Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-03 10:24
swasoe schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:00:
Iemand die via eBay een tempered glass screen protector heeft gekocht, en er goede ervaringen mee heeft? Kan diegene dan een link van de supplier posten? Alvast bedankt
Ik heb gisteren mijn tempered glass screen protector van Brando ontvangen en erop gezet. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben, past perfect en het erop doen is een fluitje van een cent. Ik gebruik overigens al vele jaren screenprotectors van Brando en tot op heden altijd zeer tevreden vwb de kwaliteit en de shop zelf.

Dit is de link naar de screenprotector die ik nu heb gekocht:
http://shop.brando.com/Br...hite_p12093c1763d008.html

Overigens heb ik enige tijd geleden een tempered glass protector gekocht bij Brando voor mijn camera, ook deze bevalt me zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
RAM1979 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:09:
[...]

Ik heb gisteren mijn tempered glass screen protector van Brando ontvangen en erop gezet. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben, past perfect en het erop doen is een fluitje van een cent. Ik gebruik overigens al vele jaren screenprotectors van Brando en tot op heden altijd zeer tevreden vwb de kwaliteit en de shop zelf.

Dit is de link naar de screenprotector die ik nu heb gekocht:
http://shop.brando.com/Br...hite_p12093c1763d008.html

Overigens heb ik enige tijd geleden een tempered glass protector gekocht bij Brando voor mijn camera, ook deze bevalt me zeer goed.
Heb je een foto? :O

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb er gewoon eentje besteld op Ebay voor nog geen 3 dollar...prijzen schieten de pan uit voor een screenprotector tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zo1D
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04-2023
Deze week een grijze Mujjo leather wallet case gekocht voor mijn iPhone 6:
http://www.mujjo.com/the-...et-case-for-iphone-6-gray

en moet toegeven dat ik ten eerste toch teleurgesteld ben. Hij is aangekomen met een lichte kras op de achterkant en je ziet heel duidelijk glanzende vlekken.

Ligt dit aan het grijze leder? Ik heb het gevoel dat er heel makklijk extra krassen/vlekken op gaan komen als je de backpocket gebruikt voor bankkaarten.

Misschien was het zwarte leder een betere optie geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Update: nu een maandje in het bezit van mijn iPhone 6 Plus. Ik ben nog erg tevreden met mijn Lederen Apple Hoesje, product: red. De onderste zijkanten hebben wat kleine slijtage plekjes, maar dit is heel minimaal. Het leder is ook wat soepeler geworden op de knopjes. Tot zover erg tevreden!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

zo1D schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:32:
Deze week een grijze Mujjo leather wallet case gekocht voor mijn iPhone 6:
http://www.mujjo.com/the-...et-case-for-iphone-6-gray

en moet toegeven dat ik ten eerste toch teleurgesteld ben. Hij is aangekomen met een lichte kras op de achterkant en je ziet heel duidelijk glanzende vlekken.

Ligt dit aan het grijze leder? Ik heb het gevoel dat er heel makklijk extra krassen/vlekken op gaan komen als je de backpocket gebruikt voor bankkaarten.

Misschien was het zwarte leder een betere optie geweest
Ik zou hem mooi terug sturen of in ieder geval contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45
Als ik een iPhone met een Apple hoes en een Belkin true clear (niet de glass) folie gebruik, is er dan nog veel ruimte over die niet beschermd is? Sowieso valt me op dat die beschermfolies bij de speaker vaak heel raar zijn uitgesneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
vj_slof schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:28:
Waar kan ik deze kopen? Liefst gewoon in Nederland. De website loopt bij mij helemaal in de soep. Zowel, FF, Safari als Google Chrome lopen niet lekker.

http://www.moshi.com/overture-for-iphone-6-plus#titanium
Ik dacht deze gezien te hebben bij Amac in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met de Spigen Ultra Hybrid Smoke Black? Ik twijfel namelijk tussen de Smoke Black, Crystal White en de Black versie van deze case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nog steeds blij met mijn Nodus access case!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een week de BookBook voor mijn iPhone 6 plus in bezit, en helemaal happy ermee!
Pasjes gaan er soepel in en uit en is daarmee een hele verbetering met zijn voorganger,
de case is makkelijk uit te nemen voor bv in je telefoonhouder in de auto. En het lompe
valt reuze mee. En daarmee gaat de Spigen wallet case (2 weken gebruikt) op zoek naar een
nieuwe eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb de iPhone 6 (64GB Silver) in combinatie met de Apple leren hoes (donkerblauw). Moet zeggen dat ik het qua kleuren een goede combinatie vind.

Qua gevoel is het ook prima in orde; de iPhone wordt in zijn geheel iets dikker, maar zeker niet zo dik als van die siliconen hoesjes. Wel is hij aan de voorkant iets dikker dan normaal, omdat hij om de randen van het scherm iets uitsteekt (+/- 1mm). Het voordeel is natuurlijk wel dat je scherm bij vallen beter beschermd is. Hij zit goed stevig in de hoes.

Doordat er leer wordt gebruikt is hij ook wat stroever, wat ervoor zou moeten zorgen dat hij minder snel uit je hand zou kunnen glijden. Doordat de knoppen (volume aan/uit) ook achter leer zitten, gaat het indrukken hiervan in het begin wat stroef. Ik heb van iemand die deze hoes al wat langer heeft vernomen, dat dit na een tijdje wel soepeler wordt.

Enige nadeel is de stevige prijs van €45, maar hij beschermt dan ook wel een telefoon van €799.

