Als ik naar de website van de Upgrade Advisor ga staat er, "Dit App is niet verkrijgbaar. Deze pagina is alleen bedoeld voor informatiedoeleinden."
Iemand een idee hoe ik daar omheen kom?
Iemand een idee hoe ik daar omheen kom?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 15% gewijzigd door Arar op 20-03-2016 09:03 . Reden: Aanvulling. ]
[ Voor 49% gewijzigd door Lord_Dain op 02-04-2016 10:31 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
[ Voor 11% gewijzigd door dewil1990 op 26-04-2016 11:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door My-life op 12-04-2016 19:49 ]
Inderdaad!Admiral Freebee schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:06:
• Het toetsenbord bevalt ook goed. Eindelijk corrigeert het woordenboek "ze" niet maar naar "ZE". Dat was knap vervelend.
It's just technology, not religion
[ Voor 53% gewijzigd door dewil1990 op 26-04-2016 11:23 ]
[ Voor 31% gewijzigd door hjs op 19-04-2016 09:56 ]
Ik hou me even aanbevolen voor goede tips. Mijn 735 bevalt me meer dan prima, maar begin volgend jaar (hehe, hoezo op tijdhjs schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:23:
Tijdje terug melde iemand dat er in europa weer een redelijke midrange foon te koop was.
Was geen Lumia, maar ik weet toch niet meer welk merk het wel was
(even voorwerk doen voor mn verjaardag binnenkort)
[edit]
kom nu de Funker W5.5 NOTE PRO tegen, dat is hem niet maar ook intressant
ah, de moly was het maarrr
http://www.windowsphonear...ed-coship-moly-x1-europe/
... en gaat over tot de orde van de dag
LOL. Is dat nou een typo op die pagina?
[ Voor 7% gewijzigd door hjs op 19-04-2016 16:11 ]
De 410 is zo'n 30% sneller qua CPU en iets van 20% sneller qua GPU, plus dat hij wat zuiniger is - maar het is geen schokkend grote vooruitgang.hjs schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:10:
vraag me alleen af of die CPU nu een stap voorruit is
Qualcomm MSM8916 1.2 GHz Quad Core
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/410
vs de (Nu in de L735 als ik het goed heb)
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/400
Nou, dat in combinatie met 2x zoveel geheugen moet merkbaar zijnDreamvoid schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:58:
[...]
De 410 is zo'n 30% sneller qua CPU en iets van 20% sneller qua GPU, plus dat hij wat zuiniger is - maar het is geen schokkend grote vooruitgang.
[ Voor 17% gewijzigd door Dreamvoid op 20-04-2016 12:34 ]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Je moet even de upgrade advisor installeren en runnen, daarna kun je updaten.wcduck schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:43:
Wanneer wordt de Windows 10 update voor de Lumia 735 eigenlijk wereldwijd uitgerold? Momenteel zie ik bij updates nog steeds niets staan. Nu staat er nog Demin op. Ik weet dat je via het Insider programma WP10 kan installeren, maar eens zou hij toch ook als reguliere update beschikbaar moeten komen?
Blijft natuurlijk vaag dat dit schijnbaar nodig is.. Ik neem aan dat cwduck er op doelt wanneer MS officieel de uitrol start. Dus als en OTA update/upgrade zonder dat je er eerst allerlei apps voor moet installeren.hjs schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:15:
[...]
Je moet even de upgrade advisor installeren en runnen, daarna kun je updaten.
Het is inderdaad vaag en omslachtig, maar het is wel een app van Microsoft dus officieel dan tochxxxneoxxx schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:27:
[...]
Blijft natuurlijk vaag dat dit schijnbaar nodig is.. Ik neem aan dat cwduck er op doelt wanneer MS officieel de uitrol start. Dus als en OTA update/upgrade zonder dat je er eerst allerlei apps voor moet installeren.
Marezathus
Bijna wel, alleen mijn usb poort is een irritatie factor aan het wordenWard85 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:34:
Zoals het er nu naar uit ziet zou het zo maar eens kunnen dat ik langer dan twee jaar met deze telefoon ga doen.
[ Voor 16% gewijzigd door EcoR op 06-05-2016 13:30 ]
Ik heb hetzelfde. De oplader blijft maar net zitten. Er hoeft maar een hele lichte beweging in de draad te komen of hij ligt er al weer uit. Erg onhandig.hjs schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Bijna wel, alleen mijn usb poort is een irritatie factor aan het worden
Hier ook, veel apps willen niet naar SD verhuizden en dan vreten ze daar geheugen op.P_Tingen schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:40:
Ik gebruik meer en meer websites als alternatief voor native apps
GoT, You have to love it!
[ Voor 16% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-06-2016 10:53 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Bedankt.DrivinUCrazy schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:50:
Die is er al heel lang. Bij mij staat het er al sinds maart op.
Je moet alleen wel zelf actie ondernemen door de upgrade advisor app te installeren.
GoT, You have to love it!
En het werkt als een dolle. Ik heb ook al een tijdje w10 op mijn 735. Geen centje pijn.DrivinUCrazy schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:50:
Die is er al heel lang. Bij mij staat het er al sinds maart op.
Je moet alleen wel zelf actie ondernemen door de upgrade advisor app te installeren.
Enige ongemak dat ik heb met W10 is dat de meting van de verbruikte data via het mobiele netwerk niet goed gaat. Geeft steeds dat ik door mijn limiet heen ben terwijl dat niet het geval is (ook via mijn provider gecontroleerd). Voor zover ik weet is er nog steeds geen oplossing voor, aan de andere kant, lang niet iedereen heeft dit probleem.P_Tingen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:35:
[...]
En het werkt als een dolle. Ik heb ook al een tijdje w10 op mijn 735. Geen centje pijn.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Kijk eens bij Instellingen -> Extra's -> Aanraken. Daar staat bij mij de instelling voor DTTW.FlipFluitketel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
Ben ik nu blind of kan ik de optie "double tap to wake-up" nergens meer uitschakelen? Via instellingen, persoonlijke instellingen, vergrendelingsscherm kan ik wel in/uitschakelen dat ik het scherm uit kan zetten door 2x te tikken op de taakbalk maar ik vind nergens meer de optie om de telefoon aan te zetten door te dubbel-tikken.
De laatste tijd merk ik dat mijn telefoon in mijn broekzak wel eens aan gaat en dan heb "ik" ineens allerlei rare dingen gedaan..
Ow ja, daar had ik ook al gekeken maar daar heb ik niet eens "Aanraken" staan..FreshM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Kijk eens bij Instellingen -> Extra's -> Aanraken. Daar staat bij mij de instelling voor DTTW.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Heb je je telefoon een keer opnieuw opgestart na de update? Heet de optie bij jou misschien "Gebaren"?FlipFluitketel schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Ow ja, daar had ik ook al gekeken maar daar heb ik niet eens "Aanraken" staan..
De opties die daar staan zijn Equalizer, Extra's & info, Netwerkservices, Nokia-account, Smart dual SIM.
Zojuist nog een update geinstalleerd maar nog steeds niet te vinden (nu 10.0.10586.494).
Het probleem was er ook voor de update, herstart is dus al regelmatig gedaan. Gebaren staat er ook niet en als ik zoek naar aanraken of gebaren krijg ik geen enkel resultaat.FreshM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:17:
[...]
Heb je je telefoon een keer opnieuw opgestart na de update? Heet de optie bij jou misschien "Gebaren"?
Je kunt ook de zoekfunctie in de instellingen gebruiken en zoeken op "Aanraken".
[ Voor 20% gewijzigd door ramrodwillem op 02-08-2016 19:18 ]
Store -> mijn biblotheekramrodwillem schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:30:
Hi ,
Hoe krijg ik deze app's nu weer terug ?
[ Voor 40% gewijzigd door ramrodwillem op 03-08-2016 09:42 ]
Ik draai de fast-ring, daarom zal mijn store wel anders eruit zien.ramrodwillem schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:33:
Thx , als ik naar Store ga , zie ik nergens mijn biblotheek ....?
Niet meer nadat ik mn account opnieuw had aangemeld/ingevoerdFokkeB schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:12:
Meer mensen last van?
[ Voor 9% gewijzigd door Paulus73 op 19-09-2016 10:12 ]
Oh, graag ja.Paulus73 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:11:
Ik ga mijn telefoon naar Microsoft sturen. De connector voor laden en verbinden doet het te slecht. Verder wil ik nog door met mijn telefoon. Ik zal mijn verdere ervaringen wel posten, weet dat er meer mensen zijn met eenzelfde probleempje.
Bevalt die 950 goed? Twijfel om ook over te gaan, maar op zich doet die het (op het stekkertje na) nog prima. Maar de aanbieding bij MS zelf is wel erg goed nu, € 299,-, zeker met dock erbij. Maar het blijft een flink bedrag dat ik anders niet hoef uit te geven.hjs schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:12:
[...]
Oh, graag ja.
Misschien een idee om ook te doen met mijn L735 ook al gebruik ik nu de L950.
Hij bevalt eigenlijk net zo goed als de L735
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
http://www.ebay.nl/sch/i....at=0&_nkw=cc-3086&_sop=15T.Kreeftmeijer schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:26:
Weet iemand een winkel waar ze nog achterkantjes voor mijn Lumia 735 hebben, het liefst met draadloos opladen? Ik heb gezien dat ze (bijna) overal uitverkocht zijn.
Dankje, had nog niet aan ebay gedacht. Ik ga deze bestellen: http://m.ebay.nl/itm/Noki...-/201583339016?nav=SEARCH, dan komt het volgende week.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Verwijderd
Standaard ingebouwd.P_Tingen schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:19:
Even een domme vraag van mij, ik heb zelf draadloos opladen nooit gebruikt, maar heb je daar een extra achterkantje voor nodig? Ik dacht altijd dat het standaard ingebouwd zat in de 73x modellen.
De 735 wel, de 730 heeft het draadloos opladen volgens mij niet.P_Tingen schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:19:
Even een domme vraag van mij, ik heb zelf draadloos opladen nooit gebruikt, maar heb je daar een extra achterkantje voor nodig? Ik dacht altijd dat het standaard ingebouwd zat in de 73x modellen.
[ Voor 3% gewijzigd door KrazyJay op 26-09-2016 08:27 ]
Bij deze dus.hjs schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:12:
[...]
Oh, graag ja.
Misschien een idee om ook te doen met mijn L735 ook al gebruik ik nu de L950.
Dat weet ik, mijn opmerking was bedoeld om aan te geven dat je er op moet letten, omdat MS geen duidelijke optie heeft om dit aan te passen. De site voor het aanmelden van een garantiereparatie is niet echt geweldig..... Ik ben bang dat je daar dus een omweg voor nodig hebt.PinokkioTV schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:39:
Als er discrepantie is over de garantietermijn, is de oorspronkelijke aankoopnota bindend.
Ja, een oranjeWillem1990 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:22:
Heeft een van de Lumia 735 gebruikers hier, wellicht een back cover / shell over. De mijne is gescheurd, en ik wil de telefoon eigenlijk tot einde van het jaar blijven gebruiken i.p.v. deze nu al te vervangen.
Op eBay, Ali genoeg te vinden. Niet origineel, dat wel.P_Tingen schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:54:
Niet over, maar ook op zoek. Hoesjes voor de 735 zijn lastig te vinden en die van mij loopt ook op het einde.
Ja, ik had er natuurlijk even bij moeten zetten dat het lastig vinden vooral geldt voor een exemplaar dat me aanstaatT.Kreeftmeijer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:16:
[...]
Op eBay, Ali genoeg te vinden. Niet origineel, dat wel.
Heb je gekeken of er stof en vuil zit in de ingang? Met een tandenstoker o.i.d. kun je vaak stof eruit krijgen.Laurensiootje schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:48:
Heb sinds een tijdje een probleem met de headphone ingang. Het startte met het af en toe uitvallen van de hoofdtelefoon. De telefoon gaf dan aan dat er geen hoofdtelefoon meer was aangesloten en mn muziek stopte.
Als ik de hoofdtelefoon dan een beetje heen en weer begon dan herkende de telefoon opeens weer de hoofdtelefoon.
Na een tijdje herkende de telefoon de hoofdtelefoon helemaal niet meer, ook even heen en weer bewegen van de hoofdtelefoon in de ingang hielp niet meer. Soms werkte het wel weer, maar bij de kleinste beweging (een tik op het scherm bijvoorbeeld) herkende de telefoon de hoofdtelefoon niet meer.
Heb op t internet gelezen dat de headphone ingang wel vaker een zwak punt is van de Lumia 735. Zat er zelf aan te denken om voor ongeveer 8 euro een headphone ingang te kopen en deze zelf te vervangen (heb sowieso geen garantie meer, had een tweedehandsje hier van tweakers). Heb op t internet gezien dat dit opzich niet heel moeilijk gaat bij deze Lumia. Iemand hier ervaringen mee?
Jep, heb ik gedaan (zowel met een tandenstoker als compressed air). Ziet er helemaal schoon uit, dus lijkt echt alsof er iets mis is met de aansluiting. Heb ook geprobeerd om wat geleidingsolie (weet niet precies wat het is, mijn pa kwam ermee aanzetten) op de hooftelefoon aansluiting te doen en daarna in de telefoon te doen. Dit leek heel even een positief effect te hebben, maar na een paar uur kwam het probleem helaas weer terug.dreester schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:54:
[...]
Heb je gekeken of er stof en vuil zit in de ingang? Met een tandenstoker o.i.d. kun je vaak stof eruit krijgen.
Heb uiteindelijk een nieuw headphone-connector onderdeel gekocht via RepairBase. Erbij zat ook de trilmotor. De telefoon opengeschroefd met behulp van youtube (zoek op Lumia 735 disassembly). Ging allemaal heel erg makkelijk! Ook aan de binnenkant is de 735 dus een leuke telefoon.Laurensiootje schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Jep, heb ik gedaan (zowel met een tandenstoker als compressed air). Ziet er helemaal schoon uit, dus lijkt echt alsof er iets mis is met de aansluiting. Heb ook geprobeerd om wat geleidingsolie (weet niet precies wat het is, mijn pa kwam ermee aanzetten) op de hooftelefoon aansluiting te doen en daarna in de telefoon te doen. Dit leek heel even een positief effect te hebben, maar na een paar uur kwam het probleem helaas weer terug.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq