Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Yzord schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:46:
Ik heb van Tuff Luv een splinternieuwe Alston Craig smart wallet gekregen als RMA. Deze heb ik dus over. Kost nieuw 80 euro.

Het is degene met de magneten zodat je hem kan ontkoppelen van de wallet.
Iemand eventueel nog interesse? Anders gooi ik hem op Marktplaats :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:03
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:35
Mar.tin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 07:30:
[...]

Ik heb nu pas recent een model gevonden dat zo goed als gelijk is, dan niet beter als die van Man & Wood. Voor chinese begrippen nog relatief duur (10$) maar zeker een goede protector. Ik zal als ik ergens tijd vind er even een paar plaatjes van schieten :).

Klik
Bedankt! Toch nog steeds flink goedkoper dan de Man&Wood protectors (zeker als ik deze mag vergelijken met de 3D curved versie van 29,95 en niet de normale edge to edge versie van 19,95 EUR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Zijn er mensen met wat langere ervaring van 1 van deze 2 hoejes?
imoshion Moyland 2 in 1 : http://www.bol.com/nl/p/i...s-brown/9200000048014851/
En de dbramante1928 lynge
http://www.pdashop.nl/pro...le-iphone-6-6s-beige.html

Beiden zien er wel erg mooi uit, alleen zonder de cover lijkt de onderkant mij zo onbeschermd. Kunnen deze hoesjes zonder de flap wel enige bescherming bieden?

EDIT: Ik zie dat die imoshion een drukknop heeft om hem dicht te houden. Jammer.... Ik denk dan toch die dbramante, of er moet een beter (en goedkoper) alternatief zijn.

EDIT2: En de dbramante1928 heeft in de hardcase geen uitstekende randen. Beiden vallen dus af....
Jammer Verderzoeken maar....

[ Voor 25% gewijzigd door basset op 10-01-2016 13:08 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
iemand ervaring met de Moshi Sensecover voor de 6s?

hij lijkt mij zeer dun + opnemen zonder hoesje te openen lijkt me handig!

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/FB1I92932Gc/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Deze is inderdaad dun, ik heb hem ook en hij bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk de Nodus shell case na bijna 5 weken wachten...Was gelukkig wel de moeite waard en ben er zeer tevreden van!

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Kan iemand mij helpen met het zoeken en dus vinden van een paar plakken, A4 of een rol van zeg 10-15cm breed dubbelzijdig tape dat vergelijkbaar is met wat onder deze hoesjes van vaja zitten:

Afbeeldingslocatie: http://www.vajacases.com/img/layouts/leather-back-iphone-6-leather-cover.jpg

Doel is precies hetzelfde dus :) Zelf maken van zo'n hoesje. Heb hier wat lappen leer liggen en het leek mij juist wel nice om zelf iets te gaan maken van wat ik heb liggen voor mijn aanstaande iPhone 6S.

Ik heb geprobeerd te zoeken maar kom overal reparatieplakkers tegen voor tussen het scherm of juist batterij en backcover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand toevallig of Apple Garantie geeft op de Apple Leather Cases?
Ik heb er een (een blauwe) is nog geen half jaar oud (release 6s) en dat ding zit helemaal onder de bobbeltjes, een soort blaasjes op de rand.

Alsof het leer reageert op mijn handen ofz. Terwijl ik helemaal geen vies werk heb en zelden vieze handen heb.

Edit: Inmiddels met de Online store in de chat gezeten. Cases hebben gewoon een jaar garantie maar dit loopt helaas niet via de online service desk. Om het voor 100% uit te laten sluiten moet ik naar een Apple Winkel, wat voor mij een trip is van een ruim uur enkele reis. Daar denk ik nog wel even over.

Het ziet er zo uit in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/dr9vm1.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 13-01-2016 19:44 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:04

Bob Popcorn

Plop!

Ik ben op zoek naar een donkerblauwe ultradunne case, eigenlijk het liefst de Caudabe Veil XT/Peel, maar die is er niet in donkerblauw. Weet iemand hier iets? :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:21

el-jorge

turn around and feel the vibe

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:42:
Ongeveer 2 weken terug de shell case van Nodus besteld maar helaas out of stock tot op dit ogenblik.
Zal helaas voor volgend jaar zijn!

[afbeelding]
Deze is echt nice. Behalve het logo achterop, wat is hier anders/ beter aan dan de apple leather case?

Ik ben ook op zoek naar een case. Ik zit nog in dubio.
De case moet dun en simpel zijn. En het ontwerp van de iphone zoveel mogelijk in tact laten. Ik zag al wat spigen cases voorbij komen die daaraan lijken te voldoen.
De case mag eventueel wel wat dikker zijn, maar dan mag het best wel wat luxer. Zoals de Nodus die ik net voorbij zag komen, of een apple leather case.

Laatste 10 pagina's van het topic al een beetje door lopen scrollen, maar vind het nog lastig. En wat zijn goede sites? Ik kom appelhoes tegen?

[ Voor 33% gewijzigd door el-jorge op 14-01-2016 14:03 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
[...]

Ik heb nu pas recent een model gevonden dat zo goed als gelijk is, dan niet beter als die van Man & Wood. Voor chinese begrippen nog relatief duur (10$) maar zeker een goede protector. Ik zal als ik ergens tijd vind er even een paar plaatjes van schieten :).

Klik
Hoi hoi... Ik kijk ook naar screenprotectors... Is er een specifieke reden waarom jij de protector van man & wood hebt vervangen?

Groet,

Ps op jouw foto van de man & wood.. Is dat een 6 plus of 6s plus en is de case de 6s of 6 case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Deze is echt nice. Behalve het logo achterop, wat is hier anders/ beter aan dan de apple leather case?

Ik ben ook op zoek naar een case. Ik zit nog in dubio.
De case moet dun en simpel zijn. En het ontwerp van de iphone zoveel mogelijk in tact laten. Ik zag al wat spigen cases voorbij komen die daaraan lijken te voldoen.
De case mag eventueel wel wat dikker zijn, maar dan mag het best wel wat luxer. Zoals de Nodus die ik net voorbij zag komen, of een apple leather case.

Laatste 10 pagina's van het topic al een beetje door lopen scrollen, maar vind het nog lastig. En wat zijn goede sites? Ik kom appelhoes tegen?
Ik vind het logo net super mooi :)
Deze hoes sprak mij gewoon enorm aan, en vind hem beter ogen elke dag.
Waarom is moeilijk uit te leggen. De geur, het gevoel en de rimpels in het leer maken elke hoes zowat uniek.

De officiële cases vond ik maar niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:03
[verwijderd]

[ Voor 109% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:21

el-jorge

turn around and feel the vibe

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:40:
[...]

Ik vind het logo net super mooi :)
Deze hoes sprak mij gewoon enorm aan, en vind hem beter ogen elke dag.
Waarom is moeilijk uit te leggen. De geur, het gevoel en de rimpels in het leer maken elke hoes zowat uniek.

De officiële cases vond ik maar niks..
Heb je ook een eigen foto van deze hoes?

Ondertussen een Spigen neo Hybrid gekocht. Prima rubberen case, lijkt goed te beschermen.
Daarnaast een Man&Wood ook gekocht. Ziet er goed uit. Maar lijkt wel meer een omhulsel ipv een echte bescherming.

[ Voor 19% gewijzigd door el-jorge op 18-01-2016 15:00 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Helaas, na 1 dag al een spigen neo hybrid erdoorheen gejaagd. De gouden bumperrand knaptenuit het niets open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Weet iemand of er in een joli originals sleeve voor een 6s plaats is om een 6s met een thincase( caudabe, shumuri 35 mmm) in te schuiven, zou dat lukken?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zoek niet echt een hoesje, maar een fatsoenlijke houder voor in de auto.
Liefst via de ventilatieroosters. Niet magnetisch en ik wil de iPhone er makkelijk in kunnen schuiven en uit kunnen pakken. Met een steun aan de zijkanten en onderkant dus. Er zit een dun hoesje om de iPhone.

Gaat om een iPhone 6.

Ik zie alleen maar van die 'grijpers' met steun aan de zijkanten, magnetische of grote zuignap constructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Halo_Master schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:30:
Weet iemand of er in een joli originals sleeve voor een 6s plaats is om een 6s met een thincase( caudabe, shumuri 35 mmm) in te schuiven, zou dat lukken?
Die sleeves zijn in het begin wel heel erg stug. De sleeve zal dus door gebruik iets ruimer moeten worden.

[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 20-01-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Iemand ervaring met de glas screen protector voor de iPhone 6(s) plus die de Vodafone verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik vind het mintgroene (turquoise ook wel genoemd) hoesje van Apple zelf ontzettend mooi, alleen is die er alleen voor de iPhone 6S, maar ik heb een iPhone 6.. Past dit? Of stel ik nu een hele domme vraag? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Fliene schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:58:
Ik vind het mintgroene (turquoise ook wel genoemd) hoesje van Apple zelf ontzettend mooi, alleen is die er alleen voor de iPhone 6S, maar ik heb een iPhone 6.. Past dit? Of stel ik nu een hele domme vraag? Haha
Volgens mij wel. Op de site van apple staat trouwens op de pagina van een hoesje ook met welk model het hoesje allemaal compatible is. Als het goed is als je naar beneden scrolled staat er een kopje compatible. Daar zal waarschijnlijk ook de 6 staan, aangezien de 6 en de 6s qua formaat nagenoeg gelijk zijn. De 6 is alleen 0,2 mm dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
thomasv93 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:24:
Helaas, na 1 dag al een spigen neo hybrid erdoorheen gejaagd. De gouden bumperrand knaptenuit het niets open..
Krijg een nieuwe case opgestuurd door Spigen zelf (Oorspronkelijk besteld bij Knaldeals). Nieuwe case schijnt meer vlees op de bumper te hebben, aldus spigen zelf.

Top service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04

JB

Cédric roelt!

Hoe goed is die Sena Heritage wallet book :? Het is echt een bak met geld, zo'n hoesje :X :/

Mijn vrouw heeft nu de Caseual Wallet Book, wat ik een prachtig hoesje vind (mede door de doorzichtige behuizing, maar zij "pleurt haar iPhone gewoon in haar tas en deze case heeft aan de bovenkant geen bescherming. Verder ben ik bang voor beschadigingen omdat die houder van plastic is, waardoor het makkelijker schuurt als er troep tussen komt.

Afbeeldingslocatie: https://www.dressmyiphone.nl/media/catalog/product/cache/6/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/caseual_iphone_6_plus_leather_wallet_brown.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 27-01-2016 14:29 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog bedankt voor de tip!
Ik heb de Artwizz Smartjacket in rosé gold versie via de Duitse website moeten bestellen maar ik ben er heel erg blij mee. De brushed metal look van de front cover is echt heel mooi.
Heel licht, lekker zacht, transparant aan de achterzijde zodat het mooie design van de rosé gold iPhone 6s zichtbaar is. (anders had ik immers net zo goed een witte of zwart kunnen kopen). Past prima. En de telefoon is goed beschermd, wat ik toch wel erg belangrijk vind, want wie laat er nu niet zijn telefoon wel eens vallen....
Ik zou iedereen aanraden deze voor zijn vriendin te kopen! :)
ray1979 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:37:
[...]

De rosé gold versie heb ik nog nooit live gezien, maar mijn vriendin is al 2 jaar eeg tevreden met de normale gouden editie voor haar iPhone 6: http://artwizz.com/en/smartjacket/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 16:48 . Reden: onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
[...]

Klik
Heb je hier toevallig een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:49
Whatson schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:55:
crosspost uit ander topic:
[afbeelding]

Case voor iPhone 6 is eindelijk binnen :D

(geen eigen foto, ziet er precies zo uit als op de foto)

link
Nog steeds tevreden met het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:49:
[...]

Nog steeds tevreden met het hoesje?
Ja, prima ding. Duurde wel 40 dagen voordat hij er was.

[ Voor 9% gewijzigd door Whatson op 31-01-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Iemand trouwens ervaring met een nfc kaart achter zijn hoesje? (OV-Chipkaart/bankkaart) Had mijn ABN Maestro kaart met NFC achter mijn hoesje gestopt en wilde kijken of ik hier mee kon betalen (dus een soort poor man's Apple Pay icm de ABN Alert & Check app), maar werkte net niet bij Albert Heijn. (Nu kaart er andersom in gedaan, misschien dat dat helpt). Komt dat door de metalen achterkant van de iPhone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Ik krijg volgende week mn Doc Artisan Sports wallet v.5 (Brown) binnen. Hij is bij een collega in de UK binnen gekomen. In Nederland kon ik hem nergens vinden. :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-08 05:32
http://www.spigen.com/col...mor-cs?variant=5905336193

Weet iemand hoe ik die in nederland kan krijgen? Als ik hem bestel via de site kost me dat 40 dollar + 14 dollar shipping cost.

Ik had al op amazon gekeken, maar volgens mij kun je daar niet via paypall en bank overschrijving betalen. Zag alleen de optie creditcard, en die heb ik dus niet. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :).

mvg regilio

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
regi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 01:21:

Weet iemand hoe ik die in nederland kan krijgen? Als ik hem bestel via de site kost me dat 40 dollar + 14 dollar shipping cost.

Ik had al op amazon gekeken, maar volgens mij kun je daar niet via paypall en bank overschrijving betalen. Zag alleen de optie creditcard, en die heb ik dus niet. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :).

mvg regilio
Amazon Gift Cards kunnen ook een optie. Let wel goed op welke gift card je koopt. Wil je iets bestellen bij bijvoorbeeld Amazon.de? Bestel dan een Duitse Amazon Gift Card.
Toen ik nog geen Credit Card had, werkte het op deze manier perfect.

Vorig jaar heb ik deze case voor een kennis besteld. Volgens mij was dat bij Bol.com. Ik durf niet meer precies te zeggen hoe duur de case was, maar ik geloof rond de 35 euro.

[ Voor 29% gewijzigd door Hendrikje1 op 06-02-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-03-2023
regi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 01:21:

mvg regilio
Hendrikje1 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 09:21:
[...]
Vorig jaar heb ik deze case voor een kennis besteld. Volgens mij was dat bij Bol.com. Ik durf niet meer precies te zeggen hoe duur de case was, maar ik geloof rond de 35 euro.
Deze is nog steeds verkrijgbaar bij bol.com voor €26,21.

Kleine moeite toch beste regi om zelf ff op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-08 05:32
Aah thanks, niet eens gezien.

Battle.net tag

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hier hebben ze de Spigen Neo Hybrid voor de iPhone 6 Plus, voor €9,90 krijg je er 2.

[ Voor 50% gewijzigd door syltheboy op 11-02-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:03

Grin

Ride si sapis.

Zojuist deze aangeschaft @ Carved:
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/meuk/iPhone%20caseThumb.jpg

Het is een case uit een zgn. 'one-off series', het model verdwijnt direct van de site op het moment dat je order is geplaatst (gelukkig kom ik een foto terughalen...). Ben erg benieuwd/kan niet wachten!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vorige week zag ik dat er scheurtjes ontstonden in twee hoeken van de plastic shell van m'n Decoded Surface Wallet voor m'n iPhone 6 Plus. Toen had ik Decoded gemaild en kon ik hem weer terugsturen. Het eerste exemplaar moest ik namelijk ook terugsturen, vanwege hetzelfde euvel.

Ik vroeg om een ander model, zonder plastic shell. Ze zeiden echter dat ze plastic shell hadden aangepast. Vanmorgen lag er een splinternieuwe case op de deurmat en ik zag dat ze het inderdaad inmiddels hebben aangepast. Ik ben benieuwd hoe lang deze case het volhoudt.

Ook heb ik vanmiddag via marktplaats een zadelbruine Apple Leather Case gekocht, want m'n blauwe begon na ruim een jaar een beetje te bubbelen en daarnaast vind ik zadelbruin een stuk mooier. Helaas hadden ze die destijds nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik zoek een hoesje als dit: pricewatch: Krusell Malmo TextureCover Apple iPhone 6 Plus (Black)

Maar dan voor mijn iPhone 6. Iemand die een suggestie heeft? Ik houd van een minimale footprint en vind de knoppen van de 6 erg fijn aanvoelen, dus wil liever niet dat daar iets overheen zit.

Edit: deze specifieke case wordt niet al te best gereviewd op Amazon. Dus als iemand een alternatief met open zijkanten weet, zou dit geweldig zijn.

Overweeg ook de Leather Clip van Artwizz.

[ Voor 19% gewijzigd door RaJitsu op 13-02-2016 18:11 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:15:
Weet iemand toevallig of Apple Garantie geeft op de Apple Leather Cases?
Ik heb er een (een blauwe) is nog geen half jaar oud (release 6s) en dat ding zit helemaal onder de bobbeltjes, een soort blaasjes op de rand.

Alsof het leer reageert op mijn handen ofz. Terwijl ik helemaal geen vies werk heb en zelden vieze handen heb.

Edit: Inmiddels met de Online store in de chat gezeten. Cases hebben gewoon een jaar garantie maar dit loopt helaas niet via de online service desk. Om het voor 100% uit te laten sluiten moet ik naar een Apple Winkel, wat voor mij een trip is van een ruim uur enkele reis. Daar denk ik nog wel even over.

Het ziet er zo uit in ieder geval.

[afbeelding]
Komt door vocht/water. Houd je je telefoon lang vast? Misschien het zweet van je handen? De beschermlaag reageert met water, mijn leathercase had ik op een waterdruppel gelegd en ik had een hele grote bubble als gevolg. Is nooit strak getrokken helaas, het liet een paar weken later los op dat plekje. Ik zou gewoon garantie claimen, het is een uur reizen, maar het zal vrij binnenkort gaan loslaten als ik de foto's zo bekijk.

Ik ben daarom op de silicon case overgestapt na 4x een leather case te hebben gehad (heb nu een rode). Fijne kleur en finish en geen dergelijke problemen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nitai schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:53:
[...]

Komt door vocht/water. Houd je je telefoon lang vast? Misschien het zweet van je handen? De beschermlaag reageert met water, mijn leathercase had ik op een waterdruppel gelegd en ik had een hele grote bubble als gevolg. Is nooit strak getrokken helaas, het liet een paar weken later los op dat plekje. Ik zou gewoon garantie claimen, het is een uur reizen, maar het zal vrij binnenkort gaan loslaten als ik de foto's zo bekijk.

Ik ben daarom op de silicon case overgestapt na 4x een leather case te hebben gehad (heb nu een rode). Fijne kleur en finish en geen dergelijke problemen.
Ja ik heb een blauw lederen en een rode siliconen versie, alleen de lederen had het idd (logisch ook) maar verder helemaal vergeten een status update te plaatsen.

We zijn dus met de Case naar een Apple Store geweest (Amsterdam), daar aangekomen een Genius het probleem laten zien (We kwamen ook voor een iPhone garantie dingetje), hij erkende het probleem en begreep wel waarom we hier mee terug kwamen. Hij moest even achter vragen wat de garantie afhandeling was van cases en kwam na een paar minuten weer terug. Toen hij terug kwam was hij "ineens" van mening dat het leer wel hoort te werken en dat dit ook hier het geval was. Iets waar wij het niet helemaal mee eens waren, natuurlijk leeft leer maar dit is was geen levend leer, eerder een probleem met de verlijming eronder.

Na wat aandringen shop tegoed gekregen om een nieuwe te mogen kopen, een uitzondering aldus de genius.
Maar goed die uitzonderingen ken ik inmiddels, daar trap ik niet meer in 8)

Eind goed al goed, ik was na 6 maanden de blauwe eigenlijk wel zat dus heb nu een cognac bruine genomen :)

Edit: Welke trouwens nu al wel mooi werkt, de randen worden wat donkerder. Erg mooi en dat is nou "werkend leer" >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 14-02-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:58:
Eind goed al goed, ik was na 6 maanden de blauwe eigenlijk wel zat dus heb nu een cognac bruine genomen :)

Edit: Welke trouwens nu al wel mooi werkt, de randen worden wat donkerder. Erg mooi en dat is nou "werkend leer" >:)
Diezelfde overstap heb ik zelf ook gemaakt, maar eigelijk had ik meteen al de cognac bruine versie willen hebben. Die hadden ze destijds niet, alleen de olijf bruine.

Ik vind hem wel een stuk gladder dan de blauwe, maar misschien is dat nieuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:33:
[...]

Diezelfde overstap heb ik zelf ook gemaakt, maar eigelijk had ik meteen al de cognac bruine versie willen hebben. Die hadden ze destijds niet, alleen de olijf bruine.

Ik vind hem wel een stuk gladder dan de blauwe, maar misschien is dat nieuwigheid.
Nou ze zijn onwijs glad ja. Eigenlijk sinds de nieuwe kleuren (die samen kwamen met de 6s). Heb wel het idee dat het leer van wat hogere kwaliteit is.

Ik heb nog een nagenoeg nieuwe voor de 5s liggen (ook Cognac toevallig) en die voelt toch wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 20:37

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mijn iPhone 6 leathercase heeft het na anderhalf jaar trouwe dienst begeven, het prille stukje boven de mute-knop is gebroken.

Nu zoek ik een wallet case zonder zo'n irritant 'flipje' om het hoesje dicht te houden maar gewoon één magnetisch sluit. Weet iemand een mooie optie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:09:
Mijn iPhone 6 leathercase heeft het na anderhalf jaar trouwe dienst begeven, het prille stukje boven de mute-knop is gebroken.

Nu zoek ik een wallet case zonder zo'n irritant 'flipje' om het hoesje dicht te houden maar gewoon één magnetisch sluit. Weet iemand een mooie optie hiervoor?
Jammer, ik heb er net een liggen voor de 6(s) Plus. Het gaat om de Decoded Leather Surface Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Vandaag mijn 6s Plus binnen gekregen.
Ben er erg blij mee, maar als de dood dat ie uit m'n handen klettert.

Ik ben opzoek naar een wallet/book case waarbij de iPhone in een rubberen/siliconen case geklikt wordt, waarbij de gehele telefoon rondom beschermt is.

Alle cases die ik ben tegengekomen hebben de onderkant "open"...

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Barry|IA schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:37:

Ik ben opzoek naar een wallet/book case waarbij de iPhone in een rubberen/siliconen case geklikt wordt, waarbij de gehele telefoon rondom beschermt is.

De nieuwe Decoded Leather Surface Wallet is aan de onderkant wel meer beschermd dan de oude versie. Je klikt de iPhone in een mat hard plastic shell. Die kun je eventueel van me overnemen, hij is ongebruikt, omdat ik de Apple Leather Case prettiger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb sinds gisteren een 6s plus. Heb mijn 6s geruild voor deze. Om mijn 6s had ik de originele zwarte Apple Case. Nu heb ik een Tech 21 case er om. Deze beschermt vast super, maar ik vind hem toch te lomp. Ben echt gehecht aan de Apple Case..Wie gebruikt hier de Apple Case icm de 6s plus? Zo ja, welke kleur en bevalt goed? Ik kan een case voor de 6 plus kopen voor 45,- euro..Die paste ook om mijn 6s namelijk…

Alvast bedankt, maandag maar gelijk halen denk ik...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Barry|IA schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:37:

Moshi ouverture sluit rondom goed. Buitenkant is lekker zacht. Geen magneet- of kliksluiting. Te koop bij o.a. Mediamarkt Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

thomasv93 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:24:
Dat probleem had ik met hun iphone 4 hoesjes ook al, 2 stuks binnen no time. Met de iphone 5 zou de bumper zijn versterkt, nou dat was nog geen 2 weken. Klantenservice no maar....
Voor mij nooit geen sgp meer.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40

Flipm0de

geen

Voor degene met een nodus case; hoe dik wordt het geheel? Kan iemand daar misschien een foto van maken? En is de case 65e waard? Momenteel is alleen de nodus access 2 beschikbaar.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Hij wordt wel 2x zo dik. Met de Nodus case. Heb geen foto bij de hand.
Het is het geld zeker waard. Je moet het fijn vinden. Ik wissel nog wel is af met de leather case.
Het verschil van de Nodus 2 is een ijzer plaatje waardoor hij op de magnetische dock blijft hangen.

[ Voor 58% gewijzigd door Nyana op 22-02-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 21:02
Iemand bekend met deze screenprotector?

https://www.phonegigant.nl/iphone-6-6s-screen-protector.html

Ervaringen mee?

[ Voor 21% gewijzigd door Suren01 op 22-02-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Persoonlijk zou ik eerder voor een glazen screenprotector gaan, aangezien plastic screenprotectors krasgevoeliger zijn. Naar mijn idee beschermen ze ook beter tegen stoten. Bij Action hebben ze die voor €2,79 en die zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40

Flipm0de

geen

Nyana schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:05:
Hij wordt wel 2x zo dik. Met de Nodus case. Heb geen foto bij de hand.
Het is het geld zeker waard. Je moet het fijn vinden. Ik wissel nog wel is af met de leather case.
Het verschil van de Nodus 2 is een ijzer plaatje waardoor hij op de magnetische dock blijft hangen.
Oeh, dubbel is wel erg dik. Dan zie je de telefoon zo zitten in je broekzak. De case blijft wel echt super mooi!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Whatson schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:45:
Iemand trouwens ervaring met een nfc kaart achter zijn hoesje? (OV-Chipkaart/bankkaart) Had mijn ABN Maestro kaart met NFC achter mijn hoesje gestopt en wilde kijken of ik hier mee kon betalen (dus een soort poor man's Apple Pay icm de ABN Alert & Check app), maar werkte net niet bij Albert Heijn. (Nu kaart er andersom in gedaan, misschien dat dat helpt). Komt dat door de metalen achterkant van de iPhone 6?
Ik heb er wisselende ervaringen mee. Ik gebruik altijd walletcases en had voor mijn iPhone 6s in het begin een goedkope no-name wallet case met een plastic shell van binnen.Op die shell plakte ik aan de achterkant een NFC betaalsticker en ik kon er gewoon mee betalen door de telefoon tegen een betaalautomaat te houden. Nu heb ik een dbramante1928 Copenhagen walletcase en heb ik weer die sticker op de achterkant geplakt. Maar betalingen lukken voor geen meter en pas als ik de hoes open en de sticker direct tegen de automaat hou lukt de betaling.

Het hangt dus erg van de case af en ik vraag me af of dit ook problemen kan gaan opleveren met Apple Pay in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Mx. Alba schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:00:
En ik heb zoals gezegd de Otterbox Symmetry Transparent. Ook een lekker stevig hoesje met een degelijke industriële look...

[afbeelding]

Dual material; de achterkant en zijkant buitenkant zijn van hard transparant plastic, en binnenin zit een bumper van donkergrijs zacht rubber. Dat rubber steekt ook aan de voorkant van de iPhone uit zodat je hem ook plat "op z'n gezicht" kunt leggen zonder dat het glas beschadigt.
Ik heb deze ook net binnen...Jammer genoeg al na 1 keer inzetten is zijn er al krasjes aan de binnenkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja daarmee moet je voorzichtig zijn idd... Krassen komen er op den duur toch wel op natuurlijk dus dan vallen die paar extra krasjes aan de binnenkant ook niet meer op.

Wat ik wel nu merk nadat ik het hoesje enkele maanden gebruikt heb, is dat daar waar het rubber niet ondersteund wordt door hard plastic (zoals bij de volumeknoppen en onder bij de power-aansluiting en de headphone jack) het rubber wat gaat vervormen. Verder nog steeds tevreden. Mijn iPhone 6 heeft al een aantal onfortuinlijke vallen zonder enige schade overleefd. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
Zojuist de Spigen Ultra Hybrid clear ontvangen.

Deze dus

Mooie transparante hoes, stevige zijkanten, dus geen speling langs de lange zijdes.
Niet zo mooi als een telefoon zonder hoes, maar wel zeer minimaal qua looks.

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik heb hier nog een officiele apple iphone 6s siliconenhoesje liggen (charcoal grey) die ik nooit gebruikt heb. Heeft er hier iemand interesse?

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Glenn77 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:59:
Zojuist de Spigen Ultra Hybrid clear ontvangen.

Deze dus

Mooie transparante hoes, stevige zijkanten, dus geen speling langs de lange zijdes.
Niet zo mooi als een telefoon zonder hoes, maar wel zeer minimaal qua looks.
Ik heb die ook al maanden maar de opstaande rand irriteert behoorlijk tegen je oor tijdens bellen

• Whatson
  • Niet online
jona schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Ik heb er wisselende ervaringen mee. Ik gebruik altijd walletcases en had voor mijn iPhone 6s in het begin een goedkope no-name wallet case met een plastic shell van binnen.Op die shell plakte ik aan de achterkant een NFC betaalsticker en ik kon er gewoon mee betalen door de telefoon tegen een betaalautomaat te houden. Nu heb ik een dbramante1928 Copenhagen walletcase en heb ik weer die sticker op de achterkant geplakt. Maar betalingen lukken voor geen meter en pas als ik de hoes open en de sticker direct tegen de automaat hou lukt de betaling.

Het hangt dus erg van de case af en ik vraag me af of dit ook problemen kan gaan opleveren met Apple Pay in de toekomst.
Welke bank geeft NFC betaalstickers uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Whatson schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:41:
[...]

Welke bank geeft NFC betaalstickers uit? :P
Geen enkele normale bank bij mijn weten. Maar Vodafone geeft bij zijn Smartpass een betaalsticker uit voor klanten die geen ondersteunde telefoon hebben voor NFC. Die moet je dan achterop je telefoon of hoesje plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:52
Mijn iPhone 6 zat eerst beschermd in een BookBook van TwelveSouth. Prachtige bookcover die jammer genoeg na 3 maanden volledig uit elkaar viel. Na vele boze mailtjes over en weer gestuurd te hebben met Coolblue mocht ik hem dan toch omruilen.

Mijn keuze viel toen op een Decoded Surface Wallet (de rode). Die voelde kwalitatief beter aan dan de BookBook maar foto's gemaakt met flits in de Decoded Surface Wallet lieten een duidelijke reflectie van de flits zien tegen de opening voor de cameralens. Aangezien het bijzonder vervelend is om constant de iPhone uit zo'n bookcover te nemen voor een foto besloot ik ook die terug te sturen naar Coolblue. Na nog meer boze mailtjes kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug.

Nog wat opzoekwerk later kwam ik uit de Knomo Leather Premium Folio. Vooral de combinatie van het bruine leer met het speelse feloranje sprak mij wel aan. Enkele foto's van de Knomo heb ik oline gezet voor jullie: http://0x0000007.com/photos/?dir=iPhone6_case/knomo
Voordelen:
- Stevige case: er is absoluut geen sprake van slijtage zoals bij de BookBook.
- Alle knoppen zijn goed bereikbaar alsook de aansluitingen voor je oortjes en oplader
- De Knomo is 2mm langer dan de iPhone 6. Dwz dat er bovenaan en onderaan 1mm is waardoor hij beschermd is
- Er zijn vakjes voor bankkaarten of geld
- Foto's maken met flits is geen probleem
- Je kan de Knomo ook gebruiken, net als de BookBook of Decoded Surface, als steun. Dit is vooral handig bij 't facetimen vind ik.
- Je kan de voorkant ook helemaal "rond" plooien waardoor hij tegen de achterkant komt (niet te zien op één van de foto's dus je zal mij op mijn woord moeten geloven)
- Volledige bescherming: voor-, achter-, en zijkanten
- Grip

Nadelen:
- Niet bepaald gratis: ik heb de mijne net geen 65 euro betaald
- De voorkant sluit niet magnetisch. Het stoort niet aangezien de voorkant niet constant "flappert" maar magnetisch sluiten doet het ook niet

Mijn vriendin heeft een iPhone 6S en na wat zoeken kwam zij erachter dat het allemaal wat minder saai mocht zijn. Ze koos voor de PureGear Amazing case: http://www.pure-gear.com/...ses-amazing-iphone-6.html . Iedereen klaagt toch dat de batterij van zijn of haar iPhone zo snel leeg gaat? Wel nu kun je blijven gamen. Zelfs als je 0% meer hebt! :-)
Zelfgemaakte foto's van haar case vind je op http://0x0000007.com/photos/?dir=iPhone6_case/amazing .
Voordelen:
- Stevige bumper case
- Ja het balletje beweegt echt
- Eye catcher: iedereen vindt het leuk om te zien
- Past mooi bij een zwarte iPhone 6(S)
- Alle knoppen en aansluitingen zijn nog goed bereikbaar
- Grip

Nadelen:
- Ook niet gratis. Ik moet het navragen maar ik geloof dat zij er meer dan 40 euro voor neergeteld heeft, incl verzendingskosten
- Scherm blijft fragiel: Ze gaat er nog een screenprotector op (laten) aanbrengen dus als je dat beschermd wil moet je dat nog apart kopen.
- Je iPhone wordt er relatief dik van. Op de laatste foto heb ik de case naast de iPhone gelegd en dan zie je toch het verschil in dikte.

Ik ben absoluut geen fotografisch genie maar als er iemand een foto wil van één van de cases onder een andere hoek, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:49:
Mijn keuze viel toen op een Decoded Surface Wallet (de rode). Die voelde kwalitatief beter aan dan de BookBook maar foto's gemaakt met flits in de Decoded Surface Wallet lieten een duidelijke reflectie van de flits zien tegen de opening voor de cameralens.
Dat probleem had ik ook met dezelfde hoes voor de iPhone 6 Plus, maar inmiddels hebben ze hem aangepast en nu komt het probleem niet meer voor. Ik had hem echter 2x teruggestuurd vanwege het scheuren van de plastic shell. Nu hebben de die problemen aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb mijn Mujjo in de Vraag & Aanbod staan:
V&A aangeboden: Mujjo Lederen cover voor iPhone 6(s)

Had een nieuwe gekregen wegens garantie

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:34:
Zojuist deze aangeschaft @ Carved:
[afbeelding]

Het is een case uit een zgn. 'one-off series', het model verdwijnt direct van de site op het moment dat je order is geplaatst (gelukkig kom ik een foto terughalen...). Ben erg benieuwd/kan niet wachten!
Vandaag is dan eindelijk bovenstaande hoes binnengekomen en ben er erg blij mee! Het geheel is iets dikker dan de Apple lederen hoes maar dat is ook wel logisch omdat het echt ((in mijn geval) walnoot)hout is i.p.v. plastic met leer. Het stoort me dus niet mede omdat deze hoes werkelijk prachtig is gemaakt; mijn complimenten!
Eerste indruk:
+ Absoluut uniek
+ Super mooie finish (polish van het hout)
+ Sluit mooi aan op je telefoon
+ Goed afgewerkte binnenkant met rubber (telefoon bekrast niet)
+ Knoppen werken goed, mooi metaal, geen speling
+ Snelle support
+ - Iets dikker dan de Apple lederen hoes, echter zie ik niet hoe je met hout dunner kan werken dan dit (dus niet echt nadeel)
- Lange levertijd, hou rekening met ongeveer DRIE(!) weken... }:|

Het is mede gezien de prijs niet voor iedereen weggelegd maar als je er iets tussen ziet staan wat je graag zou willen hebben dan hoef je niet te twijfelen; ze zijn echt prachtig gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Grin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:37:
[...]

Vandaag is dan eindelijk bovenstaande hoes binnengekomen en ben er erg blij mee!
Heb je ook foto's van de hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:19
Meh, ik heb ondertussen toch wel echt een grafhekel gekregen aan screenprotectors. Op de een of de andere manier krijg ik er altijd luchtbubbels / stukjes stof onder. Meer mensen die dat hebben?

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
MrPepper schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:07:
Meh, ik heb ondertussen toch wel echt een grafhekel gekregen aan screenprotectors. Op de een of de andere manier krijg ik er altijd luchtbubbels / stukjes stof onder. Meer mensen die dat hebben?
Bij plastic screenprotectors blijft het aanbrengen altijd lastig, maar bij glazen screenprotectors heb je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:36
MrPepper schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:07:
Had ik ook, nu screenprotector laten aanbrengen bij Amac. Die hebben er een apparaat voor, zit perfect.
Ook Apple store zou inmiddels dit doen (geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

syltheboy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:22:
[...]

Heb je ook foto's van de hoes?
Sure:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/231Gz0FMNPo9i2iziZtRNYlC/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NZRkX5g1eM52ha7aOsyiYYpE/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9W2lePMe9IiE0zo4U3qzfJhy/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g7pNtfZq31iUmgBJyB3ZBuzn/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f0frzrK4vbsRvwf10QwFhClU/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PVHIDHI7McRAQKumokpPYERe/thumb.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Grin op 05-03-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Aparte hoes! Ik vind het wel mooi, maar het maakt hem wel lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

syltheboy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:51:
[...]

Aparte hoes! Ik vind het wel mooi, maar het maakt hem wel lomp.
Idd...mooie case, maar mijns inziens veels te lomp..Jammer...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hij is inderdaad iets dikker dan de Apple lederen hoes maar die vind ik slank. Thing is, een mooie slanke case -buiten de standaard Apple- ben ik nog niet tegengekomen. Zoals wel vaker in t leven is het een compromis. Nu ik hem ongeveer een week in gebruik heb merk ik t niet meer maar valt het design me nog regelmatig op; het blijft een lust voor t oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 20:16
Heeft hier wellicht iemand ervaring met de:
Spigen SGP Aluminium fit case voor de iPhone 6s?

Vind hem er op het eerste oog wel netjes uitzien maar ben benieuwd naar wat "hands on" ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 22:13
Voor mijn werk heb ik een iphone6 gekregen en wil hiervoor een wallet hoesje aan gaan schaffen. Nu zijn in de wallet sfeer er nogal veel te krijgen en ook de prijzen lopen nogal uiteen.

Zijn er type/merken aan te raden?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Iemand een idee waar je best ongebruikte tweedehands hoesjes verkoopt? Ik wist niet dat er overal zo weinig vraag naar was. Ik zit hier nu met mijn 40 euro apple silicon case die ik nooit gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Ik heb een caudabe slim hoesje (0.35mm) voor thuis en op mijn werk past mijn Spigen Ultra Hybrid Tech Case er machtig over heen. scheelt het hele dunne hoesje eraf peuteren iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duysterwald
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een goudkleurige iPhone 6s (die ook nog eens mijn allereerste iPhone ooit is!). 8) Op mijn naarstige zoektocht naar een fatsoenlijk hoesje ben ik het merk Caseology (www.caseologycases.com) tegengekomen, dat nog relatief nieuw en onbekend schijnt te zijn. Ik weet niet of dit merk al in dit topic genoemd is (ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alle 96 pagina's door te spitten), maar zo niet, dan wil ik bij deze even zeggen dat dit merk mij wel het vermelden waard lijkt. Ze maken heel stijlvolle hoesjes voor een schappelijke prijs en krijgen ook goede recensies op Amazon.com en Amazon.co.uk (helaas niet te koop op Amazon.de). Een paar van hun hoesjes zijn ook te koop op Bol.com, maar daar staan (nog) geen recensies van kopers.

Mijn favoriet is de goudkleurige Envoy met bruin leer: http://www.caseologycases...ies-16?variant=5861919365 . :9~ Ik ben momenteel erg aan het twijfelen of ik voor dit hoesje zal gaan (= redelijk goede balans tussen stijlvol en veiligheid), of toch voor een hoesje van de (doorgaans vrij dure) krachtpatser-merken zoals OtterBox (= veel veiligheid, maar niet zo stijlvol). Moeilijk! |:( Maar ja, ik zal toch uiteindelijk een beslissing moeten maken. :/ Ik denk dat ik mezelf beter nog maar eventjes in toom houd en nog wat verder onderzoek doe naar hoesjes, voordat ik de definitieve keuze maak. 8)7

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself." ~ Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Hallo allemaal, ik ben opzoek naar een nieuwe case!

Ik wil graag een 2 in 1 of ookwel detachable wallet case.

Nu had ik deze:
http://www.amazon.com/Dre...r_arp_d_bdcrb_top?ie=UTF8
Mooi model met magneetje voor magnetische carkits etc! Maar helaas geen echt leder en flits is verneukt als je hem in de wallet laat.

Deze (doc artisan v5):
http://docartisan.com/col.../products/sport-wallet-v5

en deze:
https://www.bol.com/nl/p/...den-tan/9200000047111154/
ja deze gaat het eigenlijk sowieso al niet meer worden maar meer om jullie een idee te geven ( bij deze is flits ook kut plus ik vind het merknaam zo bizar lang en lelijk.)

Mijn eigenlijke vraag: zijn er nog 2 in 1 / detachable wallet cases die jullie kunnen aanraden?(Misschien één van bovenstaande?)

Mijn zoektocht tot nu toe heeft niet heel veel opgeleverd (wel veel resultaten maar niks echt naar wens) maar ik blijf wel soms nog nieuwe dingen tegen komen! De BookBook vind ik bijvoorbeeld ook een redelijk model. Maar weer net effe te dik, schijnt snel stuk te gaan en ik vind het systeem dat ze gebruiken om de iphone aan de wallet te bevestigen niet zo mooi.

Ik wil graag echt leder op de wallet en de shell.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr0ppFTW op 22-03-2016 14:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik zoek een transparante cover voor mijn 6s die zo dun mogelijk is. Aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Grin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:37:
[...]

Vandaag is dan eindelijk bovenstaande hoes binnengekomen en ben er erg blij mee! Het geheel is iets dikker dan de Apple lederen hoes maar dat is ook wel logisch omdat het echt ((in mijn geval) walnoot)hout is i.p.v. plastic met leer. Het stoort me dus niet mede omdat deze hoes werkelijk prachtig is gemaakt; mijn complimenten!
Eerste indruk:
+ Absoluut uniek
+ Super mooie finish (polish van het hout)
+ Sluit mooi aan op je telefoon
+ Goed afgewerkte binnenkant met rubber (telefoon bekrast niet)
+ Knoppen werken goed, mooi metaal, geen speling
+ Snelle support
+ - Iets dikker dan de Apple lederen hoes, echter zie ik niet hoe je met hout dunner kan werken dan dit (dus niet echt nadeel)
- Lange levertijd, hou rekening met ongeveer DRIE(!) weken... }:|

Het is mede gezien de prijs niet voor iedereen weggelegd maar als je er iets tussen ziet staan wat je graag zou willen hebben dan hoef je niet te twijfelen; ze zijn echt prachtig gemaakt!
Ik vind de kleuren heel erg mooi maar twijfel aan de afwerking. Vooral dat verbining tussen de 2 helften vind ik oerlelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

mcaran schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 07:31:
[...]

Ik vind de kleuren heel erg mooi maar twijfel aan de afwerking. Vooral dat verbining tussen de 2 helften vind ik oerlelijk.
Dat is zeker iets wat ze nog kunnen verbeteren, mee eens. Storend vind ik het niet maar die constructie zou ik ook graag veranderd willen hebben. Kijk anders eens naar Miniot, die doen dat een stuk beter maar zijn toch iets saaier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Ik denk dat ik deze ga bestellen:

http://www.caudabe.com/co...he-sheath-iphone-6s-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Dat is totaal iets anders en komt op mij over als 'functie over vorm' (zoals het eigenlijk ook zou moeten). Ik hoor graag de bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
droppienl schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:17:
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar een nieuwe case!

Ik wil graag een 2 in 1 of ookwel detachable wallet case.

Nu had ik deze:
http://www.amazon.com/Dre...r_arp_d_bdcrb_top?ie=UTF8
Mooi model met magneetje voor magnetische carkits etc! Maar helaas geen echt leder en flits is verneukt als je hem in de wallet laat.

Deze (doc artisan v5):
http://docartisan.com/col.../products/sport-wallet-v5

en deze:
https://www.bol.com/nl/p/...den-tan/9200000047111154/
ja deze gaat het eigenlijk sowieso al niet meer worden maar meer om jullie een idee te geven ( bij deze is flits ook kut plus ik vind het merknaam zo bizar lang en lelijk.)

Mijn eigenlijke vraag: zijn er nog 2 in 1 / detachable wallet cases die jullie kunnen aanraden?(Misschien één van bovenstaande?)

Mijn zoektocht tot nu toe heeft niet heel veel opgeleverd (wel veel resultaten maar niks echt naar wens) maar ik blijf wel soms nog nieuwe dingen tegen komen! De BookBook vind ik bijvoorbeeld ook een redelijk model. Maar weer net effe te dik, schijnt snel stuk te gaan en ik vind het systeem dat ze gebruiken om de iphone aan de wallet te bevestigen niet zo mooi.

Ik wil graag echt leder op de wallet en de shell.
Ik heb de doc Artisan v5 sports wallet. Mooie case. Wel een beetje duur helaas.
Heel mooi in donkerbruin. Flits is prima. Ik denk wel dat hij het mooiste is met een zwarte iphone (ik heb de witte, omdat de zwarte iphone 5 zo lelijk werd, nu wel spijt van :) )

Overigens, als je een flits moet gebruiken kun je sowieso beter geen foto nemen met een telefoon :P

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Grin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Dat is totaal iets anders en komt op mij over als 'functie over vorm' (zoals het eigenlijk ook zou moeten). Ik hoor graag de bevindingen!
Daar heb je gelijk in. Ik wil maximale bescherming met zo min mogelijk inbreuk op het originele design van de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ik ben op zoek naar een wallet-type case, die liefst zo compact mogelijk blijft (mogelijkheid tot 1 of 2 creditcards zou leuk zijn) maar waarbij de hardcase waar de telefoon zélf in zit, ook makkelijk los te maken is zodat ik die ook snel uit de wallet kan halen. Aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Iemand ervaring met een Apple Leather Case van de iPhone 6 rond een iPhone 6s? Werkt dat prima? Of zijn de knoppen wat verkeerdelijk uitgelijnd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laurensdbb schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:07:
Iemand ervaring met een Apple Leather Case van de iPhone 6 rond een iPhone 6s? Werkt dat prima? Of zijn de knoppen wat verkeerdelijk uitgelijnd?
Werkt prima. Is niets veranderd aan de knoppen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Werkt prima. Is niets veranderd aan de knoppen namelijk.
Maar wel aan de dikte van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Dancing_Animal schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:17:
[...]

Maar wel aan de dikte van de telefoon.
Inderdaad dus ik denk dat het 0.5mm scheelt aan de knoppen door de dikte.. maar als je dat voelt, dat is de vraag. De case zou eigenlijk nog beter moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
laurensdbb schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Inderdaad dus ik denk dat het 0.5mm scheelt aan de knoppen door de dikte.. maar als je dat voelt, dat is de vraag. De case zou eigenlijk nog beter moeten zitten.
Ik zie wel dat de hoesjes van Apple compatible zouden zijn voor beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pigeon NL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-09 08:41
Heeft er iemand een ervaring met een book-cover voor iphone 6s waarbij het scherm aangaat zodra je hem open doet? Ik heb onderstaande gevonden maar zou graag willen weten of er meerdere opties zijn.

http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Pigeon NL schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:30:
Heeft er iemand een ervaring met een book-cover voor iphone 6s waarbij het scherm aangaat zodra je hem open doet? Ik heb onderstaande gevonden maar zou graag willen weten of er meerdere opties zijn.

http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications
Voor zover ik weet is die functie alleen bij iPads mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Vandaag deze ontvangen : http://www.mapicases.com/...s/folio-case-for-iphone-6 . Echt fantastisch gemaakt en verdomd handig met die uitneembare cover. Indien interesse, post ik wel paar foto's. Zeer happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

lapino schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:11:
Vandaag deze ontvangen : http://www.mapicases.com/...s/folio-case-for-iphone-6 . Echt fantastisch gemaakt en verdomd handig met die uitneembare cover. Indien interesse, post ik wel paar foto's. Zeer happy!
Ik zou heel graag wat foto's van je zien! ziet er geweldig uit!

Is de uitneembare case ook weer van leer voorzien? en hoe is deze aan de wallet bevestigd?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Video gemaakt, zegt meer dan foto's niet? :)

YouTube: MAPI folio case for iphone 6/6S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Super, bedankt!

Ik denk dat deze het wordt. Ik zou hem liever hebben zonder magnetisch flapje maar die zijn niet te vinden. Waarschijnlijk niet handig icm pasjes oid. Dus vanavond ga ik deze maar bestellen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Zou wel opletten als je het besteelt :) Beter gewoon bestellen... Flapje is ook enige minpuntje maar denk dat een echt magnetische sluiting niet mogelijk is op iphone. Klein detail, voor de rest echt top. Misschien even verwijzen naar de video als je bestelt, wie weet haal ik er ook nog iets extra uit dan :)
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste