Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Executor16 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:09:
Hierbij twee foto's van mijn iPhone 6 Space Grey in een Speck CandyShell Grip Case (Black / Slate Grey) en een cheap glass screen protector van Ebay. Echt een vooruitgang in vergelijking met mijn tijdelijke vorige case (dunne plastic cover van Ebay). Hij voelt echt heel solid aan en heeft een zeer goede grip / anti slip. Dit is een blijvertje.

[afbeelding]

[afbeelding]
De combi ziet er rigide uit.
heb je een link naar eBay?
en hoe is de bovenkant van je glazen screenprotector? 1 gat? een hele uitsparing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
randje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:06:
[...]

De combi ziet er rigide uit.
heb je een link naar eBay?
en hoe is de bovenkant van je glazen screenprotector? 1 gat? een hele uitsparing?
De bovenkant is gewoon netjes dicht, behalve de speaker dan, en een kleine uitsparing bij de lichtsensor (geloof ik). Ik heb ze ook bij iemand gezien met gewoon een heel groot gat of een stuk eruit, maar dat is niet om aan te zien.

Zoek op Ebay of gelijke sites naar: "Nillkin glass iPhone 6".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:00
Anteros schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:44:
@TheTransporter: Thanks for the update! Hoe zit het met de randjes? Komen die niet iets wat los als je de iPhone vaak vastpakt? Dat ze een beetje op gaan staan zeg maar.

Is de grip van het toestel nu ook verbeterd? Glijdt hij nu wat minder tussen je vingers uit?
Nee die randjes blijven bijzonder goed zitten en ik pak hem vaak uit mijn broekzak. Grip is een klein beetje verbeterd. Nog steeds glad maar niet zo glad als de iphone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Die Sena case die verzet steeds mijn tril/geluid switch.. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een iPhone 6 Plus. De eerste dag had ik de folie er nog op laten zitten, omdat ik nog geen bescherming had.

Vanmiddag heb ik de officiele leren Apple-case gehaald. Ik heb gekozen voor middernachtblauw. Normaal wil ik altijd een zwart hoesje, maar nu wilde ik eens wat anders. Ik vind de kleur prachtig!

Het hoesje zit zoals verwacht als gegoten en het leer voelt erg zacht aan, hij is ook een beetje flexibel. Toch geeft hij geen speling. 50 euro vind ik wel een hoop geld, maar als ik het vergelijk met de silicone versie die 40 euro kost dan vind ik het nog wel meevallen. Voor Apple-begrippen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46
Wow! echt een mooier cover! Ik kan alleen op de afbeeldingen niet goed zien of de binnenkant van het aluminium ook voorzien is van een zacht/rubberen laagje om niet alsnog ook gemakkelijk krassen op je iPhone6(+) te krijgen. Maar voor nog geen 10 eur kun je dat wel gokken. Nu wachten tot de zwarte weer in stock is... :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

cypress3d schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:22:
[...]

Wow! echt een mooier cover! Ik kan alleen op de afbeeldingen niet goed zien of de binnenkant van het aluminium ook voorzien is van een zacht/rubberen laagje om niet alsnog ook gemakkelijk krassen op je iPhone6(+) te krijgen. Maar voor nog geen 10 eur kun je dat wel gokken. Nu wachten tot de zwarte weer in stock is... :)
Ik zal wel een foto update op Zwart geven als ik um binnen krijg :)

de backcover lijkt iig van plastic

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Vandaag dit hoesje besteld in het blauw

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

En deze blablabla mirror sticker

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Ben benieuwd:)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

[...]

Wow! echt een mooier cover!Ik kan alleen op de afbeeldingen niet goed zien of de binnenkant van het aluminium ook voorzien is van een zacht/rubberen laagjee om niet alsnog ook gemakkelijk krassen op je iPhone6(+) te krijgen. Maar voor nog geen 10 eur kun je dat wel gokken. Nu wachten tot de zwarte weer in stock is... :)
Volgens mij wel!

Afbeeldingslocatie: http://img02.taobaocdn.com/imgextra/i2/644949793/TB2vCoEaFXXXXcpXXXXXXXXXXXX_!!644949793.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Executor16 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:29:
[...]

De bovenkant is gewoon netjes dicht, behalve de speaker dan, en een kleine uitsparing bij de lichtsensor (geloof ik). Ik heb ze ook bij iemand gezien met gewoon een heel groot gat of een stuk eruit, maar dat is niet om aan te zien.

Zoek op Ebay of gelijke sites naar: "Nillkin glass iPhone 6".
Vind dat er ook niet uitzien.
De uitsparing bij de lichtsensor snap ik, daar is het glas al aan het afronden en geen uitsparing zou betekenen dat er een lijn (zijkant van de screenprotector) in de weg zou zitten.
Thanks voor de tip btw, ga hem ook bestellen.
Aanbod bij dx en soortgelijke sites is enorm, maar hoe het product daadwerkelijk is haal ik meestal uit de user pictures net zoals bij jou nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Ik heb de leren hoes van apple zelf voor mijn iPhone 6, ik moet zeggen dat het erg goed aanvoelt als bumper voor de zij- en achterkant maar het beschermt het glas aan de voorkant niet echt goed. Ik had verwacht dat de bumper wat breder zou zijn, nu heb ik voor de zekerheid toch maar een screenprotector op het beeldscherm geplakt.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:44
Lasmibalsingh schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:41:
Ik heb de leren hoes van apple zelf voor mijn iPhone 6, ik moet zeggen dat het erg goed aanvoelt als bumper voor de zij- en achterkant maar het beschermt het glas aan de voorkant niet echt goed. Ik had verwacht dat de bumper wat breder zou zijn, nu heb ik voor de zekerheid toch maar een screenprotector op het beeldscherm geplakt.
Een glazen protector dan neem ik aan? Want een kunstof protector zal je Iphone weinig beschermen als hij een smak maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 22:11
Net deze besteld:

http://www.bol.com/nl/p/v...gsblauw/9200000031397077/

Ben benieuwd morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

http://thenoduscollection.com/
Maar hij is nog steeds niet verzonden, gisteren mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord ...
Ik zie wel dat de site is aangepast tov gisteren. Gisteren was het nog pre-orderen, nu gewoon shoppen. Dus wellicht snelle levering :)

oh: Pre-Order now in time for Christmas shipping
Current estimated lead time - 3 weeks
;(

[ Voor 29% gewijzigd door VonFoX op 11-11-2014 09:43 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:36:
[...]

http://thenoduscollection.com/
Maar hij is nog steeds niet verzonden, gisteren mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord ...
Ik zie wel dat de site is aangepast tov gisteren. Gisteren was het nog pre-orderen, nu gewoon shoppen. Dus wellicht snelle levering :)

oh: Pre-Order now in time for Christmas shipping
Current estimated lead time - 3 weeks
;(
jezus, 3 weken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze besteld voor de 6+. Wordt eind Nov verstuurd.
http://www.switcheasy.com/AirMask/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
Moet je het hoesje via credit card bestellen
Als dat zon is wie kan mij helpen

[ Voor 6% gewijzigd door 323 op 11-11-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

323 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:04:
[...]

Moet je het hoesje via credit card bestellen
Als dat zon is wie kan mij helpen
Via Paypal. Dus geen cc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
Ziet er mooi uit voor de bouwjongens onder ons. Denk dat ze hier wel blij van worden. Voor een normale gebruiker zonder extreem fysiek werk is dit een absolute no-go.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd wat Nyana zegt. Aan PayPal kan je dan weer je bankrekening koppelen.
Zodra ik het hoesje heb zal ik er ff foto's van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:38:
Idd wat Nyana zegt. Aan PayPal kan je dan weer je bankrekening koppelen.
...
[off-topic]
Wat je overigens nooooit moet doen.
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Waarom niet? Al 3 jaar tevreden daarmee. Ik heb geen credit card en daardoor is dit een goede vervanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:33
Erg fraude gevoelig. Als ze je wachtwoord hebben, kunnen ze veel geld van je rekening halen wat je zeer lastig terug kan krijgen (als het al mogelijk is).... Je omzeilt ook nog eens de bescherming die de bank heeft ingebouwd - zoals de random reader, two factor authentication, etc - waardoor je zelfs verdacht kan worden van nalatigheid. Zoek maar eens op Google.

Edit: Als je geen CC hebt, kan je altijd eerst via iDeal geld op je Paypal rekening zetten waarna je vervolgens de betaling kan doen. Dat is wel veilig.

[ Voor 17% gewijzigd door Anteros op 12-11-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stap nu van de 4S over naar de 6 die als het goed is over een paar dagen binnenkomt.

Toen ik de 4s kreeg ben ik gelijk op zoek gegaan naar een mooie sleeve omdat ik geen case om mijn Iphone wilde hebben en de leren versies niks vond.

Per toeval kwam ik toen de Hugo Boss Scout tegen.

Afbeeldingslocatie: http://static.svyaznoy.ru/upload/iblock/980f4166e0f3cba56a5982a9dff58e8c/big.jpg

Nu komt mijn Iphone6 als het goed is tegen het weekend binnen maar wilde ik wel weer een vergelijkbare sleeve.

Degene die nu het meest in de buurt komt is de Fitbag (Techno Schwarz).

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51dG%2BLPBqXL.jpg

Helaas heeft deze geen sluiting waarmee je de telefoon er even snel uittrekt.

Maar voor nu zal deze voldoen en ben ook benieuwd of de microvezel binnenkant de vingerafdrukken er een beetje afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb ook een Alston Graig case, maar je had beter eentje kunnen nemen waarbij je de iPhone er vanaf kan nemen...dan zeul je niet met de hele case thuis ;)

EDIT: en, hoe bevalt ie?

[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 12-11-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij wel!
Lijkt er inderdaad wel op. Zal ook wel moeten wil de case je iPhone 6 met enige grip willen vasthouden en bescherming kunnen bieden. Mooie hoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:29:

Degene die nu het meest in de buurt komt is de Fitbag (Techno Schwarz).

[afbeelding]

Helaas heeft deze geen sluiting waarmee je de telefoon er even snel uittrekt.

Maar voor nu zal deze voldoen en ben ook benieuwd of de microvezel binnenkant de vingerafdrukken er een beetje afhaalt.
Ik heb ook laatste jaren fitbag gehad, erg fijne sleeve. Microvezel binnenkant werkte destijds wel prettig!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 01:17
dennis_rsb schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:19:
[...]

Een glazen protector dan neem ik aan? Want een kunstof protector zal je Iphone weinig beschermen als hij een smak maakt.
Nee, geen glazen. Al zou ik dat misschien wel later willen nemen als dit me niet bevalt. Het gaat mij er meer om dat ik niet na een aantal maanden de eerste krasjes op het scherm zie, iets wat je nu al veel hoort bij de I6 ter vergelijking met de eerdere iphones, komt waarschijnlijk door de aflopende randen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:44

PSN: extreme8eight

• dennis_rsb
  • Laatst online: 01:44
Lasmibalsingh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:23:
[...]

Nee, geen glazen. Al zou ik dat misschien wel later willen nemen als dit me niet bevalt. Het gaat mij er meer om dat ik niet na een aantal maanden de eerste krasjes op het scherm zie, iets wat je nu al veel hoort bij de I6 ter vergelijking met de eerdere iphones, komt waarschijnlijk door de aflopende randen.
Dat zou kunnen ik leg mijn Iphone niet met scherm naar beneden. Ik heb de 5S zonder protector, en je krijgt wel dunne krasjes die je niet ziet als hij aanstaat, als je hem onder een lamp houd ofso. Maar dit hou je toch, ik hou persoonlijk niet van die plakkers. Maar als je de intentie hebt om hem ooit te verkopen, dan is hij is nette staat veel meer waard uiteraard.

• Robehr
  • Laatst online: 22:11
Yzord schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:05:
[...]

Heb ook een Alston Graig case, maar je had beter eentje kunnen nemen waarbij je de iPhone er vanaf kan nemen...dan zeul je niet met de hele case thuis ;)

EDIT: en, hoe bevalt ie?
Ja ik vind het idd een enorm geval. Wel een mooi afgewerkte case. Ik haal de iPhone er steeds uit op het moment dat ik binnen stap. Ik heb deze iPhone vooral omdat het eyecandy voor me is. Ben alleen bang voor krasjes door het dagelijks bevestigen van de case.

• Nyana

Nyana

Who?!

In het kader van afwisseling ook nog een sleeve erbij gehaald van Jaccet, via ETSY.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/rnw3tnfro0g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/kpgudscnnk6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/xfr2ujckj0j.jpg

Mooie kwaliteit. Past er mooi in. Niet te los of strak.
En "made in Holland".

Verwijderd

Nyana schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:02:
In het kader van afwisseling ook nog een sleeve erbij gehaald van Jaccet, via ETSY.

En "made in Holland".
Gave hoes. Vooral door het verweerde leer. Wel jammer dat de stiksels aan de buitenkant ervoor zorgen dat de sleeve een stuk groter wordt.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45

Aight!

'A toy robot...'

Al mensen de FUZ case binnen? Ben benieuwd naar de ervaringen ervan, die voor mijn PLUS was als het goed is eindelijk onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Aight! schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:58:
Al mensen de FUZ case binnen? Ben benieuwd naar de ervaringen ervan, die voor mijn PLUS was als het goed is eindelijk onderweg :)
Nyana in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes"

Ik gebruik de felt case nu bijna een week. Ik vind het een prettige case omdat het weinig volume aan de iphone 6 (+) toevoegt. Het enige nadeel wat ik me kan bedenken is dat je langs alle zijden van het toestel, stof gaat zien.
Dit is een eigenschap van het gebogen glas wat bij dit toestel wordt gebruikt.
Dit heb ik met de Apple leather case ook ervaren. Maar dan met name de bovenzijde van het toestel.
De spigen metal hybrid heeft het minst last van stof ophoping. Mede door de schuine rand van de rubberen shell. Nadeel van deze case echter is, dat het veel bulk aan het geheel toevoegt. Wat dan wel weer gunstig is voor de stijfheid. Want deze case maakt het moeilijker om het toestel te buigen.

Dit weekend zal ik nog een paar foto's plaatsen van de felt case, na een week gebruik.
Hij pluist helaas wel iets meer als ik verwacht had. Wellicht dat dit beter wordt in de toekomst aldus Fūz.

Vooralsnog vind ik het wel de meest fijne case. Maar zoals eerder vermeld hou ik van afwisseling.

Met de leather case, spigen metal hybrid, felt case en Jaccet sleeve. Moet dat goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb, omdat er iets mis ging met de levering van de case die ik oorspronkelijk bestelde, moeten kiezen voor een andere case. Na zeker 3 weken rondgelopen te hebben zonder bescherming moest ik echt snel iets hebben. Mijn eisen waren dat ik geen flip-cover wilde, de case van zwart leer moest zijn en dat de case de iPhone niet te dik maakte. Perongeluk stuitte ik toen op de Mujjo Leather walllet case die ik gisterenavond bezorgd kreeg.

De case is echt mooi! Ik dacht dat ik me erg zou storen aan het walllet-gedeelte maar dat is zo goed als onzichtbaar als je er geen pasjes in doet. Het leer voelt heel zacht en de case geeft voor mijn gebruik goede bescherming icm een screenprotector.

Wat mij betreft echt een aanrader! Ik heb de case besteld bij Appelhoes. Er ging eerst wat mis met de eerste bestelling maar Appelhoes heeft dit heel netjes en erg snel opgelost en dat mag ook gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Nyana schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:04:
[...]

Nyana in "[iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes"

Ik gebruik de felt case nu bijna een week. Ik vind het een prettige case omdat het weinig volume aan de iphone 6 (+) toevoegt. Het enige nadeel wat ik me kan bedenken is dat je langs alle zijden van het toestel, stof gaat zien.
Dit is een eigenschap van het gebogen glas wat bij dit toestel wordt gebruikt.
Dit heb ik met de Apple leather case ook ervaren. Maar dan met name de bovenzijde van het toestel.
De spigen metal hybrid heeft het minst last van stof ophoping. Mede door de schuine rand van de rubberen shell. Nadeel van deze case echter is, dat het veel bulk aan het geheel toevoegt. Wat dan wel weer gunstig is voor de stijfheid. Want deze case maakt het moeilijker om het toestel te buigen.

Dit weekend zal ik nog een paar foto's plaatsen van de felt case, na een week gebruik.
Hij pluist helaas wel iets meer als ik verwacht had. Wellicht dat dit beter wordt in de toekomst aldus Fūz.

Vooralsnog vind ik het wel de meest fijne case. Maar zoals eerder vermeld hou ik van afwisseling.

Met de leather case, spigen metal hybrid, felt case en Jaccet sleeve. Moet dat goedkomen.
Gaaf, ik kan niet wachten totdat ik hem heb! Thnx voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 22:55
Zo, mijn Sena Heritage is ook binnen. Had in eerste instantie gewacht op een Nederlandse webshop, maar de levering werd steeds uitgesteld, dus via de officiele site besteld.

6 november besteld, 6 november verzonden, 12 november eerste afleverpoging en gisteren de succesvolle tweede.

Overigens ook een brief van FedEx erbij waarin staat dat ik niets hoef te doen en dat het alleen informatief is, maar er zit wel een handelsfactuur bij van 13 euro. Zie overigens nergens waar ik het geld naar moet overmaken en voor wanneer, dus ik verwacht dat dit niet hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nyana schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:02:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En "made in Holland".
Mooi, maar ik vindt zo'n pull-cord wel prettig.
Zeker als deze gelockt wordt.

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/041/0/7724401/il_570xN.531401184_kit0.jpg

Nu nog 1tje vinden met een creditcard pocket.

[ Voor 11% gewijzigd door i2Paq op 14-11-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Iemand ervaringen met een van de volgende Tech21 cases voor zijn/haar iPhone 6 Plus?
Linkje: https://www.tech21.com/iphone-6-plus-cases/l/clear

Heb zelf de Impact Shell voor mijn huidige 5, en deze is ontzettend goed bevallen.
Hoe zit het op de iPhone 6 Plus, is het formaat fijn. Bescherming goed. Uiterlijk redelijk?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 14:29
Na een zoek tocht een gaaf hoesje van wol gevonden! Het wordt handgemaakt door het Duitse bedrijf Pack-Smooch. Nog even contact gehad met P&S omdat tegenwoordig veel wol niet diervriendelijk wordt 'gewonnen', maar ze konden garanderen dat hun merino wol wel diervriendelijk is.

Hoesje zit perfect voor mijn iPhone 6+, mijn vriendin wou meteen het zelfde hoesje voor haar iPhone 4. Dus direct 2 stuks besteld. Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/ddi3ecyqn/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/lhq7j3l5r/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/g51d4yx9b/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/bhvb379wf/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/eaoin8a8v/image.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Robehr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:50:
[...]

Ja ik vind het idd een enorm geval. Wel een mooi afgewerkte case. Ik haal de iPhone er steeds uit op het moment dat ik binnen stap. Ik heb deze iPhone vooral omdat het eyecandy voor me is. Ben alleen bang voor krasjes door het dagelijks bevestigen van de case.
Daarom had je eigenlijk de wallet moeten nemen waar je de case los kan halen welke met magneten aan de wallet zit (zie mijn foto's in dit topic). Ik zou hem gewoon inruilen voor die case, want je gaat je dood irriteren aan het constant erin en eruit halen van je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik snap sowieso niet waarom mensen een wallet kopen m.u.v. vrouwen waarvoor het gewoon een trendy item is geworden.

Je verneukt het hele design, verliest het gehele comfort en gebruiksgemak van de iPhone en je moet aan je oor bellen met een portemonnee. Het wordt met de dag gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:44
Weet iemand in welke Apple winkel ze nou een beschermlaagje aanbrengen voor je iPhone ? Was dat de Amac? En als iemand het al eens heeft gedaan, zit het dan goed recht zonder belletjes eronder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Redondo1982 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:08:
Ik snap sowieso niet waarom mensen een wallet kopen m.u.v. vrouwen waarvoor het gewoon een trendy item is geworden.

Je verneukt het hele design, verliest het gehele comfort en gebruiksgemak van de iPhone en je moet aan je oor bellen met een portemonnee. Het wordt met de dag gekker.
Daarom heb ik dus de Nodus access case besteld. Daar kun je de Iphone gewoon uit halen als je gaat bellen, maar als je ff gaat whatsappen ofzo, dan laat je hem gewoon zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.newtech-enews.com/images/The%20Access%20Case%20by%20Nodus_5.jpg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Vandaag de "Aluminum Ultra-thin Metal Case Back Cover Skin for Apple iPhone 6 Plus" binnen, foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mvnclc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2l91cn4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/25jbol0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/oh9gk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/106yfj8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/146429.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1218ugn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2n24rr8.jpg

Op de iPhone 6 Plus:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/9jhg1e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/15p510n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2wm2d4w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2dchi5x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/25ow11t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/nex2lf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2gvuia9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2m4xiex.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/6i90rq.jpg

Mijn ervaring ermee.... Hij ziet er erg mooi uit en weegt bijna niks. Maar om hem goed op de iphone te krijgen is enige moeite nodig, en dan merk je waarom het zo goedkoop is. Het aluminium frame is gemaakt van erg zwak aluminium, maar je iPhone ligt er zo in. Doe het voorzichtig want het bekrassen van je iPhone is wel degelijk mogelijk. Maar dan, die plastic achterkant.... die heeft 4 uitsparingen, 1 aan elke kant, en die moet je onder het aluminium zien te krijgen en dat gaat met enige kracht en niet zoals op Ebay te zien met alle gemak. Als je hem er eenmaal in hebt zie je dat er 4 drukpunten ontstaan waar het plastic onder het aluminium ligt. Te zien op de laatste foto. Het aluminium is verder best wel scherp en de plastic achterkant voelt fragiel en kraakt de hele tijd. Ik ga hem niet gebruiken, want erg stevig is hij niet en ik heb het idee dat hij mijn iPhone niet beschermt als hij eens mocht vallen. En de mute knop is onmogelijk te bereiken tenzij je lange nagels hebt. Grotere headphone jacks zijn ook niet mogelijk.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvt_Ryan
  • Laatst online: 27-11-2024
Can2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:16:
[...]

Waar heb je deze besteld/gekocht?
Een beetje late reactie maar ik heb 'm bij Smartphonehoesjes.nl besteld. Daar kost hij €20,95 en hij wordt de volgende dag gratis thuis bezorgt. Je kunt 'm daar ook voor dezelfde prijs in het zwart krijgen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pvt_Ryan op 15-11-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 12:12
De Decoded Surface Wallet voor de iPhone 6+... Links zonder en rechts met flits :/
Echt te bizar.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ozrWqwyl.jpg

Hoesje in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zeVWHqQl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

V3g3ta schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:56:
Vandaag de "Aluminum Ultra-thin Metal Case Back Cover Skin for Apple iPhone 6 Plus" binnen, foto's:

[afbeelding]

Mijn ervaring ermee.... Hij ziet er erg mooi uit en weegt bijna niks. Maar om hem goed op de iphone te krijgen is enige moeite nodig, en dan merk je waarom het zo goedkoop is. Het aluminium frame is gemaakt van erg zwak aluminium, maar je iPhone ligt er zo in. Doe het voorzichtig want het bekrassen van je iPhone is wel degelijk mogelijk. Maar dan, die plastic achterkant.... die heeft 4 uitsparingen, 1 aan elke kant, en die moet je onder het aluminium zien te krijgen en dat gaat met enige kracht en niet zoals op Ebay te zien met alle gemak. Als je hem er eenmaal in hebt zie je dat er 4 drukpunten ontstaan waar het plastic onder het aluminium ligt. Te zien op de laatste foto. Het aluminium is verder best wel scherp en de plastic achterkant voelt fragiel en kraakt de hele tijd. Ik ga hem niet gebruiken, want erg stevig is hij niet en ik heb het idee dat hij mijn iPhone niet beschermt als hij eens mocht vallen. En de mute knop is onmogelijk te bereiken tenzij je lange nagels hebt. Grotere headphone jacks zijn ook niet mogelijk.
Die heb ik dus ook binnen gekregen (goud) en ja, ziet er mooi uit, maar ik ga hem echt niet gebruiken merk ik nu. Ik durf mijn iphone daar echt niet in te steken. Dat resulteert opzeker in krassen en vloeken haha. Daarbij staat er een IMEI nummer op wat wel heel erg nep is. Die gaat marktplaats weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Yzord schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:32:
[...]

....Daarbij staat er een IMEI nummer op wat wel heel erg nep is. Die gaat marktplaats weer op.
De text op de achterkant is er dan ook alleen voor 'om het af te maken' niet voor de correctheid :p

Same, ook binnen gehad (zwart) verder, nog niet getracht te passen maar ben wat voorzichtig nu ik dit zo lees...jammer dat je niet meer bij de mute button kan als hij eenmaal 'framed' is :(

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik durf hem er echt niet in te frotten. Respect voor degene boven ons die het wel heeft aangedurfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Yzord schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:24:
Ik durf hem er echt niet in te frotten. Respect voor degene boven ons die het wel heeft aangedurfd.
Respect? Ik vind dit gewoon een achterlijke keus! Ik heb totaal geen respect voor mensen die de iPhone totaal verneuken met dit soort hoesjes en alleen maar omdat het goedkoop is. Koop gewoon een goedkoop toestel.

Koop je een iPhone? Wil je een hoesje eromheen? Koop dan ook een hoesje die de iPhone verdiend en geen rommel zoals dit.

Een blinde kan zien dat dit gewoon rommel is. Kan er nou echt geen € 30 - € 50 meer van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
VonFoX schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:46:
[...]

Daarom heb ik dus de Nodus access case besteld. Daar kun je de Iphone gewoon uit halen als je gaat bellen, maar als je ff gaat whatsappen ofzo, dan laat je hem gewoon zitten.
[afbeelding]
Als je dan al een wallet koopt, dan is dit wel inderdaad de beste die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Redondo1982 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:44:
[...]

Respect? Ik vind dit gewoon een achterlijke keus! Ik heb totaal geen respect voor mensen die de iPhone totaal verneuken met dit soort hoesjes en alleen maar omdat het goedkoop is. Koop gewoon een goedkoop toestel.

Koop je een iPhone? Wil je een hoesje eromheen? Koop dan ook een hoesje die de iPhone verdiend en geen rommel zoals dit.

Een blinde kan zien dat dit gewoon rommel is. Kan er nou echt geen € 30 - € 50 meer van af?
Nou, ik heb als vaste cover een degelijke Spigen (die dik €40 heeft gekost). Deze zag er goed uit, en voor het geld hoef je het niet te laten. Ik heb geen krassen gecreëerd en andere weten nu wat ze in huis halen/hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

[...]

Jemig kerel, doe eens even rustig. Laat hem lekker zelf beslissen wat hij met zijn telefoon en geld doet. Al gooit hij hem in de sloot, vist hem op en stampt er nog eens lekker op....dat is toch zijn keus?

Wat is dat toch dat men tegenwoordig die drang heeft om anderen dingen op te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Ik heb ook de zwarte. Maar geen krassen met het er in krijgen hoor.

Je moet eerst die doorzichte achterkant eruit halen, via de achterkant kan je dan zonder problemen je iphone in het frame leggen. Vervolgens klik je de doorzichtige achterkant er weer tegenaan. Niet door de voorkant dus proberen te krijgen dan heb je zeker kans op krassen.

Ik heb em alleen gekocht om iets te hebben zodat ik nu rustig verder kijken totdat er echt iets komt dat precies is wat is ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

cubuz schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:06:
Ik heb ook de zwarte. Maar geen krassen met het er in krijgen hoor.

Je moet eerst die doorzichte achterkant eruit halen, via de achterkant kan je dan zonder problemen je iphone in het frame leggen. Vervolgens klik je de doorzichtige achterkant er weer tegenaan. Niet door de voorkant dus proberen te krijgen dan heb je zeker kans op krassen.
Ah kijk, dat wist ik niet. Ik had hem er wellicht via de voorkant er in gepropt haha. Dank je voor de verhelderende gebruiksaanwijzing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Yzord schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:22:
[...]

Ah kijk, dat wist ik niet. Ik had hem er wellicht via de voorkant er in gepropt haha. Dank je voor de verhelderende gebruiksaanwijzing _/-\o_
yw, ik had al een vermoeden ;)
En toch ook zonde om weer zo'n dure aankoop naar de prullenbak te verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Hij kan er maar op een manier in. Via de voorkant past hij echt niet. Als iemand de mijne wil hebben, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Yzord schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:04:
[...]

Jemig kerel, doe eens even rustig. Laat hem lekker zelf beslissen wat hij met zijn telefoon en geld doet. Al gooit hij hem in de sloot, vist hem op en stampt er nog eens lekker op....dat is toch zijn keus?

Wat is dat toch dat men tegenwoordig die drang heeft om anderen dingen op te leggen?
Ik ben rustig en ik leg niemand wat op hoor! Het is gewoon mijn mening en snap gewoon niet dat dit soort hoesjes geprobeerd worden. Het ziet er niet uit (lijkt wel een kermishoesje) en je hebt ook nog eens kans dat je je iPhone beschadigt.

Lang verhaal kort:
Iedereen mag van mij inderdaad zelf lekker weten wat ze ermee doen, maar begrijpen doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Maar dat is een hele andere bewoording dan hoe je het eerst formuleerde. Toch bedankt dat je het even toe wilde lichten, want ik schrok er best van (niet dat je verplicht was ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
[...]

Kan er nou echt geen € 30 - € 50 meer van af?
Waarom zou ik zoveel geld uitgeven voor een gratis toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Christian schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:50:
[...]

Ben benieuwd bij welk abonnement je een "gratis" toestel krijgt :+

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 17-11-2014 14:41 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Mother_Goozz schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:38:
[...]

Ben benieuwd bij welk abonnement je een "gratis" toestel krijgt :+
Zakelijk abonnement, oftewel telefoon van de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Christian schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:50:
[...]

Dus de waarde van het toestel veranderd dan ook?

En ohja, gratis bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Redondo1982 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:15:
[...]

Dus de waarde van het toestel veranderd dan ook?

En ohja, gratis bestaat niet.
Waarom bestaat gratis niet? De waarde verandert inderdaad niet. Het blijft een telefoon. Iets waarvoor ik geen tientallen euro's gaat uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:13
Toch maar een Alston Craig besteld, heb nu al een wallet case, maar vind het daarbij handig dat ik de telefoon er ook uit kan halen, is soms wel handiger met foto's maken :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Laatst online: 22:46
Ik heb bij m'n iPhone 5 een hele waaier aan hoesjes gehad maar uiteindelijk ben ik gesetteld met de originele lederen Apple case. Deze is het meest stijlvol, degelijk en praktisch met voldoende bescherming. Voor mijn IPhone 6 die nog in bestelling staat ga ik dezelfde keuze maken.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de Spigen Airskin voor de iPhone 6 Plus? Ik ben op zoek naar een mooie (transparante) ultra dunne case voor naast mijn Apple case en kwam die tegen. Of raden jullie alternatieven aan?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Darks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
Ik heb bij m'n iPhone 5 een hele waaier aan hoesjes gehad maar uiteindelijk ben ik gesetteld met de originele lederen Apple case. Deze is het meest stijlvol, degelijk en praktisch met voldoende bescherming. Voor mijn IPhone 6 die nog in bestelling staat ga ik dezelfde keuze maken.
Zelf heb ik nog nooit eerder een originele lederen Apple case gehad, maar toen ik mijn iPhone 6 Plus kocht wilde ik het er wel op wagen. Ik vind het een prima case, ik heb gekozen voor Midnight Blue. Voor mijn iPhone 5 had ik eentje van Melkco met zo'n klep, maar met foto's maken vond ik dat niet ideaal. Voor de rest vond ik het wel een fijn hoesje, want ook het scherm was beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-02 20:53
VonFoX schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:46:
[...]

[afbeelding]
Waar kan j zoiets kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duppie
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Net deze sleeve besteld. Vond alleen deze kleur grijs aan de buitenkant mooier, maar ik wilde geen elastiek aan de buitenkant. En een kaarthouder vond ik eigenlijk ook niet zo mooi. Dus ik heb contact gehad met Bholsa en ik kreeg na een kwartier al een bericht terug van Vera dat de case helemaal zelf samen te stellen was. Dus ik heb gekozen voor een donkergrijze buitenkant, een donker rode binnenkant en zonder elastiek en kaarthouder. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot de sleeve verzonden wordt en ik hem vast kan houden. Zodra hij binnen is, zal ik het met jullie delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
rjm81 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:57:
[...]

Waar kan j zoiets kopen? :)
Google even op Nodus Access Case en je komt op hun website. Heb hem zelf daar ook besteld. Kon namelijk geen Nederlandse webshop vinden die ze verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmh_godzilla
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 10:03
Vandaag mijn nieuwe Decoded Pouch binnen gekregen voor de Iphone 6.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/a3m9lg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/34nplxh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/161ap3n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/zvd8ig.jpg

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:40

paQ

Ik heb zojuist mijn www.bestskinsever.com matte skin binnen gekregen.
Nu heb ik best wel veel ervaring met skins 'nat' aanbrengen op laptops,ipads en iphones, maar een skin rond een iphone 6 valt toch best nog tegen. Het is veel rondom aandrukken en veeeeeel geduld hebben. :O

maar hij lijkt nu goed erop te zitten. Morgen zal hij goed droog zijn, dus kan ik het beter beoordelen. Maar het ding is wel errug goed op maat gemaakt :Y

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• oscardt
  • Laatst online: 19:57
Heeft iemand de Nodus Access Case al binnen? Ik ben wel benieuwd in hoeverre de iphone blijft zitten. Bijvoorbeeld als je er tegenaan staat.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Flinke case dan, als je er tegen aan kunt staan ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Redondo1982
paQ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:41:
Nu heb ik best wel veel ervaring met skins 'nat' aanbrengen op laptops,ipads en iphones, maar een skin rond een iphone 6 valt toch best nog tegen. Het is veel rondom aandrukken en veeeeeel geduld hebben. :O

maar hij lijkt nu goed erop te zitten. Morgen zal hij goed droog zijn, dus kan ik het beter beoordelen. Maar het ding is wel errug goed op maat gemaakt :Y
Ik heb even gekeken en ik zou dit wel willen hebben alleen voor de body. De zijkanten leken mij een drama om aan te brengen, maar ik zag dat ze een case optimized protector hebben zonder die rondingen. Ik wil het alleen hebben voor het beschermen van mijn achterkant als ik hem op tafel oid leg. Nu ben ik elke keer aan het nadenken als ik hem neer leg, papiertje hier, papiertje daar. En ik wil hem gewoon naakt blijven gebruiken, dus dan is dit een goede oplossing. Dank je wel voor de tip!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 08:23
hmh_godzilla schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:01:
Vandaag mijn nieuwe Decoded Pouch binnen gekregen voor de Iphone 6.
Hoor je je notificaties en ringtone nog een beetje goed met deze case?

Vind het wel echt een nice pouch namelijk, en eindelijk een met een strap in het bruin :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• paQ

paQ

Achterkant een matte best skins ever
Voorkant antiglare van Apple Afbeeldingslocatie: http://50.6.73.68/picit/1416496839.7948.iPicit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://50.6.73.68/picit/1416497106.4979.iPicit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://50.6.73.68/picit/1416497080.076.iPicit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://50.6.73.68/picit/1416497094.7479.iPicit.jpg

• hmh_godzilla
overtones schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:24:
[...]

Hoor je je notificaties en ringtone nog een beetje goed met deze case?

Vind het wel echt een nice pouch namelijk, en eindelijk een met een strap in het bruin :)
Ja hoor, luid en duidelijk.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

paQ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:41:

Wat ik vroeger bij de 3(GS) deed was skin erop en dan terug in de originele doos met een zware boek er op een dagje. Dat werkte altijd wel.

Ik heb nog een Spigen Thin Fit Crystal Clear liggen voor de 6+. Deze ooit besteld, maar toen kwam de Alston Graig binnen. Zit nog nieuw in verpakking. Iemand?

[ Voor 10% gewijzigd door Yzord op 20-11-2014 19:51 ]

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 08:23
Kun je ook een foto maken waarbij de iphone bovenop de pouch ligt?

Het lijkt wel of de pouch onnodig breder is dan de iphone, dat zou zonde zijn.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Vandaag ook mijn Felt Case ontvangen voor de 6+, wat een leuk hoesje. Voelt stuk degelijker aan dan ik had gedacht en ook lekker dun.

Power knop is even lastig, alsof er een vertraging inzit, maar ach die gebruik ik toch niet vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:44
Gisteren de Ringke Fusion case ontvangen voor de iPhone van mijn vriendin. Prachtige case, ook redelijk vast in de hand. Achterkant is doorzichtig, ze vind het heel mooi!

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

paQ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:27:
Achterkant een matte best skins ever
Voorkant antiglare van Apple [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die achterkant vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 11:21
Iemand interesse in een Sena Case voor de Iphone 6+ ? Heb per ongeluk de verkeerde kleur besteld... Het gaat om de ultra slim pouch kleur cognac.

Je kunt hem morgen dus al in huis hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmh_godzilla
overtones schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:03:
[...]

Kun je ook een foto maken waarbij de iphone bovenop de pouch ligt?

Het lijkt wel of de pouch onnodig breder is dan de iphone, dat zou zonde zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/202idz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Iemand zijn Nodus case al gehad??

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
VonFoX schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:43:
Iemand zijn Nodus case al gehad??
Nee, helaas nog niet. Vorige week maandag besteld. (Stond wel 3 week levertijd bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik 30-10 besteld, maar nog niks gehad.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-02 20:53
http://www.spigen.com/bra...6-plus-case-thin-fit.html

Crystal Clear versie...Binnen gehad voor me iPhone 6+ erugghh blij mee

Grip is zwaar verbeterd..mooi doorzichtig...en valbescherming

Originelle Apple zwart leder case gaat eruit!

[ Voor 18% gewijzigd door rjm81 op 24-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
rjm81 schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:14:
http://www.spigen.com/bra...6-plus-case-thin-fit.html

Crystal Clear versie...Binnen gehad voor me iPhone 6+ erugghh blij mee

Grip is zwaar verbeterd..mooi doorzichtig...en valbescherming

Originelle Apple zwart leder case gaat eruit!
Heeft de case ook opstaande randen om het scherm te beschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb deze case nog nieuw liggen...mocht iemand interesse hebben en heeft idd een iets opstaande rand

[ Voor 22% gewijzigd door Yzord op 24-11-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik zit nu al even te wachten tot de Sena hoesjes in Nederland beschikbaar komen, maar het duurt en het duurt maar.

Weet iemand een ander alternatief die in pouch variant is en een luxe uitstraling heeft voor max 40e.
Ik ben ook al bij wat winkels geweest maar die lederenhoesjes lijken wel van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

aerofreak

Steve Jobs

Ik wacht eigenlijk op die van knomo, maar die zijn ook nog niet leverbaar :'(

Ik denk dat het dan maar Decoded gaat worden, of heeft iemand anders nog tips voor een mooie lederen sleeve?
Joli Originals vind ik persoonlijk te duur en ook lang niet zo stevig als de Knomo sleeve die ik ooit gehad heb.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Oke, het wordt een Joli iPhone case (sleeve model). Heb ik een vraag: hoe krijg je de telefoon uit die hoes? Werkt dat met een koort waaraan je trekt zodat de telefoon omhoog komt? Op de website staan namelijk alleen foto's vd voorkant... Fail :F

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

SuidAkrA schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 05:03:
Verwacht komende dagen deze sleeve van Etsy, waar de 6 plus inpast mét case! d:)b (zie verschilende keuze opties) Lijkt me mooie oplossing voor wat extra bescherming in jas of tas.

[afbeelding]
Hoe werkt dat precies met die keuzeopties? Zijn alle Etsy sleeves op die manier te leveren? Mijn vriendin wil graag een sleeve waar de iphone met case in past (don't ask...). Vandaar :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste