Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:36:
Iemand de lederen Apple case al ontvangen die ze bij Apple zelf besteld hebben?

Ik zou de mijne morgen krijgen volgens Apple. Ben benieuwd!
Mijne is gisteren verzonden,normaal morgen ook in huis.
De blauwe kleur

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
[...]

Als het goed is ligt de SlimSkin nu in de brievenbus maar ik moet werken tot 22:00. Als ik thuis ben en het hoesje in gebruik heb zal ik mijn ervaring delen.
Oke, ik hoor het graag van je.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:47:
[...]

De blauwe kleur
Ik had hem de 27ste besteld. Nog steeds niet binnen!

Stond ook bij dat ik hem 1okt zou krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik vertrouw mijn iPhone 6+ niet zo in z'n plastic siliconen case :( Durf 'm nooit in m'n broekzak te doen eigenlijk..

Zit eraan te denken om misschien een wallet te halen, dan kan ik gelijk m'n portemonnee thuislaten. Dan zit je alleen wel weer in de zomer, want zoiets past natuurlijk helemaal moeilijk in je broekzak.

Zucht, keuzes :D

Misschien toch maar de 6 moeten kopen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:12
Ligt het nu aan mij of is de levering van die Spigen hoesjes weer verder uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:53
30 oktober volgens Spigen. Staat er al de hele week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb een vraag, ik heb de zes plus besteld komt volgende week, maar door de bendgate populariteiten zit ik te denken aan een gepast hoesje zodat ik hem niet kan buigen want kan het echt niet financieel hebben dat ie kapot is, of zo een dingetje aan mijn riem, of is er nog iets anders?, ik heb ook die coole soort van holster al gezien die je zo onder je schouders hebt waar je je gsm in kan steken. Ik wil wel ook geen lelijk hoesje, zo een van die hele dikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-08 20:04
thibautb schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:18:
Ik heb een vraag, ik heb de zes plus besteld komt volgende week, maar door de bendgate populariteiten zit ik te denken aan een gepast hoesje zodat ik hem niet kan buigen want kan het echt niet financieel hebben dat ie kapot is, of zo een dingetje aan mijn riem, of is er nog iets anders?, ik heb ook die coole soort van holster al gezien die je zo onder je schouders hebt waar je je gsm in kan steken. Ik wil wel ook geen lelijk hoesje, zo een van die hele dikke.
Gezien alle berichten van afgelopen week zou ik me totaal niet drukmaken over het buigen. En als je ook zorgt dat je zuinig ben op de spullen dan krijg je zo een nieuwe als het toch gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 21:55
Heeft er iemand ook al ervaringen met screen protectors? Ik ben erg benieuwd of er een protector is die het mooie scherm van de iPhone 6 niet verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Negaiido schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:58:
Heeft er iemand ook al ervaringen met screen protectors? Ik ben erg benieuwd of er een protector is die het mooie scherm van de iPhone 6 niet verpest.
En een backprotector? Ik vind alleen maar screenprotectors of full body protectors, maar geen back? Zijn die lastig te plakken ivm antennestrepen of zo?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag mijn Spigen van Knaldeal ontvangen. Zondag besteld. Het gaat om een originele versie incl. Stickers voor de buttonproblemen om te fixen. Op het stikkervel stonden ook instructies met het Spigen logo.

De authenticiteitcode die erbij zat ingevuld op hun site en de hoes is echt. Past super om de plus. Meer grip en de telefoon word er amper dikker van. Sterker nog: met 1 hand bedienen is makkelijker geworden. Aanrader dus :-)

Mbt autohouders: ik heb een ventilatiehouder gehaald bij Plentyparts voor 15 euro. Incl zuignap, plakbevestiging en vent houder. Werkt prima, alleen even de foto van de thaise vrouw met een hond en een telefoon erachterweg halen. Stabiel ding en niet duur. Ook geen groot blok. (Heb een bakje in mijn auto zitten, Lexus CT200, waar ik mijn iPhone 5 in kon houden. De plus paste net niet. Goede oplossing dus zo want zit navi en bediening van airco voor de passagier niet in de weg.

[ Voor 35% gewijzigd door Kecin op 30-09-2014 22:33 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:39
Redondo1982 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:12:
[...]

Oke, ik hoor het graag van je.
Heb hem zojuist om mijn iPhone gedaan (de LAUT SLimSkin) en het valt me op dat de zijkanten wat los zitten, niet dat het hoesje niet past en de iphone er zo uitvalt maar het net 1mm te groot is ofzo.

Verder niet heel bijzonder, erg dun maar mist daardoor waarschijnlijk de stevigheid aan de zijkanten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Nu online
Mij lijkt deze wel handig :-)
http://m.ebay.nl/itm/181524312735?nav=SEARCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mij ook, maar wat doe je in de zomer? Zo'n ding is toch niet comfortabel in je broekzak, dunkt mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:30:
[...]

Heb hem zojuist om mijn iPhone gedaan (de LAUT SLimSkin) en het valt me op dat de zijkanten wat los zitten, niet dat het hoesje niet past en de iphone er zo uitvalt maar het net 1mm te groot is ofzo.

Verder niet heel bijzonder, erg dun maar mist daardoor waarschijnlijk de stevigheid aan de zijkanten helaas.
Vreemd is het wel dat er verschillende meningen zijn over de pasvorm. Mijn Laut Lume had het ook aan de zijkanten en ook de uitsparingen kwamen niet overeen. Ik heb hem ook besteld en ook de Muvit Thingel Clear, want ik wil perse een clear case. Morgen komt de Laut binnen en overmorgen de Muvit. Ik hoop dat ik dan na vier verschillende cases te hebben geprobeerd eindelijk kan zeggen dat ik er één heb gevonden. En mijn gevoel zegt Muvit, want die zijn qua pasvorm altijd precies op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 18:54
Redondo1982 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:
[...]

Brodit is het beste, maar ook wel prijzig. Althans dat vinden veel mensen, maar ik vind het wel meevallen.

Is nog niet leverbaar voor i6 en i6+, maar zal snel gaan komen.
Via broditcenter gewoon de iPhone 6 houder besteld van brodit (had al een clip in een auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Gunth schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:47:
[...]

De blauwe kleur
Die van mij komt denk ook morgen binnen (als ik de track en trace mag geloven hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

ls789 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:43:
[...]

Via broditcenter gewoon de iPhone 6 houder besteld van brodit (had al een clip in een auto)
Heb je de gene die verstelbaar is of de pasklare ( niet te gebruiken met hoes )?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb ook alleen de houder besteld voor mijn iPhone 6..De pasklare..Had ik voor mijn 5s ook en was super!!

Alleen twijfel ik om deze te ruilen, gezien ik nog niet weet of ik een case om mijn 6 koop ivm bescherming etc..Maar mijn sena hoes komt ook binnenkort binnen, beetje dubbelop dan weer...

Het is wat als je zuinig bent op je spullen, haha..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Ik heb ook de Brodit besteld. Wel de verstelbare want ik ga nu wel een case gebruiken. Heb dat bij mijn 5 niet gedaan en had daar op een gegeven moment wel een beetje spijt van.

Gelijk eentje besteld met USB kabel eraan, prik ik hem zo in mijn Pioneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Past de 6+ ook nog in een Brodit houder als je er een Spigen hoesje om doet?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Goede vraag. Zou dan alleen in een verstelbare houder passen, maar zou nog even wachten op de maatvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
F_hertgers schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 06:45:
[...]

Heb je de gene die verstelbaar is of de pasklare ( niet te gebruiken met hoes )?
De verstelbare :) volgens mij was dat ook de enige die te bestellen was op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb de knoop toch maar doorgehakt en deze wallet besteld:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NjY3WDY2Nw==/z/LGAAAOSwDk5UKElF/$_57.JPG

http://www.ebay.de/itm/11..._trksid=p3984.m1497.l2649

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Ik zit te denken om er zelf een autohouder te frezen van aluminium , voor de iphone 6 met hoes , alleen die orginele usb kabel is lastig te klemmen , iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-08 11:16
Ik heb deze gekocht. Mooi, stevig, maar het bedienen van de knoppen aan de zijkant laat te wensen over. Het is niet eenvoudig de telefoon "uit" te zetten.
Remko.me schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:48:
mag ik jullie mening? wat vinden jullie van de Bruine Apple case?

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Redondo1982 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:41:
[...]

Vreemd is het wel dat er verschillende meningen zijn over de pasvorm. Mijn Laut Lume had het ook aan de zijkanten en ook de uitsparingen kwamen niet overeen. Ik heb hem ook besteld en ook de Muvit Thingel Clear, want ik wil perse een clear case. Morgen komt de Laut binnen en overmorgen de Muvit. Ik hoop dat ik dan na vier verschillende cases te hebben geprobeerd eindelijk kan zeggen dat ik er één heb gevonden. En mijn gevoel zegt Muvit, want die zijn qua pasvorm altijd precies op maat.
Let me know, ben benieuwd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zelf een Apple lederen case bestellen voor de iPhone 6. Om mijn telefoon te beschermen heb ik ook een lederen pouch bij shop.fitbag.de besteld. Hier heb ik goede ervaringen mee en ze leveren producten van goede kwaliteit.

Bij de bestelling moet je wel het volgende aangeven: iPhone 6 mit original Apple Leather Case (ze hebben me laten weten dat ze alle maten al hebben) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:54
mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm :S (die je alleen ziet zitten in het zonlicht)

Mensen die nog een mooie screen protector zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/s...phone-6/9200000033053497/
Bedankt, ook besteld! Gisteren was die niet meer leverbaar, maar zonet weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb net het bruine lederen hoesje besteld van Apple bij appelhoes.nl, denk dat deze kleur het beste bij mijn witte iphone past. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:32
Jadang schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Bedankt, ook besteld! Gisteren was die niet meer leverbaar, maar zonet weer wel..
En bedankt! Ook besteld, gisteren was hij idd niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Appleman schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:31:
[...]

En bedankt! Ook besteld, gisteren was hij idd niet op voorraad.
15 euro is wel heel erg goedkoop voor een spigen glass protector, had ergens gelezen dat de pasvorm niet goed is maar als dat echt zo is weet ik ook niet maar voor 15 euro is het wel de moeite waard dus heb ik het ook besteld. :+

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 01-10-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Jadang schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Lijken wel lidl / aldi prijzen , geweldig ! Meteen een besteld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice92983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 03:26
Hoop dat de + versie binnenkort ook op bol.com verschijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:54
Ik heb dat van die glazen screenprotectors nooit gesnapt, heb al 2 jaar een simpel 10 euro ding van de Mediamarkt op mijn iPhone 5 zitten, geen krasje te bekennen. Voor de 6 heb ik deze besteld: http://www.appelhoes.nl/B...nprotector-iPhone-6-Clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:32
Ik vind een glas protector veel lekkerder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
Hmm ik twijfel momenteel nogal qua bescherming voor mijn telefoon, zit te denken aan een leren apple hoesje icm http://www.appelhoes.nl/A...-Protector-iPhone-6-Clear
Iemand ervaring met Artizz glazen protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-07-2023
F_hertgers schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

Lijken wel lidl / aldi prijzen , geweldig ! Meteen een besteld !
Ik heb hem zojuist binnen gekregen, het is NIET de Spigen screen protector die je krijgt maar een andere goedkope Koreaanse namaak. Heb hem niet open gemaakt ivm retourneren dus weet niet wat de kwaliteit verder is.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/r0thfo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/sfz5lj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/vjix3.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Mike.1306 op 01-10-2014 13:32 . Reden: Afbeeldingen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Mike.1306 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb hem zojuist binnen gekregen, het is NIET de Spigen screen protector die je krijgt maar een andere goedkope Koreaanse namaak. Heb hem niet open gemaakt ivm retourneren dus weet niet wat de kwaliteit verder is.
Goh, hoe onverwacht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Is niets mis mee hoor Mike.1306, heb er een van Diva via DX.com besteld en zit al 4 maanden op de iPhone 5s. Prima spul! Krast niet :)

Maar er zijn er zoveel op dx.com (de verpakking lijkt heel vaak hetzelfde,volgens mij drukken ze gewoon er een logo op).

[ Voor 32% gewijzigd door Nitai op 01-10-2014 13:47 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 14:25
dan kan je beter op ebay een glazen screenprotector kopen voor 7 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

NouNee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:48:
dan kan je beter op ebay een glazen screenprotector kopen voor 7 euro...
Yes! Of dx.com of andere Chinese webshop. Levertijd is alleen zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mike.1306 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt dat je dit even deelt, heb mijn bestelling alweer geannuleerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 14:25
Nitai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Yes! Of dx.com of andere Chinese webshop. Levertijd is alleen zo lang :(
Klopt 2 weken vaak! Ik heb deze besteld maandag, word verzonden vanuit UK

http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1497.l2649

hopelijk krijg ik hem voor vrijdag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
Nitai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:46:
Is niets mis mee hoor Mike.1306, heb er een van Diva via DX.com besteld en zit al 4 maanden op de iPhone 5s. Prima spul! Krast niet :)

Maar er zijn er zoveel op dx.com (de verpakking lijkt heel vaak hetzelfde,volgens mij drukken ze gewoon er een logo op).
okee nou dat is wel mooi dan. Ik wacht nog even af wat anderen die hem besteld hebben doen. Want ben nu wel benieuwd of ie mooi op het scherm ligt ja of nee. Is vast wel iemand op dit forum die hem er op plakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 16-09 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Passen al die glazen screenprotectors mooi om die gebogen randen heen?

Ik heb sinds mijn Windows Mobile tijd al Brando Ultra Clear maar ik zou op de 6 dan toch iets anders overwegen, hij moet alleen wel perfect aansluiten vind ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:45:
Passen al die glazen screenprotectors mooi om die gebogen randen heen?

Ik heb sinds mijn Windows Mobile tijd al Brando Ultra Clear maar ik zou op de 6 dan toch iets anders overwegen, hij moet alleen wel perfect aansluiten vind ik.
Alle screenprotectors die ik tot nu toe gezien hebben houden op waar die ronding van het glas aan de zijkanten begint. Dus nee volgens mij gaan ze niet om te randen heen, en de glazen al helemaal niet lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Slimskin gaat terug. Net eromheen gehad en inderdaad aan de zijkanten te wijd. Morgen even de Thingel afwachten en dan neem ik een beslissing. Als de Thingel bevalt dan zou dat zeer welkom zijn. Anders gaat alles terug en ga ik gewoon de telefoon naakt gebruiken. Als laatste redmiddel heb je altijd nog de Apple Case, maar dan zie je mn mooie gouden achterkant niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik krijg morgen iPhone 6 64gb grey, ik weet niet wat ik moet doen wil geen krassen dus heb een protector maar zon case vind ik weer te zonde van het design maar wil ook wel weer iets van bescherming mocht hij per ongeluk vallen, die Laut SlimSkin Clear zag er wel mooi uit maar weer niet op een grey denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand ervaring met de glazen screenprotector van Bodyguardz voor de iPhone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
vegetto1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:35:
ik krijg morgen iPhone 6 64gb grey, ik weet niet wat ik moet doen wil geen krassen dus heb een protector maar zon case vind ik weer te zonde van het design maar wil ook wel weer iets van bescherming mocht hij per ongeluk vallen, die Laut SlimSkin Clear zag er wel mooi uit maar weer niet op een grey denk ik?
Niet doen, is ruk. En zo clear is ie ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
oke, wat anders advies? een sleeve ofzo dan heb je hem toch zonder case maar is hij beschermd als je hem niet gebruikt ik ben dat alleen niet gewend :O kan ook nog niet echt een mooie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:45

ScreamGT

joejoe

http://www.e-supply.nl/glazen-screenprotector-iphone-6/

Zojuist die besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
Die ziet er wel goed uit verder, hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
vegetto1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:48:
oke, wat anders advies? een sleeve ofzo dan heb je hem toch zonder case maar is hij beschermd als je hem niet gebruikt ik ben dat alleen niet gewend :O kan ook nog niet echt een mooie vinden
Ook al over nagedacht en net zoals jou niks moois gezien wat op voorraad is.

Morgen even de Thingel afwachten en dan laat ik gelijk weten of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Redondo1982 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Ook al over nagedacht en net zoals jou niks moois gezien wat op voorraad is.

Morgen even de Thingel afwachten en dan laat ik gelijk weten of het wat is.
is dat een sleeve of een case? ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:54
Meulendijks89 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Bedankt dat je dit even deelt, heb mijn bestelling alweer geannuleerd 8)7
Lees het helaas nu pas. Bestelling is al verzonden, dus zal morgen wel even kijken in de bus. Anders retour en aankaarten bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
vegetto1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

is dat een sleeve of een case? ben benieuwd.
https://accessoires.t-mob...gel-case-transparent.html

In dit topic is er al een ervaring aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
die link geeft alleen een artikel om te bestellen, ziet er overigens wel oke uit zo op 1e gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
vegetto1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:15:
die link geeft alleen een artikel om te bestellen, ziet er overigens wel oke uit zo op 1e gezicht
Daar heb ik hem ook besteld na lang zoeken. Hij was nergens op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 23:02
Zojuist de leren case van apple gekocht voor mijn i6. Sluit goed aan. Maar dat mag ook wel voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
laat maar even weten dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Stvn21 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:38:
Zojuist de leren case van apple gekocht voor mijn i6. Sluit goed aan. Maar dat mag ook wel voor dat geld.
Apple Case is gewoon een goed en mooi product. Die had ik gewoon weer in het zwart gekocht als ik een spacegrey had gekocht. Dit keer een gouden, dus dan vind ik het zonde van de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Kecin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:29:
Vandaag mijn Spigen van Knaldeal ontvangen. Zondag besteld. Het gaat om een originele versie incl. Stickers voor de buttonproblemen om te fixen. Op het stikkervel stonden ook instructies met het Spigen logo.

De authenticiteitcode die erbij zat ingevuld op hun site en de hoes is echt. Past super om de plus. Meer grip en de telefoon word er amper dikker van. Sterker nog: met 1 hand bedienen is makkelijker geworden. Aanrader dus :-)

Mbt autohouders: ik heb een ventilatiehouder gehaald bij Plentyparts voor 15 euro. Incl zuignap, plakbevestiging en vent houder. Werkt prima, alleen even de foto van de thaise vrouw met een hond en een telefoon erachterweg halen. Stabiel ding en niet duur. Ook geen groot blok. (Heb een bakje in mijn auto zitten, Lexus CT200, waar ik mijn iPhone 5 in kon houden. De plus paste net niet. Goede oplossing dus zo want zit navi en bediening van airco voor de passagier niet in de weg.
Welk Spigen hoesje heb je voor je 6+ besteld? Ik heb de 6+ Tough Armor via Amazon.de besteld. Ca. 12,50. goedkoper dan via Knaldeal. Moet je alleen je pakketje wel afhalen in Duitsland 8) Het wordt verzonden via Spigen zelf, dus ik ga er wel vanuit dat ze origineel zijn.

2 weken geleden ook de houder gehaald bij Plentyparts. Ik werd naar verloop van tijd gek van het gerammel van de onderdeeltjes wanneer er geen telefoon in zit. Nu de Kenu Airframe+(ook via Amazon.de) binnengekregen en dit zijn echt superdingen. Robuust, klemt goed in de ventilator en klemt de telefoon ook goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Hiero iphone gold met apple bruin lederen cover
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-10/D47C3B70-4DF5-4DA9-AB07-AD8D6524A911_zpshitjpjjn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-10/7B760CA4-204E-4F9E-9B6D-691734665CAE_zpslgyqagft.jpgAfbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-10/0E662551-2370-4486-9550-1273B52D5FB0_zpshmgwbhx2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-10/E6BE3D2E-EA0F-44C3-89ED-2EE08324C6DE_zpsi5nf85fp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik krijg net een mailtje van Sena met een FedEx track en trace code :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 01-10-2014 16:58 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen met foto's door die dikke rand om de lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Vind ik toch wel verdomd mooi. Mijn 6+ is alleen space grey dus dan ga ik voor zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

dzzls schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Welk Spigen hoesje heb je voor je 6+ besteld? Ik heb de 6+ Tough Armor via Amazon.de besteld. Ca. 12,50. goedkoper dan via Knaldeal. Moet je alleen je pakketje wel afhalen in Duitsland 8) Het wordt verzonden via Spigen zelf, dus ik ga er wel vanuit dat ze origineel zijn.

2 weken geleden ook de houder gehaald bij Plentyparts. Ik werd naar verloop van tijd gek van het gerammel van de onderdeeltjes wanneer er geen telefoon in zit. Nu de Kenu Airframe+(ook via Amazon.de) binnengekregen en dit zijn echt superdingen. Robuust, klemt goed in de ventilator en klemt de telefoon ook goed vast.
Ik heb de Neo Hybrid. Ding van Plentyparts rammelt hier (nog?) niet lol.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ik krijg morgen ook de bruine case en heb ook een goude iPhone, geen spijt van mijn keuze ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
geeft hij ook bescherming aan de randen? en hoe zit het met bulk wordt hij er veel groter van?
wat denk je als je hem laat vallen beschermd hij dan? daar is hij uiteindelijk voor natuurlijk anders kan je net zo goed geen case nemen

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
Spike_wolf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:58:
Ik krijg net een mailtje van Sena met een FedEx track en trace code :)
Wanneer heb je besteld? ik heb de 29e besteld dus ben beniewd hoe lang ik nog moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jeshua9 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

Wanneer heb je besteld? ik heb de 29e besteld dus ben beniewd hoe lang ik nog moet wachten.
De 12e, vlak nadat ze de pre order startte.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
Dan wacht ik geduldig af. mijn iphone 6 duurt waarschijnlijk toch nog een week. ben zeer benieuwd naar de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

vegetto1983 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:10:
geeft hij ook bescherming aan de randen? en hoe zit het met bulk wordt hij er veel groter van?
wat denk je als je hem laat vallen beschermd hij dan? daar is hij uiteindelijk voor natuurlijk anders kan je net zo goed geen case nemen

ben benieuwd
Hij wordt er zeker iets lomper van , beschermd de gehele foon , de rand zit over het scherm die wordt dus beschermd, bij vallen op vlakke delen is het scherm beschermd , en kan met het schieten van fotos nog geen bruine randen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Fe® op 01-10-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

Welke case/bumper/sleeve adviseren jullie voor de space gray iphone 6 plus, ik dacht zelf aan een doorzichtige en dan verder kijken of er wat moois is, maar wil gelijk voor een goede gaan, had op mijn iphone 5 een simpele zwarte bumper zitten, daar werd de achterkant erg smerig van.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 11:17

Niek_1981

Think Different.

Weet iemand waar het Siliconenhoesje voor iPhone 6 Plus nog meer te koop of te bestellen is?
Apple geeft op de site verwachte levertijd oktober aan, en dat is wel lkkr ruim ;)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Sinds vandaag de BodyGuardz ScreenGuardz Pure Glass op mijn 6+ zitten en bevalt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
racoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:38:
Sinds vandaag de BodyGuardz ScreenGuardz Pure Glass op mijn 6+ zitten en bevalt goed
Kun je misschien wat plaatjes tonen? Ik ben benieuwd naar de rand van zo'n protector...

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik hoop dat het goed te zien is

Afbeeldingslocatie: http://freebits.nl/images/2014/10/01/IMG_00010da12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Thanks! Zijn de randen ook afgerond? En als je hem aanzet, valt dan al het zichtbare van je beeld onder de protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 23:22
Ik heb zelf sinds gister de Apple iPhone 6 lederen case zwart gekocht voor m'n SG. Heerlijk straks hoesje en geeft gelijk extra grip, maar het slanke design blijft wel. Nu wil ik graag een screenprotector erop maar ik weet niet of die wel tot de rand komt. Heeft iemand een Apple case + screenprotector en wil hiervan een paar foto's maken? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

De randen zijn rond en alles valt bij mij onder de protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
Mijn sleeve besteld via etsy is vandaag verzonden vanuit Litouwen. Wanneer ik 'm heb zal ik foto's plaatsen. Dit moet 'm zijn in ieder geval :)

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/023/0/7724401/il_570xN.531397788_kw7u.jpg

Via onderstaande link kun je verschillende mooie hoesjes zoeken en bestellen. Zeker een aanrader! En via de link krijg je ook 5 euro korting op de eerste bestelling.

http://etsy.me/1mR7pAn

[ Voor 8% gewijzigd door crazylegs op 01-10-2014 19:13 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Incipio feather zwart voor mijn iphone 6 binnengekregen via www.allesvoorapple.nl Zit echt mooi om de iphone. Is een hardcase maar met zo'n rubberachtige laag erom. goed wat grip en voelt ook stevig aan. :)
Linkje nog naar de iphone case

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 23:08
crazylegs schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:11:
Mijn sleeve besteld via etsy is vandaag verzonden vanuit Litouwen. Wanneer ik 'm heb zal ik foto's plaatsen. Dit moet 'm zijn in ieder geval :)

[afbeelding]

Via onderstaande link kun je verschillende mooie hoesjes zoeken en bestellen. Zeker een aanrader! En via de link krijg je ook 5 euro korting op de eerste bestelling.

http://etsy.me/1mR7pAn
Die ziet er goed uit.
Heb je een link naar je hoes?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:49
Gunth schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:29:
[...]

Die ziet er goed uit.
Heb je een link naar je hoes?
Als je op die link klikt waar je de korting bij krijgt vul je de volgende zoekterm in en dan kom je direct bij de juiste hoes uit:

iPhone 6 Plus Case with Magnetic Flap. Genuine Brown Leather Sleeve Cover. Handmade Pouch Shell Sleeve

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:25
Nice! Ik heb ook de gold en krijg morgen die cover ook binnen. Staat goed. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Hier inmiddels ook binnen vanuit Amazon.de (een wederverkoper daar, volgens mij gewoon uit China gehaald).

Hoop dat het goed te zien is, lichtopbrengst in de woonkamer is niet optimaal en moest de flitser uitzetten (daarom bewogen...)

Het is wel fijn dat het niet over de randen heen gaat. Bij de 5s gebruikte de glazen protector samen met een case. De case drukte soms op de hoeken waardoor de protector daar eerder los ging. Dit is perfect en komt niet tegen de lederen cover aan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X99Go38bovsR93JRkKubLVMF/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lz78e1n2cqJ5YYtLDjNdH1yx/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 01-10-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:45:
Hier inmiddels ook binnen vanuit Amazon.de (een wederverkoper daar, volgens mij gewoon uit China gehaald).
Ik heb volgens mij ook deze besteld via een Chinese site. Komt het in een verpakking van Nillfisk of iets dergelijks? Zag er heel goed uit en kost maar een tientje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Executor16 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:54:
[...]

Ik heb volgens mij ook deze besteld via een Chinese site. Komt het in een verpakking van Nillfisk of iets dergelijks? Zag er heel goed uit en kost maar een tientje ofzo.
Komt wel uit China, zou best kunnen. De wederverkoper heeft er een eigen papiertje in gestopt, dus ik weet het niet. Het is wel een witte verpakking, de andere van Dx.com waren vaak zwart. (Volgens mij komt het echt uit dezelfde fabriek allemaal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Vanmiddag mijn bestelling van Appelhoes binnen gehad.

In de verpakking:
Muvit Clear Back cover iPhone 6 Plus
Bodyguardz Pure Glass

De Muvit ben ik best tevreden over. Stevige case, knoppen goed bereikbaar. Alleen op de linker bovenhoek zit een klein beetje speling. Voor nu vind ik het even een prima case tot ik wat beters gevonden heb.

De Pure Glass is supermakkelijk aan te brengen, en best vergevingsgezind als er een luchtbelletje blijft zitten. Even voorzichtig optillen en opnieuw aanbrengen. Zit echt perfect! Hij loopt niet af over de rondingen, maar dat zou vrij lastig worden met een glazen protector. In combinatie met een case voel je hem bijna niet zitten. Als je hem zonder case zou gebruiken dan kan het scherpe randje van de protector wel irritant zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/i4pkow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30l1f9s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/6o1og0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Iemand ervaring met een goed aansluitende sleeve? Liefst verkrijgbaar in de stad want ik heb nu niets. Liefst iets onder de 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 12:16
Hoiz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:23:
Iemand ervaring met een goed aansluitende sleeve? Liefst verkrijgbaar in de stad want ik heb nu niets. Liefst iets onder de 15 euro?
Loop gewoon eens binnen bij tmobile, vodafone, phonehouse etc. Die hebben vast wel iets liggen voor die prijs. Als het geen universele is zullen ze allemaal wel prima aansluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 01-10-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:56

RnB

racoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:03:
De randen zijn rond en alles valt bij mij onder de protector
Waarom zie ik op jouw foto iets anders?
Ik vind het maar niks, zo'n glasplaat die niet alles afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 12:16
wrong topic..

[ Voor 88% gewijzigd door Draakje5 op 01-10-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Draakje5 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

Loop gewoon eens binnen bij tmobile, vodafone, phonehouse etc. Die hebben vast wel iets liggen voor die prijs. Als het geen universele is zullen ze allemaal wel prima aansluiten.
Ik zie vrijwel nooit meer goede sleaves in de winkel liggen, of ze gaan vlot kapot. Hoopte dat iemand er eentje had die niet binnen notime uit elkaar valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
Is er iemand met de Bodyguardz Pure Glass in een lederen hoes van Apple? Zo ja, zou je dan een foto willen posten, ben wel benieuwd hoeveel ruimte er tussen de randen zit van de protector en de case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb geen foto's van de case na 1 dag, wel na 4 maanden:

before:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/iPhone5Shoes2.jpg

after:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/iPhone5Shoes.JPG

...less is more

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste