Lazy_B, je moet niet de standaardwaarden van de camera app wissen, maar van de app die je als standaard hebt ingevoerd (dus het sony Album).
Verwijderd
@Too5
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat loste het probleem niet op.... Ik begin bijna te denken dat ik hem terug naar fabrieksinstellingen moet brengen.
Werkt dat voor jou wel dan?
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat loste het probleem niet op.... Ik begin bijna te denken dat ik hem terug naar fabrieksinstellingen moet brengen.
Werkt dat voor jou wel dan?
Dat is raar! Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt bij mij ook niet. Op mijn vorige nexus (en daarvoor samsung) werkte het wel. En als je op internet zoekt staat het ook zo beschreven. Bugje van Sony?
De Foto app van google staat niet tussen de apps, zou dat er mee te maken kunnen hebben?
De Foto app van google staat niet tussen de apps, zou dat er mee te maken kunnen hebben?
@Lazy_B
Misschien een nieuwe fotogallerij app installeren zoals QuickPic om dat dialoogvenster weer opnieuw tevoorschijn te tevoren? Dat is even een workaround die ik zo kan bedenken iig. Hoop dat het werkt!
Misschien een nieuwe fotogallerij app installeren zoals QuickPic om dat dialoogvenster weer opnieuw tevoorschijn te tevoren? Dat is even een workaround die ik zo kan bedenken iig. Hoop dat het werkt!
Verwijderd
Heb ik toevallig net geprobeerd, werkt ook niet.Bakko schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:19:
@Lazy_B
Waarschijnlijk resetten naar fabrieksinstellingen dan Lazy_B.
Verwijderd
Ik heb de Google app zelf gedownload. Wanneer je een nieuwe 'foto' app installeert dan mag je weer opnieuw kiezen. Zodoende kwam ik er achter dat deze app niet de WhatsApp foto's laat zien.
vandaag de MDR-NC31EM oordopjes met ruisonderdrukking van mijn broer overgenomen, reis veel met de trein dus gelijk even uitgeprobeerd of dat nou een beetje werkt. man wat een verschil! kan mijn muziek een stuk zachter zetten zonder een irritante trein door mijn muziek heen te horen! 
*edit* Heeft nog goede geluidskwaliteit, aldat je misschien voor de 60 euro die sony er zelf voor vraagt wel beter voor kan krijgen als je goed zoekt.
*edit* Heeft nog goede geluidskwaliteit, aldat je misschien voor de 60 euro die sony er zelf voor vraagt wel beter voor kan krijgen als je goed zoekt.
[ Voor 20% gewijzigd door Poesmij op 02-10-2014 19:25 ]
Me too, je hebt ook bijna geen grip onder de klepjes om ze open te krijgen. Gelukkig gebruik ik de magnetische kabel van de Z1c, waardoor de klepjes niet dagelijks/om de dag open hoef te maken. Bij de Z1c waren ze vanaf het begin wat makkelijker open te krijgen.CLB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:20:
Hmm ik heb een heel andere ervaring, die op de Z3 Compact zitten muurvast...
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb deze vraag hier al eerder gesteld, maar toen was het voor het toestel uit was: zijn er mensen die van een 5" toestel (of groter) zijn overgestapt en hoe bevalt de Z3C dan?
Ik heb nu een LG G2 en wil een Z2 of een Z3C halen als opvolger. Klein heeft voordelen, maar groot ook. Hoe ervaren jullie de relatief kleine Z3C? Typt het lekker, kan je "lange" teksten op internet nog goed lezen, etc?
Ik heb nu een LG G2 en wil een Z2 of een Z3C halen als opvolger. Klein heeft voordelen, maar groot ook. Hoe ervaren jullie de relatief kleine Z3C? Typt het lekker, kan je "lange" teksten op internet nog goed lezen, etc?
Als overstapper van een Nexus 5 kan ik zeggen dat het verschil niet heel groot is, maar wel merkbaar. En dan doel ik vooral op het vasthouden. Het lezen van tekst heb ik weinig verschil ik gemerkt tot nu toe.Framoes schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:16:
Ik heb deze vraag hier al eerder gesteld, maar toen was het voor het toestel uit was: zijn er mensen die van een 5" toestel (of groter) zijn overgestapt en hoe bevalt de Z3C dan?
Ik kom van een Huawei Ascend Mate, "telefoon" met een 6.1 inch scherm. Ik moet zeggen dat het typen wel even wennen was, omdat alles veel kleiner is. Maar dat is nu na een weekje wel gewend.Framoes schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:16:
Het één handig gebruik is een verademing ten opzichte van zo'n grote telefoon. Wat dan gewoon niet te doen is.
Verder geen nadelen ondervonden van de overstap
Geen mensen die toch liever een iPhone 6 hadden gekocht? Ik twijfel nog steeds (firstworldproblems)
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Hey kan iemand mij vertellen of de speciale earbuds van sony, die gebruik maken van de noise-cancelation features van de telefoon, nog steeds gratis meegeleverd worden in de doos?
Ik las dat bij de Z2 dat niet bij elke winkel gebeurde, maar wel bij sommige. Is dat hier ook het geval?
Ik las dat bij de Z2 dat niet bij elke winkel gebeurde, maar wel bij sommige. Is dat hier ook het geval?
Momenteel alleen bij kpn,vodafone en tmobile icm abbonement via hun site.Typfone en gsmeasy (zijn eigenlijk een bedrijf) die levert hem ook nog,alleen de reviews van die laatste zijn niet zo positief.Evertt_IA schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 02:43:
Hey kan iemand mij vertellen of de speciale earbuds van sony, die gebruik maken van de noise-cancelation features van de telefoon, nog steeds gratis meegeleverd worden in de doos?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Ik ben overgestapt van iOS naar Android,wou gewoon eens wat anders proberen, tot nu nog geen spijt.teiltjemetromme schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:30:
Geen mensen die toch liever een iPhone 6 hadden gekocht? Ik twijfel nog steeds (firstworldproblems)
Heb hem heel "clean" ingesteld met smartlauncher, werkt super...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 09:24 ]
Zojuist de gps getest : fantastisch!
Heeft maar enkele seconden nodig om signaal te vinden itt mijn nexus die er minstens 10min over deed.
Heeft maar enkele seconden nodig om signaal te vinden itt mijn nexus die er minstens 10min over deed.
Wow, ik was al zwaar onder de indruk van de accuduur van de Z1 Compact (6,5 tot 7 uur schermtijd over 2,5 dag op 1 lading), maar de Z3 Compact doet hier nog een schepje bovenop: 1d3u aan, 2u15 schermtijd, 76%!! resterend. Dit terwijl ik nog maar 1!! keer de telefoon heb opgeladen en de accu dus waarschijnlijk nog beter wordt. Awesome.
Top! Ben benieuwd naar je lange termijn ervaringen. Ik had juist even getwijfeld om 200,- meer uit te geven en de iPhone eens te proberen, maar vooralsnog ga ik toch nog even bij Xperia en Android blijven. Overigens heb ik nog nooit een ander merk Android-gsm gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Ik ben overgestapt van iOS naar Android,wou gewoon eens wat anders proberen, tot nu nog geen spijt.
Smartlauncher? Is dat iets wat met rooten e.d. te maken heeft? Daar ben ik (nog) niet in thuis namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Ik ben overgestapt van iOS naar Android,wou gewoon eens wat anders proberen, tot nu nog geen spijt.
Dat is de koptelefoon toch? Bij mij zaten er in de doos iig geen noise-cancelling oordopjes, maar gewoon normaleAmaze86 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 03:32:
[...]
Momenteel alleen bij kpn,vodafone en tmobile icm abbonement via hun site.Typfone en gsmeasy (zijn eigenlijk een bedrijf) die levert hem ook nog,alleen de reviews van die laatste zijn niet zo positief.
Nee dat is gewoon software, te downloaden uit de Play Storeteiltjemetromme schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:15:
Smartlauncher? Is dat iets wat met rooten e.d. te maken heeft?
Met een 'launcher' kun je alles aanpassen, zoals icoontjes, grootte, raster, animaties enzovoort.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Okee, ik had 2 dagen vrij en dus niet veel gebruik gemaakt van mijn telefoon, maar ik ben onder de indruk. 2d 5h 17m met 36% remaining... En een gps fix terwijl ik binnen sta, een meter of 2 van een raam: nog meer onder de indruk.
Het enige wat ik me afvraag: heeft iemand in de gratis Garmin app een optie gevonden om dat icon uit de notification bar weg te krijgen, of is notifications uitzetten in Settings > Apps de enige manier? (Oh en: gratis Garmin software voor Europa zonder tijdslimiet, nice!)
Het enige wat ik me afvraag: heeft iemand in de gratis Garmin app een optie gevonden om dat icon uit de notification bar weg te krijgen, of is notifications uitzetten in Settings > Apps de enige manier? (Oh en: gratis Garmin software voor Europa zonder tijdslimiet, nice!)
Ik heb gelezen dat je uit moet kijken bij water met veel chloor en zout. Nu ga ik morgen naar een subtropisch zwembad. En je kunt de vraag wel verwachten. Kan ik 'm daar onder water testen? Lijkt me dat er wel een beetje chloor in zit. Iemand ervaring mee?
Er zal nog weinig ervaring zijn, maar als je kijkt op de website van Sony zelf, dan maken ze gewoon reclame dat de telefoon in het water kan. een zwembad lijkt me een hele gangbare plaats.LoeWn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:34:
Ik heb gelezen dat je uit moet kijken bij water met veel chloor en zout. Nu ga ik morgen naar een subtropisch zwembad. En je kunt de vraag wel verwachten. Kan ik 'm daar onder water testen? Lijkt me dat er wel een beetje chloor in zit. Iemand ervaring mee?
http://www.sonymobile.com...phones/xperia-z3-compact/
en er zijn op YouTube wel filmpjes in een gewoon zwembad. Na het zwemmen al het chloorwater goed afspoelen.
http://www.androidauthori...amera-performance-533014/
Lekker dickmove van Sony... En ze waren nog zo aan het opscheppen over developer support een paar dagen geleden.
Lekker dickmove van Sony... En ze waren nog zo aan het opscheppen over developer support een paar dagen geleden.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat is al tig generaties bij Sony dus waarom dat nu opeens weer 'hot' is...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb mijn bootloader ook geunlocked. Nu hecht ik niet veel waarde aan low-light performance, maar een waarschuwing vanuit Sony vooraf was wel zo netjes geweest.
Ik ben eigenlijk best benieuwd wat jullie van de kijkhoeken van dit mobieltje vinden.. met name als je van een iPhone komt valt dit best tegen. Dit terwijl ik juist in reviews lees dat de kijkhoeken dik in orde zijn.. heb ik een slecht exemplaar vraag ik me dan af?
Nee zijn prima, je bent gewoon gewend aan de zeer goede kijkhoeken van je iPhone
Je mag het een drogredenering noemen, maar ik gebruik m'n device in m'n eentje en kijk er altijd recht tegenaan. In zie het als een plusje op het gebied van privacy en had gehoopt dat m'n MBP op m'n werk ook zoiets had
Dat klopt dan ook wel weer.. heb ook even gauw een foto gemaakt, ter vergelijking:bagagedrager schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:56:
Je mag het een drogredenering noemen, maar ik gebruik m'n device in m'n eentje en kijk er altijd recht tegenaan. In zie het als een plusje op het gebied van privacy en had gehoopt dat m'n MBP op m'n werk ook zoiets had
http://i.imgur.com/7mycpdu.jpg
iPhone is beter, maar zo op je foto is de Z3c niet slecht.mklkhanou schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:07:
[...]
Dat klopt dan ook wel weer.. heb ook even gauw een foto gemaakt, ter vergelijking:
http://i.imgur.com/7mycpdu.jpg
Het wit en zwart neigt wat naar grijs toe.. maar buiten dat ziet het er eigenlijk best goed uit ja.honey schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
iPhone is beter, maar zo op je foto is de Z3c niet slecht.
Ziet eruit als heel weinig verschil, in ieder geval zou dit voor mij absoluut geen keuzebepalende factor zijn.
Is die ISO 12800-waarde te forceren of niet?
Enige ISO-waardes die ik nu bij sommige foto's zie is 1600, maar dat is factor 8x zo laag...
Ik zie alleen een scene die ik kan kiezen als ik de Z3 Compact instel voor 8 megapixels of minder met de naam 'High sensivity', maar ik zie nergens iets over instellen van ISO-waardes? Ook maar gek dat die scenes niet meer te kiezen zijn bij de 15,5 of 20,7 megapixel-modus trouwens... Ben ook maar 'n n00b, begrijp er niks van
Enige ISO-waardes die ik nu bij sommige foto's zie is 1600, maar dat is factor 8x zo laag...
Ik zie alleen een scene die ik kan kiezen als ik de Z3 Compact instel voor 8 megapixels of minder met de naam 'High sensivity', maar ik zie nergens iets over instellen van ISO-waardes? Ook maar gek dat die scenes niet meer te kiezen zijn bij de 15,5 of 20,7 megapixel-modus trouwens... Ben ook maar 'n n00b, begrijp er niks van
knip. Handelen doen we niet in het forum
[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 04-10-2014 07:47 ]
knip
[ Voor 96% gewijzigd door 13art op 04-10-2014 07:48 ]
Dit zou ik ook graag willen weten!CLB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:22:
Is die ISO 12800-waarde te forceren of niet?
knip
[ Voor 99% gewijzigd door 13art op 04-10-2014 07:48 ]
Wat betreft water en de Z series.
Je moet inderdaad oppassen voor chloor en zout.
Uit de diverse filmpjes kun je niet opmaken of het is gemaakt in een zeer goed ruikende chloorbad of een neutraal/kraanwater bad.
Mocht je de gok wagen, maak je telefoon achteraf goed schoon en probeer zo veel mogelijk van dat vieze water te vermijden.
Waarschuwing van de Z1c
*Covers must be shut. Only in freshwater up to 1.5 m for 30 minutes. Find out more about the phone’s IP rating
Verklaring bij de Z3c:
That means it’s protected against immersion for up to 30 minutes in fresh (non-saline) water at depths of around 1.5 metres. The exact depth and other details will be specified in your user guide.
Nog meer info is hier te vinden.
Uit de diverse filmpjes kun je niet opmaken of het is gemaakt in een zeer goed ruikende chloorbad of een neutraal/kraanwater bad.
Mocht je de gok wagen, maak je telefoon achteraf goed schoon en probeer zo veel mogelijk van dat vieze water te vermijden.
Waarschuwing van de Z1c
*Covers must be shut. Only in freshwater up to 1.5 m for 30 minutes. Find out more about the phone’s IP rating
Verklaring bij de Z3c:
That means it’s protected against immersion for up to 30 minutes in fresh (non-saline) water at depths of around 1.5 metres. The exact depth and other details will be specified in your user guide.
Kiswum schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:47:
Wat betreft water en de Z series.
Waarschuwing van de Z1c
Verklaring bij de Z3c:
De Z3C is IP68 als het goed is, maar inderdaad gewoon goed schoonmaken daarnaIf your Sony smartphone or tablet is waterproof to IPX8 standard*, then you can use it in a chlorinated swimming pool. However, avoid keeping the device in the pool for too long and remember to rinse it off thoroughly with fresh water once you get out.
Over time, chlorinated water can corrode the rubber seals, so prolonged use in chlorinated water is not recommended. But if you want to use your device to get underwater close-ups of a spectacular dive or your child’s first swimming lesson, go ahead.
Ja klopt koptelefoon,die noise oordopjes waren bij z2 gratis en nog steeds.kepler schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Dat is de koptelefoon toch? Bij mij zaten er in de doos iig geen noise-cancelling oordopjes, maar gewoon normale
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hiervoor hebben we V&A
[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 04-10-2014 07:49 ]
Hoelang duurt opladen bij jullie? Van 30 procent naar 100 duurt ongeveer anderhalf uur. Dit doe ik met magnetische oplaadkabel.
Vind het vrij snel.
Vind het vrij snel.
Ok, heb net de telefoon binnen en staat nu op de Sony Dock op te laden. Heb al gezien dat er veel onbekende apps actief zijn (kom van ios).
Vraag, zijn ergens first start guides? Die van Sony ken ik natuurlijk al, maar bedoel een guide waar beter in staat wat gedeactiveerd kan worden en hoe alles in te stellen gemaakt door anderen dan de fabrikant
Vraag, zijn ergens first start guides? Die van Sony ken ik natuurlijk al, maar bedoel een guide waar beter in staat wat gedeactiveerd kan worden en hoe alles in te stellen gemaakt door anderen dan de fabrikant
Misschien heb je hier wat aan? http://forum.xda-develope...ps-disabled-boot-t2892919honey schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:23:
.. maar bedoel een guide waar beter in staat wat gedeactiveerd kan worden en hoe alles in te stellen gemaakt door anderen dan de fabrikant
Uhu, een mooie start. Bedankt! Helaas staat er niet bij welke apps je nodig hebt.Jasper schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:30:
[...]
Misschien heb je hier wat aan? http://forum.xda-develope...ps-disabled-boot-t2892919
De review van The Verge staat ook online, naast die van Tweakers degene waar ik het meest naar uit keek. Altijd wat subjectief, maar heel erg dagelijks gebruik, ervaringsgericht.
http://www.theverge.com/2...-z3-and-z3-compact-reviewIt’s always a joy to be able to say that a company’s latest phone is also its best. That’s how things should be, it’s the very definition of progress, and Sony’s done a fantastic job of upgrading its handsets with small changes that make a big difference. The Xperia Z3 is categorically the most refined and best flagship phone that Sony’s ever produced. It is attractive yet rugged, built out of better materials than the Galaxy S5, and also waterproof unlike the HTC One, LG G3, or iPhone 6. Choosing a phone today is hard, though: there’s a very good argument to be made in favor of the iPhone 6 and its kickass camera or the Moto X and its all-around greatness.
As for me, I’d get the Xperia Z3 Compact. The smaller and cheaper Z3 is just about the perfect size for a phone while retaining the excellent battery life and performance specs of the outsized flagship handset. Its downsides pale into insignificance when set against the assurance of having a superbly durable, long-lasting, and fast phone that’s also a joy to handle and use. There’s no other phone like it on the market today.
Ik ben sinds kort ook een bezitter van de Z3 Compact, erg tevreden mee en nog geen problemen mee gehad. Het formaat is iets kleiner dan ik had verwacht maar dat is eigenlijk wel goed bevallen. Hij is echt belachelijk snel vergeleken met mijn vorige LG Optimus 4X HD. En de accuduur is ook perfect, ik haal makkelijk 2 dagen en ik gebruik hem vrij veel. Vandaag naar het strand geweest en met de camera zitten spelen, hij maakt best mooie plaatjes! Het enige verveldende vind ik dat hij zo glad in de hand ligt door de glazen achterkant, maar dat moet opgelost zijn met een goed hoesje 
https://imageshack.com/i/idWVI5umj
https://imageshack.com/i/idWVI5umj
Heb al aardig wat apps geinstalleerd en veel ingesteld, maar wat me echt tegenvalt is ...
wat is het scherm ongelooflijk slecht qua kleurweergave!
Ben ook fotografe en misschien zie ik het sneller dan de gemiddelde, maar de kleurweergave is echt om te huilen vergeleken met de iPhone. Hoop dat het nog iets beter in te stellen is, maar aanpassen van de RGB kanalen geeft een vrij mat en saai beeld. Zal morgen verder kijken, nu te moe, maar ... het valt nu echt tegen.
Edit: nu ik het weer zie, zie ik vooral dat wit nu grijs is. Automatische helderheid maar uit gezet en helderheid op 90% en RGB nu eerst even op 129 rood, 121 groen, 0 blauw.
Het is nu een beetje om aan te zien, maar zal kijken of ik het nog kan meten met een colorimeter. Vooral ook de verzadiging is veel te hoog. Beeldverbetering is uit.
wat is het scherm ongelooflijk slecht qua kleurweergave!
Ben ook fotografe en misschien zie ik het sneller dan de gemiddelde, maar de kleurweergave is echt om te huilen vergeleken met de iPhone. Hoop dat het nog iets beter in te stellen is, maar aanpassen van de RGB kanalen geeft een vrij mat en saai beeld. Zal morgen verder kijken, nu te moe, maar ... het valt nu echt tegen.
Edit: nu ik het weer zie, zie ik vooral dat wit nu grijs is. Automatische helderheid maar uit gezet en helderheid op 90% en RGB nu eerst even op 129 rood, 121 groen, 0 blauw.
Het is nu een beetje om aan te zien, maar zal kijken of ik het nog kan meten met een colorimeter. Vooral ook de verzadiging is veel te hoog. Beeldverbetering is uit.
[ Voor 27% gewijzigd door honey op 04-10-2014 09:31 ]
Heb je de beeldverbetering uitgeschakeld? Dat is vaak het eerste wat ik doe op Sony telefoons en op tv's vaak hebben die een ongewenst effect. Uiteraard kun je ook de witbalans aanpassen bij de instellingen.
Succes! Ik kan uiteraard zeggen wat je het precies kunt vinden, maar je moet je telefoon natuurlijk wel een beetje leren kennen zodat je straks alles feilloos weet te vinden
Succes! Ik kan uiteraard zeggen wat je het precies kunt vinden, maar je moet je telefoon natuurlijk wel een beetje leren kennen zodat je straks alles feilloos weet te vinden
Hopelijk maakt sony de z5 compact iets groter,vind deze net te klein.
Waarom kies je dan niet voor de Z2 of Z3??
Het doel van Sony is om een zeer krachtige smartphone uit te brengen in een zo klein mogelijk basis. Ik hoop dus dat Sony de compact ook compact houd. Wil je een grotere telefoon? Kies dan 1 van de honderden andere modellen met 4,7" of meer.
Wil je een zeer krachtige telefoon rond de 127/65mm, dan heb je niet veel keuze en daarin is deze Z3c zo uniek. Sterker nog, er is geen Android smartphone ter wereld die krachtiger is per mm2, dan de Z3c!
Edit:
@ormagon, bedankt voor de link van de review, ik vraag me echter af hoe men de scores opbouwt.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de accu en performance (score 9) en de tekst + conclusie lees, dan kom ik op hetzelfde uit als wat zij beschrijven:
Ondanks de vreemde score, was het fijn om deze review te lezen. Uiteraard had ik gehoopt op meer informatie over het bellen, wifi, bluetooth, GPS, etc. Gewoon de dingen die men in de praktijk ook echt gebruikt.
Op het gebied van "bellen" kan ik zeggen dat ik erg positief werd verrast. Ik heb T-mobile en ik kreeg af en toe het gevoel dat mijn handsfree speaker aanstond. Het geluid was namelijk erg helder en het leek alsof de persoon aan de andere kant van de lijn naast me stond.
Wellicht komt dit door door de combinatie van telefoon + digitale telefonie, maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Het doel van Sony is om een zeer krachtige smartphone uit te brengen in een zo klein mogelijk basis. Ik hoop dus dat Sony de compact ook compact houd. Wil je een grotere telefoon? Kies dan 1 van de honderden andere modellen met 4,7" of meer.
Wil je een zeer krachtige telefoon rond de 127/65mm, dan heb je niet veel keuze en daarin is deze Z3c zo uniek. Sterker nog, er is geen Android smartphone ter wereld die krachtiger is per mm2, dan de Z3c!
Edit:
@ormagon, bedankt voor de link van de review, ik vraag me echter af hoe men de scores opbouwt.
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de accu en performance (score 9) en de tekst + conclusie lees, dan kom ik op hetzelfde uit als wat zij beschrijven:
Als er geen snellere telefoon is en er geen telefoon is die het langer volhoud op dit moment, waarom wordt er dan geen 10 gegeven? De score zouden toch op basis zijn van hetgeen wat je vergelijkt met producten van nu en het verleden?The smaller and cheaper Z3 is just about the perfect size for a phone while retaining the excellent battery life and performance specs of the outsized flagship handset. Its downsides pale into insignificance when set against the assurance of having a superbly durable, long-lasting, and fast phone that’s also a joy to handle and use. There’s no other phone like it on the market today
Ondanks de vreemde score, was het fijn om deze review te lezen. Uiteraard had ik gehoopt op meer informatie over het bellen, wifi, bluetooth, GPS, etc. Gewoon de dingen die men in de praktijk ook echt gebruikt.
Op het gebied van "bellen" kan ik zeggen dat ik erg positief werd verrast. Ik heb T-mobile en ik kreeg af en toe het gevoel dat mijn handsfree speaker aanstond. Het geluid was namelijk erg helder en het leek alsof de persoon aan de andere kant van de lijn naast me stond.
Wellicht komt dit door door de combinatie van telefoon + digitale telefonie, maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
[ Voor 60% gewijzigd door Kiswum op 04-10-2014 10:07 ]
@Kiswum Jou opmerking over de kwaliteit van de spreek/luisterverbinding deel ik helemaal! Ik dacht ook dat de telefoon op luidspreker stond toen ik voor de eerste keer iemand aan de lijn had. Positief verrast!
Heb sinds een paar maanden een Z1C ik vraag mij af of het de moeite waard is om te uppen naar Z3C
Qua processor en geheugen is het allemaal niet zo spannend, het scherm is wel iets groter, dat is een voordeel, maar wat is nou 0,3 inch verschil, qua gewicht is er meer verschil, de Z3C is 8 gram lichter......
Qua processor en geheugen is het allemaal niet zo spannend, het scherm is wel iets groter, dat is een voordeel, maar wat is nou 0,3 inch verschil, qua gewicht is er meer verschil, de Z3C is 8 gram lichter......
@Tommey_NL, goed om te weten dat ik toch niet gek was geworden 
Ik vond het wel erg bijzonder om het zo te horen. Welke provider heb je zelf? Heb je ook T-Mobile?
Ik vond het wel erg bijzonder om het zo te horen. Welke provider heb je zelf? Heb je ook T-Mobile?
Er is kennelijk enige variatie tussen helaas, mijne is echt perfect uit de box en ben ook fotograaf. Wellicht iets om te bespreken met de shop, als het erg stoort.honey schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:39:
Heb al aardig wat apps geinstalleerd en veel ingesteld, maar wat me echt tegenvalt is ...
wat is het scherm ongelooflijk slecht qua kleurweergave!![]()
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Voor wat betreft spraakkwaliteit kan ik dat ook beamen. Had niet verwacht dat er zo'n groot verschil zou zitten tussen m'n vorige telefoon (Galaxy S3) en deze.
Overigens heb ik Google Now ook uitgezet, dat slurpt echt de accu binnen anderhalve dag leeg. Heb dat bij 60% accu uitgezet, zit nu op 27h accu, 3h15m screen on time, 14% time without a signal (bar slechte ontvangst dus, erg slecht voor je accuduur) en nog steeds 24% over. Kijken hoe het gaat bij de volgende volle lading.
Overigens heb ik Google Now ook uitgezet, dat slurpt echt de accu binnen anderhalve dag leeg. Heb dat bij 60% accu uitgezet, zit nu op 27h accu, 3h15m screen on time, 14% time without a signal (bar slechte ontvangst dus, erg slecht voor je accuduur) en nog steeds 24% over. Kijken hoe het gaat bij de volgende volle lading.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nice!
Ik rij in een Peugeot 308 (nieuwe) en met USB kan ik mijn telefoon niet verbinden. In de auto zijn vrijwel geen instelmogelijkheden dus ik dacht, dat ligt vast aan de Z3C. Iemand ideeën? De telefoon staat bij USB-verbinding op MTP (mediaoverdracht). De telefoon laadt wel op als hij verbonden is.
Bluetooth werkt overigens wel gewoon goed.
Ik rij in een Peugeot 308 (nieuwe) en met USB kan ik mijn telefoon niet verbinden. In de auto zijn vrijwel geen instelmogelijkheden dus ik dacht, dat ligt vast aan de Z3C. Iemand ideeën? De telefoon staat bij USB-verbinding op MTP (mediaoverdracht). De telefoon laadt wel op als hij verbonden is.
Bluetooth werkt overigens wel gewoon goed.
Gaat inderdaad erg snel. Welke kabel en lader gebruik je hiervoor en blijft die goed zitten als je het toestel oppakt? Waar heb je die kabel besteld als ik vragen mag ?
vishengel schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:19:
Hoelang duurt opladen bij jullie? Van 30 procent naar 100 duurt ongeveer anderhalf uur. Dit doe ik met magnetische oplaadkabel.
Vind het vrij snel.
The One And Only
Verwijderd
Is er nog iemand die problemen heeft met swipen op de z3 compact? Als ik bijvoorbeeld tussen home screens wil swipen of tussen foto's in het album, dan krijg ik regelmatig dat "bounce back" effect, maar dan terwijl ik niet eens aan het begin of einde zit.
Heb je de witbalans nog aangepast en welke waarden?CyberAmp schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:35:
[...]
Er is kennelijk enige variatie tussen helaas, mijne is echt perfect uit de box en ben ook fotograaf. Wellicht iets om te bespreken met de shop, als het erg stoort.
Hoe vind je de verzadiging? Ik geloof niet dat ik dat ergens kan aanpassen?
Kan er wel mee leven, het is een telefoon, maar het is wel even slikken als je van een iPhone komt.
Het scherm schijnt nogal koel (blauw) te zijn, dus wellicht de onderstaande waardes eens proberen:
LoeWn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:59:
Ik heb zelf de witbalans op de volgende waardes staan:
Rood 200
Groen 160
Blauw 0
probeer dit eens. worked for me
PSN id: NL_SToRM
Heb je zowel X-Reality alsook Vivid uitstaan? Als die zeker uitstaan probeer de volgende RGB instellingen: R-250 G-180 B-0.honey schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Heb je de witbalans nog aangepast en welke waarden?
Hoe vind je de verzadiging? Ik geloof niet dat ik dat ergens kan aanpassen?
Kan er wel mee leven, het is een telefoon, maar het is wel even slikken als je van een iPhone komt.
Bedankt voor de suggestie. Heb alles maar weer op nul gezet. De verzadiging is dan zo verschrikkelijk hoog dat huidtinten eruit zien alsof de personen elk moment kunnen neervallen aan een hoge bloeddruk.SToRM666 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:38:
Het scherm schijnt nogal koel (blauw) te zijn, dus wellicht de onderstaande waardes eens proberen:
[...]
Beeldverbetering is al uit. Het knopje Vivid kon ik niet vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door honey op 04-10-2014 15:49 ]
Verwijderd
Probeer eens:honey schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:47:
[...]
Bedankt voor de suggestie. Heb alles maar weer op nul gezet. De verzadiging is dan zo verschrikkelijk hoog dat huidtinten eruit zien alsof de personen elk moment kunnen neervallen aan een hoge bloeddruk.
R 11
G 49
B 0
Dat gebruik ik en geeft me redelijke kleuren.
Settings - Display - Image enhancement.honey schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:47:
[...]
Bedankt voor de suggestie. Heb alles maar weer op nul gezet. De verzadiging is dan zo verschrikkelijk hoog dat huidtinten eruit zien alsof de personen elk moment kunnen neervallen aan een hoge bloeddruk.
Inderdaad iets beter. Ga er wel mee bezig wanneer ik meer tijd heb. Bedankt.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Probeer eens:
R 11
G 49
B 0
Dat gebruik ik en geeft me redelijke kleuren.
Bedankt, we hebben het over hetzelfde. Mijn telefoon staat op Nederlandstalig.
Hoe zet je google now enzo uit om accu gebruik te verminderen?
Weet er iemand trouwens goeie screen protectors voor dit toestel? Had er besteld samen met mijn toestel op belsimpel.nl maar dit zijn 'mirror' screen protectors van mobiparts en dat ziet er helemaal niet uit, krijg zelfs lichte pijn aan m'n ogen van dit soort protectors.
Weet er iemand trouwens goeie screen protectors voor dit toestel? Had er besteld samen met mijn toestel op belsimpel.nl maar dit zijn 'mirror' screen protectors van mobiparts en dat ziet er helemaal niet uit, krijg zelfs lichte pijn aan m'n ogen van dit soort protectors.
Via Settings > Language & input > Voice Search ( > "Ok Google" Detection)ziny schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:21:
Hoe zet je google now enzo uit om accu gebruik te verminderen?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Mijn review/verzameling van meningen over de Xperia Z3 Compact staat nu op Tweakers 
productreview: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart review door ikt
Datum staat op 22 september omdat ik toen al was begonnen een inhoudsopgave te maken
Datum staat op 22 september omdat ik toen al was begonnen een inhoudsopgave te maken
je review is een topper!! Bedankt om als enige in te gaan op de soundquality, de meesten bespreken enkel de speaker...ikt schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:45:
Mijn review/verzameling van meningen over de Xperia Z3 Compact staat nu op Tweakers
Datum staat op 22 september omdat ik toen al was begonnen een inhoudsopgave te maken![]()
Ik blijf twijfelen tss deze en de M8 ... De HTC zou veruit de beste musicplayer zijn voor gebruik met headphones. De usb dac optie van Sony is dan weer heel netjes aanwezig ...
Nette review!ikt schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:45:
Datum staat op 22 september omdat ik toen al was begonnen een inhoudsopgave te maken![]()
170,170,0 zijn inderdaad goede waardes.
[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 04-10-2014 20:54 ]
Kan iemand aub even checken:
Als ik de meegeleverde 'filmpjes' (trailer Annie & hd landscapes) afspeel dan zie ik rode en groene artefacts in mijn scherm (kleine streepjes of puntjes). Dat heb ik ook als ik een andere player (bv MX) gebruik. Als ik bij MX voor software versnelling kies zijn de artefacts weg. Wat suggereert dat het iets met de GPU is.
Is dit bij jullie ook het geval?
Als ik de meegeleverde 'filmpjes' (trailer Annie & hd landscapes) afspeel dan zie ik rode en groene artefacts in mijn scherm (kleine streepjes of puntjes). Dat heb ik ook als ik een andere player (bv MX) gebruik. Als ik bij MX voor software versnelling kies zijn de artefacts weg. Wat suggereert dat het iets met de GPU is.
Is dit bij jullie ook het geval?
Ik zie het hier niet terug.Sogree schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:20:
Is dit bij jullie ook het geval?d
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Hier ook niet, hoe is t met grafish zware games?
Goede review en ook prettig leesbaar.
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die geen last heeft van een blauwig scherm.
Vraagje: Kun je apps alleen via de play store verwijderen? Op mijn vorige telefoon kon je in een app verwijderen door lang ingedrukt te houden en dan naar een prullenbakje verplaatsen (in het hele app overzicht). Nu krijg ik deze optie niet.
Vind het nogal omslachtig om het via de playstore te doen.
* Edit: gevonden! Via de slide uiterst links staat een kopje verwijderen.
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die geen last heeft van een blauwig scherm.
Vraagje: Kun je apps alleen via de play store verwijderen? Op mijn vorige telefoon kon je in een app verwijderen door lang ingedrukt te houden en dan naar een prullenbakje verplaatsen (in het hele app overzicht). Nu krijg ik deze optie niet.
Vind het nogal omslachtig om het via de playstore te doen.
* Edit: gevonden! Via de slide uiterst links staat een kopje verwijderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Too5 op 05-10-2014 09:22 ]
Bedankt allemaal 
Too5, dat klopt, de standaard launcher doet dit, maar als je bijvoorbeeld Google Now launcher instaleert of een andere, heb je andere methodes. Mooi dat je het zo snel hebt gevonden.
Too5, dat klopt, de standaard launcher doet dit, maar als je bijvoorbeeld Google Now launcher instaleert of een andere, heb je andere methodes. Mooi dat je het zo snel hebt gevonden.
Prima review, de volgende keer dus de datum aanpassen voordat hij live gaat of je kunt je draft verwijderen en opnieuw toevoegen.ikt schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:45:
De review laat de meeste punten goed zien, bedankt daarvoor.
@de rest, ik haal met moeite 2 dagen op 1 accu, maar ik zal het eens even testen zonder google Now
Bedankt, ik zal de tip herinneren voor de volgende keer. 't is ook al gebeurd met de Miix 2 8 review 
Overigens, wanneer ik Google Now inschakel dat die altijd meeluistert, zegt de camera app dat er al iets anders aan het opnemen is. Hebben jullie dit ook?
Overigens, wanneer ik Google Now inschakel dat die altijd meeluistert, zegt de camera app dat er al iets anders aan het opnemen is. Hebben jullie dit ook?
Thx voor checken. Bij 3D race games (zwaar genoeg?) is het niet. ook niet bij eigen Z3C filmopnames. Ik wil hem niet graag retour sturen want ik heb een perfect wit schermpje :-)CLB schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:43:
Hier ook niet, hoe is t met grafish zware games?
Hier trouwens screenshots van de artefacts. Iemand nog ideeën?:

Ik zou hem terugsturen.Sogree schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Hier trouwens screenshots van de artefacts. Iemand nog ideeën?:
Ik zie het ook en precies op dezelfde plekken als jij in de film. Heb een andere film geprobeerd en daar is het niet bij. Ik denk dat het dus aan het bestand ligt en niet aan je foon.
Geen reden om terug te sturen dus.
Edit: na een paar keer afspelen is het opeens weg. (?)
Geen reden om terug te sturen dus.
Edit: na een paar keer afspelen is het opeens weg. (?)
[ Voor 12% gewijzigd door Too5 op 05-10-2014 12:07 ]
Heb ze ook (voor 35,- via de Pricewatch) en erg tevreden mee. Verwacht geen wonderen, maar continu geluid in midden-laag wordt goed gedempt.Poesmij schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:24:
vandaag de MDR-NC31EM oordopjes met ruisonderdrukking van mijn broer overgenomen, reis veel met de trein dus gelijk even uitgeprobeerd of dat nou een beetje werkt. man wat een verschil! kan mijn muziek een stuk zachter zetten zonder een irritante trein door mijn muziek heen te horen!
Beste allen,
Ik hoop dat ik een paar vragen mag stellen die misschien al voorbij zijn gekomen, maar om 35 pagina's te gaan uitpluizen kost nogal wat tijd :-)
Mijn eerste ervaringen zijn goed. Had/heb een S3 waar ik vooral op hoop is dat ie een stuk sneller is en vooral blijft! Maar dat lijkt me goed te zitten. De waterbestendigheid (net op Horizon GO onder de douche gebruikt en dat ging opzich prima, maar hij is uiteraard wel gevoelig voor de druppels, dus het duurde even voordat ik eindelijk kon kijken :-) . Daarnaast een betere camera, al weet ik nog steeds niet zo goed of ik voor de handmatige stand moet kiezen of automatisch. En als laatste een betere accuduur en volgens mij zit dat ook wel goed, vannacht slecht 2 a 3 % verloren, dat was met de S3 wel anders.
Dan mijn vragen:
Hoe maak ik een printscreen?
Kan ik mijn oude Whatapp gespreken kopiëren? Ik zie wel mapjes op de mijn S3 staan en ook op de Sony (en die is vrij leeg), dus zou ik deze gewoon erin kunnen zetten?
Ik moet zeggen dat de standaard agenda van de Samsung er fijn is/was (S planner) is er ook zoiets soortgelijks voor de Sony? En hoe kan ik mijn items "overzetten"? Ik heb wel een Google account en het vreemde is, dat zodra ik een agenda punt aanmaak in de Sony deze ook meteen in de Samsung te zien is, maar andersom dus niet
En (hoe) kan ik mijn memo's berichten/bestanden overzetten?
Hoe kan ik het trillen tijdens het typen uitzetten? Kan het niet nergens vinden en vind ik behoorlijk irrirant
En bij de Samsung had ik een erg mooi/fijn geluidje voor mij Alarm kan ik dat ook overzetten?
Tot zover mijn vragen, alvast bedankt voor de reacties!
Ik hoop dat ik een paar vragen mag stellen die misschien al voorbij zijn gekomen, maar om 35 pagina's te gaan uitpluizen kost nogal wat tijd :-)
Mijn eerste ervaringen zijn goed. Had/heb een S3 waar ik vooral op hoop is dat ie een stuk sneller is en vooral blijft! Maar dat lijkt me goed te zitten. De waterbestendigheid (net op Horizon GO onder de douche gebruikt en dat ging opzich prima, maar hij is uiteraard wel gevoelig voor de druppels, dus het duurde even voordat ik eindelijk kon kijken :-) . Daarnaast een betere camera, al weet ik nog steeds niet zo goed of ik voor de handmatige stand moet kiezen of automatisch. En als laatste een betere accuduur en volgens mij zit dat ook wel goed, vannacht slecht 2 a 3 % verloren, dat was met de S3 wel anders.
Dan mijn vragen:
Hoe maak ik een printscreen?
Kan ik mijn oude Whatapp gespreken kopiëren? Ik zie wel mapjes op de mijn S3 staan en ook op de Sony (en die is vrij leeg), dus zou ik deze gewoon erin kunnen zetten?
Ik moet zeggen dat de standaard agenda van de Samsung er fijn is/was (S planner) is er ook zoiets soortgelijks voor de Sony? En hoe kan ik mijn items "overzetten"? Ik heb wel een Google account en het vreemde is, dat zodra ik een agenda punt aanmaak in de Sony deze ook meteen in de Samsung te zien is, maar andersom dus niet
En (hoe) kan ik mijn memo's berichten/bestanden overzetten?
Hoe kan ik het trillen tijdens het typen uitzetten? Kan het niet nergens vinden en vind ik behoorlijk irrirant
En bij de Samsung had ik een erg mooi/fijn geluidje voor mij Alarm kan ik dat ook overzetten?
Die dingen kan je zelf eenvoudig Googlen
1. Houd de aan/uit knop en volumeknop-omlaag enige tijd samen ingedrukt. Je hoort je smartphone vervolgens een 'foto' geluid maken en een screenshot is gemaakt. Of hou de aan/uit knop lang ingedrukt en kies de optie print screen.Clipstra schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:22:
Beste allen,
Dan mijn vragen:
1. Hoe maak ik een printscreen?
2.Kan ik mijn oude Whatapp gespreken kopiëren? Ik zie wel mapjes op de mijn S3 staan en ook op de Sony (en die is vrij leeg), dus zou ik deze gewoon erin kunnen zetten?
3.Ik moet zeggen dat de standaard agenda van de Samsung er fijn is/was (S planner) is er ook zoiets soortgelijks voor de Sony? En hoe kan ik mijn items "overzetten"? Ik heb wel een Google account en het vreemde is, dat zodra ik een agenda punt aanmaak in de Sony deze ook meteen in de Samsung te zien is, maar andersom dus niet
4. En (hoe) kan ik mijn memo's berichten/bestanden overzetten?
5.Hoe kan ik het trillen tijdens het typen uitzetten? Kan het niet nergens vinden en vind ik behoorlijk irrirant
6.En bij de Samsung had ik een erg mooi/fijn geluidje voor mij Alarm kan ik dat ook overzetten?
2. http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20902622
3. https://www.google.nl/web...aar%20nieuwe%20smartphone
4. Zie 3
5. Instellingen -> taal en invoer -> toetsenbord instellingen -> geluid en trillingen
6. Zie 3
YW
Screenshot optie staat ook gewoon in het menu als je de power knop ingedrukt houdt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is de z3 compact nog te krijgen icm de gratis draadloze koptelefoon?
Je kan bij phonehouse proberen,daar is de actie hele maand is mij verteld.Hij is alleen 20 euro duurdeder los toestel.teiltjemetromme schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:16:
Is de z3 compact nog te krijgen icm de gratis draadloze koptelefoon?
Erg gave functie, die Timeshift Burst. Heb er foto's aan overgehouden die ik normaal niet zou kunnen maken, maar is het mogelijk om alleen die ene foto te behouden en niet die overige 60? Je ziet ze niet in de Sony galerij maar wel allemaal in dropbox en g+
Ik heb de Z3 compact nu anderhalve week, erg tevreden met de grootte en accuduur. Een paar dagen geleden viel me echter op dat op grijze en witte achtergronden rechtsonder een feller wit vlekje te zien is... Toestel gaat dus weer terug
Ik kan iedereen wel een screen protector aanraden. Ik zag een aantal kleine krasjes op het scherm... Hij is wel een paar keer gevallen... Valt alleen op als je heel goed kijkt, maar toch
Uuhh ja krasjes krijg je inderdaad als je een toestel laat vallen.
Haha ja dat snap ik. Maar had gedacht dat dit glas aardig kras bestendig zou zijn. Gelukkig protector op tijd binnen gekregen. Heb hier gelezen dat mensen hier er geen willen gebruiken, dus ik dacht ik waarschuw evenCeze85 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:17:
Uuhh ja krasjes krijg je inderdaad als je een toestel laat vallen.
Een paar keer laten vallen? Kan je een paar foto's maken van hoe je toestel er nu uit ziet en vanaf hoe hoog / welke ondergrond? Dan kan ik op basis daarvan misschien wel beslissen of ik überhaupt een hoesje moet gebruiken
Verwijderd
Ik heb de Z3 compact nu bijna een week. Het is een mooi toestel, maar waar ik last van heb is dat als ik mensen bel of gebeld wordt ze mij vervolgens niet of slecht kunnen verstaan. En dit terwijl mijn ontvangst op dat moment goed is en ik gewoon stil sta of zit.
Opnieuw bellen lost het probleem wel op, maar eerder vanmiddag had ik bij een langer gesprek ook dat ik tijdens het gesprek onverstaanbaar werd.
Op de momenten dat dit gebeurd kan ik de ander prima verstaan, maar ze kunnen mij dus slecht of niet horen.
Hebben meer mensen hier last van?
Opnieuw bellen lost het probleem wel op, maar eerder vanmiddag had ik bij een langer gesprek ook dat ik tijdens het gesprek onverstaanbaar werd.
Op de momenten dat dit gebeurd kan ik de ander prima verstaan, maar ze kunnen mij dus slecht of niet horen.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een probleem met de Timeshift Video mode, de slow-motion mode dus.
Ik kan wel video's opnemen in deze mode, maar er wordt mij niet gevraagd welk deel van de video ik in slow-motion wil. De video wordt alleen maar opgenomen en afgespeeld in 120fps.
Ik heb al de cache en data verwijderd van de camera app, maar dit heeft ook niet geholpen helaas. Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?
Edit: blijkbaar heb je dus Movie Creator nodig voor Timeshift Video en die had ik uitgeschakeld. Weer wat geleerd dus haha
Ik kan wel video's opnemen in deze mode, maar er wordt mij niet gevraagd welk deel van de video ik in slow-motion wil. De video wordt alleen maar opgenomen en afgespeeld in 120fps.
Ik heb al de cache en data verwijderd van de camera app, maar dit heeft ook niet geholpen helaas. Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?
Edit: blijkbaar heb je dus Movie Creator nodig voor Timeshift Video en die had ik uitgeschakeld. Weer wat geleerd dus haha
[ Voor 13% gewijzigd door JelkeS op 05-10-2014 23:56 . Reden: oplossing gevonden ]