Als ik naar instellingen/apps/wieltje/over andere apps tekenen/apps met rechten ga zie ik maar een app of 7 staan. Als ik die allemaal uit zet en vervolgens de permissies van agenda probeert te wijzigen krijg ik wederom de melding dat er een schermoverlay is gedetecteerd.
Begrijp er echt helemaal niets meer van en is gruwelijk irritant.
En verder, ik merk dat punt 2 uit mijn vorige post weer terug is. Vanuit bepaalde schermen kan ik niet of nauwelijks met een swipe omlaag dat snelle menu krijgen. Heel irritant. Lijkt wel alsof het scherm niet goed geconfigureerd is ofzo. Alleen vanuit mijn home scherm lukt het direct. Ook dit probleem heb ik pas sinds ik na de vakantie de nieuwe android update heb gedaan. Ik had dus Marshmallow al draaien, kreeg alleen een update binnen die ik heb uitgevoerd.
Iemand die me hiermee kan helpen want dit lijken me toch gewoon 2 bugs?
Begrijp er echt helemaal niets meer van en is gruwelijk irritant.
En verder, ik merk dat punt 2 uit mijn vorige post weer terug is. Vanuit bepaalde schermen kan ik niet of nauwelijks met een swipe omlaag dat snelle menu krijgen. Heel irritant. Lijkt wel alsof het scherm niet goed geconfigureerd is ofzo. Alleen vanuit mijn home scherm lukt het direct. Ook dit probleem heb ik pas sinds ik na de vakantie de nieuwe android update heb gedaan. Ik had dus Marshmallow al draaien, kreeg alleen een update binnen die ik heb uitgevoerd.
Iemand die me hiermee kan helpen want dit lijken me toch gewoon 2 bugs?
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio