Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ferret schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:30:
[...]

Zie de post boven je; je hebt nu waarschijnlijk de oude batch met die problemen. Ik wacht op de nieuwe levering van Spigen.

Maar hij is wel cool!!!!! :)
Haha. In iedergeval beter dan niets. Anders stuur ik hem terug. Hij is niet op voorraad overigens

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-05 16:03
Ik neig zelf erg toe naar de lederen cases van Apple zelf, met name de bruine staat denk ik erg mooi bij mijn zwarte iPhone 6. Vanmiddag even langs de Xando geweest maar die hadden ze nog niet binnen.

Mujjo had voor de iPhone 5(S) ook een supermooie lederen case, met daarin nog ruimte voor een paar pasjes. Ik zal ze eens mailen wanneer ze iets voor de iPhone 6 uitbrengen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:20
Kecin schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:23:
Ik heb zojuist bij knaldeals.nl een Spigen Case Neo Hybrid Apple iPhone 6 Plus SGP11064 (Gunmetal) besteld.
Nette case en 2 euro goedkoper dan bij Bol.com

[afbeelding]
of gewoon een fake , net zoals de "originele" Apple opladers bij knaldeals !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:37
cardwizard schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:45:
[...]

En de 'originele samsung' opladers bij knaldeals. Kapot na 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

cardwizard schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:45:
[...]

Lijkt me niet toch? Bol.com verkoopt voor Knaldeals. Lijkt me niet dat ze nep cases via bol.com aanbieden (het is een referred partner op de website van Bol)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-05 16:09
Mr Ton schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:42:
Ik neig zelf erg toe naar de lederen cases van Apple zelf, met name de bruine staat denk ik erg mooi bij mijn zwarte iPhone 6. Vanmiddag even langs de Xando geweest maar die hadden ze nog niet binnen.

Mujjo had voor de iPhone 5(S) ook een supermooie lederen case, met daarin nog ruimte voor een paar pasjes. Ik zal ze eens mailen wanneer ze iets voor de iPhone 6 uitbrengen.
Had vorige week hierover gemaild.
Hi sunny,

Thanks for your email! We are working really hard on the iPhone 6 (Plus) products. In the coming days/weeks the pre-order sale of all iPhone 6 products will start. I've add you to an email list for preorder clients, so you'll be the first to know when its online!!

Cheers from Holland,

Koko Ulva 
Mujjo Support

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kecin schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:30:
[...]

Lijkt me niet toch? Bol.com verkoopt voor Knaldeals. Lijkt me niet dat ze nep cases via bol.com aanbieden (het is een referred partner op de website van Bol)
Wordt genoeg fake spul via bol.com verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-05 14:01
knaldeals heeft idd de "oude" batch Spigen cases.
Zodra ze de button stabelizers hebben worden die doorgestuurd is mij verteld.

Ik heb het "probleem" simpel opgelost.
Foam stikker v.d. kinderen op maat geknipt en klaar :)

Oja, het is een wel een echte daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Andre_J op 28-09-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Bij Proporta (nooit van gehoord verder, maar ze maken/verkopen hoesjes blijkbaar) hebben ze wel een leuke sleeve vind ik.
http://www.proporta.com/iphone-6-leather-sleeve-black
Met de code FIRSTINLINE nu zo'n 25 euro incl verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://static.proporta.com/media/catalog/product/cache/2/small_image/455x455/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/r/proporta_leather_pouch_black_apple_iphone_6_02.jpg

Enig idee of er ook een Nederlandse verkoper is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 15:52

Nitai

Live the life you love.

Proporta kan je ook bij Belcompany halen, is wel een bekende. Had voor m'n iPhone 5 destijds ook een witte Proporta sleeve.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:59:
Proporta kan je ook bij Belcompany halen, is wel een bekende. Had voor m'n iPhone 5 destijds ook een witte Proporta sleeve.
Was de kwaliteit daarvan een beetje goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
krizzziz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:41:
Deze case besteld. Kwaliteit zal wel belabberd zijn, maar kon geen andere booklet-achtige case vinden met een venster.

http://www.banggood.com/C...e-6-4_7Inch-p-944568.html

[afbeelding]
http://www.allesvoorapple...-white-voor-iphone-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorklift
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
Hmmm, die LAUT Huex die ik gisteren ontving is na één dag licht gebruik al vol krassen op de achterkant. Normaal heb ik zachte siliconen cases in plaats van hard plastic, dus ik weet niet of dit gangbaar is, maar ik vind het erg vreemd dat de case blijkbaar al kan krassen als ik de telefoon op tafel leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05 07:02

ScreamGT

joejoe

Ik ben zelf opzoek naar een protector/bumper met een clear backside. Heb niet voor niets een zilveren Iphone gekocht. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 15:52

Nitai

Live the life you love.

djpdjpnl schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:02:
[...]

Was de kwaliteit daarvan een beetje goed? :)
Ja hoor prima! De witte werd wel vies waarna het niet meer goed schoon werd maar dat zal je bij deze kleur niet hebben. Afwerking vond ik wel wat minder dan bijvoorbeeld Sena hoesjes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 17:05
Anoniem: 324333 schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:27:
[...]

Ziet er heel mooi uit maar hoe zit het met het eruit halen van je telefoon? zit er zo'n trekriempje aan?
Er zit geen trekriempje aan, maar het leer wordt na een tijdje dusdanig los aan de bovenkant dat je je telefoon er makkelijk uit kan trekken (met je duim en wijsvinger in het hoesje steken). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik ga de zwarte lederen hoes van Apple zelf halen voor mijn iPhone 6, maar weet nog niet zo goed welke screenprotector erbij past, zo zie ik veel goede verhalen over de glazen screenprotectors maar ben bang dat de homeknop dan te diep komt te liggen. Verder heb ik ook graag zoveel mogelijk van het oppervlak beschermd. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

JesseV schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:46:
Ik vind zo'n aluminium bumper er eigenlijk wel strak uitzien, alleen een beetje jammer van dat haakje aan in de hoek. Hopelijk komen er nog bumpers zonder zo'n nokia-telefoonhanger-haakje.
[afbeelding]

Edit: wacht zie nu pas dat dit de sluiting is van het hoesje.
Die bumpers zien er in real life NOG mooier uit dan op de foto. Ik had er een voor m'n iPhone 5 maar het haakje was opengegaan en toen ik m uit m'n tas haalde bleef hij ergens achter hangen en brak de bumper doormidden.. Krijg gelukkig een nieuwe opgestuurd. Ik hem hem ook besteld voor mn iPhone 6 Plus maar ga ook nog wat sterkers uitproberen denk ik, om de kans op buigen meer te verkleinen..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 13:34
+1 voor Lucienne

Voor mij is het deze geworden en al mogen ontvangen. Ziet er echt super uit. Heb hiervoor ook nog een LAUT SlimSkin gehad. Zit nog te twijfelen of ik die er op laat zitten. Het past er in, maar het leer rekt natuurlijk wel een beetje uit waardoor je zo'n cover moet blijven gebruiken.

https://www.etsy.com/nl/l...phone-case-brown-iphone-5

Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/037/0/8199915/il_570xN.588399025_jq8u.jpg
Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: https://www.etsy.com/nl/l...-5?ref=shop_home_active_5

Heb hem ook voor de iPhone 5S gehad en ben er tevreden over, erg goede bescherming en het hoesje ziet er mooi uit. :)

[afbeelding]

Ik heb ook zitten kijken naar een bruine leather bumper case van Apple, maar ik zocht toch iets dat ook krassen op het scherm voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 03:13
Ik heb zo'n LAUT SlimSkin Clear besteld, lees verschillende goede en minder goede ervaringen, ben benieuwd en anders gaat het gewoon weer retour.,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
OllieMongollie schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:51:
+1 voor Lucienne

Voor mij is het deze geworden en al mogen ontvangen.
[...]
Mooi! Hoe lang duurde het van bestelling tot levering bij jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Ikzelf ook een SlimSkin Clear besteld. Ook een bodyguardz full protection kit gekocht.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324333

Divitiae schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:05:
[...]

Er zit geen trekriempje aan, maar het leer wordt na een tijdje dusdanig los aan de bovenkant dat je je telefoon er makkelijk uit kan trekken (met je duim en wijsvinger in het hoesje steken). :)
Ah wel jammer, het is me zelf al eens overkomen dat een hoesje zo los ging zitten dat mijn iphone er gewoon uitviel toen ik m per ongeluk op de kop hield. Daar zit ik ook niet op te wachten. Maar wel een mooi hoesje. Overigens kwam ik deze tegen op Ebay. Zit een riempje aan waarmee het hoesje ook veilig dicht kan:

http://www.ebay.nl/itm/iP...&var=&hash=item339530ffbf

Afbeeldingslocatie: http://www.suncase-tasche.de/ebay/sunklett/iphone6/iphone6_152_03.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 324333 op 29-09-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
Anoniem: 324333 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:21:
[...]

Ah wel jammer, het is me zelf al eens overkomen dat een hoesje zo los ging zitten dat mijn iphone er gewoon uitviel toen ik m per ongeluk op de kop hield. Daar zit ik ook niet op te wachten. Maar wel een mooi hoesje. Overigens kwam ik deze tegen op Ebay. Zit een riepje aan waarmee het hoesje ook veilig dicht kan:

http://www.ebay.nl/itm/iP...&var=&hash=item339530ffbf
De iPhone valt er inderdaad uit als je hem op zijn kop houdt, dus daar moet je hem niet voor kopen. ;)

Heeft er iemand ervaring met het retourneren bij Appelhoes? Zijn ze erg streng op het gebied van hoe "gebruikt" het hoesje is?

[ Voor 8% gewijzigd door Divitiae op 29-09-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:50
-

[ Voor 100% gewijzigd door Redondo1982 op 29-09-2014 16:08 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Divitiae schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:24:
[...]

De iPhone valt er inderdaad uit als je hem op zijn kop houdt, dus daar moet je hem niet voor kopen. ;)

Heeft er iemand ervaring met het retourneren bij Appelhoes? Zijn ze erg streng op het gebied van hoe "gebruikt" het hoesje is?
Ze zullen zich gewoon aan de wet houden, maar ze proberen wel per mail je alsnog te overtuigen met zinnen zoals: "Wij gebruiken ze ook voor onze iPhones en geen problemen ermee". Het is beetje te vergelijken met die BCC reclame.

Ik heb hier een hoesje waarvan de uitsparingen totaal niet overeen komen en toch krijg ik dan dit soort mails. Ik had het anders gedaan, namelijk gezegd dat het spijtig is en of ik hem wilde omruilen voor een ander (merk). Maar het is dit soort zinnen en ander gewoon retourneren. Beetje domme ondernemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ScreamGT schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:20:
Ikzelf ook een SlimSkin Clear besteld. Ook een bodyguardz full protection kit gekocht.

Ben benieuwd :)
Fullbody heb je toch niet nodig als je al een laut slimskin er omheen hebt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:20
Meulendijks89 schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:29:
[...]

Misschien is hij met andere dingen ook extra veilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 20:14

racoon

mooowwww

Weet er iemand wanneer spigen met de nieuwe hoesjes komt, ik wil waarschijnlijk https://www.knaldeals.com...900-crystal-clear-1036466 bestellen, dan blijft het mooie design van de telefoon zichtbaar maar heb geen zin er nu een te bestellen terwijl de hoesjes niet goed zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door racoon op 29-09-2014 16:46 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

[...]

Kost geen drol, ik heb zowieso een cover voor op mijn scherm en daarbij krijg ik een cover voor achter. Beetje extra kan geen kwaad. Als ik ergens 700,- aan uitgeef ben ik er graag zuinig op.

[ Voor 7% gewijzigd door ScreamGT op 29-09-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
[...]

Euh, doe ik als mijn telefoon naar mijn vriendin doorschuift ook hoor. Bodyguardz voor en achter, en een hardcase. De bodyguardz achter voorkomt dan krassen mocht er stof tussen de case en de telefoon komen. Voor spreekt voor zich. De randen zou ook nog kunnen, maar heb ik nooit zin in :P
(zelf nooit een case nodig gehad, wellicht wordt de 6 de eerste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05 17:10
Iemand toevallig ervaring met deze? ze zien er echt heel gaaf uit.

http://www.senacases.com/product/ultraslim-classic-iphone-6/

Vind 30 euro wel veel voor een hoesje waar ik niks over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-05 15:10
Jeshua9 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:23:

destijds gehad voor mijn 5, mooi en goed hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jeshua9 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:23:

Ik heb de classic's gebruikt voor m'n 3G, 4, 4S, 5, 5S en iPad 3. Heerlijke dingen, super kwaliteit en lekker stijlvol. Ik heb er een in bestelling staan voor de 6 :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
Spike_wolf schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:33:
[...]

Ik heb de classic's gebruikt voor m'n 3G, 4, 4S, 5, 5S en iPad 3. Heerlijke dingen, super kwaliteit en lekker stijlvol. Ik heb er een in bestelling staan voor de 6 :)
Nou dit wil denk ik wel wat zeggen. Heb je trouwens enig idee wanneer je deze kan ontvangen? er staat dat ze eind september verzonden worden.

En had je trouwens de classic of the ultraslim?

[ Voor 5% gewijzigd door Jeshua9 op 29-09-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het is beide Ultraslim, het verschil is classic of herritage. Ik heb altijd Classics gehad, deze keer ben ik voor de nieuwe herritage gegaan. Is weer eens wat anders.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 10:33

Nyana

Who?!

Spigen geeft 30 oktober op. En dan nog verschepen.
Half november verwacht ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-05 00:09
Nou bij appelhoes kom/bestel ik ook nooit meer.. Ik heb toen de iPad 2 uitkwam een keer een dodocase besteld.. Kwam toen niet aan bla bla uiteindelijk opgehaald (20min rijden). Dus zag die naam sinds lange tijd weer voorbij komen in dit topic. Omdat ik geen goede ervaring had met bestellen wilde ik het hoesje ophalen. Telefonisch afgesproken dat ik het op kon halen. Twintig min later stond ik dus voor de deur daar maar niemand deed open.. Meerdere keren aangebeld, ook telefonisch geprobeerd (denk wel 20 keer) maar geen gehoor... Stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Wie heeft een Apple Leather case, en waarom voor welke kleur gekozen?

Zou de bruine mooi(er) worden na verloop van tijd en hoe zit dat met de zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-04 17:00
Iemand de Case-Mate Slim Tough case? Zoja wat zijn de ervaringen?

http://www.mobilefun.nl/4...one-6-case-zwart-rood.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 23:35
ls789 schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:50:
Nou bij appelhoes kom/bestel ik ook nooit meer.. Ik heb toen de iPad 2 uitkwam een keer een dodocase besteld.. Kwam toen niet aan bla bla uiteindelijk opgehaald (20min rijden). Dus zag die naam sinds lange tijd weer voorbij komen in dit topic. Omdat ik geen goede ervaring had met bestellen wilde ik het hoesje ophalen. Telefonisch afgesproken dat ik het op kon halen. Twintig min later stond ik dus voor de deur daar maar niemand deed open.. Meerdere keren aangebeld, ook telefonisch geprobeerd (denk wel 20 keer) maar geen gehoor... Stelletje amateurs.
AppelHoes had ik altijd goede ervaringen mee, aangezien het snel verzonden werd. Nu helaas ook mindere ervaring. Netjes voor 21.00 besteld, zodat het de volgende dag in huis zou zijn en gelijk om m'n iPhone 6 plus heenkon. Helaas kwam er geen pakketje, dus gemaild. Kreeg ik als reactie dat ze het erg druk hadden en dat hij nog niet op de post was gegaan... Beetje jammer van de loze beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
iMick schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:07:
[...]

AppelHoes had ik altijd goede ervaringen mee, aangezien het snel verzonden werd. Nu helaas ook mindere ervaring. Netjes voor 21.00 besteld, zodat het de volgende dag in huis zou zijn en gelijk om m'n iPhone 6 plus heenkon. Helaas kwam er geen pakketje, dus gemaild. Kreeg ik als reactie dat ze het erg druk hadden en dat hij nog niet op de post was gegaan... Beetje jammer van de loze beloftes.
Ja prima dat iets later is.. Of dat ik iets niet kan ophalen.. Maar spreek dan niks af. Slechte zaak dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 21:12

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik ben ook in gevecht met appelhoes ik wil van mijn uitgestelde spiegen een originele Apple hoes bestellen met natuurlijk refund voor de spiegen, vrijdag avond gemaild , dat ik meteen het resterende geld overmaak ,maar tot op heden niets vernomen , 15x gebeld en bij de 15e keer werd er opgenomen ,nu gaat deze persoon mij terrugmailen ik ben benieuwd .

[ Voor 6% gewijzigd door Fe® op 29-09-2014 19:13 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm :S (die je alleen ziet zitten in het zonlicht)

Mensen die nog een mooie screen protector zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/s...phone-6/9200000033053497/
Gister nog snel besteld en vandaag staat er dat ie niet meer geleverd kan worden. Staat bij mijn bestelling dat ie nog verwerkt wordt dus ik hoop dat ik er op tijd bij was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Is die lederen case van Apple zelf al ergens verkrijgbaar voor de iPhone 6? Of alleen te bestellen via de Apple site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Meulendijks89 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:32:
Is die lederen case van Apple zelf al ergens verkrijgbaar voor de iPhone 6? Of alleen te bestellen via de Apple site?
ze hebben hem bij de apple store wel (online en in winkel) maar bij resellers nog niet helaas :(..
Heb hem zojuist besteld op de apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324333

racoon schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:42:
Weet er iemand wanneer spigen met de nieuwe hoesjes komt, ik wil waarschijnlijk https://www.knaldeals.com...900-crystal-clear-1036466 bestellen, dan blijft het mooie design van de telefoon zichtbaar maar heb geen zin er nu een te bestellen terwijl de hoesjes niet goed zijn.
Ik heb een soortgelijk hoesje vanmiddag gekocht in de Vodafone winkel voor 12,90 voor mijn 6 plus. Voelt prima aan en past perfect. Ook de bediening van de knoppen nog steeds perfect. Alleen jammer dat de screenprotector iets kleiner was dan het hele oppervlak zoals helaas bij de meeste protectors van de 6 plus.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 324333 op 29-09-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
De bruine wordt het voor mijn space grey 6.

Afbeeldingslocatie: http://i973.photobucket.com/albums/ae211/ryan_tir/_DSC2384_zps9919fbc7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i973.photobucket.com/albums/ae211/ryan_tir/_DSC2385_zps0ef7533e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i973.photobucket.com/albums/ae211/ryan_tir/_DSC2386_zps3776255a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i973.photobucket.com/albums/ae211/ryan_tir/_DSC2390_zpsc2ecdc47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Die is wel heeeeel mooi seg. Maar de foto's kunnen misschien wel een beetje overdrijven met hoe mooi het hoesje is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 15:43
Bruin wordt verschrikkelijk snel vies. Had een bruine lederen voor mijn 5S en binnen 2 weken was hij al zwart/bruin (nee, ben geen automonteur :p). Zelfde voor rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Appleman schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:30:
Bruin wordt verschrikkelijk snel vies. Had een bruine lederen voor mijn 5S en binnen 2 weken was hij al zwart/bruin (nee, ben geen automonteur :p). Zelfde voor rood.
goed onderhouden denk ik en sowieso is het leer dat dus een gebruikte look krijgt na z'n tijd. Genoeg bruine lederen cases gezien van de 5s van 1 jaar oud die dus een mooie look hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Ik krijg morgen mijn zwarte, zal dan in de avond wat foto's plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
keanu_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:51:
[...]

Ik krijg morgen mijn zwarte, zal dan in de avond wat foto's plaatsen!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.1306
ls789 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:36:
[...]

ze hebben hem bij de apple store wel (online en in winkel) maar bij resellers nog niet helaas :(..
Heb hem zojuist besteld op de apple site
Ik heb hem bij A-mac besteld. Op Sommige locaties hebben ze hem op voorraad. Ligt er dus beetje aan waar je vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 27-04 14:25
Appleman schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:30:
+ ook de beige (zacht roze)

Na 1 dag al strepen van een spijkerbroek.

De zwarte houdt het het beste, misschien blijft de midnightblue ook nog wel redelijk

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
funk-e schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:55:
[...]

+ ook de beige (zacht roze)

Na 1 dag al strepen van een spijkerbroek.

De zwarte houdt het het beste, misschien blijft de midnightblue ook nog wel redelijk
foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 27-04 14:25

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vieze bruine case na 1 dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
Ik heb de rode Apple silicone cover gekocht.
Heb echt een half uur in de Apple store in Glasgow gestaan. De zwarte silicone cover is meer donker grijs en je zag er elke vingerafdruk op. De blauwe leren cover is prachtig maar vond die echt wel duur.

Zal morgen even wat foto's plaatsen.

Ben nu nog op zoek naar een holster voor de 6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 22:24
Spike_wolf schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:58:
Het is beide Ultraslim, het verschil is classic of herritage. Ik heb altijd Classics gehad, deze keer ben ik voor de nieuwe herritage gegaan. Is weer eens wat anders.
Heb je deze al binnen dan? Zo ja, waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

henkna schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:04:
[...]

Ik heb deze ook gekocht en contact gehad met sena..gisteren zijn ze begonnen met uitleveren, dus hoop hem deze week te ontvangen..ik post wel gelijk ff piccies als ik hem heb..ook ik kan zeggen dag sena hele goed hoesjes maakt, al een paar keer gehad..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

henkna schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:04:
[...]

Nee nog niet, volgens de site worden ze eind september (nu dus) pas verzonden, ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen, dus dat is nog even afwachten. Gewoon bij Sena zelf besteld trouwens, scheelt niets in kosten en gaat helemaal met de preorder het snelste denk ik :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-04 10:05
Heb ook de bruine leren case van Apple besteld, via de Apple Store. Weet iemand waar hun magazijn staat? Was wel benieuwd waarom het 3 dagen zou duren vanaf verzending (was gisteren) tot bezorging! Geen pakket, gewoon via de post. Was eigenlijk in de veronderstelling dat het vanuit NL werd verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 11:37

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

ik heb gisteren de zwarte leren apple case besteld. lijkt me toch het meest veilige mbt kleurveranderingen

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Draakje5 schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:41:
[...]

goed onderhouden denk ik en sowieso is het leer dat dus een gebruikte look krijgt na z'n tijd. Genoeg bruine lederen cases gezien van de 5s van 1 jaar oud die dus een mooie look hebben gekregen.
Je bent me net voor inderdaad. Je houdt daar wel of niet van, dat is smaak. Ik vind het wel mooi, persoonlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

F_hertgers schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:12:
Ik ben ook in gevecht met appelhoes ik wil van mijn uitgestelde spiegen een originele Apple hoes bestellen met natuurlijk refund voor de spiegen, vrijdag avond gemaild , dat ik meteen het resterende geld overmaak ,maar tot op heden niets vernomen , 15x gebeld en bij de 15e keer werd er opgenomen ,nu gaat deze persoon mij terrugmailen ik ben benieuwd .
Na actieve comunicatie heeft appelhoes zich aan haar woord gehouden en mij mijn hoes nagestuurd . Het kan dus toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
ethereal81 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:18:
Heb ook de bruine leren case van Apple besteld, via de Apple Store. Weet iemand waar hun magazijn staat? Was wel benieuwd waarom het 3 dagen zou duren vanaf verzending (was gisteren) tot bezorging! Geen pakket, gewoon via de post. Was eigenlijk in de veronderstelling dat het vanuit NL werd verzonden.
Ik heb mijn hoesje de 27e online besteld en krijg hem vandaag. Ze geven een levertermijn als je bestelt, wat een schatting blijft, dus ik maak mij niet eens druk om waar hij vandaan komt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-04 10:05
Oh ik ook niet hoor, haha, maar aangezien ik gisteren een mail kreeg dat hij verzonden was was ik benieuwd waarom hij dan pas de 3e geleverd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415271

@pdavie2311 Wanneer heb je het sena hoesje besteld? Ik heb namelijk nog niets vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
pdavie2311 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:07:
[...]

Ik heb deze ook gekocht en contact gehad met sena..gisteren zijn ze begonnen met uitleveren, dus hoop hem deze week te ontvangen..ik post wel gelijk ff piccies als ik hem heb..ook ik kan zeggen dag sena hele goed hoesjes maakt, al een paar keer gehad..
Konden ze iets zeggen over de snelheid? of hoeveel bestellingen er zijn geplaats? Ik heb gisteren besteld, verwacht niet dat ik hem deze week heb maar ben wel benieuwd.

Als iemand trouwens een foto heeft van een iphone 6 in een Heritage dan ben ik zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Misschien ook nog een interessante case, weliswaar een kickstarter project:

https://www.kickstarter.c...d-iphone-6-plus-by-fuz-de

Het is weer eens iets anders. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
Catscratch schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:52:
Misschien ook nog een interessante case, weliswaar een kickstarter project:

https://www.kickstarter.c...d-iphone-6-plus-by-fuz-de

Het is weer eens iets anders. :)
Wauw, deze ziet er heel mooi uit. en voor $30 is dit nog behoorlijk betaalbaar. Ik wacht eerst mijn pouch van Sena af maar misschien komt deze er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraFX
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-05 20:39

GraFX

The Bartender

Deze zie ik er nog niet tussen staan:
http://www.getuncommon.com/

Zeer degelijke hoesjes, heb jaren een Capsule-versie voor m'n oude iPhone 4 en 5 gehad. Beste koop ooit. Honderden keren laten vallen, maar beide iPhones hebben letterlijk nul schade of krassen.
Gewoon per briefpost laten versturen is het goedkoopst en werkt perfect.

Comfort is the enemy of achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Zoals beloofd, hier een paar foto's van de standaard Apple silicone cover voor de 6 Plus:

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/iermlikB

met opzet niet schoon gemaakt. Dit is na een week gebruik en heb de cover nog niet moeten schoonmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 21:21

DyStiC

'Atta way, baby!

boosterbosch schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:45:
Zoals beloofd, hier een paar foto's van de standaard Apple silicone cover voor de 6 Plus:

[afbeelding]

met opzet niet schoon gemaakt. Dit is na een week gebruik en heb de cover nog niet moeten schoonmaken
Ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg. Vind hem beter uitkomen dan op de product foto's (renders?) van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
DyStiC schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:46:
[...]

Ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg. Vind hem beter uitkomen dan op de product foto's (renders?) van Apple zelf.
en hij is een stuk minder glad dan de leder versie en op dit formaat vind ik dat best wel een Pluspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 09:43

RnB

Ik vind mijn lederen case helemaal niet glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Apart dat appelhoes geen Track en Trace codes verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:20:
Apart dat appelhoes geen Track en Trace codes verstuurd...
Omdat hoesjes door de brievenbus komen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:23:
[...]

Omdat hoesjes door de brievenbus komen denk ik..
Ook een Phone houder die je op je vents zet in je auto? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb Sena zelf gecontacteerd..Niet van hun bericht gehad hoor..Het duurde mij te lang, zo zonder hoesje, hahaha...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ScreamGT schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:25:
[...]

Ook een Phone houder die je op je vents zet in je auto? :+
Zoals Kenu Airframe? Die past prima door de brievenbus.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 10:07
Stuurt appelhoes wel een verzendbevestiging?
Ik heb zaterdag gevraagd om in mijn bestelling een Spigen case om te wisselen voor een Muvit. Zondag bericht terug gehad dat het geen probleem was en de bestelling maandag verstuurd zou worden. Vervolgens niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 18:04
past met hoes ook nog steeds goed in de broekzak? dus wordt niet zichtbaar veel dikker?
boosterbosch schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:45:

[afbeelding]

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 11:51
Extreme smell schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
Ik heb zaterdag gevraagd om in mijn bestelling een Spigen case om te wisselen voor een Muvit. Zondag bericht terug gehad dat het geen probleem was en de bestelling maandag verstuurd zou worden. Vervolgens niks meer gehoord.
Ik kreeg mail dat de order "afgerond" was en dat hij verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Extreme smell schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
Ik kreeg ook geen verzendbevestiging dus had hun gemaild en kreeg als antwoord dat de verzendbevestigingen savonds worden verstuurd, heel toevallig had ik de bevestiging daarna ook meteen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:13:
[...]

Zoals Kenu Airframe? Die past prima door de brievenbus.
Die ja :+ Zal wel binnenkomen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik wil een offciele apple hoes bestellen voor de iPhone 6 alleen nu twijfel ik tussen de lederen of de sillicone variant. Welke denken jullie dat de beste keuze is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Heb mijn bestelling binnen, alleen geen LAUT slimcase te bekennen :(

Nu maar contact opnemen met appelhoes.

EDIT:

Wat zijn die gasten slecht bereikbaar via de telefoon.... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door ScreamGT op 30-09-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 15:43
Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:44:
Ik wil een offciele apple hoes bestellen voor de iPhone 6 alleen nu twijfel ik tussen de lederen of de sillicone variant. Welke denken jullie dat de beste keuze is?
Kijk wat lekkerder in de hand ligt. Ik had voor mijn 5S een leren maar ik ga dit jaar voor een siliconen want die kan meer tegen een stootje, is goedkoper en makkelijker schoon te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Appleman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:00:
[...]

Kijk wat lekkerder in de hand ligt. Ik had voor mijn 5S een leren maar ik ga dit jaar voor een siliconen want die kan meer tegen een stootje, is goedkoper en makkelijker schoon te houden.
Het scheelt maar 10 euro tussen de lederen en de sillicone dus dat is het probleem niet voor mij. Helaas zijn ze nog nergens bij mij in de buurt omgeving eindhoven te krijgen zover ik weet dus kan ze niet even in de hand houden.. Lastig... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 16-05 17:42

Aight!

'A toy robot...'

Ik zit vaak in de auto en ga denk ik voor de apple case de leren variant voor de iPhone plus, maar welke autohouder gebruiken jullie met jullie hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-05 00:06
Velen hebben goede ervaringen met de Kenu Airframe in de auto. Ga hem zelf denk ik ook aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 08:35

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik wacht op een leuke sleeve van ColcaSac
Helaas is die er nog niet voor de 6(+)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Aight! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:19:
Ik zit vaak in de auto en ga denk ik voor de apple case de leren variant voor de iPhone plus, maar welke autohouder gebruiken jullie met jullie hoesje?
Brodit is het beste, maar ook wel prijzig. Althans dat vinden veel mensen, maar ik vind het wel meevallen.

Is nog niet leverbaar voor i6 en i6+, maar zal snel gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Ik heb zelf een gemodiviceerde iphone 4 brodit houder , deze past perfect met mijn iphone 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386559

Iemand de lederen Apple case al ontvangen die ze bij Apple zelf besteld hebben?

Ik zou de mijne morgen krijgen volgens Apple. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Meulendijks89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:42:
[...]

Het scheelt maar 10 euro tussen de lederen en de sillicone dus dat is het probleem niet voor mij. Helaas zijn ze nog nergens bij mij in de buurt omgeving eindhoven te krijgen zover ik weet dus kan ze niet even in de hand houden.. Lastig... |:(
Hoe is jouw Slimskin bevallen? Ben daar wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Redondo1982 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:43:
[...]

Hoe is jouw Slimskin bevallen? Ben daar wel benieuwd naar.
Als het goed is ligt de SlimSkin nu in de brievenbus maar ik moet werken tot 22:00. Als ik thuis ben en het hoesje in gebruik heb zal ik mijn ervaring delen.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste