En nu ook duidelijk waarom. DHL had een "plakkerige substantie" op het pakket gezien en heeft met Dynafix overlegd over terugsturen. Dynafix wil het pakket dus terug hebben en gaat kijken of de telefoon zelf ook besmeurd is.Luco schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:33:
Zo, eindelijk een RMA-nummer gekregen van Sony. Toestel is omgeruild en naar me verzonden. Zie ik net bij de DHL tracking dat het pakketje retour afzender is gestuurd
Ik zou het niet via Coolblue doen. CB deed bij mij erg moeilijk over de gebarsten achterkant. Kijk anders even hier en neem rechtstreeks contact met Sony op. Ze zullen je dan via de mail verder helpen.Palomar schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:52:
Bij mijn Z3C doet de koptelefoonaansluiting het niet meer (lees dat dit vaker voorkomt). Ook zit er een barst in de achterkant (vind ik minder ernstig).
Mijn Z3C is 1 jaar en 2 maanden oud (gekocht in juni 2015). Wat is de beste manier om dit onder garantie te laten herstellen? Ik heb de telefoon gekocht bij Coolblue, maar wellicht is direct via Sony handiger/sneller? Kan op de site van Sony alleen niet echt een onderdeel vinden waar je een garantiegeval kunt indienen.
[ Voor 45% gewijzigd door Luco op 10-08-2016 15:26 ]