Ik zit nu een dag met de 730 te spelen en ben er zeer over te spreken. Voornaamste dingen waar ik tot op heden tegenaan loop:
- Foutcode: 80860010 wanneer ik apps wil installeren. Gisteren ging dit nog probleemloos? Terug naar fabrieksinstellingen gegaan. Voor nu weer opgelost. Oplossingen via google hielpen niet.
- Onder instellingen is het echt een complete chaos?? Niks is geordend op alfabet of functie en Hoofdletters en normale letters wisselen elkaar af.
- Google agenda wordt niet zichtbaar in de Agenda app. Synchronisatie staat aan en email werkt prima, maar al mijn afspraken worden niet zichtbaar. Opgelost, sync instelling bij google zelf.
- Telkens wanneer een app geüpdatet is, gaat de telefoon naar het homescreen (onderaan). Ook wanneer je op dat moment een bericht aan 't typen bent o.i.d. Zeer irritant met tig apps die in het begin aan 't updaten zijn.
En verder
- Geen DS Cloud. Alle andere Synology apps zijn er wel. Op zich geen ramp (kan prima zonder).
- Geen andere browser kunnen kiezen. IE werkt prima, maar op mijn laptop gebruik ik Chrome en synchroniseren lukt op deze manier niet. Dat vind ik wel vervelend, maar ik was hier al van op de hoogte. Hopelijk met Windows 10 dat hier verandering in komt.
- De cpu/gpu schiet gewoon wat te kort in gamen. Minion rush is prima speelbaar, maar je ziet het beeld gewoon soms even haperen.
Maar om toch op een positieve noot te eindigen.
+ Het scherm is echt perfect. Werkelijk prachtig. Full HD had gemogen, maar 720p is niet storend.
+ De overall ervaring is echt super. Alles draait vlot en dat de camera traag start (tweakers review) vind ik onzin. 2 of 3 seconden en je kunt foto's schieten.
[
Voor 17% gewijzigd door
Freakster86 op 11-03-2015 21:32
]