Kan niet zeggen dat t lelijk is. Heeft wel wat.
Ik heb ook de bruine gehad voor de iPhone 5S. Mooie case (in de verpakking en nieuw) maar na een paar weken gebruik echt een vieze poepkleur met vlekken xD (sommigen vinden het misschien mooi)
Auw das lullig , dat zal ook bij mijn cover gebeuren, ik heb de bruine, wel kansloos dat een product van 50 ballen er zo uit gaat zien.funk-e schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Ik heb geen foto's van de case na 1 dag, wel na 4 maanden:
before:
[afbeelding]
after:
[afbeelding]
Walking on the bright side of life
Deze word van mij zodra ik mijn 6+ binnen heb.
http://www.slickwraps.com...s-p/sw-aip6plus-ccblk.htm
http://www.slickwraps.com...s-p/sw-aip6plus-ccblk.htm
Is wel een andere kleur he, de bruin van de 6. Maar ik denk dat het er alleen maar mooier op wordt. Smeer het anders af en toe goed in met spul dat je ook voor je leren schoenen gebruikt.F_hertgers schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:44:
[...]
Auw das lullig , dat zal ook bij mijn cover gebeuren, ik heb de bruine, wel kansloos dat een product van 50 ballen er zo uit gaat zien.
Iemand een idee of ze bijvoorbeeld bij de mediamarkt ook de originele apple hoesjes verkopen? Kan ze echt nergens vinden hier in de regio Breda.. Het gaat om de silicone voor de 6 plus.
Jeetje wat een verschilfunk-e schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Ik heb geen foto's van de case na 1 dag, wel na 4 maanden:
before:
[afbeelding]
after:
[afbeelding]
die jij heb heeft trouwens beige achtig kleurtje niet bruin?
Afgelopen zaterdag was er hier in Eindhoven in ieder geval nog niks van terug te vinden.sjakkie123 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:19:
Iemand een idee of ze bijvoorbeeld bij de mediamarkt ook de originele apple hoesjes verkopen? Kan ze echt nergens vinden hier in de regio Breda.. Het gaat om de silicone voor de 6 plus.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
http://www.ebay.nl/itm/TP...&var=&hash=item589dd59a90
Net besteld.. ben niet echt van de hoesjes maar keek even voor de gein op ebay/DX.com etc. en kon het niet laten voor dat geld
ben benieuwd..
Net besteld.. ben niet echt van de hoesjes maar keek even voor de gein op ebay/DX.com etc. en kon het niet laten voor dat geld
I served in a company of heroes.
Sinds vandaag heb ik mijn iPhone. Ben er erg blij mee, maar nu nog een cover. Ik heb besloten de leren van Apple te kopen, maar als ik hem op de site bestel krijg ik een iDeal error
Hebben jullie dit ook?
Weet iemand of de mediamarkt ze gewoon heeft liggen of moeten de covers nog overvliegen
***Update: ik mag van ING 48 uur niks kopen omdat ik een nieuwe foon heb.
Anyway, ik zoek nog zon donkerblauwe.
Hebben jullie dit ook?
Weet iemand of de mediamarkt ze gewoon heeft liggen of moeten de covers nog overvliegen
***Update: ik mag van ING 48 uur niks kopen omdat ik een nieuwe foon heb.
Anyway, ik zoek nog zon donkerblauwe.
[ Voor 16% gewijzigd door FerdiV op 02-10-2014 08:00 ]
Jakkie!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Netjes! Krijg hem van mij als het goed is morgen binnen!Extreme smell schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:11:
Vanmiddag mijn bestelling van Appelhoes binnen gehad.
In de verpakking:
Muvit Clear Back cover iPhone 6 Plus
Bodyguardz Pure Glass
De Muvit ben ik best tevreden over. Stevige case, knoppen goed bereikbaar. Alleen op de linker bovenhoek zit een klein beetje speling. Voor nu vind ik het even een prima case tot ik wat beters gevonden heb.
Zelf heb ik een Bodyguardz full protection al op de backcover zitten die ook bij de zijkantjes zijn werk doet rondom. Hopelijk vermindert dit die speling een beetje..
Weet iemand waar ik een (goede) underwatercase kan bestellen voor mijn iPhone 6?
Ik heb deze inmiddels binnen: http://www.appelhoes.nl/L...ne-6-4-7-inch-Doorzichtig
Ik ben eigenlijk totaal niet zo van de hoesjes (vind krasjes ook niet supererg op de achterkant, het blijft een gebruiksvoorwerp), maar had voor mijn 5S toch eens een keer een dun hoesje er omheen gedaan en dat beviel op zich nog wel.
Dus nu weer expres een erg dunne genomen. Zaten ook nog twee screenprotectors in, dus die heb ik nu ook maar even een kans gegeven.
Ik ben eigenlijk totaal niet zo van de hoesjes (vind krasjes ook niet supererg op de achterkant, het blijft een gebruiksvoorwerp), maar had voor mijn 5S toch eens een keer een dun hoesje er omheen gedaan en dat beviel op zich nog wel.
Dus nu weer expres een erg dunne genomen. Zaten ook nog twee screenprotectors in, dus die heb ik nu ook maar even een kans gegeven.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zou je enkele foto's kunnen maken? Welke iPhone heb je trouwens (hoop SG)?LuNaTiC schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:18:
Ik heb deze inmiddels binnen: http://www.appelhoes.nl/L...ne-6-4-7-inch-Doorzichtig
Iphone 6 SG inderdaad. Ik zal even een foto maken met mijn zakelijke mobiel (iPhone 4S, dus worden niet echt hele jofele foto's maar ik doe mijn best
)
zo, hoop dat je er wat aan hebt.
iPhone 6 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 78% gewijzigd door LuNaTiC op 02-10-2014 10:15 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ziet er uit als de perfecte case, wil wel wat bescherming tegen krassen etc. maar het design moet ook intact blijvenLuNaTiC schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:48:
Iphone 6 SG inderdaad. Ik zal even een foto maken met mijn zakelijke mobiel (iPhone 4S, dus worden niet echt hele jofele foto's maar ik doe mijn best)
iPhone 6 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik zit zelf te denken aan een houten case van miniot. (https://www.miniot.com/we...ge=iwood6&state=maximized)
Plaatje van de uitvoering die ik graag zou willen:

Helaas met z'n €79 niet goedkoop, maar vergeleken met wat apple vraagt voor z'n plastic-met-leer cases eigenlijk ook wel weer schappelijk...

Helaas met z'n €79 niet goedkoop, maar vergeleken met wat apple vraagt voor z'n plastic-met-leer cases eigenlijk ook wel weer schappelijk...
Dat blok hout kan nooit lekker in de hand liggen.
En dat is niet zo, want er zit speling op de zijkanten. Geloof me, dat is best irritant.chainzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:36:
[...]
Ziet er uit als de perfecte case, wil wel wat bescherming tegen krassen etc. maar het design moet ook intact blijvenVolgens mij zit 'ie ook echt perfect strak om de iPhone heen als ik het zo zie!
I don't have dreams, I have goals!!
Schappelijk? Hij is bijna twee keer zo duur...Emiel L schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:40:
Ik zit zelf te denken aan een houten case van miniot. (https://www.miniot.com/we...ge=iwood6&state=maximized)
[afbeelding]
Tot nu toe merk ik daar weinig van in elk geval. Maar misschien heeft het ook iets te maken met je tolerantieniveau.Redondo1982 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:42:
[...]
En dat is niet zo, want er zit speling op de zijkanten. Geloof me, dat is best irritant.
Precies. 'maar' 2x zo duur en daarvoor wel handgemaakt in Nederland van echt hout, en niet van plastic en een matige kwaliteit leer (tenminste, als de cases voor de iPhone 5 een maatstaf waren)Redondo1982 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
Schappelijk? Hij is bijna twee keer zo duur...
Een hoesje hoort m.i. gewoon strak te zitten om een telefoon, want anders heb je nog kans op beschadigingen dmv schuiven, ophoping van vuil of valgevaar.LuNaTiC schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
Tot nu toe merk ik daar weinig van in elk geval. Maar misschien heeft het ook iets te maken met je tolerantieniveau.
Heeft niets met tolerantie te maken, maar met acceptatie van het product. Voor heel veel mensen is dit een tijdelijk product, maar ik benader het als een volwaardig product en dan komt het echt tekort.
Verwijderd
Heb de Beyzacase Natural Slim ID voor de iPhone 6 op 14/09 besteld.
Hoesje is nu op voorraad maar nog steeds niet verzonden. Meer mensen besteld bij Beyzacases?
Hoesje is nu op voorraad maar nog steeds niet verzonden. Meer mensen besteld bij Beyzacases?
http://www.appelhoes.nl/K...Slim-sleeve-iPhone-6-Navy
zou dit wat zijn? kan niet veel over vinden
zou dit wat zijn? kan niet veel over vinden
Knomo is over het algemeen wel prima spul.
Ik ook de zwart leren van apple gekocht. Normaal nooit een hoesje maar wilde het nu toch wel een kans geven. Ik moet zeggen dat het hoesje echt lekker in de hand ligt.
Nu ook bij de apple reseller hier een glazen protector willen laten monteren, maar dat waren toch nog niet de meest ideale in pasvorm. Onder in de hoek kreeg hij hem niet helemaal goed, waarop deze dus niet gepakt en wacht ik op een andere. Nu weet ik alleen de namen niet meer
Nu ook bij de apple reseller hier een glazen protector willen laten monteren, maar dat waren toch nog niet de meest ideale in pasvorm. Onder in de hoek kreeg hij hem niet helemaal goed, waarop deze dus niet gepakt en wacht ik op een andere. Nu weet ik alleen de namen niet meer

Krijg vandaag de leren hoes (zwart) van Apple binnen, ben benieuwd!
Voor zover ik weet nog niet, communicatie verloopt ook stroef met deze man zag ik al bij reacties op zijn verkooppagina...3j3ct schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:30:
Iemand al contact opgenomen met de Spigen bol.com screen protector verkoper?
Verwijderd
Heb een Muvit Thin Gel gehaald voor mijn plus, beschermt nethes tegen het stof, vette vingers, krassen en sluit goed aan. Bij de Hi winkels aan 11,75 (hebben daar 20% korting op hoesjes).
Ik vind het er netjes uitzien.LuNaTiC schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:48:
Iphone 6 SG inderdaad. Ik zal even een foto maken met mijn zakelijke mobiel (iPhone 4S, dus worden niet echt hele jofele foto's maar ik doe mijn best)
iPhone 6 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bedankt voor de foto's; ze hebben mij overtuigd.
Ik hoop dat appelhoes.nl ook doet wat ze beweren: vandaag voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik heb ook de Laut SlimCase (foto's voor de geïnteresseerden) en die zit prima strak, schuift totaal niet. Ja, hij geeft iets mee aan de zijkanten als je met je vinger eraan gaat trekken, maar dat is toch altijd zo bij soft cases?Redondo1982 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:56:
[...]
Een hoesje hoort m.i. gewoon strak te zitten om een telefoon, want anders heb je nog kans op beschadigingen dmv schuiven, ophoping van vuil of valgevaar.
Heeft niets met tolerantie te maken, maar met acceptatie van het product. Voor heel veel mensen is dit een tijdelijk product, maar ik benader het als een volwaardig product en dan komt het echt tekort.
Het enige kritiekpuntje vind ik dat hij wel iets stroever had mogen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 02-10-2014 12:30 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik heb zojuist de Apple iPhone 6 lederen case binnen in het bruin, mooie case maar dat mag ook wel voor het geld wat je er voor betaald
Maar zijn zulke cases van hard plastic? Want die krassen bij mij namelijk na een tijdje en een tpu case totaal niet.Tourniquet schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:29:
[...]
Ik heb ook de Laut SlimCase (foto's voor de geïnteresseerden) en die zit prima strak, schuift totaal niet. Ja, hij geeft iets mee aan de zijkanten als je met je vinger eraan gaat trekken, maar dat is toch altijd zo bij soft cases?
Sorry, maar hij zegt letterlijk in de post die jij quote dat het een soft case isNouNee schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Maar zijn zulke cases van hard plastic? Want die krassen bij mij namelijk na een tijdje en een tpu case totaal niet.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Die Laut slimcase beschermt de camera niet toch? Die blijft uitsteken?
Klopt.swasoe schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
Die Laut slimcase beschermt de camera niet toch? Die blijft uitsteken?
Volgens mij heb jij ook de SlimSkin, de SlimCase is wel degelijk een hardcase.Tourniquet schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:29:
[...]
Ik heb ook de Laut SlimCase (foto's voor de geïnteresseerden) en die zit prima strak, schuift totaal niet. Ja, hij geeft iets mee aan de zijkanten als je met je vinger eraan gaat trekken, maar dat is toch altijd zo bij soft cases?
Ik denk dat ik deze ga bestellen:
http://www.ebay.com/itm/S...&var=&hash=item3a957b3926
En daarom vraag ik het nog een keer omdat op foto's lijkt het wel op een hard case!BeQuietAndDrive schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Sorry, maar hij zegt letterlijk in de post die jij quote dat het een soft case isdus geen hard case.
Is het de Laut slim skin of slim case?
Edit: Laat maar hijs wel soort van hard case, daarom is hij zo dun. Zoiets had ik ook maar dan andere merk. Op mijn vorige iPhone kreeg ik daardoor krasjes

[ Voor 17% gewijzigd door NouNee op 02-10-2014 15:22 ]
Dat vond ik inderdaad ook één van de mooiste cases, tot ik zag dat hij boven en onder open wasno11 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:52:
Ik denk dat ik deze ga bestellen:

Apple store Haarlem heeft zat Apple hoesjes hangen leer en siliconen en alle kleuren
Voor wie snel een hoesje nodig heb!
Voor wie snel een hoesje nodig heb!
Ik zit de wachten op Natural ID wallet voor de 6 plus... Heb Beyzacases op 28-09 een mail gestuurd, maar ik moet nog even wachten blijkbaar...
"Dear Mitchell,
Thank you very much for your email.
For the iPhone 6 plus we are working and testing models for the this reason and next 20 days we will share our new models.
Best Regards
Pelin"
Ik heb ook Mujjo een mail gestuurd of ze de slim fit wallet ook voor de 6 plus gaan maken. Daar zijn ze ook nog even bezig blijkbaar...
"Hi Mitchell,
Thanks for your email! We are working really hard on the iPhone 6 (Plus) products. In the coming days/weeks the pre-order sale of all iPhone 6 products will start. I've add you to an email list for preorder clients, so you'll be the first to know when its online!!
You can already order the Slim fit iPhone 6 wallet in Tan or Black:
http://www.mujjo.com/leather-wallet-sleeve-for-iphone-6-tan
http://www.mujjo.com/leat...sleeve-for-iphone-6-black
I hope that answers your question. If not, please feel free to send me an email :)!
Cheers from Holland,
Koko Ulva
Mujjo Support"
Ondertussen gebruik ik een nieuwe sok binnenstebuiten als hoesje.
"Dear Mitchell,
For the iPhone 6 plus we are working and testing models for the this reason and next 20 days we will share our new models.
Best Regards
Pelin"
Ik heb ook Mujjo een mail gestuurd of ze de slim fit wallet ook voor de 6 plus gaan maken. Daar zijn ze ook nog even bezig blijkbaar...
"Hi Mitchell,
Thanks for your email! We are working really hard on the iPhone 6 (Plus) products. In the coming days/weeks the pre-order sale of all iPhone 6 products will start. I've add you to an email list for preorder clients, so you'll be the first to know when its online!!
I hope that answers your question. If not, please feel free to send me an email :)!
Cheers from Holland,
Koko Ulva
Mujjo Support"
Nix mis mee... als ie maar een kek kleurtje heeft !Ondertussen gebruik ik een nieuwe sok binnenstebuiten als hoesje.
Lekker vintage.. een apple-sok
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
dan ben je wel heel bang dat er iets gebeurd? als je hem in je zak houd zonder sleutels kleingeld etc kan er toch niks gebeuren..?LoneWolf schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Nix mis mee... als ie maar een kek kleurtje heeft !
Lekker vintage.. een apple-sok
Ja stom van mij. Ik heb inderdaad de SlimSkin.DyStiC schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:48:
[...]
Volgens mij heb jij ook de SlimSkin, de SlimCase is wel degelijk een hardcase.

Wel toevallig dat er ook echt een SlimCase bestaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 02-10-2014 15:34 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gewoon een algemene sleeve van 6 inch halen bij de lokale telecomboer. Kun je rustig verder kijkenmitchell2805 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:05:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Vandaag de siliconen case van Apple gekocht. Prachtding met vilt aan de binnenkant..Heb de donkergrijze kleur, staat heel mooi bij mijn space grey..Maarrrrrrr…….
Te koop is hij bij deze..Ik heb hem welgeteld 2 uur erom gehad in de auto terug van Oberhausen, maar ik ben meer een sleeve persoon..(deze komt ook binnen volgende week), dus ik bied deze, vandaag gekochte case gelijk te koop aan, uiteraard met bon en doosje er nog bij..Nieuwprijs: 35,- euro, hij mag voor 25,- euro weg..Kan in een envelop, dus volgende dag met post heb je hem al….
Te koop is hij bij deze..Ik heb hem welgeteld 2 uur erom gehad in de auto terug van Oberhausen, maar ik ben meer een sleeve persoon..(deze komt ook binnen volgende week), dus ik bied deze, vandaag gekochte case gelijk te koop aan, uiteraard met bon en doosje er nog bij..Nieuwprijs: 35,- euro, hij mag voor 25,- euro weg..Kan in een envelop, dus volgende dag met post heb je hem al….
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Het valt niet helemaal in de categorie hoesjes, maar het gaat wel om het welzijn van de iPhone, dus here goes: hebben jullie je iPhone verzekerd?
Ik werd net gebeld door de zaak waar ik mijn iPhone heb aangeschaft, met de mededeling dat ik nog enkele dagen gebruik kan maken van het gereduceerde tarief om mijn iPhone te verzekeren. Er werden allemaal argumenten aangedragen waarom ik dat zou moeten doen, maar zelf zie ik het nut er niet zo van is. Ik behandel mijn telefoon alsof het m'n kind is, en ik heb in al die jaren dat ik überhaupt een gsm heb nog nooit problemen gehad. Geen defecten, en sowieso nooit door eigen toedoen laten vallen met schade tot gevolg.
Hoe denken jullie hierover? Waste of money, of toch wel nuttig?
Ik werd net gebeld door de zaak waar ik mijn iPhone heb aangeschaft, met de mededeling dat ik nog enkele dagen gebruik kan maken van het gereduceerde tarief om mijn iPhone te verzekeren. Er werden allemaal argumenten aangedragen waarom ik dat zou moeten doen, maar zelf zie ik het nut er niet zo van is. Ik behandel mijn telefoon alsof het m'n kind is, en ik heb in al die jaren dat ik überhaupt een gsm heb nog nooit problemen gehad. Geen defecten, en sowieso nooit door eigen toedoen laten vallen met schade tot gevolg.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Mijn hoesje voor de 6 staat ook nog op processing. Denk dat het nog wel een kleine week duurt. Dus nu maar een cheap ass universeel hoesje besteld voor zolang hij er nog niet is.mitchell2805 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:05:
Ik zit de wachten op Natural ID wallet voor de 6 plus... Heb Beyzacases op 28-09 een mail gestuurd, maar ik moet nog even wachten blijkbaar...
"Dear Mitchell,
Best Regards
Pelin"
"Hi Mitchell,
Cheers from Holland,
Koko Ulva
Mujjo Support"
Ik ben blij om te horen dat er vilt aan de binnenkant zit en dat zou ook verklaren waarom Apple niet met een 'clear' versie komt en dat vind ik dan wel weer jammer.pdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Vandaag de siliconen case van Apple gekocht. Prachtding met vilt aan de binnenkant..Heb de donkergrijze kleur, staat heel mooi bij mijn space grey..Maarrrrrrr…….
Ik heb overigens geen interesse, maar ben wel blij met je mededeling en ervaring.
Met jouw beredenering niet doen, want je bent er zuinig op zo te zien. Een keer zal je hem echt gaan laten vallen en dan zal je zien dat het meevalt of alleen je front is die is gebarsten. Deel die kosten over het aantal jaren en je bent goedkoper uit dan een maandelijkse dure verzekering, welke toch al snel tegen de € 10,- kost...neem ik aan.Las Vegas schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:59:
Het valt niet helemaal in de categorie hoesjes, maar het gaat wel om het welzijn van de iPhone, dus here goes: hebben jullie je iPhone verzekerd?
Als je toch twijfelt, schaf dan Applecare+ aan.
Als er wat kleine scherpe stofjes of zand korreltjes in mijn zak zitten levert dat haarkrasjes op.vegetto1983 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
dan ben je wel heel bang dat er iets gebeurd? als je hem in je zak houd zonder sleutels kleingeld etc kan er toch niks gebeuren..?
Dat had ik met mijn vorige leren hoesje. De stikseltjes veroorzaken bij het in en uit de sleeve halen ook van die krasjes. Het is overigens geen iPod-sok... Die paste al niet meer op de iPhone 5.
vanmiddag bij de A-Mac opgehaald en ik heb precies hetzelfde 'probleem'. Aan ze kant van de volumeknoppen is er wat speling helaas.. maar wat wil je voor 15 EUR en ook nog eens 2 screenprotectors erbijMeulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:30:
[...]
Heb hem zojuist om mijn iPhone gedaan (de LAUT SLimSkin) en het valt me op dat de zijkanten wat los zitten, niet dat het hoesje niet past en de iphone er zo uitvalt maar het net 1mm te groot is ofzo.
Verder niet heel bijzonder, erg dun maar mist daardoor waarschijnlijk de stevigheid aan de zijkanten helaas.
Verwijderd
Absolute waste of money. Ik heb toevallig gisteren contact opgenomen met mijn verzekeringsagent omdat ik op consumentenbond had gelezen dat telefoonverzekeringen werkelijk een grote waste of money zijn en je inboedelverzekering eigenlijk ook alles dekt wat er binnenshuis gebeurd. Ook vallen, waterschade, verlies en diefstal zonder braak. Voor 3,50 Euro in de maand meer zijn al mijn apparaten hiervoor ook buiten de deur verzekerd tot een bedrag van circa 4500 Euro. In ons gezin 3 iphones, 3 ipads, 2 laptops en een samsung s5. Dat is wel voor een klein kapitaaltje. Zeker met mijn laatste aanwinst, mijn Iphone 6 plus 64gb twv 899 EuroLas Vegas schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:59:
Ik zie op internet veel sleeves met voornamelijk vilt als materiaal. Zou dat de iPhone niet krassen? En is zoiets een betrouwbaar materiaal of gaat zoiets ook snel verloederen?
Bij mij zaten er haarkrasjes op het scherm van mijn iPhone 5. Deels door de stikseltjes in het hoesje, misschien ook door het vilt. De lak was er bij de randen ook iets vanaf geschuurd.Hoiz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:46:
Ik zie op internet veel sleeves met voornamelijk vilt als materiaal. Zou dat de iPhone niet krassen? En is zoiets een betrouwbaar materiaal of gaat zoiets ook snel verloederen?
Uiteindelijk zal het vilt hier en daar los raken, maar dat duurt wel een jaar.
Ik mijd vilt in ieder geval.
Grr voel me zwaar gestild , ik kreeg hem namelijk ook, bol.com al aangegeven dat dit toch echt oplichting is ! Bij spigen zelf staat ie al vanaf introductie nog niet leverbaar , hoe stom kon ik zijn , kortom ik behoor tot de groep kudde volk!Mike.1306 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
Ik heb hem zojuist binnen gekregen, het is NIET de Spigen screen protector die je krijgt maar een andere goedkope Koreaanse namaak. Heb hem niet open gemaakt ivm retourneren dus weet niet wat de kwaliteit verder is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Walking on the bright side of life
Dan maar kijken naar een echte goede leren en niet eentje die uit twee lappen stof bestaat die samen gelijmd zijn die uiteindelijk toch uit elkaar vallen.. Voor mijn oude telefoon duurde het eeuwen voordat ik eindelijk een goede stevige had. pff.mitchell2805 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:34:
[...]
Bij mij zaten er haarkrasjes op het scherm van mijn iPhone 5. Deels door de stikseltjes in het hoesje, misschien ook door het vilt. De lak was er bij de randen ook iets vanaf geschuurd.
Uiteindelijk zal het vilt hier en daar los raken, maar dat duurt wel een jaar.
Ik mijd vilt in ieder geval.
Zit nu naar KARVAJ en FitBag te kijken. Iemand ervaring met een vd twee? Vooral die KARVAJ ziet er goed uit. Je betaalt wellicht wat meer, maar het is teminste genuine leer en het past beter denk ik maar zo
[ Voor 13% gewijzigd door Hoiz op 02-10-2014 20:40 ]
DM!!pdavie2311 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Ik zit met het dilemma om wel of niet een screenprotector aan te brengen op mijn iPhone 6 plus.
Argument om het wel te doen is ter voorkoming van krassen.
Argumenten tegen zijn het aanbrengen (is een ramp i.v.m. stofjes en bubbeltjes) en het is minder mooi.
Nu zie ik op youtube diverse filmpjes van mensen die hun iPhone 6 met de scherpste messen bewerken en geen krassen op het scherm krijgen (wel in het aluminium).
Zelf ben ik superzuinig op mijn iPhone. Deze zit altijd in mijn broekzak zonder dat er andere spullen bij zitten. En als ik dan de filmpjes zie, heb ik dan (bij normaal gebruik) nog wel iets van krassen te vrezen?
Hoe denken jullie daar over?
Argumenten tegen zijn het aanbrengen (is een ramp i.v.m. stofjes en bubbeltjes) en het is minder mooi.
Nu zie ik op youtube diverse filmpjes van mensen die hun iPhone 6 met de scherpste messen bewerken en geen krassen op het scherm krijgen (wel in het aluminium).
Zelf ben ik superzuinig op mijn iPhone. Deze zit altijd in mijn broekzak zonder dat er andere spullen bij zitten. En als ik dan de filmpjes zie, heb ik dan (bij normaal gebruik) nog wel iets van krassen te vrezen?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Als je er fatsoenlijk mee om gaat moet dat prima kunnen, de 6 is mijn 6e iPhone en ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt, ook nog nooit een krasje gehad. In mijn broekzak zitten ze over het algemeen wel ineen leren sleeve, maar screenprotectors vindt ik persoonlijk alleen maar lelijker ondingen.Jeroen O schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:54:
Ik zit met het dilemma om wel of niet een screenprotector aan te brengen op mijn iPhone 6 plus.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik wil graag dit hoesje bestellen. http://adoptednyc.com/pro...eather-wrap-case-iphone6/
Wil iemand deze ook, dan kunnen we de verzendkosten (20$) delen. Liefst iemand uit utrecht!
Wil iemand deze ook, dan kunnen we de verzendkosten (20$) delen. Liefst iemand uit utrecht!
Ik heb al bijna 30 verschillende telefoons gehad (zie inventaris) en heb nog nooit krassen op het scherm gehad. Als je gewoon normaal omgaat met de telefoon gebeurt dat ook niet of je moet hem bij je sleutels doen of laten vallen ofzo... Als je toch een protector wil raad ik je de (spigen) glass protectors aan, die van spigen heb ik op de galaxy S4 en S5 gehad maar was eigenlijk ook niet nodig maar wou het is proberen en die werken erg fijn.Jeroen O schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:54:
Het is niet zo dat ik perse een screenprotector wil, maar ik vind het zonde als er krasjes op het glas komen.
Op mijn vorige telefoon (iPhone 4S) zit wel een screenprotector en dat ding ziet er niet meer uit, want zo'n protector is wel gevoelig voor krassen.
Aan de andere kant, ik heb naast een iPhone ook nog een Nokia 3109 classic (van de zaak). Deze heeft een kunststof scherm en is vijf jaar oud. Ook deze zit in een apart vak in mijn broekzak, vrij van scherpe onderdelen en wordt zeer intensief gebruikt. Als je goed kijkt in het licht onder een bepaalde hoek, dan zie je hele fijne krasjes. Maar bij normaal gebruik zie je deze helemaal niet. Laat staan dat je er last van hebt.
Als het met een goedkope kunstof telefoon al meevalt, dan verwacht ik eigenlijk met een telefoon van glas die zelfs moedwillig amper te beschadigen is, geen problemen.
Het is hooguit het gevoel dat je telefoon wat beter is beschermd en daar gaat het nu juist om. Zeker omdat het toestel zo duur is. Maar als het niet nodig is en het allemaal tussen de oren zit, dan heb je er alleen maar de nadelen van.
Op mijn vorige telefoon (iPhone 4S) zit wel een screenprotector en dat ding ziet er niet meer uit, want zo'n protector is wel gevoelig voor krassen.
Aan de andere kant, ik heb naast een iPhone ook nog een Nokia 3109 classic (van de zaak). Deze heeft een kunststof scherm en is vijf jaar oud. Ook deze zit in een apart vak in mijn broekzak, vrij van scherpe onderdelen en wordt zeer intensief gebruikt. Als je goed kijkt in het licht onder een bepaalde hoek, dan zie je hele fijne krasjes. Maar bij normaal gebruik zie je deze helemaal niet. Laat staan dat je er last van hebt.
Als het met een goedkope kunstof telefoon al meevalt, dan verwacht ik eigenlijk met een telefoon van glas die zelfs moedwillig amper te beschadigen is, geen problemen.
Het is hooguit het gevoel dat je telefoon wat beter is beschermd en daar gaat het nu juist om. Zeker omdat het toestel zo duur is. Maar als het niet nodig is en het allemaal tussen de oren zit, dan heb je er alleen maar de nadelen van.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Waar ben je verzekerd, dan? Ik heb laatst nog rondgekeken naar extra dekking voor mijn Apple producten, maar de verzekeringen die ik zag hadden slechts hele lage dekkingswaarden, waar je met één MacBook en iPhone al overheen komt.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:38:
[...]
Absolute waste of money. Ik heb toevallig gisteren contact opgenomen met mijn verzekeringsagent omdat ik op consumentenbond had gelezen dat telefoonverzekeringen werkelijk een grote waste of money zijn en je inboedelverzekering eigenlijk ook alles dekt wat er binnenshuis gebeurd. Ook vallen, waterschade, verlies en diefstal zonder braak. Voor 3,50 Euro in de maand meer zijn al mijn apparaten hiervoor ook buiten de deur verzekerd tot een bedrag van circa 4500 Euro. In ons gezin 3 iphones, 3 ipads, 2 laptops en een samsung s5. Dat is wel voor een klein kapitaaltje. Zeker met mijn laatste aanwinst, mijn Iphone 6 plus 64gb twv 899 Euro
En nu ik hier toch post... Heeft iemand ervaring met deze cases? http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=301302578493. Zien er vrij neutraal uit (mits je van pastelkleurtjes houdt
[ Voor 10% gewijzigd door Vorklift op 02-10-2014 21:45 ]
Het glas van de iPhone 6 is al extra sterk, komen niet zomaar krassen op, en anders koop een spigen glass protector dan is het zeker goedJeroen O schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:38:
Het is niet zo dat ik perse een screenprotector wil, maar ik vind het zonde als er krasjes op het glas komen.
Vandaag een sleeve besteld bij coverhoesjes.nl
Het gaat om de volgende:
http://coverhoesjes.nl/in...iftcase-rustic-black.html
Ben erg benieuwd naar deze sleeve.
En een screenprotector van Artwizz. Deze heb ik ook altijd voor mijn iphone 5 gehad en beviel erg goed.
Het gaat om de volgende:
En een screenprotector van Artwizz. Deze heb ik ook altijd voor mijn iphone 5 gehad en beviel erg goed.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Verwijderd
Bij ASR verzekeringen. max. dekking voor je apparaatjes is 10% van de totale inboedel.nienque schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:42:
[...]
Waar ben je verzekerd, dan? Ik heb laatst nog rondgekeken naar extra dekking voor mijn Apple producten, maar de verzekeringen die ik zag hadden slechts hele lage dekkingswaarden, waar je met één MacBook en iPhone al overheen komt.
Verwijderd
Kijk bij centraal beheer iets van €39 per jaar. Gedekt voor diefstal verlies EN schade ( behalve waterschade dacht ik) Verder.. jou keuzeLas Vegas schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:59:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 00:33 ]
Waarom niet voor de capsule gaan dan? http://www.amazon.de/dp/B00LL5DV9UEValentino schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Dat vond ik inderdaad ook één van de mooiste cases, tot ik zag dat hij boven en onder open was
Deze heb ik nu een weekje op mn iphone 6. Ziet er strak uit, goeie grip en de boven en onderkant is beschermd.
Waar heb je hem besteld?Adarkar schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 02:12:
[...]
Waarom niet voor de capsule gaan dan? http://www.amazon.de/dp/B00LL5DV9U
Deze heb ik nu een weekje op mn iphone 6. Ziet er strak uit, goeie grip en de boven en onderkant is beschermd.
Gisteren nog een iPhone 6 Gold opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam en daar hingen heel wat hoesjes. Alleen niet naar mijn smaak. Dus toch maar wachten op de Spigen cases...
Je quote zelf de link.....
Ik heb de 29/9 besteld. Gisteren is hij verzonden en komt volgende week woensdag binnen volgens FedEx.henkna schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:23:
Net deze besteld bij Sena in de kleur jeans blue.
Hoop dat ze snel uitgeleverd worden
[afbeelding][/URL][/img]
Dus verwacht dat als je nu besteld ze wel binnen een week binnen zijn.
Vandaag hier in Breda even een paar winkels gehad, wel overal iPhone 6 hoesjes maar nergens voor de plus, dan ga ik hem wel via internet bestellen.
Jammer had hem graag even gezien of zo. Welke hoes hebben jullie om de plus?
Volgens mij niet. Die leveren niet naar Nederland, kwam ik gister achter toen ik wou bestellen.
Ik zie nu ook dat het product "niet direct verkrijgbaar is".
welke winkels en wat hadden ze zoal? ik ga morgen even kijken woon ook in bredaAight! schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:44:
Vandaag hier in Breda even een paar winkels gehad, wel overal iPhone 6 hoesjes maar nergens voor de plus, dan ga ik hem wel via internet bestellen.
Uitverkocht nu ja...Agadir schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Volgens mij niet. Die leveren niet naar Nederland, kwam ik gister achter toen ik wou bestellen.
Hier nog wel te krijgen voor een paar euro meer.
http://www.ebay.com/itm/S...Phone-6-4-7-/251628563493
Amac en T-mobile, amac had een hele hoop.vegetto1983 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:50:
[...]
welke winkels en wat hadden ze zoal? ik ga morgen even kijken woon ook in breda
Heb me deze besteld:

Eens wat anders dan de zoveelste Apple hoes, al vond ik die bruin leren wel erg mooi!
Een walletcase heb ik niet meer gedaan, de iPhone 6+ is al zo lomp groot, dan wordt hij nog groter.
Hopelijk volgende week binnen
Amazon.de levert prima naar Nederland. Al vaak genoeg DVD's en Blu Rays besteld.Agadir schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Is dit nou een sleeve voor de 6 of 6+? Merk dat veel sites geen onderscheid maken tussen de tweeKnoezelbos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:47:
Vandaag een sleeve besteld bij coverhoesjes.nl
Het gaat om de volgende:
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Hij is voor de gewone 6. Heb hem inmiddels binnen gehad en mijn iphone zit er inmiddels in. Heb nog wat gemengde gevoelens. De pop-out functie werkt goed maar om de iphone er in te doen vergt wat handelingen. Misschien een kwestie van wennen maar het kan ook zijn dat ie retour gaat.Rappa1985 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
Is dit nou een sleeve voor de 6 of 6+? Merk dat veel sites geen onderscheid maken tussen de twee
Verder net ook de Artwizz screenprotector binnen gehad en op de iphone gedaan. Ook hier wat gemengde gevoelens want ik vind de protector wat smal. Heb aan beide schermranden een dikke 2 mm onbeschermd. Dit betekent dat het scherm zelf wel beschermd is maar de rest van de bezel niet. Beetje jammer. Maar voor nu goed genoeg. Kan ik op mijn gemak naar betere uitkijken.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Vandaag de Apple Leather Case binnengekregen, en erg blij met deze keuze. Is wel wat duurder, maar hij past perfect, knoppen reageren erg goed en, al is het geen Otterbox, ik durf er wel een val mee aan. Al blijf ik mijn best doen om dat te voorkomen 
Plus dat het verdomde chique staat, zo'n bruine leren case om de silver iPhone.
Plus dat het verdomde chique staat, zo'n bruine leren case om de silver iPhone.
Verwijderd
Heb je wellicht een foto? Heb zelf ook een 6 silver en zit ook aan die bruine case te denken
Ben ik nou gek of wordt de prijs voor die Spigen Neo Hybrid Slate Metal bij Knaldeals steeds hoger? Volgens mij was-ie eerst 28,95 (4 euro duurder dan appelhoes.nl), toen gisteren 29,95 en dat ik dacht, nou ok, een eurootje duurder. Maar nu kijk ik en is-ie 34,95!
Bij appelhoes nog steeds 24,95 maar die geven niet aan wanneer er weer voorraad is (en bij knaldeals is-ie er op 6 oktober)....
Bij appelhoes nog steeds 24,95 maar die geven niet aan wanneer er weer voorraad is (en bij knaldeals is-ie er op 6 oktober)....
Tuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:20:
Heb je wellicht een foto? Heb zelf ook een 6 silver en zit ook aan die bruine case te denken

Paar verschillende gemaakt, altijd lastig om de kleur fatsoenlijk in beeld te krijgen.
Verwijderd
thnx! Ziet dr erg luxe uit vind ik. Zag in verschillende val testen op youtube dat deze case het ook zeer goed deed. Al met al zijn geld wel waard denk ik.
Mede door de "zachte" binnenkant denk ik dat dit m dan maar moet gaan worden.
http://www.dx.com/p/rock-...olden-344642#.VC6Pur5-g1A
Deze besteld.
Ik wil geen open onderkant of bovenkant, dus dan kom je al gauw uit bij een slider. Spigen is mooi, 30 euro voor een case is wel erg duur. Moet wel minimaal 2 weken wachten, maar me iPhone is nog niet binnen, dus maakt nog niet uit.
Deze besteld.
Ik wil geen open onderkant of bovenkant, dus dan kom je al gauw uit bij een slider. Spigen is mooi, 30 euro voor een case is wel erg duur. Moet wel minimaal 2 weken wachten, maar me iPhone is nog niet binnen, dus maakt nog niet uit.
Is ook grippier als ik had verwacht, durf hem nu met goed fatsoen uit mijn zak te halenVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:58:
thnx! Ziet dr erg luxe uit vind ik. Zag in verschillende val testen op youtube dat deze case het ook zeer goed deed. Al met al zijn geld wel waard denk ik.
Verwijderd
Ik ben ook op deze uitgekomen. Die bruine is erg mooi, ik heb alleen een SG dus misschien is zwart hier mooier bij.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:58:
Helaas paste de "sok" die ik ooit eens bij Crumpler (Bekend van de geweldige tassen) heb gekocht voor mijn iPhone 5(S) niet meer om de 6, dus daarom heb ik zojuist een groter maatje besteld. Volgens de specificaties zou de iPhone 6, dus niet de Plus, prima moeten passen in de Smart Condo 90.
Haal er je eventuele voordeel uit
Haal er je eventuele voordeel uit

Nog eentje gevonden?EValentino schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Dat vond ik inderdaad ook één van de mooiste cases, tot ik zag dat hij boven en onder open was
Heb ik ook besteld, krijg ik morgen binnen als het goed is!kx22 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:01:
http://www.dx.com/p/rock-...olden-344642#.VC6Pur5-g1A
Deze besteld.
ehhhh..HOI