Ik heb gisteren mijn abonnement bij Hi verlengd. Hierbij zou ik over een tweetal weken de iPhone 6 64GB Spacegrey ontvangen. Deze bestelling heb ik zojuist gewijzigd, naar eenzelfde toestel, maar dan de Silverkleurige versie. Dit omdat een hoesje mij totaal ontschoten was tijdens het plaatsen van mijn eerste bestelling.
Ik vind namelijk een zwart hoesje op een zwarte telefoon niet heel fraai. Daarnaast ben ik niet echt te vinden voor overige kleuren hoesjes. Ik heb op dit moment mijn iPad Mini Retina (Silver) in een zwartkleurige flipcover van Apple zelf. Hier betaalde ik destijds wel de hoofdprijs (70€) voor, maar is het in mijn ogen zeker waard (geweest).
Nu ben ik dus opzoek naar advies en gebruikerservaringen van de officiele zwarte leren case van Apple. Zie onderstaande afbeelding.
1. Alleen heb ik met mijn iPhone 5 een aantal dunne hard-plastic hoesjes gehad die de telefoon zelf beschadigden doordat er stof/zand tussen het hoesje en de telefoon kwam te zitten. Dat zal met dit hoesje niet/minder gebeuren, omdat deze van leer is?
2. Daarnaast was ik benieuwd of er eventuele alternatieven zijn. Ik ben dus opzoek naar een premium zwart hoesje.
3. En als laatste vroeg ik mij af of er veel mensen hier een screenprotector gebruiken. Ik heb er namelijk wel eentje op mijn iPhone 5 zitten. Maar dit scherm is vlak en loopt vrijwel haaks over in de zijkant. Bij de iPhone 6 is dit anders. Hoe zitten de screenprotectors hier; slechts op het vlakke gedeelte van het scherm of ook over het stukje bolling? In dat geval, hoe krijg je deze er dan op, omdat je dan in de hoeken in de problemen komt theoretisch gezien.