Ik gebruik de lederen Apple case ook op mijn iPhone 6 , prachtige (best dunne) cover naar mijn mening die ook nog eens perfect aansluit !
PSN: Cardwizard
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
KajLaurent schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:01:
Ik heb de Apple case (de witte leather case) op een zilveren iPhone en ziet er best wel mooi uit
De zachtroze is in werkelijkheid meer wit dan roze, die bedoeld ie denk ik.Canerooo schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:11:
Ik zit op de apple site te kijken maar ik zie geen witte leather case? wel de andere kleuren, of ben ik nou scheel![]()
[...]
[Voor 14% gewijzigd door b.jelle op 27-09-2014 01:22]
Walking on the bright side of life
Ik twijfel zelf ook tussen deze neo hybrid metal slate variant en de aluminium fit metal slate variant. Weet iemand wat de verschillen zijn / welke de betere is?Ferret schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:10:
Ik wil deze:
[afbeelding]
Spigen SGP Neo Hybrid. Helaas nog niet leverbaar. Maar ik vind het wel een sjieke uitstraling hebben zo.
Kan je deze gebruiken icm met de apple lightning adapter ?( blokje )Ferret schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:10:
Ik wil deze:
[afbeelding]
Spigen SGP Neo Hybrid. Helaas nog niet leverbaar. Maar ik vind het wel een sjieke uitstraling hebben zo.
Walking on the bright side of life
Je kan moeilijk 100.000 hoesjes maken op basis van een gerucht. Tot op de officiële lancering, weet niemand hoe de iPhone precies gaat uitzien. Vandaar dat Apple ook zelf in de hoesjesmarkt is gegaan. Die hbben dan minimaal 2 weken voorsprong.Endevour schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:20:
Wel vervelend dat men die hoesjes niet direct in de verkoop gooien wanneer een toestel uit is. Zit ook te wachten op die Spigen hoesjes.
Heb hier ook naar gekeken. Laat maar weten hoe die bevalt.Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: ...
Heb precies dezelfde besteld voor mijn 6+ maar dan 4 dagen geleden. Zit wel een flinke levertijd op helaas!Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: https://www.etsy.com/nl/l...-5?ref=shop_home_active_5
Heb hem ook voor de iPhone 5S gehad en ben er tevreden over, erg goede bescherming en het hoesje ziet er mooi uit.
Erg jammer inderdaad! Ik ga denk ik een tijdelijke case kopen in een winkel en dan deze weer retourneren als die case is geleverd.rdgut schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:37:
[...]
Heb precies dezelfde besteld voor mijn 6+ maar dan 4 dagen geleden. Zit wel een flinke levertijd op helaas!
Ga zelf voor de bruine denk ik, is toch wat classier. Blauw oogt wat raar op zwart (en grijs) in deze tint.Draakje5 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:47:
Tja, welke kleur voor space grey iPhone, de blauwe of bruine. Ik neig toch naar de bruine toe.
[afbeelding]
Klopt. Bruin wordt ook wel mooier na verloop van tijd, ben bang dat de blauwe lelijk blauw/zwart gaat worden. Wordt de bruine dan!b.jelle schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:45:
[...]
Ga zelf voor de bruine denk ik, is toch wat classier. Blauw oogt wat raar op zwart in deze tint.
[afbeelding][afbeelding]
Anoniem: 471837
Ziet er goed uit, waar het goedkoopst?Tourniquet schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:10:
Dit is de Laut SlimSkin Clear voor iPhone 6:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er in dit filmpje ook zeker mooi uit vanaf min 3.Jwells schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:
Die bruine staat zeker mooi
Maar ik ga voor zwart denk ik.
You can't go wrong with black on black
Heb 'm bij Appelhoes.nl vandaan, prijs zal niet veel verschillen bij andere shops.Anoniem: 471837 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:13:
[...]
Ziet er goed uit, waar het goedkoopst?
nice, de foto's op appelhoes doen deze case geen goed recht...Tourniquet schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Voor 14% gewijzigd door randje op 27-09-2014 16:57]
Vind hem ook erg mooi aansluiten bij een Silver versie, heb hem ook besteldrandje schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:52:
[...]
nice, de foto's op appelhoes doen deze case geen goed recht...
Voor mijn 5 vond ik het zo belangrijk dat de onderkant ook een omhulsel had, en dat heeft de slimskin van Laut dus ook voor de 6 (had de hoop opgegeven dat er zulke hoesjes zouden komen voor de 6)
Ben geneigd voor de rode te gaan (op mijn spacegray).
Heb overigens al de blauwe leather case van Apple zelf...wel tevreden mee hoor, maar afwisseling is ook leuk.
Vraag voor de mensen met een iphone6 (plus) en een case die de telefoon in hun broekzak doen...: Zit er ook ontzettend veel stof/pluis op de afgeronde rand bij jullie??
bij mij namelijk ontzettend veel! je ziet een glanzende front bij mij met een doffe rand (dof van de stof).
Zeer mooie case! Steekt de camera lens nu nog uit met de case eromheen?Tourniquet schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kun je redelijk zien op de foto's. Zo'n case is amper 0,45mm dik en de camera steekt dan ook nog net zo 'erg' uitJadang schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
[...]
Zeer mooie case! Steekt de camera lens nu nog uit met de case eromheen?
Ja, die case is echt heel dun:Jadang schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:28:
[...]
Zeer mooie case! Steekt de camera lens nu nog uit met de case eromheen?
Maakt deze case de telefoon stroever? Ik heb bij de aanschaf van mijn i6 een plastic case gekocht maar die heb ik vandaag teruggebracht want hij was extreem glad.Tourniquet schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem vandaag opgehaald en de case lijkt in eerste instantie goed te zitten. En toen voelde ik dat er speling in zat. Vooral aan de onderkant verschoof de telefoon constant, dus ook deze gaat weer retour. Tevens kwam hij al beschadigd uit de doos, wat het geheel nog minder prettiger maakte.nienque schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:15:
[...]
Ik ben benieuwd naar je mening (en foto's!) daarover. Ik heb zojuist de LAUT Huex besteld. Deze heeft wel opstaande randen en is als het goed is dik genoeg om ook de camera te beschermen. Ben benieuwd!
Ik zal vanavond kijken of ik nog wat foto's van die SlimSkin kan maken. Het is best een mooie case, als je voor een case voor krasbescherming of voor de look gaat.
I don't have dreams, I have goals!!
Nee, deze is ook vrij glad.Stvn21 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:45:
[...]
Maakt deze case de telefoon stroever? Ik heb bij de aanschaf van mijn i6 een plastic case gekocht maar die heb ik vandaag teruggebracht want hij was extreem glad.
Zo op de foto ziet het er goed uit. Kan je er wat meer over vertellen? Zit hij er strak omheen of is hij zoals de Laut Lume een hoes die enorm losjes zit, want dit is irritant in je hand maar ook met het halen vanuit je broek. Het valgevaar is dan namelijk groter, omdat je blijft hangen met je hoesje aan de rand van de broekzak.Tourniquet schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:42:
[...]
Ja, die case is echt heel dun:
[afbeelding]
Ah shit, als het goed is, is hij vandaag bij me bezorgd. Straks bij thuiskomst maar even heel goed controleren of hij wel goed past. En anders moet hij retour en moet ik maar iets anders bij iPhone2day bestellenRedondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:55:
[...]
Ik heb hem vandaag opgehaald en de case lijkt in eerste instantie goed te zitten. En toen voelde ik dat er speling in zat. Vooral aan de onderkant verschoof de telefoon constant, dus ook deze gaat weer retour. Tevens kwam hij al beschadigd uit de doos, wat het geheel nog minder prettiger maakte.
Ik ga nu die Laut Slimskin proberen. Deze hangen gewoon bij de A-Mac, dus die proberen we even in de winkel.
Bij mij zat hij er echt strak omheen - ik had moeite om hem er weer af te krijgen, hahaRedondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:01:
[...]
Zo op de foto ziet het er goed uit. Kan je er wat meer over vertellen? Zit hij er strak omheen of is hij zoals de Laut Lume een hoes die enorm losjes zit, want dit is irritant in je hand maar ook met het halen vanuit je broek. Het valgevaar is dan namelijk groter, omdat je blijft hangen met je hoesje aan de rand van de broekzak.
[Voor 26% gewijzigd door Vorklift op 27-09-2014 20:06]
niet aan beginnen zit te veel speling in , die van mij gaat ook retour (appelhoes zei nog wel dat die bij hun strak zat , maar als ik hier de ervaringen lees is het overal dus hetzelfde als bij mij)Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:01:
[...]
Zo op de foto ziet het er goed uit. Kan je er wat meer over vertellen? Zit hij er strak omheen of is hij zoals de Laut Lume een hoes die enorm losjes zit, want dit is irritant in je hand maar ook met het halen vanuit je broek. Het valgevaar is dan namelijk groter, omdat je blijft hangen met je hoesje aan de rand van de broekzak.
Ik hoor het graag. Mijn geval:nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:03:
[...]
Ah shit, als het goed is, is hij vandaag bij me bezorgd. Straks bij thuiskomst maar even heel goed controleren of hij wel goed past. En anders moet hij retour en moet ik maar iets anders bij iPhone2day bestellenHet duurt zo lang voordat er een fatsoenlijk aanbod van cases is, vind ik! En ook vervelend dat er nooit bij wordt vermeld hoe dik de case is. Ik zoek er namelijk eentje van rond de 0.8mm of meer (om de camera te beschermen). Ik heb geen zin om er 10 verschillende te moeten laten sturen en terugsturen.
Ik krijg wel het beeld dat de hoesjes van LAUT nog wel eens van wisselende kwaliteit kunnen zijn... zo vond ik de SlimSkin dus erg goed zitten, maar zie ik nu dat cardwizard er juist minder over te spreken is. Dus misschien valt het met mijn Huex nog mee? Je kunt het hopen, toch?Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
[...]
Ik hoor het graag. Mijn geval:
Houd je telefoon aan de buitenkanten vast (dus met je handpalm erachter) en dan proberen met je duim schuiven op de iphone van links naar rechts. Dan voel je duidelijk speling op de zijkanten.
Nou, wat een verschil zeg! Jouw mening en die van Cardwizard zijn elkaars uiterste.nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:10:
[...]
Ik krijg wel het beeld dat de hoesjes van LAUT nog wel eens van wisselende kwaliteit kunnen zijn... zo vond ik de SlimSkin dus erg goed zitten, maar zie ik nu dat cardwizard er juist minder over te spreken is. Dus misschien valt het met mijn Huex nog mee? Je kunt het hopen, toch?
Pah!
nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:14:
[...]
Pah!Nu ga ik hem zéker nog een keertje proberen
Maar ik had er gisteren echt moeite mee dat ding van mijn telefoon te krijgen, dus hij zat zeker strak om de randen. En voor de volledigheid: ik heb de iPhone 6 versie.
Ok, ik heb hem geprobeerd en ik voel geen speling. Bij deze ook een paar foto's.Redondo1982 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
[...]
Ik hoor het graag. Mijn geval:
Houd je telefoon aan de buitenkanten vast (dus met je handpalm erachter) en dan proberen met je duim schuiven op de iphone van links naar rechts. Dan voel je duidelijk speling op de zijkanten.
[Voor 4% gewijzigd door Vorklift op 27-09-2014 23:28]
Ik denk dat er even wat miscommunicatie is. Ik heb twee hoezen gehad, namelijk de Laut Lume Clear en de Case Mate Barely There Clear.nienque schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:06:
[...]
Ok, ik heb hem geprobeerd en ik voel geen speling. Bij deze ook een paar foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een mooie case en heb er ook wel vertrouwen in dat hij mijn iPhone zal beschermen als ik hem laat vallen. Ik ben alleen nog niet zo zeker van de kleur. Ik vind het mintgroen op de achterkant erg mooi, maar dat fel groene op de voorkant is niet mijn ding. Ik overweeg om hem misschien te ruilen voor de witte of de frost.
Redondo, welke kleur heb jij geprobeerd? En als het niet groen is, zou je dan een paar foto's van de voor- en zijkant kunnen uploaden?
Zijn ook bestelbaar bij appelhoes en momenteel direct leverbaar.Jwells schreef op zondag 28 september 2014 @ 02:24:
Heeft iemand al eens eerder wat gekocht via Apple.com/nl/ ?
Hoe snel zijn ze qua levering ?
...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
De iPhone 4(S) had daar ook last van. Waarschijnlijk elke telefoon. Vandaar dat ik ook een sleeve neem, al vind ik die hoesjes van Apple erg mooi.pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:51:
Nogmaals..zijn jullie allemaal niet bang voor het iPhone 5 effect? Ik had toen de desmay hardcase, maar krassen op de achterkant, niet normaal man!! Je draagt immers de iPhone naakt icm de hoes in je broekzak..Alle vuil kan er tussen komen en dus krassen??
"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)
Al die plastic rommel maakt krassen en ik heb er ook alleen problemen mee gehad bij de i5. De Apple cases komt ook stof tussen (wel minder) en zorgt voor geen enkele kras. Ik heb dezelfde zwarte lederen apple case om mijn 5 en 5s gehad en mensen die de telefoon kwamen kopen van mij vroegen zichzelf af of het geen nieuwe was. Ook een screenprotector is onzin als je er geen andere dingen bij draagt zoals sleutels. Op al mijn schermen nog nooit 1 kras gehad. De schermen van Apple zijn gewoon heel goed bestand daartegen. Ik zie weleens Z1's van Sony (van collega's) en dan schrik mezelf rot hoe snel die krassen.pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:51:
Nogmaals..zijn jullie allemaal niet bang voor het iPhone 5 effect? Ik had toen de desmay hardcase, maar krassen op de achterkant, niet normaal man!! Je draagt immers de iPhone naakt icm de hoes in je broekzak..Alle vuil kan er tussen komen en dus krassen??
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Mijn eerste i5 had ik in zo'n plastic hoesje. Volledig beschadigd aan alle kanten toen ik hem eruit haalde. Gelukkig kon ik mijn i5 destijds omruilen bij de Apple Store, omdat mijn scherm tikte. Daarna heb ik de i5 bijna een jaar gehad in de Apple case en sindsdien geen enkele kras. Datzelfde hoesje ook gebruikt voor mijn i5S en ook daar geen kras te bekennen. Nou heb ik de i5S ook maar een paar maanden gehad, maar dat terzijde.pdavie2311 schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:46:
@Safaci…Ik ook, heb de Sena slim fit genomen, wordt morgen verstuurd!! Maar ik vind de Apple hoesjes ook erg mooi, vandaar mijn vraag…
@Redondo..Dat klinkt wel goed dan, als jouw iPhone zo netjes bleef in de Apple hoesjes? Screenprotector vind in ook onzin, gezien alleen mijn vingers het scherm aanraken en nooit samen met sleutels mijn iPhone draag…
Conclusie..Misschien toch de lederen Apple hoes kopen, maar dan heb ik een Sena hoes over, haha..Of afwissen en beide gebruiken, kan ook...
Echt waar? Wat zonde! Enig idee hoe dat komt?mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm(die je alleen ziet zitten in het zonlicht)
Mensen die nog een mooie screen protector zoeken:
http://www.bol.com/nl/p/s...phone-6/9200000033053497/
Naja zonde, het hoort er bij het is een gebruiksvoorwerp.Redondo1982 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:03:
[...]
Echt waar? Wat zonde! Enig idee hoe dat komt?
[Voor 24% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2014 11:16]
Bedankt voor de tip. Ik vraag me wel af hoe bol.com binnen twee werkdagen kan leveren voor €15, waar ie bij Spigen zelf $34,99 kost en ze pas 30 oktober kunnen leveren.mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Er zit nu al een heel klein krasje in mijn scherm(die je alleen ziet zitten in het zonlicht)
[Voor 3% gewijzigd door Extreme smell op 28-09-2014 11:33]
Hij wordt niet door Bol.com geleverd maar door een ander bedrijf.RnB schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:25:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik vraag me wel af hoe bol.com binnen twee werkdagen kan leveren voor €15, waar ie bij Spigen zelf $34,99 kost en ze pas 30 oktober kunnen leveren.
[Voor 5% gewijzigd door Dennischo op 28-09-2014 12:18]
Anoniem: 386559
Wil je misschien even laten weten hoe hij in de praktijk is?mprkooij schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:02:
Ik krijg hem woensdag binnen en zal het direct laten weten. Post ook wel even wat foto's hoe hij eruit ziet.Anoniem: 386559 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:32:
[...]
Wil je misschien even laten weten hoe hij in de praktijk is?
Erg benieuwd!
Bedankt voor de tip!
Ben ook benieuwd, heb wel eens telefoons van vrienden in handen gehad met tempered glass laagje. Ik vond de homebutton niet lekker in te drukken doordat de homebutton lager lig dan het glaslaagje.Anoniem: 386559 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:32:
[...]
Wil je misschien even laten weten hoe hij in de praktijk is?
Erg benieuwd!
Bedankt voor de tip!
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
[Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2014 12:49]
[Voor 11% gewijzigd door Bpow op 28-09-2014 15:15]
kijk eens naar de eerste pagina van het topic en zoek gewoon op amazon, er zijn er nog heel veel beschikbaar.Bpow schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:13:
Is er ook gewoon een ouderwetse bumper beschikbaar zoals die voor de 4/4S? Ik vond die eigenlijk het fijnst van allemaal. Hield uiterlijk achterkant intact en was ook ideaal voor bescherming tegen valschade
edit
Laat maar zie net die lite boven me staan
Anoniem: 324333
Ziet er heel mooi uit maar hoe zit het met het eruit halen van je telefoon? zit er zo'n trekriempje aan?Divitiae schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:22:
Gisteren deze pouch gekocht voor mijn 6 bij een verkoper op Etsy: https://www.etsy.com/nl/l...-5?ref=shop_home_active_5
Heb hem ook voor de iPhone 5S gehad en ben er tevreden over, erg goede bescherming en het hoesje ziet er mooi uit.
[afbeelding]
Ik heb ook zitten kijken naar een bruine leather bumper case van Apple, maar ik zocht toch iets dat ook krassen op het scherm voorkomt.
Bij Appelhoes zijn ze wel €5 duurder en je betaald ook nog €1,95 verzendkosten.Nyana schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:35:
[...]
Zijn ook bestelbaar bij appelhoes en momenteel direct leverbaar.
Hmm tnx, dan wordt het voor mij toch ook maar deze voor de 6 plus.Appleman schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:43:
Heb zelf deze: http://www.appelhoes.nl/A...t-TPU-case-iPhone-6-Black
En zit heerlijk om de telefoon heen en voelt ook heerlijk aan. Geen poespas, lekker zwart met een klein logo.
Nou ik ben uiteindelijk voor de officiële iPhone 6 leren hoesje gegaan icm de Pure glass screenprotector van Bodyguardz. Denk dat dat wel een gouden combinatie is.Extreme smell schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:44:
Ik heb de Pure Glass van Bodyguardz besteld. Lees erg goede reviews. Rest heb ik geen idee van.
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Zie de post boven je; je hebt nu waarschijnlijk de oude batch met die problemen. Ik wacht op de nieuwe levering van Spigen.Kecin schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:23:
Ik heb zojuist bij knaldeals.nl een Spigen Case Neo Hybrid Apple iPhone 6 Plus SGP11064 (Gunmetal) besteld.
Nette case en 2 euro goedkoper dan bij Bol.com
[afbeelding]
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details