• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:01
Ik gebruik de lederen Apple case ook op mijn iPhone 6 , prachtige (best dunne) cover naar mijn mening die ook nog eens perfect aansluit !

PSN: Cardwizard

Anoniem: 386559

Iemand nog tips voor screenpeotectors die perfect passen?
Liever geen glas.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 00:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb sinds vandaag een iPhone 6 en eerder deze week al een transparante LAUT SlimSkin besteld. Hij is inderdaad héél dun, maar niet duur en voldoet voor nu even prima om krassen te voorkomen. Het valt ook bijna niet op, moest de telefoon natuurlijk even aan collega's showen en die hadden helemaal niet door dat er al een case omheen zat. :P Ga denk ik wel nog op zoek naar een case die iets meer bescherming biedt en ook wat meer grip heeft, want de achterkant is best glad. Er is ook een screenprotector meegeleverd maar die heb ik niet gebruikt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 21:32
Ik zit op de apple site te kijken maar ik zie geen witte leather case? wel de andere kleuren, of ben ik nou scheel 8)7
KajLaurent schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:01:
Ik heb de Apple case (de witte leather case) op een zilveren iPhone en ziet er best wel mooi uit

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:01
Canerooo schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:11:
Ik zit op de apple site te kijken maar ik zie geen witte leather case? wel de andere kleuren, of ben ik nou scheel 8)7

[...]
De zachtroze is in werkelijkheid meer wit dan roze, die bedoeld ie denk ik.

[Voor 14% gewijzigd door b.jelle op 27-09-2014 01:22]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:21
Ik gebruik dit hoesje op mijn 6 Plus: http://pages.ebay.com/lin...w&alt=web&id=301309861415

En deze neoprene sleeve kont eraan: http://pages.ebay.com/lin...w&alt=web&id=301326107978

Ik heb ook een neoprene iPad sleeve, en daar ben ik heel tevreden over!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-05 14:51

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik heb deze besteld , maar staat in backorder http://www.appelhoes.nl/Spigen-SGP-Neo-Hybrid-Metal-case-iPhone-6-4-7-inch-Silver , maar nou vraag ik me af of deze werkt op mijn zeppelin zonder air , met de standaard apple lightning adapter.http://store.apple.com/nl...ning-naar-30-pens-adapter ,Anders moet ik voor de apple hoes gaan , deze past er zeker in .

Walking on the bright side of life

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05 12:16
Iemand ervaring met de Ikonicedge Sleeves?

http://www.ikonicedge.com/

• NeuroticaPills
  • Laatst online: 22:36
Steekt de Apple leather case voldoende uit om de iphone met het scherm naar beneden op een tafel te kunnen leggen, zonder dat het scherm de tafel raakt?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:53
Ja :)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-06 19:03
Maar mis je daardoor niet het beoogde effect van de ronde schermranden? Dat wil zeggen het "betere" swipen?

• RnB
Dat mis je helaas wel ja.

• UltraSub
Shit. Dat had ik niet verwacht. Ik meende aan de hand van foto's te zien dat die hoesjes gewoon tot aan de alu rand kwamen. Bummer. :(

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 11:15
Ik wil deze:

Spigen SGP Neo Hybrid. Helaas nog niet leverbaar. Maar ik vind het wel een sjieke uitstraling hebben zo.

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 00:33
Ferret schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:10:
Ik wil deze:

[afbeelding]

Spigen SGP Neo Hybrid. Helaas nog niet leverbaar. Maar ik vind het wel een sjieke uitstraling hebben zo.
Ik twijfel zelf ook tussen deze neo hybrid metal slate variant en de aluminium fit metal slate variant. Weet iemand wat de verschillen zijn / welke de betere is?
Dit in combinatie met een zagg glass protector.

Een andere optie zou voor mij de blauwe leather case van apple zelf zijn.

De zwarte iphone is wat moeilijker 'aan te kleden' dan de witte lijkt het, bijna alle cases worden getoond met een witte helaas.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:41
Twijfel zelf tussen de lederen case van Apple Blauw of Bruin.

Ga toch voor de 64GB iPhone 6. Mijn 6 Plus 16gb, die ik bergens via een voordelig abbo heb aangeschaft gaat in de verkoop denk ik, in de gesealde verpakking.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 11:35
Ik heb de rode lederen case van Apple genomen. Past prima bij mijn zilveren iPhone.

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-05 14:51

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ferret schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:10:
Ik wil deze:

[afbeelding]

Kan je deze gebruiken icm met de apple lightning adapter ?( blokje )

Walking on the bright side of life

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 23:09
Wel vervelend dat men die hoesjes niet direct in de verkoop gooien wanneer een toestel uit is. Zit ook te wachten op die Spigen hoesjes.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Endevour schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:20:
Wel vervelend dat men die hoesjes niet direct in de verkoop gooien wanneer een toestel uit is. Zit ook te wachten op die Spigen hoesjes.
Je kan moeilijk 100.000 hoesjes maken op basis van een gerucht. Tot op de officiële lancering, weet niemand hoe de iPhone precies gaat uitzien. Vandaar dat Apple ook zelf in de hoesjesmarkt is gegaan. Die hbben dan minimaal 2 weken voorsprong.

• Ferret
Nee, maar aan de andere kant is het een gemiste kans want iedere bezitter van een nieuwe iPhone is nu zoekende... En heb ik al eerder gezegd, ik vind die hoesjes van Apple zelf dodelijk saai.

Gelukkig kreeg ik bij mijn levering een gratis hoesje van Muvit die niet eens onaardig is. Maar niet wat ik zoek dus ik wacht met smart op die Spigen.

• UltraSub
Beter een kans missen dat tonnen uitgeven aan productie van hoesjes die niet blijken te passen bij release omdat je paar mm naast de maten hebt gegokt. Hoe moet je in godsnaam de maten/specs van een hoesje weten? Verzinnen? Op basis van geruchten?
Zou jij er in investeren in zo'n gok? ;)

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 11:55
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: https://www.etsy.com/nl/l...-5?ref=shop_home_active_5

Heb hem ook voor de iPhone 5S gehad en ben er tevreden over, erg goede bescherming en het hoesje ziet er mooi uit. :)

Ik heb ook zitten kijken naar een bruine leather bumper case van Apple, maar ik zocht toch iets dat ook krassen op het scherm voorkomt.

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:33

Nyana

Who?!

Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: ...
Heb hier ook naar gekeken. Laat maar weten hoe die bevalt.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 23:26
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: https://www.etsy.com/nl/l...-5?ref=shop_home_active_5

Heb hem ook voor de iPhone 5S gehad en ben er tevreden over, erg goede bescherming en het hoesje ziet er mooi uit. :)
Heb precies dezelfde besteld voor mijn 6+ maar dan 4 dagen geleden. Zit wel een flinke levertijd op helaas!

• Draakje5
Tja, welke kleur voor space grey iPhone, de blauwe of bruine. Ik neig toch naar de bruine toe.

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 11:55
rdgut schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:37:
[...]

Heb precies dezelfde besteld voor mijn 6+ maar dan 4 dagen geleden. Zit wel een flinke levertijd op helaas!
Erg jammer inderdaad! Ik ga denk ik een tijdelijke case kopen in een winkel en dan deze weer retourneren als die case is geleverd. :)

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:01
Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:47:
Tja, welke kleur voor space grey iPhone, de blauwe of bruine. Ik neig toch naar de bruine toe.

[afbeelding]
Ga zelf voor de bruine denk ik, is toch wat classier. Blauw oogt wat raar op zwart (en grijs) in deze tint.

• Draakje5
b.jelle schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:45:
[...]

Ga zelf voor de bruine denk ik, is toch wat classier. Blauw oogt wat raar op zwart in deze tint.
[afbeelding][afbeelding]
Klopt. Bruin wordt ook wel mooier na verloop van tijd, ben bang dat de blauwe lelijk blauw/zwart gaat worden. Wordt de bruine dan!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 20:28
Die bruine staat zeker mooi

Maar ik ga voor zwart denk ik.

You can't go wrong with black on black

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit is de Laut SlimSkin Clear voor iPhone 6:

Anoniem: 471837

Ziet er goed uit, waar het goedkoopst?

• RnB
Oh, dat is een erg mooie! Had ik niet gedacht, kijkende naar de productfoto's. :)

• Draakje5
Jwells schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:
Die bruine staat zeker mooi

Maar ik ga voor zwart denk ik.

You can't go wrong with black on black
Ziet er in dit filmpje ook zeker mooi uit vanaf min 3.
YouTube: Apple iPhone 6 Plus Leather Case vs Silicone Case OFFICIAL

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 471837 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:13:
[...]

Ziet er goed uit, waar het goedkoopst?
Heb 'm bij Appelhoes.nl vandaan, prijs zal niet veel verschillen bij andere shops.

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:05
Welke screen protector vinden jullie het beste?

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

nice, de foto's op appelhoes doen deze case geen goed recht...
Voor mijn 5 vond ik het zo belangrijk dat de onderkant ook een omhulsel had, en dat heeft de slimskin van Laut dus ook voor de 6 (had de hoop opgegeven dat er zulke hoesjes zouden komen voor de 6)

Ben geneigd voor de rode te gaan (op mijn spacegray).

Heb overigens al de blauwe leather case van Apple zelf...wel tevreden mee hoor, maar afwisseling is ook leuk.

Vraag voor de mensen met een iphone6 (plus) en een case die de telefoon in hun broekzak doen...: Zit er ook ontzettend veel stof/pluis op de afgeronde rand bij jullie??
bij mij namelijk ontzettend veel! je ziet een glanzende front bij mij met een doffe rand (dof van de stof).

[Voor 14% gewijzigd door randje op 27-09-2014 16:57]

randje schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:52:
[...]

nice, de foto's op appelhoes doen deze case geen goed recht...
Voor mijn 5 vond ik het zo belangrijk dat de onderkant ook een omhulsel had, en dat heeft de slimskin van Laut dus ook voor de 6 (had de hoop opgegeven dat er zulke hoesjes zouden komen voor de 6)

Ben geneigd voor de rode te gaan (op mijn spacegray).

Heb overigens al de blauwe leather case van Apple zelf...wel tevreden mee hoor, maar afwisseling is ook leuk.

Vraag voor de mensen met een iphone6 (plus) en een case die de telefoon in hun broekzak doen...: Zit er ook ontzettend veel stof/pluis op de afgeronde rand bij jullie??
bij mij namelijk ontzettend veel! je ziet een glanzende front bij mij met een doffe rand (dof van de stof).
Vind hem ook erg mooi aansluiten bij een Silver versie, heb hem ook besteld :o
Op die site zouden ze dit soort foto's moeten gebruiken i.p.v. die er nu staan

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hij is alleen wel zo dun dat je niet moet verwachten dat hij ook stoot-bescherming biedt en ik vind 'm ook vrij glad, maar als anti-kras case voldoet hij prima.

• Jadang
  • Laatst online: 09-06 22:52
Zeer mooie case! Steekt de camera lens nu nog uit met de case eromheen?

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Jadang schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
[...]

Dat kun je redelijk zien op de foto's. Zo'n case is amper 0,45mm dik en de camera steekt dan ook nog net zo 'erg' uit ;)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jadang schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
[...]

Ja, die case is echt heel dun:

Trouwens geen last van scuff bij de iPhone 6? Bij de i5 was dat algemeen bekend maar bij de 6 niet mag ik hopen.. 8)7

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-06 15:22
Maakt deze case de telefoon stroever? Ik heb bij de aanschaf van mijn i6 een plastic case gekocht maar die heb ik vandaag teruggebracht want hij was extreem glad.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:25
nienque schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:15:
[...]

Ik ben benieuwd naar je mening (en foto's!) daarover. Ik heb zojuist de LAUT Huex besteld. Deze heeft wel opstaande randen en is als het goed is dik genoeg om ook de camera te beschermen. Ben benieuwd!

Ik zal vanavond kijken of ik nog wat foto's van die SlimSkin kan maken. Het is best een mooie case, als je voor een case voor krasbescherming of voor de look gaat.
Ik heb hem vandaag opgehaald en de case lijkt in eerste instantie goed te zitten. En toen voelde ik dat er speling in zat. Vooral aan de onderkant verschoof de telefoon constant, dus ook deze gaat weer retour. Tevens kwam hij al beschadigd uit de doos, wat het geheel nog minder prettiger maakte.

Ik ga nu die Laut Slimskin proberen. Deze hangen gewoon bij de A-Mac, dus die proberen we even in de winkel.

I don't have dreams, I have goals!!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Stvn21 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:45:
[...]

Maakt deze case de telefoon stroever? Ik heb bij de aanschaf van mijn i6 een plastic case gekocht maar die heb ik vandaag teruggebracht want hij was extreem glad.
Nee, deze is ook vrij glad.

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-06 15:22
Hmm dan denk ik toch dat ik een officiele leren Apple hoes koop. Wel wat aan de prijs, maargoed.

• Redondo1982
Zo op de foto ziet het er goed uit. Kan je er wat meer over vertellen? Zit hij er strak omheen of is hij zoals de Laut Lume een hoes die enorm losjes zit, want dit is irritant in je hand maar ook met het halen vanuit je broek. Het valgevaar is dan namelijk groter, omdat je blijft hangen met je hoesje aan de rand van de broekzak.

• Vorklift
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:55:
[...]

Ik heb hem vandaag opgehaald en de case lijkt in eerste instantie goed te zitten. En toen voelde ik dat er speling in zat. Vooral aan de onderkant verschoof de telefoon constant, dus ook deze gaat weer retour. Tevens kwam hij al beschadigd uit de doos, wat het geheel nog minder prettiger maakte.

Ik ga nu die Laut Slimskin proberen. Deze hangen gewoon bij de A-Mac, dus die proberen we even in de winkel.
Ah shit, als het goed is, is hij vandaag bij me bezorgd. Straks bij thuiskomst maar even heel goed controleren of hij wel goed past. En anders moet hij retour en moet ik maar iets anders bij iPhone2day bestellen :/ Het duurt zo lang voordat er een fatsoenlijk aanbod van cases is, vind ik! En ook vervelend dat er nooit bij wordt vermeld hoe dik de case is. Ik zoek er namelijk eentje van rond de 0.8mm of meer (om de camera te beschermen). Ik heb geen zin om er 10 verschillende te moeten laten sturen en terugsturen.
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:01:
[...]

Zo op de foto ziet het er goed uit. Kan je er wat meer over vertellen? Zit hij er strak omheen of is hij zoals de Laut Lume een hoes die enorm losjes zit, want dit is irritant in je hand maar ook met het halen vanuit je broek. Het valgevaar is dan namelijk groter, omdat je blijft hangen met je hoesje aan de rand van de broekzak.
Bij mij zat hij er echt strak omheen - ik had moeite om hem er weer af te krijgen, haha :) Hij had echt een mooie pasvorm, vond ik. Als je een dunne case wil die tegen krassen beschermt, is het echt een mooie. Verwacht alleen geen lipje om je scherm te beschermen, of voldoende dikte om tegen deuken te beschermen.

[Voor 26% gewijzigd door Vorklift op 27-09-2014 20:06]

• Cardwizard
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:01:
[...]

niet aan beginnen zit te veel speling in , die van mij gaat ook retour (appelhoes zei nog wel dat die bij hun strak zat , maar als ik hier de ervaringen lees is het overal dus hetzelfde als bij mij)

• Redondo1982
nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:03:
[...]

Ah shit, als het goed is, is hij vandaag bij me bezorgd. Straks bij thuiskomst maar even heel goed controleren of hij wel goed past. En anders moet hij retour en moet ik maar iets anders bij iPhone2day bestellen :/ Het duurt zo lang voordat er een fatsoenlijk aanbod van cases is, vind ik! En ook vervelend dat er nooit bij wordt vermeld hoe dik de case is. Ik zoek er namelijk eentje van rond de 0.8mm of meer (om de camera te beschermen). Ik heb geen zin om er 10 verschillende te moeten laten sturen en terugsturen.
Ik hoor het graag. Mijn geval:
Houd je telefoon aan de buitenkanten vast (dus met je handpalm erachter) en dan proberen met je duim schuiven op de iphone van links naar rechts. Dan voel je duidelijk speling op de zijkanten.

• Vorklift
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
[...]

Houd je telefoon aan de buitenkanten vast (dus met je handpalm erachter) en dan proberen met je duim schuiven op de iphone van links naar rechts. Dan voel je duidelijk speling op de zijkanten.
Ik krijg wel het beeld dat de hoesjes van LAUT nog wel eens van wisselende kwaliteit kunnen zijn... zo vond ik de SlimSkin dus erg goed zitten, maar zie ik nu dat cardwizard er juist minder over te spreken is. Dus misschien valt het met mijn Huex nog mee? Je kunt het hopen, toch? ;)

• Cardwizard
of is het je nog niet opgevallen... :+

• Redondo1982
nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:10:
[...]

Ik krijg wel het beeld dat de hoesjes van LAUT nog wel eens van wisselende kwaliteit kunnen zijn... zo vond ik de SlimSkin dus erg goed zitten, maar zie ik nu dat cardwizard er juist minder over te spreken is. Dus misschien valt het met mijn Huex nog mee? Je kunt het hopen, toch? ;)
Nou, wat een verschil zeg! Jouw mening en die van Cardwizard zijn elkaars uiterste.

Ik denk dat het merendeel gewoon te losjes zal zitten, net zoals mijn ervaring is met Laut. Ik ga het morgen gewoon proberen bij A-Mac.

• Vorklift
cardwizard schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:11:
[...]

of is het je nog niet opgevallen... :+
Pah! :P Nu ga ik hem zéker nog een keertje proberen ;) Maar ik had er gisteren echt moeite mee dat ding van mijn telefoon te krijgen, dus hij zat zeker strak om de randen. En voor de volledigheid: ik heb de iPhone 6 versie.

• Cardwizard
nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:14:
[...]

Pah! :P Nu ga ik hem zéker nog een keertje proberen ;) Maar ik had er gisteren echt moeite mee dat ding van mijn telefoon te krijgen, dus hij zat zeker strak om de randen. En voor de volledigheid: ik heb de iPhone 6 versie.
>:) ik ook , zit er ook strak om maar het gedeelte bij de volume knoppen is te slap en daar zit de speling , ik vind het erg irritant

• Redondo1982
Jammer dat Apple zelf niet is gekomen met een siliconen clear case. Ze hebben alle kleuren maar geen clear editie.

• ArieBommbarie
  • Laatst online: 07-06 22:16
Vandaag even goed gesnuffeld voor een case/sleeve voor mijn aankomende 6sg .
Ben er eigenlijk wel uit dat ik een glas protector wil van zagg of iloome . Maar de rest nog niet. Heeft iemand ervaring met https://www.calypsocrysta...ase/wallet-iphone-6-case/. ?

• ExquisiteSteez
Nou kom net van de Apple store (Amsterdam). Maar alle leren hoesjes van de iPhone 6 zijn al uitverkocht :(

Ze hadden alleen nog een paar lelijke blauwe siliconen hoesjes

Bestel hem dan wel via de Apple website. Daar staat een levertijd van 1-3 werkdagen.

• Vorklift
Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
[...]

Ok, ik heb hem geprobeerd en ik voel geen speling. Bij deze ook een paar foto's.

Ik vind het een mooie case en heb er ook wel vertrouwen in dat hij mijn iPhone zal beschermen als ik hem laat vallen. Ik ben alleen nog niet zo zeker van de kleur. Ik vind het mintgroen op de achterkant erg mooi, maar dat fel groene op de voorkant is niet mijn ding. Ik overweeg om hem misschien te ruilen voor de witte of de frost.

Redondo, welke kleur heb jij geprobeerd? En als het niet groen is, zou je dan een paar foto's van de voor- en zijkant kunnen uploaden?

[Voor 4% gewijzigd door Vorklift op 27-09-2014 23:28]

• Redondo1982
nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:06:
[...]

Ok, ik heb hem geprobeerd en ik voel geen speling. Bij deze ook een paar foto's.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het een mooie case en heb er ook wel vertrouwen in dat hij mijn iPhone zal beschermen als ik hem laat vallen. Ik ben alleen nog niet zo zeker van de kleur. Ik vind het mintgroen op de achterkant erg mooi, maar dat fel groene op de voorkant is niet mijn ding. Ik overweeg om hem misschien te ruilen voor de witte of de frost.

Redondo, welke kleur heb jij geprobeerd? En als het niet groen is, zou je dan een paar foto's van de voor- en zijkant kunnen uploaden?
Ik denk dat er even wat miscommunicatie is. Ik heb twee hoezen gehad, namelijk de Laut Lume Clear en de Case Mate Barely There Clear.

De Laut was heel soepel en ging daardoor te makkelijk los. Ook de uitsparingen aan de zijkanten waren niet op maat.

De Case Mate had dus die speling onderaan, waardoor de iPhone kon schuiven in de hoes. Daar waar wij nu verwarring over hebben.

Morgen ga ik de Laut Skin Clear proberen bij A-Mac. Ik zal mijn bevindingen posten en eventueel foto's maken als het eindelijk de juiste is.

• ExquisiteSteez
Heeft iemand al eens eerder wat gekocht via Apple.com/nl/ ?

Hoe snel zijn ze qua levering ?

Ik wil die leren iPhone 6 hoes via de Apple webshop kopen.

Bij levering staat er: 1-3 werkdagen

Maar als ik wil betalen zie ik dat de hoes wordt geleverd tussen 03 okt - 07-okt.

Dat zijn 5-7 werkdagen. :O

wtf ?

Die hoesjes zijn blijkbaar populair. Bij de Apple Store in Adam zijn ze ook al uitverkocht. En die medewerker weet ook niet wanneer ze weer binnenkomen.

Na wat wikken en wegen had ik toch besloten om dat hoesje gewoon in de Apple webshop te bestellen (hoe lang ik ook moet wachten). Wil ik betalen, kan die webshop geen verbinding maken met Ideal. :+

Na ja, ga morgen wel even langs Mediamarkt. Misschien dat ze het hoesje daar wel hebben (betwijfel het, maar is het proberen waard). Als de Mediamarkt ze niet heeft ga ik het maar weer proberen via de Apple webshop.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
ik vind de siliconen versie veel lekkerder dan de lederen. Ook bescherm de siliconen beter dan de lederen omdat die klap opvangt.

• Nyana

Nyana

Who?!

Jwells schreef op zondag 28 september 2014 @ 02:24:
Heeft iemand al eens eerder wat gekocht via Apple.com/nl/ ?

Hoe snel zijn ze qua levering ?
...
Zijn ook bestelbaar bij appelhoes en momenteel direct leverbaar.

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:37

ultimateharry

Team Slayer:-)

Ik kijk ook naar de Apple lederen hoes voor mijn iPhone 6 Silver.

Heeft iemand hier ervaring met de besmettelijkheid van deze hoes. Zie dit review: http://www.iculture.nl/re...s-lederen-iphone-5s-case/

Ik weet niet of Apple nog precies hetzelfde materiaal gebruikt, maar de witte (zachtroze) of rode hoes vallen dan voor mij al af.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nogmaals..zijn jullie allemaal niet bang voor het iPhone 5 effect? Ik had toen de desmay hardcase, maar krassen op de achterkant, niet normaal man!! Je draagt immers de iPhone naakt icm de hoes in je broekzak..Alle vuil kan er tussen komen en dus krassen??

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:46

Safaci

Transhumanist

pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:51:
Nogmaals..zijn jullie allemaal niet bang voor het iPhone 5 effect? Ik had toen de desmay hardcase, maar krassen op de achterkant, niet normaal man!! Je draagt immers de iPhone naakt icm de hoes in je broekzak..Alle vuil kan er tussen komen en dus krassen??
De iPhone 4(S) had daar ook last van. Waarschijnlijk elke telefoon. Vandaar dat ik ook een sleeve neem, al vind ik die hoesjes van Apple erg mooi.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:51:
Al die plastic rommel maakt krassen en ik heb er ook alleen problemen mee gehad bij de i5. De Apple cases komt ook stof tussen (wel minder) en zorgt voor geen enkele kras. Ik heb dezelfde zwarte lederen apple case om mijn 5 en 5s gehad en mensen die de telefoon kwamen kopen van mij vroegen zichzelf af of het geen nieuwe was. Ook een screenprotector is onzin als je er geen andere dingen bij draagt zoals sleutels. Op al mijn schermen nog nooit 1 kras gehad. De schermen van Apple zijn gewoon heel goed bestand daartegen. Ik zie weleens Z1's van Sony (van collega's) en dan schrik mezelf rot hoe snel die krassen.

Bovendien heeft de Apple cases een opstaande rand, dus dat is gewoon een voorkoming van heel wat problemen.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

@Safaci…Ik ook, heb de Sena slim fit genomen, wordt morgen verstuurd!! Maar ik vind de Apple hoesjes ook erg mooi, vandaar mijn vraag…

@Redondo..Dat klinkt wel goed dan, als jouw iPhone zo netjes bleef in de Apple hoesjes? Screenprotector vind in ook onzin, gezien alleen mijn vingers het scherm aanraken en nooit samen met sleutels mijn iPhone draag…

Conclusie..Misschien toch de lederen Apple hoes kopen, maar dan heb ik een Sena hoes over, haha..Of afwissen en beide gebruiken, kan ook...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:46:
@Safaci…Ik ook, heb de Sena slim fit genomen, wordt morgen verstuurd!! Maar ik vind de Apple hoesjes ook erg mooi, vandaar mijn vraag…

@Redondo..Dat klinkt wel goed dan, als jouw iPhone zo netjes bleef in de Apple hoesjes? Screenprotector vind in ook onzin, gezien alleen mijn vingers het scherm aanraken en nooit samen met sleutels mijn iPhone draag…

Conclusie..Misschien toch de lederen Apple hoes kopen, maar dan heb ik een Sena hoes over, haha..Of afwissen en beide gebruiken, kan ook...
Mijn eerste i5 had ik in zo'n plastic hoesje. Volledig beschadigd aan alle kanten toen ik hem eruit haalde. Gelukkig kon ik mijn i5 destijds omruilen bij de Apple Store, omdat mijn scherm tikte. Daarna heb ik de i5 bijna een jaar gehad in de Apple case en sindsdien geen enkele kras. Datzelfde hoesje ook gebruikt voor mijn i5S en ook daar geen kras te bekennen. Nou heb ik de i5S ook maar een paar maanden gehad, maar dat terzijde.

De Apple Case is gewoon een fantastische case, ware het niet dat ik hem nu niet wil kopen. Ik heb de gouden i6 en ik vind het jammer als ik daar niets meer van zie. Dus ben op zoek naar wederom wat plastic rommel...haha. Maar dan wel van het zachte spul, zoals siliconen of tpu. Jammer dat Apple zelf geen doorzichtige siliconen case heeft ipv die kleuren rommel. Dat staat toch helemaal niet bij een i6? Bij de 5C kon ik het goed begrijpen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:02
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm :S (die je alleen ziet zitten in het zonlicht)

Mensen die nog een mooie screen protector zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/s...phone-6/9200000033053497/

• Redondo1982
mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm :S (die je alleen ziet zitten in het zonlicht)

Echt waar? Wat zonde! Enig idee hoe dat komt?

• mprkooij
Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:03:
[...]

Echt waar? Wat zonde! Enig idee hoe dat komt?
Naja zonde, het hoort er bij het is een gebruiksvoorwerp.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe het komt, ik ben er echt extreem voorzichtig mee omdat ik namelijk nog wacht op mijn Screen Protector.

Verder is het krasje minimaal en zie je het alleen in het scherpe zonlicht.

En het rare is dat deze man met zijn sleutels en alles op de iPhone ramt en geen krassen heeft op het scherm :+

[Voor 24% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2014 11:16]

• RnB

Bedankt voor de tip. Ik vraag me wel af hoe bol.com binnen twee werkdagen kan leveren voor €15, waar ie bij Spigen zelf $34,99 kost en ze pas 30 oktober kunnen leveren. :P

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:46
Ik heb appelhoes maar een mail gestuurd met de vraag of ze in mijn bestelling de Spigen SGP Thin Fit case iPhone 6 Plus Crystal Clear
Willen omruilen voor de Muvit Clear back cover iPhone 6 Plus. Lijkt er op dat het nog wel ff gaat duren voordat Spigen gaat leveren.

[Voor 3% gewijzigd door Extreme smell op 28-09-2014 11:33]

• mprkooij
RnB schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:25:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik vraag me wel af hoe bol.com binnen twee werkdagen kan leveren voor €15, waar ie bij Spigen zelf $34,99 kost en ze pas 30 oktober kunnen leveren. :P
Hij wordt niet door Bol.com geleverd maar door een ander bedrijf.

En je kan via de Spigen website kijken of het echt van hun is door de serialcode te checken via hun website.

Anders stuur ik hem gewoon terug, ik heb namelijk gekozen voor achteraf betalen.

• Endevour
Iemand nog tips voor een hard case tijdelijk? Ik wil namelijk niet een maand wachten tot de Spigen cases er zijn

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Morgen even kijken of ik een Apple siliconen hoesje kan scoren bij de Apple Store in Amsterdam of Den Haag..

[Voor 5% gewijzigd door Dennischo op 28-09-2014 12:18]

Anoniem: 386559

Wil je misschien even laten weten hoe hij in de praktijk is?
Erg benieuwd!

Bedankt voor de tip!

• mprkooij
Anoniem: 386559 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:32:
[...]

Erg benieuwd!

Bedankt voor de tip!
Ik krijg hem woensdag binnen en zal het direct laten weten. Post ook wel even wat foto's hoe hij eruit ziet.

• dennis_rsb
  • Laatst online: 16:51
Anoniem: 386559 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:32:
[...]

Erg benieuwd!

Bedankt voor de tip!
Ben ook benieuwd, heb wel eens telefoons van vrienden in handen gehad met tempered glass laagje. Ik vond de homebutton niet lekker in te drukken doordat de homebutton lager lig dan het glaslaagje.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
Heb zelf deze: http://www.appelhoes.nl/A...t-TPU-case-iPhone-6-Black

En zit heerlijk om de telefoon heen en voelt ook heerlijk aan. Geen poespas, lekker zwart met een klein logo.

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:27

Hokkie

Hello

De tempered glass is erg goed! Maar het klopt wat Dennis_rsb aangeeft; de homebutton ligt iets dieper door de 0,3mm dikt van het glas. Alhoewel ik daar met mijn 5s geen problemen ervaar, ook niet met de touch-id.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• mprkooij
Ik heb ook nog even deze besteld voor de zekerheid. Ik heb denk ik liever een dun laagje folie erop zitten dan een soort van extra glaslaag.

http://www.bol.com/nl/p/q...otector/9200000033053523/

Even een tip voor mensen die dit nog nooit op hun scherm hebben aangebracht.

Je kunt dit het beste in de badkamer doen met de douche op een hoge temperatuur waardoor alle stofdeeltjes uit de lucht verdwijnen. Zo kun je een beschermlaagje makkelijk op je iPhone plakken.

Zelf heb ik het zo ook bij mijn Galaxy S4 gedaan en het werkte perfect!

[Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2014 12:49]

• Nyana

Nyana

Who?!

Zojuist ook de 6 binnen. Met de Puro case erom. Opzich zit hij netjes maar niet helemaal strak. Hij schuift er niet in. Maar vooral de randen zijn wat flexibel. Komt ook door de dikte en het materiaal.

Voorlopig prima. tot de spigen case komt.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
flow..

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 23:48
Ik heb zo'n originele apple hoes in het zwart, niet leren versie maar rubberachtige variant. Jammer dat onderkant open is.

Ik vraag me af of het met die hoes eromheen past in een pouch. De 'Bear Motion Sleeve' lijkt me een fijne maar Amazon doet niet aan leveren in Nederland :-( (of weet iemand het wel voor elkaar te krijgen bij een andere winkel??)

http://www.amazon.com/Bea...&keywords=sleeve+iphone+6

• thibautb
voor andere mensen, hier wat inspiratie, deze vind ik mooi maar zijn allemaal niet direct leverbaar. En ik ben gegaan voor een 6 plus. en als je het nog niet door had het is een goude.

I

.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 16:47
Is er ook gewoon een ouderwetse bumper beschikbaar zoals die voor de 4/4S? Ik vond die eigenlijk het fijnst van allemaal. Hield uiterlijk achterkant intact en was ook ideaal voor bescherming tegen valschade

edit
Laat maar zie net die lite boven me staan :P

[Voor 11% gewijzigd door Bpow op 28-09-2014 15:15]

• thibautb
Bpow schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:13:
Is er ook gewoon een ouderwetse bumper beschikbaar zoals die voor de 4/4S? Ik vond die eigenlijk het fijnst van allemaal. Hield uiterlijk achterkant intact en was ook ideaal voor bescherming tegen valschade

edit
Laat maar zie net die lite boven me staan :P
kijk eens naar de eerste pagina van het topic en zoek gewoon op amazon, er zijn er nog heel veel beschikbaar.

Anoniem: 324333

[afbeelding]

Ik heb ook zitten kijken naar een bruine leather bumper case van Apple, maar ik zocht toch iets dat ook krassen op het scherm voorkomt.
Ziet er heel mooi uit maar hoe zit het met het eruit halen van je telefoon? zit er zo'n trekriempje aan?

• ExquisiteSteez
Nyana schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:35:
[...]

Zijn ook bestelbaar bij appelhoes en momenteel direct leverbaar.
Bij Appelhoes zijn ze wel €5 duurder en je betaald ook nog €1,95 verzendkosten.

Maar ik heb het hoesje nu wel veel sneller in huis.

Dus maar meteen besteld

Bedankt voor de tip

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Appleman schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:43:
Heb zelf deze: http://www.appelhoes.nl/A...t-TPU-case-iPhone-6-Black

En zit heerlijk om de telefoon heen en voelt ook heerlijk aan. Geen poespas, lekker zwart met een klein logo.
Hmm tnx, dan wordt het voor mij toch ook maar deze voor de 6 plus.
Was zo zeker dat ik zoals bij mijn 5S weer de lederen van Apple wilde, nog steeds zo tevreden over.
Ging echter enorm twijfelen toen ik de onderkant van de nieuwe hoesjes zag... :/
Dan ga ik toch liever voor zoiets voorlopig.

Tevens de HDX screenprotector van ZAGG meebesteld.

• ExquisiteSteez
Iemand ervaring met screenprotectors van BodyGuardz ?

Wou die van ZAGG halen, maar die is nog niet leverbaar bij appelhoes.nl.

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:46
Ik heb de Pure Glass van Bodyguardz besteld. Lees erg goede reviews. Rest heb ik geen idee van.

• ExquisiteSteez
Extreme smell schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:44:
Ik heb de Pure Glass van Bodyguardz besteld. Lees erg goede reviews. Rest heb ik geen idee van.
Nou ik ben uiteindelijk voor de officiële iPhone 6 leren hoesje gegaan icm de Pure glass screenprotector van Bodyguardz. Denk dat dat wel een gouden combinatie is.

Ben wel weer €90 kwijt.

Maar goed, de iPhone 6 is zelf ook niet zo goedkoop. Dus beter eenmalig een goede case en screenprotector kopen dan riskeren dat je scherm beschadigd raakt.

• Draakje5
De pureglass van bodyguardz, ben benieuwd naar foto's. Hoe zit ie aan de randen en om de home knop?

• Endevour
Heel veel klachten op Amazon over de Spigen hoesjes, de volumeknoppen en sluimerknop zijn niet goed afgemeten, vandaar dat het nu enkele weken duurt voordat ze weer uit zijn.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb zojuist bij knaldeals.nl een Spigen Case Neo Hybrid Apple iPhone 6 Plus SGP11064 (Gunmetal) besteld.
Nette case en 2 euro goedkoper dan bij Bol.com

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Ferret
Kecin schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:23:
Ik heb zojuist bij knaldeals.nl een Spigen Case Neo Hybrid Apple iPhone 6 Plus SGP11064 (Gunmetal) besteld.
Nette case en 2 euro goedkoper dan bij Bol.com

[afbeelding]
Zie de post boven je; je hebt nu waarschijnlijk de oude batch met die problemen. Ik wacht op de nieuwe levering van Spigen.

Maar hij is wel cool!!!!! :)
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee