Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:43
Heeft iemand een idee wanneer de nieuwe lightning dock en nieuwe hoesjes bij een MM of BCC o.i.d. beschikbaar zijn? Nu zijn ze er alleen nog bij Apple, maar de vorige versies zijn wel overal te koop. Ik wil namelijk graag de Saddle Brown variant en heb nog een VVV bon die op moet :P

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb vandaag de bruine Apple iPhone 6s case gehaald. De Saddle brown vond ik net niet mooi... beetje te gelig bruin.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12088337_1189828444372303_5620219109424243951_n.jpg?oh=6262e5fd930e50826a6a0d14b14c6dd3&oe=56CA9599

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12118853_1189828471038967_9057565468501064443_n.jpg?oh=2614b5a8bb8c5fb79fe65db3ca7ef899&oe=5691B625

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
Mijn Sena sleeve ligt in de kast na 3 weken. Ik heb al iets te veel oeps momentjes gehad, de 6 is toch redelijk glad vind ik. Mocht Iemand interesse hebben, het is de heritage ultraslim brown.
EDIT inmiddels verkocht

[ Voor 6% gewijzigd door Bushalte op 15-10-2015 19:31 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Wouter36 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:06:
Ik heb twee jaar een neo hybrid gehad om de 5s, pas sinds deze week is de bumper gescheurd bij de lighting connector. Verder heel wat crashes overleefd. Nu voor de 6s weer een neo besteld, dit is de verbeterde versie. Van de vorige versie zijn er best wat klachten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb bijna 4 jaar gebruik gemaakt van een Neo Hybrid voor mijn 4S. Uiteindelijk is het frame gebroken bij de mute knop. Zoals hierboven al gezegd wordt: screenprotectors schijnen bij de 6/6S niet zo gemakkelijk te zijn bij de randen. Hoe is jouw ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-06 19:35
Ik heb de belkin protectors, plakt prima. Maar die gaan ook niet over het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462727

Hier de Space Grey variant met de Midnight Blue leather case en Panzerglass.
Ziet er wat mij betreft echt perfect uit!
Ook het Panzerglass voel je amper en voelt niet anders als het scherm van de Iphone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
Remko.me schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:46:
Ik heb vandaag de bruine Apple iPhone 6s case gehaald. De Saddle brown vond ik net niet mooi... beetje te gelig bruin.

[afbeelding]

[afbeelding]
Mag ik vragen wat voor screenprotector je gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
GioStyle schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:48:
[...]

Mag ik vragen wat voor screenprotector je gebruikt? :)
http://www.ebay.nl/itm/16...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

op de foto zat die er net 1 minuut op, maar is nu 100% strak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:55

OMX2000

By any means necessary...

Stom. Leren Apple iPhone 6(s) Plus case kost online 49, en in de winkel blijkbaar 59 bij MediaMarkt. Niet goed opgelet. Nu bij thuiskomst ook nog eens te zien dat doosje ooit open is geweest... :( Teruggaan

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
Van zwart op mijn 6 naar zadelbruin op mijn 6s. :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/edbedef0d2dda857ccb5db2e61d71852c8b927b6_2352.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

remondoo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:30:
Ik wil dit keer een zogenoemde Tempered Glass screen protector voor mijn toekomstige 6s, maar zijn er mensen die deze of een vergelijkbaar model aanraden?

Muvit
http://www.pdashop.nl/pro...or-apple-iphone-6-6s.html
Ik gebruik dergelijke glass protectors al een kleine 3 jaar (sinds de iPhone 5).
http://nl.aliexpress.com/...8_71_72_73_74_75,201560_4

Wel beschermd, maar verder geen last van plastic feel zoals bij normale protectors. Die van Muvit zorgt er voor dat je home button een beetje verzonken ligt (werkt niet fijn), die uit China zijn open van beneden bij de home button, werkt net wat fijner. Wel heb je een randje dat niet beschermd is, maar dat vind ik een uitkomst. Zo drukt de case (ik gebruik een originele leather case) niet op de screenprotector (en laat deze dus ook niet los).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Ben uiteindelijk toch voor deze overpriced screen protector gegaan. Deze was direct leverbaar, waardoor ik hem direct na de originele beschermfolie van de 6s er op heb kunnen plakken zonder vette vingers / stofjes. Moet zeggen dat hij er heel strak op zit. Geeft ook geen problemen in combinatie met de apple leather case.

Kwam deze ook tegen bij ibood €9,99

[ Voor 13% gewijzigd door remondoo op 11-10-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Ziet er chique uit!
Ik heb vorig jaar getwijfeld tussen bruin en zwart, maar door de vele negatieve ervaringen over de bruine variant, ben ik toen voor de zwarte gegaan.
Tot op heden heb ik daar geen spijt van, maar zo'n bruine is ook zeker niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ik moet zeggen dat ik nu toch ga twijfelen of ik de bruine of zadelbruine leren apple hoes zal kopen. Die zadelbruine is inderdaad wel erg licht. Hebben ze die dingen voor de nieuwe iPhones al bij MediaMarkt o.i.d. en niet alleen bij apple.nl?

EDIT:
remondoo schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:28:
Ben uiteindelijk toch voor deze overpriced screen protector gegaan. Deze was direct leverbaar, waardoor ik hem direct na de originele beschermfolie van de 6s er op heb kunnen plakken zonder vette vingers / stofjes. Moet zeggen dat hij er heel strak op zit. Geeft ook geen problemen in combinatie met de apple leather case.

Kwam deze ook tegen bij ibood €9,99
Let op met die van iBood! Die is 0.4mm dik, Apple richtlijnen geven aan dat een protector niet meer dan 0.3mm dik mogen zijn zodat 3D touch optimaal blijft werken!

[ Voor 64% gewijzigd door bryanvan op 11-10-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de zadelbruine variant erg mooi. De olijfbruine variant vond ik vorig jaar niet zo mooi, dus toen heb ik de donkerblauwe variant gekozen voor mijn iPhone 6 Plus. De hoes krijgt hier en daar wel wat gebruikerssporen, maar dat vind ik niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
syltheboy schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:40:
Persoonlijk vind ik de zadelbruine variant erg mooi. De olijfbruine variant vond ik vorig jaar niet zo mooi, dus toen heb ik de donkerblauwe variant gekozen voor mijn iPhone 6 Plus. De hoes krijgt hier en daar wel wat gebruikerssporen, maar dat vind ik niet zo'n probleem.
Had ik ook, vond de olijfbruine ook minder mooi. Inmiddels is de olijfbruin een tintje lichter. Saddle brown is echt licht bruin, zoals een oud lederen zadel. Ik twijfelde tussen de twee, maar vond de saddle brown dan weer net te licht.

Ben benieuwd naar hoe hij wordt... :) ik heb ook de zwarte iPhone 6 lederen case, zit er nog uit als 'nieuw' maar iets lichter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
waar zijn die Apple cases het goedkoopst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

knakker2 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:58:
waar zijn die Apple cases het goedkoopst ?
Bij MediaMarkt zijn de 6s Plus leren cases tientje goedkoper. Maar let wel op dat in de winkels zelf de prijs kan afwijken, maar uit ervaring gaan ze wel mee met hun eigen online prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:17:
[...]

Bij MediaMarkt zijn de 6s Plus leren cases tientje goedkoper. Maar let wel op dat in de winkels zelf de prijs kan afwijken, maar uit ervaring gaan ze wel mee met hun eigen online prijs.
De hoesjes bij MediaMarkt zijn voor de 6, het zijn niet de "nieuwe" made for 6s zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

bryanvan schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:21:
[...]

De hoesjes bij MediaMarkt zijn voor de 6, het zijn niet de "nieuwe" made for 6s zeg maar.
Yep, je hebt gelijk. Ze passen wel, maar het leer van de nieuwe zou nu "Natural Leather" zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Na een week kijken, overwegen, uiteindelijk maar besloten geen Peel te nemen ( want weinig bescherming, al is ie super mooi ) , geen iPhone case te nemen ( en hiermee een traditie breken, heb namelijk altijd Apple cases gehad, maar gewoonweg nu even te duur)

Het gaat de Spigen ultra hybrid worden

Even een vraag

http://www.appelhoes.nl/S...brid-case-iPhone-6S-Black

http://www.iphone-cases.n...-case-iphone-6-black.html

Vanwaar de verschillen ? De geluid/power knoppen zijn anders, de prijs is anders, maar beide heten hetzelfde. Persoonlijk vind ik van iPhone-cases mooier, maar loop ik niet tegen de lamp met deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
OMX2000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:53:
[...]

Yep, je hebt gelijk. Ze passen wel, maar het leer van de nieuwe zou nu "Natural Leather" zijn
Ik heb gisteren voor mijn 6s de Apple Leather case voor iPhone 6 gekocht. De pasvorm is perfect en op het doosje staat gewoon dat er gebruik wordt gemaakt van 'natural leather'.

Nu kan je op de Apple website geen originele lederen hoesjes meer bestellen die alleen voor de iPhone 6 zijn. Ook staat inmiddels bij de lederen Apple hoesjes voor iPhone 6s dat deze een perfecte pasvorm hebben voor iPhone 6 EN iPhone 6s. Mijn conclusie is dan ook dat ze hetzelfde zijn, alleen nu met extra kleuren.

Mijn tip: koop nog ergens uit stock als je niet een van de nieuwe kleuren zoekt! Spaar je ook nog €10+ uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 08:15
knakker2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 02:00:

Even een vraag

http://www.appelhoes.nl/S...brid-case-iPhone-6S-Black

http://www.iphone-cases.n...-case-iphone-6-black.html

Vanwaar de verschillen ? De geluid/power knoppen zijn anders, de prijs is anders, maar beide heten hetzelfde. Persoonlijk vind ik van iPhone-cases mooier, maar loop ik niet tegen de lamp met deze ?
Ik zie geen verschil. De foto's zijn gelijk. Het enige verschil wat ik zie is dat ze soms de gaatjes rechtsonder weglaten. Zelf heb ik deze case sinds afgelopen weekend ook in gebruik en ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Gisteren bij de mediamarkt een 6s plus opgehaald en een zwart Apple hoesje. In de haast verder niet gekeken, maar blijkt een iPhone 6 plus hoesje te zijn. Gaat dit passen of kan ik beter teruggaan en ergens een 6s plus hoesje scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
gaat gewoon passen.

Volgens mij zijn de hoesjes gewoon identiek aan de oude qua materiaal.
Ik lees zo nu en dan dat het ander soort leer is, maar volgens mij is dit niet zo.

Heb zelf een iPhone 6 case en een iPhone 6s case, voelen beide gewoon precies hetzelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Top, dan ga ik het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBiegstraate
  • Laatst online: 17-03 20:54
Ik heb een screenprotector besteld voor de iPhone 6s. Nu heb ik op verschillende fora gezien dat Apple ivm de 3D touch functionaliteit opgeeft dat screenprotectors niet dikker mogen zijn dan 0.3 mm. Ik heb nu een iets dikkere besteld(0,4 mm) iemand ervaring met een iets dikkere screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354338

Heeft iemand ervaringen met de hoesjes van Just Mobile en dan met name de "Just Mobile TENC" met zogenaamde "Auto-heal-Coating"?

(link: http://www.just-mobile.eu/tenc.html#.VhuwBNbNB04 )

Het lijkt mij namelijk iets te mooi om waar te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 354338 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:08:
Heeft iemand ervaringen met de hoesjes van Just Mobile en dan met name de "Just Mobile TENC" met zogenaamde "Auto-heal-Coating"?

(link: http://www.just-mobile.eu/tenc.html#.VhuwBNbNB04 )

Het lijkt mij namelijk iets te mooi om waar te zijn..
Ben ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:36

pdavie2311

Live life to the fullest..

Leuke hoesjes, maar dekken de cameralens niet af als ik goed kijk? Als je hem neerlegt, raak je nog met de lens de tafel aan? Dat is voor een no go..Apple case dekt dit wel namelijk..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 11-06 23:22
Heb hier nog een HiRise van TwelveSouth, kan daar een iPhone 6s met een hoesje van Apple in? Ik kwam vandaag met een dikke Otterbox case thuis, wilde ik 'm in m'n dock zetten, *eehhh, oeps*. 8)7

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 09:33
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:02:
Leuke hoesjes, maar dekken de cameralens niet af als ik goed kijk? Als je hem neerlegt, raak je nog met de lens de tafel aan? Dat is voor een no go..Apple case dekt dit wel namelijk..
Whow! die hoesjes zijn wel heel mooi! En volgens mij dik genoeg om de camera af te dekken. Ik heb vandaag op Apple.nl de officiële leather case besteld, de saddle brown. Maar miss ga ik hem wel retourneren voor dit hoesje :o! Iemand hem al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ja ik heb 'm zojuist besteld (Matt Clear) voor een 6s SpaceGrey. Zal morgen (als ik er aan toe kom) hier wat foto's plaatsen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Froggle op 12-10-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Froggle schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:17:
Ja ik heb 'm zojuist besteld (Matt Clear) voor een 6s SpaceGrey. Zal morgen (als ik er aan toe kom) hier wat foto's plaatsen. :)
Oh Nice! Ik wacht nog steeds op m'n toestel (ook space grey)! Ik ben benieuwd naar je foto's en ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Froggle schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:17:
Ik heb hem ook maar besteld, de matt black zal ook wel wat foto's plaatsen, kunnen mensen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
swoutr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:28:
[...]

Ik heb hem ook maar besteld, de matt black zal ook wel wat foto's plaatsen, kunnen mensen vergelijken.
Per direct wacht ik met bestellen van de Spigen ultra hybrid,... Even aanhoren wat jullie van deze denken. Mooi is ie zeker. Camera wordt geheel beschermd aan de foto's te zien ....maar beschermt ie de telefoon verder ook op een goede wijze met vallen e.d.

[ Voor 7% gewijzigd door knakker2 op 13-10-2015 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
M'n 5s heeft helemaal geen hoesje gehad, maar die had ook een goede grip. Die 6s is soms gewoon een glibberige shampoo-fles. Dan is een minimalistisch hoesje het minst wat ik eraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
knakker2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:22:
[...]

Per direct wacht ik met bestellen van de Spigen ultra hybrid,... Even aanhoren wat jullie van deze denken. Mooi is ie zeker. Camera wordt geheel beschermd aan de foto's te zien ....maar beschermt ie de telefoon verder ook op een goede wijze met vallen e.d.
Ik heb de Spigen ultra hybrid.
Gelukkig maar zelfs. Afgelopen zaterdag parkeerde ik de auto en wilde de deur open doen voor m'n zoontje met mijn telefoon in de hand maar hij deed de deur zelf al open en stootte zo m'n telefoon uit m'n hand. Hij viel op de grond maar totaal geen schade!😃😃😃😃. M'n vrouw zei me direct van, zo de aanschaf van dat hoesje heb je er nu al uit!

De telefoon stuiterde op de grond maar echt totaal geen schade. Geen krasje te zien. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Laatst online: 22:23
Vorige week was mijn hoesje naar 1 jaar kapot gegaan (iPhone 6) zo'n booktype. Tijd voor een andere.

Naar de winkel gegaan, nu heb ik een siliconen transparante achterkant en een panzer screenprotector, zodat als hij valt goed beschermd is. Ik was wel €46,00 kwijt maar heb liever iets meer uitgegeven zodat hij een stootje overleeft als dat ik dadelijk een nieuw scherm moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

swoutr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:28:
[...]

Levertijd? Komt uit buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
pdavie2311 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:25:
[...]

Levertijd? Komt uit buitenland?
Appelhoes, alleen nog steeds geen verzendbevestiging. En telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken... Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Heb net mijn Peel binnen. opzicht wel mooi hoesje tegen krassen met een beetje behoud van het uiterlijk van je telefoon.

Maar geen 25/20 dollar waard IMHO. Als ik hem tussen mijn eBay/chinese webshop hoesjes zet, zou hij nooit opvallen. Afwerking is goed, maar dat zijn veel eBay/webshop hoesjes ook. Verpakking is een papieren envelop met daarbinnen een plastic zakje en een stukje schuim. Geen USD 20/25 dollar gevoel in ieder geval. Heb ook een aantal Desmays gehad, zelfde idee, maar daar was de verpakking van tenminste nog wel mooi.

Voor de afwisseling wel leuk, maar de siliconen Apple hoes blijft toch nog wel favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Laatst online: 09-06 19:35
@swoutr Krijg je nooit, grote kans dat ie gewoon in de bus ligt vanmiddag. Heb ik al met meerdere bestellingen daar gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter36 op 13-10-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik heb 'm gisteravond ook bij Appelhoes besteld. Heb alle bevestigingen gehad en Track&trace van PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Benieuwd naar de foto's..Als hij de lens wel afdekt, bestel ik hem ook, voor naast mijn lederen Apple case..Dan zie je het design van de iPhone nog wel mooi met deze case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Wouter36 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:54:
@swoutr Krijg je nooit, grote kans dat ie gewoon in de bus ligt vanmiddag. Heb ik al met meerdere bestellingen daar gehad.
Oke, dan maar even rustig afwachten, en eventueel vanavond wat foto's plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Zijn de screenprotectors van de iPhone 6+ en 6s+ exact hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Heb mijn just mobile TENC ontvangen, en wat een mooi hoesje! Mooie uitsparingen en een fijne matte feel, het hoesje is ietsjeeeepietsje dikker dan de camera en zou deze dus moeten beschermen. Ik ben er erg tevreden over, en stuur naar alle waarschijnlijkheid mijn leather case van apple morgen retour. Ook ligt de rand iets hoger dan het scherm waardoor het scherm de oppervlakte niet raakt en dus "beschermd" is.

Fotos volgen nog!

[ Voor 14% gewijzigd door swoutr op 13-10-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Super! Waarom de matzwarte en niet de transparante? Laat de matzwarte de iPhone ook nog steeds mooi zien, design? Als je toestel op tafel legt, wiebelt deze dus niet omdat de case de camera afdekt?
Mss dan ook maar bestellen als extra case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 06:21
Anoniem: 467839 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:19:
Zijn de screenprotectors van de iPhone 6+ en 6s+ exact hetzelfde?
Ja, zelfde maatvoering. Let wel op dat de protector niet dikker dan 0,3mm mag zijn voor de s-series voor een betrouwbare werking van 3D Force Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
pdavie2311 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:32:
Super! Waarom de matzwarte en niet de transparante? Laat de matzwarte de iPhone ook nog steeds mooi zien, design? Als je toestel op tafel legt, wiebelt deze dus niet omdat de case de camera afdekt?
Mss dan ook maar bestellen als extra case...
Nee wiebelt niet, en ik vind mat zwart altijd minder cheap ogen, enige dat misschien minder "positief" aan de case is dat de onderste randen vd iPhone niet geheel beschermt worden. Het design daarintegen komt nog steeds erg mooi over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
dimocash schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:05:
[...]

Ik heb de Spigen ultra hybrid.
Gelukkig maar zelfs. Afgelopen zaterdag parkeerde ik de auto en wilde de deur open doen voor m'n zoontje met mijn telefoon in de hand maar hij deed de deur zelf al open en stootte zo m'n telefoon uit m'n hand. Hij viel op de grond maar totaal geen schade!😃😃😃😃. M'n vrouw zei me direct van, zo de aanschaf van dat hoesje heb je er nu al uit!

De telefoon stuiterde op de grond maar echt totaal geen schade. Geen krasje te zien. d:)b
En met die hoes niet het idee dat de telefoon een slag groter is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik heb hem dus ook binnen. Voelt erg goed! Camera steekt niet meer uit en ook als je de iPhone op het scherm legt is er 1mm ruimte tussen gelaten. Ik liet even m'n case zien aan m'n pa, "Oh mooie!", komt moeders aan, "Welke case?". ;)

As promised, I've made pics! (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ghg42a6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z6kkWIt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3i4hvgH.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fns34dc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RxPt0qL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BcbzgEy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Froggle schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:26:
Ik heb hem dus ook binnen. Voelt erg goed! Camera steekt niet meer uit en ook als je de iPhone op het scherm legt is er 1mm ruimte tussen gelaten. Ik liet even m'n case zien aan m'n pa, "Oh mooie!", komt moeders aan, "Welke case?". ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jij weet wel hoe je foto's moet maken hoor netjes gedaan haha! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ziet er goed uit, maar wel veel openingen nog aan de zijkanten..jij hebt de matte gekozen, niet zwart toch? Is het de moeite waard om mijn Apple lederen case eventjes in de kast te leggen voor deze...haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56
CasperBTU schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:02:
Ik ben op zoek naar een handige manier om m'n iPhone makkelijk in de auto te mounten incl. opladen.

Heeft iemand ervaring met Mountr ? Of een beter alternatief?

http://www.mountr.nl/page...iphone-6-en-iphone-6-plus
Nog besteld? Proclip is natuurlijk heel wat anders?
Ben benieuwd naar gebruikers ervaringen van Mountr, er is namelijk weinig van terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Evertse
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-06 14:59
Jammer dat die Mountr luchtroostermount zo mega bulky is... Dat had wel mooier / slanker gekunnen denk ik zo..

Ik gebruik een Kenu airframe en hang er indien nodig een standaard kabeltje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
knakker2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

En met die hoes niet het idee dat de telefoon een slag groter is ?
Hij is wel wat groter ja, maar komend van een 5S is alles groot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 13:31

Flipm0de

geen

Zoals moeders idd zegt: welke case is dit? Ik kan het zo snel niet terugvinden in de thread waar iedereen het over heeft :-).
Froggle schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:26:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
RedHead schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:06:
[...]

Nog besteld? Proclip is natuurlijk heel wat anders?
Ben benieuwd naar gebruikers ervaringen van Mountr, er is namelijk weinig van terug te vinden.
Nee, ik ga de Mountr niet bestellen. Bij nader inzien vind ik het niet relaxt dat m'n 6S een halve cm wordt verlengd met een case.
Heb besloten om de MagBak ( http://1lss.com/ ) te bestellen, dit omdat dan het soort hoesje om 'm tel zit dat ik wil hebben en omdat ik heb ondervonden dat de batterij van de 6S erg lang meegaat zodat ik alleen tijdens lange autoritten moet bijladen. Daar koop ik wel een los kabeltje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
CasperBTU schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:08:
[...]

Nee, ik ga de Mountr niet bestellen. Bij nader inzien vind ik het niet relaxt dat m'n 6S een halve cm wordt verlengd met een case.
Heb besloten om de MagBak ( http://1lss.com/ ) te bestellen, dit omdat dan het soort hoesje om 'm tel zit dat ik wil hebben en omdat ik heb ondervonden dat de batterij van de 6S erg lang meegaat zodat ik alleen tijdens lange autoritten moet bijladen. Daar koop ik wel een los kabeltje voor.
Moet eerlijk zeggen, dit is precies ongeveer wat ik zoek voor in de auto, echter, moet ik nog steeds hun hoesje gebruiken wat ik eigenlijk niet zo mooi vind en ik moet zo'n magneet in me nieuwe auto plakken :P dat zie ik al helemaal niet zitten haha. Maaaar, wel een tof dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipm0de schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:08:
Zoals moeders idd zegt: welke case is dit? Ik kan het zo snel niet terugvinden in de thread waar iedereen het over heeft :-).

[...]
De "Just Mobile TENC"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
bryanvan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:16:
[...]

Moet eerlijk zeggen, dit is precies ongeveer wat ik zoek voor in de auto, echter, moet ik nog steeds hun hoesje gebruiken wat ik eigenlijk niet zo mooi vind en ik moet zo'n magneet in me nieuwe auto plakken :P dat zie ik al helemaal niet zitten haha. Maaaar, wel een tof dingetje!
Ik heb ook onderstaande opties overwogen (metal plate in vrij te kiezen hoesje), maar ik wil m'n telefoon niet t.h.v. één van de luchtroosters hebben. ;)

http://www.amazon.com/gp/...n&linkId=EDG6KA5UI5KIMGEF
http://www.combocases.com...d-more?variant=1193425856
http://www.iottie.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
CasperBTU schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:39:
[...]

Ik heb ook onderstaande opties overwogen (metal plate in vrij te kiezen hoesje), maar ik wil m'n telefoon niet t.h.v. één van de luchtroosters hebben. ;)

http://www.amazon.com/gp/...n&linkId=EDG6KA5UI5KIMGEF
http://www.combocases.com...d-more?variant=1193425856
http://www.iottie.com/
Ja die had ik net ook al gevonden met even googlen :), ik vond ook deze:
http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Echter niet in een Europese amazon te koop dus dat is al lastig. Ik vraag me ook af of dat werkt met me Apple leather case (of die magneet sterk genoeg is). Die van die link die ik stuurde zou ik in mijn auto (golf 7) net boven me alarm knipperlichten knop kunnen plakken, maja plakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
dimocash schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Hij is wel wat groter ja, maar komend van een 5S is alles groot :9
Dat probleem ga ik ook ervaren met de 5s die ik nu nog heb.
Volgende week de 6s in huis, en neig toch ondanks Tenc er geweldig uitziet de Spigen te gaan kopen. Spigen U.H. is net iets meer beschermend, en daar gaat het om bij zo een hoesje/case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56
bryanvan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:16:
[...]

Mountr is besteld, incl. desktop mount.
http://www.mountr.nl/coll...rs/products/desktop-mount

Het is mijn vrouw die in haar (bestel) auto een snelle en gemakkelijke oplossing moet hebben voor laden van de iphone. Ben benieuwd hoe 'groot' de ventilator mount is.

De desktop mount erbij besteld, zodat de kans dat plug-connector kwijt raakt minimaal is.
Anders zo die zo 1,2,3 weg zijn bij 1x gebruiken.

Nu maar hopen dat het hoesje verder van goede kwaliteit is en ook nog een beetje mooi.

Dit is de enige oplossing die ik gevonden heb voor magnetisch de iphone ergens aanhangen incl. een laad functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Brodit heeft ook wel een mooie oplossing, maar ik denk dat de iPhone alleen zonder hoesje erin past.

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/346938?width=422&height=390

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 14-10-2015 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Heb al jaren de passieve met padding in mijn auto. Werkt super, alleen zit de iPhone 6s net iets te strak in de houder voor de iPhone 6 naar mijn mening (ondanks dat men zegt dat hij wel goed past). Terug naar bol gestuurd en ga deze keer toch maar voor de non-padded variant die verstelbaar is, zodat mn toestel er ook met Veil XT hoesje in kan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:18

vhal

ಠ_ಠ

syltheboy schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 01:00:
Brodit heeft ook wel een mooie oplossing, maar ik denk dat de iPhone alleen zonder hoesje erin past.

[afbeelding]
Je hebt ook een variant welke in de breedte verstelbaar is. Of de sleuf dik genoeg is voor een (leren) hoesje durf ik niet te zeggen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

CasperBTU schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:08:
Die case ziet er wel mooi uit. Zelf dacht ik in eerste instantie aan een Quad Lock case omdat ik deze dan ook kan gebruiken voor fietsen, hardlopen, etc.

Hoe stevig zit die magneet vast op je dashboard of muur thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ik heb vandaag ook mijn saddle brown leather case van apple binnen gekregen, zit fijn om de iphone heen, en voelt premium aan. Het design valt alleen een beetje weg. Gisteren dan ook de just mobile TENC binnen gekregen. En ga het apple hoesje denk ik toch retour sturen. Meer mensen met een leather case? En hoe zijn de bevindingen op langere termijn?

Hier nog 1 niet al te beste foto van de matt black TENC. Vooral voor een indruk van de kleur.

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2uqd9iv.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door swoutr op 14-10-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb ook de leather case van Apple! Premium en perfect passend..ook ik vind dat design een beetje wegvalt, vandaar mijn twijfel voor de tenc..Lijkt echt nog steeds of de cameralens uitsteekt..en of er snel veel vuil tussen de randen gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:52:
Heb ook de leather case van Apple! Premium en perfect passend..ook ik vind dat design een beetje wegvalt, vandaar mijn twijfel voor de tenc..Lijkt echt nog steeds of de cameralens uitsteekt..en of er snel veel vuil tussen de randen gaat komen?
Nee camera steekt niet uit, en de randen vallen om de telefoon heen, dus er komt niet of nauwelijks vuil tussen. Ik vind de leather case van Apple iig te lomp, en beaam het TENC hoesje doordat hij zo minimaal is. De leather case gaat dan ook retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Heeft iemand ook tips voor een fiets houder? Had er één in combinatie met mijn iPhone 5 van de action maar daar past de 6S niet meer in. Echt ideaal icm strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

swoutr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Nee camera steekt niet uit, en de randen vallen om de telefoon heen, dus er komt niet of nauwelijks vuil tussen. Ik vind de leather case van Apple iig te lomp, en beaam het TENC hoesje doordat hij zo minimaal is. De leather case gaat dan ook retour.
Thx! Net besteld! Ook de matzwarte. Icm met mijn SG de mooiste kleur denk ik..Al proberen te krassen om de helende werking te checken? Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Thx! Net besteld! Ook de matzwarte. Icm met mijn SG de mooiste kleur denk ik..Al proberen te krassen om de helende werking te checken? Haha!
Haha nee, moet ook zeggen dat ik daar niet echt in geloof, oke wat miniscule krasjes zal hij op het begin misschien tegengaan. Maargoed, vind her voor de rest gewoon een mooie cover. En over 3 maanden zien we wel hoe hij er aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Tenc of Spigen ultra hybrid

....nog een week de tijd om te kiezen

Tenc is supermooi, maar ben huiverig voor de algehele bescherming. Misschien dat ze iets teveel de nadruk hebben gelegd op het auto-healen.
Zijn de indrukken dat Bij een val op de grond het hoesje wel z'n werk kan doen/doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
@hierboven, over het algemeen zit het hoesje van TENC er strak omgeen en ben ik daar niet bang voor, de onderkant daarintegen is niet geheel beschermt.

Mocht iemand mijn lederen apple hoes over willen kopen (Saddle brown) stuur ik hem incl. 50 naar je op. Stuur hem anders morgen weer retour naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Voor de liefhebbers van een Tech21 Classic case (uitvoering: smokey) hieronder enkele foto's in combinatie met mijn iPhone 6s. Ben zelf tevreden over deze case en hij voelt goed in de hand. Was een keuze tussen de Spigen of deze. Robuustheid van deze case in combinatie met demo van medewerker winkel (gooide zijn eigen telefoon over toonbank op de grond) had mij overtuigd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S4kZ73b.jpg
Linksonder naar rechtsboven. Voldoende ruimte voor oplader, koptelefoon, etc

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sIqyjRY.jpg
Smokey versie geeft interessante blik op de iPhone 6s Space Gray. Wel veel ruimte rondom camera en flitser.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v7vchyz.jpg
Onderkant waarin het Tech21 logo nog zichtbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y103ZLx.jpg
Bovenaanzicht. De knoppen werken goed en zijn goed bereikbaar.

[ Voor 1% gewijzigd door Woudloper op 14-10-2015 15:48 . Reden: tikfouten :F ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Onderkant van de Apple is ook niet beschermd..Wellicht als ik uitga, of naar voetbal, de Apple erom, ietwat betere bescherming. Ook ik heb nog een mooie Sleeve over, nieuw in verpakking! 20,- incl verzending. Staat ook wel bij V&A incl foto's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Laatst online: 08-02-2018
Vorige week een case besteld op AliExpressvoor de iPhone 6s+

http://nl.aliexpress.com/item/For-Apple-Logo-1-1-Original-Design-Official-Case-For-iphone-6-case-4-7-For/32432609662.html?adminSeq=220776478&shopNumber=1199773

Kreeg er ook een budget screenprotector bij die ik tijdelijk ga gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2rzzxb7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/nwej3m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2jb769x.jpg

Voor een case van minder dan 4 euro ben ik toch blij verrast door de kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik ga eigenlijk altijd voor Spigen cases, hebben altijd prima bevallen en doen wat ze moeten doen! Ook nu weer met mijn 6S+.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15eeec7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/r9k1ac.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2j0zcx5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/nyfndw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/33xzyiq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/vgal5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24muakz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/23hknj4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/282eyk3.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Hier nog enkele afbeeldingen van de Just mobile TENC

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/357hzio.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/16m80wk.jpg

En vooruit nog een foto in de leather case, vind deze case eigenlijk te locht, maar het voelt wel echt super premium aan!

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29cxdv4.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door swoutr op 14-10-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

swoutr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:18:
Hier nog enkele afbeeldingen van de Just mobile TENC

[afbeelding]

[afbeelding]
Morgen komt hier dezelfde binnen..Geen screenprotector of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:22:
[...]

Morgen komt hier dezelfde binnen..Geen screenprotector of zie ik dat verkeerd?
Nee klopt, hou er niet van, ben altijd super voorzichtig met mijn spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310212

Shumuri slim extra voor iPhone 6 een week geleden besteld en vandaag ontvangen.
Bij het erom doen breekt het stukje tussen de volumeknoppen al kapot.
Matige / slechte kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
swoutr schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:23:
[...]

Nee klopt, hou er niet van, ben altijd super voorzichtig met mijn spullen.
Ik ook, maar bij mijn nieuwe telefoon toch wel een screenprotector.
Had op mijn 6 echt allemaal mini krasjes, terwijl ik echt heel voorzichtig ben en de telefoon in een zak zit waar niks bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:18

vhal

ಠ_ಠ

Ik moet zeggen dat ik de leren Apple case qua looks wel het mooiste vind, jammer dat hij niet helemaal doorloopt aan de onderkant.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:57:
Ik moet zeggen dat ik de leren Apple case qua looks wel het mooiste vind, jammerdat hij niet helemaal doorloopt aan de onderkant.
Dat vind ik ook, het zou mooier zijn geweest als hij compleet omsloten was alsof de telefoon echt van leer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bij m'n iPhone 6 had ik zo'n leren hoesje van Apple, maar ik wist nu al wel dat het een iets minder overheersende case ging worden. Nu dus de TENC besteld, ben benieuwd. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ik heb nu ook overgehaald om de Apple Leather Case Saddlebrown te halen :) Vrijdag is die binnen, hopelijk ook me telefoon dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:07
Thule Atmos X3 hier. Stelt niet teleur bij een val. Iets dikker dan de gemiddelde hoesjes die hier al gepasseerd zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RiaEOBMm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CSPxhlkm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 13:39
Ik heb deze Knomo besteld voor mijn gouden 6s plus. http://www.knomobags.com/...-leather-folio-brown.html
Kan niet meer zonder een case met vakken voor pasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:30
Ik heb via Coolblue dit hoesje besteld (Kreeg 15 euro korting vanwege de pre-order die niet op tijd kwam).

Hierbij de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinstolk.nl/iphone/DSC_0013.jpg

Er kunnen 2 pasjes in en het klepje blijft nog niet netjes dicht zitten, maar ik heb hem nu welgeteld nog geen 1 dag in bezit dus ik ga er van uit dat dit nieuwigheid is. :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
wolfster schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:59:
Vorige week een case besteld op AliExpressvoor de iPhone 6s+

[afbeelding]

Voor een case van minder dan 4 euro ben ik toch blij verrast door de kwaliteit :)
is de binnenkant van de lederen cover hetzelfde als bij de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 15:49

page404

Website says no

BillSpaarbank schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:00:
Zelf gebruik ik momenteel een case van Woodstylz. Ik ben er erg tevreden over. De telefoon wordt er wel wat zwaarder van en de flitser verpest je foto's met deze case. Maar het voelt allemaal zeer degelijk aan. Ik ga nog wel een keer op zoek naar een goeie cover zonder flap aan de voorzijde. Maar voor iets meer dan 30 euro vind ik het wel deftig ogen. Door alle buig verhalen durf ik de iPhone nog niet echt zonder case te gebruiken.
Ik heb ook een Woodstylz case. Vind het hout en leder erg mooi. Goeie service ook van die jongens.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 14:00
iApp schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:55:
De hoezen van Mujjo vallen mij een beetje tegen, als ik deze video mag geloven: YouTube: Mujjo wallet iPhone5S review. Zit geen stevigheid aan, lijkt wel een leren vaatdoekje. :P
Deze hoes heb ik besteld, maar heb em direct teruggestuurd. Slap, niks slimfit aan.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Laatst online: 08-02-2018
boosterbosch schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

is de binnenkant van de lederen cover hetzelfde als bij de originele?
Ik heb het origineel niet in mijn bezit. Maar er zit wel verschil in de afwerking. De knoppen zijn lastiger in te drukken of bereikbaar (silentknop).

Verder is de binnenkant niet super afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
wolfster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Ik heb het origineel niet in mijn bezit. Maar er zit wel verschil in de afwerking. De knoppen zijn lastiger in te drukken of bereikbaar (silentknop).

Verder is de binnenkant niet super afgewerkt.
de originele is een soort van velours afwerking aan de binnenkant.

Heb je soms een foto van de binnenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y2w4Wy7.jpg?1

Ben uiteindelijk voor dit hoesje gegaan. Wou op dezelfde dag persee een hoesje hebben en was zo dom om er niet één te bestellen. Kostte me uiteindelijk €22.- bij de mediamarkt. om een beetje een beeld te geven hoe de bovenkant en onderkant zijn, ze zijn beide open zeg maar, net als de leather case van Apple. Verder is me opgevallen dat ze bijna letterlijk bij alle winkels geen of slechts een paar hoesjes voor de 6s hebben.
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste