Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoesje, maar erg vergelijkbaar met de barely there die ik nu heb, ik wil toch echt eentje van siliconen
en niet van hard plastic. Wel bedankt voor het aanbod.

gr. Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dit is siliconen, in die zin dat het gewoon alle kanten op te buigen is

EDIT: het is wel plastic maar buigbaar

[ Voor 22% gewijzigd door Yzord op 12-12-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Yzord,

Ik had het filmpje bekeken en dit is helaas echt niet wat ik zoek.
Helderheid, knoppen vrij en dik genoeg klopt allemaal maar het moet
echt van siliconen zijn.

gr. Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
*snip* dit hoort in V&A. Daarnaast; Als het niet mag, haal het dan achteraf maar weg

[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 12-12-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Ik ben op zoek naar het (voor mij) perfecte hoesje voor de Iphone 6 maar kan het niet vinden.

Ik wil een transparant siliconen hoesje c.q. backcover dat dik genoeg is zodat de camera
de tafel (of waar de telefoon dan ook ligt) niet meer raakt en dat aan de voorkant net iets
uitsteekt boven het scherm zodat mocht de telefoon plat vallen het scherm de vloer niet
kan raken.

Dat is geen probleem, die hoesjes vindt je legio. Echter, ik wil dat alle knoppen vrijgelaten
worden en alle dikkere siliconen hoesjes die ik tot nu heb gezien laten alleen de trilstand
knop vrij, over de volume knoppen zit het hoesje en dat wil ik juist niet.

Iemand een tip? Prijs is niet van belang.

Ik heb als eerste de barely there cover gehad, die was qua dikte, helderheid en knoppen
vrijlaten perfect maar het is een harde plastic case met erg weinig grip. Die cover maar dan
van siliconen zou perfect zijn.

gr. Dave
Ik heb de Barely There case ook gehad en ik vond het de slechste die ik ooit heb gehad na de Laut troep.

Waarom wil je de knoppen vrij hebben?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Christmas Deals

Take full advantage and get some early Christmas Shopping done using the last of our Christmas deals. Our warehouse elves busy packing, so get your orders in early

Just pick any item from Tuff-luv.com and use the code 'xmas2014' to claim 25% discount until 15th December 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:05:
Weet er iemand nog een mooie cradle die ik bij mijn iPhone 6 kan gebruiken? Momenteel ben ik in het bezit van een iPhone 6 met een Otterbox Symmetry case er omheen. Nu heb ik onlangs deze cradle gekocht via ebay voor weinig:

http://www.ebay.nl/itm/Ch...&var=&hash=item35df107a21

Maar nu moet het hoesje steeds om de telefoon weg als ik hem wil opladen op mijn bureau. Beetje jammer van het hele idee. weet iemand hier een mooie oplossing voor?
Wat dacht je van deze: The Lightning Dock.
Je moet echter wel zelf voor een lightning cable zorgen (voor de zwarte versie een zwarte third party) en deze kan je in het dock enkele millimeters hoger of lager zetten voor het passend maken op je casing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Heb hem ook, wel het vorige model, in de mac grey kleur, witte kabel, pas mooi bij mm Mac mini :)
Ook nu met mm goudkleurige iPhone 6. Je kan de kabel dermate verstellen dat zelfs een dikke hoes goed past. Een dunne of geen hoes is lastiger, het dock is niet zo dik, dus maakt je kabel dan een strakke hoek. Overigens met een iPhone 6 (+) kan met 2.1 ampere opgeladen worden, veel 3rd party kabels trekken dat niet, zeker kabels van dx, action enz niet. En er past niet een dikkere plug als van de Apple kabel om ook.

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 13-12-2014 14:50 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasglaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 10:10
Heeft er ook iemand ervaring met de Celly glass protector? Een glazen screenprotector.

http://www.celly.com/acce...creen_protector/glass600/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:21
Ik heb ook de alston, het is inderdaad niet de kleinste, maar ik doe het ook op dezelfde manier, als ik thuis of op me werk ben dan leg ik het portemonne gedeelte gewoon apart en dan gebruik ik mijn telefoon los.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:38
Afgelopen zaterdag bij ivizi de Titan Shield iPhone 6 Tempered Glass 0.33 mm Screenprotector erop laten zetten aangezien ik de vorige glass protector heb verpest :P. Ben er zeer tevreden mee alleen jammer dat de protectors op de iPhone 6 niet tot het einde doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Voor de Nodus Acces bezitters hier. Ik had gelezen dat de micro suction pads slecht zouden zijn voor de oleophobic afwerking van het scherm. Merken jullie hier iets van en moet ik mij hier zorgen om maken?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Jammer dat Nodus leveringsproblemen hebben. Kan nog week of 2 wachten en niet echt zin in. Hebben jullie tips voor wat vergelijkbaar is en in voorraad

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

CR1691 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:22:
Voor de Nodus Acces bezitters hier. Ik had gelezen dat de micro suction pads slecht zouden zijn voor de oleophobic afwerking van het scherm. Merken jullie hier iets van en moet ik mij hier zorgen om maken?
Ik weet niet eens wat oleophobic is, maar ik heb er een screenprotector opzitten.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 16:41

Flip

^^

Grin schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:15:
Radius v2, aan de dure kant maar ik vind het wel mooi. Iemand ervaring mee?
Onlangs deze case ontvangen na 2 jaar nadat ik met kickstarter voor de iphone 5 case was gegaan. Ik heb een maand terug gemaild dat ik de iphone 5 case niet meer hoefde maar graag een 6 plus wilde.Opeens lag er een 6 plus radius v2 op de mat.
Qua vormgeving is het een prachtig minimalistische case, dat vooropgesteld. Echter omdat ze aan de binnenkant van de hoeken een schokabsorberend materiaal hebben gestopt waardoor het minder snel krast, is het monteren (wat heel simpel lijkt) een hele klus: ik geloof dat ik een halfuur bezig ben geweest om de schroeven er netjes in te krijgen omdat ik de schroef en de X niet mooi op 1 lijn kreeg. Eindelijk gemonteerd ziet het er prachtig uit en door de opstaande hoeken heb je iets meer grip overall gezien. Qua signaalverlies niks bijzonders gemerkt.
Na een aantal dagen de radius te hebben gebruikt icm mijn iphone valt mij op dat ik de telefoon net niet lekker uit mijn zak te halen valt omdat de hoeken niet mooi afgerond zijn en daardoor soms haakt.

Daarom is mijn conclusie dat de radius een prachtige case is maar wanneer je naar de details kijkt er een aantal tekortkomingen zijn, waarvan ik denk dat deze simpel te voorkomen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 12:14
Ik heb dit hoesje er nu 1 week omzitten

Afbeeldingslocatie: http://publicaz.a2o.de/productimages/thumb800/SmartJacket_for_iPhone_6_Plus_full_titan_10.jpg

Had deze ff snel gekocht bij de lokale saturn om maar een hoesje te hebben, maar ben er toch wel erg tevreden mee. Wou voor een bookbook gaan als die er is voor een 6+ maar zit nu te twijfelen, met mn huidig hoesje is het een mooi plat plakaat in je broekzak, als je dat dikker gaat makken met een wallethoesje wordt het toch wel allemaal fors om mee te nemen

link naar het product
http://artwizz.com/en/iphone/iphone-6-plus/smartjacket-case

[ Voor 5% gewijzigd door XO101 op 15-12-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de BookBook voor mijn 6 Plus in pre-order besteld, kan niet wachten tot hij binnen is.

Afbeeldingslocatie: http://static.lataza.nl/media/catalog/product/cache/1/image/700x700/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/w/twelvesouth-bookbook-iphone-6-plus-case-wallet-brown-spine.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:29
CR1691 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:22:
Dus als ik deze case wil, ben ik bijna genoodzaakt een screenprotector te nemen wil ik mijn scherm goed houden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
swasoe schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:29:
[...]

Dus als ik deze case wil, ben ik bijna genoodzaakt een screenprotector te nemen wil ik mijn scherm goed houden? :(
Volgens mij is dat onzin. Ik gebruik hem al een maand of twee. Als ik het scherm schoonmaak zie en voel ik geen verschil. Het is wel zo dat de microsuction pads een afdruk achter later op je scherm. Dat komt omdat het residu van je vette vingers eraan blijft plakken. Bij het dicht doen plakt dat weer op je scherm.

Maar dit is mijn bevinding, wellicht heb ik het fout en is het wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:54:
[...]

Volgens mij is dat onzin. Ik gebruik hem al een maand of twee. Als ik het scherm schoonmaak zie en voel ik geen verschil. Het is wel zo dat de microsuction pads een afdruk achter later op je scherm. Dat komt omdat het residu van je vette vingers eraan blijft plakken. Bij het dicht doen plakt dat weer op je scherm.

Maar dit is mijn bevinding, wellicht heb ik het fout en is het wel slecht.
Oke, bedankt voor je reactie. Dan bestel ik hem zodra ze me mailen.

Voor de andere: als je vraagt om Paypal betaling, geven ze je een invoice via Paypal en hoef je dus niet met creditcard te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

swasoe schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:29:
[...]

Raak niet gelijk in paniek, ik heb het slechts een aantal maal gelezen. Ik vroeg mij alleen af hoe bezitters het op dit forum ervaarden en kennelijk is het niet een herkenbaar probleem.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 21:46
Morgen eindelijk mijn iPhone 6, 64Gb Space Grey ophalen met een Apple silicon case black. Ik zit er ook over te denken om de ZAGG Glass protector te nemen. Mocht hij vallen op het scherm dan breekt de glazen protector en niet het scherm. Is er iemand die deze Glass protector heeft??

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Zijn er hier mensen met een 6+ en een alston craig achtige case met magneet bevestiging die ook wazige foto's hebben ? Het is mij nog niet echt opgevallen eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zover ik weet heb ik geen rare foto's met de Alston, maar ook niet op gelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb een iphone 6 plus.

Hiervoor gebruikte ik de Muvit screenprotector. Dit paste precies, maar deze is verwijderd omdat er een dikke kras op zat.
Toen heb ik maar dezelfde gekocht omdat ik er tevreden over was, maar de nieuwe is net iets te groot zodat er bij de randen lucht ontstaat door de bolling van de iphone. Blijkbaar hebben ze deze screenprotector groter gemaakt.
Nu heb ik de Belkin en de Vodafone screenprotector geprobeerd, maar allemaal zijn ze net iets te groot.. Baal hier wel flink van. Vind dit echt geen gezicht.

Iemand nog tips welke ik nog kan gebruiken?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Yeah mijn Nodus acces case is ook verzonden :)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb maar een zwarte Decoded sleeve besteld voor de i6, want Sena schiet echt niet op met het bevoorraden van de webshops.

Sena was mijn eerste keus door het design, maar de Decoded is misschien wel een betere keus door zijn strap. Hoe dan ook is dit een gedwongen keus, welke hopelijk goed gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
]vandaag gearriveerd, me happy na een maand of twee met die clone uit china te doen.... :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3752207/wen/IMG_0981.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3752207/wen/IMG_0982.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3752207/wen/IMG_0983.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3752207/wen/IMG_0984.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door av017 op 17-12-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

av017 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:42:
]vandaag gearriveerd, me happy na een maand of twee met die clone uit china te doen.... :)
Heel mooi!, direct bij Twelvesouth besteld?...

• av017
idd, de dag voor hij officieel uitkwam direct besteld, wel 31 euro taks bij moeten betalen ....

• XO101
  • Laatst online: 08-09 12:14
av017 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:29:
idd, de dag voor hij officieel uitkwam direct besteld, wel 31 euro taks bij moeten betalen ....
Zit ook nog steeds te twijfelen, ik zou hem graag voor aanschaf nog willen testen (voor de 6+ dan). Zeker omdat ik bang ben dit hoesje te dik te vinden.

• smurf_nl
  • Laatst online: 17-09 15:34
Heb hem ook besteld, ben benieuwd of er nog taks overheen komt. Die voor mijn iphone4 destijds kwam zonder extra taks aan.

• smurf_nl
XO101 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:50:
[...]

Zit ook nog steeds te twijfelen, ik zou hem graag voor aanschaf nog willen testen (voor de 6+ dan). Zeker omdat ik bang ben dit hoesje te dik te vinden.
Is persoonlijk. Ik moet zeggen dat ik het erg prettig vasthouden is en alle noodzakelijke pasjes altijd bij de hand. Zeker met de iphone6 met zijn ronde hoeken zal ik blij zijn als er weer een bookbook omheen zit, de telefoon is me nu al bijna een paar keer uit mijn handen geglipt.

• av017
@smurf_nl , ik vrees er beetje voor, alles die bij mij hier arriveert en met DHL verzonden wordt : BETALEN

nu zenden ze zelfs al een sms met codes om in te loggen en te betalen op voorhand... anders geen pakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Wie kan mij een (leren) hoesjes (inc. pasjes opberg systeem) aanraden waarmee fotos maken met flitser ook goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Ik ben op zoek naar het (voor mij) perfecte hoesje voor de Iphone 6 maar kan het niet vinden.

Ik wil een transparant siliconen hoesje c.q. backcover dat dik genoeg is zodat de camera
de tafel (of waar de telefoon dan ook ligt) niet meer raakt en dat aan de voorkant net iets
uitsteekt boven het scherm zodat mocht de telefoon plat vallen het scherm de vloer niet
kan raken.

Dat is geen probleem, die hoesjes vindt je legio. Echter, ik wil dat alle knoppen vrijgelaten
worden en alle dikkere siliconen hoesjes die ik tot nu heb gezien laten alleen de trilstand
knop vrij, over de volume knoppen zit het hoesje en dat wil ik juist niet.

Iemand een tip? Prijs is niet van belang.

Ik heb als eerste de barely there cover gehad, die was qua dikte, helderheid en knoppen
vrijlaten perfect maar het is een harde plastic case met erg weinig grip. Die cover maar dan
van siliconen zou perfect zijn.

gr. Dave
Ik heb er nu hopelijk toch twee gevonden die aan al mijn eisen voldoen maar het blijft lastig om het op de foto te zien (en dan vooral of alle knoppen vrij zijn).
Ik heb deze twee hoesjes besteld:

http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

gr. Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Heb de Nodus acces case black besteld, erg benieuwd! Hoelang duurde het bij jullie voordat hij binnen was? Kan nu niet meer wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne hier besteld http://www.lataza.nl/twel...us-case-wallet-black.html Verwachte leverdatum: 2e week januari. pfffffffff, maar goed, voor 59 euro zonder verzendkosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb zelf dit hoesje bestelt voor me Iphone 6 Gold:

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/9/3/7/9200000035007399_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/9/3/7/9200000035007399_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/9/3/7/9200000035007399_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/9/3/7/9200000035007399_4.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 19-12-2014 17:24 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
Die Bookbook verdient echt een prijs voor lelijkste hoesje ooit. Kan gewoon niet begrijpen waarom mensen zoiets mooi vinden. Snap heel goed dat je iets wilt om je telefoon te beschermen of een wallet om je kaartjes in kwijt te kunnen, maar dit.....
En het is nog populair ook!
Krijg beetje het Uggs gevoel bij de Bookbook. Zal het nooit snappen, maar ze verkopen als de malle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

av017 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:24:
@smurf_nl , ik vrees er beetje voor, alles die bij mij hier arriveert en met DHL verzonden wordt : BETALEN

nu zenden ze zelfs al een sms met codes om in te loggen en te betalen op voorhand... anders geen pakje
Je kan de shipper vragen een andere prijs op het pakketje te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
twelve south is geen dx.com of alibaba, die mannen houden zich daar niet mee bezig denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeyenl9393
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-04 11:18
Iemand ervaring met de cover van slickwraps voor de iPhone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

av017 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:52:
twelve south is geen dx.com of alibaba, die mannen houden zich daar niet mee bezig denk ik....
Schijnbaar moet je eens wat vaker bestellen in het buitenland. Degene aan wie ik het heb gevraagd hebben allemaal meegewerkt aan deze constructie ook al is het verboden in de US. En ik bestel niet eens bij DX of Alibaba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Hoi allen,

Ik ga morgen een iPhone 6 plus bestellen. Ik ben opzoek om morgen er meteen een hoesje erbij te bestellen. Zodat ik deze het liefste dinsdag ook in ontvangst kan nemen.

Belangrijke features:
- Dun, niet te groot (omdat de iPhone 6 plus als groot genoeg is)
- Het liefste leder, met een zachte binnenkant indien pouch
- Een case of pouch

(De Sena Heritage UltraSlim iPhone 6 Plus was me al opgevallen) iemand ervaringen?

Maximale budget? Het liefste onder de 50 a 60 euro.

Bedankt alvast voor het meedenken. :)

[ Voor 8% gewijzigd door pclinde op 21-12-2014 15:04 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Apple hoesje.? Bevalt mij prima, heb de bruine om de wit/gouden iPhone 6

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Heeft iemand ervaring met een case van zoogue http://www.zoogue.com/iphone-6-case-social-pro/ ? Lees veel positieve reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
LoneWolf schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:32:
Apple hoesje.? Bevalt mij prima, heb de bruine om de wit/gouden iPhone 6
De officiële lederen hoes van Apple bevalt mij ook prima. Ik heb een midnight-blue om mijn zwarte iPhone 6 Plus. Er zit totaal geen speling tussen de hoes en de telefoon. Wel blijft er af en toe wat stof achter aan de bovenkant van het hoesje, dus af en toe moet de telefoon er gewoon eens uithalen om de boel stofvrij te maken.

De stof komt gelukkig niet aan de binnenkant van de hoes, al weet ik niet of dit erg kwaad kan. De hoes is gemaakt van vrij flexibel materiaal, dus de telefoon is er makkelijk uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Vanochtend alles afgerond en morgen kan ik mijn iPhone 6 Plus Space Grey 64GB in ontvangst nemen. Ik heb er zojuist ook nog een officiële iPhone leather case (Rood) bij besteld. Uit afbeeldingen en filmpjes heb ik vernomen dat deze erg mooi staat bij Space Grey.

Ik wil CR1691 nog bedanken. Hij heeft me goede ondersteuning gegeven over de PM. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
pclinde schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:26:
Vanochtend alles afgerond en morgen kan ik mijn iPhone 6 Plus Space Grey 64GB in ontvangst nemen. Ik heb er zojuist ook nog een officiële iPhone leather case (Rood) bij besteld. Uit afbeeldingen en filmpjes heb ik vernomen dat deze erg mooi staat bij Space Grey.

Ik wil CR1691 nog bedanken. Hij heeft me goede ondersteuning gegeven over de PM. :D
Zelf zat ik te twijfelen tussen de blauwe, de rode, of de zwarte versie, maar ik was bang dat de rode sneller vuil zou worden dan de andere twee kleuren. En daarnaast vind ik hem te opvallend.

Aangezien het scherm van de iPhone 6 Plus best kras-gevoelig blijkt te zijn, heb ik toch maar een glazen screen-protector besteld. Het is de eerste keer dat ik er een van glas neem, dus ik ben benieuwd. Het gaat om de Nillkin Screen Protector Tempered Glass 9H Nano, via bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Waar heb je dat eigenlijk vandaan dat het scherm zo gevoelig is voor krassen?

Ik heb filmpjes gezien op youtube die het tegenovergestelde bewijzen en mijn scherm is ook nog steeds krasvrij na bijna 3 maanden gebruik zonder screenprotector.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Jeroen O schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:08:
Waar heb je dat eigenlijk vandaan dat het scherm zo gevoelig is voor krassen?

Ik heb filmpjes gezien op youtube die het tegenovergestelde bewijzen en mijn scherm is ook nog steeds krasvrij na bijna 3 maanden gebruik zonder screenprotector.
Nou, ik heb de mijne ongeveer anderhalve maand en ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen. Ik stop hem altijd in een lege broekzak. Bij mijn voorgaande iPhones had ik wel altijd een screen-protector, maar toen ik een iPhone 6 Plus kocht wilde ik hem zonder screenprotector gebruiken. Dit omdat het scherm zo beter tot zijn recht komt.

De krassen zie ik overigens alleen als ik hem tegen het licht houd, en bij normale omstandigheden merk ik hier eigenlijk niets van. Na positieve verhalen over glazen screen-protectors wil ik toch de gok wagen, gewoon uit voorzorg. Want ik wil niet nog meer krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
syltheboy schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:27:
[...]

Nou, ik heb de mijne ongeveer anderhalve maand en ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen. Ik stop hem altijd in een lege broekzak. Bij mijn voorgaande iPhones had ik wel altijd een screen-protector, maar toen ik een iPhone 6 Plus kocht wilde ik hem zonder screenprotector gebruiken. Dit omdat het scherm zo beter tot zijn recht komt.

De krassen zie ik overigens alleen als ik hem tegen het licht houd, en bij normale omstandigheden merk ik hier eigenlijk niets van. Na positieve verhalen over glazen screen-protectors wil ik toch de gok wagen, gewoon uit voorzorg. Want ik wil niet nog meer krassen.
Dan haal je je scherm toch onbewust langs dingen waardoor die kan krassen. Ik gebruik al jaren mijn iPhones zonder screenprotectors en heb nog nooit één krasje gehad op m'n schermen. Ook niet onder een bepaalde lichtval, want ik weet hoe het er uitziet (gezien bij anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:39
Ik heb deze leren sleeve (Antic Coffee) nu een paar weken in gebruikt en hij bevalt uitstekend, echt leer voor maar 25,-.

http://www.bouletta.eu/Bo...Phone-6-mit-Schale-Bumper
pclinde schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:31:
Hoi allen,

Ik ga morgen een iPhone 6 plus bestellen. Ik ben opzoek om morgen er meteen een hoesje erbij te bestellen. Zodat ik deze het liefste dinsdag ook in ontvangst kan nemen.

Belangrijke features:
- Dun, niet te groot (omdat de iPhone 6 plus als groot genoeg is)
- Het liefste leder, met een zachte binnenkant indien pouch
- Een case of pouch

(De Sena Heritage UltraSlim iPhone 6 Plus was me al opgevallen) iemand ervaringen?

Maximale budget? Het liefste onder de 50 a 60 euro.

Bedankt alvast voor het meedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:44
syltheboy schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:27:
[...]

Hier een 5S zonder screenprotector, ik heb inderdaad ook wat lichte krassen/krasjes, terwijl ik er voorzichtig mee ben en in een lege broek/jas zak stop. Je ziet ze inderdaad eigenlijk alleen als je het scherm helemaal schoon is, uit staat en dan onder een lamp oid houd. Ik weet het niet van iedereen maar ken sowieso 4 mensen met een Iphone die het zelfde hebben. Volgens mij is Gorilla Glass vooral goed tegen diepere krassen die opvallen tijdens gebruik, zoiets maak ik er ook uit op als ik op Wikipedia lees. Screenprotectors wil ik niet, een sleeve kan maar dan valt hij een keer op de grond vroeg of laat en een flipcase is gruwelijk irritant in mijn ogen heb dit een tijd gebruikt. Dus ik wil zeggen met elke bescherming is het wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
Yzord schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:27:
[...]

Je kan de shipper vragen een andere prijs op het pakketje te laten zetten.
Daar beginnen ze niet aan, is niet hun probleem dat jij als klant geen invoerrechten wil betalen.
Maar pakketje is binnen zonder naheffing O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
smurf_nl schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:18:
[...]

Daar beginnen ze niet aan, is niet hun probleem dat jij als klant geen invoerrechten wil betalen.
Maar pakketje is binnen zonder naheffing O-)
Vaak dat ze het uit hunzelf doen, en als je het vraagt willen ze het vaak ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

midego schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:47:
[...]
Vaak dat ze het uit hunzelf doen, en als je het vraagt willen ze het vaak ook wel doen.
Ik heb er nog geneen gehad die weigerde er aan mee te werken. En ik zit toch al wat jaartjes op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb mijn iPhone 6 Plus vandaag in ontvangst genomen. Daarbij had ik ook het officiële iPhone 6 Plus lederen hoesje besteld.

Het hoesje op de iPhone bevestigen ging erg soepel. De lederen cover op de knopjes zijn nu nog wat stug, maar dat zal met de tijd soepeler worden. Ik heb de rode variant, deze staat erg mooi in combinatie met de Space Grey variant. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

ewf2003 schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:43:
Ik heb deze leren sleeve (Antic Coffee) nu een paar weken in gebruikt en hij bevalt uitstekend, echt leer voor maar 25,-.

http://www.bouletta.eu/Bo...Phone-6-mit-Schale-Bumper

[...]
Ik heb van dat merk deze: http://www.bouletta.eu/Bo...one-6-mit-Schale-Bumper_1

Vanaf dag 1 en ik vindt het zeer prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik ben gewisseld van Siliconen apple hoes naar Lederen apple hoes, die siliconen versie is veel te stroef in je broek en slijt ook enorm hard op de hoeken (ik had al hele kale plekken).

De lederen variant is gladder maar ook een stukje dunner, al met al een goede garantie afhandeling van de Apple Store Den Haag (10e bijbetalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Heb deze variant voor mijn iPhone, eenmaal defect geweest na 2
jaar intensief gebruik, kreeg een nieuwe na het opsturen van 2 foto's zonder vragen.

Top bedrijf.
Buy One Case Get One 50% Off Now through January 3rd at Urbanarmorgear.com.
UAG's After Christmas and New Years sale is the best time to get a rugged drop protection for all your devices.
Use code "UAG2015" at checkout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekuup
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 12:34
Ik heb een apple case waar ik zeer tevreden mee ben. Echter merk ik dat er op het scherm lichte krasjes komen die ik liever voortaan wil voorkomen. Weet er iemand of er ook een pouch is die die ook om de case past? Ik heb er één gevonden van Bholsa, verkrijgbaar via Etsy. Heeft iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://i1167.photobucket.com/albums/q624/ekuup/imagejpg1_zpseca4f3ff.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door ekuup op 30-12-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

stormfly schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:01:
Ik ben gewisseld van Siliconen apple hoes naar Lederen apple hoes, die siliconen versie is veel te stroef in je broek en slijt ook enorm hard op de hoeken (ik had al hele kale plekken).

De lederen variant is gladder maar ook een stukje dunner, al met al een goede garantie afhandeling van de Apple Store Den Haag (10e bijbetalen).
Ik gebruik zelf ook de Apple lederen case (Red). Tot zover ben ik enorm tevreden. :D

Heeft een mooie uitstraling, en voelt toch vrij solide aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekuup
dprinse96 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:30:
Net deze sleeve besteld. Vond alleen deze kleur grijs aan de buitenkant mooier, maar ik wilde geen elastiek aan de buitenkant. En een kaarthouder vond ik eigenlijk ook niet zo mooi. Dus ik heb contact gehad met Bholsa en ik kreeg na een kwartier al een bericht terug van Vera dat de case helemaal zelf samen te stellen was. Dus ik heb gekozen voor een donkergrijze buitenkant, een donker rode binnenkant en zonder elastiek en kaarthouder. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot de sleeve verzonden wordt en ik hem vast kan houden. Zodra hij binnen is, zal ik het met jullie delen!
Heb je de sleeve al binnen? Zo ja, hoe bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Ik ben ook op zoek naar een hoesje voor m'n iPhone 6. Ik had voor m'n iPhone 4S altijd een pouch van Valenta. 3 jaar gehad, prima hoesje.

Ik heb voor m'n nieuwe telefoon dus ook een Valenta pouch besteld, maar daarbij werd de aan/uit knop, die natuurlijk verhuisd is naar de zijkant, de hele tijd ingedrukt, waardoor het scherm iedere keer spontaan aan ging.

Het liefst heb ik een pouch, omdat ik m'n telefoon goed wil beschermen, maar bij gebruik geen last wil hebben van een hoes. Welke pouches hebben geen last van dit probleem? Ik heb zitten kijken naar pouches van Sena, Mujjo en Decoded. Bij Sena vind ik de levertijd wel een dingetje.

Iemand (positieve) ervaringen met pouches voor een iPhone 6?

[ Voor 4% gewijzigd door NRG-81 op 01-01-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosmetdesnor123
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 12:09
ekuup schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:23:
Ik heb een apple case waar ik zeer tevreden mee ben. Echter merk ik dat er op het scherm lichte krasjes komen die ik liever voortaan wil voorkomen. Weet er iemand of er ook een pouch is die die ook om de case past? Ik heb er één gevonden van Bholsa, verkrijgbaar via Etsy. Heeft iemand hier ervaring mee?

[afbeelding]
ekuup schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:16:
[...]

Ik dacht ik reageer even, aangezien ik ook deze sleeve via Etsy heb gekocht. Levering was binnen 1,5 week, erg netjes dus. De sleeve zelf is van goede kwaliteit en de afwerking is ook erg netjes. Ondanks dat was mijn exemplaar na ongeveer 4 weken zodanig versleten/uitgezakt dat ik deze niet meer wilde gebruiken. Het filt gaat namelijk slijten, waardoor het niet meer glad aanvoelt en nogal een "votje" wordt. Maar ik ben ontzettend kieskeurig, wellicht valt het jou niet eens op en is de sleeve helemaal prima.

De kaarthouder is overigens redelijk breed, waardoor mijn OV-chipkaart nogal los in het vakje zat. Omdat het elastiek niet erg strak gespannen staat, is het mij enkele keren overkomen dat mijn OV uit de sleeve gleed toen ik wilde uitchecken.

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om een houten/kunststof case te gebruiken van Native Solutions. Dit omdat ik bang was dat zodra ik de iphone continue in en uit de sleeve haalde, dat deze een keer tijdens die handeling (zo'n 50x per dag) uit mijn hand/sleeve zou vallen. Met alle gevolgen van dien.

Dit is de case die ik nu heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.nativeunion.com/media/wysiwyg/clic-wooden/iphone6/iphone-list.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Kosmetdesnor123 op 01-01-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:22
Heb vandaag een zwarte leren sleeve gekocht bij de Amac store.
http://www.a-mac.nl/acces...pouch-iphone-6-plus-zwart
Voldoet prima.

Tevens door de medewerker een protector van Belkin laten plakken.
Gaat met een machine supersnel en perfect.
http://www.iculture.nl/be...lear-pro-screenprotector/

Helemaal blij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekuup
dewinterdesign schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:24:
[...]

[...]

Ik dacht ik reageer even, aangezien ik ook deze sleeve via Etsy heb gekocht. Levering was binnen 1,5 week, erg netjes dus. De sleeve zelf is van goede kwaliteit en de afwerking is ook erg netjes. Ondanks dat was mijn exemplaar na ongeveer 4 weken zodanig versleten/uitgezakt dat ik deze niet meer wilde gebruiken. Het filt gaat namelijk slijten, waardoor het niet meer glad aanvoelt en nogal een "votje" wordt. Maar ik ben ontzettend kieskeurig, wellicht valt het jou niet eens op en is de sleeve helemaal prima.

De kaarthouder is overigens redelijk breed, waardoor mijn OV-chipkaart nogal los in het vakje zat. Omdat het elastiek niet erg strak gespannen staat, is het mij enkele keren overkomen dat mijn OV uit de sleeve gleed toen ik wilde uitchecken.

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om een houten/kunststof case te gebruiken van Native Solutions. Dit omdat ik bang was dat zodra ik de iphone continue in en uit de sleeve haalde, dat deze een keer tijdens die handeling (zo'n 50x per dag) uit mijn hand/sleeve zou vallen. Met alle gevolgen van dien.

Dit is de case die ik nu heb:

[afbeelding]
Dank voor je reactie. Was er al bang voor dat het vilt snel lelijk wordt. Ik ga nog even verder kijken wat ik dan zal nemen als sleeve in combinatie met de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Mike-Nikon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:13:
Heb vandaag een zwarte leren sleeve gekocht bij de Amac store.
http://www.a-mac.nl/acces...pouch-iphone-6-plus-zwart
Voldoet prima.

Tevens door de medewerker een protector van Belkin laten plakken.
Gaat met een machine supersnel en perfect.
http://www.iculture.nl/be...lear-pro-screenprotector/

Helemaal blij. :P
Oh, dat is netjes! Is dat 12,95 inclusief de protector en het plakken? Gaat het om een protector over heel het scherm inclusief bezel, of alleen het scherm?

[ Voor 6% gewijzigd door pclinde op 02-01-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
pclinde schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:47:
[...]

Oh, dat is netjes! Is dat 12,95 inclusief de protector en het plakken? Gaat het om een protector over heel het scherm inclusief bezel, of alleen het scherm?
De 12,95 is inderdaad inclusief aanbrengen van de protector.
Gaat over de gehele voorzijde van de telefoon.
Komt net niet tot waar het scherm rond is.
Gaat erg mooi en is met garantie. Geen vuiltje of luchtbel aanwezig en super recht.

[ Voor 6% gewijzigd door Mike-Nikon op 02-01-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Mike-Nikon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:53:
[...]

De 12,95 is inderdaad inclusief aanbrengen van de protector.
Gaat over de gehele voorzijde van de telefoon.
Komt net niet tot waar het scherm rond is.
Gaat erg mooi en is met garantie. Geen vuiltje of luchtbel aanwezig en super recht.
Thanks voor je reactie! Kun je misschien een foto plaatsen of sturen op de PM? Dat zou ik erg kunnen waarderen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
pclinde schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:28:
[...]

Thanks voor je reactie! Kun je misschien een foto plaatsen of sturen op de PM? Dat zou ik erg kunnen waarderen. :D
Bericht via PM
Foto via de mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duppie
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
ekuup schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:16:
[...]

Ja ik heb de sleeve al een tijdje binnen. Hij beschermt de telefoon goed. Het enige nadeel aan de sleeve vind ik dat er heel snel al kleine 'bolletjes' op de sleeve komen. Dit komt doordat ik het hoesje steeds in mijn broekzak stop. Doordat ik de telefoon telkens uit mijn broekzak haal en hij langs de rond van mijn broekzak gaat, vormen zich op de zijkant die bolletjes. Misschien dat ik toch maar op zoek ga naar een ander hoesje

[ Voor 10% gewijzigd door Duppie op 04-01-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Voor degene die een Nodus acces case hebben besteld voor iPhone 6: de prijs is omlaag gegaan, dus je kan een mail sturen en zeggen dat je dat verschil terug wilt hebben of anders je order cancelt. Heb zonet 8 pond (=10 euro) terug gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:23
Maar degenen die hem nu bestellen moeten er wel weer even op wachten.
Deze week besteld, maar levering pas over een week of 3-4. Gelukkig heb ik mijn lederen apple hoes en die doet het ook prima...

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zijn iPhonehoesjes voor 90% zo spuug en spuug lelijk eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 08-01-2015 21:21 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:47
Datafeest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:20:
Nogal een subjectieve opmerking, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:55
Ik heb sinds twee weken dit hoesje om mijn iPhone 6 zitten.
Hoesje zit lekker strak om de iPhone. Het hoesje beschermt ook de volume en aan/uit knop maar ondanks dat de hoes erover valt reageren de knoppen buiten gewoon goed. Ook krijg je goede feedback terug, hard drukken is totaal niet nodig.

*Ik was specifiek opzoek naar een hoesje wat alle knoppen bedekten.

**Volgens mij kwam ik op dit hoesje via een andere tweaker in dit topic.

Afbeeldingslocatie: http://www.iphone2day.nl/media/catalog/product/cache/12/image/450x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/0/30915.jpg
http://www.iphone2day.nl/...-voor-apple-iphone-6.html

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 09-01-2015 11:12 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Datafeest schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:20:
Of onpraktisch.

Logische combinaties worden niet gemaakt, zelfs als men aangeeft "maatwerk" te kunnen leveren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
Iemand die via eBay een tempered glass screen protector heeft gekocht, en er goede ervaringen mee heeft? Kan diegene dan een link van de supplier posten? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik gebruik sinds een paar dagen de Leather Wallet Case for iPhone 6 van Mujjo. Wat een handige en sjieke toevoeging! Echt een fijne case.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:47
Sinds twee manden een hoesje van de lokale iPhonedokter (nee geen reclame!).
Ben er erg tevreden over, dus ik deel hem maar even :). Voelt net als de originele Apple lederen case die ik ook in mijn handen heb gehad. Deze was maar 15,-

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rbzgqo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/205xvlj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/m8gwly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
swasoe schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:00:
Iemand die via eBay een tempered glass screen protector heeft gekocht, en er goede ervaringen mee heeft? Kan diegene dan een link van de supplier posten? Alvast bedankt
Ik!
Weliswaar voor de iPhone 5s maar op zich mag dat niet veel uitmaken.
Zo te zien verkoopt de verkoper ze ook voor de iPhone 6.
(zoeken op: Premium Real High Quality Tempered Glass Screen Protector For Apple iPhone 6)

http://stores.ebay.com/pc...kw=tempered&submit=Search

Voor € 1,50 (inclusief verzenden!) kan het geen miskoop zijn.
Duurt wel twee a drie weken maar dan komt er een pakje keurig thuis.
Ja een pakje van de screen protector zit verpakt in dik piepschuim om breken te voorkomen.

Aanbrengen is simpel.
Even het scherm goed schoonmaken en dan de protector voorzichtig laten zakken.
Luchtbellen zijn er niet want hij zuigt zichzelf vast.
Verschuiven e.d. is niet aan de orde want hij zit goed vast.

[ Voor 7% gewijzigd door HoppyF op 11-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:40
Ik verkoop mij nooit gebruikte tuff Luv alston Craig wallet case. Ik heb de verkeerde besteld 8)7

V&A aangeboden: Tuff luv Alston Craig

verkocht....

[ Voor 7% gewijzigd door Captain Planet op 14-01-2015 08:17 ]

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen van de Apple lederen hoes voor de Iphone 6+?

Vooral naar duurzaamheid. Beschadigen de hoeken snel? Vergroot het de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 06:50:

Hij vergroot niet zo veel, is heel mooi. En is wel iets minder beschermend dan een wat dikker hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Pff telefoon altijd netjes in mijn alston Craig wallet case, doe ik mijn zoon in de buggy, valt ie zo uit me binnenzak, uiteraard net op het ene niet beschermde gedeelte....
Las ergens dat je bij de apple store eventueel je telefoon met betaling kan inruilen ?

Edit : Inmiddels gevonden, 141,- dus

[ Voor 7% gewijzigd door dapluiz op 12-01-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 21:42
Wat is de functie om dit item op 2 verschillende topics te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 06:50:

Prima, heeft bij mij 2x een val opgevangen van de 6+ op een stenen vloer. Een hoek is beschadigd, er is een stukje uit het leder, iPhone zelf is nog puntgaaf. Bij gewoon gebruik geen enkele beschadiging of afraffelen (zoals bij de eerste lederen case van de 5s). Ik ben er erg blij mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/8a66ae394d2802149f4ba60b4f729b37.png

Stelletje gekkies met jullie hoesjes, is maar 1 heer en meester en kost geen drol. Te bestellen op Amazon.de en kost je geen eens 6 euro. Ik heb het op mijn 5 en 6, pasvorm en veiligheid is gewoon uberperfectie. Terwijl ik vrij lomp ben en me telefoon vaak genoeg valt, nog nooit wat opgelopen.

Veiligheid is top, maar het mooiste is dat het zo verdomd goed past en de telefoon totaal niet dik maakt, je ziet de hoesje amper op een witte/silver telefoon. Ik zou zeggen bestel het en als het je niet bevalt dan durf ik bijna garant te staan met geld terug van mijn kant :D

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/3950f7c45fe52f566dda07b579c7e545.png
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/b885b24680258d27ab674dc8a8f72f07.png
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/0dbf9e99184c260f800e266463deb102.png

[ Voor 22% gewijzigd door FSXnoob op 13-01-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Vedrano schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:34:
[afbeelding]

Stelletje gekkies met jullie hoesjes, is maar 1 heer en meester en kost geen drol. Te bestellen op Amazon.de en kost je geen eens 6 euro. Ik heb het op mijn 5 en 6, pasvorm en veiligheid is gewoon uberperfectie. Terwijl ik vrij lomp ben en me telefoon vaak genoeg valt, nog nooit wat opgelopen.

Veiligheid is top, maar het mooiste is dat het zo verdomd goed past en de telefoon totaal niet dik maakt, je ziet de hoesje amper op een witte/silver telefoon. Ik zou zeggen bestel het en als het je niet bevalt dan durf ik bijna garant te staan met geld terug van mijn kant :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dezelfde. Telefoon is al meerdere keren gevallen, niets aan de hand en nog een prima screenprotector erbij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Vedrano schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:34:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk verkooppraatje voor een lelijk ding.... :o

Ik besef me overigens terdege dat niet iedereen mijn keuze even mooi gaat vinden maar ik heb de rode leather case van Apple zelf besteld.

Maar goed ik ben ook geen abonnementsgeld of aanschafprijs voor de iPhone kwijt, in mijn geval 799 euro of veel te veel geld per maand. Dus ik vond dat dit er wel af kon:

Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2014/09/hoesjes-iphone-6-rood-apple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Christian schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Leuk verkooppraatje voor een lelijk ding.... :o

Ik besef me overigens terdege dat niet iedereen mijn keuze even mooi gaat vinden maar ik heb de rode leather case van Apple zelf besteld.
Als je met zo iets aan komt heb je serieus absoluut geen recht van spreken over 'smaak' :+
In mijn wereld tellen 2 dingen op dit gebied, uiterlijk + bescherming. Uiterlijk moet zo neutraal mogelijk en onopvallend zijn + de foon niet dik maken maaar het moet de foon wel optimaal beschermen.

Ik zou zeggen knappe kerel die een betere hoesje vind dan die ik net liet zien, laat staan voor die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Vedrano schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Als je met zo iets aan komt heb je serieus absoluut geen recht van spreken over 'smaak' :+
In mijn wereld tellen 2 dingen op dit gebied, uiterlijk + bescherming. Uiterlijk moet zo neutraal mogelijk en onopvallend zijn + de foon niet dik maken maaar het moet de foon wel optimaal beschermen.

Ik zou zeggen knappe kerel die een betere hoesje vind dan die ik net liet zien, laat staan voor die prijs :)
Ik heb alle recht van spreken.... altijd!!!.... maar blijkbaar heb ik op zere teentjes getrapt. Veel plezier met je hoesje.

In mijn wereld telt maar één ding: Wat ik er zelf van vind! Niet de mening van een ander.
Ieder zijn eigen meug, blijkt maar weer.

[ Voor 8% gewijzigd door ManiacScum op 13-01-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 16:03
Zojuist de Spigen Neo Hybrid in Metal slate (donker blauw) binnen gekregen voor mijn Iphone 6.

http://www.spigen.com/bra...-case-neo-hybrid-4-7.html

Helaas 2 dagen te laat.
Waar ik met mijn vorige Iphone (ik liep sinds 2009 nog steeds met een 3gs) behalve het bekende scheurtje bij de aansluitingen nergens een noemenswaardig krasje had (ondanks ik er nooit een hoesje omheen had) ontdekte ik eergisteren na 2 weken gebruik een beschadiging en een klein deukje in de rand :-( .

Eerste indruk van de Spigen is zeer goed.
Door de structuur aan de achterkant verbeterd het de grip van de telefoon aanzienlijk (is toch al enkele malen voorgekomen dat de telefoon bijna uit mijn hand glipte).
De hardere rand geeft (naar mijn mening natuurlijk) het hoesje ook een beter gevoel dan volledige zachte kunststof hoesjes.
De in het hoesje verwerkte knoppen zijn goed te bedienen en geven het signaal goed door naar de echte knoppen van de Iphone. Nadeel is het dieper liggen van de trilstand schakelaar die moeilijk te bedienen is (maar misschien moet ik het nagelbijten maar eens afleren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
Christian schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:07:
[...]

Ik heb alle recht van spreken.... altijd!!!.... maar blijkbaar heb ik op zere teentjes getrapt. Veel plezier met je hoesje.

In mijn wereld telt maar één ding: Wat ik er zelf van vind! Niet de mening van een ander.
Ieder zijn eigen meug, blijkt maar weer.
Waarom verklaar je andere dan voor 'gekkies'. Respecteer dan ook andermans smaak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Appleman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:35:
[...]

Waarom verklaar je andere dan voor 'gekkies'. Respecteer dan ook andermans smaak ;).
Ik verklaar helemaal niemand voor gekkies! Dat doet je juist degene die ik quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wow... wat een stelletje serieuze mensen hier, wie trapt wie op de pik haha? Kom op zeg, beetje sarcasme en smileys leren lezen mensen, kom je veel verder in het leven ipv happen en stressen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Vedrano schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:32:
Wow... wat een stelletje serieuze mensen hier, wie trapt wie op de pik haha? Kom op zeg, beetje sarcasme en smileys leren lezen mensen, kom je veel verder in het leven ipv happen en stressen :)
Nice cover-up ;)
Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste