werkdagen duurt voordat ze ze kunnen leveren. Ben benieuwd :)
Ik heb iphone-cases.nl ook gemaild, die gaf aan dat er volgende week een levering kwam. Ze konden echter niet aangeven welke kleuren precies. Verder nog geen reactie van appelhoes oid gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Okee bedankt voor het melden! Ik wil graag de denim blauwe van Sena alleen die hebben ze helaas nog niet op hun site staan (iphone-cases.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:09
Ik he de blauwe Apple leather case gekocht voor m'n witte(zilver) iPhone 6.
Ik ben nooit echt voorstander geweest van hoesjes maar de 6 is zodanig dun en glad met die ronde zijkanten dat ik bang ben dat ie toch eens uit m'n handen zal glijden. Ook de uitstekende camera is een reden voor mij om nu toch met een hoesje te werken. Het toestel is nu veel beter op te nemen en vast te houden terwijl ie niet veel dikker is geworden.
Foto is wel niet echt goed ;)

Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/9549ac84-a786-4bb3-a87d-b6ac7c7f62c1_zpscd81ba9a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:27
botech schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:46:
Ik ben nooit echt voorstander geweest van hoesjes maar de 6 is zodanig dun en glad met die ronde zijkanten dat ik bang ben dat ie toch eens uit m'n handen zal glijden. Ook de uitstekende camera is een reden voor mij om nu toch met een hoesje te werken. Het toestel is nu veel beter op te nemen en vast te houden terwijl ie niet veel dikker is geworden.

[afbeelding]
Zeer nette case! De onderkant is open, stel hij valt een keer raakt de steen bijv dan je onderkant van de Iphone of steekt het hoesje wat uit? En gebruik je een screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:09
dennis_rsb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Zeer nette case! De onderkant is open, stel hij valt een keer raakt de steen bijv dan je onderkant van de Iphone of steekt het hoesje wat uit? En gebruik je een screenprotector ?
Als hij slecht valt kan de onderkant inderdaad beschadigd geraken, maar dat heb je met veel hoesjes volgens mij. Maar de kans dat je 'm laat vallen is al minder met deze case vind ik. De grip op het toestel is beter. Ook moet ik nu niet meer zo voorzichtig zijn als ik hem neer leg, i.v.m. krassen en de uitstekende camera.
En dat die onderkant open is stoort mij niet, vind het zelfs mooi, zo zie je toch nog iets van het design van de iPhone 6 ;)
Ik gebruik geen screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Ik was ook geen voorstander van die Apple leather case omdat de onderkant open is. Maar nadat ik op YouTube een droptest gezien heb. Blijkt de kans heel klein dat het toestel beschadigd wordt als het toestel valt. De hoeken onderaan zijn toch hoger dan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Klopt heb eerst een hardcase gehad, daar zijn de boven en onderkant volledig open en geen uitstekende randen bij het scherm. En nu heb ik een TPU case van Belkin, deze beschermd hem rondom, ik heb ook geen screenprotector. Heb ze wel gehad eerst maar vaak merk je gewoon dat hij erop zit. En heb eens bij iemand zo'n temperred glass geprobeerd. De feeling bij zo'n temperred glass is niet zo als bij het echte scherm. Daarnaast ligt de homebutton lager. Ik heb zelf de 5S dus dat glas is al heel sterk, krast niet bij normaal broekzak gebruik zover ik weet, zonder sleutels uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
De open onderkant van zulke cases hebben als voordeel dat ze veelal om het toestel kunnen blijven als je gebruikt maakt van een dock systeem, op je bureau, nachtkast of carsystem. Een dichte onderkant kan net een millimetertje teveel zijn om de lightningconnector elektrisch te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Zojuist via fedex mijn sena heritage pouch ontvangen voor mijn 6 plus. Zoals verwacht uitermate goed afgewerkt en mooie kwaliteit leder. Ook de kleur blauw matcht erg goed. Tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/eyloJPc9jAfbeeldingslocatie: https://imageshack.com/i/p8snz9dbj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Nu online
Als pre order bij senacases.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
Net ook een Sena Heritage Ultraslim (cognac) gekocht bij senacases.com
shipping within 1 a 2 dagen volgens de site, eens benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
botech schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:46:

[afbeelding]
Nice dat blauw! In het echt is hij veel mooier dan op foto's.

Even een vraagje aan jou:
Heb jij ook speling aan de rechterkant van het hoesje? Het is niet zichtbaar, maar als je het toestel in je linkerhand plaatst en dan knijpt met je vingers aan de rechterkant voel je speling en kraakt het bij mij.

Ik hoor graag of dit bij jou ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
@Redondo1982 You're holding it wrong :P

Mijn zwarte heeft er lig geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Terugkomend op de leather case.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/le047l8ktr8.jpg

de hoekjes onderaan zijn hoog genoeg om het toestel te beschermen en tegelijk niet bulky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren de Spigen FlexHD Screenprotectors binnen gekregen...

Nu ben ik geen onbekend met te applyen van deze krengen en altijd zonder problemen... maar gvd, wat een pokke dingen zijn dit! :@ Ze zijn dusdanig dun dat je ze niet 'stijf' egaal op je toestel kan leggen, in tegenstelling zelfs... ze zijn héél erg flexibel wat opleggen en alignen een ramp maken. Van de twee die je geleverd krijgt heb ik er 1 getest en uit ellende weg gegooid. Laat die screenprotector maar zitten >_<

Nog wel aan het wachten op de Spigen Slim Armor case voor voldoende bescherming. hopelijk laat die me niet in de steek :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
-NRG- schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:34:
@Redondo1982 You're holding it wrong :P

Mijn zwarte heeft er lig geen last van :)
_O-

It's a feature!

Ik word er wel helemaal gek van dat alle hoesjes bij mij speling hebben. Je gaat er ook op letten en de hele beleving is dan een stuk minder. Met al mn eerdere iphones totaal geen problemen gehad met allerlei soorten hoesjes. Zaterdag ga ik maar even terug naar de store in DH om één en ander aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

Ik heb de bodyguard glas screenprotector, deze wilde ik goed plaatsen nadat hij er op zat en lucht onder kwam, toen is hij gebroken, zou dit onder garantie vallen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Laatst online: 03-09 18:00
Net zoals bij mijn iPhone 5 was ik op zoek naar een zo'n dun en licht mogelijke case voor mijn iPhone 6 Plus, zodat de achterkant wel beschermt is en ik niet elke keer als ik hem neerleg bang ben dat hij beschadigt.

Met de iPhone 6 Plus is een case eigenlijk noodzakelijk wat mij betreft vanwege de slechte grip zonder case. Onderstaande case voldoet vooralsnog (na 4 dagen) perfect aan mijn wensen en dat voor de prijs van 1 euro inclusief verzending uit China :) . Je moet alleen geen haast hebben want verzending duurt een week of 2/3.

Dit is uiteraard geen case die ultieme bescherming biedt maar net iets extra dan een kale iPhone en voordeel is dat ik nu veel meer grip heb met de iPhone 6 Plus. De lens steekt volgens mij nog wel iets uit maar de iPhone wiebelt niet meer zoals zonder case.

ps. de kleine witte vlek op de foto's van de zijkant is door de verlichting boven het bureau, de case sluit gewoon netjes aan.

http://www.ebay.de/itm/151420614582

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095106_zpsbf6df567.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095911_zps4ab39903.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095300_zps3cd978c6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095150_zpsa92ad7ea.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095137_zpsa3a0583d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f44/timkaarsemaker/2014-10-16095125_zps5f280769.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:14

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik was inderdaad ook altijd van de zo dun en licht mogelijke cases, omdat ik mezelf wel genoeg vertrouw om mijn iPhone nooit te laten vallen. Bij de iPhone 5 had ik daarom nog een dunne case van Ozaki. Toen merkte ik echter dat de iPhone 5 toch beschadigd werd aan de randen omdat er blijkbaar wel eens een zandkorrel of wat dan ook tussen de case en telefoon kwam en dan huishield.

Met de iPhone 5s ben ik daarom overgestapt op clear skins, en met de iPhone 6+ heb ik weer een clear skin genomen van Bodyguardz. Ik heb dezelfde om mijn iPad zitten:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/skins_ipad_iphone.png
(klik voor grote versie)

Het gaat om deze skin: http://www.bodyguardz.com...-shields-skins-films.html

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Mooi wachten op de Sena ultraslim classic iphone 6 plus
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/fdc747febc84c6611ca6ae979a037153.png

[ Voor 42% gewijzigd door Ninaomi op 16-10-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
Ninaomi schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:31:
Mooi wachten op de Sena ultraslim classic iphone 6 plus
[afbeelding]
Heb deze gehad voor mijn iPhone 4, 4s en 5. Erg mooie hoesjes, vond het uiteindelijk toch altijd te irritant om 50x per dag de telefoon eruit te halen voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
kheowkul schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:37:
[...]

Heb deze gehad voor mijn iPhone 4, 4s en 5. Erg mooie hoesjes, vond het uiteindelijk toch altijd te irritant om 50x per dag de telefoon eruit te halen voor gebruik.
Ja ik ook bij alle versies :)
wacht nu op de 6 plus versie,
Persoonlijk vind ik ze veel fijner dan een hardcase of een flipcover, wil de telefoon gewoon zo vast houden tijdens gebruik en niet een of ander hoesje waar ik me aan irriteer tijdens typen of dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Heb deze gister besteld.
Voor iPhone 6 Silver
Afbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_gb-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_GB/v1413444220438/images/large/apl28-amp600-j1-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_gb-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_GB/v1413444220438/images/large/apl28-amp600-j1.jpgAfbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_gb-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_GB/v1413444220438/images/large/apl28-amp600-j1-2.jpgAfbeeldingslocatie: http://demandware.edgesuite.net/aaez_prd/on/demandware.static/Sites-otterbox_gb-Site/Sites-masterCatalog_OtterBox/en_GB/v1413444220438/images/large/apl28-amp600-j1-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
tjezus wat een bakbeest, werk jij in de bouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Nee dan had ik wel de Defender van Otterbox besteld.
Maar deze is als het goed is redelijk slank.
Denk dat de iPhone met dit hoesje net zo dik/dun is als mijn iPhone 5.
En dit hoesje heeft dubbele bescherming, dit heb ik nu ook met het hoesje van mijn 5.
Alleen dan siliconen met alu.
Dit is siliconen met kunststof, dus hopelijk minder last van bereikverlies.

En kies voor iets meer bescherming omdat de telefoon vaak mee gaat op de mountainbike en als ik dan een keer val hoop ik dat de telefoon het in elk geval zonder schade overleefd.

[ Voor 19% gewijzigd door MadMax12 op 16-10-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
oke, ziet er wel huge uit op de foto iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
kheowkul schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:16:
Net zoals bij mijn iPhone 5 was ik op zoek naar een zo'n dun en licht mogelijke case voor mijn iPhone 6 Plus, zodat de achterkant wel beschermt is en ik niet elke keer als ik hem neerleg bang ben dat hij beschadigt.

Met de iPhone 6 Plus is een case eigenlijk noodzakelijk wat mij betreft vanwege de slechte grip zonder case. Onderstaande case voldoet vooralsnog (na 4 dagen) perfect aan mijn wensen en dat voor de prijs van 1 euro inclusief verzending uit China :) . Je moet alleen geen haast hebben want verzending duurt een week of 2/3.

Dit is uiteraard geen case die ultieme bescherming biedt maar net iets extra dan een kale iPhone en voordeel is dat ik nu veel meer grip heb met de iPhone 6 Plus. De lens steekt volgens mij nog wel iets uit maar de iPhone wiebelt niet meer zoals zonder case.

ps. de kleine witte vlek op de foto's van de zijkant is door de verlichting boven het bureau, de case sluit gewoon netjes aan.

http://www.ebay.de/itm/151420614582
Deze heb ik ook net besteld. Ben benieuwd, was al een tijd op zoek naar een super dun hoesje om krassen tegen te gaan tijdens werk. Voor de rest zit hij toch altijd in mijn broekzak.

Voor dit geld is het altijd te proberen :)

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wv1304
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-02-2024
Weet er iemand een geschikt hoesje waarbij de iPhone goed beschermd wordt tegen vallen, stof en misschien zelfs wat water? En het hoesje moet wel een beetje mooi zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door wv1304 op 16-10-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
wv1304 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:32:
Weet er iemand een geschikt hoesje waarbij de iPhone goed beschermd wordt tegen vallen, stof en misschien zelfs wat water? En het hoesje moet wel een beetje mooi zijn :)
http://www.lifeproof.com/shop/us_en/iphone-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
SHIFTER [NL] schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:23:
[...]

Deze heb ik ook net besteld. Ben benieuwd, was al een tijd op zoek naar een super dun hoesje om krassen tegen te gaan tijdens werk. Voor de rest zit hij toch altijd in mijn broekzak.

Voor dit geld is het altijd te proberen :)
Yep, zo dacht ik ook. Als het niets is kan je altijd verder kijken. Tot nu toe tevreden en zeker gezien minimaal 1/20e van de prijs is van vergelijkbare hoesjes via Nederlandse webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:07
Ik heb net de Waterfield Spinn Case gekocht, http://www.sfbags.com/col...roducts/iphone-spinn-case, groot genoeg voor mijn iPhone 6 Plus met Apple Siliconen Case (zodat de iPhone niet uit m'n vingers glipt). Kosten: € 47,57 (omgerekend van $ 59) + FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze hoes van Beyzacases besteld maar door gestuntel van DHL nog steeds niet binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.beyzacases.com/image/cache/data/products/iphone6/BZ05465_Natural_ID_Slim_Black-Tan_Front-800x800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
Heb gisteren mijn iPhone 6 64GB champagne/gold opgehaald in Apple Store, Den Haag. Was zo opgehyped dat ik per ongeluk mijn onderbroek binnenstebuiten aan had gedaan lol Sorry, too much info :X

Hoe dan ook, ik dacht even wat fotootjes plaatsen van hoe de Spigen Ultra Hybrid crystal clear het op de iPhone 6 champagne/goud doet.
...En ook meteen van de Bodyguardz HD Impact clear screenprotector, omdat ik erg trots ben dat me dit voor het eerst stofvrij gelukt is (met veel stoom, scotch magic tape, tijd en kreten) hehe

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MbIDJAIl.jpg

De case: Spigen Ultra Hybrid - crystal clear
De case is makkelijk aan te brengen en ook weer los te halen, doordat de achterkant dan wel hard is, maar de zijkanten zijn flexibeler. Ik weet niet of als je dit te vaak zou doen, het zou oprekken, maar daar kom ik over een jaartje wel op terug :)

De knoppen vind ik ook prima werken. Misschien helpt het ook dat ik de telefoon niet eerst een tijd zonder hoes gebruikt heb, dus ik weet niet beter. Maar het gaat naar mijn gevoel zonder veel moeite.

Hij maakt de telefoon wel iets groter en ook iets minder mooi, maar ik denk niet dat je deze case moet kiezen als je puur voor looks gaat. Ik zie het zelf als een veilige case (vooral door de verhogingen voor/achter en de 'air cushions'), waarbij mijn telefoon nog een beetje herkenbaar is door de transparantie.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V1kta3wl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MsfsSWel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uBrDfGSl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wluJBUVl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SMr1Kd2l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZwR7xbql.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OkO8l8Rl.jpg

De screenprotector: Bodyguardz HD Impact - crystal clear
De screenprotector is een impact model en daarom iets minder flexibel/dun (al gaat dat om tienden van milimeters) dan de doorsnee PET protectors. Daarom kan hij net als glas modellen niet helemaal tot in de hoeken. Dat is erg persoonlijk of je dat storend vindt. Ik niet. Ik ben al trots dat ik hem stofvrij heb aangebracht en goed uitgelijnd.

Ik zie trouwens dat hij op de foto's van de case er echt dik op lijkt te liggen, maar zo oogt het alleen door de hoek en inzoom actie van de fotocamera. Als je de telefoon in je hand hebt, merk je bijna niet dat hij erop zit, alleen de cut-outs veraden het.

Wat ik wel merk is dat ik het idee heb dat de cut-out misschien niet helemaal perfect is. Ik heb nl de screenprotector gepositioneerd om het scherm aan beide kanten zo goed mogelijk en evenwijdig te dekken. Maar als je dat doet, dan zal je zien dat hij bij de home knop en de frontcam/oorspeaker iets naar rechts had gemoeten. Maar goed als ik dat had gedaan dan was hij niet precies op het scherm gekomen. Het is niet heel vreselijk, maar 100% netjes is het ook niet.
Edit: ik zie nu op mijn eigen foto dat de rechteronderkant best ook w.b. scherm iets naar rechts kon. Nou, dan heb ik vast dubbel gekeken bij het aanbrengen.

Zoals ik gewend ben van Bodyguardz (de Ultratough) is ook deze protector gewoon heel fijn en glad in de touch.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XkyaAgUl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LEioC5Pl.jpg

Ik ga oefenen met risico vermijdend leven, zodat ik ook een minder invasief hoesje kan gebruiken. Maar voorlopig nog even veilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
racoon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:14:
Ik heb de bodyguard glas screenprotector, deze wilde ik goed plaatsen nadat hij er op zat en lucht onder kwam, toen is hij gebroken, zou dit onder garantie vallen?
Heb je hem gekocht via Bodyguardz of een Nederlandse (web)winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Venuz... Met alle respect, gave telefoon, maar dat hoesje maakt het echt meteen lelijk. Maar als jij 't mooi vindt gewoon vooral houden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Net mijn hoesje binnen gekregen die ik al in bestelling had staan. Een Zero 5 van CAZE (link) Het is een 0,5mm dik hoesje van doorzichtig kunststof.

Heb hem net uitgepakt en ook voor het geld ($20 incl. verzending) is het aardig compleet. Er zit een knap doosje omheen met daarin een kartonnen doosje dat nogal gejat is van Apple. Hierin zit een screenprotector en een soort steuntje. Verder een schoonmaak doekje voor het scherm.

Ben benieuwd hoe hij bevalt over een langere tijd, voor nu voelt hij prima aan! Over een paar weken komt er een binnen die nog dunner is (0,3mm) dus ben daar ook benieuwd naar.

Hier wat foto's :

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-F9qPHXiWMsM/VD_RTByia3I/AAAAAAAADvM/kc6QEtkZgWE/s1024/IMG_2201.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-H7KVOG8NHik/VD_RQoGX5hI/AAAAAAAADvE/vc6PrNw73IE/s1024/IMG_2202.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-0vPVBc-PAFU/VD_S_FVWJGI/AAAAAAAADvk/DRfFkFWtF-Q/s1024/IMG_0932.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-OR6qZTf0eoo/VD_S9_RQGhI/AAAAAAAADvc/oCEf6x_iRLs/s1024/IMG_0937.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 16-10-2014 16:17 . Reden: foto's toegevoegd ]

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:50
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
Na een paar dagen proberen van verschillende hoesjes voor de 6 (elago, tech21, switch easy, decoded, no-brand-TPU, etc.) uiteindelijk toch voor de originele Apple leather case gegaan. De enige die er echt als gegoten omheen zit imo.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Ik heb zojuist van de eBay store van Spigen een Ultra Hybrid Case voor de iPhone 6 Plus binnengekregen. Deze heb ik voor een familielid besteld, maar alvast om mijn eigen telefoon gedaan omdat mijn hoesje (Spigen Neo Hybrid van Spigen) al vier weken onderweg is.
Algemeen geeft het een goed gevoel dat het toestel nu wel tegen een stootje kan, maar ik merk gelijk ook een nadeel op en dit is denk ik voor alle cases met opstaande rand. Al sinds mijn vorige toestel, een Xperia ZL doe ik het toestel altijd op dezelfde manier in mijn broekzak: ondersteboven met scherm naar binnen gericht in mijn voor-broekzak. Zonder de case heb ik er geen last van, maar met de case heb ik gelijk na één keer al stof tegen de bovenrand. Ik denk dat het in- en uithalen uit de broekzak het toestel licht statisch maakt en stof aantrekt. Door de opstaande rand van de case blijft het stof niet in de broekzak achter, maar op het toestelscherm.
Ik ben benieuwd of anderen ditzelfde ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 16:18

BKJ

Custom hoesje laten maken bij gocustomized.com, de "iPhone 6 - Ultralight hoesje" in het wit.

Dit is het resultaat na 4 dagen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5vs0siUl.jpg

Het was op zicht maar twee tientjes, maar iig geen aanrader....

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:06:
@ Venuz... Met alle respect, gave telefoon, maar dat hoesje maakt het echt meteen lelijk. Maar als jij 't mooi vindt gewoon vooral houden zo.
Hehe weet je, ik ben het ook wel met je eens hoor. Ik had niet verwacht dat een transparante case toch zo kon verbergen wat er in zit eigenlijk.
Daarom zei ik ook dat het meer een keuze 'uit veiligheid' was, dan dat het nu echt stylish was.

Maar ik ga nu op mijn gemak doorneuzen (en hier kijken) naar een exemplaar waarmee ik ook echt kan zien dat ik nu een iPhone 6 heb en ook best beschermend is ;)
Tot ik dat gevonden heb, is hij tenminste hierin safe voor mijn onhandige bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb deze gekocht voor maar 22 euro: Bouletta - iPhone 6 LiftCase (Rustic Black)

Afbeeldingslocatie: http://coverhoesjes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/306x307/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/_/l_rst1_om7_01_1.jpg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
BellySM schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:51:
Ik heb zojuist van de eBay store van Spigen een Ultra Hybrid Case voor de iPhone 6 Plus binnengekregen. Deze heb ik voor een familielid besteld, maar alvast om mijn eigen telefoon gedaan omdat mijn hoesje (Spigen Neo Hybrid van Spigen) al vier weken onderweg is.
Algemeen geeft het een goed gevoel dat het toestel nu wel tegen een stootje kan, maar ik merk gelijk ook een nadeel op en dit is denk ik voor alle cases met opstaande rand. Al sinds mijn vorige toestel, een Xperia ZL doe ik het toestel altijd op dezelfde manier in mijn broekzak: ondersteboven met scherm naar binnen gericht in mijn voor-broekzak. Zonder de case heb ik er geen last van, maar met de case heb ik gelijk na één keer al stof tegen de bovenrand. Ik denk dat het in- en uithalen uit de broekzak het toestel licht statisch maakt en stof aantrekt. Door de opstaande rand van de case blijft het stof niet in de broekzak achter, maar op het toestelscherm.
Ik ben benieuwd of anderen ditzelfde ervaren?
Het lijkt mij vrij normaal dat een Iphone in je broekzak stof hapt een beetje, heb dit zelf ook. Dat is het nadeel. Maar ik vind de voordelen van een backcover groter dan dat ik met een sleeve of flipcase moet gaan werken, die twee vind ik behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Mar.tin schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

Heb je de applicatieinstructies wel goed gelezen? :) Je moet ze met vocht aanbrengen he!

[afbeelding]
heb ik, maar zelfs na het volgen van de instructies is het opbrengen niet fatsoenlijk te doen... ik doe van het weekend nog wel een poging, heb er toch nog 1 liggen... ook heel veel vloeistof hielp niet...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
Dawn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:28:

Nu ben ik geen onbekend met te applyen van deze krengen en altijd zonder problemen... maar gvd, wat een pokke dingen zijn dit! :@ Ze zijn dusdanig dun dat je ze niet 'stijf' egaal op je toestel kan leggen, in tegenstelling zelfs... ze zijn héél erg flexibel wat opleggen en alignen een ramp maken. Van de twee die je geleverd krijgt heb ik er 1 getest en uit ellende weg gegooid. Laat die screenprotector maar zitten >_<

Nog wel aan het wachten op de Spigen Slim Armor case voor voldoende bescherming. hopelijk laat die me niet in de steek :)
Misschien is de 'hinge' methode een mogelijkheid voor als je weer tegen zo'n flexibele protector aanloopt? Ik weet niet of dat hierbij helpt (en of je het al had toegepast hier), maar ik heb er zelf veel baat bij gehad bij mijn laatste applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Bij mijn Sena heritage ultrasim (bruine kleur) zie ik een afdruk van de camera op de achterkant..De camera steekt uit natuurlijk, maar heb nu gewoon een rondje op precies de plek van de camera op mijn sena hoesje…

Kwetsbaar plekje dus...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Laatst online: 14-08 19:49
Ik heb ook de sena heritage gekocht. Nog voor de pre-order prijs voor 25% korting maar wel zelfde dag al verzonden! Tip: gebruik de discountcode SENASAVER10 voor 10% korting. Altijd meegenomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Medic schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:06:
Ik heb ook de sena heritage gekocht. Nog voor de pre-order prijs voor 25% korting maar wel zelfde dag al verzonden! Tip: gebruik de discountcode SENASAVER10 voor 10% korting. Altijd meegenomen toch?
op welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik gok:

http://www.senacases.com

8)

[ Voor 4% gewijzigd door laredo op 16-10-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkna schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:37:
Zojuist via fedex mijn sena heritage pouch ontvangen voor mijn 6 plus. Zoals verwacht uitermate goed afgewerkt en mooie kwaliteit leder. Ook de kleur blauw matcht erg goed. Tevreden!
Hoelang om te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Dawn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:28:

hoe zit het met de grootte van de screenprotector tov je iPhonescherm? net als het gros te klein? of is deze wel nagenoeg moeilijk-zichtbaar als hij er perfect op zou liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Nu online
Bijna 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

randje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

hoe zit het met de grootte van de screenprotector tov je iPhonescherm? net als het gros te klein? of is deze wel nagenoeg moeilijk-zichtbaar als hij er perfect op zou liggen?
De groote van de screenprotector is exact passend op je beeldscherm als deze precies recht ligt. Bijzonder weinig foutmarge kan ik je vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Laatst online: 14-08 19:49
Inderdaad op www.senacases.com kun je de code SENASAVER10 toepassen voor 10% korting.
Bij mij was de levertijd erg vlot; zelfde dag verstuurd en is ondertussen al in nederland gearriveerd volgens de track&trace.
Betreft nogmaals bij mij ook de Heritage voor 6 plus.

Voor diegene die hier ook willen bestellen; Ik heb eerder in dit draadje gelezen dat er mensen zijn die nog naheffing invoerrechten krijgen a ongeveer 10 euro. Niet iedereen kreeg deze naheffing maar wel goed om te weten lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

Venuz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Heb je hem gekocht via Bodyguardz of een Nederlandse (web)winkel?
Via een webwinkel

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 16:57
Ik gebruik mijn iPhone 6 i.c.m. een zwarte leren hoesje van Apple en ik vind het echt een top hoesje. Nu ben ik opzoek naar een screenprotector, maar wat zijn nu aanraders qua screenprotectors? Het liefst een screenprotector die heel de voorkant goed beschermt, dus niet zo'n halve screenprotector. En eventueel een protector voor de achterkant en zijkanten erbij is me ook prima. Ik hoor graag jullie tips qua screenprotectors. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 16-09 20:37

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met Skinomi, maar ik heb deze besteld voor mijn iPhone 6. Hij bedekt zowel de voor als achterkant en ook de zijkanten. Reviews zijn over het best positief (4* op 678 reviews).

http://www.amazon.com/Ski...Anti-Bubble/dp/B00KXDMBZG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-08 22:51
ik gebruik inmiddels deze sleeve hij zit als gegoten om mijn iphone 6
http://www.appelhoes.nl/B...r-iPhone-6-4-7-inch-Brown
het groot voordeel van deze sleeve is dat je kan zien wie er belt zonder dat je iphone uit de sleeve hoef te halen...en ten alle tijd de datum/tijd te zien is... :) :)
Afbeeldingslocatie: http://www.apfelpage.de/wp-content/uploads/2014/09/Bildschirmfoto-2014-09-11-um-07.42.28.png

[ Voor 18% gewijzigd door diebote op 17-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
diebote schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:07:
het groot voordeel van deze sleeve is dat je kan zien wie er belt zonder dat je iphone uit de sleeve hoef te halen...en ten alle tijd de datum/tijd te zien is... :) :)
[afbeelding]
Wat heb je er aan als je niet bij de knoppen kan om het scherm te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-08 22:51
Hoiz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:33:
[...]

Wat heb je er aan als je niet bij de knoppen kan om het scherm te activeren?
nou, dat noemen ze keuzen maken als je gaat voor een sleeve kan je niet bij de knoppen het gaat voornamelijk om je dure iphone te beschermen, juist deze sleeve heeft een groot voordeel t.o.v de meeste dat je ziet wie er belt.. ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Helaas productie problemen voor de fuz felt case 5.5"
De 4.7" variant kan morgen door de backers worden bevestigd en wordt begin volgende week verstuurd. Ben heel benieuwd hoe deze gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekac
  • Laatst online: 23-11-2022
gday schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:39:
Ik was inderdaad ook altijd van de zo dun en licht mogelijke cases, omdat ik mezelf wel genoeg vertrouw om mijn iPhone nooit te laten vallen. Bij de iPhone 5 had ik daarom nog een dunne case van Ozaki. Toen merkte ik echter dat de iPhone 5 toch beschadigd werd aan de randen omdat er blijkbaar wel eens een zandkorrel of wat dan ook tussen de case en telefoon kwam en dan huishield.

Met de iPhone 5s ben ik daarom overgestapt op clear skins, en met de iPhone 6+ heb ik weer een clear skin genomen van Bodyguardz. Ik heb dezelfde om mijn iPad zitten:

[afbeelding]
(klik voor grote versie)

Het gaat om deze skin: http://www.bodyguardz.com...-shields-skins-films.html
Waar heb je deze gekocht voor de iPhone 6? Ik wil bestellen bij Appelhoes maar ik weet niet of ze de eerst of tweede versie hebben en ze reageren niet op m'n mail. (Eerste batch dekt niet de hele voorkant, 2de batch dekt wel de hele voorkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Morning all….

Ik heb een Iris bon en deze kan ik ook bij de Belcompany besteden. Ik wil daar een screenprotector halen en/of een bumper voor mijn iPhone 6…Deze gebruik ik dan in het weekend en de sleeve, door de week..

Iemand een idee of bij de Belcompany goed spul is te krijgen? Tips welke te nemen? Anders haal ik daar alleen de screenprotector en de case (siliconen graag ivm krassen) dan wel bij een hoesjesstore….

Thnx voor de tips in advance...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Zwarte Apple iPhone 6 leren hoes binnen. Kwaliteit is vergelijkbaar met de iPhone 5(S) hoes. Onderkant is open en ik vind dat toch minder mooi.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wist je neem ik aan toch al voordat je hem bestelde/binnenkreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

diebote schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:07:
[afbeelding]
Wel mooi, jammer dat ze alleen zo'n lichte kleur hebben.
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste