Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Canaria schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:22:
Voor de 5s had ik een iErnest wallet case. Gemaakt van mooi zacht leer, met een vakje voor pasjes, waarbij de pasjes niet tegen het scherm drukken.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Helaas is die er niet voor de iPhone 6 dus moest ik op zoek naar iets anders. De eisen:
  • wallet/book case
  • donkerbruin leer van een mooie kwaliteit
  • ruimte voor drie pasjes die het scherm niet raken
  • bescherming voor de hoeken van de telefoon
  • kliksysteem voor de telefoon, dus geen sleeve of zelfklevend oppervlak
  • hoofdtelefoonaansluiting en laadopening toegankelijk
Uiteindelijk heb ik een Pipetto wallet case gevonden. Iets minder zacht leer dan bij de iErnest en iets lichter van kleur, maar niet minder mooi. De sluiting vind ik jammer, ik vind elastiek fijner. Verder ben ik er tevreden over. Ik hoop dat hij nog mooier wordt door het gebruik.

En, hoe bevalt ie tot nu toe? :)

Ik heb, tot nu toe, zelf deze op het oog: http://www.moshi.com/sensecover-for-iphone-6#black

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

JB schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:54:
Seau mijn iPhone is nu ook eindelijk beschermd.

[afbeelding]

[afbeelding]
Nu ook in het zwart voor de Space Grey van het werk :D 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/sena5.jpg

Deze voelt alleen wat strakker aan om de iPhone. Net iets beter sluitend.

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 25-02-2015 16:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ik heb de mogelijkheid om in de pre-order een Lifeproof case voor de iPhone 6 of Plus te bestellen.
iPhone 6: http://www.lifeproof.com/...one-6/iphone-6-case-nuud/
iPhone 6 Plus: http://www.lifeproof.com/.../iphone-6-plus-case-nuud/

Is er iemand die ik hiermee blij kan maken?
Totaalkosten:
iPhone 6: 125 euro
iPhone 6 Plus 135 euro
In beide gevallen met priority shipping.

[ Voor 38% gewijzigd door midego op 25-02-2015 17:27 ]

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
'De Zoogue Cases zijn in de aanbieding: http://www.zoogue.com/iphone-6-case-social-pro/

Phone 6 Social Pro Case

Buy 1 Case - Only $3.99 ea.
Buy 2 Cases - Only $3.49 ea.
Buy 3+ Cases - Only $2.99 ea

iPhone 6 Plus Case Social Pro

Buy 1 Case - Only $4.49 ea.
Buy 2 Cases - Only $3.99 ea.
Buy 3+ Cases - Only $3.49 ea.

Wel komt er dan nog 10$ verzendkosten bij..
Ik heb er drie besteld voor de iPhone 6

[ Voor 5% gewijzigd door Can2 op 26-02-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Sinds gisteren heb ik een Pavoscreen gemonteerd, maar ik ben nog niet tevreden. Ik blijf zien dat het niet helemaal strak is.

Is een screen protector echt nodig of zal het meevallen?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
ephymerous schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:17:
Sinds gisteren heb ik een Pavoscreen gemonteerd, maar ik ben nog niet tevreden. Ik blijf zien dat het niet helemaal strak is.

Is een screen protector echt nodig of zal het meevallen?
Mijn plastic bankpassen bekrassen me hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Scipionyx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:43:
[...]

En, hoe bevalt ie tot nu toe? :)

Ik heb, tot nu toe, zelf deze op het oog: http://www.moshi.com/sensecover-for-iphone-6#black
Tja, wat kan ik erover zeggen. Ik vond de iErnest mooier, vooral de sluiting. Het leer zit bij de Pipetto ook iets strakker dus de case voelt iets minder zacht aan.
Het vakje voor pasjes is iets te smal, daardoor steken de pasjes uit en komen ze toch tegen het scherm.
Voor de rest: de houder is perfect, alle aansluitingen zijn bereikbaar en de uitsparing voor de camera is groot genoeg zodat het licht van de flitser niet weerkaatst wordt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24
midego schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:07:
Ik heb de mogelijkheid om in de pre-order een Lifeproof case voor de iPhone 6 of Plus te bestellen.

Totaalkosten:
iPhone 6 Plus 135 euro
wie wilt nu zo een lelijk duur ding? ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
midego schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:07:

Totaalkosten:
iPhone 6 Plus 135 euro
Gat.....ver....DAMME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyana schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:19:
Ook de Sena gehaald nu die eindelijk beschikbaar is in Nederland.

[afbeelding]
Waarom hebben insteekhoezen toch altijd van die grote flappen aan de bovenkant? Handig met het uit de hoes halen, maar een deel van de bescherming is ook gelijk verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Mocht iemand interesse hebben in een Sena Ultraslim Heritage Cognac....ik verkoop een nieuw exemplaar via V&A:

V&A aangeboden: Iphone 6 Sena ultraslim heritage case cognac nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45
Ik zoek een hoesje in de vorm van een boekje. Deze vind ik wel mooi
Afbeeldingslocatie: http://www.moshi.com/Imgs/overture-for-iphone-6-titanium-3359
Is alleen wel dik wanneer ik deze in mijn broekzak doe, geprobeerd in de winkel. Hij sluit ook niet dmv magneet ofzo. Ik heb doorgezocht naar dunnere hoesjes in boekvorm, maar deze hebben dan veel minder rand rondom de telefoon, vooral de bovenkant wordt nog weleens open gelaten, waardoor er toch meer kans op krasjes is als er per ongeluk een sleutel in mijn broekzak zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-03-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
dkawa schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:04:
[...]

wie wilt nu zo een lelijk duur ding? ;w ;w ;w
Heb ze veel lelijker gezien. Meestal zijn dit soort cases veel dikker en lomper. Vind deze nog best mooi voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn.
Zoals je in de beschrijving kan lezen is dit voornamelijk handig tijdens wintersport of andere actieve sporten.

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 11-03-2015 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is natuurlijk niet toegestaan.

[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Zie dat de Sena Heritage Walletbook nu is afgeprijsd bij Appelhoes. Op voorraad, en slechts 44,95. Zo toch wel erg verleidelijk om er eentje te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:40

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertPleizier
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-09-2021
Wie o wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een zwart lederen flip sleeve case voor mijn iPhone 6:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dealsdirect.net/m/products/499/40499/1/product1_40499_600x600.jpg

De flip moet aan de bovenkant (dus waar de camera zit) scharnieren en de iPhone zit niet geklikt maar er in geschoven. De iPhone is dan rondom volledig beschermt tegen vallen (ook op de hoeken), doordat de voor en achterkant van het hoesje iets breder zijn dan de telefoon zelf. Ik heb jarenlang een dergelijk hoesje gehad voor mijn iPhone 4 en die beviel uitstekend. Voor een iPhone 6 kan ik 'm niet vinden (tenzij handgemaakt en met een prijs van 110 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze komt toch wel dichtbij jou wens...

http://www.appelhoes.nl/P...netic-case-iPhone-6-Black

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/30tqmx5.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 20:14 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertPleizier
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-09-2021
Helemaal top! Scheelt toch weer flink in euro's met die ik had gevonden (had hierboven namelijk nog niet vermeld dat er nog $ 25 verzendkosten + (eventuele) invoertoetsen bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-04 11:18
Voor wie nog de beste glass screenprotector voor een zacht prijsje wil overnemen: V&A aangeboden: Bodyguardz iPhone 6 pure glass screenprotector nieuw

En als je er helemaal een volledige bescherming van wilt maken heb ik ook nog een in ongeopende verpakking metal slickwraps te koop V&A aangeboden: Slickwraps iPhone 6 metal serieus full wrap

Samen in een deal kan er nog wel wat met de prijs gedaan worden

[ Voor 41% gewijzigd door hawkeyenl9393 op 20-03-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Niemand hier ervaring met de Belkin Trueclear Invisiglass screenprotector? Ik kan er weinig over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Is iedereen hier nog tevreden met zijn sena heritage sleeve. Ik heb nu een back cover van Apple zelf. Maar vind zo'n sleeve ook wel erg handig. Ik zou er nog wel een goede screenprotector op willen. Helemaal naakt vind ik een beetje eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
beccie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:06:
Is iedereen hier nog tevreden met zijn sena heritage sleeve. Ik heb nu een back cover van Apple zelf. Maar vind zo'n sleeve ook wel erg handig. Ik zou er nog wel een goede screenprotector op willen. Helemaal naakt vind ik een beetje eng
Heb nu ongeveer een maand de Sena heritage in gebruik met de bodyguardz screenprotector en slickwraps skin (zo is er ook goede bescherming als de iPhone uit de hoes Is zonder bulk toe te voegen),past prima in de sena. Bevalt tot nu toe goed,de sena heeft even een weekje nodig om uit te trekken maar daarna past ie perfect.

PS mocht je interesse hebben ik heb nog een bodyguardz protector en slickwraps over voor een leuk prijsje (zie bovenstaande advertenties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik heb zelf een 6 plus Hawkeye, anders had ik nog wel interesse gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
beccie schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:18:
Ik heb zelf een 6 plus Hawkeye, anders had ik nog wel interesse gehad.
Aight mocht je nog iemand kennen met een iPhone 6 die interesse heeft dan houd ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
ekuup schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:23:
Ik heb een apple case waar ik zeer tevreden mee ben. Echter merk ik dat er op het scherm lichte krasjes komen die ik liever voortaan wil voorkomen. Weet er iemand of er ook een pouch is die die ook om de case past? Ik heb er één gevonden van Bholsa, verkrijgbaar via Etsy. Heeft iemand hier ervaring mee?

[afbeelding]
Ik heb zo'n dergelijk hoesje voor mijn iPhone 5 en ben er zeer tevreden (variant zonder elastiekje). Ik gebruik hem vooral in de zomer zodat ik niet een telefoon en een grote portemonnee bij me heb. Ik heb hem nu ongeveer een jaar (gebruik hem dus niet dagelijks) en hij ziet er nog als nieuw uit. De telefoon zit er ook lekker strak in. Sinds vandaag een iPhone 6 en ik ga hem gelijk weer bestellen!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
syltheboy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:30:
[...]

Is de Tech21 Classic Shell Wallet niks voor je? Kijk hier voor een filmpje van de hoes.
Zo, dat filmpje kan ik amper naar kijken zeg, springt er eentje van de hak op de tak. Praat ook veel met z'n handen, waardoor die de case geen 2 seconden stil houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig een glass screenprotector dat geen losse inkepingen waar dan ook heeft? Vele glasscreenprotectors hebben namelijk onder de homeknop een inkeping, vind ik zelf erg storend. Kwam zelf al pavoscreen tegen maar dat is me iets te duur. Heeft er iemand eentje uit China gehaald? Daarnaast ben ik op zoek naar een zo dun mogelijk, transparant plastic cover.
Vind het maar lastig hoor. Ik heb zelf altijd een flipcover gehad (s3), vaak genoeg laten vallen maar er heeft nog geen barst ingezeten in 3 jaar tijd. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een flipcover, echter zijn er niet zulke geweldige flipcovers voor de iPhone 6..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe beschermend zijn die Apple leren hoesjes tegen vallen? Er lijkt een soort opening te zitten rond de randen en 't oogt alsof je iPhone net met 't glas de grond kan raken als ie plat op de voorkant valt of ligt dat aan mij?

Heb vanwege de strakke fitting een silicone maar vind de blauwe kleur niet zo denderend, die leren blauwe daarintegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:19:
Iemand die toevallig een glass screenprotector dat geen losse inkepingen waar dan ook heeft? Vele glasscreenprotectors hebben namelijk onder de homeknop een inkeping, vind ik zelf erg storend. Kwam zelf al pavoscreen tegen maar dat is me iets te duur. Heeft er iemand eentje uit China gehaald? Daarnaast ben ik op zoek naar een zo dun mogelijk, transparant plastic cover.
Vind het maar lastig hoor. Ik heb zelf altijd een flipcover gehad (s3), vaak genoeg laten vallen maar er heeft nog geen barst ingezeten in 3 jaar tijd. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een flipcover, echter zijn er niet zulke geweldige flipcovers voor de iPhone 6..
Vind het juist fijn, op m'n 5s had ik dat niet en dan voel je de glazen protector als je je vinger er op legt. Nu is dat niet, voelt veel smoother aan. Weet eigenlijk ook niet of het goed zal blijven zit, de randen zijn namelijk rounded, niet zoals bij de 5s recht. Maar goed :) Wat jij wilt: http://www.dx.com/p/panda...arent-347516#.VRe7yfnkf4E

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:15
Voor de schermbeveiliging gebruik ik al jaren de 'Glas Screen Protector' van Spigen. Recentelijk hebben ze voor de iPhone 6 een Full Cover variant uitgebracht. Heb het op mijn iPhone zitten in combinatie met de originele Apple Case. Doordat het een Full Cover variant is heb je bijna geen idee dat de bescherming er op zit.
http://www.spigen.com/bra...tor-full-cover-glass.html

Wat ik altijd doe met het aanbrengen van de bescherming: in een badkamer de douche zo warm mogelijk zetten, dat het goed vochtig wordt. Hierdoor vallen alle losse stof deeltjes naar beneden. Hierna de schermbeveiliging aanbrengen en er zit geen stof op je scherm tijdens het aanbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 06:00:
Hoe beschermend zijn die Apple leren hoesjes tegen vallen? Er lijkt een soort opening te zitten rond de randen en 't oogt alsof je iPhone net met 't glas de grond kan raken als ie plat op de voorkant valt of ligt dat aan mij?

Heb vanwege de strakke fitting een silicone maar vind de blauwe kleur niet zo denderend, die leren blauwe daarintegen..
Opzich best aardig. Ik heb een iPhone 6+ 64gb met een blauwe apple leather case en de telefoon is nu een paar keer gevallen op een harde (bakstenen/stoeptegel) ondergrond. Telefoon heeft er geen merkbare/zichtbare schade aan, maar het hoesje wel :>

Vooral als hij op een hoek of zijkant land, dan merk je dat het leer gaat 'schilferen'.
Met een mesje en HEEL voorzichtig priegelen krijg je de uitstekende schilfertjes weggesneden.
Als die er zitten zijn ze wel heel irritant. In het begin kleurt zo'n schaafplek ook wit, maar dit kleurt wel weer terug blauw na verloop van tijd heb ik ervaren.

De leather case zorgt voor een 1-2mm rand tussen het glas en de hoes, dat is vaak net genoeg, al kun je ook net zo goed pech hebben. De onderkant heeft ook zo'n rand.

Heb het hoesje nu 2 maanden en overall moet ik zeggen dat hij lekker vasthoud en als je job zich niet in een bouwput afspeelt voldoende beschermend.

Mijn hoofd reden om voor de leather te gaan is omdat ik siliconen gewoon te cheap vind aanvoelen voor een toestel van 900 euro.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vroeg of ik een 5C had. :F
Heb m'n iPhones altijd zonder hoesje gebruikt omdat ik 't gewoon zonde van de telefoon vind, maar zoals dat glas over de hoeken loopt zie ik hem bij de 1e val al uit elkaar barsten. Heb em inmiddels verzekerd en kijk eerst even aan hoelang ik 't volhoud.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 17-09 10:13
Ik ben nog altijd tevreden met mijn alston craig, de losse leren cover ziet er wel strak uit als die niet in de wallet zit. Vind de telefoon ook mooier naakt, maar ook zoveel kwestbaarder... Heb mijn scherm al een keer onder verzekering moeten laten repareren...

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ben ook nog zeer tevreden over mijn Alston Craig. Ik heb degene die je kan loskoppelen van de wallet. Perfect voor thuis, en buiten heb ik gewoon een wallet. Alleen jammer dat de pasjes toch mijn screenprotector beschadigd, maar goed, beter dan het scherm zelf.

ik geef het een 8. Hij is lomp als je buiten bent, maar gelukkig ook zo lomp dat je hem niet kwijt kan raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 02-04-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Waarom een adfly link? Registreer je je daarom?

Gerapporteerd dus

[ Voor 18% gewijzigd door Yzord op 02-04-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wanneer ik op kantoor en gewoon thuis ben: Incipio DualPro (Navy-Blue)
Voor wanneer ik voor het werk "out in the field ben": Dog & Bone Wetsuit (Blackest Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Laatst online: 17:45
Ik heb sinds gisteren een Sena Heritage cover. Ziet er erg mooi uit, en de pasvorm is echt milimeter-precies! Na een half jaar de siliconen bumper gebruikt te hebben moet ik wel even wennen aan het feit dat de telefoon nu een stuk gladder is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmvoorza75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 08:09
Ik heb sinds twee weken een Spigen Neo Hybrid. Beval prima, het model van de Iphone 6 blijft in tact. Weet iemand of er losse bumpers voor deze case te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 20-01 10:36
Saiyan Extreme schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:21:
Ik heb sinds gisteren een Sena Heritage cover. Ziet er erg mooi uit, en de pasvorm is echt milimeter-precies! Na een half jaar de siliconen bumper gebruikt te hebben moet ik wel even wennen aan het feit dat de telefoon nu een stuk gladder is :P
Dat is precies de reden dat mijn Sena in de kast ligt. Vind het een heel mooi hoesje. Maar vind de iPhone zonder hoesje echt te glad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:40
kleine bump, wie zoekt nog een alston craig wallet case voor de 6 plus, mijn hoesje staat nog steeds te koop en is praktisch nieuw. Prijs is nog een beetje onderhandelbaar.

V&A aangeboden: Te koop tuff-Luv rfid block alston Craig wallet case voor iPhone 6 plus

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
Can2 schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:20:
[...]

Dat is precies de reden dat mijn Sena in de kast ligt. Vind het een heel mooi hoesje. Maar vind de iPhone zonder hoesje echt te glad..
Ik gebruik mijn iPhone 6 nu juist zonder hoes en ik vind hem heerlijk in de hand liggen. Ik heb alles al geprobeerd, maar het is allemaal nop als je eenmaal de iPhone weer ziet en gebruikt zonder hoes. Alleen als ik aan het werk ga met de kans dat ik ergens tegenaan stoot dan gaat hij even tijdelijk in een sleeve.

Dat gladde valt na een tijdje echt wel mee. Ik heb nog geen enkel zweefmomentje gehad.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Gezien ik toch neig naar een iPhone plus ben ik wat rond aan het kijken voor hoesjes. Liefst wel gewoon uit Nederland/Belgie. Had ik een paar vraagjes over.

Ik kwam bijvoorbeeld hoesjes zoals deze tegen: http://www.smartphonehoes...enster-iphone-6-plus.html

Dat soort hoesjes vind ik persoonlijk erg mooi omdat ze de voorkant ook enigszins beschermen. Maar voor zover ik weet vervangt een deel van zo'n hoesje toch de achterkant van je toestel? Terwijl ik dacht dat de iPhone achterkant niet verwijderbaar is? Ik wil het liefst niet hoeven klussen om heel moeilijk de achterkant te gaan vervangen. Of gaan hoesjes zoals deze gewoon over de achterkant van het toestel heen?

En misschien belangrijker: Heeft iemand suggesties voor leuke hoesjes waarbij je ook gewoon de voorkant beschermt ipv alleen de achterkant en waarbij je de achterkant niet hoeft te vervangen? Liefst een waarmee het ook makkelijk is om te fotograferen met hoesje.

[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 09-04-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Laatst online: 17:45
Beetje verder kijken dan je neus lang is... :+

Afbeeldingslocatie: http://static.webshopapp.com/shops/005299/files/019328531/zwarte-slim-booktype-hoes-met-venster-voor-de-ipho.jpg?_ga=1.157278331.194611051.1428584400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Iemand ervaringen met deze?:

http://www.iphone-cases.n..._content=discardeddefault

Vind die er wel mooi uit zien. De pouch van Sena (die vaker voorbij is gekomen in dit topic) behoort ook tot een van mijn favorieten, maar ik wil ook wel enige bescherming als ik met de iPhone aan het spelen ben. Of is een pouch in combinatie met een case waarbij de achterkant van de iPhone beschermt is ook voldoende? En past dat in een pouch van Sena?

[ Voor 92% gewijzigd door Alwayshappyz op 10-04-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Alwayshappyz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:17:
Iemand ervaringen met deze?:

http://www.iphone-cases.n..._content=discardeddefault

Vind die er wel mooi uit zien. De pouch van Sena (die vaker voorbij is gekomen in dit topic) behoort ook tot een van mijn favorieten, maar ik wil ook wel enige bescherming als ik met de iPhone aan het spelen ben. Of is een pouch in combinatie met een case waarbij de achterkant van de iPhone beschermt is ook voldoende? En past dat in een pouch van Sena?
Iemand toevallig ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Nyana schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:19:
Ook de Sena gehaald nu die eindelijk beschikbaar is in Nederland.

[afbeelding]

Waar ik destijds de Sena case voor de iPhone 4 links heb laten liggen omdat deze na een week nog steeds veel te strak om het toestel zat. Past deze er goed omheen. niet te strak, niet te los. Perfect.

[afbeelding]
Kun je in deze ook een pasje stoppen?

Ben eigenlijk op zoek naar een sleeve waar je 2 pasjes in kunt stoppen, maar het merendeel van wat ik zie is alleen maar flip/book/bumper cases. Ik heb eentje van Bugatti gezien waar 2 pasjes in kunnen, maar die heeft mijn vriendin al, en als ik die ook koop is ook niet echt handig.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Marruk schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:52:
[...]

Kun je in deze ook een pasje stoppen?
Ik denk wel dat deze erbij passen. Maar dat zou ik niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik heb de Nodus Acces Case besteld, gezien de goede ervaringen hier. Stond alleen niet of hij op voorraad was of niet, dus weten jullie misschien hoe lang je vaak moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:42

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Alwayshappyz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:45:
Gezien ik toch neig naar een iPhone plus ben ik wat rond aan het kijken voor hoesjes. Liefst wel gewoon uit Nederland/Belgie. Had ik een paar vraagjes over.

Ik kwam bijvoorbeeld hoesjes zoals deze tegen: http://www.smartphonehoes...enster-iphone-6-plus.html

Dat soort hoesjes vind ik persoonlijk erg mooi omdat ze de voorkant ook enigszins beschermen. Maar voor zover ik weet vervangt een deel van zo'n hoesje toch de achterkant van je toestel? Terwijl ik dacht dat de iPhone achterkant niet verwijderbaar is? Ik wil het liefst niet hoeven klussen om heel moeilijk de achterkant te gaan vervangen. Of gaan hoesjes zoals deze gewoon over de achterkant van het toestel heen?

En misschien belangrijker: Heeft iemand suggesties voor leuke hoesjes waarbij je ook gewoon de voorkant beschermt ipv alleen de achterkant en waarbij je de achterkant niet hoeft te vervangen? Liefst een waarmee het ook makkelijk is om te fotograferen met hoesje.
8)7 :X De volumetoetsen afgedekt?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OoopsMisclick
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-02-2024
snelle vraag: heeft iemand een edge to edge screen protector geinstalleerd? Goeie ervaringen mee?

Verder vraag ik mij ook af of siliconen case beter is dan een hard case in het voorkomen van krasjes. Mijn zus haar iphone 5s heeft toch wel een pak krasjes omdat ze een hard case had... Ik denk dat dat komt omdat er zand tussen komt te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:41
Voor de mensen die een transparant hoesje zoeken van zacht plastic/rubber. Dit is een aanrader:
http://www.pdashop.nl/pro...ne-6-transparant-wit.html
De pasvorm is goed, de knoppen zijn bereikbaar en ook bescherming aan de onderkant.

Ik heb pas 1 nadeel kunnen ontdekken, maar dat heb je denk ik bij al deze hoesjes, er kan stof onder de rand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Laatst online: 07-09 11:13
Ik heb veel gelezen in de ze topic en gekeken online, maar ik kom er niet uit.

Ik zoek een simpele hoes (dun), voor de voorkant en achterkant.

http://www.smartphonehoes...e-hoes-iphone-6-plus.html

http://www.iphone2day.nl/...s-voor-iphone-6-plus.html

http://www.smartphonehoes...enster-iphone-6-plus.html

Heeft iemand hier ervaringen mee of tips? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Heb net de Nodus Acces case binnen gekregen. Erg mooi hoesje moet ik zeggen. Ik had in het begin sterk het idee alsof hij niet goed vast zat in het hoesje, maar het zit beter dan ik had gedacht! Ruikt ook lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwayshappyz schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:14:
Heb net de Nodus Acces case binnen gekregen. Erg mooi hoesje moet ik zeggen. Ik had in het begin sterk het idee alsof hij niet goed vast zat in het hoesje, maar het zit beter dan ik had gedacht! Ruikt ook lekker!
Had ik de BookBook niet, dan ging ik zeker voor deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:48
OoopsMisclick schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:39:
snelle vraag: heeft iemand een edge to edge screen protector geinstalleerd? Goeie ervaringen mee?

Verder vraag ik mij ook af of siliconen case beter is dan een hard case in het voorkomen van krasjes. Mijn zus haar iphone 5s heeft toch wel een pak krasjes omdat ze een hard case had... Ik denk dat dat komt omdat er zand tussen komt te zitten
Zoiets zoek ik ook. Een siliconen hoesje heb ik al (via Amazon), bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone 6 Plus in een Sena hoes zitten, maar zelfs dan lijkt het scherm nog licht te krassen.

Erg jammer, want ik heb mijn iPhone 5S, 4S, en 4 jarenlang krasloos kunnen houden in een soortgelijke hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Altijd een screenprotector erop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:02

Fanta

FordPerformance™️

Ik gebruik voor mijn iPhone 6 de Case-Mate Barely There. Ben er zeer tevreden mee!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:54:
Ik heb mijn iPhone 6 Plus in een Sena hoes zitten, maar zelfs dan lijkt het scherm nog licht te krassen.

Erg jammer, want ik heb mijn iPhone 5S, 4S, en 4 jarenlang krasloos kunnen houden in een soortgelijke hoes.
Bedoel je dan een hoes waar je de telefoon inschuift?
Appo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:20:
Ik heb veel gelezen in de ze topic en gekeken online, maar ik kom er niet uit.

Ik zoek een simpele hoes (dun), voor de voorkant en achterkant.

http://www.smartphonehoes...e-hoes-iphone-6-plus.html

http://www.iphone2day.nl/...s-voor-iphone-6-plus.html

http://www.smartphonehoes...enster-iphone-6-plus.html

Heeft iemand hier ervaringen mee of tips? Alvast bedankt :)
Jammer dat de bovenkant dan weer niet beschermd is, maar alleen de hoekjes. Verder wel mooi slank.

[ Voor 47% gewijzigd door Dancing_Animal op 20-04-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:59:
[...]

Bedoel je dan een hoes waar je de telefoon inschuift?
Yup. Ik ga nu maar 's zo'n InvisibleShield Folie bestellen. Zijn er risico's verbonden aan het gebruik van die spray die erbij zit? Die moet je blijkbaar gebruiken om de folie goed om het scherm te krijgen waardoor bubbels verdwijnen na een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:59:
[...]

Yup. Ik ga nu maar 's zo'n InvisibleShield Folie bestellen. Zijn er risico's verbonden aan het gebruik van die spray die erbij zit? Die moet je blijkbaar gebruiken om de folie goed om het scherm te krijgen waardoor bubbels verdwijnen na een paar dagen.
Pas met zo'n spray vooral op dat er het liefst geen (in ieder geval zo min mogelijk) vloeistof in de telefoon-speaker aan de voorzijde van je toestel terecht komt. Als je teveel spray gebruikt kan dit aardig snel gebeuren.
Daarnaast kan een spray nog tricky zijn icm de oleofobische coating op je scherm; via eBay krijg je soms troep toegestuurd die deze coating aantast. Bij bekende merken zoals InvisibleShield hoef je je hier volgens mij echter weinig druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zagg HDX geprobeerd. De instructievideo op Zagg (https://www.zagg.com/eu/en_eu/support/install_help_center) is een enorme grap in vergelijking met het echte proces.

Na bevestiging van de protector plakt de boel amper en trek je zowel het gele folie als de protector weer van je scherm. Na 20 minuten heb ik het maar opgegeven.

Totale rip off, die protectors van Zagg. Zonde vd 25 euro dus geef je geld gerust ergens anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
Ik heb een lederen Apple hoes om m'n iPhone 6 en deze is aan de onderkant al aardig weg gesleten. Er is nu zwart plastic (?) zichtbaar aan het worden. Iemand ervaring mee en of Apple er wat mee doet?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Heeft iemand ervaring met de Pad&Quill Luxury Pocket Book?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SQimy01sJdm1M3pK0ZyDF0xA/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O0sv9VzXIXAGZ1rOeeTCD0Bc/full.jpg

Ik heb nu een Pipetto met een magnetische sluiting in de vorm van een lelijk uitsteeksel en zoek dus een book case met een elastiek. Eigenlijk wil ik het liefst gewoon weer een iErnest (http://www.iernest.com/products/) maar ik ben bang dat die niet meer komt voor de iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nishan
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik wil de Sena Heritage Ultraslim voor de iPhone 6 aanschaffen. Alleen ben ik benieuwd welke webshop betrouwbaar is. Ik zie dat appelhoes.nl ze aanbied, echter lees ik niet al te beste reviews over de aftersales.

Waar hebben jullie de Sena Heritage Ultraslim besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onlangs een Sena hoes voor mijn iPhone 6 besteld bij iPhone-cases.nl. Zonder problemen verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nishan
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:51:
Heb onlangs een Sena hoes voor mijn iPhone 6 besteld bij iPhone-cases.nl. Zonder problemen verlopen.
Dank voor je reactie. Helaas is de Sena Heritage Ultraslim daar tijdelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Ik heb geen problemen met appelhoes gehad. Totaal 2 keer wat besteld bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Het gaat ook over de aftersales...daar was/ben ik ook niet zo positief over en bestel er ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lamborghinisto...r-for-iphone-6-white.html

Iemand ervaring met Lamborghini Cases voor de iphone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
Bushalte schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:45:
Ik heb een lederen Apple hoes om m'n iPhone 6 en deze is aan de onderkant al aardig weg gesleten. Er is nu zwart plastic (?) zichtbaar aan het worden. Iemand ervaring mee en of Apple er wat mee doet?
late reply maar ik had hetzelfde en die van mij werd netjes vervangen door een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij nooit opgevallen, maar ik zie nu dat de bovenkant van mijn Apple Lederen hoes helemaal glad is, terwijl de zijkant gebobbeld is. Gek, want aan de bovenkant van mijn telefoon kom ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ben wel blij dat mijn Alston Craig er aan de achterkant er verweerd uit gaat ziet. Ben er trouwens nog steeds dik tevreden over (de magneten versie). De wallet vind ik echt een uitkomst, maar daar moet je persoonlijk van houden. Maar de zes plus is nog helemaal gaaf en daar ging het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
boosterbosch schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:45:
[...]

late reply maar ik had hetzelfde en die van mij werd netjes vervangen door een nieuw exemplaar.
Dank je. Ik heb er wegens drukte zelf ook niet meer naar omgekeken, maar loopt toch even een Apple store binnen binnenkort.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb m'n Pipetto wallet case erafgehaald, mijn iPhone gaat nu met mij mee in een Pinlo Slice 3, een transparant bijna onzichtbaar hoesje. Pas nu merk ik hoe dun de iPhone eigenlijk is.
Voor de pasjes die normaal in de wallet case zaten heb ik een creditcardhouder gekocht.

Ik heb geen screenprotector, dat vind ik niet mooi. Door mijn oorbellen heb ik nu wel wat krassen op het scherm, maar als het echt te erg wordt laat ik het scherm wel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Serieus ja? Door je oorbellen? Vind ik maar een slechte zaak dan....ik dacht dat de huidige schermen ook krasbestendig waren, toch? Dan vind ik het maar een domper dat alleen je oorbellen je scherm al kan verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:30

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Welk hoesje wordt er geadviseerd als je de iphone kunt gebruiken onderwater (bij snorkelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Deze lijkt me wel wat! De Halo Back.

https://www.kickstarter.c...make-your-iphone-perfect/

Screenprotector met back "knop" a la Android.

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/003/778/013/9dd0d6c91faa1630262c3f6ef700360f_original.png?v=1431445536&w=680&h=&fit=max&auto=format&lossless=true&s=fa8e25665931d4aae44c40ada8a6ee90

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:40
Canaria schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:17:
Ik heb m'n Pipetto wallet case erafgehaald, mijn iPhone gaat nu met mij mee in een Pinlo Slice 3, een transparant bijna onzichtbaar hoesje. Pas nu merk ik hoe dun de iPhone eigenlijk is.
Voor de pasjes die normaal in de wallet case zaten heb ik een creditcardhouder gekocht.

Ik heb geen screenprotector, dat vind ik niet mooi. Door mijn oorbellen heb ik nu wel wat krassen op het scherm, maar als het echt te erg wordt laat ik het scherm wel vervangen.
Maak zelf ook gebruik van een dergelijk dun en haast onzichtbaar hoesje. Ik heb alleen gekozen voor een Shumuri Slim Extra, omdat deze hoes een opstaand randje heeft om de cameralens te beschermen (zie de afbeelding). Shumuri heeft ook vaak een kortingscode (20-30%) beschikbaar waardoor het aantrekkelijker is om meerdere tegelijk te bestellen.

Ben er tot nu toe erg tevreden mee. :) Sluit mooi aan op de Imos Solid EX 3D glazen screenprotector die ook echt het hele scherm beschermt.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/esvw9k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:20
Jadang schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:18:
[...]

Maak zelf ook gebruik van een dergelijk dun en haast onzichtbaar hoesje. Ik heb alleen gekozen voor een Shumuri Slim Extra, omdat deze hoes een opstaand randje heeft om de cameralens te beschermen (zie de afbeelding). Shumuri heeft ook vaak een kortingscode (20-30%) beschikbaar waardoor het aantrekkelijker is om meerdere tegelijk te bestellen.

Ben er tot nu toe erg tevreden mee. :) Sluit mooi aan op de Imos Solid EX 3D glazen screenprotector die ook echt het hele scherm beschermt.

[afbeelding]
ziet er goed uit ! ik hou zelf ook wel van dat minimale , dat spul is NL niet te krijgen zo te zien

wat is de ervaring met zo'n glazen screen protector ? lijkt me een behoorlijk "dikke" laag wat op je scherm komt? nu ligt het beeld net onder het glas , wordt dat niet stukken minder met zo'n ding er op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:40
Heb inmiddels 2 bestelling bij Shumuri geplaatst, waarbij er 1 vanuit Duitsland is verzonden (2x i6 case) en 1 vanuit Hong Kong (1x i6 en 1x SGS6). Het lijkt erop dat ze ook een Europees magazijn hebben voor de meestverkochte hoesjes.

De Imos screenprotector is inderdaad een stuk dikker dan andere glazen protectors, maar door het meegeleverd ringetje op de TouchID button te plakken, merk je niet veel van de dikte. Door het ringetje voelt de TouchID knop niet zo diep aan bij het aanbrengen van het glas. Verder ziet het beeld er nog steeds goed uit en heb ik geen problemen met de vingeraanrakingen op het scherm en TouchID. Daarnaast sluit het hoesje ook erg goed aan op het glas, zie hiervoor de volgende 2 foto's. O+

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/28bz5gh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mbivlg.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Jadang op 09-06-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik wil graag mijn ervaring delen over de zwarte Decoded leather Wallet Case voor de iPhone 6. Deze is verkrijgbaar bij Xando. Ik had voorheen de bruine echter ging deze na een - letterlijk - druppeltje vocht te verkleuren en op te zetten. Na 2 maanden heb ik deze case dan ook omgewisseld wat volgens Xando normaal was door het gebruik er van. Sinds begin december 2014 heb ik dan ook de zwarte case en deze begint nu ook helemaal uit elkaar te vallen. Ik maak er normaal gebruik van en de vakjes zijn niet tot aan de nok gevuld.

Voor een leren hoesje van 60 euro, vind ik dit een belachelijk product. Ik heb een veel goedkoper hoesje gehad van imitatieleer waar ik 2 jaar van heb kunnen genieten; kosten, 30 euro.

iPhone case
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ScKQkmNsRM6POQKDJsj7ZOxp/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/big6Dh9WJNPg4huvdM4YsEwt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6DfiRCtamJJJpUIOhOOPQ7sL/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Jadang schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:58:
Heb inmiddels 2 bestelling bij Shumuri geplaatst, waarbij er 1 vanuit Duitsland is verzonden (2x i6 case) en 1 vanuit Hong Kong (1x i6 en 1x SGS6). Het lijkt erop dat ze ook een Europees magazijn hebben voor de meestverkochte hoesjes.

De Imos screenprotector is inderdaad een stuk dikker dan andere glazen protectors, maar door het meegeleverd ringetje op de TouchID button te plakken, merk je niet veel van de dikte. Door het ringetje voelt de TouchID knop niet zo diep aan bij het aanbrengen van het glas. Verder ziet het beeld er nog steeds goed uit en heb ik geen problemen met de vingeraanrakingen op het scherm en TouchID. Daarnaast sluit het hoesje ook erg goed aan op het glas, zie hiervoor de volgende 2 foto's. O+

[afbeelding]
[afbeelding]
die screenprotector is niet mijn ding , dat is voor mij echt te dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
14ml337 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:19:
Ik wil graag mijn ervaring delen over de zwarte Decoded leather Wallet Case voor de iPhone 6. Deze is verkrijgbaar bij Xando. Ik had voorheen de bruine echter ging deze na een - letterlijk - druppeltje vocht te verkleuren en op te zetten. Na 2 maanden heb ik deze case dan ook omgewisseld wat volgens Xando normaal was door het gebruik er van. Sinds begin december 2014 heb ik dan ook de zwarte case en deze begint nu ook helemaal uit elkaar te vallen. Ik maak er normaal gebruik van en de vakjes zijn niet tot aan de nok gevuld.

Voor een leren hoesje van 60 euro, vind ik dit een belachelijk product. Ik heb een veel goedkoper hoesje gehad van imitatieleer waar ik 2 jaar van heb kunnen genieten; kosten, 30 euro.

iPhone case
Ai dat is minder om te lezen , de postbode staat echt op het punt om hier een Decoded Surface Wallet af te leveren voor mijn 6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:23:
[...]

Ai dat is minder om te lezen , de postbode staat echt op het punt om hier een Decoded Surface Wallet af te leveren voor mijn 6 Plus
Je gaat het meemaken of niet. Wat ik hier van heb geleerd is dat een leren hoesje misschien niet zo'n heel goed idee is. Het is duurzaam materiaal, maar voor een iphone case misschien net iets te veel van het goeie. Hopelijk heb jij er wel veel plezier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
gebruik nu al een tijd de originele lederen Apple case , die ziet er nog echt heel mooi uit , heb eigenlijk wel de hoop dat deze ook zo blijft

edit ... zojuist de Decoded Surface Wallet ontvangen , het is wel een iets ander model dan jij op de foto hebt trouwens , de iPhone klik je in een hard kunststof behuizing de rest is leer , het begrip "slim" is wel erg ruim naar mijn idee ik vind het geheel nog aardig dik

edit 2 .. de Decoded gaat weer retour , ik vind de wallet echt heel mooi maar wat een massaal apparaat heb je dan zeg , het geheel is zelfs dikker dan mijn iPad Air 2 met cover

[ Voor 67% gewijzigd door Cardwizard op 10-06-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik gebruik ook een originele case van Apple. ik heb de Silicone Case, en die voelt ook heel goed aan, is dus zeker aan te raden.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:37:
gebruik nu al een tijd de originele lederen Apple case , die ziet er nog echt heel mooi uit , heb eigenlijk wel de hoop dat deze ook zo blijft

edit ... zojuist de Decoded Surface Wallet ontvangen , het is wel een iets ander model dan jij op de foto hebt trouwens , de iPhone klik je in een hard kunststof behuizing de rest is leer , het begrip "slim" is wel erg ruim naar mijn idee ik vind het geheel nog aardig dik

edit 2 .. de Decoded gaat weer retour , ik vind de wallet echt heel mooi maar wat een massaal apparaat heb je dan zeg , het geheel is zelfs dikker dan mijn iPad Air 2 met cover
Enkele weken geleden heb ik ook een Decoded Surface Wallet gekocht, maar het plastic begon snel te scheuren. Na contact met Decoded mocht ik de case terugsturen en kreeg ik een splinternieuwe Decoded Surface Wallet thuisgestuurd. Deze heb ik gelijk op marktplaats en hier op Vraag & Aanbod gezet. Ik ben tevreden met de originele lederen Apple case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat mijn vorige Apple silicone case kapot was gegaan toen iemand mijn telefoon uit mijn hand probeerde te trekken, ben ik weer voor een Apple case gegaan. Dit keer voor de rode silicone case, op taobao.com gekocht voor 11 eurootjes. Hij voelt goed aan, zelfde gevoel als de vorige. Kreeg er ook nog een glazen schermprotector bij voor niks.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/9a6zdh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/erd47p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Iemand ervaring met de glazen screenprotector van de kruitvat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb net deze besteld:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0208/7194/products/black2_grande.png?v=1433798767

http://www.dockartisan.co...leather-wallet-combo-case

Met de code SAVE25 krijg je 25% korting, dus dan is het incl verzenden naar NL $73 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 17:28
Mijn keuze is gevallen op: Flexishield Case iPhone 6 - Smoke black, 9.99 euro

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/kMNAnY5dSl/d675d84f77d8d704e5250502e297b716.JPG
Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/o9dfHZriib/0705839066231635c534e24f6d2a6e99.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/F2iLAejaGy/67a5752e7c2df74c9992efacfaef65dc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zelf gebruik ik momenteel een case van Woodstylz. Ik ben er erg tevreden over. De telefoon wordt er wel wat zwaarder van en de flitser verpest je foto's met deze case. Maar het voelt allemaal zeer degelijk aan. Ik ga nog wel een keer op zoek naar een goeie cover zonder flap aan de voorzijde. Maar voor iets meer dan 30 euro vind ik het wel deftig ogen. Door alle buig verhalen durf ik de iPhone nog niet echt zonder case te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/i8gn1lmqc3QV8lKNgfzGNF33/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QXm3YCkFqNPDLML656mzH6lx/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uIKSG5amQyzqXKgs1FfPSWni/medium.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmvoorza75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 08:09
Ik heb bijna drie maanden een Spigen Neo Hybrid gebruikt. Maar na twee kapotte bumpers ben ik er wel klaar mee. Mooi case maar slecht materiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Ik heb vandaag de Lynge mogen ontvangen van dbramante1928. Deze leren hoes bied ruimte voor 3 pasjes en er zit nog een zijvak bij. Hij voelt lekker stevig aan. Dat in tegenstelling tot de Decoded leather Wallet Case die ik hiervoor had. Er zit een losse case bij die middels een magneet in het hoesje klemt zodat je niet altijd je pasjes bij je hoeft te dragen (thuis bijvoorbeeld). Het hoesje voelt stevig/stug aan. De magneet waar je het hoesje mee dicht doet is minder sterk als die van het Decoded hoesje. Ook foto's maken in de volledige casing hoef je niet te proberen. Ik heb een witte muur gefotografeerd en de uitkomst er van zie je in het laatste plaatje.

Kosten (incl. verz): EUR 59,99
Productpagina: link

Dbramante 1928 - Lynge
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KQEuIwiSyyv6oqlt50MiR8TJ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MJvQc0vE9iW1DCyyaxHTAsq1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XviNY5jzFQlwNqRkKBpLFY5j/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LRCV2gI7JIN1xK2fyjBAp0S6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YTntriFB26sblP1F6fkxDN5T/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/619L0XQO2FTM8ufOzBcEEupE/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IKQ4vxNckOft6wIlAo2eSUW4/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb een dbrand skin besteld voor m'n iPhone en rMBP. Ben wel wat in twijfel of ik de skin meteen op mijn telefoon doe aangezien de bescherming toch wat minder is dan de rode silicon case die ik nu heb. Hebben jullie ervaring met de bescherming die een dbrand skin biedt? Ik ben wel erg voorzichtig met mijn telefoon, maar toch. Het gaat om de "houten look" skin voor de iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak sinds twee dagen gebruik van een G-case nadat mn leren wallet een klein beetje lelijk is geworden (china dingetje van de afghaan). Het gaat om een bruinleren hoes met kunststof houder: http://www.ihardware.nl/g-case-leren-flip-case-bruin.html

Ik heb hem echter via ebay besteld. Scheelde de helft kwam ik net achter. De case bevalt me tot nu toe erg goed. Hij voelt erg solide aan en sluit goed aan op de iphone. Het kunststof is vrij flexibel, maar wel stevig. Het loshalen van het hoesje is vrij makkelijk en het voet aan alsof dit geen probleem is. Het hoesje heeft ruimte voor 1 pas die verzonken is in de cover wat er voor zorgt dat het geheel niet dik is. De cover voelt solide aan en is gevoerd met een zacht materiaal. Ik heb nu mijn ov kaart erin zitten maar ik denk dat ik er hoogstens een paar visitekaartjes in stop, want vind het geheel mooier zonder pasjes.

Al met al dus een hele goed prijs voor een prima hoes. Ik had een book book case voor mn iPhone 5 maar de kwaliteit daarvan is echt om te huilen. Zeker voor die prijs. Dan is dit veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:47
Nu twee weken deze in gebruik:

YouTube: Xqisit Wallet Case Eman Apple iPhone 6 Productvideo NLBE MVB

Bevalt tot nu toe prima, kost € 29,95
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste