Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed! Ik heb zelf ook een plus dus ik zou t cool vinden als je je bevindingen laat weten als je de goede protector binnen en op je iPhone hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ziet er goed uit. Ik ga er ook eens een bestellen voor me 6S Plus :).
Ik ben benieuwd.

Edit:
Besteld.

@ mvdam: Dank voor de code, heb hem gebruikt. Toch weer 3 euro minder :).

[ Voor 35% gewijzigd door Hendrikje1 op 30-10-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Dit is na 2 weken. Je wilt niet weten hoe ze uitzien na 4 maanden. Iedereen die ik ken en waarvan ik de hoesjes heb gezien (30+), zijn ontevreden over de hoesjes. Ze zijn in mum van tijd volledig zwart, wat er ook nog eens niet uitziet.
Van de lichte kleuren leder (rood, en die roze-achtige) weet ik dat het geen gezicht is. Ik kan alleen nergens plaatjes vinden van de donkerdere kleuren na 4 maanden (en dan vooral saddlebrown en donkerblauw). Weet jij die te vinden?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Tom Yam schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Van de lichte kleuren leder (rood, en die roze-achtige) weet ik dat het geen gezicht is. Ik kan alleen nergens plaatjes vinden van de donkerdere kleuren na 4 maanden (en dan vooral saddlebrown en donkerblauw). Weet jij die te vinden?
Voor mn 6 had ik een midnight blue. Dat weet ik omdat ik de verpakking nog heb, was de afgelopen maanden in de veronderstelling dat ik een zwarte had namelijk :+
Ondanks dat het blauwe vrijwel niet meer erin te herkennen is, vind ik het het 'nieuwe zwart' niet lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Yam schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ik zal er een foto van maken als ik de hoesjes weer zie. Maar de kleur maakt niet uit, het (hopeloze) proces dat Apple gebruikt om het leer te kleuren blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Klinkt als enige oplossing...... Ga voor zwarte Apple case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hoop dat ik hem vandaag ook binnenkrijg van man & wood...heb alleen die van 19,99 besteld..ook full front..hoe heb jij hem geplakt zonder stof en bubbels? Badkamer en met tape of zo?

Edit...zojuist ontvangen..helaas gebroken in verpakking?! Erg jammer dit. Gelijk een mail gestuurd...

[ Voor 22% gewijzigd door pdavie2311 op 31-10-2015 15:28 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:07
Ik wil toch even mijn opmerkingen delen ivm de BookBook van TwelveSouth. Ik kocht begin augustus de BookBook voor 59,99 euro (wat niet bepaald goedkoop is voor een case). Na amper 3 maanden ziet mijn BookBook er als volgt uit.

Foto 1 (achterkant): http://dark.ellende.eu/bb1.JPG
Ik begrijp dat de BookBook de retro toer op gaat en een beetje oud wil overkomen maar de achterkant is enorm hard afgesleten tegenover vroeger.

Foto 2: http://dark.ellende.eu/bb2.JPG
Hier zie je duidelijk dat er al een scheur in de cover zit.

Foto 3: http://dark.ellende.eu/bb3.JPG
Dit is de andere "kaft" van het boek. Hier is een nog grotere scheur.

Foto 4: http://dark.ellende.eu/bb4.JPG
Zo ziet de BookBook eruit als hij gesloten is. De iPhone is eruit aangezien ik daarmee die foto's gemaakt heb.

Foto 5: http://dark.ellende.eu/bb5.JPG
Dit is het frame waarin de iPhone zit en waardoor hij "in" de BookBook vast geklikt kan worden. Ook hier is aan de zijkant de verf aan het los komen. Het lijkt wel te "vervellen" zoals een slang.

Aangezien het toch een dure cover was en ik die amper 3 maanden heb gebruikt heb ik contact genomen met de webshop waar ik die kocht. Ik heb bericht gekregen dat ik mijn exemplaar mag terug sturen dus daarover kan ik niet klagen.

Ik vind het wel opmerkelijk snel. Een case van net geen 60 euro moet lang mee gaan. Zeker bij normaal gebruik. Mijn iPhone ligt op mijn werk altijd naast mijn toetsenbord, 's nachts op mijn nachtkastje of verder in mijn broekzak. Verder steek ik nooit scherpe objecten bij in mijn broekzak.

Aangezien ik mijn exemplaar mag omruilen of mijn geld terug krijg denk ik er nu aan om een andere case te nemen, nl. de Decoded iPhone 6/6S Leather Surface Wallet Red V2 zoals hier afgebeeld: http://www.appelhoes.nl/D...-Wallet-case-iPhone-6-Red
Ik houd sowieso wel van die boek-vorm bij cases, het feit dat je je iPhone schuin kunt zetten (handig bij facetime) en de magnetische sluiting is mooi meegenomen. Heeft er iemand ervaring met die Decoded case?

Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd ivm de BookBook: het oogt prachtig, is erg duur en verslijt ook enorm snel blijkbaar. Jammer...

[ Voor 5% gewijzigd door H1MSELF1SH op 31-10-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
filenox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Haha uiteindelijk bleek die verandering in waarde nog voor problemen te zorgen :+

Het zit zo zo: vandaag belde ik Apple om het hoesje in te ruilen onder garantie, dat bleek geen probleem, ik koos het zwarte lederen hoesje en ik ging binnenkort een mailtje ontvangen met instructies. Gedurende dat gesprek vroeg ik ook of het nog mogelijk was om van kleur te veranderen indien mijn moeder (de gebruiker vh hoesje) liever een andere kleur wenste, dat was geen enkel probleem.

Je ziet het al komen, mijn moeder wou liever een lederbruine hoes, ik bel vervolgens terug naar Apple om te wijziging aan te vragen en dat lukt allemaal zonder problemen :)

Een uurtje later krijgt mijn moeder telefoon van Apple om te zeggen dat de wijziging toch niet door gaat aangezien het hoesje indertijd was aangekocht voor 45 euro en doordat het bruine hoesje duurder is konden ze enkel het zwarte opsturen (dat ook 55 euro kost op de Apple site notabene).... :?

Uiteindelijk heb ik NOG eens gebeld en de situatie uitgelegd, normaal gezien zal nu toch het bruine hoesje worden verzonden :+
Ongelooflijk, nu zie ik via de Apple site dat de vervanging is geannuleerd en dat het geld (45 euro) zal worden teruggestort 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

filenox schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

Ongelooflijk, nu zie ik via de Apple site dat de vervanging is geannuleerd en dat het geld (45 euro) zal worden teruggestort 8)7 8)7 8)7
Ben ik de enige die dat niet meer dan normaal vind? Wel vind ik dat Apple het makkelijk had kunnen maken om de bruine te leveren tegen bijbetaling. Maargoed de apple hoesjes zijn zeer goed leverbaar dus geld terug en naar de winkel of online het hele koopproces opnieuw starten en je hebt de bruine binnen.

edit: ik snap het enerzijds wel, maar dit is naar mijn ervaring normaal. Had een paraplu gekocht van 50 euro die kapot ging. Terug naar de winkel, is de prijs van dezelfde paraplu verhoogd naar 55 euro. Kreeg dus 50 euro terug en geen vervanging (die nu 5 euro meer waard was). Kon dezelfde kopen door 5 euro bij te leggen.
Apple kwam je nog enerzijds nog tegemoet door je een nieuwe en inmiddels duurder geworden zwarte weer terug terug sturen.

[ Voor 28% gewijzigd door randje op 31-10-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Laatst online: 27-07 19:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door MNTN op 16-05-2020 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filenox
randje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Ben ik de enige die dat niet meer dan normaal vind? Wel vind ik dat Apple het makkelijk had kunnen maken om de bruine te leveren tegen bijbetaling. Maargoed de apple hoesjes zijn zeer goed leverbaar dus geld terug en naar de winkel of online het hele koopproces opnieuw starten en je hebt de bruine binnen.

edit: ik snap het enerzijds wel, maar dit is naar mijn ervaring normaal. Had een paraplu gekocht van 50 euro die kapot ging. Terug naar de winkel, is de prijs van dezelfde paraplu verhoogd naar 55 euro. Kreeg dus 50 euro terug en geen vervanging (die nu 5 euro meer waard was). Kon dezelfde kopen door 5 euro bij te leggen.
Apple kwam je nog enerzijds nog tegemoet door je een nieuwe en inmiddels duurder geworden zwarte weer terug terug sturen.
Ik wil geen geld om een nieuwe paraplu te kopen ik wil gewoon hetzelfde product maar dan correct gefabriceerd. Dat zij hun prijzen verhogen is niet mijn probleem, het gaat om het product, niet om de waarde ervan imho en aangezien zij in fout zijn heb ik (naar mijn mening) het recht om te klagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Mar.tin schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:14:
[...]

Op hele vlakke oppervlakken nog net aan. Wel is het zo dat ik stug het hoesje van mijn 6 om mijn 6S heb, dus dat het bij de juiste case om de juiste phone nog net iets meer speling op zal leveren :)
Welk hoesje heb je erom heen zitten? Zou de man&wood protector ook goed passen bij een Apple case?

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mar.tin schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:37:
Screen protector komt bij Man & Wood vandaan Klik
Volgens mij komen deze ook gewoon van Ebay, waar ze voor nog geen 6 dollar staan (maar dan met een Chinese verpakking).

http://www.ebay.com/itm/3...m:mb2v8zD88AaCK0QT5hi21kg

http://www.ebay.com/itm/3...m:mhU--ccd1znJl8hDx-hFccQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

filenox schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:13:
[...]

Ik wil geen geld om een nieuwe paraplu te kopen ik wil gewoon hetzelfde product maar dan correct gefabriceerd. Dat zij hun prijzen verhogen is niet mijn probleem, het gaat om het product, niet om de waarde ervan imho en aangezien zij in fout zijn heb ik (naar mijn mening) het recht om te klagen :)
Goed, je snapt de analogie niet of weigert die te snappen. Apple heeft je toch aangeboden de zwarte weer opnieuw te sturen 8)7 dan snap ik niet hoe ze fout zijn. Enige wat ik kan bedenken is dat jou iets is toegezegd (de mogelijkheid om kosteloos van kleur te wisselen) en dat dat vervolgens weer is ingetrokken (Apple: ohwnee, ze zijn duurder geworden, maar we willen je wel de zwarte nogmaals toesturen)

en het recht om te klagen heb je altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Ok, ik zit met deze kwestie: Ik heb een Puro Slim Case 0.3mm voor de Iphone 6(s) besteld.. Alleen nu wil deze graag in een sleeve gaan doen voor de extra bescherming die het bied. Iemand een idee welke sleeve hier het beste bij zou passen? Eentje waar ook nog de iPhone met case erin zou gaan??

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
randje schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:31:
[...]

Goed, je snapt de analogie niet of weigert die te snappen. Apple heeft je toch aangeboden de zwarte weer opnieuw te sturen 8)7 dan snap ik niet hoe ze fout zijn. Enige wat ik kan bedenken is dat jou iets is toegezegd (de mogelijkheid om kosteloos van kleur te wisselen) en dat dat vervolgens weer is ingetrokken (Apple: ohwnee, ze zijn duurder geworden, maar we willen je wel de zwarte nogmaals toesturen)

en het recht om te klagen heb je altijd
Buiten de kwestie maar ik ben er redelijk zeker van dat het zwarte hoesje ook niet verzonden zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mar.tin schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:52:
[...]

Haha, zal wel kloppen denk ik :) Hoewel er wel een eigen verpakking van ze omheen zit..

Heb er uit china ook maar een berg besteld voor mijn omgeving :)
En passen ze ook goed voor de 6S? Werkt 3d touch dan nog goed? Of heb je geen ervaring met de 6S versie?

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 02-11-2015 09:56 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Rosto schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:26:
Ok, ik zit met deze kwestie: Ik heb een Puro Slim Case 0.3mm voor de Iphone 6(s) besteld.. Alleen nu wil deze graag in een sleeve gaan doen voor de extra bescherming die het bied. Iemand een idee welke sleeve hier het beste bij zou passen? Eentje waar ook nog de iPhone met case erin zou gaan??
Even op Etsy.com kijken en dan kijken of de verkoper ook custom sleeves aanbiedt. Zelf koop ik sleeves bij
https://www.etsy.com/shop/Begoos (tot nu toe iets van 8 sleeves in totaal). Daar geef je bij de order aan dat de verkoper wat ruimte over laat voor een case.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Nitai schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:01:
[...]

Even op Etsy.com kijken en dan kijken of de verkoper ook custom sleeves aanbiedt. Zelf koop ik sleeves bij
https://www.etsy.com/shop/Begoos (tot nu toe iets van 8 sleeves in totaal). Daar geef je bij de order aan dat de verkoper wat ruimte over laat voor een case.
Thnx voor de tip!

Btw.. die glasprotectors uit Chine... ook maar even twee besteld!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:22
Rosto schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:29:
[...]

Thnx voor de tip!

Btw.. die glasprotectors uit Chine... ook maar even twee besteld!
Ik bestel al sinds een jaar deze voor mijn iPhone 6.
http://nl.aliexpress.com/...339013&shopNumber=1031012

Kosten slechts €1,80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mar.tin schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:21:
[...]

Ik gebruik hem juist op mijn 6S.

Werkt perfect, ook met 3D Touch :) Past ook zoals je ziet goed! :)
Bedankt. Dan ga ik die ook proberen. Samen met een Nillkin heel dun hoesje. Hij moet zoveel mogelijk op een kale iPhone lijken :P

Edit: Ik heb er een van ebay besteld. En ik heb een nillkin doorzichtig dun hoesje besteld. Nu maar wachten tot ze binnen komen.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 02-11-2015 17:30 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Mar.tin schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:26:
[...]

Wil je hier wat foto's van maken misschien? :) Ik krijg de indruk dat deze bij de randen niet afgerond zijn op de foto's bij Ali...
Zal ik vanavond even maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Haha, excuses. Ja dat was het, ben alleen niet thuis geweest. Ben er dus helaas niet aan toegekomen. Vanavond doe ik een nieuwe poging voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:43
pdavie2311 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:01:
Hoop dat ik hem vandaag ook binnenkrijg van man & wood...heb alleen die van 19,99 besteld..ook full front..hoe heb jij hem geplakt zonder stof en bubbels? Badkamer en met tape of zo?

Edit...zojuist ontvangen..helaas gebroken in verpakking?! Erg jammer dit. Gelijk een mail gestuurd...
Als een vervangende hebt gekregen zou je me dan kunnen laten weten hoe hij bevalt ? Ben van plan de zelfde te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Net weer binnen gekregen. Tja..hij zit erop, maar aan de randen waar het scherm eindigt zit nog wat lucht..Staat dat als er iets lucht achterblijft, dit binnen paar dagen verdwijnt. Ik hoop het, ben echt een pietleut en wil het strak hebben, haha! Dus niet aan de randen van de screenprotector, maar waar het daadwerkelijke scherm eindigt...

Iemand ervaring hiermee of dit verdwijnt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
net mijn bestelling van Aliexpress binnen, dus hier even alles op een rijtje:

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/jGIWeuU9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Heb zelf een .3mm doorzichtig hoesje maar wil voor uitgaan / trips een stevigere kopen die qua omvang nog meevalt. Ooit tech21 cases gereviewed. Was er opzich tevreden over maar zijn er nog bepaalde waar jullie goede ervaring mee hebben en die bijnvoorkeur goed samengaan met een fullscreen glas protector (is onderweg uit China)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Heb nieuwe ontvangen van man&wood, prima service!! Top! Alleen plakt hij ook niet best op de randen waar het beeldscherm eindigt. Vooral rechtsonderaan krijg ik hem niet goed! Had eerst goedkope chinese, die had dat ook, nu deze van 20,- ook.

Heb een paar goedkope Chinese weer besteld en probeer het strak te krijgen,wel vreemd iedere keer op dezelfde plek geen goede hechting. Zo wordt het een dure protector,haha,maar wil het gewoon strak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 07:43:
Heb nieuwe ontvangen van man&wood, prima service!! Top! Alleen plakt hij ook niet best op de randen waar het beeldscherm eindigt. Vooral rechtsonderaan krijg ik hem niet goed! Had eerst goedkope chinese, die had dat ook, nu deze van 20,- ook.

Heb een paar goedkope Chinese weer besteld en probeer het strak te krijgen,wel vreemd iedere keer op dezelfde plek geen goede hechting. Zo wordt het een dure protector,haha,maar wil het gewoon strak hebben.
:+ Volgens mij zijn die van M&W exact dezelfde alleen met een fancy naam en een duurder prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalbour
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
Ik wil deze gaan bestellen, wat vinden jullie ervan?

Beyzacases Zero Leather Sleeve iPhone 6/6S Red

Prijs = €29.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dhgate.com/pro...ccount_orderdetail-1-null

Deze vanmiddag besteld, zal als ik ze binnen heb wat foto's er van nemen en hier op zetten.
Heb Black, Brown en Navy besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
khalbour schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:49:
Ik wil deze gaan bestellen, wat vinden jullie ervan?

Beyzacases Zero Leather Sleeve iPhone 6/6S Red

Prijs = €29.-
Mooie sleeve en lijkt erg stevig...

Heb zelf deze sleeve besteld en past erg goed en de vakjes zijn erg handig voor geld of pasjes ;)

http://www.hoesjescases.n...ouch-Case-insteek-hoesje/

[ Voor 13% gewijzigd door DirtyDutch op 06-11-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29
Justin_ schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:47:
Heb zelf een .3mm doorzichtig hoesje maar wil voor uitgaan / trips een stevigere kopen die qua omvang nog meevalt. Ooit tech21 cases gereviewed. Was er opzich tevreden over maar zijn er nog bepaalde waar jullie goede ervaring mee hebben en die bijnvoorkeur goed samengaan met een fullscreen glas protector (is onderweg uit China)
Welk is dat, had ik ooit ook voor mn 5s.

Edit: gokje Puro

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Martinus schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:35:
[...]

Welk is dat, had ik ooit ook voor mn 5s.

Edit: gokje Puro
Zou ik even thuis moeten checken. Iig de populaire van aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt ie binnen, mijn nieuwe iPhone 6S.

Ik gebruikte altijd een SENA-wallet, maar daar blijken toch op het scherm sporen achter te blijven van de pasjes die ik in de wallet had.

Ik wil heel graag
- een leren wallet
- ruimte voor drie pasjes (die niet tegen het scherm aan komen)
- rode kleur
- magneet sluiting
- iPhone op de achterzijde vastgeplakt in de hoes (eerdere wallets, daar brak plastic van het kuipje).

Vind de wallets van Pad & Quill en de Artisan wallet case van Doc Artisan prachtig, maar toch wel erg prijzig. Iemand andere ideeën, tips die tot goeie en mooie wallets leiden?

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 19:35
Zojuist een gratis hoesje besteld bij Zapals (http://www.zapals.com/free-gifts.html)
Eerste 10.000 klanten kunnen een promotie code gebruiken, denk niet dat het hoesje erg veel zal voorstellen maar wellicht het proberen waard :)

• DirtyDutch
Heb me hoesjes voor de Iphone 6s Plus binnen uit China en vallen zeker niet tegen,erg dun(0,03mm) en een lekkere matte grip.

Voor het geld leuke hoesjes voor erbij;)

Zwart en Grijs (Frosted/Mat)
Kosten : €1,67 inclusief verzenden
Levertijd : nog geen 2 weken

Gekocht bij : http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/24eubyf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/35knbqb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2r6my36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33aqomt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2072sz8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1zgf5sg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ufc39j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/149ptz.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door DirtyDutch op 12-11-2015 21:22 ]

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Cool! Heb je een linkje waar je hem vandaan hebt?

• DirtyDutch
JeroenGans schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:17:
Cool! Heb je een linkje waar je hem vandaan hebt?
Post aangepast,linkje toegevoegd😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Nadat ik eind juli vol trots een dure BookBook van TwelveSouth heb gekocht ( zie H1MSELF1SH in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes" ) kwam ik er 3 maanden later dat die veel te snel tekenen van slijtage vertoonde (zie H1MSELF1SH in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes" ).

Toen ik hiervoor contact nam met CoolBlue werd mij verteld dat ik mijn BookBook moest opsturen en dat zij dan zouden beslissen wat er verder ging gebeuren. Op 3 okt liet ik de BookBook in een officiële postverpakking opsturen bij het postkantoor in mijn gemeente. Ondertussen zijn we 12 okt en nog steeds ligt het postpakket in het postkantoor. Alle labels zijn erop gekleefd en het is een gratis verzending, dus dat is zeker niet het probleem. Ik heb dan contact genomen met bpost (Belgie) en daar wisten ze mij doodleuk te zeggen dat mijn pakket nog bij hen lag, maar dat ik contact moest opnemen met CoolBlue aangezien CoolBlue een zakelijke klant van hen is. Dit doe ik nu al dagelijks sinds 5 okt, per mail en telefonisch, maar CoolBlue blijft mij maar afwimpelen met smoesjes waarbij ze zeggen dat ze "een onderzoek zullen uitvoeren". En ondertussen is mijn pakketje nog geen milimeter verplaatst. Schandalig hoe die hun klanten behandelen!
Dit is niet de eerste keer dat CoolBlue moeilijk doet bij service-na-verkoop bij mij dus jullie zijn bij deze nogmaals gewaarschuwd.

Maar, er is ook goed nieuws: ondertussen heb ik een nieuwe cover voor mijn iPhone 6 gekocht, namelijk de Decoded Surface Wallet for iPhone (red). Ik ben sowieso wel fan van het wallet-type covers. Verder is die te verkrijgen in het bruin en zwart maar zwart vind ik zo deprimerend en het bruin is geen retro-bruin.

Het valt meteen omdat de Surface ietsje dunner is dan de BookBook was. Ik heb de Surface nog maar enkele dagen dus ik ga nog heel voorzichtig zijn maar ik kan je al wel vertellen dat die ook kwalitatief goed aanvoelt. Maar ja, dat had de BookBook in het begin ook...
Verder is de klep magnetisch waardoor die mooi sluit. Er is minder ruimte voorzien voor bankkaarten maar dat gebruikte ik in de BookBook sowieso ook nooit. Er zit hooguit een briefje van 20 euro in.

Voorkant: http://0x0000007.com/surface/surface1.JPG en http://0x0000007.com/surface/surface2.JPG
Je ziet dat de Surface langer is dan de iPhone waardoor de onderkant ook mooi beschermd is.
Let op het Nederlandse vlagje aan de rechterkant!

Open cover: http://0x0000007.com/surface/surface3.JPG
De "lijnen" die je links op de binnenkant ziet zijn van zacht materiaal waardoor ze het iPhone scherm niet beschadigen. Daarnaast is er ruimte voor één bankkaart voorzien.

Achterkant: http://0x0000007.com/surface/surface4.JPG
Zoals je met elke cover tegenwoordig hebt is de camera ook goed beschermd en stoort het niet bij het maken van foto's.

Bovenkant/zijkant: http://0x0000007.com/surface/surface5.JPG
De Surface is langer dan de iPhone waardoor de bovenkant beschermd is, en er is een uitsparing voorzien voor het scherm aan/uit knopje.

Onderkant: http://0x0000007.com/surface/surface6.JPG
Je zou in theorie de iPhone kunnen recht zetten zonder dat deze beschadigd kan geraken.

In staan-mode: http://0x0000007.com/surface/surface7.JPG
Net zoals de BookBook kun je de Surface ook "schuin" zetten, wat handig is bij het facetimen.

Zoals ik al zei zijn de eerste reacties overwegend positief, maar dat was ik van de BookBook in het begin ook, dus tegelijk ben ik een beetje sceptisch. Over een paar maanden doe ik weer een update van mijn ervaringen met de Decoded Surface.

Het enige vreemde is dat er nu een Belg rondloopt met een iPhone cover met aan de zijkant een Nederlands vlagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Er zijn nogal wat reviews die zeggen dat de plastic behuizing soms wat scheurtjes vertoont na een tijdje en dat er soms plastic afbrokkelt. Misschien iets om even in de gaten te houden. Voor de rest had ik ook zitten kijken naar dit hoesje, alleen dan in de lichtbruine kleur :) Mooi ding!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
SideSwipe: ik heb ook reviews gelezen waar dat in stond inderdaad. Hopelijk heb ik daar minder last van, en zo wel, dan stuur ik hem ook terug...

Ik las ook gebruikersreviews van mensen die een cover met magnetische klap verwachtten maar ineens een andere versie kregen met een rek. Let dus goed op welke je bestelt.

Het is moeilijk te omschrijven hoe sterk die magnetische klep is maar ik ga toch proberen: de klep sluit zodanig goed dat ik de cover ondersteboven kan houden zonder dat die open valt, maar tegelijk kan ik die vlot met één hand openen. Wat mij betreft is het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
H1MSELF1SH schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:48:

Maar, er is ook goed nieuws: ondertussen heb ik een nieuwe cover voor mijn iPhone 6 gekocht, namelijk de Decoded Surface Wallet for iPhone (red). Ik ben sowieso wel fan van het wallet-type covers. Verder is die te verkrijgen in het bruin en zwart maar zwart vind ik zo deprimerend en het bruin is geen retro-bruin.

Het valt meteen omdat de Surface ietsje dunner is dan de BookBook was. Ik heb de Surface nog maar enkele dagen dus ik ga nog heel voorzichtig zijn maar ik kan je al wel vertellen dat die ook kwalitatief goed aanvoelt. Maar ja, dat had de BookBook in het begin ook...
Verder is de klep magnetisch waardoor die mooi sluit. Er is minder ruimte voorzien voor bankkaarten maar dat gebruikte ik in de BookBook sowieso ook nooit. Er zit hooguit een briefje van 20 euro in.

Voorkant: http://0x0000007.com/surface/surface1.JPG en http://0x0000007.com/surface/surface2.JPG
Je ziet dat de Surface langer is dan de iPhone waardoor de onderkant ook mooi beschermd is.
Let op het Nederlandse vlagje aan de rechterkant!

Open cover: http://0x0000007.com/surface/surface3.JPG
De "lijnen" die je links op de binnenkant ziet zijn van zacht materiaal waardoor ze het iPhone scherm niet beschadigen. Daarnaast is er ruimte voor één bankkaart voorzien.

Achterkant: http://0x0000007.com/surface/surface4.JPG
Zoals je met elke cover tegenwoordig hebt is de camera ook goed beschermd en stoort het niet bij het maken van foto's.

Bovenkant/zijkant: http://0x0000007.com/surface/surface5.JPG
De Surface is langer dan de iPhone waardoor de bovenkant beschermd is, en er is een uitsparing voorzien voor het scherm aan/uit knopje.

Onderkant: http://0x0000007.com/surface/surface6.JPG
Je zou in theorie de iPhone kunnen recht zetten zonder dat deze beschadigd kan geraken.

In staan-mode: http://0x0000007.com/surface/surface7.JPG
Net zoals de BookBook kun je de Surface ook "schuin" zetten, wat handig is bij het facetimen.

Zoals ik al zei zijn de eerste reacties overwegend positief, maar dat was ik van de BookBook in het begin ook, dus tegelijk ben ik een beetje sceptisch. Over een paar maanden doe ik weer een update van mijn ervaringen met de Decoded Surface.

Het enige vreemde is dat er nu een Belg rondloopt met een iPhone cover met aan de zijkant een Nederlands vlagje :)
Heb dit decoded hoesje ook en ben er erg blij mee. Vind hem mooi en top afgewerkt. Wel iets om mee rekening te houden: Als je een flits foto maakt raakt hij door het hoesje overbelicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
palmeg schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 22:16:
[...]

Heb dit decoded hoesje ook en ben er erg blij mee. Vind hem mooi en top afgewerkt. Wel iets om mee rekening te houden: Als je een flits foto maakt raakt hij door het hoesje overbelicht! :)
Hmm... Je hebt gelijk. Dit had ik nog niet gemerkt. Da's wel jammer. Ik vermoed dat dit komt door de "dikte" van de backcover waartegen de flits reflecteert? Zonder case maakt ie namelijk wel mooie foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:39
Ik heb zelf gisteren een back cover van Melkco gekocht, met insteek voor één pasje. Vind hem erg mooi en echt leer. Ik wilde voor een originele van Apple gaan maar deze was meer dan de helft goedkoper en in de plaatselijke PhoneHouse te krijgen. Daarnaast een glazen screen protector er op laten zetten.

https://www.mobilemango.n...se-card-slot-orange-brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:48

Shrien

frequent snoozer

Sinds zaterdag een trotse eigenaar van een Apple leren hoes in Midnight Blue. Bevalt prima, alleen laat het leer alweer los in de rechter onderhoek. Meer mensen hier last van? Of is dit een enkel geval?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ziwHqYu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:57:
http://www.dhgate.com/pro...ccount_orderdetail-1-null

Deze vanmiddag besteld, zal als ik ze binnen heb wat foto's er van nemen en hier op zetten.
Heb Black, Brown en Navy besteld.
Hoesjes binnengekregen, alleen iPhone 6 plus ipv de normale iPhone 6 8)7
Nu dus wachten op de verkoper met welke oplossing die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:37
Shrien schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:39:
Sinds zaterdag een trotse eigenaar van een Apple leren hoes in Midnight Blue. Bevalt prima, alleen laat het leer alweer los in de rechter onderhoek. Meer mensen hier last van? Of is dit een enkel geval?

[afbeelding]
Lijkt me niet de bedoeling. Tenzij je hem ergens tegenaan hebt geschaafd o.i.d. zou ik gewoon even langsgaan waar je hem gekocht hebt of even langs een Apple Store gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
Shrien schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:39:
gewoon even mee terug gaan, had ik met de silicone hoes ook 2 keer en werd 2 keer mooi omgeruild in de apple store.

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:53
Spigen neo hybrid, speciaal voor de iPhone 6s na zes weken gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v400/Wouter24/DSC01317.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v400/Wouter24/DSC01318.jpg

Volgens appelhoes niks bijzonders te zien...

Wat vinden jullie? Ik had wel wat meer verwacht van zo een dure case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Wouter36 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat moeten wij hierop aantreffen? Slijtage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
Coating laat los, is een beetje moeilijk op de foto te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Wouter36 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zie kale randen op de hoeken..

Bereid je maar voor op een flinke discussie met Appelhoes. Zijn standaard reaktie is dat er met het product niets mis is en dat het de schuld van de klant is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
Chntl321 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:11:
[...]Bereid je maar voor op een flinke discussie met Appelhoes. Zijn standaard reaktie is dat er met het product niets mis is en dat het de schuld van de klant is..
Die reactie kreeg ik exact terug van appelhoes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Laatst online: 06-07-2023
Wouter36 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:43:
[...]

Die reactie kreeg ik exact terug van appelhoes...
Zelfde meegemaakt met hem met een Zagg slimbook keyboard case voor Ipad air 2 die binnen 1 week gescheurd was. Internet stond vol met negatieve reviews over hetzelfde probleem. Maar Meneer Appelhoes was ervan overtuigd dat ik er asociaal mee omgegaan was.

Uiteindelijk na veel gedoe toch mijn geld terug gekregen, maar zijn arrogante houding is voor mij reden om er nooit meer te kopen..

Hoop dat het wordt opgelost voor je, maar van zijn service moet je het niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

DoctorV64

Cosmopoliet

Zoveel keuze en mijn zoektocht naar de ideale iPhone6 S plus hoes heeft me onder andere het volgende opgeleverd.

De Bellroy case (met dank aan de poster voor de tip) met plaats voor 3 kaarten (en een simkaart in de binnenkant) en een DH-gate leren Apple case.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eMkoiS0ef4CPnrQhDVS8PIGy/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nLfvSOkKB5OJw1UeVVuvycqK/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KxPIyzYXc1OVHCixVsooMb8T/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/r6Jh0PhPZMRnskB6I6bEUsRo/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/63G4tmM77opXR4dn8ebShqy2/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bDxHsy1l5Ks7Dd5vrqiPOiPn/medium.jpg

(mmhh foto's rechtstreeks plaatsen van uit mijn fotoalbum van Tweakers moet ik dus nog even uitzoeken en nu nog draaien).

[ Voor 76% gewijzigd door DoctorV64 op 22-11-2015 09:41 . Reden: Foto's erbij ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Mijn Miniot hoes na 6 weken eindelijk binnen.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/14v5hl1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/98ymvb.jpg
Ben er tevreden mee, ruikt heerlijk naar hout ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
ken schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:11:
Mijn Miniot hoes na 6 weken eindelijk binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er tevreden mee, ruikt heerlijk naar hout ;)
Echt een mooie hoes! Ze zijn alleen wel prijzig, maar je hebt dan wel iets speciaals. Ook is het Apple logo een leuk detail.

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 24-11-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb sinds vandaag een iPhone 6, meteen een Otterbox Symmetry Transparant bij gekocht. Praktisch, stevig hoesje. Wellicht niet de mooiste maar ook niet de lelijkste...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Laatst online: 27-07-2022
Weet iemand een goed hoesje voor een niet al te hoge prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ligt eraan wat je wil natuurlijk. Er zijn zoveel verschillende soorten hoesjes...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Laatst online: 27-07-2022
Mx. Alba schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:02:
Ligt eraan wat je wil natuurlijk. Er zijn zoveel verschillende soorten hoesjes...
Gewoon een niet al te duur hoesje die de telefoon goed beschermd dus het liefst met een bumper achtig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 16:47

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Zelf heb ik de UAG Maverick. Bevalt goed en kan ik aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En ik heb zoals gezegd de Otterbox Symmetry Transparent. Ook een lekker stevig hoesje met een degelijke industriële look...

Afbeeldingslocatie: http://tshop.r10s.com/49b/410/bb73/7062/d08d/01b3/07be/11bde58f0b005056b71f8d.png

Dual material; de achterkant en zijkant buitenkant zijn van hard transparant plastic, en binnenin zit een bumper van donkergrijs zacht rubber. Dat rubber steekt ook aan de voorkant van de iPhone uit zodat je hem ook plat "op z'n gezicht" kunt leggen zonder dat het glas beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hoesjes zijn binnen, na 12 dagen wachten. Een van de drie hoesjes drukt telkens de aan/uit knop in dus die is onbruikbaar, waarschijnlijk even bekijken wat ik kan doen met een mesje om dit te voorkomen.

Zien er degelijk uit, voelen stevig en de knopjes bij de andere hoesjes zijn wel goed aan te raken. Het geluid aan/uit knopje is wel moeilijk te veranderen omdat dit wel een nagel of iets vereist.

Heb net gekeken naar het originele hoesje in een Youtube video, ziet er naar uit dat de knoppen niet de rondingen bevatten en er niet 100% strak omheen zit. Maar voor €3,60 per hoesje mag je eigenlijk niks te klagen hebben. :) Ook is de camera niet belemmerd wat wel belangrijk voor mij is.

edit: Deze heb ik besteld:
http://www.dhgate.com/pro...copy-ultra/259413916.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

dread

Sluwe vlaming

Ik heb ook lang zitten zoeken voor een hoesje voor mijn 6s. Uiteindelijk deze gekocht:
https://www.gsmpunt.nl/ho...ero-case-apple-iphone-6s/

Hij is veel compacter dan ik had gedacht. Ik was bang dat de achterkant heel erg plastic zou aanvoelen maar ook dat is niet het geval. Alles voelt degelijk.

Er zit ook een screenprotecter bij. Die heb ik niet erop zitten. Volgens mij was het glas van de 6s toch veel krasvaster?

Erg blij mee :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 16:47

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

dread schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:08:
Ihttps://www.gsmpunt.nl/hoesjes/urban-armor-gear-composite-aero-case-apple-iphone-6s/
Heb ik ook, maar dan de Maverick voor mijn gouden 6s. Dus transparant. Bevalt ook goed. Ik heb er nog een Belkin Invisiglass screenprotector op laten zetten bij Amac met zo'n machientje.

Mijn vorige Galaxsy S4 had ook een UAG protector. Ding is toch regemlatig van hoogte gevallen, nooit iets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:44

dread

Sluwe vlaming

Wreckerrm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:03:
[...]

Heb ik ook, maar dan de Maverick voor mijn gouden 6s. Dus transparant. Bevalt ook goed. Ik heb er nog een Belkin Invisiglass screenprotector op laten zetten bij Amac met zo'n machientje.

Mijn vorige Galaxsy S4 had ook een UAG protector. Ding is toch regemlatig van hoogte gevallen, nooit iets aan de hand.
DAnk voor de tip. Heb direct een Amac winkel opgezocht. Het probleem van screenprotectors is dat het toch altijd lastig blijft om het goed te doen zonder dat ze na een tijd loskomen.
Ik begrijp dat Amac een machiene heeft die dat veel beter kan?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Ik heb begin oktober een Cinder screenprotector aangeschaft (via http://www.cupert.com ).

Het eerste exemplaar plakte alleen voor geen meter, resulterende in grote bubbels. Na overleg met de klantenservice kreeg ik een tweede exemplaar, die helaas ook niet goed plakte.
Enig voordeel, de klantenservice reageert snel en adequaat. Ik heb inmiddels mijn geld terug.

Iemand anders tips voor een edge to edge screen protector voor een iPhone 6s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb van Tuff Luv een splinternieuwe Alston Craig smart wallet gekregen als RMA. Deze heb ik dus over. Kost nieuw 80 euro.

Het is degene met de magneten zodat je hem kan ontkoppelen van de wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
crosspost uit ander topic:
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB16mLXJXXXXXXKapXXq6xXFXXXD/220576421/HTB16mLXJXXXXXXKapXXq6xXFXXXD.jpg

Case voor iPhone 6 is eindelijk binnen :D

(geen eigen foto, ziet er precies zo uit als op de foto)

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Mijn gouden 6s komt dinsdag binnen en ik ben nog op zoek naar een mooie case die niet te veel de aandacht trekt. De siliconen apple case lijkt me wel wat, alleen ik twijfel tussen de midnight blue en charcoal black kleur. Wat denken jullie?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:36
Foutje, dit bericht mag weg

[ Voor 181% gewijzigd door Stevie07 op 21-12-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer 2 weken terug de shell case van Nodus besteld maar helaas out of stock tot op dit ogenblik.
Zal helaas voor volgend jaar zijn!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0336/7669/products/Shell_Case_Shop_-_Grey_Background_Micro_Dock_-_Brown_large.png?v=1445867773

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25
Ik zoek al een tijdje een screen protector voor mijn 6s plus die mijn hele scherm bedekt (dus ook meekromt in de hoekjes. Nu zag ik van imos 3D of de iloom, maar bestellen in Nederland is volgens mij niet te doen. Heeft iemand hier een tempered glass screen protector die wel het hele scherm bedekt? Wat is je ervaring en waar heb je deze vandaan?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Jammer dat de bovenzijde van de case open is, hij ziet er werkelijk prachtig uit. Het bewerkte leer van Nodus ziet er altijd goed uit :) . Wanneer de bovenzijde dicht was geweest dan was dit voor mij een goed alternatief voor de officiële Apple cases. Mijn product Red werd wel heel snel zwart :( wat in de store vervolgens werd afgedaan als iets cosmetisch en wat men niet wil ruilen, het is immers leer.. Zwak.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:42:
Jammer dat de bovenzijde van de case open is, hij ziet er werkelijk prachtig uit. Het bewerkte leer van Nodus ziet er altijd goed uit :) . Wanneer de bovenzijde dicht was geweest dan was dit voor mij een goed alternatief voor de officiële Apple cases. Mijn product Red werd wel heel snel zwart :( wat in de store vervolgens werd afgedaan als iets cosmetisch en wat men niet wil ruilen, het is immers leer.. Zwak.
Had daar eerlijk gezegd niet op gelet! Eigenlijk wel bizar als je erover nadenkt...
Maar stoort mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Iemand nog tips kwa leren hoesje voor op de achterkant die de onderkant + zijkanten beschermd tegen krassen en een val?

Ik dacht aan het Apple lederen hoesje maar ik vind he zo jammer dat hij ook de buttons bedekt.
Het liefste heb ik daar gewoon geen case zitten.

Mujjo Wallet case: vind ik kwa looks erg mooi, vooral die zichtbare stiksels ziet er classy uit, maar die schijnt niet degelijk te zijn.
Just Mobile Quattro Back: Het plastic frame doet mij wat goedkoop aan, of valt dat mee?
Vaja Grip: Erg mooi, maar duur, ook een beetje dikke achterkant volgensmij.
Mobilize Leather Case: Ook deze bedekt helaas de knoppen.

Decoded iPhone 6/6s leather back cover, hoe zijn deze?
Ik kan er niets over vinden. Zien er wel mooi uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:16
duncanvdlinden schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:00:
Iemand nog tips kwa leren hoesje voor op de achterkant die de onderkant + zijkanten beschermd tegen krassen en een val?

Ik dacht aan het Apple lederen hoesje maar ik vind he zo jammer dat hij ook de buttons bedekt.
Het liefste heb ik daar gewoon geen case zitten.

Mujjo Wallet case: vind ik kwa looks erg mooi, vooral die zichtbare stiksels ziet er classy uit, maar die schijnt niet degelijk te zijn.
Just Mobile Quattro Back: Het plastic frame doet mij wat goedkoop aan, of valt dat mee?
Vaja Grip: Erg mooi, maar duur, ook een beetje dikke achterkant volgensmij.
Mobilize Leather Case: Ook deze bedekt helaas de knoppen.

Decoded iPhone 6/6s leather back cover, hoe zijn deze?
Ik kan er niets over vinden. Zien er wel mooi uit...
Bij onedayfly zijn vandaag de iPhone official cases in de aanbieding. Misschien alsnog iets voor jou voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Wouter lucassen schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:07:
[...]

Bij onedayfly zijn vandaag de iPhone official cases in de aanbieding. Misschien alsnog iets voor jou voor die prijs?
Das een goede aanbieding, helaas allemaal uitverkocht voor de 6(s). Anders had ik hem wel genomen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Apple zelf verkoopt de "6S" leren case met een ander partnummer als de goedkopere "6" case die je bij andere winkels ziet. Is dat puur een andere verpakking of zit er verschil in pasvorm tussen een 6 of 6s hoesje van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:43
Gezien het verschil in afmetingen in mms tussen de 6 en 6s, zijn dit inderdaad andere hoesjes. Ikzelf heb zowel van een 6 als 6s hoesjes liggen en de 6s hoes past gewoon beter op een 6s (Beetje captain obvisious maarja)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
TheKerremenke schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:21:
Gezien het verschil in afmetingen in mms tussen de 6 en 6s, zijn dit inderdaad andere hoesjes. Ikzelf heb zowel van een 6 als 6s hoesjes liggen en de 6s hoes past gewoon beter op een 6s (Beetje captain obvisious maarja)
Hmm, ik was zo eigenwijs om er gisteren toch 1tje te bestellen voor de 6.
De orginele leren iPhone 6 behuizing (blauw).
Ligt nu al thuis. Wilde hem alvast hebben gezien ik morgenmiddag de 6S op ga halen.

Ik kon nergens lezen dat er verschillen zijn namelijk.
Hij kan nog gratis retour. Zal ik hem houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gewoon houden en proberen. Past gewoon goed.

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Weet iemand waar je iphone 6s hoesjes kan kopen die volledig de iphone beschermen zoals de gear4 icebox pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Iemand een tip voor een 6s Rose Gold booktype case? Het liefst met een transparant of deels open achterkant, zodat het roze nog te zien is. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:35
Mar.tin schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:52:
[...]
Haha, zal wel kloppen denk ik :) Hoewel er wel een eigen verpakking van ze omheen zit..

Heb er uit china ook maar een berg besteld voor mijn omgeving :)
Wat is jouw ervaring? Heb je de exemplaren uit China vergeleken met de protector die je zelf bij Man & Wood besteld hebt? Is er merkbaar verschil of is de Man & Wood versie gewoon handig ge-relabeled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:35
macxpgebruiker schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:35:
Iemand een tip voor een 6s Rose Gold booktype case? Het liefst met een transparant of deels open achterkant, zodat het roze nog te zien is. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
De rosé gold versie heb ik nog nooit live gezien, maar mijn vriendin is al 2 jaar eeg tevreden met de normale gouden editie voor haar iPhone 6: http://artwizz.com/en/smartjacket/
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste