24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Helaas vandaag een e-mail gekregen dat er een feest dag is waar mevrouw woont en die duurt tot zondagFamous schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:57:
Nooit echt een langere tijd hoesjes of sleeves gebruikt. Wel enkele hoesjes geprobeerd maar vond het al snel drie keer niets. Nu zat ik toch eventjes te twijfelen maar van een hoesje zag ik snel af en ga maar eens een sleeve proberen. Al is het alleen maar om het gebruiken als ondergrond om hem neer te leggen
Benieuwd hoe een sleeve gaat bevallen..
[afbeelding]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik weet het, thanks!ethereal81 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:15:
[...]
Wacht nog even met het kopen van een Spigen. Cases zijn niet goed (genoeg), lees een paar pagina's terug, en de reviews op Amazon.
Maar volgens Appelhoes (die bekend is met deze problemen) verwachten zij dus binnenkort de verbeterde hoesjes. Dus het wachten is daar op

Die bovenste hoes had ik nooit moeten zienX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 00:59:
Hier staan ook mooie duren hoesjes van leer en vilt.
http://www.hardgraft.com/collections/phone-cases

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Het grappig is, dat ik door de jaren heen ook echt behoorlijk wat bedragen heb uitgegeven aan diverse bumpers, cases, sleeveszTz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:42:
[...]
Die bovenste hoes had ik nooit moeten ziennu ben ik bang dat ik dus serieus het absurde bedrag ga neertellen voor een hoesje.......

[Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 24-09-2014 18:11]

Gekocht bij: Knaldeals.nl
Nu de iPhone zelf nog

[Voor 122% gewijzigd door PersianBoy op 24-09-2014 20:12]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - iPad Pro 11" Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
In de UK was dat in ieder geval wel zoJoost1991 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:32:
Iemand eigenlijk enig idee of de Apple hoesjes al leverbaar zijn vrijdag? Met de release van de iPhone 5 was dit niet het geval namelijk...
Mooi ding, ik heb de zwarte versie bij amazon besteld (tientje goedkoper), komt vrijdag binnen. Als het goed is hebben deze cases geen haperende knoppen?PersianBoy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:09:
Spigen Tough Armor (Gunmetal) vandaag binnen gekregen!![]()
Gekocht bij: Knaldeals.nl
Een paar series hebben geen button problemen, heb ik geconcludeerd uit uitgebreid amazon feedback onderzoekNyana schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:08:
Alle spigen cases staan in back order. Dus denk dat dit nog de batch geweest is met mogelijke problemen.

Vandaar. Mogelijke problemen.CopyCatz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:13:
[...]
Een paar series hebben geen button problemen, heb ik geconcludeerd uit uitgebreid amazon feedback onderzoekZie ook http://forums.macrumors.c...p?p=19882165&postcount=19

Ik zit met smart te wachten op jouw foto's.Tim14ww schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:35:
Zojuist zoals verwacht m'n Switcheasy Nude binnengehad. Moet zeggen, op het eerste oog een prima case. Erg dun (0.6mm volgens de verpakking) en helemaal doorzichtig zoals verwacht. Precies wat ik zocht dus. De zijkant bij de volumeknoppen is open, en ook de onderkant is open (zitten wel connector protectors bij.
Als je dus een case zoekt die beschermt tegen meerdere keren vallen o.i.d. is dit niet het hoesje voor jou. Ik zocht een hoesje om krassen op de achterkant te voorkomen en het design toch niet weg te moffelen. Daar is de SwitchEasy Nude perfect voor.
Ik ben tevreden. Zal vanavond wat foto's plaatsen.
Ik heb een tijdje een Otterbox defender voor m'n iPhone 5 gehad omdat ik hem gewonnen had, maar die was er ook zo weer af. Verschrikkelijk lomp hoesje. Hij overleeft wel erg veel, dat moet gezegd, maar maakt je telefoon voor je gevoel 3x dikker..

Twijfel namelijk tussen de Nude en de Laut Lume clear. Ik wil perse een doorzichtige case, maar ik twijfel dus nog tussen hard materiaal en wat zachter. Ook vind ik opstaande randjes fijn, zodat mijn telefoon op het scherm kan liggen. Volgens mij heeft de Nude dit niet.
I don't have dreams, I have goals!!
Ja, Laut heeft ook een paar mooie cases! Ik had ook de Huex op het oog, maar ik las in de beschrijving dat hij van twee verschillende materialen is gemaakt en ik kan me er geen voorstelling bij maken van hoe dat eruit ziet. Ik zou die cases toch graag eerst in de winkel zien voordat ik er eentje koop. Ik ben vrij kritisch, hahaRedondo1982 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:55:
[...]
Ik zit met smart te wachten op jouw foto's.
Twijfel namelijk tussen de Nude en de Laut Lume clear. Ik wil perse een doorzichtige case, maar ik twijfel dus nog tussen hard materiaal en wat zachter. Ook vind ik opstaande randjes fijn, zodat mijn telefoon op het scherm kan liggen. Volgens mij heeft de Nude dit niet.
Ik heb de Laut gewoon besteld. Ik zal het één en ander posten in het weekend. Dan kunnen we de ervaringen van de Nude en de Laut beide hier verwachten en kunnen we anderen weer helpen in hun beslissing. Ik heb in ieder geval voor de Laut gekozen ivm de opstaande rand, zodat mijn scherm naar beneden kan liggen op een tafel.nienque schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:07:
[...]
Ja, Laut heeft ook een paar mooie cases! Ik had ook de Huex op het oog, maar ik las in de beschrijving dat hij van twee verschillende materialen is gemaakt en ik kan me er geen voorstelling bij maken van hoe dat eruit ziet. Ik zou die cases toch graag eerst in de winkel zien voordat ik er eentje koop. Ik ben vrij kritisch, haha
YouTube: Apple iPhone 6 Plus Leather Case (All Colors): Review
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Link naar Urban Armor Gear .
Foto's van hoesjes:
[Voor 8% gewijzigd door JST94 op 25-09-2014 15:09]
Ook in Nederland ergens te koop?JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:08:
Ik vind dat Urban Armour Gear echte gave hoesjes hebben, plus ik heb er nog niemand mee gezien in Nederland, behalve mezelf.![]()
Foto's van hoesjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En voor €62 ben je dan helemaal klaar.
iPhone beschermd en scherm.
Wanneer zijn die hoesjes trouwens te bestellen ?
In de Apple store zie ik het volgende staan:
Klaar voor verzending: Momenteel niet beschikbaar
[Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 25-09-2014 15:26]
Nope. Ik ze via mijn creditcard besteld uit Amerika.

Tof, ziet er goed uitDj.Restyle schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:06:
een goede review van de leren apple cases:
YouTube: Apple iPhone 6 Plus Leather Case (All Colors): Review

Oei via de creditcard, wist niet dat dat kon!? Pas maar op dat die niet buigt, zo dun!JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:37:
[...]
Nope. Ik ze via mijn creditcard besteld uit Amerika.Heb er nu een voor mijn iPad mini en mijn HTC One. Uitstekende kwaliteit !

Ik kan mezelf ook niet voorstellen dat daar veel mensen mee gaan lopen. Dit maakt de iPhone 6 toch enorm bulky? En ook het design van de iPhone 6 doe je daarmee teniet. Geen persoonlijke aanval op jouw smaak voor de rest hoor. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, maar het maakt de telefoon nog groter dan het al is.JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:08:
Ik vind dat Urban Armour Gear echte gave hoesjes hebben, plus ik heb er nog niemand mee gezien in Nederland, behalve mezelf.![]()
Foto's van hoesjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het maakt je telefoon wel wat groter, maar hij beschermt je telefoon wel heel erg goed. Het is inderdaad persoonlijke smaak. De een vind het fijn, de ander niet.Redondo1982 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:49:
[...]
Ik kan mezelf ook niet voorstellen dat daar veel mensen mee gaan lopen. Dit maakt de iPhone 6 toch enorm bulky? En ook het design van de iPhone 6 doe je daarmee teniet. Geen persoonlijke aanval op jouw smaak voor de rest hoor. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, maar het maakt de telefoon nog groter dan het al is.
Ik vind het zelf wel fijn om een kwalitatief sterk hoesje om mijn telefoon te hebben zitten, vooral als ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.

Ik geloof graag dat hij goed zal beschermen. Ik heb zelf ook altijd Pielframa en Noreve flipbags gehad, maar dat kwam door mijn werk (veel in de buitendienst meehelpen bij een tekort aan manschappen), maar nu ik grotendeels alleen nog maar op kantoor werk heb ik toch liever een wat minder bulky hoesje. Werk jij veel buiten of heb je het ergens anders voor nodig?JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:53:
[...]
Het maakt je telefoon wel wat groter, maar hij beschermt je telefoon wel heel erg goed. Het is inderdaad persoonlijke smaak. De een vind het fijn, de ander niet.
Ik vind het zelf wel fijn om een kwalitatief sterk hoesje om mijn telefoon te hebben zitten, vooral als ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.
Ik werk zelf op het kantoor op het moment, maar toch vind ik het fijn een wat groter/steviger hoesje te hebben. Ik ben er nu ook aan gewend, als ik mijn HTC One nu uit zijn UAG-hoesje haal en ik hem vasthouden heb ik het idee dat het maar een dun ding is die ik zo uit mijn handen laat glippen.Redondo1982 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:01:
[...]
Ik geloof graag dat hij goed zal beschermen. Ik heb zelf ook altijd Pielframa en Noreve flipbags gehad, maar dat kwam door mijn werk (veel in de buitendienst meehelpen bij een tekort aan manschappen), maar nu ik grotendeels alleen nog maar op kantoor werk heb ik toch liever een wat minder bulky hoesje. Werk jij veel buiten of heb je het ergens anders voor nodig?

Op mijn iPad voelt het hoesje trouwens een stuk minder bulky aan dan bij mijn telefoon.
Ja, klopt. Op het moment dat je je tel uit je hoesje haalt dan voelt het enorm onwennig. Ik heb het altijd als ik m'n telefoon schoonmaak of verkoop. Voor de rest zit hij altijd in de hoes. Toch ga ik proberen de iPhone 6 ook zonder hoes te gebruiken ondanks mijn bestelling van vandaag (Laut Lume Ultraclear).JustMU schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:05:
[...]
Ik werk zelf op het kantoor op het moment, maar toch vind ik het fijn een wat groter/steviger hoesje te hebben. Ik ben er nu ook aan gewend, als ik mijn HTC One nu uit zijn UAG-hoesje haal en ik hem vasthouden heb ik het idee dat het maar een dun ding is die ik zo uit mijn handen laat glippen.![]()
Op mijn iPad voelt het hoesje trouwens een stuk minder bulky aan dan bij mijn telefoon.
Hoe dan ook, ik vind het een gewaagde hoes. Gelukkig heb je al enige ervaring ermee uit het verleden. Veel plezier!
Die verkoper heet WeirdOldSnail, als ik me niet vergis. Thuis hebben we er ook een. Na meer dan een jaar gebruik komt het vilt alleen een beetje los, maar op zich is hij nog intact. Ik ben benieuwd hoe je de sleeve gaat vinden.Famous schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:57:
Nooit echt een langere tijd hoesjes of sleeves gebruikt. Wel enkele hoesjes geprobeerd maar vond het al snel drie keer niets. Nu zat ik toch eventjes te twijfelen maar van een hoesje zag ik snel af en ga maar eens een sleeve proberen. Al is het alleen maar om het gebruiken als ondergrond om hem neer te leggen
Benieuwd hoe een sleeve gaat bevallen..
[afbeelding]
Ik heb zelf ook een sleeve voor mijn iPhone 5. Een iPhone hoort m.i. gewoon naakt als je hem gebruikt.

Er zijn voor de 6 Plus alleen nog niet veel leren sleeves.

[Voor 3% gewijzigd door Liliuokalani op 25-09-2014 16:19. Reden: Toevoeging.]
Ben morgen sowieso in de stad.
Maar als ze al te koop zijn, ga ik vanavond alvast mijn hoesje halen (koopavond)
Net geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand aan de lijn.
Ik kan vannacht mijn iPhone ophalen bij Vodafone (om 00:01) en ik heb geen hoesje. Degene die ik wil is volgende week pas leverbaar. Dus ik moet er echt zuinig op zijn!
Elk hoesje is saaiFerret schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:25:
Ik vind die Apple hoesjes zooooo dodelijk saaaaai!!!! Maar goed, smaken verschillen.
Ik kan vannacht mijn iPhone ophalen bij Vodafone (om 00:01) en ik heb geen hoesje. Degene die ik wil is volgende week pas leverbaar. Dus ik moet er echt zuinig op zijn!

Ik zet het liefst geen enkel hoesje om mijn iPhone.
Maar hij hoeft maar 1x te vallen. En je hebt meteen een krasje.
Dan is een hoes wel noodzakelijk imo.
Vind die van Apple zelf persoonlijk wel mooi. Zijn niet te dik, ze vallen niet te veel op. Achterkant en zijkanten zijn prima beschermd.
Prima hoesjes
Dan geef ik toch de voorkeur aan het hoesje dat ik besteld heb. Moet ook toegeven dat als de case van Apple aan de onderkant dicht zou zijn, die mijn voorkeur had gehad.Jwells schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:28:
[...]
Elk hoesje is saai![]()
Vind die van Apple zelf persoonlijk wel mooi. Zijn niet te dik, ze vallen niet te veel op. Achterkant en zijkanten zijn prima beschermd.
Prima hoesjes
G33st schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:49:
Ik heb zojuist deze besteld uit China:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is er voor iPhone 6 en voor iPhone 6 Plus:
http://www.aliexpress.com...rs-Luxury/2041894464.html
http://www.aliexpress.com...Back-Case/2037113901.html
Goedkoper kon ik ze niet vinden.
Heb mijne al laten vallenJwells schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:28:
[...]
Elk hoesje is saai![]()
Prima hoesjes

Klopt inderdaad, maar ze kan hem pas zondag op zijn vroegst verzendenmitchell2805 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:17:
[...]
Die verkoper heet WeirdOldSnail, als ik me niet vergis. Thuis hebben we er ook een. Na meer dan een jaar gebruik komt het vilt alleen een beetje los, maar op zich is hij nog intact. Ik ben benieuwd hoe je de sleeve gaat vinden.
Ik heb zelf ook een sleeve voor mijn iPhone 5. Een iPhone hoort m.i. gewoon naakt als je hem gebruikt.
Er zijn voor de 6 Plus alleen nog niet veel leren sleeves.

Denk toch dat ik hem amper erin doe maar gewoon op het bureau leg zodat die camera niet teveel schuift.
Over de bescherming ben ik het uiteraard wel met je eens

http://kavaj.com
Foto's zijn van het web geplukt, mijn iPhone moet nog binnen komen.
Ben benieuwd zal snel wennen. Hoesje zelf past best in mijn broekzak. Dus dat zal met de iphone ook wel goed komen.
Anoniem: 386559
Twijfel nog over de kleur van het leren Apple Case op mijn space grey Iphone 6.
Zwart (veilig) of blauw (een keer wat anders)?
Ik twijfel hier ook over voor m'n iPhone 6 plus, denk dat ik nu voor donkerblauw ga. Weer eens wat anders.Anoniem: 386559 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:29:
Screenprotector besteld!
Twijfel nog over de kleur van het leren Apple Case op mijn space grey Iphone 6.
Zwart (veilig) of blauw (een keer wat anders)?
Welke screenprotector heb je besteld? Ik ben ook nog op zoek. Zouden ze in de Apple Store morgen al screenprotectors / hoesjes op voorraad hebben?
http://www.iphone-cases.n...phone-6-clear-3-pack.htmliMick schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:35:
[...]
Ik twijfel hier ook over voor m'n iPhone 6 plus, denk dat ik nu voor donkerblauw ga. Weer eens wat anders.
Welke screenprotector heb je besteld? Ik ben ook nog op zoek. Zouden ze in de Apple Store morgen al screenprotectors / hoesjes op voorraad hebben?
Op eerdere pagina kwam iemand met deze en had goede ervaringen met Belkin. Het proberen waard!
Ik denk dat ik maar op het moment van aanschaf beslis. weet het echt niet! haha!

ik heb hem via aMac besteld, ze zeggen voorraad te krijgen..Jwells schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:23:
Denk dat ik voor die officiële Apple leren hoesje ga en voor de Apple Power Support-antireflectiefolie.
En voor €62 ben je dan helemaal klaar.
iPhone beschermd en scherm.
Wanneer zijn die hoesjes trouwens te bestellen ?
In de Apple store zie ik het volgende staan:
Klaar voor verzending: Momenteel niet beschikbaar
Morgen komt alles van de iPhone 6 pas binnen.

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Samsung SSD 256GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012
Vind je die mooi?pvr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:30:
Ik heb voor mijnIphone 6 plus de Spigen Case Tough Armor Apple iPhone 6 Plus (Electric Blue) bestelt, en wordt morgen geleverd, door Knaldeals.com![]()
[afbeelding]
Anders had die em niet besteld denk ik

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Samsung SSD 256GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012
Mijne uit Duitsland gehaald en hier kreeg je niets erbij. Mensen die om een case vroegen konden netjes €45,- extra aftikken.Draakje5 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:55:
Mensen met gratis apple leather cases? Macrumors staat een topic over vol van mensen die gratis apple cases hebben gekregen.
Edit:
Damn ben nu echt aan het twijfelen tussen de:
http://www.mujjo.com/leat...sleeve-for-iphone-6-black
en
http://store.apple.com/nl...oesje-voor-iphone-6-zwart
Zo een sleeve is wel erg slick. En het is ook handig dat je er 1 of 2 pasjes in kwijt kan.
Enige nadeel is dat je iPhone niet beschermd is als je hem uit de sleeve haalt. Ik heb al in een review gelezen dat de iPhone 6 makkelijk uit je hand kan glijden.
Daarom neig ik toch meer naar de leren hoes van Apple. Niet zo slick als die van mujjo, maar het biedt wel wat betere bescherming.
Lastige keuze...

[Voor 73% gewijzigd door ExquisiteSteez op 26-09-2014 03:05]
Waarschijnlijk haal ik eerst een apple leren case, om te kijken hoe hij aanvoelt (qua geootte).
Bij mijn iPhone 5 gebruik ik een leren sleeve, maar die is dan ook veel kleiner.
https://www.etsy.com/list...=all&ga_view_type=gallery
tikfouten? tjah..m..
Klopt helemaal. Ik ben ook aan het zoeken naar een sleeve voor mijn 6+ maar de keuze is nog niet reuze helaasZnivian schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:04:
Als ik zo een beetje rond kijk op de verschillende hoezen sites, krijg ik het idee dat veel fabrikanten het niet zo goed aandurfden al voor de 6+ te gaan ontwerpen/fabriceren. Nog nauwelijks wat te krijgen, behalve de shells en een enkele andere. Ik zie nog nauwelijks sleeves bijvoorbeeld
hoe kom je aan die Mujjo link?Jwells schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 02:11:
Kent iemand nog winkels waar de Power Support-antireflectiefolie en leren hoesje van de iPhone 6 op voorraad zijn ?
Edit:
Damn ben nu echt aan het twijfelen tussen de:
http://www.mujjo.com/leat...sleeve-for-iphone-6-black
en
http://store.apple.com/nl...oesje-voor-iphone-6-zwart
Zo een sleeve is wel erg slick. En het is ook handig dat je er 1 of 2 pasjes in kwijt kan.
Enige nadeel is dat je iPhone niet beschermd is als je hem uit de sleeve haalt. Ik heb al in een review gelezen dat de iPhone 6 makkelijk uit je hand kan glijden.
Daarom neig ik toch meer naar de leren hoes van Apple. Niet zo slick als die van mujjo, maar het biedt wel wat betere bescherming.
Lastige keuze...
Ik zit al een paar dagen op de Mujjo site te kijken, maar ik zie die iPhone 6-hoesjes dus nergens staan. Ja, alleen nu via jouw directe link. Hebben ze ook hoesjes voor de 6plus?
...less is more
(of wordt de lijst niet meer aangevuld)?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Links stonden al in dit topic een paar pagina terug.funk-e schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:51:
[...]
hoe kom je aan die Mujjo link?
Ik zit al een paar dagen op de Mujjo site te kijken, maar ik zie die iPhone 6-hoesjes dus nergens staan. Ja, alleen nu via jouw directe link. Hebben ze ook hoesjes voor de 6plus?
Kon de sleeves ook niet vinden via de main site.
http://www.banggood.com/C...e-6-4_7Inch-p-944568.html
ehhhh..HOI
Inderdaad, ik vind hem prachtig! Waar heb jij hem gehaald?Anoniem: 471837 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:23:
Ook voor deze gegaan!
[afbeelding]
G33st ook volgens mij
Anoniem: 471837
Ebay uit UK, levertijd is daar wat sneller. Ben wel benieuwd! Moet m'n iPhone nog binnen krijgen hahaG33st schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:05:
[...]
Inderdaad, ik vind hem prachtig! Waar heb jij hem gehaald?

Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:11:
Ben voor de zwarte Apple leather case gegaan. Heb een zilveren 6+. Vanmiddag plaats ik wat foto's.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Heb je een link? Dan bestel ik hem daar wel opnieuw.Anoniem: 471837 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:17:
[...]
Ebay uit UK, levertijd is daar wat sneller. Ben wel benieuwd! Moet m'n iPhone nog binnen krijgen haha
Oeh dit is wel een voor op mn watch-list. Ben maar weinig mooie flipcases tegen gekomen.
I am the great Cornholio!
Anoniem: 471837
https://www.gadgetwear.co...e-iphone-6-4.7-inch-brownG33st schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:22:
[...]
Heb je een link? Dan bestel ik hem daar wel opnieuw.
Anoniem: 160183

krizzziz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:41:
Deze case besteld. Kwaliteit zal wel belabberd zijn, maar kon geen andere booklet-achtige case vinden met een venster.
http://www.banggood.com/C...e-6-4_7Inch-p-944568.html
[afbeelding]
Plus. Vandaag in de rij gestaan bij de apellestore in amsterdam voor een iphon 6 plus 128GB , ik ben voorlopig up to date

Voorlopig is mijn iphone beschermt, nu ga rustig kijken welke hoesjes er voor bij komen, en dan koop ik wel weer eens een ander

[Voor 3% gewijzigd door pvr op 26-09-2014 15:11]
Op zich wel interessant dat je een hoesje 30 dagen mag uitproberen!Geachte heer XX,
Het is zover! U wordt de trotse eigenaar van een nieuwe Apple iPhone 6 Plus 64GB Silver. Om er zeker van te zijn dat u dit kostbare bezit vanaf het eerste moment kunt beschermen, hebben wij alvast voor u de beste accessoires geselecteerd. De meeste accessoires zijn zelfs uit voorraad leverbaar.
Zoekt u nog andere accessoires voor uw iPhone 6 Plus 64GB Silver? Klik dan hier voor ons volledig aanbod. Op al onze accessoires geldt uiteraard:
- Gratis verzending
- 30 dagen uitproberen
- Gratis retourneren
- Accessoire bundelkorting
- 24 maanden garantie
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe toestel en hopen u weer snel te mogen verwelkomen op Typhone.nl
...less is more
PVR waar heb jij het hoesje besteld?pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:10:
Ik heb gisteren een screen protector bestelt, en een Spigen Case Tough Armor Apple iPhone 6
Plus. Vandaag in de rij gestaan bij de apellestore in amsterdam voor een iphon 6 plus 128GB , ik ben voorlopig up to date![]()
Voorlopig is mijn iphone beschermt, nu ga rustig kijken welke hoesjes er voor bij komen, en dan koop ik wel weer eens een ander
[afbeelding]
[Voor 88% gewijzigd door ph4nt0m op 26-09-2014 15:21]
Hoe bevalt de Belkin screenprotector? Is vast niet tot over de ronde randen, zoals al bekend, maar is hij niet te smal?pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:10:
Ik heb gisteren een screen protector bestelt, en een Spigen Case Tough Armor Apple iPhone 6
Plus. Vandaag in de rij gestaan bij de apellestore in amsterdam voor een iphon 6 plus 128GB , ik ben voorlopig up to date![]()
[afbeelding]
Ik heb deze ook besteld voor m'n 6+ zilver. Heb jij 'm al binnen Mixpower?Mixpower schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:08:
Ik heb via Etsy een hele mooie pouch besteld, kon nergens een pouch vinden dus deze besteld!
Hand gemaakt en echt leder, nu wachten tot hij binnen is!
[afbeelding]
https://www.etsy.com/list...p?ref=shop_home_active_14
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Anoniem: 380598
Wat vindt je van die Tough Armor tot nu toe?pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:10:
[afbeelding]
In het begin vond ik ook de screenprotector smal, maar achteraf zit i top

Anoniem: 380598 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:29:
[...]
Wat vindt je van die Tough Armor tot nu toe?
I know, maar wel de foto die erbij staat. We zien het wel! is maar €4 aan kosten

ehhhh..HOI
Nee het hoesje is lekker dun, en hij steekt iets uit idd zodat de camera of scherm niet de tafel raakt. Ook lekkere grip.amsterdammertje schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:17:
wordt het toestel er nog veel groter door of valt dat mee? kan je hem ook met scherm naar beneden leggen zonder dat het scherm nog de tafel raakt?
[...]
Voor foto's:
http://imgur.com/a/W5MVl#0
De Laut zojuist om mijn iPhone gehad, maar hij is veels te wijd en ook de uitsparingen bij de volumeknoppen en powerbutton is niet op maat. Onderin bij de speaker en headphone dan weer wel.nienque schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:07:
[...]
Ja, Laut heeft ook een paar mooie cases! Ik had ook de Huex op het oog, maar ik las in de beschrijving dat hij van twee verschillende materialen is gemaakt en ik kan me er geen voorstelling bij maken van hoe dat eruit ziet. Ik zou die cases toch graag eerst in de winkel zien voordat ik er eentje koop. Ik ben vrij kritisch, haha
Nee, deze gaat retour. Ik zit nog steeds te wachten op wat foto's van tim14ww van de nude. Ik twijfelde tussen deze twee.
Prima case hoor. Gewoon een siliconen softcase, doet wat het moet doen.
Daarnaast krijg ik nog 2 Spigen cases begin oktober van Ebay UK zodra die op voorraad zijn.
Maar vooralsnog doet deze Muvit case z'n werk prima

Battlenet: Gold#21419
Hoe doet deze het bij de uitsparingen? En ik weet van Muvit dat deze altijd wel lekker strak zit, maar is dat ook bij deze?Las Vegas schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:13:
Ik heb tijdelijk even deze besteld: http://www.appelhoes.nl/M...-case-iPhone-6-Plus-Clear
Prima case hoor. Gewoon een siliconen softcase, doet wat het moet doen.
Daarnaast krijg ik nog 2 Spigen cases begin oktober van Ebay UK zodra die op voorraad zijn.
Maar vooralsnog doet deze Muvit case z'n werk prima
De case omvat de hele telefoon, waarbij er voor de uitsparingen openingen zijn gelaten in de case. Alle knoppen zijn makkelijk te bereiken en ik merk dan ook niet dat ik beperkt word in het gebruiken van de iPhone door de case.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:27:
[...]
Hoe doet deze het bij de uitsparingen? En ik weet van Muvit dat deze altijd wel lekker strak zit, maar is dat ook bij deze?
De case zelf zit gewoon strak om de telefoon.
Battlenet: Gold#21419
Vandaag even gekeken in Den Haag, maar het aanbod was teleurstellend. Alleen een paar Muvit cases en een ander merk waarvan ik de naam vergeten ben. Geen kwalitatief hoogstaande hoesjes, in ieder geval.GeorgeMichael schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:45:
Weet ieaniemandd of de apple cases al te krijgen zijn bij media markt?
Uiteindelijk bij de A-Mac een LAUT SlimSkin gekocht, maar die is me eigenlijk te dun

Laum is inderdaad niet geheel op maat. Die Muvit cases zijn echt zo slecht niet overigens. Ik heb ook altijd het idee gehad dat het een b-merk was, maar meerdere mensen in mijn omgeving hebben dit merk al meerdere keren gehad en zijn zeer tevreden. Ik vind ze ook goed passend overigens. Die Thingel clear voor iPhone 6 is nergens te bestellen. Misschien dat die wel bij de MM hangen?nienque schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:04:
[...]
Vandaag even gekeken in Den Haag, maar het aanbod was teleurstellend. Alleen een paar Muvit cases en een ander merk waarvan ik de naam vergeten ben. Geen kwalitatief hoogstaande hoesjes, in ieder geval.
Uiteindelijk bij de A-Mac een LAUT SlimSkin gekocht, maar die is me eigenlijk te dunOok heb ik het idee dat de cutout voor de camera lens niet helemaal correct is.
Ik denk dat ik de Nude maar ga bestellen. Switcheasy is altijd wel goed.
[Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 26-09-2014 17:12]
Nee, heb wel eens eerder een Muvit gehad en die was op zich prima, maar ook verder niets bijzonders. Helaas hadden ze bij de Mediamarkt alleen flashy kleuren en niet gewoon een witte of een zwarte. Nu maar eentje online bestellen en in de tussentijd heeeel voorzichtig doen, want volgens mij biedt die SlimSkin nauwelijks bescherming.Redondo1982 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:11:
[...]
Laum is inderdaad niet geheel op maat. Die Muvit cases zijn echt zo slecht niet overigens. Ik heb ook altijd het idee gehad dat het een b-merk was, maar meerdere mensen in mijn omgeving hebben dit merk al meerdere keren gehad en zijn zeer tevreden. Ik vind ze ook goed passend overigens. Die Thingel clear voor iPhone 6 is nergens te bestellen. Misschien dat die wel bij de MM hangen?
Ik denk dat ik de Nude maar ga bestellen. Switcheasy is altijd wel goed.
Ik heb de Case Mate Barely There clear besteld. Ik heb afgezien van de Nude, omdat deze geen opstaande randen heeft en ook aan de onderkant geen bescherming geeft. Case Mate heeft dat beter opgelost door op z'n minst de hoeken te beschermen.nienque schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:14:
[...]
Nee, heb wel eens eerder een Muvit gehad en die was op zich prima, maar ook verder niets bijzonders. Helaas hadden ze bij de Mediamarkt alleen flashy kleuren en niet gewoon een witte of een zwarte. Nu maar eentje online bestellen en in de tussentijd heeeel voorzichtig doen, want volgens mij biedt die SlimSkin nauwelijks bescherming.
6+ silver met zwarte leather caseDraakje5 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:41:
Iemand nog foto's van de Apple Leather Cases? ben benieuwd!
http://imgur.com/a/W5MVl#0
Ik ben benieuwd naar je mening (en foto's!) daarover. Ik heb zojuist de LAUT Huex besteld. Deze heeft wel opstaande randen en is als het goed is dik genoeg om ook de camera te beschermen. Ben benieuwd!Redondo1982 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:30:
[...]
Ik heb de Case Mate Barely There clear besteld. Ik heb afgezien van de Nude, omdat deze geen opstaande randen heeft en ook aan de onderkant geen bescherming geeft. Case Mate heeft dat beter opgelost door op z'n minst de hoeken te beschermen.
Ik zal vanavond kijken of ik nog wat foto's van die SlimSkin kan maken. Het is best een mooie case, als je voor een case voor krasbescherming of voor de look gaat.
Geen idee! Heb m'n iphone vanmiddag gekregen maar nog niet in gebruik.keanu_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:24:
[...]
Hoe bevalt de Belkin screenprotector? Is vast niet tot over de ronde randen, zoals al bekend, maar is hij niet te smal?
Wacht eerst op m'n case die dinsdag komt.
De bestelde Mujjo slim fit wallet en de Apple leather case zijn twee prachtdingen! Helaas moet de Apple case er af als ik de Mujjo wil gebruiken, maar ach. Ik zal die vooral gebruiken wanneer ik moet werken, de andere dagen is de Apple case voldoende.