Jieve schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:57:
Ik heb op dit moment de rode lederen hoes van Apple zelf, voelt goed aan, maar maakt mijn iPhone 6 toch een stuk dikker.
Wat ook minder prettig is van de lederen Apple Case, dat hij vrij hoog is aan de bovenkant, waardoor je niet echt lekker kan swipen.
Graag zou ik een case willen hebben die toch voldoende bescherming geeft, maar mijn toestel niet zo dik maakt en dat het swipen niet echt minder van wordt.
Zelf had ik
http://www.appelhoes.nl/Puro-Ultra-Slim-case-iPhone-6-Clear gezien, heeft iemand hier ervaring mee?
Suggesties zijn welkom.
Ik heb Puro Ultra Slim in het grijs gekocht (was bij wehkamp 4 euro + 6 verzendkosten, werd overigens geleverd met screen protector).
Mijn ervaring van de 'case'.
+ Cut outs om de volume, mute en lock knoppen zijn perfect (qua afmeting en locatie)
+ Case is erg dun en voegt vrijwel geen bulk aan de tel toe
+ Iets meer grip dan een naked phone, materiaal voelt als heel glad-achtig en fijn schuurpapier
- De linker en rechter zijde van de case zijn vrij losjes. Komt in de loop der tijd geheid vuil tussen.
Nog een opmerking. Ik dacht dat de case zo dun was dat de camera nog zou blijven uitsteken, wat volgens mij niet het geval is. Ik denk dat de case misschien net iets dunner is dan het uitstekende gedeelte van de camera. De telefoon wiebelt in ieder geval niet meer als het op een plak oppervlak ligt.
Ik gebruik deze case trouwens totdat ik een betere clear case kan vinden. Ben aan het wachten totdat de Power Support Air Jacket cases in Nederland leverbaar zijn. Iemand die meer weet over de Air Jacket?