“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Wat is de reden voor het retour sturen dan? Vind je de originele case fijner? Te duur om te vervangen? of wat?pdavie2311 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:39:
Zojuist de TENC ontvangen! Supermooie en slanke case...Maarrrrr..Domme aankoop van mij! Ik was al bang dat mijn Apple case niet te vervangen is...Deze blijf ik gebruiken! Zit ik hier met een nieuwe ongebruikte TENC case..Ga hem retour doen aan Appelhoes, tenzij iemand hem wil overnemen van me?
Morgen gaat hij retour op de post. Nogmaals, iemand mag hem overnemen als hij/zij voor die tijd reageert.
[ Voor 25% gewijzigd door pdavie2311 op 15-10-2015 15:18 ]
boosterbosch schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
de originele is een soort van velours afwerking aan de binnenkant.
Heb je soms een foto van de binnenkant?

Zoals je ziet, de afwerking is niet echt top.
Kan ik me in vinden, moet zeggen dat het inderdaad erg fijn en premium aanvoelt met de apple leather case, heel anders dan met een kunstof hardcase. Haal hem misschien nog wel ooit met korting ofzo, vond 55 euro wat te veel van het goede.pdavie2311 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:14:
Combi van alles..Gewenning, materiaalkeuze..Leer en vilt is denk ik toch meer mijn ding. Zojuist weer netjes ingepakt de TENC en retour aangevraagd bij Appelhoes.
Morgen gaat hij retour op de post. Nogmaals, iemand mag hem overnemen als hij/zij voor die tijd reageert.
nee, idd, maar voor de prijs kan je niet klagen, ik ga er ook een paar bestellenwolfster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:28:
[...]
[afbeelding]
Om maar even de Ultra Hybrid te pakken
Spigen website: 25 $
Applehoes e.d.: 19€
Amazon.de: 10€
Ebay: <10€
Gewoon bij appelhoes bestellen.
Desondanks wil ze natuurlijk een zo slank mogelijk hoesje, niet zo'n enorm 'survivor'-achtig hoesje.
Heeft iemand stijlvolle tips?
Eigenlijk zoekt ze zoiets als dit:
http://www.appelhoes.nl/L...se-iPhone-6-4-7-inch-Pink
Alleen, kan die een val opvangen?
[ Voor 18% gewijzigd door Veritas op 18-10-2015 14:43 ]

Apple gebeld, morgen swappen.
Meer mensen met dit probleem?
[ Voor 9% gewijzigd door Remko.me op 18-10-2015 14:47 ]
En heeft iedereen m via nodus zelf besteld? Zie geen NL website ofzo die m heeft.
[ Voor 33% gewijzigd door Flipm0de op 18-10-2015 22:02 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Wel eens gehad, kwam door vocht, trok binnen een paar dagen weer weg.Remko.me schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:46:
Dit gaat niet goed, luchtbellen onder het leer:
[afbeelding]
Apple gebeld, morgen swappen.
Meer mensen met dit probleem?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee absoluut niet, is echt een heel dun hoesje en dient slechts als bescherming voor krassen. De veelbesproken Just mobile TENC van de afgelopen dagen daarentegen is een mooi minimaal hoesje dat een klap op kan vangen en het design van de iPhone laat behouden.Veritas schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:14:
Voor mijn vrouw ben ik op zoek naar een hoesje voor haar iPhone 6. Het moet een hoesje zijn dat zowel de achterkant tegen krassen beschermt als een bumper heeft, ofwel schokbestendig.
Desondanks wil ze natuurlijk een zo slank mogelijk hoesje, niet zo'n enorm 'survivor'-achtig hoesje.
Heeft iemand stijlvolle tips?
Eigenlijk zoekt ze zoiets als dit:
http://www.appelhoes.nl/L...se-iPhone-6-4-7-inch-Pink
Alleen, kan die een val opvangen?
Mooie case, werkt hij nu goed? En heb je iets extra's voor die 15 euro korting moeten doen? Ik heb alleen die €5 korting code.Cyw00d schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:06:
Ik heb via Coolblue dit hoesje besteld (Kreeg 15 euro korting vanwege de pre-order die niet op tijd kwam).
Hierbij de foto's:
<knip>
Er kunnen 2 pasjes in en het klepje blijft nog niet netjes dicht zitten, maar ik heb hem nu welgeteld nog geen 1 dag in bezit dus ik ga er van uit dat dit nieuwigheid is.
I don't have dreams, I have goals!!
De telefoon is wel iets breder weer, en met name in het begin nog glad, zoals de telefoon ook zonder hoes aanvoelt.
http://500px.com/Abd3licious
Verwijderd
Een tip: ik heb heb ook een 6s+ hoes van aliexpress. Ik had er 2 besteld, bij verschillende leveranciers.boosterbosch schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:34:
[...]
nee, idd, maar voor de prijs kan je niet klagen, ik ga er ook een paar bestellen
Bij de zwarte hoes zit de sleep/wake button raar geplaatst (zoals wolf ook al aangaf), echter bij de bruine is de placement van alle knoppen etc 100% juist!
Dit is de goede (€3,60 incl verzending): http://nl.aliexpress.com/...776478&shopNumber=1199773.
Ik zou die dus nemen
Zie mijn ervaring enkele posts hierbovendon_appie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:26:
Ik heb uiteindelijk de Apple natural leather backcover gekocht voor mijn iPhone 6s, in midnight blue. Tot nu toe erg tevreden over de kleur en het materiaal. Ben benieuwd wat slijtage doet met de kleur en het leer. Het schijnt mooier te worden naarmate het meer gebruikt wordt.
De telefoon is wel iets breder weer, en met name in het begin nog glad, zoals de telefoon ook zonder hoes aanvoelt.
Ja had ik gezien, vind ik wel ernstig! Na hoeveel tijd was dit al?
Maar ik heb ook geen handtas met allerlei andere dingen erin. De telefoon gaat gewoon mijn broekzak in, dus ben benieuwd!
http://500px.com/Abd3licious
Verwijderd
Nee belachelijk natuurlijk dat ze zo slijten, voor die prijs. Ermee teruggaan / bellen met apple!
Toevallig een foto van wanneer de cover rond het toestel is..wolfster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:28:
[...]
[afbeelding]
Denk dat ik er ook een paar ga bestellen dan..
Ging normaal voor de 'originele' gaan
Ik wil toch wel een tempered lgass protector zoals zo veel mensen, maar ben een beetje huiverig door alle slechte verhalen over de hechting aan de randjes en het moet nogal dun zijn ivn 3D touch
[ Voor 6% gewijzigd door Wreckerrm op 19-10-2015 14:05 ]
Hoi Vivian,vivian1989 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Mooie case, werkt hij nu goed? En heb je iets extra's voor die 15 euro korting moeten doen? Ik heb alleen die €5 korting code.
Ja hij werkt erg goed. Ik heb per mail en telefoon veel contact gehad met Coolblue, uiteindelijk stuurde ze mij een betaallink en was de order geplaatst, dus verder niets via hun webshop geregeld, alles via de klantenservice.
[ Tesla MIG MYP ]
Volgens mijn moeder al na zo'n 3 maanden!don_appie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:44:
[...]
Ja had ik gezien, vind ik wel ernstig! Na hoeveel tijd was dit al?
Maar ik heb ook geen handtas met allerlei andere dingen erin. De telefoon gaat gewoon mijn broekzak in, dus ben benieuwd!

Wat pics voor de liefhebbers.

[ Voor 23% gewijzigd door Veritas op 19-10-2015 21:18 ]
Verwijderd
Echter heb ik nooit hoesje gebruikt op mijn vorige toestellen, met als gevolg krassen en butsen.
Nu wil ik er zuinig op zijn en in een zo goed mogelijke staat houden komende 2 jaar.
Ik heb mijn telefoon veel in mijn broekzak zitten (spijkerbroek).
Ik wil echter een zo slank mogelijk design. Dus absoluut geen book of wallet idee.
Mijn oog was gevallen op een Just Mobile Tenc case.. Subtiel maar toch redelijk beschermd.
Echter het scherm is niet beschermt in mijn broekzak, weet iemand een goede screenprotector? En hoelang gaat zo'n protector mee?
Aan de andere kant zit ik te kijken naar een sleeve, De telefoon is dat helemaal "ingepakt" wanneer je hem niet nodig hebt, en is hij "naakt" wanneer je hem gebruikt.
Dit hoesje had ik op het oog: Sena Heritage Ultraslim
Wanneer deze in de sleeve zit, hoor en voel je hem dan nog wel goed wanneer deze overgaat?
Probeer hoesje van Spigen. Ik ben uiterst tevreden mee. Grote voordeel vind ik dat er geen uitsparingen voor knoppen: je drukt er gewoon doorheen. Behalve "geluid uit" knop.Bpow schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 01:13:
Iemand nog een tip waar ik de JustMobile TENC Crystal Clear case voor 6S op voorraad kan bestellen? Volgens mij overal uitverkocht
http://www.spigen.com/products/iphone-6s-case-air-skin
Gewoon mee terug gaan. Dat ruilen ze bij Apple gewoonfilenox schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:51:
Mijn moeder heeft sinds mei ook zo'n leren Apple hoesje, de kwaliteit is echter niet om naar huis te schrijven..
Het hoesje zit voor 90% van de tijd in haar handtas.
[afbeelding]
Ja ik heb de apple leather case voor de 6 om mijn 6S en het past perfect.Flipm0de schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
Heeft er iemand de 6s in een 6 hoesje? Die zijn namelijk een stuk goedkoper (niet heel veel maar scheelt toch een tientje).

[ Voor 13% gewijzigd door DeeSung op 20-10-2015 10:55 ]
De wallet die ik er nu voor heb bevalt me niet zo; ik heb graag de telefoon 'naakt' vast en nu zit er een best wel dikke wallet omheen...
Weet iemand toevallig iets dergelijks te koop? Of heeft iemand er ervaring mee?
Zie hier het resultaat
http://imgur.com/a/zVHZi/all
Zal ook foto's maken van het uiteindelijke product maar daar zal vast nog een maand overheen gaan.
http://imgur.com/a/M6ve0
RandyJC
Peel iPhone 6+ rose cover: (http://buypeel.com/products/super-thin-iphone-6s-plus-case)

Apple Lavendel Silicon cover:

Helaas is de Peel zojuist gesneuveld tijdens het wisselen...
edit: Heb peel gemaild met wat er was gebeurd (kapot door eigen schuld) en of ze misschien uit goodwill mij nogmaals dezelfde case wilde verkopen met korting (tja, nee heb je en ja kan je krijgen). Wat blijkt...ik krijg gewoon kosteloos een nieuwe toegezonden!
Eerder in het topic had ik aangekaart dat ik de Peel wel goed vond, maar geen 20/25 dollar waard. Nu de ervaring met deze service wil ik daar op terugkomen. Ja het is het duur, maar het geld wel waard
[ Voor 26% gewijzigd door randje op 21-10-2015 04:29 ]
Verwijderd
Ik zit te overwegen om deze te nemen: Spigen Ultra Crystal Dual iPhone 6S screenprotector
Daarnaast nog steeds niet kunnen beslissen tussen een sleeve (Sena Heritage Ultraslim) of een case (Tenc Just Mobile).
Iemand tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2015 08:58 ]
Op de foto's hierboven heb ik heb ik een glazen screenprotector (Ice max 3d). Kan die zeker wel aanraden. Een snugg fitted case zoals de Peel kan er prima bij net zoals de origniele apple cases. Echter zijn er cases die er niet zo goed mee omgaan zoals een no-name siliconen doorzichtige case van me (die duwt met zijn randen de screenprotector eraf)Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:56:
Wat is een goede screen protector?
Ik zit te overwegen om deze te nemen: Spigen Ultra Crystal Dual iPhone 6S screenprotector
Daarnaast nog steeds niet kunnen beslissen tussen een sleeve (Sena Heritage Ultraslim) of een case (Tenc Just Mobile).
Iemand tips?
Let niet op de lelijke screenprotector. Die kreeg ik er namelijk gratis bij.laurensdbb schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Toevallig een foto van wanneer de cover rond het toestel is..
Denk dat ik er ook een paar ga bestellen dan..
Ging normaal voor de 'originele' gaan
Ik wacht nog op m'n full screen protector.

Juppa, daarnet even gebeld en ik krijg straks gewoon een UPS-code via mail waarmee ik het hoesje kan verzenden. De persoon aan de telefoon zei me dat ze al een paar roze hoesjes had zien voorbij komen dus ik ben vast en zeker niet de enige met het probleemboosterbosch schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Gewoon mee terug gaan. Dat ruilen ze bij Apple gewoon
Edit: grappig wel dat de hoesjes nu 55 euro kosten waarbij dit enkele maanden geleden nog "slechts" 45 euro was. Of hebben ze er gewoon 10 euro bijgedaan omdat het hoesje voor een iPhone 6S is?
[ Voor 18% gewijzigd door filenox op 21-10-2015 16:02 ]
Niet alleen de hoesjes zijn duurder, ook de oordopjes en Lightning kabels.filenox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:00:
[...]
Juppa, daarnet even gebeld en ik krijg straks gewoon een UPS-code via mail waarmee ik het hoesje kan verzenden. De persoon aan de telefoon zei me dat ze al een paar roze hoesjes had zien voorbij komen dus ik ben vast en zeker niet de enige met het probleem
Edit: grappig wel dat de hoesjes nu 55 euro kosten waarbij dit enkele maanden geleden nog "slechts" 45 euro was. Of hebben ze er gewoon 10 euro bijgedaan omdat het hoesje voor een iPhone 6S is?
Verklaring: iets over de waarde van de Euro...
Die screenprotecor kan je nu nog steeds netter aanbrengen met de natte methode.wolfster schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:50:
[...]
Let niet op de lelijke screenprotector. Die kreeg ik er namelijk gratis bij.
Ik wacht nog op m'n full screen protector.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(met netter bedoel ik zonder stofdeeltjes en de daarbijhorende luchtbellen)
Alleen de lange witte 'streep' aan de zijkant gaat er waarschijnlijk niet uit, heeft te maken met de stijfheid van je screenprotector en de bolling van je scherm.
hoe dit werkt? nodig:
1) zeepwater (afwasmiddel en water in een kommetje en in een verstuiver),
2) squeeguee achtig iets (http://www.aliexpress.com...-protector-promotion.html) (bankpasjes worden vaak ook gebruikt, maar deze kunnen je screenprotector bekrassen) 3) Plakband
4) Ruimte met zo min mogelijk rondzwevende stofdeeltjes maken (lees: badkamer en douche enkele minuten op heet water zetten)
1) plakbandje op je screenprotector en hem eraf trekken
2) screenprotector in het kommetje met zeepwater
3) scherm van je iPhone schoonmaken
4) zeepwaterspray over je scherm nevelen
5) screenprotector uit je kommetje zeepwater halen met 1 a 2 halen overtollig water eraf schrapen en de screenprotector op je scherm leggen
6) met een 'squeegee' achtig iets het water onder je screenprotector wegvegen naar de zijkanten, ik heb altijd brillendoekjes (microvezel) erbij om het vocht wat ik eruit duw direct op te vangen.
Indien er nog steeds stof eronder zit, kan je het hele proces herhalen totdat het stofvrij is.
Heb maar bij 1 set screenprotectors gehad dat de 'lijm' er niet tegen kon en het door het water meer kon blijven plakken. Gelukkig waren het el cheapo's van ebay/DX. Bij de a-merken heb ik dat nooit ondervonden.
Voordelen van natte methode:
- Uitlijning kan je nog corrigeren (er zit immers een waterlaagje ertussen), zelfs als je het water eruit geperst hebt, kan je met een plakbandje vaak nog beweging krijgen in je screenprotector
- Geen stofdeeltjes onder je screenprotector, die pers je eruit met het water (hoewel dit soms wel betekent dat ik het hele proces 4-5 keer opnieuw moet doen, afhankelijk van de hoeveelheid stof in de ruimte)
Op deze manier al 80+ screenprotectors aangebracht op iPhones (van 3GS t/m 6S plus nu). Ik vervang ze dan ook regelmatig omdat ze relatief snel bekrast raken.
Waterschade nooit gehad. Mogelijk omdat ik het water zoveel mogelijk absorbeer met microvezel doekjes.
Bij nieuwe screenprotectors begin ik bij stap 3 en stap 5 is dan je screenprotector lostrekken van de beschermfolie.
Dit doe ik overigens alleen bij de goedkope plastic screenprotectors, bij de glazen doe ik de droge methode en dan doe ik meer moeite om de ruimte zo stofvrij mogelijk te maken.
edit: excuses, had mijn reacties in 1 bericht moeten zetten ipv 2, als een mod er zin in heeft om dit te corrigeren...graag!
Haha uiteindelijk bleek die verandering in waarde nog voor problemen te zorgenrandje schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:05:
[...]
Niet alleen de hoesjes zijn duurder, ook de oordopjes en Lightning kabels.
Verklaring: iets over de waarde van de Euro...
Het zit zo zo: vandaag belde ik Apple om het hoesje in te ruilen onder garantie, dat bleek geen probleem, ik koos het zwarte lederen hoesje en ik ging binnenkort een mailtje ontvangen met instructies. Gedurende dat gesprek vroeg ik ook of het nog mogelijk was om van kleur te veranderen indien mijn moeder (de gebruiker vh hoesje) liever een andere kleur wenste, dat was geen enkel probleem.
Je ziet het al komen, mijn moeder wou liever een lederbruine hoes, ik bel vervolgens terug naar Apple om te wijziging aan te vragen en dat lukt allemaal zonder problemen
Een uurtje later krijgt mijn moeder telefoon van Apple om te zeggen dat de wijziging toch niet door gaat aangezien het hoesje indertijd was aangekocht voor 45 euro en doordat het bruine hoesje duurder is konden ze enkel het zwarte opsturen (dat ook 55 euro kost op de Apple site notabene)....
Uiteindelijk heb ik NOG eens gebeld en de situatie uitgelegd, normaal gezien zal nu toch het bruine hoesje worden verzonden
Verwijderd
Vandaag gekocht. Past niet.ococ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:02:
Iemand ervaring met de glazen screenprotector van de kruitvat?
Links er rechts van het scherm 1.5 mm te weinig, waardoor de protector op je beeld eindigt.
Verwijderd
ik denk dat je een nieuwe medewerker aan de telefoon hebt gehad die nog niet weet hoe het werkt, want normaal doet geen enkele winkel (apple helemaal niet) moeilijk over dat soort dingenfilenox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:00:
[...]
Haha uiteindelijk bleek die verandering in waarde nog voor problemen te zorgen![]()
Het zit zo zo: vandaag belde ik Apple om het hoesje in te ruilen onder garantie, dat bleek geen probleem, ik koos het zwarte lederen hoesje en ik ging binnenkort een mailtje ontvangen met instructies. Gedurende dat gesprek vroeg ik ook of het nog mogelijk was om van kleur te veranderen indien mijn moeder (de gebruiker vh hoesje) liever een andere kleur wenste, dat was geen enkel probleem.
Je ziet het al komen, mijn moeder wou liever een lederbruine hoes, ik bel vervolgens terug naar Apple om te wijziging aan te vragen en dat lukt allemaal zonder problemen
Een uurtje later krijgt mijn moeder telefoon van Apple om te zeggen dat de wijziging toch niet door gaat aangezien het hoesje indertijd was aangekocht voor 45 euro en doordat het bruine hoesje duurder is konden ze enkel het zwarte opsturen (dat ook 55 euro kost op de Apple site notabene)....![]()
Uiteindelijk heb ik NOG eens gebeld en de situatie uitgelegd, normaal gezien zal nu toch het bruine hoesje worden verzonden
Verwijderd
is dit niet met alle screen protectors? doordat het scherm van de 6(s)(+) schuin afloopt aan de randen?Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:39:
[...]
Vandaag gekocht. Past niet.
Links er rechts van het scherm 1.5 mm te weinig, waardoor de protector op je beeld eindigt.
Verwijderd
Hmm geen idee. Neem aan dat een screen protector toch minstens over het display gedeelte heen moet. Nu had je (doordat het niet paste) dat het licht van je scherm afboog in de rand van je protectorVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:54:
[...]
is dit niet met alle screen protectors? doordat het scherm van de 6(s)(+) schuin afloopt aan de randen?
Nu een zo'n curved Spigen besteld dus probleem hopelijk opgelost.
Verwijderd
ik had "1,5 mm aan beide kanten van het scherm" geïnterpreteerd als vanaf de rand. Maar hij moet wel het volledige display bedekken idd.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
[...]
Hmm geen idee. Neem aan dat een screen protector toch minstens over het display gedeelte heen moet. Nu had je (doordat het niet paste) dat het licht van je scherm afboog in de rand van je protector
Nu een zo'n curved Spigen besteld dus probleem hopelijk opgelost.
Mwa als je ziet hoe lang Apple moeilijk heeft gedaan over dat coating probleem bij retina Macbooks verbaast dit me niets aangezien dit (zoals hij ook al zei) een 'cosmetisch probleem' is.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
ik denk dat je een nieuwe medewerker aan de telefoon hebt gehad die nog niet weet hoe het werkt, want normaal doet geen enkele winkel (apple helemaal niet) moeilijk over dat soort dingen
Verwijderd
dit ging om het prijsverschil van het hoesje dat eerst 45 euro was en nu 55, waardoor die niet gekozen mocht worden.filenox schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:23:
[...]
Mwa als je ziet hoe lang Apple moeilijk heeft gedaan over dat coating probleem bij retina Macbooks verbaast dit me niets aangezien dit (zoals hij ook al zei) een 'cosmetisch probleem' is.
Oh dat, mja, hij gaf me wel de optie om het geld terug te storten maar dat vond ik niet echt een gepaste oplossing..Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:25:
[...]
dit ging om het prijsverschil van het hoesje dat eerst 45 euro was en nu 55, waardoor die niet gekozen mocht worden.
Is dit de "midnight blue" case? Heb je toevallig meer foto's hier van? Bij elke winkel hier in de buurt hebben ze geen midnight, en deze lijkt wel een stuk lichter dan dat op de website van Apple te zien is.DeeSung schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:52:
[...]
Ja ik heb de apple leather case voor de 6 om mijn 6S en het past perfect.
[afbeelding]

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter36 op 22-10-2015 16:03 ]
Ik heb zo'n Belkin glazen protector laten plakken en deze lijkt ook iets te smal. Als je er recht op kijkt zie je het niet zo, maar onder een kleine hoek valt het wel op.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:39:
[...]
Vandaag gekocht. Past niet.
klik voor groter

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 14% gewijzigd door randje op 22-10-2015 16:09 ]
Zit daar dan ook de kromming voor het glas in? Heb je een foto toevallig? Ik wist niet dat die bestonden.randje schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:08:
Je setup ziet er niet heel verkeerd uit! Ik zou me zelf wel ergeren aan die rand, helemaal bij een glazen protector. Dat is ook de reden dat ik voor een glazen full side-to-side cover ben gegaan.
Dat is de midnight blue case. Ik kan er wel een paar schieten zo.Zornar schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:39:
[...]
Is dit de "midnight blue" case? Heb je toevallig meer foto's hier van? Bij elke winkel hier in de buurt hebben ze geen midnight, en deze lijkt wel een stuk lichter dan dat op de website van Apple te zien is.
Het hangt ervan af wat voor soort licht eropvalt.
Al heb je kamer verlichting ziet ie er veel donkerder uit dan dat je hem overdag uit je zak haalt.
Graag!DeeSung schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:23:
[...]
Dat is de midnight blue case. Ik kan er wel een paar schieten zo.
Het hangt ervan af wat voor soort licht eropvalt.
Al heb je kamer verlichting ziet ie er veel donkerder uit dan dat je hem overdag uit je zak haalt.
Iemand hier al ervaring mee?
Dankjewel! Zo te zien valt het wel mee hoe licht hij is.DeeSung schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:26:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind de foto's niet heel mooi uitgekomen.
Verwijderd
Als iemand op zoek is naar een stevige case dan is dit zeker een aanrader.
Plus military protection.
Heb trouwens de kleur Gunmetal gekozen.
http://www.spigen.com/pro...r-tech?variant=5811305089
Zie m'n eerdere foto's in het topic randje in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes"BillSpaarbank schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:11:
[...]
Zit daar dan ook de kromming voor het glas in? Heb je een foto toevallig? Ik wist niet dat die bestonden.
[ Voor 11% gewijzigd door randje op 22-10-2015 19:43 ]
Toen de 6S+ in de bestelling kon heb ik ook maar deze case voor die paar euro aangeschaft. Nu dezelfde donkerblauwe case om de iphone zit valt het me 100% mee! Oké, de afwerking van de buttons op de hoes zal iets minder zijn dan bij de officiele Apple case, en het is PU leer i.p.v. echt leer, maar je moet goed kijken wil je dat merken.wolfster schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:59:
Vorige week een case besteld op AliExpressvoor de iPhone 6s+
http://nl.aliexpress.com/item/For-Apple-Logo-1-1-Original-Design-Official-Case-For-iphone-6-case-4-7-For/32432609662.html?adminSeq=220776478&shopNumber=1199773
Kreeg er ook een budget screenprotector bij die ik tijdelijk ga gebruiken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een case van minder dan 4 euro ben ik toch blij verrast door de kwaliteit
De hoes sluit naadloos aan op de telefoon en de combinatie van beide voelt solide, als één blok kwaliteit. Extra grip is ook een plus.
En toch denk ik dat ik op termijn voor een officiele saddle brown of midnight blue case zal gaan; echt leer krijgt een eigen uitstraling met gebruik. Met de juiste kleur wordt het alleen maar mooier met gebruik. De huidige aliexpress case is van ander leer en blijft er als nieuw uitzien. Ook geen straf, maar dit is toch wel lekker:
Patina op bruin
Patina op blauw
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Ik zie die skins heel veel voorbij komen via LinusTechTips en MKBHD. Ziet er op zich wel strak uit. Schijnt goeie kwaliteit te zijn.Wouter lucassen schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:00:
Iemand wel eens DBrand uitgeprobeerd? Ziet er erg slick uit. (Www.dbrand.com)
YouTube: Apple iPhone 6s Review - It's as Good as They Say!
[ Voor 15% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-10-2015 16:06 ]
Heb je misschien linkje naar je wallpaper ? Ziet er goed uit zo nl
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik ben terug naar Apple gegaan met mijn hoesje, nu de nieuwe kleur gehad, voelt echt solide aan, iets gladder!
Omgeruild en keurig in orde gemaakt:

Ik ben echt tevreden over de kleur, blijf bij mijn keuze dat ik deze mooier vind dan de Zadelbruin, bij de zwarte iPhone.
Thnx, hier moet hij tussen staan:LoneWolf schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:25:
[...]
Heb je misschien linkje naar je wallpaper ? Ziet er goed uit zo nl
http://www.hdpixels.net/2...-of-iPhone6-plus.html?m=1
Life is to short to mess with it... Mijn V&A

[ Voor 34% gewijzigd door Mrk87 op 25-10-2015 10:57 ]
Verwijderd
Sluit goed aan de iPhone 6s aan
en de knoppen zijn een heel stuk soepeler dan de voorgaande Numbers

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 21:55 ]
Verwijderd
Zal de screenprotector niet loslaten door het in/uitschuiven van de sleeve?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Dit is na 2 weken. Je wilt niet weten hoe ze uitzien na 4 maanden. Iedereen die ik ken en waarvan ik de hoesjes heb gezien (30+), zijn ontevreden over de hoesjes. Ze zijn in mum van tijd volledig zwart, wat er ook nog eens niet uitziet.Tom Yam schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:44:
[...]
Toen de 6S+ in de bestelling kon heb ik ook maar deze case voor die paar euro aangeschaft. Nu dezelfde donkerblauwe case om de iphone zit valt het me 100% mee! Oké, de afwerking van de buttons op de hoes zal iets minder zijn dan bij de officiele Apple case, en het is PU leer i.p.v. echt leer, maar je moet goed kijken wil je dat merken.
De hoes sluit naadloos aan op de telefoon en de combinatie van beide voelt solide, als één blok kwaliteit. Extra grip is ook een plus.
En toch denk ik dat ik op termijn voor een officiele saddle brown of midnight blue case zal gaan; echt leer krijgt een eigen uitstraling met gebruik. Met de juiste kleur wordt het alleen maar mooier met gebruik. De huidige aliexpress case is van ander leer en blijft er als nieuw uitzien. Ook geen straf, maar dit is toch wel lekker:
Patina op bruin
Patina op blauw
![]()
Verwijderd
Wat wil je weten?Wouter lucassen schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:00:
Iemand wel eens DBrand uitgeprobeerd? Ziet er erg slick uit. (Www.dbrand.com)
Het zijn vinyl stickers, passen perfect en zeer goede kwaliteit waardoor je phone er eigentijds uitziet.
Het beschermt 0,0 tegen vallen en/of stoten.
Verwijderd
wat is de naam van deze kleur? ziet er cool uit!Remko.me schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:56:
Hey allemaal,
Ik ben terug naar Apple gegaan met mijn hoesje, nu de nieuwe kleur gehad, voelt echt solide aan, iets gladder!
Omgeruild en keurig in orde gemaakt:
[afbeelding]
Ik ben echt tevreden over de kleur, blijf bij mijn keuze dat ik deze mooier vind dan de Zadelbruin, bij de zwarte iPhone.
De gewone brown:Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:56:
[...]
wat is de naam van deze kleur? ziet er cool uit!
http://www.a-mac.nl/apple-leren-hoesje-iphone-6s-bruin
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]
Ben benieuwd, als je hem hebt en je ervaring wilt delen, heel graagMar.tin schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:15:
[...]
Ik heb er in elk geval ééntje besteldGaan het wel beleven
.
[ Voor 12% gewijzigd door Stevie07 op 28-10-2015 12:19 ]
Ik heb bijvoorbeeld nu de volgende bumper besteld via Ebay en deze om mijn 6S Plus gedaan, past toch nét niet lekker!
Vermoedelijk door het minieme verschil in dikte tussen de 6 en de 6S modellen.
De rand van deze bumper is dus bedoeld om nipt uit te steken zodat je bij het neerleggen van je phone met de achterkant de oppervlakte niet raakt...dat is dus voor mn gevoel nu net weg!
http://www.ebay.de/itm/111623388291?
Ook had ik er liever eentje in rose gold natuurlijk.
Iemand al dergelijke bumpers speciaal voor 6S (plus) toestellen gespot?
Ik heb deze gisteren binnen gekregen..valt echt tot aan de rand en pasvorm is goed! Alleen heb ik rechtsonder waar het scherm eindigt, dus tegen de bezel, een luchtvlek zitten. Ik krijg deze met geen mogelijkheid weg. Heb hem al een keer opnieuw opgeplakt, maar hij zit nu zo perfect om de homebutton en uitsparingen,dat ik hem er niet meer af wil halen eigenlijk..Mar.tin schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:15:
[...]
Ik heb er in elk geval ééntje besteldGaan het wel beleven
.
Als ik er op druk zie ik de lucht verdwijnen, maar komt gewoon weer. Wegdrukken lukt niet. Toch een klein smetje omdat hij zo goed erop zit. Hij loopt dus tot aan de rand, dus je ziet hem er wel op liggen zeg maar..
Kan moeilijk foto's maken met mijn iPhone hiervan helaas, haha...
Er zijn problemen bekend waarbij dit zo is... probeer eens te zien of je via service een nieuwe kan krijgen. Wellicht plakt die wel direct goed!pdavie2311 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:19:
[...]
Ik heb deze gisteren binnen gekregen..valt echt tot aan de rand en pasvorm is goed! Alleen heb ik rechtsonder waar het scherm eindigt, dus tegen de bezel, een luchtvlek zitten. Ik krijg deze met geen mogelijkheid weg. Heb hem al een keer opnieuw opgeplakt, maar hij zit nu zo perfect om de homebutton en uitsparingen,dat ik hem er niet meer af wil halen eigenlijk..
Als ik er op druk zie ik de lucht verdwijnen, maar komt gewoon weer. Wegdrukken lukt niet. Toch een klein smetje omdat hij zo goed erop zit. Hij loopt dus tot aan de rand, dus je ziet hem er wel op liggen zeg maar..
[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]
Verwijderd
altijd contact mee opnemen! miss is het al een bekend probleem, miss sturen ze gewoon een nieuwe en anders is het nu iig bij ze bekend!pdavie2311 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:19:
[...]
Ik heb deze gisteren binnen gekregen..valt echt tot aan de rand en pasvorm is goed! Alleen heb ik rechtsonder waar het scherm eindigt, dus tegen de bezel, een luchtvlek zitten. Ik krijg deze met geen mogelijkheid weg. Heb hem al een keer opnieuw opgeplakt, maar hij zit nu zo perfect om de homebutton en uitsparingen,dat ik hem er niet meer af wil halen eigenlijk..
Weet iemand of er merken zijn die hierop zijn ingespeeld en een echte 6S hoes hebben in het assortiment?
Ik ben erg weg van de XQisit iPlate eMan hoezen. Om de iPhone 6 passen deze perfect, maar ben bang dat mijn 6S net iets te dik is...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
[ Voor 118% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]