"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik heb nu een erg dun silicone hoesje van ebay van een dollar er om. Past goed en zit wel strak. Maar ik wil toch wat stevigers. Met mijn iPhone 5 had ik dat er na ongeveer een jaar een soort doffe plekken op de iphone kwamen door het hoesje. Nu wil ik dat bij deze voorkomen, en die apple hoesjes zijn zacht van binnen, dus dat leek me al een voordeel. Wel vind ik ze erg prijzig...
Nu bijna een maandje in gebruik en erg tevreden. Zit strak om de iPhone en ligt lekker in de hand (slipt niet). Knoppen werken goed en (nog) geen last gehad van stof e.d. in de randen tussen het scherm en de case. Het is vrij gemakkelijk om de iPhone in & uit de case te krijgen zonder excessief kracht te zetten. Daarnaast wel behoorlijk aan de prijs ten opzichte van andere cases. Heb nog geen andere cases getest dus kan geen vergelijkend warenonderzoek voorleggen. Mocht je portemonnee je niet tegen houden zeg ik: doen!
Thanks voor je antwoord!aerofreak schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:26:
[...]
Aan het begin zit ie heel strak om je iPhone, dan duw je aan de onderkant van het hoesje je telefoon omhoog. Na een paar maanden kan je je telefoon via de bovenkant er uit pakken.
Dan dus geen Joli voor mij, ik wil graag iets simpels,zonder open hoekjes aan de bovenkant (zoals Decoded), met een trekkoordje...
http://www.2dehands.be/te...-plus-merk-210189609.html
Heb al twee jaar een Joli voor mijn 5 en 5S. De telefoon eronderuit uitdrukken stelt echt niets voor, en is net zo "lastig" als je telefoon via een koortje uit de sleeve verwijderen.Grin schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:24:
[...]
Thanks voor je antwoord!
Dan dus geen Joli voor mij, ik wil graag iets simpels,zonder open hoekjes aan de bovenkant (zoals Decoded), met een trekkoordje...
Joli voor mijn toekomstige 6 is ook al binnen.
Hele mooie hoesjes, maar erg prijzig voor wat je krijgt imho. Wel mooi dat wel.BioHazard schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:32:
[...]
Heb al twee jaar een Joli voor mijn 5 en 5S. De telefoon eronderuit uitdrukken stelt echt niets voor, en is net zo "lastig" als je telefoon via een koortje uit de sleeve verwijderen.
Joli voor mijn toekomstige 6 is ook al binnen.
Zou bijna even naar de markt lopen en een lapje leer en vilt kopen en mijn oma's
naaimachine tevoorschijn toveren
heb persoonlijk de rode silicone hoes en die is zijn geld meer dan waardIgor92 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:32:
Hoe zijn hier de ervaringen met de originele apple cases? (leather & silicone)
Ik heb nu een erg dun silicone hoesje van ebay van een dollar er om. Past goed en zit wel strak. Maar ik wil toch wat stevigers. Met mijn iPhone 5 had ik dat er na ongeveer een jaar een soort doffe plekken op de iphone kwamen door het hoesje. Nu wil ik dat bij deze voorkomen, en die apple hoesjes zijn zacht van binnen, dus dat leek me al een voordeel. Wel vind ik ze erg prijzig...
[ Voor 3% gewijzigd door Nico111 op 25-11-2014 11:38 ]
Maar niet voor de Plus...Nico111 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:24:
Bij dressmyiphone is de Sena Ultraslim zwart volgens de site op voorraad. Liever had ik de denim gehad, maar die word nog nergens aangeboden, dus toch maar deze besteld. Nu kijken of hij ook echt morgen binnen gaat komen.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Gebruik je ook nog een screenprotector?boosterbosch schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:36:
[...]
heb persoonlijk de rode silicone hoes en die is zijn geld meer dan waard
[afbeelding]
Verwijderd
Wat is volgens jullie de beste car holder voor een iPhone 6 ?
Liefst geen universele maar 1 op maat.
Alvast bedankt !
nee en sinds release dag hier nog geen enkel krasje ... en ik heb een anderhalf jarige kleuter die constant aan m'n telefoon zit.Christian schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:50:
[...]
Gebruik je ook nog een screenprotector?
BroditVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:
Niet echt over een hoesje maaaar..
Alvast bedankt !
I don't have dreams, I have goals!!
Wij gebruiken altijd Brodit. Voordelen: gedeelte dat in je dashboard klemt, staat los van je opzetstuk/houder. Dus als je van telefoon wisselt maar niet van auto, koop je alleen een nieuwe houder die je erop zet. Of andersom, als je van auto wisselt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:
Niet echt over een hoesje maaaar..
Alvast bedankt !
Ook een voordeel vind ik, is dat het mooi in je dashboard klemt en niet om je verntilatieroosters bijvoorbeeld. Vind dat persoonlijk geen gezicht, plus dat je telefoon dan ergens bovenop je dashboard zit.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Mochten ze namaak zijn en daardoor mindere kwaliteit dan heb je zoveel setjes dat je alsnog langer vooruit kan.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
iPhone 6 Plus zit strak in het hoesje en de binnenkant is prachtig afgewerkt

[ Voor 50% gewijzigd door nanoChip op 25-11-2014 18:46 ]
Yo.
Die van mij ook! Blijkbaar geen 3 week doorlooptijd :-)
Ziet er inderdaad goed uit! Ik wacht tot ze even leverbaar zijn in NL en dan koop ik er ook één.nanoChip schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:30:
Op basis van de vele lovende woorden toch maar een Heritage UltraSlim - iPhone 6 Plus 5.5" - Cognac gekocht. By far het beste leren hoesje wat ik persoonlijk ooit gebruikt hebt.
iPhone 6 Plus zit strak in het hoesje en de binnenkant is prachtig afgewerkt
[afbeelding]
Ben echt benieuwd naar deze! Twijfel nog of ik hem zal bestellen. Wel relex, thuis kan je de iphone eruit halen en gewoon "naakt" gebruiken, moet je weg kan je hem zonder veel moeite weer erin doen.
Maar ben bang als je hem er een keer niet goed in doet, dat het echt mis gaat
*btw met code: NODUS20 krijg je 10 pond korting
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Goeie kwaliteit en staat wel erg mooi op de iphone 6. Voor mij is het iig een aanrader
[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 27-11-2014 06:17 ]
Ik zal een kleine tweakers.net review maken.Mother_Goozz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:08:
[...]
Ben echt benieuwd naar deze! Twijfel nog of ik hem zal bestellen. Wel relex, thuis kan je de iphone eruit halen en gewoon "naakt" gebruiken, moet je weg kan je hem zonder veel moeite weer erin doen.
Maar ben bang als je hem er een keer niet goed in doet, dat het echt mis gaat![]()
*btw met code: NODUS20 krijg je 10 pond korting
Yo.
Nu enkele weken in gebruik. En moet toch zeggen dat hij me na een paar dagen tegen begon te vallen. Er kwamen aardig wat pluizen los. In een mailing hadden ze al geschreven dat dit normaal is en dat je de zogenaamde pluizenballetjes eraf kan trekken. Dit maakte het alleen maar erger.
Uit eindelijk na een beetje googlen kwam ik erachter dat je met een scheermesje een hoop kan doen.
Na een aantal keervoorzichtig met een scheermesje over het vilt te gaan, verbeterde de case enorm!

Ik wissel de case nog wel af met een Jaccet sleeve. Maar dit is na de Apple leather case toch ook een erg slim fit case! Wanneer een sleeve niet altijd even handig is, geeft deze Fuz case goede bescherming.
Aanstaande vrijdag is blijkbaar "Black Friday".
Fuz geeft dan 20% korting op het hele assortiment.
Mocht je deze case overwegen.
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ook dit hoesje
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ben erg benieuwd
Add me op Stadia: Gloogle
Het zal vast vaker zijn gemeld maar een telefoon van minimaal 699 Euro in een hoesje stoppen van een paar Euro... Ieder moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef liever een paar tientjes meer uit... Een Element Case van 200 Euro is het andere uiterste maar zo goedkoop? Ik zou het risico niet willen lopen. Toch succes met je aankoop!Pukson schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:47:
Zojuist dit hoesje besteld ben benieuwd voor de lage prijs
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ook dit hoesje
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ben erg benieuwd
Niets mis met deze hoesjes volgens mij. Al zijn die dunne plastic hoesjes vaak wel erg dun en fragiel. En misschien slijt het wat sneller. Het is niet dat je telefoon er uitvalt.Grin schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:09:
[...]
Het zal vast vaker zijn gemeld maar een telefoon van minimaal 699 Euro in een hoesje stoppen van een paar Euro... Ieder moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef liever een paar tientjes meer uit... Een Element Case van 200 Euro is het andere uiterste maar zo goedkoop? Ik zou het risico niet willen lopen. Toch succes met je aankoop!
Zelf heb ik op het moment een 1$ siliconenhoesje van ebay om. En ook om mijn iPhone 5 heb ik dat 2 jaar gehad zonder problemen. Al zit ik er wel aan te denken om een apple leathercase te kopen. Helaas is de bruine variant altijd uitverkocht als ik langs de winkel ga.
Uiteindelijk toch maar iets goedkopers gekocht: Decoded Leather Pouch Strap iPhone 6 Black
Wellicht dat ik later nog eens iets als de Radius koop, ziet er wel stevig uit...

Use code at checkout - BLACK25
25% eraf en gratis verzending.
Yo.

http://www.iamprodigee.co...rown-iphone-6-wallet-case
[ Voor 8% gewijzigd door hdtracer op 28-11-2014 09:08 ]
Ieder zijn dingGrin schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:09:
[...]
Het zal vast vaker zijn gemeld maar een telefoon van minimaal 699 Euro in een hoesje stoppen van een paar Euro... Ieder moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef liever een paar tientjes meer uit... Een Element Case van 200 Euro is het andere uiterste maar zo goedkoop? Ik zou het risico niet willen lopen. Toch succes met je aankoop!

Dit komt helemaal in de buurt van wat ik zoek, dank voor de tip hdtracer!!hdtracer schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:07:
Hier nog een erg mooie 'wallet case' voor de iPhone 6. Prodigee Wallegee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke screenproctor gebruiken jullie? Wie gebruikt er Tempered glas hoe is je ervaring ter vergelijken met een plastic screen protector? Op ebay kom ik er veel tegen voor een paar euro de meeste deken niet hele scherm.
Nuglas bijvoorbeeld paar filmpje gezien op
Facebook http://m.ebay.co.uk/itm/291252999269?cmd=VIDESC ook hier schijnen neppe in omloop te zien.
Ik twijfel zelf nog of ik voor dit hoesje wil gaan. Het feit dat er maar 2 pasjes in kunnen houdt me tegen, al snap ik de keuze van de ontwerpers wel.
Mochten meer mensen twijfelen om dit hoesje aan te schaffen; Dit weekend krijgt je 25% korting i.v.m. black Friday.
http://thenoduscollection.com/collections/all
Verwijderd
Waar heb je hem besteld voor deze prijs?Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:21:
Ik heb sinds vandaag voor een 6+ zwart een blauw Apple silicone hoesje. Het hoesje klikt er makkelijk op en zit stevig, genoeg grip zodat hij niet uit je hand glijd. Knoppen zijn makkelijk te bedienen, eigenlijk het zelfde als zonder hoesje. Tevens ziet hij er mooi uit, blauw/ zwart combinatie. Ben dik tevreden, en voor 27 euro een prima prijs.
[afbeelding]
Verwijderd
Ben nu in China, hier op taobao.com gekocht. Snel bezorgt en kreeg er ook nog een USB kabel, screen protector en versterkt glas protector bij.
Besteldhdtracer schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:07:
Hier nog een erg mooie 'wallet case' voor de iPhone 6. Prodigee Wallegee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Code: BEAST krijg je 20 dollar korting
Ik heb nu echter de iphone 6 en twijfel nu of ik een skin ga halen. Deze iphone is nu afgerond dus ik weet niet of je de zijkanten zoals op dbrand te zien zijn er standaard bij hebt. Ik hoop het niet. Anders kip ik het er wel af.
Maar ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Mooiste is het past allemaal door de brievenbus, en ondanks dat het uit Canada komt is het echt heel snel binnen.
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
[ Voor 98% gewijzigd door maradesign op 30-11-2014 11:47 ]
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
Zorgt dit ook voor extra grip? Maakt het de achterkant ruwer?maradesign schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:35:
Ik heb mijn nexus 7 2013, iphone 5 ( verkocht ) en mackbook retina 15,4 inch beplakt met skins van Dbrand. Dat spul is echt geweldig. Ook leuk om even wat unieks te doen door bv een skin te combineren met een bumper. Het hecht goed als je de instructies volgt. Even föhnen en de hechting is super strak.
Ik heb nu echter de iphone 6 en twijfel nu of ik een skin ga halen. Deze iphone is nu afgerond dus ik weet niet of je de zijkanten zoals op dbrand te zien zijn er standaard bij hebt. Ik hoop het niet. Anders kip ik het er wel af.
Maar ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Mooiste is het past allemaal door de brievenbus, en ondanks dat het uit Canada komt is het echt heel snel binnen.
Ik heb nu een sena sleeve, maar moet zeggen dat ik de achterkant van de iphone 6 erg glad vind..
Denk dat de iphone met zo'n achterkant er nog wel steeds inpast
Het mooie is er zit een schuifje op voor de flitser, als je deze er voor schuift dan gaat de case oplichten.
http://www.youtube.com/watch?v=BsojtY3sHiQ
http://www.youtube.com/watch?v=ewCGKPW1Vl8
[ Voor 8% gewijzigd door ococ op 30-11-2014 19:31 ]
Ben zelf nog hevig aan het twijfelen tussen bruin of zwart?
Welk kleur blijft het langste mooi?
Had hem ook op mijn 5s en die zag er met de verkoop nog net zo netjes uit.
PSN: Finally_Chris
En met code: Cyber14 krijg je 50% korting, 25 dollar dus.Mother_Goozz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:08:
[...]
Besteld![]()
Met Code: BEAST krijg je 20 dollar korting
Het deksel sluit dan weer iets minder, maar zit wel gewoon vast. Erg mooi. En het leer is echt topkwaliteit!

[ Voor 3% gewijzigd door VonFoX op 03-12-2014 08:36 ]
Yo.
Zou je er misschien wat foto's van kunnen maken? Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in de caseVonFoX schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:26:
Nodus access case binnen en in gebruik! Wat moet ik ervan zeggen, het is een zeer elegant hoesje, mooi dun, mooi leer, en die Octopus technology houdt de Iphone6 goed vast, ik moet echt moeite doen om hem ervanaf te halen.
Het deksel sluit dan weer iets minder, maar zit wel gewoon vast. Erg mooi. En het leer is echt topkwaliteit!
[afbeelding]
mprkooij schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:26:
[...]
Zou je er misschien wat foto's van kunnen maken? Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in de caseVraag me af of de iPhone 6 er wel goed in blijft zitten.

Yo.
Het hoesje gaat vanzelf beter sluiten na een week of twee. Dan is het leer minder stug. Overigens haal ik mijn iPhone er bijna nooit uit, hij zit zo vast gezogen dat dat bijna niet gaat volgens mij. Eruit vallen gaat echt niet gebeuren als je hem nooit los maakt.VonFoX schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:26:
Nodus access case binnen en in gebruik! Wat moet ik ervan zeggen, het is een zeer elegant hoesje, mooi dun, mooi leer, en die Octopus technology houdt de Iphone6 goed vast, ik moet echt moeite doen om hem ervanaf te halen.
[afbeelding]
V&A aangeboden: Apple siliconen hoesje voor iPhone 6 Plus (wit) - gesealde verpakking

...less is more
Prachtige case! Hoe lang was de levertijd bij jou?
30-10 besteld.jens17 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:29:
[...]
Prachtige case! Hoe lang was de levertijd bij jou?
26-11 geshipped. Paar dagen later binnen.
Maar kan me voorstellen dat de backlog inmiddels weggewerkt is.
Review:
http://www.idownloadblog....nodus-access-case-iphone/
Kortingscode:
Discount Update – Thanks to Nodus for supplying a 20% discount for our readers! Simply enter “idownload20″ during checkout! The offer is good until December 31.
[ Voor 31% gewijzigd door VonFoX op 05-12-2014 09:28 ]
Yo.
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 06-12-2014 12:25 ]
Krijg het idee bij dit hoesje van: Kijk mij, ik heb een IphoneSobat schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:06:
Ik heb gisteren onderstaande hoes besteld...
https://www.kickstarter.c...cked-6-pocket/description
Heb zelf sinds een paar dagen mijn Wallegee+ binnen gekregen, dit is echt iets wat ik zocht
Paar foto's gemaakt
Vinden jullie het niet zonde om het strakke design van de iPhone te verstoppen in een hoesje?
An a day keeps the doctor away.
Voor mijzelf is de lederen Apple case de beste optie. Mooi en nog steeds goed om te bedienen.
Je hebt wat dat betreft gelijk, maar hoe zit het met het scherm? Bij de Apple case blijft 'ie onbedekt, toch? Als er sleutels langs krassen dan heb je een groot probleem, i.t.t een sleeve.CR1691 schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:03:
Qua cases doen de lederen Apple cases de iPhone 6 en 6 Plus de meeste eer aan. Als je gaat voor een sleeve is in mijn ogen de Sena de beste keus. Het design en de kwaliteit van het leer is subliem.
Voor mijzelf is de lederen Apple case de beste optie. Mooi en nog steeds goed om te bedienen.

An a day keeps the doctor away.
Yo.
Ik gebruikte ook altijd sleeve om mijn iphone te beschermen, maar met dit achterlijke design van een telefoon ga ik de gok niet wagen. Tis niet kans op laten vallen, maar wanneer het zal gebeuren...iApp schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:13:
Vinden jullie het niet zonde om het strakke design van de iPhone te verstoppen in een hoesje?
Heb zelf de apple case gehad, maar 45 euro voor zo'n case vind ik het niet waard. Heb die van mij voor 35 (incl. 15 dollar verzending) en voordeel is dat je als wallet kan gebruiken, maar ook los als case (waar ook nog het voordeel is dat alle knoppen helemaal vrij zijn)
Zelf wil ik het liefst kaal of sleeve maarja, kan niet alles hebben xD
Aan de andere kant.. Als je je iPhone uit je sleeve haalt en laat vallen is die meteen flink beschadigd in tegenstelling tot in een case (hoewel je dan nog steeds een beetje mazzel moet hebben).iApp schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:38:
[...]
Je hebt wat dat betreft gelijk, maar hoe zit het met het scherm? Bij de Apple case blijft 'ie onbedekt, toch? Als er sleutels langs krassen dan heb je een groot probleem, i.t.t een sleeve.Dus wat kan ik in dit geval het beste doen? Een screen protector is ook niet waar iedereen op zit te wachten...
Bovendien zorgt de lederen case voor meer grip tijdens het vasthouden.
Ik heb beiden gekocht en kwam tot de conclusie dat een case voor mij de beste oplossing is, misschien ook iets voor jou om te overwegen.
Iedereen zegt ook: ooh mooie case. Je ziet de zijkanten van de Iphone gewoon. Zeer mooi.
Yo.
Ik had ook altijd een hekel aan screenprotectors, tot ik een tempered glass erop deed.. Scherm is net zo mooi helder en het voelt gewoon alsof je de iphone gebruikt zonder protector.. Ik zou nooit meer anders willen en de iphone is toch beschermd..VonFoX schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:46:
Screenprotector is niet ideaal, maar minder erg dan krassen.
PSN: PcDCch
Zijkanten zijn niet beschermd, maar dat wil ik ook niet omdat ik een Apple case gebruik.
Verwijderd
Vrijdag 12/12 wordt deze geleverd.
Soms moet een mens al eens geduld hebben.
Nu heb ik van dat geld maar een back-case van Mujjo besteld. Knoppen zijn beter bereikbaar; leer is beter en sterker; er zit een vakje in voor een aantal pasjes; binnenkant van microfiber, etc.
En dat voor hetzelfde geld als de Apple case. €50
Ik heb hem echter in de aanbieding gekocht voor €40
Hij is al verzonden en komt deze week waarschijnlijk binnen.
Als ik tijd heb post ik wat foto's.
Edit: Ik bedoel back-case i.p.v. sleeve. Automatisme...
[ Voor 5% gewijzigd door Liliuokalani op 09-12-2014 13:51 ]
Bedoel je niet de backcase ipv de sleeve?mitchell2805 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:40:
Ik heb een maand geleden een sleeve besteld op Etsy... Na hem twee weken gebruikt te hebben ontdekte ik kleine krasjes. Verkoopster een mail gestuurd met foto's en $65 vergoeding gekregen.
Nu heb ik van dat geld maar een sleeve van Mujjo besteld. Knoppen zijn beter bereikbaar; leer is beter en sterker; er zit een vakje in voor een aantal pasjes; binnenkant van microfiber, etc.
En dat voor hetzelfde geld als de Apple case. €50
Ik heb hem echter in de aanbieding gekocht voor €40
Hij is al verzonden en komt deze week waarschijnlijk binnen.
Als ik tijd heb post ik wat foto's.
Momenteel maak ik gebruik van een wallet case zoals in deze afbeelding: http://www.iphone2day.nl/...d27136e95/3/_/3_20_53.jpg
Hierbij is de bovenkant van de telefoon "open" gelaten. Nu is mijn telefoon vandaag gevallen, en jawel, een deukje er in. Nu zit dit deukje in het zilveren gedeelte en tegen de zwarte rand aan (het gaat om een dark grey iPhone 6).
Nu zoek ik een nieuwe case om dit deukje te verbergen. Het liefst weer een wallet case/Flip cover met stand. Het nadeel is dat de meeste covers de bovenkant open hebben. Heeft iemand suggesties?
Welk hoesje is dit?isimba schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:12:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Momenteel maak ik gebruik van een wallet case zoals in deze afbeelding: http://www.iphone2day.nl/...d27136e95/3/_/3_20_53.jpg
Hierbij is de bovenkant van de telefoon "open" gelaten. Nu is mijn telefoon vandaag gevallen, en jawel, een deukje er in. Nu zit dit deukje in het zilveren gedeelte en tegen de zwarte rand aan (het gaat om een dark grey iPhone 6).
Nu zoek ik een nieuwe case om dit deukje te verbergen. Het liefst weer een wallet case/Flip cover met stand. Het nadeel is dat de meeste covers de bovenkant open hebben. Heeft iemand suggesties?
Hier de link: Mujjo 80º iPhone 6 Plus Black back-case Review
[ Voor 95% gewijzigd door Liliuokalani op 10-12-2014 19:25 . Reden: Verbetering voor meer orde ]
Ik twijfel al een week of ik deze wel of niet wilPukson schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:00:
Vandaag ook maar de Nodus Acces case besteld! Ben benieuwd
Geeft ie veel extra grip aan de zijkant ondanks de metalen afwerking? Ziet er wel veel mooier uit maar moet ook praktisch zijn....V3g3ta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:33:
Ik heb nu eindelijk mijn Spigen Neo Hybrid Metal. En ik vind hem top! iPhone 6 Plus. Voelt erg stevig en veilig aan. Ik heb wel een stukje screenprotector, die ik nog had liggen voor de iPhone 4, over het Apple logo geplakt, dan blijft die tenminste krasvrij.
ja, je wilt. Bijna iedere dag hoor ik: oooh mooie hoes.midego schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:35:
[...]
Ik twijfel al een week of ik deze wel of niet wil
[ Voor 10% gewijzigd door VonFoX op 11-12-2014 10:24 ]
Yo.
Ik twijfel tussen deze 2:VonFoX schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:24:
[...]
ja, je wilt. Bijna iedere dag hoor ik: oooh mooie hoes.
Nodus Acces Case for iPhoine 6 Plus: 49,- euro
http://thenoduscollection...6-plus?variant=1008755448

Alston Craig Genuine Vintage leather Magnetic E-scape wallet: 78,- euro
http://tuff-luv.com/alsto...-iphone-6-plus-brown.html

[ Voor 21% gewijzigd door midego op 11-12-2014 14:43 ]
Yo.
Een mooie middenweg is deze van Case-Mate maar de iPhone 6 Plus variant is nog niet leverbaar, verwachte prijs tussen de 30-40 euro:VonFoX schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:59:
Die Alston vind ik veel lomper dan de Nodus. De Nodus is daarentegen vind ik niet echt geschikt voor pasjes .

De Alston is lomp idd, maar het hanteert een andere gebruikswijze welke best te doen is. Als ik thuis ben vind ik het fijn om de wallet opzij te leggen en dan heb ik een mooie case er om heen. Bij andere wallets moet je met de wallet werken of elke keer je iphone uit de case halen wat bloedirritant is op een gegeven moment.VonFoX schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:59:
Die Alston vind ik veel lomper dan de Nodus. De Nodus is daarentegen vind ik niet echt geschikt voor pasjes .
Ik heb geen seconde spijt gehad van de Alston, maar toegegeven is dat hij idd lomp is.
Heeft iemand foto's van Nodus access case black met iPhone space grey?
Verwijderd
Ben je verplicht thuis te zijn of steken ze dat in de bus??
Verwijderd
http://www.ebay.nl/itm/Ch...&var=&hash=item35df107a21
Maar nu moet het hoesje steeds om de telefoon weg als ik hem wil opladen op mijn bureau. Beetje jammer van het hele idee. weet iemand hier een mooie oplossing voor?
Pen of stylus inderdaad kan er in.BellySM schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:25:
Op de productfoto's van de Alston Craig wallet cases zie ik telkens een stukje zwarte band in de binnenzijde van de rug. Is het iets functioneels, zoals voor het opbergen van een stylus? Of is het puur decoratief?
Kortingscode "idownload20" gebruiken voor 10 pond korting!swasoe schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:03:
Midego, als ik naar de site ga staat er alleen 49 pond, en dit is meer dan 49 euro, of kijk ik niet goed?
Heeft iemand foto's van Nodus access case black met iPhone space grey?
https://www.facebook.com/thenoduscollection
Yo.
Verwijderd
Ik wil een transparant siliconen hoesje c.q. backcover dat dik genoeg is zodat de camera
de tafel (of waar de telefoon dan ook ligt) niet meer raakt en dat aan de voorkant net iets
uitsteekt boven het scherm zodat mocht de telefoon plat vallen het scherm de vloer niet
kan raken.
Dat is geen probleem, die hoesjes vindt je legio. Echter, ik wil dat alle knoppen vrijgelaten
worden en alle dikkere siliconen hoesjes die ik tot nu heb gezien laten alleen de trilstand
knop vrij, over de volume knoppen zit het hoesje en dat wil ik juist niet.
Iemand een tip? Prijs is niet van belang.
Ik heb als eerste de barely there cover gehad, die was qua dikte, helderheid en knoppen
vrijlaten perfect maar het is een harde plastic case met erg weinig grip. Die cover maar dan
van siliconen zou perfect zijn.
gr. Dave
Waarom dan niet gewoon een SwitchEasy Airmask nemen? Daarmee is de voorkant volledig beschermd, en dit hoesje is absoluut niet dik.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Ik ben op zoek naar het (voor mij) perfecte hoesje voor de Iphone 6 maar kan het niet vinden.
Ik wil een transparant siliconen hoesje c.q. backcover dat dik genoeg is zodat de camera
de tafel (of waar de telefoon dan ook ligt) niet meer raakt en dat aan de voorkant net iets
uitsteekt boven het scherm zodat mocht de telefoon plat vallen het scherm de vloer niet
kan raken.
Dat is geen probleem, die hoesjes vindt je legio. Echter, ik wil dat alle knoppen vrijgelaten
worden en alle dikkere siliconen hoesjes die ik tot nu heb gezien laten alleen de trilstand
Ik heb als eerste de barely there cover gehad, die was qua dikte, helderheid en knoppen
vrijlaten perfect maar het is een harde plastic case met erg weinig grip. Die cover maar dan
gr. Dave
http://www.switcheasy.com/airmask.php
Ik heb nog de Spigen Thin Fit Crystal Clear nieuw te koop. Misschien wat?Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:33:
Ik ben op zoek naar het (voor mij) perfecte hoesje voor de Iphone 6 maar kan het niet vinden.
kan raken.
gr. Dave
https://www.youtube.com/watch?v=LzWNY93WKO4&spfreload=10 alleen dan zonder het zwarte randje om de camera
[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 12-12-2014 11:59 ]