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/4041/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/images/M/GR/MGR32/MGR32_AV1_SILVER?wid=1000&hei=1000&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1410265315610

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
XO101 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:51:
Ik heb dit hoesje er nu 1 week omzitten

[afbeelding]

Had deze ff snel gekocht bij de lokale saturn om maar een hoesje te hebben, maar ben er toch wel erg tevreden mee. Wou voor een bookbook gaan als die er is voor een 6+ maar zit nu te twijfelen, met mn huidig hoesje is het een mooi plat plakaat in je broekzak, als je dat dikker gaat makken met een wallethoesje wordt het toch wel allemaal fors om mee te nemen

link naar het product
http://artwizz.com/en/iphone/iphone-6-plus/smartjacket-case
Gaan die andere kleuren er nou wel of niet helemaal omheen? Bij die groenachtige zie ik bijvoorbeeld de achterkant van de iPhone, terwijl de zwarte de hele achterkant lijkt te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Dancing_Animal schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:15:
[...]

Gaan die andere kleuren er nou wel of niet helemaal omheen? Bij die groenachtige zie ik bijvoorbeeld de achterkant van de iPhone, terwijl de zwarte de hele achterkant lijkt te beschermen.
Zijn allemaal transparant zo te zien. Op de zwarte na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:26

JB

Cédric roelt!

Potver die Sena Heritage Ultraslim Brown voor de iPhone 6 is nog steeds niet voorradig :(

Had sowieso liever de Tan kleur (nu ook voor mijn 5S) maar die bestaat niet zo te zien.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
BlizzarD schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:18:
Ik heb de iPhone 6 (64GB Silver) in combinatie met de Apple leren hoes (donkerblauw). Moet zeggen dat ik het qua kleuren een goede combinatie vind.

Qua gevoel is het ook prima in orde; de iPhone wordt in zijn geheel iets dikker, maar zeker niet zo dik als van die siliconen hoesjes. Wel is hij aan de voorkant iets dikker dan normaal, omdat hij om de randen van het scherm iets uitsteekt (+/- 1mm). Het voordeel is natuurlijk wel dat je scherm bij vallen beter beschermd is. Hij zit goed stevig in de hoes.

Doordat er leer wordt gebruikt is hij ook wat stroever, wat ervoor zou moeten zorgen dat hij minder snel uit je hand zou kunnen glijden. Doordat de knoppen (volume aan/uit) ook achter leer zitten, gaat het indrukken hiervan in het begin wat stroef. Ik heb van iemand die deze hoes al wat langer heeft vernomen, dat dit na een tijdje wel soepeler wordt.

Enige nadeel is de stevige prijs van €45, maar hij beschermt dan ook wel een telefoon van €799.

[afbeelding]
Mooie combi! Ga je nog bescherming aan de voorkant nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dancing_Animal schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Mooie combi! Ga je nog bescherming aan de voorkant nemen?
Moet wel zeggen dat het blauw in het echt wel een stukje donkerder is, maar het is nog steeds een mooie combi inderdaad :)

Ik ga denk ik geen bescherming aan de voorkant nemen. Hiervoor had ik een iPhone 5 en in ruim anderhalf jaar gebruik zijn er slechts hele minimale krasjes op het scherm te vinden. De meeste screenprotectors vind ik toch minder; het touch gedeelte wordt minder accuraat of de scherpte van het scherm wordt wat minder.

Tegenwoordig kun je wel glazen screenprotectors krijgen, maar die zijn weer wat duurder en maken je telefoon natuurlijk wat dikker. Het is ook een persoonlijke keuze..

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Iemand ervaring met hoesjes van Mujjo? Ik ben van plan binnenkort een iPhone 6 aan te schaffen en hier hoort natuurlijk een gaaf hoesje bij.

Een vriend van mij verteldde mij dat iemand die hij kent een Mujjo hoesje had, maar dat deze na een aantal weken al weer de prullenbak in kon omdat de kwaliteit niet goed was. Kan natuurlijk ook zo zijn dat die vriend van een vriend een fabricatiefout had oid, of dat hij er zelf niet goed mee omging. Maar ik dacht, ik vraag het even na!

Het gaat om dit hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://www.mujjo.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/480x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/e/leather-wallet-case-for-iphone-6-tan-001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik vraag me af waarom het standaard leren hoesje van Apple zo popular is, dit beschermt de display toch helemaal niet tegen krassen?

Ik ben meer op zoek naar een goede full body screen protector, waarmee je dus een folie op de voor- en achterkant kleeft, suggesties? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
SanderH_ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:17:
Ik vraag me af waarom het standaard leren hoesje van Apple zo popular is, dit beschermt de display toch helemaal niet tegen krassen?

Ik ben meer op zoek naar een goede full body screen protector, waarmee je dus een folie op de voor- en achterkant kleeft, suggesties? >:)
Nee inderdaad, een kogelvrij vest helpt ook niet voor je hoofd. Raar dat ze dat dragen, snap er niks van. 8)7

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
SanderH_ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:17:
Ik vraag me af waarom het standaard leren hoesje van Apple zo populair is, dit beschermt de display toch helemaal niet tegen krassen?
De meeste mensen maken zich daar waarschijnlijk niet zo druk om. Het standaard leren hoesje is zeer praktisch in gebruik en daarnaast zorgt hij voor meer grip. Ook is de pasvorm perfect en doordat hij flexibel is, is het hoesje makkelijk van de iPhone af te halen. Ik denk dat veel mensen voor die hoes gaan, omdat hij van Apple is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
Ik twijfel momenteel nog tussen:
  • BodyGuardz ScreenGuardz (jezus wat een naam)
  • ZAGG HDX
  • ZAGG Glass
Full body (screen) protectors zijn blijkbaar moeilijk te vinden of van een mindere kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb dus de Spigen Ultra Hybrid Smoke Black gekocht. Ben er redelijk tevreden over. Sluit mooi aan en knoppen werken erg goed echter is de achterkant nogal snel bekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
  • Laatst online: 25-04 11:18
SanderH_ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:12:
Ik twijfel momenteel nog tussen:
  • BodyGuardz ScreenGuardz (jezus wat een naam)
  • ZAGG HDX
  • ZAGG Glass
Full body (screen) protectors zijn blijkbaar moeilijk te vinden of van een mindere kwaliteit
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb op mn iPhone 5 een full body protection van bodyguardz gedaan,maar dat materiaal beviel helemaal niet (te stroef). Heb sinds gisteren op mn iPhone 6 een protector van slickwraps zitten,en ik moet zeggen dat die erg goed bevalt en super goed past. Verder ook een glass protector van bodyguardz,maar de eerste (nu al de tweede erop) was al in een maand stuk. Vind ze vrij prijzig,en als je een replacement moet hebben betaal je nog s 26 usd, dus hun advantage replacement is lariekoek. Ze brengen in februari de 'crown' uit,waarmee de ronde randen aan de screenprotector komen,maar ik ga er niet nog een keer 40 euri aan betalen.

Als je specifieke dingen wilt weten roep maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
hawkeyenl9393 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:18:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb op mn iPhone 5 een full body protection van bodyguardz gedaan,maar dat materiaal beviel helemaal niet (te stroef). Heb sinds gisteren op mn iPhone 6 een protector van slickwraps zitten,en ik moet zeggen dat die erg goed bevalt en super goed past. Verder ook een glass protector van bodyguardz,maar de eerste (nu al de tweede erop) was al in een maand stuk. Vind ze vrij prijzig,en als je een replacement moet hebben betaal je nog s 26 usd, dus hun advantage replacement is lariekoek. Ze brengen in februari de 'crown' uit,waarmee de ronde randen aan de screenprotector komen,maar ik ga er niet nog een keer 40 euri aan betalen.

Als je specifieke dingen wilt weten roep maar :)
Nooit een protector van ZAGG overwogen?

Waar heb je die Slickwraps besteld als ik vragen mag :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
Nee ik heb in het verleden altijd bodyguardz gehad,die zijn verder altijd goed bevallen alleen nu net die glass niet zo. Op zich zolang ie niet breekt Is t een prima ding (afgezien van dat ie wat omhoog komt bij de randjes doordat de iPhone bol is bij de randen), alleen ging de eerste bij mij vrij snel stuk en vond ik de kosten voor replacement absurd hoog omdat ze zo met hun replacement programma lopen te pochen.

De slickwraps heb ik op hun site zelf besteld,de verzendkosten zijn maar een paar dollar,geen douanekosten omdat t onder de 25 euri is. Als je je aanmeld op hun site krijg je ook nog 20% korting. Reken er wel op dat de levertijd iets van twee of drie weken Is,met name door de customs clearance in NL (door de goedkope verzending duurt dit wat langer).

Het aanbrengen van de slickwraps Is op zich goed te doen,maar je moet er wel even goed de tijd voor nemen. Ik zit nog wel te denken om er een sena Pouch bij te nemen voor onderweg,alleen Is die nog nergens in nl te krijgen,en ik ga geen 15 piek invoerkosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
JST94 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:17:
Iemand ervaring met hoesjes van Mujjo? Ik ben van plan binnenkort een iPhone 6 aan te schaffen en hier hoort natuurlijk een gaaf hoesje bij.

Een vriend van mij verteldde mij dat iemand die hij kent een Mujjo hoesje had, maar dat deze na een aantal weken al weer de prullenbak in kon omdat de kwaliteit niet goed was. Kan natuurlijk ook zo zijn dat die vriend van een vriend een fabricatiefout had oid, of dat hij er zelf niet goed mee omging. Maar ik dacht, ik vraag het even na!

Het gaat om dit hoesje:
[afbeelding]
Wel een iets ander model, maar grotendeels hetzelfde...
Hieronder mijn review:

Mujjo 80º iPhone 6 Plus Black back-case Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
Net een Sena UltraSlim besteld via Amazon aangezien ik een keertje een "naakte" iPhone wil.

Ik maak maandag wat pics als hij is aangekomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
SanderH_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:54:
Net een Sena UltraSlim besteld via Amazon aangezien ik een keertje een "naakte" iPhone wil.

Cool ben erg benieuwd!hoef je geen invoerrechten te betalen dan a 14 euro?

Ps mocht ie niet bevallen dan is hier een geïnteresseerde :9 :9~

[ Voor 7% gewijzigd door hawkeyenl9393 op 30-01-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
hawkeyenl9393 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:11:
[...]

Cool ben erg benieuwd!hoef je geen invoerrechten te betalen dan a 14 euro?

Ps mocht ie niet bevallen dan is hier een geïnteresseerde :9 :9~
Komt van Amazon UK, dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
SanderH_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:17:
[...]

Komt van Amazon UK, dus geen last van.
Jammer dat je al besteld hebt,had anders wel samen willen bestellen om de verzendkosten te delen! Sena lees ik wel veel goede dingen over,dus dat kan nooit een verkeerde keuze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke site als je nog reviews zoekt van diverse hoesjes.

MobileReviewsEh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:05
Iemand ervaring met paypal betaling voor een nodus acces case ?
Dinsdag mail verstuurd met verzoek voor een paypall betaling , niks gehoord .
Credit card heb ik niet , of iemand met cc moet erg behulpzaam willen zijn ;)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SanderH_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:54:

Bij dressmyiphone is de hoes nu ook als preorder te bestellen. Dit was voorheen nog niet ivm onbekende levertijd of heb ik dat mis?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
JB schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Bij dressmyiphone is de hoes nu ook als preorder te bestellen. Dit was voorheen nog niet ivm onbekende levertijd of heb ik dat mis?
Geen idee. Ik heb kort even gekeken op appelhoes.nl en nog wat andere sites en daar waren ze allemaal niet leverbaar. Bestellen via de site van Sena zelf geeft blijkbaar ook veel problemen (zeer trage verzending + import), dus heb ik hem maar gwn via Amazon UK gekocht.

Trouwens ook te vinden op de Apple Store zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:43
liep vandaag in de Action , daar zag ik toevallig hoesjes voor oa de iPhone 6 en 6 plus liggen , siliconen in roze , wit , zwart en nog wat kleuren (niet echt fraai die kleuren) echter lagen er ook doorzichtige en die zagen er goed uit ...... voor mijn 6 plus en de 6 van mijn vrouw zo'n doorzichtige meegenomen.

Die krengen sluiten perfect aan om de iPhone en zien er ook nog eens goed uit ! , dunner dan de originele Apple cover trouwens

en dat voor de prijs van 1,59 euro .... onvoorstelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:18
Elahkneh schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:48:
Geen idee eerlijk gezegd, ik hoop hem deze week binnen te krijgen. Hij is afgelopen vrijdag in Nederland aangekomen volgens Royal Mail... We wachten verder af.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:56
Ja! Ik heb hem via Paypal betaald. Wanneer ze zeggen dat ze je een invoice hebben gestuurd, duurt het nog een tijdje. Daarna krijg je gewoon een factuur en dergelijke. Wacht alleen al een tijdje op m'n case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SanderH_ schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Geen idee. Ik heb kort even gekeken op appelhoes.nl en nog wat andere sites en daar waren ze allemaal niet leverbaar. Bestellen via de site van Sena zelf geeft blijkbaar ook veel problemen (zeer trage verzending + import), dus heb ik hem maar gwn via Amazon UK gekocht.

Trouwens ook te vinden op de Apple Store zelf.
Ja je hebt de zwarte gekocht zo te zien? De zwarte case komt via Amazon en word meteen verstuurd. Ik wil de Cognac kleur, dat duurt ook nog 9 dagen :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
Deze morgen mijn Sena Ultraslim Heritage ontvangen via DHL. Bij deze mijn eerste indruk, voorzien van enkele foto's:

Verpakking:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e5JMWxM.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0xl5deF.jpg?4

iPhone in hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q4vDNM8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VlZEks0.jpg

Microsuede binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l9Wmz36.jpg

Voor mijn iPhone 4 had ik ook al een Sena Ultraslim, en deze voelt nog beter aan vind ik. Zeer kwaliteitsvol, en ziet er ook best mooi uit volgens mij. Lang getwijfeld om een full body screen protector te kopen, maar toch maar gekozen voor een naakte iPhone + pouch.

Linkje naar fabrikant: http://www.senacases.com/...itage-ultraslim-iphone-6/

Ikzelf heb hem via Amazon besteld ipv de Sena website zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door SanderH_ op 02-02-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Deftig ja! Jammer dat alleen de Black versie meteen vanuit Amazon verstuurd kan worden. Ik wil de Cognac :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Nu online
JB schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:47:
Deftig ja! Jammer dat alleen de Black versie meteen vanuit Amazon verstuurd kan worden. Ik wil de Cognac :P
Hoezo? Hij is toch gewoon in stock, geschatte levertijd is volgende week:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cqSVZUu.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SanderH_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:53:
[...]

Hoezo? Hij is toch gewoon in stock, geschatte levertijd is volgende week:

[afbeelding]
Ja zie het nu ook maar dan kom ik in totaal op EUR 48,44 8)7

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
JB schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:00:
[...]
Ja zie het nu ook maar dan kom ik in totaal op EUR 48,44 8)7
Ja dat heb ik dus ook,dat Is echt absurd te veel als wanneer ze m bij appelhoes.nl zouden hebben,dan betaal je 35 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hawkeyenl9393 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:20:
[...]

Ja dat heb ik dus ook,dat Is echt absurd te veel als wanneer ze m bij appelhoes.nl zouden hebben,dan betaal je 35 euri
Jup... Echt mega ruk dat er nog steeds geen bevoorrading is :/ Als ik dressmyiphone mag geloven, zal dit binnen 2 weken opgelost zijn. Laten we het hopen. Ik heb nu 0 bescherming voor mijn iPhone en weinig trek om tijdelijk een ander hoesje te moeten aanschaffen :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
Als er trouwens nog iemand behoefte heeft aan een spigen tough armor laat maar weten,ik heb er nog een over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
swasoe schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Ja! Ik heb hem via Paypal betaald. Wanneer ze zeggen dat ze je een invoice hebben gestuurd, duurt het nog een tijdje. Daarna krijg je gewoon een factuur en dergelijke. Wacht alleen al een tijdje op m'n case..
Einde van de middag de factuur ontvangen , na alsnog een mail gestuurd te hebben .
Beetje druk op de ketel ;)
Kon nog mooi gebruik maken van 20% discount ! Nu maar wachten :z

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Togi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:37:
Zojuist de Spigen Neo Hybrid in Metal slate (donker blauw) binnen gekregen voor mijn Iphone 6.

http://www.spigen.com/bra...-case-neo-hybrid-4-7.html

...

Eerste indruk van de Spigen is zeer goed.
Door de structuur aan de achterkant verbeterd het de grip van de telefoon aanzienlijk (is toch al enkele malen voorgekomen dat de telefoon bijna uit mijn hand glipte).
De hardere rand geeft (naar mijn mening natuurlijk) het hoesje ook een beter gevoel dan volledige zachte kunststof hoesjes.
De in het hoesje verwerkte knoppen zijn goed te bedienen en geven het signaal goed door naar de echte knoppen van de Iphone. Nadeel is het dieper liggen van de trilstand schakelaar die moeilijk te bedienen is (maar misschien moet ik het nagelbijten maar eens afleren).
Ik had dezelfde, in een andere kleur, maar de mijne is na nog geen 2 weken al kapot. Niet eens laten vallen.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/pjgb09fzv/kapot_Spigen_hoesje_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/8k7cl04sb/kapot_Spigen_hoesje_2.jpg

De kwaliteit is dus niet zo heel goed denk ik, aangezien ik bij de reviews op Amazon deze klacht al vaker ben tegengekomen.

Ik twijfel of ik niet gewoon m'n iPhone naakt houd, en een pouch zoek. Ik heb de perfecte case namelijk nog niet gevonden.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Helaas is dat ook mijn ervaring met spigen ,enige coulance was er niet .
Binnen 2 weken kapot zonder hem mishandeld te hebben .

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik altijd zo vervelend, vaak kan je alleen met een cc betalen. Als je die niet hebt, heb je gewoon pech... Hoezo doen ze dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Goeie vraag , alhoewel .. de koperbescherming is ronduit belachelijk voor verkopers.
Ik weiger daarom ook paypal betalingen via mp o.i.d .
Cc is wereldwijd een geaccepteerd betaalmiddel , maar hier in NL word het niet overal geaccepteerd . De transactiekosten bij een betaling met cc zijn ook stukken hoger voor de verkoper .
Ik heb voor deze gevallen nu toch maar een cc aangevraagd bij de bank.

Nu maar weer on-topic ;)

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Elahkneh schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:09:
Helaas is dat ook mijn ervaring met spigen ,enige coulance was er niet .
Binnen 2 weken kapot zonder hem mishandeld te hebben .
Ik heb via Amazon gekocht en stuur 'm deze week terug. Ik verwacht toch gewoon mijn geld terug. Ik zag bij de reviews daar dat Spigen zelf ook al mensen had benaderd die een kapotte ring hadden. Dus ik verwacht niet dat ze moeilijk doen.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

robhoeben schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:49:
[...]

Ik had dezelfde, in een andere kleur, maar de mijne is na nog geen 2 weken al kapot. Niet eens laten vallen.

[afbeelding] [afbeelding]

De kwaliteit is dus niet zo heel goed denk ik, aangezien ik bij de reviews op Amazon deze klacht al vaker ben tegengekomen.

Ik twijfel of ik niet gewoon m'n iPhone naakt houd, en een pouch zoek. Ik heb de perfecte case namelijk nog niet gevonden.
Heb dit ook bij de iPhone 4 en iPhone 5 hybrid neo hoesjes meegemaakt van hun... En geen coulance.... Altijd bij de connector kapot binnen een maand of zo...

Ook al vaker vermeld als men naar ervaringen met sgp/spigen hoesjes vroeg.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:51
Ik heb gewoon een witte hoesje van de action van €1,59. Bij mijn vorige iPhone 5 en 5S dezelfde hoesje gebruikt en er mankeert niets aan na 2.5 jaar.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:48:
Nog steeds blij met mijn Nodus access case!
Dag allen,

Ook ik overweeg om de Nodus Case te gaan bestellen.
Wat ik me af vraag: is deze te gebruiken in combinatie met een bumper?

De bumper zal dan waarschijnlijk wel zo goed als gelijk met de achterzijde moeten liggen neem ik aan... Maar wellicht heeft iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor de 5s had ik een iErnest wallet case. Gemaakt van mooi zacht leer, met een vakje voor pasjes, waarbij de pasjes niet tegen het scherm drukken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TjuuBT5eapyufDEFFVsiwkp6/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ctHRExXXsao7wqgP92d2tc9/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gCkCTZ8LarMpHBG3CkgsJ1q1/full.jpg

Helaas is die er niet voor de iPhone 6 dus moest ik op zoek naar iets anders. De eisen:
  • wallet/book case
  • donkerbruin leer van een mooie kwaliteit
  • ruimte voor drie pasjes die het scherm niet raken
  • bescherming voor de hoeken van de telefoon
  • kliksysteem voor de telefoon, dus geen sleeve of zelfklevend oppervlak
  • hoofdtelefoonaansluiting en laadopening toegankelijk
Uiteindelijk heb ik een Pipetto wallet case gevonden. Iets minder zacht leer dan bij de iErnest en iets lichter van kleur, maar niet minder mooi. De sluiting vind ik jammer, ik vind elastiek fijner. Verder ben ik er tevreden over. Ik hoop dat hij nog mooier wordt door het gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D581Y7CgBCYQxvztf8dcEJCv/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qnbs3dvXQTBzOwDA4MIIZbkT/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TVWDiNoiAMbqeIdv27wgGfOx/full.jpg

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Misschien eens bij Noreve kijken? Goede kwaliteit leer en je kunt er veel personaliseren wat betreft kleur en patroon.

http://www.noreve.com/en/...one-6-leather-case-b.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Deze is ook mooi. Heeft een collega van me :)

Afbeeldingslocatie: http://www.caseual.com/webbilder_done/LeatherWallet_iP6Plus_Braun_2.jpg

Zitten ook drie gaatjes bij het "oor" (niet zichtbaar op afbeelding) zodat je kunt bellen met het hoesje dicht.

Ik krijg vandaag eindelijk mijn Sena Heritage Cognac :/ Helaas zaterdag de postbode gemist :( Zul je altijd zien, wacht je al zo lang op voorraad van die hoes, mis je de postbode }:O

[ Voor 27% gewijzigd door JB op 09-02-2015 13:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
swasoe schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Inmiddels al ontvangen ?
Hier noch een tracking code noch enige respons op mail .
Hopen dat mijn iphone tussentijds ongeschonden blijft :'(

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:56
Elahkneh schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:43:
[...]

Inmiddels al ontvangen ?
Hier noch een tracking code noch enige respons op mail .
Hopen dat mijn iphone tussentijds ongeschonden blijft :'(
Ja! Hij lag ineens in m'n bus, zonder track and trace oid. Dus gewoon even wachten. Ben er trouwens heel erg tevreden mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Seau mijn iPhone is nu ook eindelijk beschermd.

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/sena2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/sena3.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Zo'n pouch vind ik geen bescherming.

Juist als je de iphone uit de pouch haalt is de kans op vallen groot. Daarnaast komt er altijd stof en troep in zo'n pouch.

Het ziet er wel erg sjiek uit :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Heb een leren Apple cover om m'n iPhone 6. Zag vanmorgen dat ik toch al wat lichte krasjes had op m'n voorkant. Lijkt wel of het glas minder sterk is dan van de iPhone 4. Daar had ik na twee jaar gebruik geen kras op.

Ben er toch redelijk panisch mee. Nooit met sleutels in m'n zak, nooit op zn beeldscherm leggen. Altijd naast me in de auto op een rechte plek. En toch al een paar krasjes. Nu is het een gebruiksvoorwerp, dus het kan me niet echt veel schelen, maar viel me gewoon op in vergelijking met de iPhone 4 die ik op exact dezelfde manier gebruikte.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Barry|IA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:35:
Zo'n pouch vind ik geen bescherming.

Juist als je de iphone uit de pouch haalt is de kans op vallen groot. Daarnaast komt er altijd stof en troep in zo'n pouch.

Het ziet er wel erg sjiek uit :)
ik weet zeker dat mijn iPhone 99% krasvrij blijft door die pouch. Gebruik het al jaren met alle voorgangers. Geen gebruikerssporen.

De kans op vallen is er zeker maar die is er zo ook.

De covers beschadigen de telefoons veel meer door vuil wat er tussen gaat zitten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:44
virtualJac schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:53:
Heb een leren Apple cover om m'n iPhone 6. Zag vanmorgen dat ik toch al wat lichte krasjes had op m'n voorkant. Lijkt wel of het glas minder sterk is dan van de iPhone 4. Daar had ik na twee jaar gebruik geen kras op.

Ben er toch redelijk panisch mee. Nooit met sleutels in m'n zak, nooit op zn beeldscherm leggen. Altijd naast me in de auto op een rechte plek. En toch al een paar krasjes. Nu is het een gebruiksvoorwerp, dus het kan me niet echt veel schelen, maar viel me gewoon op in vergelijking met de iPhone 4 die ik op exact dezelfde manier gebruikte.
Als ik mij niet vergis heeft de Iphone 6 dunner glas, maar wel harder glas. Dus diepe krassen krijg je minder snel met de 6, maar die haarkrasjes die je niet/amper ziet krijg je (misschien) wel. Ik heb een Iphone 5S die een paar miniscule haarkrasjes hebt die je niet ziet eigenlijk als hij aanstaat/als er vingerafdrukken op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 22-02-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Ik gebruik de lederen Apple hoes al sinds dat ik de iPhone 6 heb maar onlangs gebruikte ik het voor een weekendje zonder de hoes. De iPhone voelt dan aan als een geheel andere telefoon, het wordt er vooral een stuk lichter op. Het enige minpunt daarbij is dat je veel minder grip hebt, naast de schok- en krasbestendigheid natuurlijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf gebruik ik de silicone hoesje vind ik een prettig hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Heb zelf dit Nillkin hoesje via Banggood gekocht voor 4,62 euro.
Past perfect en heeft ook stofcovers aan de onderkant. En aan de zijkanten een strip voor extra grip.
Enig nadeel is natuurlijk dat hij na een tijdje zal verkleuren :(
Link voor veel fotos en kleuren:
http://www.banggood.com/N...e-6-4_7Inch-p-951676.html

Screenprotector op mijn foto is een Remax 0.1mm tempered glass. Dunste glass protector die ik kon vinden, vaak zijn ze 0.33mm. Ben er zeer tevreden mee. Kost 7,25 euro.
http://www.banggood.com/R...or-iPhone-6-p-951457.html

Mijn eigen foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/juuyxj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/jgqkip.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/f36otu.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Valinor op 10-02-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-03-2024

NMA

Voor mijn Iphone 4s heb ik een leer hoesje van Porsche Design. Prijzig (ca. €60) maar erg mooi. Ik gebruik deze nu 2 jaar en ben er erg blij mee. Enig min punt (toch wel een tegenvaller voor een bedrijf dat zo functioneel design levert) is dat de speakers niet 'vrij' zijn (dus in het hoesje vallen). Hierdoor is het soms lastig om je telefoon over te horen gaan.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/244e8g7.png

Ik zie op hun site nog geen hoesjes voor de Iphone 6 maar die zullen ongetwijfeld komen.

http://www.porsche-design...mall-Leather-Goods/Cases/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Bij appelhoes zou de sena case nu op voorraad zijn, aldus de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nyana schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:08:
Bij appelhoes zou de sena case nu op voorraad zijn, aldus de website.
Dressmyiphone heeft ze nu ook op voorraad (komt die van mij ook vandaan). Allemaal bevoorraad afgelopen week.

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 11-02-2015 09:43 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 23:46
Wat wel een enorme afknapper is bij de Apple siliconecase, is dat de hoes gewoon het siliconemateriaal loslaat en gaat ''vervellen'' als het ware, zag ik bij een collega van me>
Ik had zelf de Griffin Identity Clear . Deze is na enige tijd wezen verkleuren(!!), maar wel een degelijk hoesje, beschermde erg goed en lag lekker in de hond door de soort ''bolling'' die in de hoes aanwezig was. De achterkant was te verwisselen, mocht je later een ander kleurtje erop willen.
Ik heb nou de Thule Atmos X3
Dit is een hoes die moeilijk buigt, dus met dat 'bendgate' in je achterhoofd, is het wel veiliger. Nadeel is wel dat er makkelijk vuil tussen de zijkantjes en het scherm komt te zitten. En de opening bij de Lightning poort, is best smal dus de meeste (3rd party) kabels zullen niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
JB schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:54:
Seau mijn iPhone is nu ook eindelijk beschermd.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er goed uit. Is je ringtone nog een beetje te horen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Chester schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:02:
[...]

Dat ziet er goed uit. Is je ringtone nog een beetje te horen?
Jup nog geen verschil gemerkt met de hoes van mijn 5s. Daar zaten aan de onderkant gaatjes, maar deze laat het evengoed perfect door.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
JB schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:06:
[...]

Jup nog geen verschil gemerkt met de hoes van mijn 5s. Daar zaten aan de onderkant gaatjes, maar deze laat het evengoed perfect door.
Tnx :) Ook maar eens bestellen dan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een mooie iPhone 6 case, het liefst een waar pasjes in kunnen met een doorzichtige achterkant...
Weet iemand iets? Erg benieuwd...

Tot nu toe enkel Puro Booklet Crystal Gold gevonden, en die vind ik toch niet zo geweldig...
Afbeeldingslocatie: http://www.iphone2day.nl/media/catalog/product/cache/12/thumbnail/94x94/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/o/gold3.png

Ik vind de Ringke Fushion ook erg mooi, maar heb momenteel een iPhone 4 met walletcase, en dit bevalt me toch wel heel erg dus dat wil ik wel graag terug...

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTUwMFgxNTAw/z/u6gAAOSwzrxUvnV2/$_14.JPG

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:16:
Ik ben op zoek naar een mooie iPhone 6 case, het liefst een waar pasjes in kunnen met een doorzichtige achterkant...
Weet iemand iets? Erg benieuwd...

Tot nu toe enkel Puro Booklet Crystal Gold gevonden, en die vind ik toch niet zo geweldig...
[afbeelding]

Ik vind de Ringke Fushion ook erg mooi, maar heb momenteel een iPhone 4 met walletcase, en dit bevalt me toch wel heel erg dus dat wil ik wel graag terug...

[afbeelding]
Is de Tech21 Classic Shell Wallet niks voor je? Kijk hier voor een filmpje van de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:04
Ik heb recentelijk de zwarte leren hoes van Apple zelf voor mijn 6 plus aangeschaft. Ik overwoog eerst een Spigen, maar uiteindelijk gekozen voor een leren (voelt prettiger in de hand). Tot zover tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga uiteindelijk denk ik toch voor de Ringke Fushion, maar heeft er iemand ervaring met bestellen via Ebay, is dit veilig etc.

Ik denk erover om m'n iPhone te bestellen via Phone Village, heeft iemand ervaring met deze site?

links:
http://www.ebay.nl/itm/Cu...&var=&hash=item51ca9ae726

http://www.phonevillage.b...pple-iphone-6-64-gb-goud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik bestel al bijna 15 jaar via Ebay en alles is altijd aangekomen....ik zou me daar niet zo druk over maken.

Ps, V&A aangeboden: Spigen Thin Fit Crystal Clear iPhone 6 plus

[ Voor 43% gewijzigd door Yzord op 13-02-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Laatst online: 17-09 15:07
Ik heb gisteren een iPhone 6 gekocht en daar hoort natuurlijk een stijlvolle bescherming bij. M'n iPhone 5 zag er na bijna 2 jaar nog kraaknet uit. Er was letterlijk geen enkele gebruikersspoor te herkennen, geen krasje, geen deukje, nergens een beschadigd hoekje,... en dat omdat die altijd in een pouch gezeten heeft in m'n broekzak. 's Nachts naast bed en overdag op kantoor legde ik m'n iPhone altijd op die pouch want zelfs gewoon op mijn bureau leggen doe ik niet. Noem het gerust een autistisch kantje. :)

Mijn iPhone 6 zit nu beschermd in een book cover: Hama Portfolio Prime iPhone 6. Link: https://be.hama.com/13502...in-+-gleuf-voor-bankkaart

De eerste indrukken zijn alleen maar positief maar ik vroeg mij af hoe zo'n iPhone zijkant eruit ziet na een jaar in zo'n book cover. Laat dat geen sporen na? Aangezien ik altijd goeie ervaringen heb gehad met een pouch overweeg ik toch sterk om de Sena Heritage UltraSlim aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ook de Sena gehaald nu die eindelijk beschikbaar is in Nederland.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/1839tyfastz.jpg

Waar ik destijds de Sena case voor de iPhone 4 links heb laten liggen omdat deze na een week nog steeds veel te strak om het toestel zat. Past deze er goed omheen. niet te strak, niet te los. Perfect.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/g2ndqdylorh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Hij lijkt wel erg los te zitten. Had voor m'n iPhone 4 en nu ook voor m'n iPhone 5 de Sena Ultra Slim. Heerlijke sleeve, nog steeds in topstaat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Vanmiddag mijn Nodus acces case ontvangen , chique & simpel .
En weinig mensen met zo'n case .

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/iodqeztx9s2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/yb1xcvmzlij.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/ivinugntlc4.jpg

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Laatst online: 17-09 15:07
Nyana schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:19:
Waar ik destijds de Sena case voor de iPhone 4 links heb laten liggen omdat deze na een week nog steeds veel te strak om het toestel zat. Past deze er goed omheen. niet te strak, niet te los. Perfect.
Ondertussen heb ik ook de Sena Heritage Ultraslim (cognac kleur) besteld en aangekregen voor mijn iPhone 6. Het is zoals je zegt: de case past perfect. Ik vind het ook mooi dat die case net 1 of 2mm langer is dan de iPhone 6, waardoor ook de bovenkant wat beschermd is. Foto's volgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Zijn er meer Die last hebben van een waas bij fotos maken met flitser in een case ?
Heel irritant om steeds het toestel uit de case te halen om een fatsoenlijke foto te maken bij schemering / avond / weinig licht .

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zitten er magneten in je case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Niet dat ik weet (nodus acces case) het is net alsof de flits weerkaatst tegen de uitsparing van de camera ..

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wil je een foto maken van de iPhone met de case eromheen? Wellicht is het allemaal wat te strak gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mooi, die Nodus case! Wat ik me wel afvraag: hoe blijft hij dicht? Ik heb nu een Pipetto wallet en die heeft een lipje met magneetsluiting, maar dat vind ik niet zo mooi. Mijn vorige case van iErnest had een Moleskine-achtige elastieksluiting, dat beviel beter.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Elahkneh schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:04:
Niet dat ik weet (nodus acces case) het is net alsof de flits weerkaatst tegen de uitsparing van de camera ..
Als ik het filmpje van de access case bekijk dan kan je dus je iphone erin en eruit halen zonder enige moeite. Dus dan zal dat wel met magneten gaan toch? Dan heb je daar je probleem.

EDIT: niet verder gekeken...je hebt suction cups ofzoiets...:)

[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 22-02-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
Canaria schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:01:
Mooi, die Nodus case! Wat ik me wel afvraag: hoe blijft hij dicht?.
Hij blijft dicht doordat er in de flap ook een stukje zit met microsuction cups .
Doordat het leer nog wat stug is zal dit in het begin niet heel goed sluiten , later zal dit verbeteren.

Niet heel duidelijk , maar de camera ligt er redelijk diep in .
De flitser dus ook , knap onhandig dit . :|
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/duk6mvgmc3j.jpg}

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat is inderdaad vrij diep en zou kunnen storen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bij mij is nog geen foto mislukt door de Nodus. Valt wel mee dus :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Zijn er mensen die slijtage of verkleuringen ondervinden bij de de officiële rode case van apple zelf? Ik was zelf heel tevreden over de bruine variant op mijn Iphone 6, maar nu ik inmiddels een Iphone 6 Plus heb wilde ik eigenlijk een andere kleur proberen.

V&A http://tweakers.net/aanbo...e-voor-iphone-6-plus.html

Hard Graft Sleeve voor Iphone 6 Plus

Indien iemand intresse heeft in de sleeve dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Rpower18 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:22:
Zijn er mensen die slijtage of verkleuringen ondervinden bij de de officiële rode case van apple zelf? Ik was zelf heel tevreden over de bruine variant op mijn Iphone 6, maar nu ik inmiddels een Iphone 6 Plus heb wilde ik eigenlijk een andere kleur proberen.

V&A http://tweakers.net/aanbo...e-voor-iphone-6-plus.html

Hard Graft Sleeve voor Iphone 6 Plus

Indien iemand intresse heeft in de sleeve dan hoor ik het graag.
80 euro vind ik wel en hoop geld voor een tweedehands sleeve, ook al zijn ze duur. Voor de onderstaande zou het wel te doen zijn:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0075/8682/products/Atelier-AllinOne-iPhone-prod_43ed5f54-53b7-4b82-9e5a-b0bff3d34ef2.jpg?v=1421600301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Zoals ik al aangeef in de advertentie, er mag gewoon op geboden worden, als u een ander bedrag in gedachten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds kort een Muvit screenprotector op mijn iPhone 6. Was ik aanvankelijk erg blij mee. Nu nog, maar er is toch wel iets irritants, als het scherm uitligt en ik kijk vanuit bepaalde hoeken ernaar, dan lijkt het wel alsof er een olielaagje op het scherm ligt met zo'n typische paars groene kleurvlekken erop. Weten jullie iets wat ik eraan kan doen of koop ik gewoon best een nieuwe? Als het scherm aanligt zie ik het niet als ik er frontaal op kijk, maar als ik onder bepaalde hoek kijk zie ik de vlekken toch ook optreden... Wat doe ik hier best mee? Nieuw merk kopen? :) Voor de duidelijkheid gaat het hier niet om een matte, maar op een glossy screenprotector. Ik heb dus geen "graining" op witte achtergronden, maar vooral zo'n waas onder bepaalde hoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:28:
Hallo

Ik heb sinds kort een Muvit screenprotector op mijn iPhone 6. Was ik aanvankelijk erg blij mee. Nu nog, maar er is toch wel iets irritants, als het scherm uitligt en ik kijk vanuit bepaalde hoeken ernaar, dan lijkt het wel alsof er een olielaagje op het scherm ligt met zo'n typische paars groene kleurvlekken erop. Weten jullie iets wat ik eraan kan doen of koop ik gewoon best een nieuwe? Als het scherm aanligt zie ik het niet als ik er frontaal op kijk, maar als ik onder bepaalde hoek kijk zie ik de vlekken toch ook optreden... Wat doe ik hier best mee? Nieuw merk kopen? :) Voor de duidelijkheid gaat het hier niet om een matte, maar op een glossy screenprotector. Ik heb dus geen "graining" op witte achtergronden, maar vooral zo'n waas onder bepaalde hoeken...
Dit had ik ook met screenprotectors, die paars groene kleurvlekken zag je ook als het scherm aanstond bij mij vaak. Ik heb een paar verschillende protectors geprobeerd, ook Muvit en telkens het zelfde gedoe. Scherm oogt minder schoon. Het komt omdat die plastic velletjes geen vetafstotende laag heeft, i.t.t. het scherm van de Iphone. Voor mij de reden om zonder screenprotectors door het leven te gaan. Hoewel de vetafstotende laag van een Iphone scherm ook na een tijd minder word of verdwijnt. Maar in zijn totaliteit vond ik screenprotectors niks.

[ Voor 5% gewijzigd door dennis_rsb op 24-02-2015 10:49 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste